Így fejlődött Lara a trilógia végére
Eddig 4 hozzászólás
ne5h
2018. május 16.
szerda 15:22


A szeptemberben érkező Shadow of the Tomb Raider pontot tesz Lara 2013-ban útjára indított rebootjára és ezzel együtt eredettörténetére. A trilógia záróepizódjában a már jóval tapasztaltabb kincsvadász kisasszony a maja világvégével néz szembe. Erről, valamint a korábbi részkehez képest végbement változásokról és új képességeiről beszél a játék narratív direktora, Jason Dozois.

A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

[10] frg_dnl
máj 17., csütörtök 12:10 #4
Az Endurance nekem tetszett a Rise-ban.

Ez a videó egyébként full spoileres , tele van az előző epizódok történetével és jeleneteivel.
[41] Kuresz
máj 16., szerda 17:38 #3
Válasz eandre (#2) üzenetére
Az elsőhöz már nem nyúltam 3 éve. Előtte viszont vagy 3x vittem végig. Tényleg nem értem, miért, de valamiért nem tetszik a Rise... Egyébként most épp játszok és azt veszem észre,hogy olyan az egész játék, mint ha egy robottal játszanék. A jó monológok és az élet hiányzik Larából. Lehet az elsőnél is így volt, csak ott még megvolt az újdonság az egészben. Ezért bírom nagyon az UC-ben Nathan-t, ő legalább vicces.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[15] eandre
máj 16., szerda 17:34 #2
Válasz Kuresz (#1) üzenetére
Nekem csak az volt vele a bajom, hogy ugyanaz volt mint az előző. Untam, mert ugyanazt csináltam.
[41] Kuresz
máj 16., szerda 17:28 #1
Most játszok a Rise-al. Progress szerint már 60%-nál járok, de hogy mennyire nem fogott meg még mindig.... Nem tudom mi vele a baj. Az első (2013) része nagyon bejött. Lara sem nyafog már annyit. A shadow-ban meg egy predator lesz. Remélem csak a környezet az oka, hogy nem fog meg a Rise és ezen az új rész majd tud változtatni.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."