Overwatch: várhatod a Nintendós változatot
Eddig 38 hozzászólás
mcmacko
2018. május 25.
péntek 17:32


A GameSpot és a Blizzard Overwatch felelősei összeültek egy jó beszélgetésre, az anyagból pedig érdekes dolgok derültek ki. Például az, hogy a Blizzard nem fókuszál a Switch és mobil platformokra a jelenlegi gépektől való masszív hardveres eltérések miatt. A csapat megérti a Switch sikerét, de az Overwatch esetében is a jelenlegi platformok kiszolgálására törekednek. Matthew Hawley producer a következőt mondja az ügyről:

"Folyamatosan mérlegeljük a helyzetet. Hogy hová tart a technológia és az iparág. Nagy kihívás van olyan platformokon futtatni a játékainkat, amin még nem vagyunk aktívak. Máskülönben már nyilván lennének itt is megoldásaink. Meglátjuk merre mennek a dolgok. Nagy számú embernek van Switch masinája és még többnek mobiltelefonja, de az Overwatch csapatunk jelenleg az élő játék támogatására fókuszál".

Szóval nem egyértelmű a távolságtartás, viszont röviden ez annyit jelent, hogy a fejlesztésekkel eleve lassan mozgó cég nem allokál erőforrást a Switch-re történő portolásra. Van egy olyan érzésünk, hogy ezt a verziót aztán várhatjuk...

[24] Hwopapa
máj 30., szerda 14:50 #38
Akkor sem ha 100km-el arrébb vagy és a vitának a telefonodról osztod a netet? Mert akkor tőled fogok legközelebb internetet vásárolni.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
máj 30., szerda 9:47 #37
Én rendszeresen játszok Vitával remote playben. Nekem nem esik szét a kép 2-3 percenként.
Vitások vegyetek fel friendsbe! PSN: Wishmylove
[24] Hwopapa
máj 28., hétfő 8:09 #36
Válasz herooftime (#31) üzenetére
Ezt remélem nem gondoltad komolyan Ha csak egyszer is próbáltad a PS4 over-the-internet streamelést PS Vitára akár mobilneten is, tudhatnád, hogy ez kurvára nem úgy néz ki a valóságban, mint ahogy azt itt nagyon sokan elképzelik.

Nagyjából 2-3 percenként szétesik a kép, plusz ugye folyamatos (!) input lag van a távoli elérés miatt, így nagyjából esélytelen is vagy neten. Bohóckodni, meg mutogatni jó, de egy kompetetív játékkal játszani hatalmas baromság még csak felvetni is az ötletet.

@reptai: nézz körül más oldalakon és láthatod, hogy sajnos tényleg eléggé ez a trend mostanában a digitális gaming news hírek terén. Pro tipp: ne csak a magyar sajtót nézd
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
máj 27., vasárnap 12:57 #35
Válasz herooftime (#31) üzenetére
Ja, csak Japánban, teszt céljából, mert ugye nem bírja a vas a RE7 kiszámolását. Ehhez külön hajrá, menet közben etesd az online streamelt játékot, ami azért jóval keményebb és jóval érzékenyebb az adatforgalom milyenségére (értsd: egy relatíve kis ping is kőkeményen megy a játszhatóság rovására).

Továbbra is: megoldható, de nem életszerű és a platform kommunikációjával erősen szembe menő koncepció.
máj 27., vasárnap 12:53 #34
Válasz Kumite (#32) üzenetére
Azt nem tudni, az viszont 100%. hogy az Overwatch-ban csak online multiplayer van. Így talán érthetőbb.
[56] renz
máj 27., vasárnap 12:08 #33
Válasz Kumite (#32) üzenetére
nagyrészt != kizárólag
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[47] Kumite
máj 27., vasárnap 9:14 #32
Válasz theSickness (#26) üzenetére
"a Switch a statisztikák alapján inkább handheldként van használva, ahol nagyrészt nem megoldható az online csatlakozás."

Gondolom közel 5-10 millióan nem a single kampány miatt vettek Splatoon 2-t, ARM-sot, Mario Kart 8-at a platformra.
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[18] herooftime
máj 26., szombat 22:26 #31
Nem tudom, nekem otthon van wifi, munkahelyen szintén, a legtöbb helyen ahol járok találni ingyenes wifit, ezért nincs is mobilnetem (max ritkán ha nagyon kell)

A pubg mobilt meg ügyesen megoldották: érintő kijelzőn nagyrészt lehet gyorsan célozni, giroszkóppal meg kb pontosan.

Egyébként hogy switchre mennyire nem lehetetlen a legjobb példa: KATT!
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
máj 26., szombat 21:59 #30
Válasz herooftime (#28) üzenetére
Tudod, attól, hogy technikailag megoldható, még nem jelenti azt, hogy ideális vagy felhasználóbarát. Őszintén, te látod magad előtt, hogy emberek tízezrei elkezdik a saját mobilnetjüket megosztogatni, aminél a ping borzasztó és ráadásul nem árt korlátlan csomagban lenni? Ez így életszerű?

A PUBG már csak azért is más, mert ott a készülékedben van SIM-kártya és így közvetlenül net is. Az biztos, hogy egy mobilos Overwatch sokkal realistábban festene egy Switch portnál. Mondjuk jó szórakozást a mobilos kezeléshez (könyörgöm, senki se jöjjön az ügyes mobilos játékosokkal meg az opcionális kontroller-támogatással!).
[56] renz
máj 26., szombat 19:22 #29
Válasz herooftime (#28) üzenetére
Nem tudom a mobilos pubg-nél mi a helyzet, de egy overwatchnál néhány 10 ms is botrányosan rontja az esélyeidet, a mobilnet meg nem a stabil latencyről híres.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[18] herooftime
máj 26., szombat 16:40 #28
Válasz theSickness (#26) üzenetére
"senki nem is akart számolni egy olyan játék portjával, ami az online multira lett kitalálva, lévén a Switch a statisztikák alapján inkább handheldként van használva, ahol nagyrészt nem megoldható az online csatlakozás"

A mobilos Pubg-fortnite sikere eléggé megcáfolja ezt illetve elvileg hamarosan érkezik switchre is a fortnite.

Wifi sok helyen van, de 4G mobilnet megosztása is jó a switch multihoz, a mobilos pubg úgy 10mega alatti adatforgalmat generál fél órás meccs alatt KATT!

És míg mobilon úgy kell megírni a játékot hogy lehetöleg régebbi telefonon is fusson, addig switchen adott az erős mobil hardver/gyenge de a ps3nál jóval erösebb konzol hardver.
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
[7] reptai
máj 26., szombat 14:27 #27
Válasz theSickness (#26) üzenetére
Szerintem ezt borzasztoan tultolod... a god of war exkluziv rakerdezese xboxra meg csak egeszen picit sem hasonlit arra, hogy egy eleve multiplatform jateknal erdeklodnek a perpill felfuto geprol.

Egy sikeres jatek, meg egy sikeres gep. Semmi mesterkelt nincs benne.

Arrol nyilvanitasz nemtetszest, amirol akarsz, mint ahogy en is ugyebar. (Mondjuk en csak nem ertettem, de most elmagyaraztad a gondolatmeneted, ami az en velemenyem szerint egy tomeny baromsag.)
máj 26., szombat 14:23 #26
Válasz reptai (#25) üzenetére
Fogalmaznék úgy: kiviláglik az interjúból, hogy egy popuilsta kérdésről van szó. Reálisan, logikusan nézve a Switch koncepciónál senki nem számolna, senki nem is akart számolni egy olyan játék portjával, ami az online multira lett kitalálva, lévén a Switch a statisztikák alapján inkább handheldként van használva, ahol nagyrészt nem megoldható az online csatlakozás.

Nem tudom, a Nintendo mennyire szól ilyenbe bele, az viszont világos, hogy szeretnék előtérbe helyezni a konzol mindenhol egyenlő használhatóságát, ez meg az Overwatch esetében nagyon nem valósulna meg.

Ennyi erővel lehetne olyanokat is kérdezni mondjuk Phil Spencertől, hogy ha lenne rá lehetősége, kiadnák-e a God of War-t One-ra, aki a szépen csűrt-csavart válaszban természetesen igent mond, aztán akkor végre lehozható a hír, miszerint "Phil Spencer szeretné kiadni Xbox One-ra a PS4 legnagyobb exkluzívját".

Szóval itt nem a kérdés a baj, hanem az, hogy igazából ez egy mesterkélt és direkt szenzációhajhász kérdés, ami csak azért létezik, hogy clickbait lehessen.

Persze lehet nem hányni a bulvártól, sajnos itt is egyre több ilyen fogalmazást és átvett "hírt" olvasni, a magam részéről viszont fenntartanám a jogot, hogy a nemtetszésem nyilvánítsam ki a trenddel kapcsolatban.
[7] reptai
máj 26., szombat 14:04 #25
Válasz herooftime (#24) üzenetére
Lehet, hogy felreertheto voltam: az vilagos, hogy miert hezitalnak a fejlesztok - azt nem ertem, miert olyan furcsa vagy felesleges, hogy rakerdez a sajto.
[18] herooftime
máj 26., szombat 14:03 #24
Válasz reptai (#23) üzenetére
Pont ez a gond hogy a földből nőtt ki.

A wii idején sikeres volt a konzol, jött is rá minden FIFA/COD hasonlók, a wiiu bukott, a külsős third party címek mégnagyobbat buktak rajta, a kiadók megszokták hogy csak két konzol van+pc.

Most a switch sikeres, mivel handheld is a külsős címek is fogynak azon is, a lomha kiadóknak kicsit fura és új a helyzet, hogy van mégegy gyengébb konzol amit támogatni kéne, föleg hogy pár év múlva ps5 mellett még nagyobb lesz a hardveres különbség.

(persze a switches FPS rajongóknak idén év végéig nagyobb lesz a választék mint PS vitán teljes életciklusa alatt, jrpgs-VNes szempontból még van mit behoznia a switchnek, 2017 tavasz óta több jrpg jelent meg európában vitára mint switchre ugyanezen idő alatt)
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
[7] reptai
máj 26., szombat 13:40 #23
Egyebkent hogy full ontopic legyek: nem ertem, miert olyan lehetetlen vagy senkit nem erdeklo gondolat egy switches overwatch? Kinott a foldbol egy tobbtizmillios userbazis, egyaltalan nem ordogtol valo gondolat, hogy a vilag egyik legsikeresebb jatekara rakerdezzen valaki.
[6] 5241451
máj 26., szombat 13:34 #22
Válasz reptai (#21) üzenetére
Koszi megegyszer a reszletes valaszt. Akkor ugy tunik, hogy egy retegigeny addig a pontig mig a kovetkezo/valamelyik generacios konzolok marketibgjeben nem jelenik meg.

30 vs 60 FPS-t viszont szerencsere mar nem sokaknak kell bizonygatni, de meg mindig talalni 25 FPS masterrace alakokat, akik szerint addig erzekel a szem.
[7] reptai
máj 26., szombat 13:16 #21
Válasz 5241451 (#20) üzenetére
Igen, 120rol mentunk lefele, a 60->30 egyertelmuen feltunt mindenkinek (meg szerencse ), a 120->60 nem, persze azert voltak "mintha az finomabb lett volna" szolasok, meg meg a titkarnoket is beszerveztuk, hogy heterogenebb legyen a minta

En is nagyon megszoktam mar itthon a 120hz-et, szivesebben tolom azon, de a 60 meg oke. A 30 konkret kinszevedes mar.

Maga a jatek 30hz tickrate-es offline is egyebkent.
[6] 5241451
máj 26., szombat 13:13 #20
Válasz reptai (#19) üzenetére
Kosz az infot, amugy nem kotekedni akarok, puszta kerdes: volt olyan mikor 120-rol mentetek lefele? Ha igen, akkor hasonlo volt az eredmeny? Mert nekem szembetunobb, ha visszavaltok 60-ra, mint fel 120-ra.
[7] reptai
máj 26., szombat 13:08 #19
Válasz 5241451 (#14) üzenetére
Ugy tunik, nem szurna ki. Csinaltunk hazon belul (marmint kiadon belul) egy kis tesztet, X-en fut az aktualis jatek 30/60/120 fps-sel (nyilvan 120hz-es tvn), es a 120at tobb, mint a fele eszre sem vette, es meg azoknak is a fele szerint annyira nem szamitott sokat. (persze ez nem tul reprezentativ felmeres, de a semminel tobb)

Amugy ha a tickrate nem megy mondjuk 60hz fole, akkor bar smoothabb a 120fps (en is szeretem), olyan sokat nem szamit.
[6] 5241451
máj 26., szombat 12:54 #18
Válasz renz (#17) üzenetére
Ahol erre nagyobb igeny van, ott jellemzoen egyszerubb az engine, igy olyan brutal vas sem kell hozza. Doom eseten en is beertem 60 FPS-el, emiatt nem hagytam ki, csak desktopon vissza kellett butulnom 60Hz-re, hogy ne legyen szokatlanul szar.

> Az ow simán van annyira casual, mint a cod, sőt.
My bad, nekem eddig agyonhypeoltak, hogy olyan learning curve-el es dinamikaval rendelkezik, mint egy old school arena shooter.
[56] renz
máj 26., szombat 12:44 #17
Válasz 5241451 (#14) üzenetére
Akinek megfelelő gépe és megjelenítője van, az nyilván magasabb képfrissítéssel játszik, de ez ha jól sejtem bőven 1% alatti réteget érint. Az ow simán van annyira casual, mint a cod, sőt.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[6] 5241451
máj 26., szombat 12:43 #16
Válasz herooftime (#12) üzenetére
Anno eleg hamar javitasra is kerult, de nem ez volt a lenyeg, hanem hogy idealis korulmenyek kozott a 60 FPS nem tenyezo.

Nekem meg pont az a hatrany konzolos FPS multi eseten amit te leirtal. Nekem pl. a Deathadder patkany soha nem allt kezre a WMO utan, sokaig kerestem az utodot (lasd: megtehettem) es meg is talaltam, viszont valakinek meg pont mas a setupja. Rengeteg nuansz van online jatek (es alapvetoen jatek eseten) amire nem a szokasok force-olt uniformizalasa az idealis megoldas szerintem.
[56] renz
máj 26., szombat 12:38 #15
Válasz Kumite (#13) üzenetére
Totálisan más játék, nem hiszem hogy elszipkáztak volna akár egy játékost is. A competitive-ben (ami az ow "ranked" része), folyamatosan nő a játékosszám még most is, pécén legalábbis tuti.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[6] 5241451
máj 26., szombat 12:37 #14
Válasz renz (#11) üzenetére
Ugyan nem kovetem az OW-t, annyira meg nem erdekel, hogy utananezzek, de feltetelezem, hogy rengetegen jatszanak vele normalis frissitesen, ahogy a CS:GO-val is, a Quake Champions ala sem a legujabb id Techet raktak, hogy kenyelmesen kiakaszthato legyen az FPS szamlalo.

A COD es hasonszoru jatekok eseten viszont sokkal inkabb a casualebb reteg van megszolitva, akiknek eleg a darabos 60 FPS is, de valoszinuleg az o szemuket is kiszurna a megjelenitheto 120, 144 FPS.
[47] Kumite
máj 26., szombat 11:56 #13
A PUBG és a Fortnite mekkora szeletet hasíthatott ki ebből a játékból? Van valami statisztika arról, hogy mennyit zuhant a játékosok száma ezek megjelenésével párhuzamosan?
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[18] herooftime
máj 26., szombat 11:40 #12
Válasz 5241451 (#8) üzenetére
"Quake 3-ban sokaig a mozgas az FPS fuggvenyeben valtozott"

Az hogy egy játékban gyorsabban megy a keraktere annak akinek 120fpst bír a gépe mint annak akinek csak 60at inkább nevezném hibának, konzolos multiban pont az a jó, hogy nagyrészt mindenkinek egyforma a grafika/frémrét/irányítás, így senki se kerül előnybe ha jobb gépe van, meg a pcn jellemző sok csaló sincs konzolon (kivéve miután feltörték egy konzolt)
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
[56] renz
máj 26., szombat 11:29 #11
Válasz 5241451 (#6) üzenetére
"120 Hz-tol jatszhato elvezhetoen egy FPS"
Ezt azért néhány 10, vagy akár néhány 100 millió játékos helyből megcáfolná.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[6] 5241451
máj 26., szombat 11:05 #10
Válasz Rick Dangerous (#9) üzenetére
En csak a velemenyem irtam, nem hitteriteni akartalak. Dizajnra nekem is nagyon betalalt az Overwatch, ude szinfolt a szurke-barna mosottszar military shooterek vilaga mellett.
UT-bol amugy van real deal, ingyenes is ugy emlekszem. (nem free to play kamuertelemben)
máj 26., szombat 11:00 #9
Válasz 5241451 (#6) üzenetére
Nekem meg nincs, ugyanis soha nem jatszottam meg eggyel sem FPS multi nekem csak a Quake 3 / UT volt korabban, DM jatekmdban. Hangulataban az OW nekem elegge UT, olyan szines-szagos arcade feelingje van. Amugy PS4-en (allitolag) 60 fps-sel fut.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[6] 5241451
máj 26., szombat 10:54 #8
Válasz herooftime (#7) üzenetére
Azt is leirtam, hogy a konzolosok buszke 60 FPS-e is fele, mint a 120-as frissites. Emlekszem, anno mikor Quake 3-ban sokaig a mozgas az FPS fuggvenyeben valtozott, akkoriban a 125 FPS-es lock lett a jatekosok kozotti standard, nem 80, nem 75, es foleg nem 60.
[18] herooftime
máj 26., szombat 10:45 #7
Válasz 5241451 (#6) üzenetére
A nagygépes overwatcht biztos nem bírná a switch 60fpsel, de a fifában megoldották: a régi enginet használták az új modellekkel úgy 60fps, a belsős N címek nagy része, mint az összes mario/splatoon/arms szintén megvan 60 ahol kell, szóval a 60fps inkább fejlesztői döntés kérdése, hogy legyen szebb a graf és elég 30fps vagy minden áron 60 kell.
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
[6] 5241451
máj 26., szombat 10:39 #6
Válasz Rick Dangerous (#2) üzenetére
Nekem viszont mar hanyingerem van a class alapu FPS-ektol, ha mar nagyon valasztanom kene, akkor Quake Champions, ami meg nyomokban emlekeztet egy normalis fast-paced old school taktikai, arena shooterre.

De most jut eszembe, hogy Switchrol van szo, akkor inkabb egyik se. 120 Hz-tol jatszhato elvezhetoen egy FPS, mikozben a konzolokon mar a 60-as kepfrissitesi rata is badassnek szamit.
[18] herooftime
máj 26., szombat 9:34 #5
Azért a mobil és a switch között van egy kis különbség, switchre el lehet adni komoly játékot 60euróért több millió példányban, próbálják meg ugyanezt mobilon...

Az is érdekes, hogy a bethesdának, nincs baja a switch hardverével...
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
máj 25., péntek 21:37 #4
Megint egy olyan kérdés, amit senki sem igazán akart feltenni, mert senki sem volt rá kíváncsi.

Gratulálok, mainstream "szak"sajtó!
[33] Laza
máj 25., péntek 20:41 #3
Mégis ki a túrónak jutott eszébe ebből Switch portot kreálni, egyáltalán felvetni? Megint valami hülye kérdésre egy korrekt válasz.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
máj 25., péntek 20:03 #2
Kb. az utolso jatek, amibol szeretnek egy Switch portot. A PS4 verzaval viszont kacerkodom, nagyon bejon grafika es gameplay teren is.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[15] igni
máj 25., péntek 19:49 #1
Szeretem az Overwatch játékot, de azért az rohadt szánalmas, hogy 2 éve jelent meg és még mindig nincs konzolokra 60-as trick rate szerver hanem a tetves 21 trick rate. PC-re megjelenés után 2 hónapra már volt. Azt mondták, hogy konzolokra később lesz mert vizsgálják, hogy mennyire befolyásolna a játékélményt(félrebeszélés nem gyengén)azóta persze mélyen hallgatnak. Amikor ingyen hétvége van és játszok PC-n ég és föld a különbség a két verzió. Ebből kiindulva meg a Dio3 konzolos támogatásából soha nem fog elkészülni egy esetleges Switch port.