Red Dead Redemption 2: itt az új látnivaló
Eddig 120 hozzászólás
ne5h
2018. augusztus 09.
csütörtök 15:07


A Rockstar a mai napra ígérte a Red Dead Redemption 2 legújabb bemutatóját, az pedig rendre pontosan meg is érkezett. Odafent 6 percen át nézhetjük meg, miként is igyekszik a csapat még feljebb tornászni az előző résszel felállított lécet.

A Red Dead Redemption 2 október 26-án jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra. A korábban felröppent PC-s portot egyelőre nem erősítették meg.

Összesen: 120 [1-50]
1 | 2 | 3
[25] rob
aug 15., szerda 21:47 #120
Előrendelve a Speciál Edition
ONE / PS4 / 3DS XL
[6] zozoka
aug 11., szombat 22:43 #119
Nem igazán néztem be semmit, még ha át is tértem erre.
Leginkább az:
"Az eddigiek alapján ez egy sima pattern is lehet pár kimenettel:"
és a
"A magam részéről az emberi karakterek viselkedésére lennék inkább kíváncsi, az már érdekesebb téma."
Válaszoltam és gondoltam tovább.
Az állatos véleményemet le írtam már, de mégegszer.
"az állat érzékeli a játékost > fajtól függően támad / menekül / bámészkodik "
Szerintem itt a gyenge pont és ott hogy ha a valóságnak megfelelően ritkítjuk is az előfordulásukat az adott területen, akkor nem fogsz találkozmi vadvilággal a játék során. A valóságnak megfelelően is ritkán találkozol élőlénnyel a vadnyugaton és ha esély is van rá az redukálódik az állat túlélő ösztönei miatt, el fog kerülni és a ragadozók is ritkán támadnak. Ergo, unalmas lesz a játék.
A Karakterek viselkedésében milyen hatalmas újdonág lenne mondjuk a Witcher 3-hoz képest. Napi rutin stb. Ami változhat ha a környezetében valami megzavarja.
Pont ha ezeket a részeket nézzük csak és ha nem csalnának a játékban akkor hézagos menetet kapnál, ami szerintem a Red Dead esetében sok rajongó elvesztését okozná. Nézzük meg mennyien játszanak tényleg szimulációs játékokkal és látjuk, hogy soksal kevesebben és sokszor hallom, hogy ez meg az a játék unalmas. Azt ok, pont azok amikről beszélünk.
Egyetértek, hogy egy okos arány megtartásával izgalmassá és valóságossá is tehetjük a játékot, de még egszer jelzem, hogy az álltalad le írt Állat változókkal, pont rontanál a játékon. Szerintem.
[6] zozoka
aug 11., szombat 22:22 #118

aug 11., szombat 21:51 #117
Válasz zozoka (#113) üzenetére
Szerintem valamit nagyon benéztél. Nem arról volt sz, hogy minden történjen úgy, mint a való életben, hanem egyes elemek (méretarányok megtartása, logikus viselkedési minták, fizika) sok játékstílusnál használnak az élménynek, főleg ha közben a játék játékosságát is megtartják mellette.
[13] kompedli
aug 11., szombat 21:28 #116
Hát nagyon úgy tűnik a GOW óta megvan a következő day1 játék
[24] Hwopapa
aug 11., szombat 19:25 #115
Valami fizika biztos van, legalábbis nekem a 4:30-nál lévő lóra kötözött állat testének a mozgása tűnt fel először és azt hittem elsőre hogy az izmok is szimulálva vannak - aztán lehet scriptelt az egész....
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[6] zozoka
aug 11., szombat 18:41 #114
Eszembe jutott egy jó példa.
A The Sims. Miért működik ilyen jól? Behoztak real elemeket az életünkből, végső soron az életünket élhetjük benne, de minden zanzásítva van, minden fel van gyorsítva. Ha ez realtime lenne vagy sokkal lassabb,, akkor nem hiszem, hogy ennyire sikeres játék lenne ennyi éven át.
[6] zozoka
aug 11., szombat 18:22 #113
"akció vs unalom"
Szerintem minél jobban törekszik egy játék, hogy a valós, átlagos életet szimulálja annál kevésbé lesz akció-dús. Nem hiszem el, hogy nap mint nap az átlag ember megél valami izgalmat. Nem vált jegyet a tömegközlekedési eszközökön pl.
[6] zozoka
aug 11., szombat 17:37 #112
Válasz theSickness (#109) üzenetére
Tényleg? Igen, ne akarjunk már real szimulációt a játékokban, hisz pl az állatos hasonlatodnál előfordulhat, hogy a játékos napokig játszik a játékkal és nem találkozik vadon élő állattal.
Nagyon messze van a szimulációtól GTA5 . Az emberek azért szeretik mert pont nem olyan mint a valóság. Sokkal tömörebb és akciósabb, minden zanzásítva van.
Az, hogy emberek sétálnak az utcán és van közúti forgalom, mint ahogy sok dagi és telefonját nyomkodó embert látok az nekem nem szimuláció. Az egy görbe tükör. Nem akarom, hogy elbeszéljünk egymás mellett és ezért pontosítok. Egy játék szerintem nem lehet szimulációja a való életnek, hisz unalmas lenne, kell az akció, a töménység, kell a csalás. Lehet behozni szimulációt, de ez akkor fog jól működni, ha az ellenfél nem túl okos, az állat nem menekül el előled, nem is beszélve a sokkal ritkább, szaporább élővilágról, a sokkal kevesebb csatáról, üldözésekről. Ki akar olyan játékkal játszani ahol az MI az első percekben le vadász, ahol napokig nem történik semmi. Elég csak pár percet nézelődni és kontaktust keresni a karaketerkkel és látjuk, hogy annyira ez nem is szimuláció.
Pont ezért játsazanak inkább a GTA5-l mint pl. a Elite dangerous játékkal, amely játékot én úgy szoktam jellemezni, hogy olyan mintha tényleg ott lennél a világban, az ő ürességében és unalmában. Aki játszik a játékkal az tudja, hogy miről beszélek. Szinte nincs benne akció. Legalábbis nem kapod meg azonnal.
Még egy pl. ARMA 2-n volt egy küldetés ahol, meg is oldhattad, vagy ha nem szenteltél neki figyelmet akkor a program kivette a kezedből és megoldotta máshogy. Az illúzió tökéletes volt hisz azt éreztem, hogy én csak egy kis porszem vagyok a világban. Zseniális volt, nekem igazából itt érhető tetten a szimuláció.
MI fejlődésről. Nem hiszek el mindent amit mondanak és ígérnek.
Nem csak az erősebb vas hiányzik szerintem, (konzol az elsődleges fejlesztés), hanem az igazán jó algoritmusok.
"Az emberek sajnos jobban igénylik a szép,..."
Én is így látom.
Nem lehet, hogy , mivel annyira sokrétegű lehet egy szimuláció, neked és nekem más elképzelésünk van, hogy m i hiányzik és mi elérhető a játékokban?
A GTA 5-s hasonlatodra gondolok.
Bocs a hosszú és remélem érthető válaszért.
[7] reptai
aug 11., szombat 17:08 #111
Lassan mar tenyleg johetnenek az atomi szinten fizikat szimulalo ritmusjatekok.
[23] CeXzer
aug 11., szombat 16:51 #110
Válasz zozoka (#108) üzenetére
"az unalmas lenne mint maga az élet. "
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
aug 11., szombat 16:50 #109
Válasz zozoka (#108) üzenetére
Tényleg? A GTA V Los Santos-a nem éppen azért olyan népszerű, mert ha messze nem is hibátlanul és persze kicsit görbe tükröt tartva, de a való életet próbálja szimulálni?

Az akció vs unalom részt nem tudom értelmezni, lévén semmilyen szinten nem zárják ki egymást.

Az MI fejlődéséről meg annyit, hogy emlékeim szerint épp az előző előtti generációváltásnál hangoztatták fejlesztők, hogy az erősebb vassal jobb MI szimulációk várhatóak (meg jobb fizika, aminek alig látni nyomát pár akciójátékon és autós játékon túl).

Az emberek sajnos jobban igénylik a szép, de statikusabb és "meg van csinálva" játékokat. Vagy a fejlesztők nem akarnak ebbe energiát fektetni, és ezért nincs rá sajnos igény, pedig a PS2 / Gamecube / Xbox idején ez volt a legígéretesebb dolog, amiből akkoriban példákat is láthattunk és ettől is vártuk a legnagyobb fejlődést.
[6] zozoka
aug 11., szombat 8:00 #108
Válasz theSickness (#101) üzenetére
Azért azt ne felejtsük el, hogy még mindig játékokról beszélünk, ahol az adott platformon el kell dönteniük, hogy milyen erőforrásokból kell gazdálkodniuk.
Az adott eltérés pedig nem csak lustaság lehet, hanem az elem addiktívvá tétele is szerepet játszhat a változásban.
Az open world nem mindig szimuláció.
Úgy gondolom, hogy létre lehet hozni egy szimulált világot, de az unalmas lenne mint maga az élet.
Egy biztos, hogy fejlődnie kell és meg kell találni az egyensúlyt, az akció és az unalom között.
[27] lacapaca
aug 11., szombat 7:26 #107
Válasz Cok3 (#86) üzenetére
Én már vártam a hasonló jellegű bemutató videókat belőle, annak idején az első rész megjelenése előtt is volt több.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
aug 10., péntek 21:34 #106
Válasz Pukkandúr (#104) üzenetére
A Shenmue 3-ban semmilyen szinten nem hiszek. Túl magasan van a léc és túl sok idő telt el (basszus, simán lehet 20 év, mire kijön!).
[13] grosy
aug 10., péntek 21:32 #105
Válasz WarAdmir4L (#103) üzenetére
Ez a sok lusta apuka? Ezek még egy kis openworld féle szabadságtól is megrettennek, nemhogy állást foglaljanak kupi ügyben
aug 10., péntek 21:31 #104
Válasz theSickness (#101) üzenetére
Majd a Shenmue 3-ban meglátod az emberek viselkedését egy magasabb szinten Remélem így lesz!
[20] WarAdmir4L
aug 10., péntek 21:01 #103
Válasz grosy (#70) üzenetére
Azert feladtad a lecket ezzel az asztallal. Miert nem kuplerajt irtal ahol lehet ilyet, olyat, tobbet valasztani? Azt szivesebben latnam a hogy masok betamadjak.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[20] WarAdmir4L
aug 10., péntek 20:59 #102
Válasz Fórumozó (#69) üzenetére
Pedig szerintem jo volt a pelda, Pont azert nem szeretem mert celtudatosan rendelek magamnak.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
aug 10., péntek 19:49 #101
Válasz sQr (#98) üzenetére
Mindez amúgy szép és jó, csak épp mostanában ástam bele magam a játék MI témába, és szörnyű látni, hogy a mai játékok mennyire... nem építkeznek már kialakult mintákra, és azt sem értem, hogy mondjuk miért akarja mindenki újra felfedezni a spanyolviaszt, mikor már voltak flottul működő rendszerek. Egyes fejlesztők pedig kifejezetten nyíltan kitárulkoztak az általuk megalkotott MI rendszerek elemeiről, logikájáról, struktúrájáról.

Az eddigiek alapján ez egy sima pattern is lehet pár kimenettel:
- az állat nem érzékeli a játékost > teszi a dolgát
- az állat nem érzékeli a játékost, aki egyből megöli > pattern vége
- az állat érzékeli a játékost > fajtól függően támad / menekül / bámészkodik
- az állatot megtámadja a játékos > fajtól függően támad / menekül
- az állat a halálán van > fajtól függően támad / menekül
- az állat elpusztul > pattern vége

Nyilván leegyszerűsítve (és ábrába foglalva szemléletesebb is lenne), de látszik, hogy nem egy összetett behaviour tree, de egy állatnál ez nem is szükséges.

A magam részéről az emberi karakterek viselkedésére lennék inkább kíváncsi, az már érdekesebb téma.
[45] multishoot
aug 10., péntek 18:26 #100
Válasz sQr (#98) üzenetére
Akkor remélem az összes hüllő rettegni fog tőlem 😃
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 18:02 #99
Válasz theSickness (#97) üzenetére
...ugyanakkor mégse alap.
MEDIOCRE
[30] sQr
aug 10., péntek 18:00 #98
Válasz theSickness (#97) üzenetére
De hát... érzései lesznek az állatoknak. : [
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
aug 10., péntek 17:51 #97
Válasz sQr (#96) üzenetére
Wow, mesterséges intelligencia 2018-ban. Mind blown.
[30] sQr
aug 10., péntek 17:43 #96
Válasz theSickness (#95) üzenetére
"Instead of slaughtering degraded animals to polygon objects without hesitation in order to be able to craft a larger wallet, the creatures in Rockstar's western game are living beings with - simulated - feelings. This should always be aware of the players when they press the trigger or let the arrow zoom. To kill animals quickly without much suffering you need to take your time to learn the right techniques."

Ilyesmiket mertek állítani. Meg olyat, hogy eltérő terepen másképp mozog a karakter, más interakciók lesznek. Ha rajtakapnak valami bűntetten, akkor a súlyosságától függòen ki is beszélheted magad belőle. A kisebb épületeket láthatod ahogy valóban felépítik, de változnak majd a tanyák és városok is. Nyilván minden NPC teszi a dolgát, mindegyik külön személyiség és a legfontosabb karakterek is folyamatosan benne vannak a világban, nem csak a quest alatt léteznek. Ilyesmi. Szokásos PR. De akkor is...
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
aug 10., péntek 17:08 #95
Válasz sQr (#93) üzenetére
Hát ez a vadászós dolog eléggé átlag bullshitnek hangzik.
[45] multishoot
aug 10., péntek 16:44 #94
Válasz Fórumozó (#92) üzenetére
Rendben, ott tali.
ON: Red Dead II nagyon faszának tűnik.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[30] sQr
aug 10., péntek 16:39 #93
Válasz Necroman Mk2 (#89) üzenetére
/ Egy hatalmas terület lesz, mint általában. Nyilván a térképen lesznek mocsarasabb, sivatagosabb, erdősebb, hegyvidékes részek.

/ A Gamestar.de egy interjúban erre azt a választ kapta, hogy a vadászat nagyon másképpen fog működni, mint egy Ubisoft játékban. Például fontos lesz megtanulni, hogy úgy vadásszunk, hogy az állat minnél kevesebbet szenvedjen. Minden állatnál más nyúzás animáció, más viselkedés, más taktika. Nem lesz ilyen szerezz 20 nyúl skint, és hasonlók.

Elvileg.
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 16:38 #92
Válasz multishoot (#91) üzenetére
En is, csak nem alkoholt
MEDIOCRE
[45] multishoot
aug 10., péntek 16:36 #91
Válasz Fórumozó (#74) üzenetére
Ha ez vigasztal... hétvégén a Szigeten iszok én helyetted is.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
aug 10., péntek 16:30 #90
Válasz grosy (#59) üzenetére
Ha viszont többször, visszatérően találkozol ugyanazzal a svédasztallal, az egy idő után unalmassá válhat. Lásd az alant is emlegetett Ubisoft.
Meg oké, hogy a nyílt világ tele lehet lehetőségekkel, de nem mindenki olyan, hogy föl szeretné kutatni a legeslegutolsó rejtett tárgyat a térkép legelhagyatottabb sarkában.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
aug 10., péntek 16:25 #89
Látványos, de két kérdés fölmerült bennem:
- Ez a játék egyetlen hatalmas nagy területen fog játszódni, vagy a vándorlás miatt több, kisebb térképek lesznek?
- A vadászat és felfedezés mennyiben jobb, mint egy random open-world Ubisoft játékban?
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[45] multishoot
aug 10., péntek 16:24 #88
Válasz grosy (#59) üzenetére
Splinter Cell Blacklist, Nioh, stb. Egy csomó játék van, ahol úgy is több játékstílus képes, igényesen keveredni, hogy közben nem basz ki a placcra kóricálni. Ellenben ott a The Phantom Pain, ami meg nyitott, de nála feleslegesebbel még életemben nem találkoztam, gyakorlatilag a legvégégig a legcélszerűbb az alapfelszerelés és annak tuningolt változataival a pacifikus lopakodás. Nem azon múlik a játékmenet szabadsága és változatossága, hogy mennyire nyitott, maga a terület. Hozzáadhat, de nem ezen múlik.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[30] sQr
aug 10., péntek 16:15 #87
Válasz Cok3 (#86) üzenetére
A Rockstar mindig hasonló módon vezeti fel a címeit. Ez sem kivétel, maximum az, hogy "Part I" a mostani.

Itt van például a GTA V. Hivatalos csatornán az ennek megfelelő gameplay reveal..

KATT!
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
[8] Cok3
aug 10., péntek 16:12 #86
A bemutatóról nem írok semmit, magáért beszél.

Kérdésem lenne viszont - ti emlékeztek, hogy a GTA IV-ből, RDR-ből vagy akár a GTA V-ből lett volna ilyen jellegű, tényleges gameplay bemutató? Mert én egyáltalán nem, sőt, a R* emlékeim szerint anno minden lépést megtett annak érdekében, hogy a megjelenés előtt nemhogy videó, de még képek se kerüljenek ki a játékból.

Csak azért kérdezem, mert ment itt a rinya, hogy kell a gameplay, pedig én egyáltalán nem emlékszem korábban ilyenre a R*-tól. Persze ez így hülyén hangzik, mert a korábbi címeknél is az összes trailer az ingame motorral készült, vagy a photo editorral, vagy tököm tudja, mivel, de ilyet, hogy HUD-os lövöldözés, meg lovaglás, hát, én egyáltalán nem vártam volna.

Úgy látszik, hogy már a R* is enged a sok sírásnak, meg kételkedőnek, pedig az ő esetükben teljesen alaptalan ez. Mindenesetre én vakon előrendeltem az Ultimate Editiont, de tudom, az én vagyok!
"The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all."
[4] Znealk
aug 10., péntek 16:11 #85
Válasz Cok3 (#85) üzenetére
Az RDR-ről komoly gameplay bemutató vidik voltak megjelenés előtt. A GTAIV-nél sztem tényleg csak a trailerek voltak.
"I have 19 hours left alive"
[24] Hwopapa
aug 10., péntek 15:52 #84
Válasz Fórumozó (#81) üzenetére
Annak a "chargeolása" egyik haverom csengőhangja volt, felejthetetlen
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
aug 10., péntek 15:52 #83
Válasz Fórumozó (#81) üzenetére
Nekem nem kell mondanod, megvan a játék gyűjtői kiadása, benne a dubstep gun replikával. Egyébként a legjobb fegyver még mindig a 3-ból a Shark-O-Matic.
I am such a B.A.
aug 10., péntek 15:51 #82
Válasz sting (#80) üzenetére
Nem szokásom rommá nézni a trailereket, sőt, ritka, amikor sztoris játéknál, ami érdekel valamennyire, megnézek egyet akár az elejétől a végéig. Itt épp belefutottam egybe valahol és rá mertem nyomni, mert gameplay volt ráírva, mondom beletekerek, erre épp ez jött velem szembe, meg a szerintem gagyi ellenfelek miatt erőtlen küzdelem.

Meg fogom szerezni, de egyelőre pislogok értetlenül a hájp miatt, mert azon kívül, hogy tényleg szép meg exkluzív, nem sok erényét látom (meg ugye nyilván a karakter is sokat nyoma a latba, viszont nem vagyok rajongó).
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 15:36 #81
Válasz ne5h (#79) üzenetére
De egyik erő sem volt olyan jó, mint a dubstep gun.
MEDIOCRE
[30] sting
aug 10., péntek 15:34 #80
Válasz theSickness (#73) üzenetére
Nem szabad előre fanyalogni mindenen.
Sajnos a fórumok látogatása ezt hozza ki az emberből.

Kevés videó, (sőt max. 1! - ennyi elég a kémia kialakulásához) és vásárlás.
A többi meg majd utána, de ne előre!

A Spiderben betonbiztos vagyok.

-----Végre egy új cím!------
aug 10., péntek 15:30 #79
Válasz Fórumozó (#76) üzenetére
Istenem, mennyire imádtam a szupererőkkel kreténkedni az SR4-ben. Sokszor csak rohangáltam össze-vissza és csesztettem a járőkelőket. Bár a 3-at jobban szerettem, lehet, hogy egy kis könnyed baromkodásért újra előveszem a 4-et.
I am such a B.A.
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 15:22 #78
Válasz theSickness (#77) üzenetére
Igen, pont az inFamous is ilyen. Ott is kb. csak "dísz" a nyitott világ, mert sok interakció nincs vele, de maga az utazás és az erők használata sokat tesz mellé.
MEDIOCRE
aug 10., péntek 15:21 #77
Válasz Fórumozó (#76) üzenetére
Jogos. Ilyen szempontból a Crackdown és az inFamous 2 is jó példa, azokban imádtam közlekedni (a Sunset Overdrive meg nálam generációs favorit).
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 15:15 #76
Válasz theSickness (#73) üzenetére
Mondjuk ott azért erős ellenpólus maga a közlekedés. Szerintem a Spider-Manben sok ilyen open World panel háttérbe szorul, mert olyan a világon való átsuhanás, amit legutoljára talán pont a Sunset Overdrive-ban láthattunk (vagy a Saints Row 4-ben. )
MEDIOCRE
[13] grosy
aug 10., péntek 15:14 #75
Válasz mcmacko (#72) üzenetére
Te is olyan kis huncut vagy...
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 15:11 #74
Válasz mcmacko (#72) üzenetére
Ne is mondd, hetek óta nem ihatok alkoholt, és még egy darabig nem is lehet
MEDIOCRE
aug 10., péntek 15:10 #73
Válasz Fórumozó (#71) üzenetére
A minap akkor sápadtam el, amikor a PS4-es Spider-man egyik videójában mutatták, hogyan kell felfedni a környéken elérhető feladatokat. Egyből lejött, hogy ez is a szokásos open world betegségektől fog szenvedni. "Remek".
aug 10., péntek 15:09 #72
A folytatást egy fagyi vagy egy sör mellett pls.
"This is our time to medicate..."
[47] Fórumozó
aug 10., péntek 14:51 #71
Válasz grosy (#67) üzenetére
Amúgy félretéve, nyilván te is érzed, mi a faszság abban, amit írsz, csak még kicsit színészkedsz mellé.

A nyitott világ addig jó, amíg valami koncepció mentén épül fel, van az egyes területeknek funkciója, és nem csak a "bigger is better" elv mentén épülnek fel. Nagyon kevés az olyan nyitott világú játék, amiben valóban van értelme a nyitottságnak, és ami ki is használja ezt, de a legtöbb pont emiatt elveszti a fókuszt. Pl. a sztorit is hangsúlyozó játékoknál eleve öngól, mert szétcsúszik a sok teendő miatt a narratíva feszessége. Azaz, ha sztoricentrikusan játszik az ember, akkor elvész a nyitottság és lényegében csak a fást travel pontok között ugrál az ember egy idő után, ha meg elengedi azt és kolbászol, akkor egy hangulati elemtől fossza meg magát. Nyilván a Zeldában ez nem játszik, mert annak nincs igazán története. A szabadság meg akkor jó, ha tényleg van, amivel a játékos le lehet kötni, de ehhez nem szabad üresjáratokat engedni a "pályára". Ebbe esik bele pl. a Witcher 3 is, ami telebassza ikonokkal ugyan a térképet, de azon túl, hogy szép a táj, leginkább csak önismétlő tevékenységek garmadája jelenti a side questeket. Értem, hogy neked csak a Zelda van a fejedben az open World szócikknél, de van ezer meg más játék, ami teljesen kiüresítette már a műfajt. Ezért nehéz itt lekötni a játékosokat, mert az erőltetettség sokkal inkább fásultságot eredményez.

A "csőjáték" sem feltétlenül "készen kapott élmény", hanem ahogy írták, vannak zsánerek, amik eleve nem igénylik a felfedezéseket, a nagy tájakat, ahol a változatosság inkább a gameplay mechanikában rejlik. Nyilván te megint csak a Sony exeket látod magad előtt e téren, holott rengeteg olyan játék van, ami nem open World, mégis képes változatos lenni.

Remek példa erre az egészre pl a MGS5: amíg open World részen vagy, unalmas szar, nincs teendő, látnivaló, azaz, a nyitottságnak semmi funkciója, amint egy bázis kerül eléd, és "beszűkül" a mozgástér erre a területre, onnantól mégis kismillió lehetőséged van: lopakodsz, full fire, stb.

Bár fasz vagy, de nem hülye, érted ezt.
MEDIOCRE
Összesen: 120 [1-50]
1 | 2 | 3
Friss hírek

976 | [Nyerd meg!] Játékeső - VALKYRIA CHRONICLES 4

Van egy jó hírünk, meg hozzá pár még jobb - a dögmelegnek ígérkező augusztust és szeptembert fincsi nyereményjátékkal szeretnénk feldobni, ahol teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni nyereményjáték formájában. Gyertek és játsszatok - veszteni nem veszíthettek!

9 | Gamer365 podcast GC2018 #3

Maga az expó ugyan még a hétvégén is tart, számunkra azonban a csütörtöki nappal befejeződött a 2018-as Gamescom. Program és látnivaló szerencsére az utolsó napra is akadt - legemlékezetesebb, legérdekesebb és legbizarrabb élményeinket egy és háromnegyed órában hallgathatjátok.

6 | Gamer365 podcast GC2018 #2

Túl vagyunk egy újabb napon a 2018-as Gamescomon, ahol ismét rengeteg készülő játékba kóstoltunk bele. Egy és negyed órában hallgathatjátok szerdai tapasztalatainkat olyan címekről, mint a Sekiro: Shadows Die Twice, a Rage 2, a Spyro Reignited Trilogy vagy a Diablo III Switch verziója.

n3ds 1 | Így készíts Luigi töklámpást!

A Luigi's Mansion promókampányának csúcsa következik!

2 | Új Tetris világbajnokot avattak

Zöldfülű verte a hétszeres nagymestert.

pc 2 | Spellbreak bejelentés

Avagy battle royale elemi mágiával.

pc 1 | Késik az Artifact béta

Elvileg ebben a hónapban lehetett volna belekukkantani a Dota ihletésű kártyajátékba.

pc 0 | Battlefleet Gothic: Armada 2 megjelenés

Időpontot kapott a Warhammer űrhajósdi folytatása, valamint részletek érkeztek a bétáról.