Májusban bővül a Destiny 2
Eddig 53 hozzászólás
ne5h
2018. április 12.
csütörtök 11:07


A Bungie végre bejelentette, mikor is számíthatunk a Destiny 2 Expansion Pass második kiegészítőjére. A Warmind névre keresztelt DLC május 8-án fut be. Az új kiegészítő mellé a csapat felfedte a következő évadok terveit is a frissített ütemtervvel együtt.

A DLC tartalmáról egyelőre nem sokat tudni, a Bunie azonban április végére készül egy livestreammel, ahol részletesebben is bemutatjál. A Warmind érkeztével a Destiny 2 a harmadik szezonjába lép, így az új tartalom mellett néhány frissítés érkezik, mint a megnövelt széf kapacitás vagy a több emote egyidejű használata.

Összesen: 53 [1-50]
1 | 2
[24] Hwopapa
ápr 16., hétfő 7:48 #53
Válasz Kuresz (#50) üzenetére
Ez egy kibaszott idegesítő dolog, főleg amikor látszik tisztán, hogy még nem lő amikor fal mögül kilépsz, de mikor visszamentél már rég, beletol a kis testedbe vagy 10 kiló ólmot...

No comment.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[25] Tom
ápr 14., szombat 22:34 #52
Válasz Kuresz (#51) üzenetére
Ez a lagswitch. Javítani ezt ebben a fos p2p-ben nem lehet. Ezért kellenének dedikált szerverek, mert akkor hiába kapcsolgatná a kis csaló buzi gyerek. De nem lesznek itt dedi szerók. Sóher actinál ugyan már. Bungo még arra sem képes, hogy ezeket lebannolja.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[41] Kuresz
ápr 14., szombat 14:19 #51
Megjelenés óta ez megy. Konzolon is. Ezeket miért nem javítják? Miért csak azokat PRÓBÁLJÁK javítani, amit ők maguk rontottak el? És még azt se tudják egy éven belül...
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
ápr 14., szombat 14:15 #50
KATT!
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
ápr 13., péntek 17:38 #49
"Egy single player játék pontosan ugyanennyibe kerül, sőt a dlc-k is hozzá, cserébe ott maximum kapsz 20-30 órát."
Ha single player jatekot akarok venni, azt veszek. Ha destinyt akarok venni es ezt a romhalmazt kapom ures igeretekkel, szerintem joggal fikazok. Lehet nyugodtan single jatrkhoz hasonlitgatni, csak kb semmi ertelme, mert nem az a jatek. Itt a multi lenne a lenyeg, a raidek es a kozos strike-ok, de ezek mind kritikan aluliak. A fo szal jo volt? Ja, elsore, de meg masodikra is. Csak kar, hogy az endgame-ert jatszottam vele, ami nem letrezk a jatekban. Es nem tudom, hogy ez miert nem egy normalis allaspont, aki a streamelesebol elt, fanatikus volt es amikor a szarhullam elindult, meg kitartottak mellette emberek is mar ugyan ezen a velemenyen vannak. De tudom, konnyu rafogni mindenkire, hogy trendi. A pst is trendi fikazni, a bixot is, az exkluzivokat is meg a hianyukat is, ugyis mindenre csak ra van fogva, hogy trendi fikazni...
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[24] Hwopapa
ápr 13., péntek 17:34 #48
Válasz Kuresz (#47) üzenetére
Jó, ezek mondjuk elég valid pontok. Tényleg csak az ígérgetés ment javarészt, megvalósítás helyett.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[41] Kuresz
ápr 13., péntek 17:26 #47
A fikázás azért megy, mert folyamatosan csak igergetnek, hogy majd lesz balansz, nem lesz meta, lesz content, lesznek uj dolgok a jatekban. D1 elso ev ota. Azota max tuzoltast vegeznek, majd leigerik a csillagokat az egrol, hogy milyen lesz a masodik resz. Mimdenki orul, ad neki megegy eselyt, elorendeli, netalantan collectorst vagy valami kulonleges kiadasra ruhaz be... Aztan van pofajuk kevesebb contenttel kiadni egy elvileg masodik reszt, mint az elso volt megjeleneskor. Ha ez nem felhaborito, akkor semmi. Tokeletesen megerdemli a szarozast es fikazast, mert a bungie sose a lehuzasrol volt hires. Most meg az egesz franchise csak arrol szol. Fasza, hogy az egyszeri jatekisnaj, aki mondjuk a raidre be se tud menni csapattarsak hianya miatt, annak tetszik, de ezt mindig is egy hc reteg jatszotta. Foleg az tartott ki mellette. Most mar azok is leleptek. Lehet itt mentegetni, hogy de az az x ora jo volt... De nem x orat igertek, hanem 100x-et. Hazudtak. Johogy nem fogok kezet veluk, hogy milyen fasza gyerekek, amikor a halos banda mar reges regen kilepett a mostani, hazug bungie bagazsbol.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[24] Hwopapa
ápr 13., péntek 16:37 #46
Válasz ne5h (#45) üzenetére
Leírhatnám ugyanazokat a gondokat, amiket lentebb leírt mindenki, de minek

Már nem játszom vele, nincs semmi késztetésem rá - majd ha jön újabb kontent, előveszem, mert megvettem mindkét DLC-t (legalább jó olcsón...), meg érdekel és szeretem, de télleg roppant gagyinak hat, hogy minden fontosabb designbeli döntést visszaforgatnak a D1 irányába.

Ha meg igaz, hogy már D3-on dolgozik egy másik csapat (ami ezt a fejlesztési sebességet látva akár el is hihető), végképp nem értem, hogy milyen életciklusra tervezték ezt a részt? 2 DLC és kuka? Vagy ha nagyobb siker lett volna, akkor már jönne több DLC? Vagy ez csak a COD előtti fejőstehénnek lett tervezve, mert tudták hogy a sok birka D1-es "HC" gamer ki van éhezve egy új Destinyre és mindent megvesznek, amire rá van printelve a logo?

Nem tudom, sok kérdésem lenne a csapathoz, annyi biztos. Szerintem olyan 20 év távlatából meg fogjuk tudni a választ egy könyv formájában, ami leírja pontosan, hogy mi történt a háttérben. Ami nem is gáz, mert szeretek olvasni és ötvenx évesen is játszani fogok
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
ápr 13., péntek 14:29 #45
Válasz Hwopapa (#44) üzenetére
Összességében nekem sincs bajom egyikkel sem, csak nyilván vannak, amik előkelőbb helyen állnak egy képzeletbeli listán.

Az utolsó gondolathoz pedig annyit, hogy inkább többségben vannak a felmérések alapján készített játékok, de azért szerencsére lehet találno olyat, mainél nem csak ezek voltak a szempontok.
I am such a B.A.
[24] Hwopapa
ápr 13., péntek 14:24 #44
Válasz ne5h (#38) üzenetére
Na! Ez azért nem igaz

Nekem amúgy mindegyik raid tetszett, legyen szó D1, vagy D2-ről, poén volt mindig nekik esni és órákon át tryolni/anyázni/röhögni

Kár, hogy manapság már nem azért csinálnak játékot, hogy szórakoztassanak embereket, hanem hogy egy táblázatban minden checkboxot kipipáljanak.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
ápr 13., péntek 13:39 #43
Válasz Cash Bacsi (#41) üzenetére
Én jobban preferáltam a King's Fall vagy a Crota nyíltabb helyszíneit. A WotM döntő többségében meg zártabb tereken kellett harcolni. Nem azt mondom, hogy nem volt jól megcsinálva, de szerintem kidolgozottságban és monumentalitásban is voltak nála jobb raidek.
I am such a B.A.
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 13:39 #42
Bocsánat, a Perfection Complexbe, ahol Aksis várt ránk ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 13:29 #41
Válasz ne5h (#38) üzenetére
Az állunkat keresgéltük mikor megérkeztünk a warmindhoz ... ilyen kidolgozott, monumentális, epic élményben csak a régi Halok alatt volt részem ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 13:26 #40
Válasz ne5h (#38) üzenetére
Korhadt hajó? WTF?!? Nézzél már egy kicsit jobban körül, mekkora és milyen TV-n játszol te? Nade mind1 hagyjuk is témát, ilyen elvetemült baromságot még életemben nem olvastam tőled ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 13:23 #39
Válasz ne5h (#38) üzenetére
???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ????????????????????????
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
ápr 13., péntek 13:05 #38
Válasz Cash Bacsi (#35) üzenetére
A Crota a glitch-ek miatt volt gáz, de ha az ember normálisan csinálta, ott is voltak csapatmunkára építő feladatok. A WotM-ban meg nem tudom mi volt a csodaszép, amikor végig egy korhadt hajóban kellett mászkálni.
I am such a B.A.
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 12:50 #37
Válasz samus101 (#36) üzenetére
Ennyi!
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[6] samus101
ápr 13., péntek 12:49 #36
Válasz Cash Bacsi (#35) üzenetére
Nálam még a Vog-nál is jobban tetszett a Wrath!
"Reach out and touch faith!"
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 11:30 #35
Válasz ne5h (#34) üzenetére
A Crota raidnél gázosabbat még nem látott a föld, ne mondjad már ... a WotM-ban legalább voltak epic boss fightok, összmunka, csapatjáték, kommunikáció, hihetetlenül csodaszép is volt, fegyverek zseniálisak voltak, nálam a második helyen van a VoG után ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
ápr 13., péntek 11:27 #34
Válasz Cash Bacsi (#33) üzenetére
Számomra a Wrath of the Machine a leggyengébb raid. És nem a mechanikák miatt, hanem mert úgy éreztem, az egész raid egy folyamatos rush: az elején dobálod Vosikot, hogy minél gyorsabban bejuss a raidre, a TV-s szobában sietsz, hogy ne wipe-oljanak le a monitorok, meg rohansz a szobákba, az úthengeres rész maga a nagybetűs rush, a zsebtelepes boss-t meg egy fokkal bonyolultabbnak éreztem, mint kellett volna (főleg challenge-ben).

A másik témához pedig: valóban nem megérdemelt ez a leszólás, de szerintem sokan csak annyira csalódottak, hogy nem tudják kultúráltabban megfogalmazni a kritikáikat. Ez nyilván nem mentség, csak szerintem az esetek többségében többről van szó, mint gyűlölködő fröcsögésről.
I am such a B.A.
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 11:20 #33
Válasz ne5h (#30) üzenetére
A Rise of Iront nagyon megdobta a zseniális raid ... de mindez szerintem tartalomfüggő, időben annyit töltöttem el eddig a D2-vel mint a Rise of Ironnal. A játékidők nálam:

Year1 D1 - 1190h
Year2, TTK - 450h
Year3 RoI - 365h
Year4 D2 - 374h (erre rá fog még jönni max olyan 50 óra a DLC2-vel)
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 11:17 #32
Válasz ne5h (#30) üzenetére
Nagyon sajnálatos igen ... de én is úgy gondolom ahogy GHZ, hogy ez a hangnem és általános gyűlölet amit kapnak nagyon nem megérdemelt és jogos ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
ápr 13., péntek 11:16 #31
Válasz igni (#28) üzenetére
Engem sem zavar, hogy visszaállnak a D1-re, csak azt nem értem, hogy miért kellett azt mondani, hogy változtatni kell. Az első rész sok alap funkcióját kivették vagy átalakították, aztán most szépen visszahoznak mindent úgy, ahogy volt. Azzal is egyetértek, hogy jobban jártak volna egy nagyobb kiegészítővel, de azt nehezebb lett volna 18-20 ezerért eladni, mert már a Rise of Iron 12 ezres árcéduláján is sokan kiakadtak.
I am such a B.A.
ápr 13., péntek 11:13 #30
Válasz Cash Bacsi (#27) üzenetére
Igen, pont erről beszélgettünk a múltkor, hogy elég rossz helyzetben vannak, mivel sokan otthagyták a játékot, de nem tehetik meg, hogy az aktív játékosbázisnak sem adnak semmit. Elég kényes helyzetbe került a Bungie, nem mondom azt, hogy kicsit nem érdemelték meg, de valahol azért sajnálatos is ez nagyon.
I am such a B.A.
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 11:03 #29
Válasz igni (#28) üzenetére
Teljesen igazad van ... a gond itt csak az Activisonnel volt és azzal, hogy be akarták hozni a PC-s tábort, kapzsiság miatt, ehhez viszont nyomni kellett egy resetet, mertek nagyot gondolni (vagy inkább picit?) és hoztak egy döntést ... rosszul döntöttek sajnos. Core játékot akartak, megkaptuk, a gond csak az, hogy a Destiny HC játék volt mindig is ahogyan a tábor nagy része is ... így a HC játékosok 2 hónap után elmentek, a core játékosok meg ráuntak és elmentek Minecraftozni ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[15] igni
ápr 13., péntek 10:52 #28
Válasz ne5h (#24) üzenetére
"A Faction Rally csak időszakos event lett" ezzel még semmi baj nem lett volna, ha nem vezetik be a 30 engram beváltásos limitet amivel csak azokkal csesztek ki(köztük velem is) aki hajlandóak/szeretnek farmolni. Arról nem is beszélve haverokkal megfigyeltük ha az első 10-15 engramnál nem esik ki valami akkor nagy valószínűséggel már nem is fog(IB szintén igaz volt).

Legalábbis engem nem zavar, hogy D2-ből D1 csinálnak, mert ami jó volt azt vihették volna tovább a 2. részbe, de sajnos nem így lett. A másik dolog a lore amit az első részben felépítettek azt jó formán ki is nyírták a 2.részben. Jó példa erre Osiris az első részben sunsinger volt 2.-ben már dawnblade. A legjobban akkor jártak volna ha nem 2. részt adnak ki hanem nagy kiegészítőt. Így is simán kereshettek volna ugyanúgy 33 ezer forintnyi $ májusig. Csak annyi lett volna a különbség, hogy lett volna egy kiforrott rendszer illetve egy 3 éves tartalom pluszba a játékban ami által nem lenne most ekkora szarban a Bungie.
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 10:47 #27
Válasz ne5h (#24) üzenetére
A te véleményeddel mindig is egyet értettem ... valóban siralmas a helyzet, de legalább próbálnak valamit tenni, nem pedig szarnak a fejünkre, ahogyan akár azt is megtehetnék ilyen sok eladás után ... most hogy a rajongók 80%-a lelépett ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[11] Cash Bacsi
ápr 13., péntek 10:45 #26
Válasz Ghz (#9) üzenetére
Végre valaki akinek van töke megmondani a frankót!!! Teljes mellszélességgel állok mögéd és egyet értek minden egyes szavaddal ... nekem 374 óránál állt meg a játék(mindenem megvan, fullos mind a három karim, nincs már mit tenni) , sajnos abba kellett hagynom, mert nem volt senki akivel tudtam volna nyomulni, elsodort a fikázok végtelen hadserege és mentem az árral ... tény hogy sokat hibáztak, tény hogy a D1 első évében ilyenkor olyan 600 óránál jártam és még sehol se tartott a kimaxolás ... ahogyan az is tény, hogy az összes kiba**ott fikagép rohanni fog megvenni a D3-at amiről most azt mondják rá se fognak köpni ... nagyon várom a májust, végre úgy fogom érezni hazaérkeztem ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
moderator Ghz
ápr 13., péntek 10:20 #25
Válasz ne5h (#24) üzenetére
Teljesen egyetértek veled és amit te itt leírtál az egy normálisan megfogalmazott negatív vélemény és nem birka módra gyűlölködő fröcsögés. Nekem csak azzal van bajom.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
ápr 13., péntek 10:13 #24
Válasz Ghz (#9) üzenetére
Nekem az a legnagyobb bajom, mind a Bungie-val (jelenleg), mind a Destiny 2-vel, hogy látszólag fogalmuk sincs arról, mit is akarnak kezdeni a játékkal.

Nézd meg, a fenti roadmapet és mondd azt, hogy nem röhejes, hogy a megjelenés után egy évvel visszahozzák a random perkeket, holott előtte mennyire kardoskodtak a fix perkes rendszer mellett.
Nyáron visszahozzák a Bounty-kat, amiket akár már a premierkor is beletehettek volna a 2-be.
A Faction Rally csak időszakos event lett, holott az elsőben folyamatosan elérhető funkció volt.
A Heroic Strikeokra is heteket kellett várni és ha jól tudom (egy ideje már nem játszottam a játékkal), a mai napig nem tudsz strike-ot választani, csak a playlist van.

Azt nem vitatom, hogy a core játékmenet élvezetes és jó, de a Bungie szépen lassan kihátrál a korábban hangoztatott ötletek és elképzelések mögül és nemsokára ismét kiadják a Destiny 1-et. Mert az eddigi és a tervezett változtatások nagy része ezt vetíti előre.

Ettől maga a Destiny 2 nem lesz rossz játék, csak az előd, a beígért változtatások és a második részben meghozott változtatások fényében mutat kissé kettős képet ez a Bungie-ról.
I am such a B.A.
[36] neuroflex
ápr 13., péntek 8:50 #23
Tehát a megjelenés után 8 hónappal ott tartunk,hogy igazából van benne 1 db raid,ami szar is. Remek.
Az 1-ben legalább jött a dlc-vel új és a 2. dlc-vel meg a firefight szerű Scholas cucc.
...retribution...
ápr 13., péntek 8:35 #22
Válasz Ghz (#9) üzenetére
Hatalmas +1. Én átlag playerként nagyon is élveztem a játékot, best gunplay ever.
Amiket itt alattam felróttak ordas hibának, bevallom őszintén, konkrétan egy szót sem értek belőle, mintha kínaiul írták volna.
V6
ápr 12., csütörtök 23:17 #21
Válasz Adamska (#20) üzenetére
Igazából ezzel egyet tudok érteni, csak kár felróni egy játéknak, aminek ez szerves részét képezi.

Más kérdés, hogy az adott játékban maga a farmolás mennyire szórakoztató.

Az meg megint más, hogy ha a farmolás nem a legideálisabb, miért kell az adott játék minden más elemét szarrá szedni, még azt is, ami amúgy tényleg jó / működik / frankó.

És mondom ezt úgy, hogy messze nem vagyok a Destiny 2 rajongója, bár nekem már az első sem okozott annyi örömet, amennyit a Bungie nevétől vártam volna, de ez már inkább szól arról, hogy tök mindegy, jó vagy rossz-e a farmolás az adott játékban, engem már relatíve rövidebb távon sem szórakoztat.
[5] Adamska
ápr 12., csütörtök 23:05 #20
Válasz Ghz (#9) üzenetére
a grind nem tartalom
ápr 12., csütörtök 21:38 #19
Válasz Ghz (#9) üzenetére
Nem kell ezen meglepődni, mindenki megy a nyájjal.

A Battlefront II is szar, csak mert ugyanolyan loot box rendszer van benne, mint kismillió más közönség-kedvenc játékban, de azokat nem kezdték el bandázva köpködni, így nem is volt mihez csatlakozni.

A PUBG sem igazán játék, mert hát pénzt kérnek érte, nem úgy, mint a Fortnite-ért.

A Destiny 2-vel bármit csinálhatnak, akkor is egy rossz, játszhatatlan hulladék lesz, amiben egy perc szórakozás nincsen. Miért? Remélem nem kell mondanom.
[15] igni
ápr 12., csütörtök 19:52 #18
Válasz Ghz (#9) üzenetére
"Nem volt a játék soha broken"
Towerbe a mentél és közben néztél valamit az inventoryban garantáltan összeomlott a játék. Volt egy emote amivel a fal mögé tudtál menni és csak pislogott az ember Trialon, hogy hogyan került oda az ellenséges játékos. Majdnem egy hét kellett ahhoz, hogy a balfasz Bungie kivegye az emote-t. Prometheus lens exotic fegyver pvp-n 1s alatt ölte meg az ember-t. A nagy megoldás az volt, hogy a Xur azt hozta így 1 hétre kicsinálta a nagy tudású Bungie a pvp-t, mert minden hülye azzal rohangált.

Nem jogos a fikázás a retek Bungie-nak? Tényleg?
A raid lair hez májusra volt beígérve a prestige mód most komolyan 6 hónap kell ahhoz, hogy ezt megcsinálják vicc. Sőt ahogy elnézem a roadmapot már nincs is közte.
6 hónap után változtatnak a fegyvereken, de csak a PVE-ben. PVP-ben semmit így marad a 3-5 fegyveres meta. Csak hogy házon belül maradjunk(Acti) a CoD WWII megjelenés után 2 héttel már jött a fegyver balance patch.
6000 Ft-t kaptunk egy 3 órás sztorit és egy raid lairt. A warframe-hez megjelent PoE több tartalmat hozott ingyen mint a D2 az Osiris. A Borderlandshoz megjelent akármelyik dlc-t is mondhatnám.

Nem érdemelnek ilyen hangnemet?
Tanultak a D1 hibáiból azt mondták. Jobb lesz a D2 azt mondták. A végeredmény pedig több millió játékos arcába hazudott bele a rohadék Bungie. Mindezek után van pofájuk fejleszteni a D3 és csak nyúlfaroknyi kisebb csapat foglalkozik a D2-vel,akik láthatólag nem bírják a tempót vagy már nem is akarják.
Én legalábbis jót fogok rajtuk nevetni amikor a D3 gyenge szereplése után bezár a Bungie, mert ezeknek a semmirekellő hazugoknak semmi köze a régi Halo-s Bungiehoz.
[6] samus101
ápr 12., csütörtök 19:07 #17
Összefoglalva: gyenge loot, gyenge fegyverek(kivéve 2-3 op), rossz weapon slot rendszer, rossz ability mix rendszer, bugok... Ennyire emlékszem, a D1 mérföldekkel jobb játék.
"Reach out and touch faith!"
[25] Tom
ápr 12., csütörtök 19:00 #16
Válasz Ghz (#15) üzenetére
Örülj neki, hogy van ez a gyűlölet hullám, mert ez azt jelenti, hogy Bungo minden ellentörekvése ellenére is az embereket még érdekli a játék. De, ha továbbra is ilyen "remekül" javítgatják, akkor már nem fognak panaszkodni többé, hanem elmennek mással játszani szó nélkül. A többség már el is ment. A dolgok jelenlegi állása szerint nem úgy néz ki, hogy visszajönnének.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
moderator Ghz
ápr 12., csütörtök 18:53 #15
Válasz Tom (#12) üzenetére
Nyilván nem vitatom az általad leírtakat én casualként soha nem futottam bele ilyenekbe. De ezektől függetlenül is túlzónak érzem ezt a gyűlölet hullámot.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[25] Tom
ápr 12., csütörtök 18:52 #14
Gear collections szeptember. Bravo. Nyomorult kioskokat nem tudnak kirakni a jelenlegi fix rollos szaroknak had szenvedjen a 200-as voultal a paraszt, mikor 1000+ item van a játékban. Persze minek is akarna lootot gyűjteni az ember egy looter shooterben. Bungo logic.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[25] Tom
ápr 12., csütörtök 18:49 #13
És amúgy a broken bugokat bőven lehetne még sorolni az elcsalt xp-től kezdve az értelmetlen lootig egy lootershooterben wtf, de már nincs kedvem beírni. Kíváncsi lennék a mod2.0át hová csalták el már megint a roadmapen. Újabb rovátka, amit sosem fixálnak... Remélem továbbra is szétsavazzák őket a vérbe jogosan.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[25] Tom
ápr 12., csütörtök 18:38 #12
Válasz Ghz (#9) üzenetére
Nem volt soha broken??? Nem lehetett lemenni a towerbe, mert error kóddal kivágta az embert legtöbbször. Ment mindenki inkább a farmra, mert azt legalább be bírta tölteni a játék. Mikor ezt nagy nehezen hónapok alatt kijavították, akkor elkezdte fekete képernyővel betölteni a towert. Meg az a sok error kód, amit tudott dobni te jó ég. És akkor arról a rengeteg játékmenetbeli hibákról nem is beszélve. Mikor ippegre az utolsó pillanatban sikerült megcsinálni egy raid countert, aztán állandóan mindenkit kinyírt a játék és nem lehetett tovább menni, csak fel orbit és újra le odabattyogni és remélni, h nem bugol be megint. Vagy amikor elrontjuk és nem spawnol mindenki újra, és folyamat ruhát kell cserélgetni hátha megjavul vagy megint fel orbit és cammogni oda újra. Calusnál a szellemvilágban a nagy semmi átengedi a játékost a küszöbön még mindig. Még mindig szinte nem ad ammot a játék az end activitikben, full force juggler van állandóan. Ja a lagról már nem is beszélve, a guntlet encounternél a mobok mikor kijönnek szinte mindig laggolnak bármelyikünk is hostol. A legkisebb javításra is fél éveket kell várni. És egy rakat dolgot nem fognak az életben kijavítani. A vaultról már nem is beszélve. Az konkrétan sose volt jó, mindig csak ideiglenes tapaszt kapott minimál bővítéssel. Most szeptemberre ígérik, azaz vártunk rá laza 4 évet és lehet szar lesz.
VASTAGON megérdemli a Bungo az összes savat, amit kap.
És most jön ez a Warmind side story. Kit érdekel ez? Mikor folytatják végre a Queen történetét, a Stranger törtétetét, vagy a 2. rész végén újra belengetett darkness történetét? Ráadásul ez is össze lesz csapva, mint a Curse of Osiris, ahol kb nulla értelme volt így bemutatni. Mellette meg az egész sztori egy összevissza maszlag, nulla koherenciával. Lásd: Rise of Iron ahol mind Iron Lordok lettünk ráadásul Efredeet is túlélte, erre a 2-ben Saladin leírásában az áll, hogy ő az utolsó Iron Lord. WTF, MAN?
Amit lehetett elszartak. Megérdemlik az összes negatív kritikát.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
moderator Ghz
ápr 12., csütörtök 17:53 #11
Válasz soliduss (#10) üzenetére
Na oké, de már megint ott tartunk, hogy mi a több tartalom? Én a közelébe nem értem annak, hogy mindent kiszedjek a játékból, annyira rengeteg idő egy ÁTLAG embernek. Tudom, hogy tele van a világ szuper csoda játékosokkal, akik 10 óra alatt kiszedték az összes exotic fegyvert/páncélt, felhúzták mind a 3 karakterüket és oda-vissza tolják csukott szemmel a hard raidet de az átlagos játékosoknak ez rengeteg idő. Az első résznél is pontosan ekkora lókuki tartalom volt az első pár DLC és ugyanezért sírtak a játékosok. Biztos vagyok benne, hogy ha a technológiai korlátozások miatt nem kellett volna egy új játékot csinálni akkor a mai napig bővítgették volna az első részt. Amúgy már rég meg kellett volna csinálni az egységesítést, ingyenes kontentként az első rész minden tartalmát áthozni felpimpelve, hogy minden egy helyen legyen. Én csak azt mondom, hogy manapság divat lett fikázni a Bungiet meg a Destinyt, holott még mind a mai napig magasan a legjobb gunplay-jel rendelkező FPS a piacon és összességében iszonyat mennyiségű kontentet tettek le az asztalra az évek során. Az a baj, hogy a játékosok egy nem havi díjas játéktól várják el, hogy havi díjas tartalmat adjon.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[46] soliduss
ápr 12., csütörtök 17:42 #10
Válasz Ghz (#9) üzenetére
De az a gond ,hogy volt egy első rész... volt fogadkozás ,hogy nem úgy lesz semmi.... erre az első Dlc mi a róka fasza volt??? Semmi.....

Azt igérték jönnek majd a történetet, az új dolgok amiért lehet játszani. De ezek csak ígéretek voltak.

Tényleg nem volt annyira broken....egy dolog kellett volna csak bele... több tartalom. Az első dlc még az első hasonló dlc-től is kevesebbet adott.

Amiket fent írnak azokat én nem hiányolom.... én csak a tartalom miatt vagyok dühös.... de azért nagyon. Főleg úgy ,hogy előre kifizettem mindegyik dlc.t...
moderator Ghz
ápr 12., csütörtök 17:38 #9
Válasz igni (#6) üzenetére
Azért ez szerintem így egy kicsit erős kijelentés. Kezd nagyon elegem lenni abból, hogy lassan mindenhol a bungie fikázása meg a játék ekézése megy, amiért CSAK több száz óra tartalom van a játékaikban. Nem volt a játék soha broken, vagy elképesztően rossz, aki megvette az garantáltan rengeteget tudott vele játszani. Egy single player játék pontosan ugyanennyibe kerül, sőt a dlc-k is hozzá, cserébe ott maximum kapsz 20-30 órát. Nem azt mondom, hogy nem követtek el hibákat de azért szerintem ilyen hangnemet messze nem érdemelnek.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[46] soliduss
ápr 12., csütörtök 17:34 #8
Válasz igni (#6) üzenetére
hát azt nem tudom kik veszik majd meg. Mert a core rajongók már nagy része kihátrált.....
ápr 12., csütörtök 17:33 #7
Válasz igni (#6) üzenetére
Azok a pletykák már a Curse of Osiris előtt is szárnyra kaptak, szóval lehet benne valami.
I am such a B.A.
[15] igni
ápr 12., csütörtök 17:07 #6
Vicc az egészben, hogy a pletykák szerint már nagyban készítik a Destiny 3
Szólhatnának a szarházi Bungienak, hogy felesleges vesződni vele, mert elásták magukat nem gyengén.
[8] P.A.
ápr 12., csütörtök 15:20 #5
Aztaq.....ez a gáma még létezik?
Röfögünk a sárban, örülünk a mosléknak és nem figyelünk a gazda kezében a késre.
[24] Hwopapa
ápr 12., csütörtök 15:19 #4
Visszamenni kicsit szórakázni jó lesz

Bár ahogy a fenti ábra is mutatja, nem lesz itt annyi raid, mint az 1-ben volt...
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
Összesen: 53 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

859 | [Nyerd meg!] Játékeső - DARK SOULS REMASTERED

Van egy jó hírünk, meg hozzá pár még jobb - a dögmelegnek ígérkező augusztust és szeptembert fincsi nyereményjátékkal szeretnénk feldobni, ahol teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni nyereményjáték formájában. Gyertek és játsszatok - veszteni nem veszíthettek!

9 | Gamer365 podcast GC2018 #3

Maga az expó ugyan még a hétvégén is tart, számunkra azonban a csütörtöki nappal befejeződött a 2018-as Gamescom. Program és látnivaló szerencsére az utolsó napra is akadt - legemlékezetesebb, legérdekesebb és legbizarrabb élményeinket egy és háromnegyed órában hallgathatjátok.

6 | Gamer365 podcast GC2018 #2

Túl vagyunk egy újabb napon a 2018-as Gamescomon, ahol ismét rengeteg készülő játékba kóstoltunk bele. Egy és negyed órában hallgathatjátok szerdai tapasztalatainkat olyan címekről, mint a Sekiro: Shadows Die Twice, a Rage 2, a Spyro Reignited Trilogy vagy a Diablo III Switch verziója.

11 | Ideiglenesen visszavonul Nobuo Uematsu

Egészsége miatt döntött így a japán zeneszerző.

2 | Destiny 2: ingyen Gambit mindenkinek

A hétvégén bárki kipróbálhatja a hibrid játékmódot.

0 | Novemberben indul a Red Dead Online

Béta státuszban érkezik az online multi.

pc,xbox1,ps4 12 | [TGS] Resident Evil 2: mindenki itt van

A januárban érkező remake egy történetet bemutató előzetest kapott.

6 | [TGS] Devil May Cry 5: dupla dinamit

Az expó alkalmából két új trailert is kaptunk.