[EVO 2018] Pofonföldéről jelentjük
Eddig 39 hozzászólás
ne5h
2018. augusztus 06.
hétfő 06:31
Az EVO 2018-nak köszönhetően egy egészséges adag új bejelentés érkezett verekedősjáték-fronton, mi pedig egy csokorba gereblyéztük őket a könnyebb fogyaszthatóság érdekében.

Street Fighter V

Tovább bővül a Street Fighter V: Arcade Edition, két újabb harcos csatlakozik a felhozatalhoz, méghozzá G és Sagat személyében.





G és Sagat fejenként 6 dollár vagy 100 000 Fight Money ellenében érhető el, illetve mindketten benne vannak a 30 dolláros Season 3 Character Pass-ben.

SoulCalibur VI

Szintén két karakterrel erősít a SoulCalibur VI, név szerint Seong Mi-Na és Astaroth csatakozik a felhozatalhoz.



Tekken 7

Új harcosokat állít csatasorba a Tekken 7 is, a második szerzon keretei között érkezik Anna Williams és Lei Wulong, valamint a WTF faktort kimaxolva Negan is csatlakozik a Walking Deadből.



Dragon Ball FighterZ

Bemutatkozott a Dragon Ball FighterZ legújabb DLC karaktere is, aki nem más, mint Frieza testvére, Cooler.


[18] pajcsi
tegnap 12:41 #39
Válasz mr throat (#38) üzenetére
Azért te ezt nagyon leegyszűsítetted.....a launchert be kell nézni, hogy kapj egy jugglet. Azt kellene sok embernek megérteni, hogy a Tekken nagyon összetett és csak rengeteg gyakorlás árán lehet eljutni egy megfelelő szintre. Hazánkban fura a verekedős játékokhoz való hozzáállás. Mindenki csak nyerni szeretne, de idő beletétele már nem megy...a juggle miatt is nálunk megy csak a sírás. Az új Tekken karaktereket illetően viszont kb hadonló a véleményem, kivétel a vendég karik és Eliza.
Aki játékos létére azt mondja, hogy nem kellene neki mindegyik konzol, annak komoly baja van az tuti! PSN ID: pajcsi
[4] mr throat
aug 12., vasárnap 5:57 #38
Válasz Nami (#37) üzenetére
A T3nál, de még a T5nél sem éreztem magam futballlabdának.
Ez a fajta juggle már szerintem beteg.
Egész pontosan arra gondolok, hogy az egész játék értelme az lett, hogy faltól falig van szinte a juggle, amiből az utolsó 3-4 hit wallhit.
A 170es HP-ből(vicc!!!) meg lereszeltek 120at.
Itt már a karakter több időt tölt a levegőben, mint a földön...
http://www.youtube.com/watch?v=2sIc1YXhzjo&feature=related
[2] Nami
aug 11., szombat 19:47 #37
Válasz mr throat (#34) üzenetére
a juggle-re gondolsz, ami Tekken 3 óta benne van a játékban? O_o" KATT!
I shall be quiet as a calm sea! Which is... not... very... quiet.
[2] Nami
aug 11., szombat 19:41 #36
mi történt azzal a tigrissel ott sagat mellett? O_o" KATT!
I shall be quiet as a calm sea! Which is... not... very... quiet.
[23] arpi0912
aug 09., csütörtök 10:42 #35
Válasz theSickness (#32) üzenetére
Nem is a te témádra reagáltam,. Te nem bírtad megállni, hogy ne szólj bele, ráadásul hülyeségen is pörögtél.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[4] mr throat
aug 07., kedd 22:39 #34
Én T7et kezdettől fogva félkész, átgondolatlan, a szériához teljesen méltatlan "terméknek" tartom. Nem azért mert alap karakterek hiányoznak, az újak meg hát, mondom nagyon finoman: komolytalanok.
Értem én, hogy
új irányt vettek az e-sport felé, de az ehhez szükséges többlet munkának meg az árnyékát sem tették bele...
Olyan játékmechanikát rakták bele, hogy az ember egy elszenvedett launcher után már nem több mint egy "emberi focilabda" amivel eldekáznak a falig, hogy ott még egyerintőset is játszanak vele.
És egy karakter minden commandja ami ebbe a "focilabda effektusba" nem illik bele lényeg éven értelmetlen. PRIMITÍV.
A legfontosabb, hogy látom végre a wallhiteken gyúrtak valamit, talán így végre talán nem a fal melletti agyonverés lesz a T7 egyetlen értelme...
http://www.youtube.com/watch?v=2sIc1YXhzjo&feature=related
aug 07., kedd 19:08 #33
Válasz helihobby (#2) üzenetére
Az a régen jó régen lehetett, úgy a kilencvenes években. Azóta, pár indie próbálkozást leszámítva, nem jelent meg semmilyen olyan új játék a műfajban, ami ne egy már bejáratott franchise-ra (pl. Injustice) épült volna, szemben mondjuk az FPS-kel, autós játékokkal, de akár az RTS-eket is.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
aug 07., kedd 16:50 #32
Válasz arpi0912 (#31) üzenetére
Neked meg kár volt totálisan erre vinned, miközben nem is ez volt az alapvető kérdés.
[23] arpi0912
aug 07., kedd 8:11 #31
Válasz theSickness (#29) üzenetére
Látom végre megértetted.
Kár volt erre a témára ennyire ráharapnod.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
aug 06., hétfő 20:54 #30
A Soul Calibur számomra semmi újjat nem mutat se grafikában, se játékmenetben, de ez betudható az én hibámnak, hisz az utóbbi részek kimaradtak, viszont ez a Lei, már nem az a Lei akit én megszerettem. Nekem Lei Wulong = Jackie Chan. Ez a közelében sincs, arról nem beszélve hogy a Tekken sorozatban mindig alap karaktert dlcbe raknak, genyó húzásnak tartom.
Chill Out! Psn id: littlebraun Amaz konzolon: szent peter 360
aug 06., hétfő 16:43 #29
Válasz MRenton1985 (#26) üzenetére
Igen, utánaolvastam, jogi szempontból valóban új IP. Csak eredetileg nem ez volt a kérdés, mindössze valaki buldogként ráharapott a témára.
aug 06., hétfő 16:42 #28
Válasz arpi0912 (#25) üzenetére
Oké, akkor úgy kérdezem: azért, mert az új Star Wars film új sztorivonalat hoz be, attól már nem is a Star Wars IP része?

Ne már...
[20] Lonewolf
aug 06., hétfő 16:36 #27
Válasz arpi0912 (#25) üzenetére
Akkor ide sorolhatnánk az Omega Force játékait is, mint nagy új IP gyártó.
Csináltak egy Dynasty Warrirost és erre a sémára rengeteg "új IP-t" készítettek. Sokkal igényesebb az Injustice mint az Omega Force új IP-i , de inkább ebbe a kategóriába sorálnám és nem a Destiny-vel hasonlítanám.
PS ID : KernyaB
aug 06., hétfő 15:48 #26
Új IP-nek új IP az Injustice (nem az lett a címe, hogy Mortal Kombat DC Universe Edition), mégha nem is egyedi IP, hanem licencelt. Mint ahogy a DB Fighterz is új IP-nek számít, mert az Arc System nem csinált eddig DB játékot....viszont ez utóbbi is eléggé biztonsági játékos, 0 a kockázatvállalási tényező.
[23] arpi0912
aug 06., hétfő 15:39 #25
Válasz theSickness (#24) üzenetére
Nem teljesen igaz, hogy már létező történetet dolgoz fel. Ha jól tudom az Injustice párhuzamosan jelent meg akkor amikor a DC univerzumban egy huszár vágással új sztorit hoztak be, illetve a multiverzumot. De ebben nem teljesen vagyok biztos.mert lehet rosszul tudom.
Mindegy is, nekem az Injustice új IP, függetlenül attól hogy már létező képregényes karakterekre épít. Máshogy gondoljuk, hogy mi számít új IP-nek és mi nem.
A Destinys hasonlatomat úgy látom nem értetted, ha azt új IP-nek gondolod, akkor az Injusticet is veheted annak nyugodtan.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
aug 06., hétfő 15:09 #24
Válasz arpi0912 (#23) üzenetére
Nyilván lehet szemantikai vitáig lerántani a kérdéskört, de szerintem nem az új / nem új IP a kérdés, hanem hogy nulla hátszéllel, az alapoktól nagyon kockázatos felépíteni egy minőségi bunyós játékot, ami felveheti a versenyt a nagyokkal.

Az Injustice hagyományos értelemben nézve nem új IP, hiszen már létező DC karaktereket és történeteket dolgoz fel (az sem új IP, amikor képregényben egy, a már meglévő hősöket összefogó, új mini-szériát indítanak). A hátszél meg adott mind a DC, mind a fejlesztők oldaláról. Kár belekeverni a Destiny-t, ami meg tényleg teljesen új IP, ott a Bungie neve meg az úgy-ahogy újító felépítés tolta a szekeret.
[23] arpi0912
aug 06., hétfő 14:36 #23
Annak én se nevezném, de attól még új IP, hogy jól bevált alapokra épül. MInt ahogy sok más cég is felhasználja a korábbi játékaik tapasztalatait az új IP-iknél. Azoknál se kérdőjelezzük meg hogy új IP e vagy sem.
Más műfaj de tökéletes példa erre a Bungie és a Halo vs Destiny. Rengeteg mindenben a Halo-ból merít és használja fel az ott bevált játékmechanikákat, mégse kérdőjelezzük meg hogy a Destiny nem új IP.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
aug 06., hétfő 14:17 #22
Válasz arpi0912 (#21) üzenetére
Az Injustice az egy minimálisan módosított és átszkinezett Mortal Kombat. Amennyire tapasztaltam, az első résznél egész reklámkampány (interjúk, fejlesztői naplók, satöbbik) eléggé rápörgött a fejlesztő Netherrealm csapatra és az MK-s alapokra, meg a játékokkal foglalkozó oldalakon is nyílt titok volt. Plusz felsz*pásnak ott volt a Mortal Kombat vs DC Universe még PS360-ra.

Ilyen szempontból nem merném túlságosan kockázatos új IP-nek nevezni.
[23] arpi0912
aug 06., hétfő 13:58 #21
Válasz Fórumozó (#20) üzenetére
Miért ne lenne új IP? Lemaradtam valamiről? Nekem nem rémlik hogy a 90-es de a 2000-es években lett volna Injustice játék.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[46] Fórumozó
aug 06., hétfő 13:56 #20
Válasz arpi0912 (#19) üzenetére
Az Injustice nem új IP, hanem DC karakterekkel van tele.
MEDIOCRE
[23] arpi0912
aug 06., hétfő 13:52 #19
Válasz Fórumozó (#15) üzenetére
Ez sem teljesen igaz. Mert bár koráában voltak olyan verekedős cuccok amikben szuperhősök verekedtek, de pont az utóbbi időben lépett be ebbe a műfajba egy új IP az Injustice személyében. Ami nem mellesleg elég sikeres is lett, igaz főként a témája miatt.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 13:29 #18
Válasz theSickness (#17) üzenetére
Majd dobj lécci egy friend kódot, ha kijön a Smash év vége felé és tervezed beszerezni, aztán lemeccseljük
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
aug 06., hétfő 12:55 #17
Válasz Hwopapa (#13) üzenetére
Egy ideális játékban, megfelelő ellenfelekkel mindkettő élmény megtalálható.
aug 06., hétfő 12:55 #16
Válasz herooftime (#14) üzenetére
Félreérthető voltam: nem gondolom, hogy annyira rétegjátékká váltak a bunyós címek (ahogy azt sem, hogy a fiatalokat nem érdekelné, mindössze reagáltam a kommentre), de nem is mainstream már, más zsánerek uralják az otthoni gépeket.

Ettől függetlenül a példád elég szélsőséges, hangozzon akármilyen hülyén, a Xenoverse érdemeiben vastagon benne van a DB brand népszerűsége is, sőt, a magam részéről nem is tudom odasorolni a Tekken / Soul Calibur / Dead or Alive / Guilty Gear / akármi mellé, mert teljesen más jellegű az egész (ahogy a Smash szériát sem tudom odatenni, pölö).
[46] Fórumozó
aug 06., hétfő 12:51 #15
Válasz herooftime (#14) üzenetére
Maga a verekedős játék már nem mainstream műfaj. A népszerű brandek körül van hatalmas tábor, SF, Tekken, Mortal, DB, új IP-t ide már nem lehet nagyon behozni. A Dragon Ball ugye nem egy ismeretlen cím.
MEDIOCRE
[18] herooftime
aug 06., hétfő 12:41 #14
Válasz theSickness (#7) üzenetére
"rétegjátékká válás"

KATT!
asia.playstation.com www.play-asia.com a cenzormentesebb játékélményért
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 12:09 #13
Válasz theSickness (#9) üzenetére
Leszögezném előre: színtisztán csak magamból indulok ki.

Egy 1v1 settingben nagyon nem lehet elfutni az enemy elől, vagy ha vesztésre állsz, akkor olyan dolgokkal okoskodni egy nagyon profival szemben, amivel ki tudsz jönni a mókából nyertesen, vagy legalábbis nem lesz ott a "you lose" felirat.

Viszont ahol csak 1 ember vagy a százból és egy konfrontáció esetén kis eséllyel de lemákolhatod a másikat minimális tanulással, akár nagyobb lehet a sikerélmény-érzés a kisagyban.

Aztán lehet (sőt, biztos) hogy hülyeséget beszélek és ez is most egy dili, ami majd szép lassan csillapodik, majd le lesz váltva valami újabbra...
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[46] Fórumozó
aug 06., hétfő 11:48 #12
Ekkora görénységet, tősgyökeres Tekken embert 1 év után dlc-ben adni...
MEDIOCRE
aug 06., hétfő 11:43 #11
Baromi kockázatos lehet nulláról kitalálni vagy 20 eltérő tulajdonságú, szimpatikus, küllemre elütő, egyedi kinézetű és harcstílusú karaktert, ami nem valamelyik nagyobb franchise ismert szereplőjének a "továbbgondolása". Főleg art design szempontjából lehet ez hatalmas kihívás, talán nem is véletlen, hogy új franchise helyett inkább a licenszelés (animék, mangák, képregények) irányába nyúlnak, ha új VS játékot akar valaki fejleszteni.
aug 06., hétfő 11:27 #10
Válasz Hwopapa (#6) üzenetére
Akkor csak én voltam szimplán kába az íráskor.
I am such a B.A.
aug 06., hétfő 11:12 #9
Válasz Hwopapa (#8) üzenetére
Nem teljesen világos, mire gondolsz.
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 10:51 #8
Válasz theSickness (#7) üzenetére
Részben egyetértek, ugyanakkor mennyivel unalmasabb amikor valamire/valakire oda kell figyelni és minden mozdulatát betéve tudni vs bemákolni némi laza sikerélményét és meghalni a top20-ban
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
aug 06., hétfő 10:49 #7
Válasz Hwopapa (#4) üzenetére
Szerintem nem a fiatalokkal meg a stílus rétegjátékká válásával van a baj, hanem hogy alapoktól, nulláról fel kell építeni egy olyan játékot, ami:
- küllemre kellően elüt a többi stílustárstól
- érdekes és egyedi karaktereket hoz
- játékmenetben tud valami újat mutatni
- harcrendszerében kellően mély és izgalmas.

Azért ez nem olyan egyszerű, és mivel a nagyok is visszatértek, elég kockázatos is.
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 10:32 #6
Válasz ne5h (#5) üzenetére
A WTF stimmel, de fent WFT van írva

Vagy van már valami új rövidítés, amiről én nem tudok...öregszem
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
aug 06., hétfő 10:26 #5
Válasz Hwopapa (#1) üzenetére
What The Fuck. Tehát, hogy mi a francot keres a Tekkenben egy Walking Dead karakter. Persze lehet, hogy ez csak nekem fura.
I am such a B.A.
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 10:24 #4
Válasz helihobby (#2) üzenetére
Mert már nem menő a fiatalok körében a verekedős játék és nem lehet sokat eladni belőlük - nagy a learning curve, ami sokakat elriaszt, drága a fejlesztés, meg ott a BR, mint új közönségkedvenc.

Nekem inkább az böki a szemem, hogy hiába veszel meg bármilyen komplett kiadást, mindenből ki van spórolva a fele ruhatár, meg a másik fele karakterek. Nehogymá' az ezer éve tekkenben lévő Lei meg Anna évekig lett volna kódolva mire bekerül a gamebe...
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[20] WarAdmir4L
aug 06., hétfő 9:49 #3
Válasz Hwopapa (#1) üzenetére
World Fight Traktor.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[16] helihobby
aug 06., hétfő 9:36 #2
Mindig csak ezek... Nincs valami újabb alkotás?
Régebben sokkal több változata volt a verekedős játékoknak, most meg csak mindig ez a pár név forog.
Első magyar Neo-Geo forum: http://neo-geo.hu Szervizünk: http://f27szerviz.hu
[24] Hwopapa
aug 06., hétfő 9:20 #1
WFT-faktor? Az milyen?
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593