Cyberpunk 2077: töltőképernyők nélkül
Eddig 24 hozzászólás
drag
2018. június 20.
szerda 13:53


Az idei E3-mal végre beindult az új CD Projekt RED játék, a Cyberpunk 2077 marketinggépezete, ennek köszönhetően pedig egyre több dolog derül ki a készülő RPG-ről.

Most egy apró infómorzsát tudunk hozzátenni az eddigiekhez, ami nem sok, de biztosan sokan fognak örülni neki: a fejlesztők elárulták, hogy nem lesznek töltőképernyők a játékban - ami azért is jó hír, mert rengeteg épületbe be tudunk majd lépni.

A lengyel stúdió belső nézetű szerepjátéka PC, PS4 és Xbox One platformokra készül - a megjelenési dátum egyelőre még nem ismert.

[13] NandorHUN
jún 22., péntek 14:46 #24
Válasz frg_dnl (#23) üzenetére
... Vagy simán megveszed PC-re és nincs butítás.
Xbox One | Steam | Uplay | Origin játékok, GOLD előfizetések // AKCIÓS ÁR !! https://hardverapro.hu/apro/xbox_one_jatek_kulcsok__gold_elofizetes/ https://hardverapro.hu/apro/steam__uplay_jatekok/
[10] frg_dnl
jún 21., csütörtök 10:31 #23
Már a Witcher 3 konzolos optimalizálása is elhúzódott legalább egy évig és ebben nincs benne a 4K-s patch nem tudom milyen jövője lessz a Cyberpunk 2077-nek a kurrensgen konozolokon de én inkább szivesen látnám a következő generációban.
Kár lenne butítani a játékon csak azért, hogy meglegyen a 1080p/30.
A Bethesda volt annyira tökös, hogy leközölte a Starfield megjelenését akár a következő generációra is elhúzódhat.
[9] zephyr
jún 21., csütörtök 10:01 #22
Válasz KiswechPS3 (#21) üzenetére
Megjelenéskor sehol sem szaladt.
War has changed.
[51] KiswechPS3
jún 20., szerda 20:54 #21
Válasz Rick Dangerous (#18) üzenetére
Konzolon igen, PC-n csak úgy szaladt
Once, there was an explosion...
jún 20., szerda 20:27 #20
Válasz samus101 (#17) üzenetére
Remek példa: jó vele játszani, mégis mindig alig vártam a Farmot / Travelert, hogy láthassam is azokat a cuccokat, amikért sok-sok órán keresztül küzdöttem.
[37] Hunk2
jún 20., szerda 20:22 #19
Válasz Hunk2 (#16) üzenetére
NandorHUN-nak ment.
"Élni és élni hagyni"
jún 20., szerda 19:58 #18
Az jo lesz, sajna a Witcher 3, barmilyen jo jatek is volt amugy, idegesitoen sokat toltott, es nem csak fast travelnel, hanem kampec utan a visszatoltesnel is, volt, hogy kozel egy percet.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[6] samus101
jún 20., szerda 19:37 #17
Válasz theSickness (#15) üzenetére
Khmmm Destiny?
"Reach out and touch faith!"
[37] Hunk2
jún 20., szerda 19:05 #16
Válasz theSickness (#15) üzenetére
Nem az mostanában ezt nyomja képembe YT-b.
Előtte meg valami Fortinite balhéval volt teli, mostanában elkezdődött az is mért nem valók nők játékokba.
"Élni és élni hagyni"
jún 20., szerda 17:59 #15
Válasz samus101 (#12) üzenetére
Igen, mert mindenki vérpisti, aki egy kusztomizálható karaktert főszerepbe helyező, sok tízórás hosszúságú játékban szeretné minden helyzetben látni a karakterét...

Én sem tartom jó dolognak, de ez a fejlesztők döntése, és meglehet, hogy ez volt a helyes döntés, tekintetbe véve a játék várhatóan zsúfolt, részletekkel teli utcáit.
[20] Shifty Fox
jún 20., szerda 17:56 #14
Válasz samus101 (#12) üzenetére
Szerintem ki fognak farolni, ha csak annyiban is, hogy a pletykált eredeti elképzelést (fps/tps váltás) kidolgozzák. Ha nagy lesz a hiszti ezzel tuti hogy egy év csúszász is beesik, amiért szintén megy majd a hiszti.

Ha van sapka az a baj, ha nincs sapka az a baj

Nekem 8 mi lesz, ha ebben a genben megjelenik sanszos, hogy megverik saját magukat a zsánerben, de azért ez a setting elbírt volna a tps-el és nem értem, hogy miután tökélyre húzták, ennyire eltávoldnak.
PSN ID: Shifty_The_Fox | Switch friend code: SW-6856-1226-1116 "One sword keeps another in the sheath."
[1] Noctix
jún 20., szerda 17:45 #13
Válasz samus101 (#12) üzenetére
Ez valószínűleg nem olyan egyszerű. Ha a mechanikákat FPS-re építették fel, nem hiszem hogy egy csettintésre át tudják rakni TPS-re.
[6] samus101
jún 20., szerda 17:42 #12
Istenem, csak tartson ki az FPS mellett a csapat és ne üljön fel a sok vérpisti nyavalygásának a TPS hiánya miatt.....
"Reach out and touch faith!"
[13] NandorHUN
jún 20., szerda 17:23 #11
Válasz Hunk2 (#8) üzenetére
Nem ujdonság, Első Cyberpunk trailer 5 éves. Witcher 3 4 éve jött ki és az akkori Ciris beszélgetésből már rég lejött a referencia.
KATT!
Xbox One | Steam | Uplay | Origin játékok, GOLD előfizetések // AKCIÓS ÁR !! https://hardverapro.hu/apro/xbox_one_jatek_kulcsok__gold_elofizetes/ https://hardverapro.hu/apro/steam__uplay_jatekok/
[51] KiswechPS3
jún 20., szerda 17:08 #10
Válasz Hunk2 (#7) üzenetére
Ez csak egy fanmade videó de zseniális

Igen, a W3-ban ez egyértelműen volt utalás rá, esélyes hogy megemlítik itt is majd Ciri felbukkanását egy pillanatra
Once, there was an explosion...
[21] Hendrix
jún 20., szerda 17:02 #9
Válasz Hunk2 (#8) üzenetére
Hatalmas lenne...
¯\_(ツ)_/¯
[37] Hunk2
jún 20., szerda 16:33 #8
A legviccesebb az egészben lehet lesz Witcher 3 kapcsolat a játékban.

KATT!
"Élni és élni hagyni"
[37] Hunk2
jún 20., szerda 16:33 #7
A legviccesebb az egészben lehet lesz Witcher 3 kapcsolat a játékban.

KATT!
"Élni és élni hagyni"
[37] Hunk2
jún 20., szerda 16:23 #6
Egy kis informatív videó!

KATT!
"Élni és élni hagyni"
jún 20., szerda 16:19 #5
Válasz KiswechPS3 (#3) üzenetére
Akár. Vagy csak egy szemhunyásnyi fekete képkocka.
jún 20., szerda 16:19 #4
Vajon elhalálozás után se lesznek?
Ha jól emlékszem konzolon elég idegesítően hosszú volt ott a várakozás w3ban
[51] KiswechPS3
jún 20., szerda 16:17 #3
Válasz unknown soldier (#2) üzenetére
Hirtelen megjelenne a karakter egyik pontból a másikban mindenféle cut nélkül, amolyan hipervándorosan ?
Once, there was an explosion...
jún 20., szerda 16:03 #2
Ez akkor lenne nagy dolog, ha gyorsutazásnál sem töltene.
[1] Noctix
jún 20., szerda 16:01 #1
Azt hiszem a God of War-nál is volt ilyen elképzelés eredetileg, talán még videó is van alpha/beta verzióból ahol teljesen folyamatos volt a játékmenet. Kíváncsian várom, hogy fog kinézni ez élőben.
Friss hírek

3 | Gamer365 podcast 2018 július

Ha nyár, akkor nyárkeszt - most kicsit más felállásban, és kicsit komolyabb hangnemben, mint megszokhattátok. A téma ezúttal a videojátékos filmek, és a videojátékok, amelyek filmadaptációt érdemelnének. Ezek mellett pedig kibeszéljük az EA-t, és megszagoljuk a cseresznyét. Egészségetekre!

pc 23 | [Nyerd meg!] WoW: Battle for Azeroth bétakulcsok

Jó hírünk van - több béta kulcsot ajánlott fel a Blizzard, a World of Warcraft augusztus 14-én érkező kiegészítőjéhez, a Battle For Azeroth-hoz! A játékban való részvételhez egy kis aktivitást is várunk tőletek! Lássuk azokat a Blizzard relikviákat!

23 | Gamer365 [E3] podcast 2018 június

Júniusi langymelegből esősbe váltó időjárásunkat egy forró E3-al felpörgetett hét dobta fel, amelyben napokig a videojátékok jövőjén pörögtünk. Most podcastben mondjuk el a tapasztalatainkat, bő másfél órán keresztül. Tessék készíteni a fejhallgatókat, hadd susogjuk fületekbe a tutit!

4 | Resident Evil 2: Raccoon City relikviák

Bemutatkozott a gyűjtői kiadás a remake-ből.

18 | [SDCC 2018] Trailerek, trailerek!

Egyenesen a Comic-Conról: Aquaman, Shazam, Godzilla, és a Fantasztikus Bestiák.

0 | Lego DC Super-Villains: az igazi gonoszok

Traileren a karakteralkotás és a történet.

ps4 36 | [SDCC 2018] Spider-Man sztori trailer

3 | Spyro Trilogy: régi és új zenék egyszerre

Visszatérnek Stewart Copeland eredeti dallamai.