Megérkezett a Shadow of the Tomb Raider trailersorozatának legújabb darabja, mely a korábban már bemutatott vízalatti közlekedésre és veszélyekre hívja fel a figyelmünket.
Ezzel együtt az Eidos Montreal részletesebben is taglalta a játék különböző elemeire vonatkozó nehézségi szinteket. Ennek értelmében három területen (harc, felfedezés, fejtörők) van lehetőségünk eltérő nehézségi szinteket beállítani, melyek az adott játékmechanikákra hatnak.
A harcok esetében a célzásrrásegítés mellett, a lőszermennyiséget, illetve a harcok során regenerálódó életerőt is beállíthatjuk. Legnehezebb szinten továbbá az ellenfelek éberségét jelző indikátornak is búcsút inthetünk.
A feldezés során Lara túlélőösztönét korlátozhatjuk, magasabb szinteken például egyáltalán nem használható, valamint a táborok létesítésének körülményeit, illetve a mnetéseket szigoríthatjuk.
A fejtörők esetében szintén a beépített segítségnek számító túlélőösztönt, valamint Lara további tippjeit eliminálhatjuk, valamint a nehézség feljebb tornászásával egyenes arányban csökken bizonyos feladatoknál a megoldáshoz rendelkezésre álló idő.