Dead Cells: kegyetlen ismétlések
Eddig 12 hozzászólás
ne5h
2018. augusztus 04.
szombat 09:59


A Motion Twin előrukkolt a Dead Cells legújabb trailerével, mely egyfajta animációs kisfilmként mutatja be a játék legfontosabb alapjait. A " Kill. Die. Learn. Repeat." gondolatmenet tökéletesen visszaadja, mire is számíthatunk a csapat 2D-s játékában, melyben a metroidvaniákra jellemző összekapcsolt világot ötvözik a roguelite játékok folyamatos izgalmat nyújtó permadeath mechanikájával.

A PC-n már elérhető early access változat mellé jövő héten (augusztus 7) futnak be a konzolos portok PS4-re, Xbox One-ra és Switch-re a teljes megjelenéssel együtt.

[6] 5241451
aug 05., vasárnap 13:46 #12
Válasz Rick Dangerous (#1) üzenetére
Ahogy nesh fórumtárs már leírta, ez inkább rogue-lite játék. Ez egy hangyafasznyit javít a metroidvania kompatibilitáson. A Rogue Legacy egész szórakoztatóan megoldotta a fúziót, "halál alapú" progresszióval, bár az nem is állította magáról, hogy metroidvania subgenre-t szeretne meginnoválni.
aug 05., vasárnap 11:58 #11
Válasz backstab (#4) üzenetére
Ezzel el is dőlt, hogy kihagyom. Meg amúgy is megvettem a Hollow Knight / Chasm párost, szegről-végről rokonok, még h mások is, de az ilyen irányú igényeimet lefedik.
[27] alf22
aug 05., vasárnap 11:53 #10
Válasz ne5h (#9) üzenetére
Koszi!!! A nehezseget sejtettem,de a random palyakra csak remenykedni tudtam. Jol hangzik.
A latvany meg fantasztikus. Pont jo lesz hianypotlonak ps4en, ha mar nem jon az a scfi oldalrascrollozo sprite-os jatek (xbox exkluziv).
aug 05., vasárnap 11:17 #9
Válasz alf22 (#5) üzenetére
A roguelike lényege a permadeath, vagyis hogy halál esetén nincsenek checkpointok, mindent nulláról kezdesz újra, valamint, hogy a pályák változnak minden egyes újrakezdéskor.
I am such a B.A.
[7] AtisR
aug 05., vasárnap 11:11 #8
Ez jópofa volt
N id: AtisER
[27] alf22
aug 05., vasárnap 10:10 #7
Válasz Lavitz (#6) üzenetére
Mi az a jrpg?
1. Japan rpg
2. Keruld el, retegjatek,nem tetszik,stb

Az elso pont hasznosabb info.
[65] Lavitz
aug 04., szombat 23:10 #6
Válasz alf22 (#5) üzenetére
Hogy jó messzire kerüld el kb magyar fordításban!
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[27] alf22
aug 04., szombat 21:12 #5
Mi az a roguelike egesz pontosan??
[31] backstab
aug 04., szombat 20:40 #4
Már többször is nekifutottam, de mindig elveszi a kedvem az alábbi jelenség: vagdalom az ellenfeleket, tízen vannak a képernyőn, de egyik sem tud megkarcolni sem, annyira ügyesen (tényleg, na) ugrálok, kitérek, bukfencezek előlük. A bossokat megeszem reggelire. Aztán szembekerülök egy bármilyen gyenge ellenféllel, és az egyetlen ütéssel kivégez. Körülkérdeztem a fórumokban, de láthatólag csak nekem van ezzel bajom. Különös.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[20] WarAdmir4L
aug 04., szombat 19:29 #3
Tetszik, kezd megerni a Switch gondolat.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
aug 04., szombat 12:58 #2
Válasz Rick Dangerous (#1) üzenetére
A fejlesztők nyilatkozata szerint nem mindent buksz el a halálkor.

ˇInterconnected levels and progressive unlocking of access to the island provides you with a real incentive to explore your surroundings. Add in a degree of evolution for your character and permanent weapon upgrades and you can see where Dead Cells borrows from the long line of Metroidvanias that precede it."

Valamint amennyire jól tudom, van különbség rougelike és rougelite között. Előbbinél valóban mindent elveszítesz halál esetén, utóbbinál azonban nem feltétlenül.

Egyébként volt szerencsém még a tavalyi gamescomon kipróbálni a játékot, elsőre nekem is furcsa volt ez a műfajpárosítás, de játék közben meglepően jól tudott működni. Ha nem úgy tekintesz a pályákra, mint előre megtervezett útvonalakra, amin csak adott módokon túl végigjutni, hanem egy kirakósként, ahol a darabok többféleképpen is összeállhatnak és csak a végcél adott (a játék egyes területeire portálokon keresztül lehet eljutni), akkor a felfedezés is megmarad, valamint a rougelite megközelítés miatt nehezebb kiismerni a játékot.
I am such a B.A.
aug 04., szombat 12:42 #1
Szerintem kb. kizárt, hogy a metroidvania és a roguelike összeférnek egymással. Előbbi lényege a felfedezés valamint a folyamatos progresszió, na most ez hogy fog működni permadeth-tel és folyamatosan újragenerált pályákkal?
Don't let the bastards grind you down