Shadow of the Tomb Raider: búvártanfoyam
Eddig 5 hozzászólás
ne5h
2018. augusztus 10.
péntek 09:53


Megérkezett a Shadow of the Tomb Raider trailersorozatának legújabb darabja, mely a korábban már bemutatott vízalatti közlekedésre és veszélyekre hívja fel a figyelmünket.

Ezzel együtt az Eidos Montreal részletesebben is taglalta a játék különböző elemeire vonatkozó nehézségi szinteket. Ennek értelmében három területen (harc, felfedezés, fejtörők) van lehetőségünk eltérő nehézségi szinteket beállítani, melyek az adott játékmechanikákra hatnak.

A harcok esetében a célzásrrásegítés mellett, a lőszermennyiséget, illetve a harcok során regenerálódó életerőt is beállíthatjuk. Legnehezebb szinten továbbá az ellenfelek éberségét jelző indikátornak is búcsút inthetünk.

A feldezés során Lara túlélőösztönét korlátozhatjuk, magasabb szinteken például egyáltalán nem használható, valamint a táborok létesítésének körülményeit, illetve a mnetéseket szigoríthatjuk.

A fejtörők esetében szintén a beépített segítségnek számító túlélőösztönt, valamint Lara további tippjeit eliminálhatjuk, valamint a nehézség feljebb tornászásával egyenes arányban csökken bizonyos feladatoknál a megoldáshoz rendelkezésre álló idő.

[26] lacapaca
aug 11., szombat 7:51 #5
Nofene. A Tomb Raider Tomb Raider-esedik.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
aug 10., péntek 14:56 #4
Válasz ne5h (#2) üzenetére
Úgy értem, "menőbb" előre nevesített csomagokban kínálni a beállításokat. Főleg mert ha jól olvastam korábban, akkor ennél mélyebben is lehet állítgatni az opciókat (pl. a felfedezősdinél elemenként lehet ki-be kapcsolni / finomítani a segítségeket). Ha nem így van, akkor tényleg felesleges.
[23] arpi0912
aug 10., péntek 14:18 #3
Ez jónak tűnik. Így senki nem mondhatja majd azt hogy túl szájba rágós a haladás, nehezek/könnyűek a harcok és fejtörők. Mindenki személyre szabhatja majd az élményt.
Ilyen lehetne más játékokban is.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
aug 10., péntek 13:51 #2
Válasz theSickness (#1) üzenetére
Nem mintha annyira nehéz lenne a játék elején 3 kapcsolót a megfelelő szintre beállítani. Kb mint amikor első indításnál beállítod a fényerőt meg a HUD méretét.
I am such a B.A.
aug 10., péntek 12:30 #1
Ha jól csinálják, akkor ezeket nem csak manuálisan lehet majd állítgatni, hanem lesznek előre beállított, komplett összeállítások is. Mondjuk egy "explorer" módban a harcok moderáltak, a továbbjutást befolyásoló elemeket azonban teljesen kikapcsolják; egy "tomb raider" szint esetében minden maxon van; egy "fighter" szinten meg minden segítséget megkapsz a mászkálásnál, a harcok viszont kemények lesznek.