[Próbakör] Far Cry 5
Eddig 91 hozzászólás
mcmacko
2018. március 14.
szerda 08:13


Friss hegyi levegő, csiripelő madarak, zöldellő mezők, és egy teljesen elmeháborodott szekta által átalakított társadalom. Nagyjából ebbe pottyanunk a Far Cry 5 történetében, amely a legszebb FC tradíciókat idézi. Videós próbakörünk során szétnéztünk a hegyen, felszabadítottunk egy üzemet, levadásztuk a Séfet, sőt, még egy kis Quad-ozásban is részt vettünk.

A lenti videó elkészítéséért köszönet illeti a Cenega-t, akik lehetőséget nyújtottak a játék első két órájának végigjátszására. A lenti, körülbelül háromnegyed órás anyagot PS4 Pro-ról rögzítettük. Az akció azután kezdődik, hogy a játék prológusán túljutottunk.


Összesen: 91 [1-50]
1 | 2
[13] muerte
ápr 17., kedd 20:24 #91
EEEs mar mind a 3 befejezest lattam.
Ennek ellenere a jatekban meg nagyon sok tartalom van, aminek neki fogok feszülni.
Persze csak ha nem annyira idegesito mint a Wildlands-ben a predator.
Ami nem ol meg az erosit
[10] frg_dnl
márc 24., szombat 22:36 #90
Legutóbb a FC3-al ps3on játsszottam hardon és 100% completionistnél álltam meg. Sőt annyira tetszett, hogy a Blood Dragont is 100%ra megcsináltam. Szóval most nagyon érdekel az FC5 főleg, hogy a szezonbérlettel a FC3 classic is jár. Új motor, új világ, egy kis nosztalgia. Jó lesz ez.
márc 20., kedd 8:13 #89
Válasz keviny (#88) üzenetére
JókorXD
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
márc 19., hétfő 20:06 #88
Uraim, politics off, Far Cry on, pls.
let the sun never blind your eyes
[56] renz
márc 16., péntek 18:31 #87
Válasz Nyarlako (#86) üzenetére
Na jó, itt én már nem kívánom folytatni, mert már így is jóval több politika került hozzászólásokba, mint kellett volna. Félig-meddig egyetértek, de csak félig-meddig.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[13] Nyarlako
márc 16., péntek 18:26 #86
Válasz renz (#85) üzenetére
None taken.
Nem vagyok jó véleménnyel sem a baloldali, sem a jobboldali politikai irányzatokról egyébként liberálisként ha már itt tartunk. Ahogyan a magukat liberálisnak hazudó
szélöséges véleményfasiszta sjw társualtokról sem akik szerint az a szólásszabadság hogy azt szabad szólni amit szabad és minden nekik nem tetszö vélemény offenzív, fasiszta, mikroagresszió és hasonló agyrémek.

Azt amúgy nem értem mire mondod hogy mindennek van alapja. Érdek és ideológiai alapja esetleg, amit meg kihúznak a seggükböl és megetetik a tömegekkel. Vagy éppen ha egy meglévö társadalmi feszültség okán találnak egy ideális bünbakot. Aztan soha nincs jó vége.
A holokauszt lerágott csont ebböl a szempontból és nem is a legjobb példa.
Az 1998as májusi indonéziai eröszakhullám annál inkább.
Steam id.: Nyarlako
[56] renz
márc 16., péntek 17:55 #85
Válasz Nyarlako (#84) üzenetére
Mondom, mindennek van valami valós alapja, csak úgy a semmiből nem lehet ezt megvalósítani.
No offense, de a szöveged meg rendesen olyanra sikerült, mintha egy balos kisokosból másoltad volna át.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[13] Nyarlako
márc 16., péntek 12:42 #84
Válasz renz (#83) üzenetére
A propaganda célja lehet mondvacsinált ellenségképpel rettegeskeltes hogy elvonja a
figyelmet a valós problémákról, a társadalom megosztása, ezáltal a hatalom megtartasa.Tarsadalmi rétegek bűnbaknak kikiáltása utána meg ellehetetlenítése és kisemmizése. Brutalis hatékonysággal alkalmaztak a világháborúban is.
Steam id.: Nyarlako
[56] renz
márc 16., péntek 11:29 #83
Válasz Nyarlako (#77) üzenetére
A propaganda nem egyenlő a rettegéssel.
Nem mellesleg a felsorolt esetekben is kettőn áll a vásár, de ez már olyan téma, ami nagyon nem ide való.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[56] renz
márc 16., péntek 11:27 #82
Válasz Pickle Rick (#78) üzenetére
Meséljen professzor úr, ezt miből sikerült leszűrnie?
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[7] reptai
márc 16., péntek 11:10 #81
Válasz Nyarlako (#79) üzenetére
A Lake Ingle sztori egyelore nem all tul eros labakon.
[1] hajbel
márc 16., péntek 11:06 #80
Válasz renz (#76) üzenetére
Teljesen egyetértek. Előítéletei mindenkinek vannak, aki azt állítja, hogy nincsenek, az hazudik. Az nem rasszista, akinek előítéletei vannak (vagy ha igen, akkor mindenki az), az a rasszista, aki tetteivel hátrányosan megkülönböztet valakit. Nyarlako meg erre felhoz egy olyan példát, ami a legjobban igazolja, hogy az előítéleteknek vannak alapjai.
[13] Nyarlako
márc 16., péntek 10:33 #79
Válasz renz (#76) üzenetére
Jelenleg pedig nyugaton a heteroszexuális fehér férfi az ördög megtestesülése a médiában. Pár napja egy egyetemistát hurcoltak meg és lehet ki is csapják mert olyat állított hogy két biológiai nem létezik. Agyrém.
Steam id.: Nyarlako
márc 16., péntek 10:15 #78
Válasz renz (#76) üzenetére
Fu fiú ha otthon élnék továbbítanám a postán kapott kampányszarokatXD Látszólag rajtad nagyon működik
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
[13] Nyarlako
márc 16., péntek 9:48 #77
Válasz renz (#76) üzenetére
Dehogynem, a zsidók elleni propaganda mi volt, vagy bármilyen mondvacsinált okú népirtás meg hergelést társadalmi csoportok vagy rasszok ellen?
Vagy éppen most ott a mumus Soros György.
Steam id.: Nyarlako
[56] renz
márc 16., péntek 9:23 #76
Válasz Rick Dangerous (#75) üzenetére
Szerintem ez rossz meglátás. Nem azért rettegnek valakitől, mert "kell", hanem mert az illető ezt kiérdemelte/kiharcolta/elérte. Csak úgy, a semmiért, pusztán passzióból még nem nagyon rettegtek senkitől, ok nélkül, én legalábbis nem tudok róla. Az előítéletek túlnyomó része is a tapasztalatokból gyökeredzik, nem pedig csak úgy kitalálják.
Miért nem azon akadsz fenn első lépésben, hogy minek kell egyáltalán lövöldözni, ha már az emberiség problémájaként kezeled?

De ami a legfontosabb, hogy itt továbbra is csak pixelhalmazokról beszélünk, nem pedig hús-vér emberekről. Aki ezt nem tudja a helyén kezelni, annak nem való se játék, se film, se könyv, se semmi, amiben egy icipici erőszak van.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
márc 16., péntek 8:44 #75
Project: Lehet, hogy neked van igazad. Egyebkent nekem a legkevesbe azzal van problemam, hogy akiket olni kell ebben a jatekban, azok kicsodak-micsodak, hanem a kiinuloponttal, amire a jatek csak kapcsolodik: nevesul, hogy baszki mindig "kellenek" valakik, akiktol rettengi kell, ergo gyulolni lehet oket. Az ilyen soha nem vezetett semmI jora, csak rosszra, de ugy tunik, hogy ez a nyomorult emberiseg soha nem tanul semmibol es ezredszer is megeszi ugyanazt a hazugsagot.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[1] hajbel
márc 16., péntek 1:02 #74
Válasz Nyarlako (#69) üzenetére
Olyannyira repetitív és unalmassá vált, hogy még az első 5 percre sem emlékszel.
KATT!
márc 15., csütörtök 21:24 #73
Válasz Rick Dangerous (#72) üzenetére
Szerintem leginkább azért mert nem volt ilyen játék ebben a témában,másrészt a Trumpot megválasztó tömeg zabálni fogja.Feketéket arabokat meg a többi nációt már irthattuk milliószór,ezt még nem,az időzités szerintem sem véletlen,csak szerintem más az ok.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
márc 15., csütörtök 21:06 #72
Project'1083: Valahogy mégis pont most került elő, és valahogy több tucatnyi médiumnak is pont az jutott eszébe, ami nekem: ez bizony nem véletlenül most került elő (és nem 15 éve - pedig ugye redneckek 15 éve is voltak, akkor mégsem tőlük kellett félni, hanem másoktól)
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
márc 15., csütörtök 20:41 #71
Válasz Rick Dangerous (#27) üzenetére
Semennyire.Ez a redneck kaszt borzasztó régi Amerikában,a történelmükkel rezonál,nem az általad emlitett baromságokkal.Persze attól még nekem nem tetszik,a Primal nem rossz (de nem is tul jó),azt tolom néha,de alapvetően ettől az UBi formulától büfizhetnékem van.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
márc 15., csütörtök 20:35 #70
Válasz reptai (#43) üzenetére
Én azt hittem fizetett hirdetés,és csak nálam ugrál fel minden topikban.
De renznek van egy Rehynn blokkoloja,biztos tudja modolni.


A játék meg valós lézetző problémát játlkosit meg,maga a témában nincs sok tulzás.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
[13] Nyarlako
márc 15., csütörtök 18:39 #69
Válasz hajbel (#67) üzenetére
Játszottam vele nem sokkal a megjelenése után mivel a videókártyámhoz járt a Sleeping dogs és a Hitman Absolution mellett extrának egy akkori akcióban.
Aztán hamar végtelenül repentív és unalmas lett.
Steam id.: Nyarlako
márc 15., csütörtök 18:30 #68
Válasz Nyarlako (#66) üzenetére
"A medkites megoldás sem realisztikus, de nem akkora marhaság mint a golyókiszedés barmilyen sérülésre."

Hasba lohetlek egy 9 mm-es Parabellummal, aztan hagyhatok melletted egy EU csomagot, vagy akar kettot is, ha mely lett a seb?
De most komolyan errol vitatkoztok?
Hihetetlen szamomra!
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[1] hajbel
márc 15., csütörtök 18:24 #67
Válasz Nyarlako (#66) üzenetére
Rohadtul kell történet minden játékba, attól lesz érdekes, hogy beleéled magad. Illetve ez különbözteti meg a középszerű játékot a nagyszerűtől. Pont, hogy amikor állat harapta meg, akkor fogat szedett ki magából, amikor leesett valahonnan, akkor kezét rakta helyre, ha meglőtték, golyót szedett ki a karjából. Szerintem ez még egy fokkal jobb is, mintha injekciós tűt szurkálna magába, vagy felszedne egy healthpacket. Nem értem, hogy miért írsz egy olyan játékról, amivel egy percet nem játszottál, sőt videókat sem néztél róla.
[13] Nyarlako
márc 15., csütörtök 18:11 #66
Válasz hajbel (#62) üzenetére
Játszottam, és még jóval a CoD2 öngyógyulós hülyesége elött aminél elöször pislogtam is hol a health bar.
A medkites megoldás sem realisztikus, de nem akkora marhaság mint a golyókiszedés barmilyen sérülésre.
Steam id.: Nyarlako
[13] Nyarlako
márc 15., csütörtök 18:09 #65
Válasz hajbel (#62) üzenetére
Um...igen, de attól senki nem szerez emberfeletti képességeket meg elit harci tudást a semmiböl. Persze Carmack is megmondta hogy akciójátékba annyira kell történet mint pornóba és azért valahol poén a zs kategória.
Steam id.: Nyarlako
márc 15., csütörtök 17:41 #64
Válasz renz (#63) üzenetére
& hajbel: Ez az egyik kedvenc témám Pl. Doomguy az energiacsomagtól gyógyul, Gearlt meg a swallow nevű potiontól, az tök rednben van szerintem, hiszen ezek a játékok a fantázia szülöttei teljes mértékben. Ellenben egy realisztikus ábrázolású game esetében tényleg röhejes az ilyesmi, mert a valóságban sem így működik ez. Ha egy játék a valóságot akarja utánozni, akkor utánozza rendesen. Ezért kerülöm én nagy ívben a WWII meg egyéb katonás lövöldéket és játszom inkább fantasy/sci-fi játékokkal, ott legalább nem feszíti szét a settinget ez az ellentmondás.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[56] renz
márc 15., csütörtök 15:39 #63
Válasz Nyarlako (#60) üzenetére
Mert az fps-ekben általában ha megsérülsz, akkor azonnal megjelenik egy profi orvosi csapat és fotórealisztikus grafika mellett elvégeznek bármilyen műtétet, vagy orvosi beavatkozást másodpercek alatt.
Te jó ég.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[1] hajbel
márc 15., csütörtök 15:26 #62
Válasz Nyarlako (#60) üzenetére
Egyáltalán nem "hipp-hopp hókusz pókusz" válik gyilkológéppé. Megölik a bátyját a szeme láttára, a barátait pedig elrabolják. Egyébként is szépen le van vezetve a karakterfejlődése, még filmhez képest is, játékhoz képest meg pálne. A FC 4-el kevered szerintem.
"Az meg külön röhej volt hogy bármilyen sérülés éri kipiszkál egy lövedéket az alkarjából és attól meggyógyul." Játszottál már valaha bármilyen FPS-el? Az öngyógyulás bezzeg nem zavart, mert ugye mindenki Gyurcsók Józsefnek születik alapból és meggyógyítja magátm bezzeg ha beköti a sebét valaki, az rögtön szemet szúr.
márc 15., csütörtök 15:12 #61
Válasz hajbel (#58) üzenetére
Nincs benne spoiler.
"This is our time to medicate..."
[13] Nyarlako
márc 15., csütörtök 12:05 #60
Válasz hajbel (#58) üzenetére
Hát...a 3 elején egy olyan srác vagy aki egy fegyverröl alig tudja melyik végén kell megfogni, és hipp-hopp hókusz pókusz tigrisekkel verekszik meg egy szál késsel.
Az meg külön röhej volt hogy bármilyen sérülés éri kipiszkál egy lövedéket az alkarjából és attól meggyógyul.
Plusz a sokadik táborfoglalásnál már végleg gyözött az unalom, a repspawn meg illúzióromboló.
Steam id.: Nyarlako
[7] reptai
márc 15., csütörtök 11:22 #59
Válasz lokolbasz (#57) üzenetére
Nem tudom eldonteni, hogy mibol ered a paranoiad. A szinten zeneszt sem ertem, kiveve, ha szo szerint gondolod, mert akkor szevasz teso
[1] hajbel
márc 15., csütörtök 11:22 #58
Nem nézem meg, mert nem akarok spoilert(ha esetleg mégis jó lenne a reviewk alapján, amire csekély esélyt látok). Mindenesetre az infók alapján sajnos úgy tűnik, hogy ez egy FC3 történet nélkül. A 3-ban tetszett a történet, a 4-nél ár sefüle/se farka nem volt, ráadásul a gameplayt szinte 1 az 1-ben másolták. Itt is az az értézésem, hogy 0 lesz a sztori, így a már sokat látott játékelemek gyorsan unalomba fulladnak majd.
[3] lokolbasz
márc 15., csütörtök 11:21 #57
Válasz reptai (#56) üzenetére
Igaz, abba még nincs beleszóláod, hogy ki regisztrálhat újból (mint szintén zenész). De ami késik nem múlik, ne aggódj
[7] reptai
márc 15., csütörtök 10:59 #56
Válasz lokolbasz (#53) üzenetére
Ha ez igy mukodne, nem gondolod, hogy ilyen siman visszaregisztralhattal volna
[2] Fronter
márc 15., csütörtök 8:23 #55
Válasz renz (#52) üzenetére
Ó ezt az üzenetet rá lehetne mondani a könyvekre is, meg a filmekre is. Az ellen érvelők erre meg azt mondják, hogy az interakció miatt hangsúlyosabb itt az erőszak "megtestesülése". Pedig egy olyan könyvön és filmen is - ami feszegeti a határokat - az könnyen megragadja az embert. Nem kell hozzá játék.

Viszont aki egészségesen gondolkodik, az nem fog az adott mű után gyilkolni, akár mennyire is megragadta a játék gondolatvilága.
Ettől eltekintve a valóságra igen is utalhat egy játék, de ehhez nem kell magát a játékot játszani, hogy a valóságban rájöjjünk, hogy az adott társadalmi rendszerben hol a hiba, vagy ki egy rossz vezető, stb...
[13] Nyarlako
márc 15., csütörtök 7:35 #54
Válasz Rick Dangerous (#51) üzenetére
Látom a média megint alkotott, a guardian cikkjén sírva lehet röhögni annyira cringe.
Steam id.: Nyarlako
[3] lokolbasz
márc 15., csütörtök 7:14 #53
Válasz Nyarlako (#44) üzenetére
Ő megteheti...
[56] renz
márc 15., csütörtök 7:02 #52
Te jó ég, itt még mindig ez megy?
Ez továbbra is csak egy játék. Aki többet lát bele, az pont azt a röhejes hozzáállást erősíti, hogy a játékok gerjesztik az erőszakot.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
márc 15., csütörtök 6:08 #51
Válasz theSickness (#29) üzenetére
KATT!

KATT!

KATT!

KATT!

KATT!

KATT!

KATT!
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
márc 15., csütörtök 1:24 #50
Mi a f*sz megy ittXD
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
[33] Laza
márc 14., szerda 22:56 #49
A kontrolleres célzást nézni is fáj

Amúgy mi ez a 'radarnézet' hülyeség, hogy látja az embereket a járművön át, meg ilyenek?
Sajna nekem ez a játék tök ua, csak más skinekkel, mint a korábbi ....... amivel meg csak annyi a bajom, hogy azokat is elég hamar untam.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[36] neuroflex
márc 14., szerda 21:40 #48
Válasz WarAdmir4L (#37) üzenetére
Mármint az,hogy az arab gonosz muszlim,a jenki meg keresztény fehér férfi?

Minden vallásnak meg vannak a fanatikus barmai.
...retribution...
márc 14., szerda 21:00 #47
Az a csaj tök úgy néz ki mint Chuky a horror filmből.
Amúgy köszi a videót, tetszik a játék, de max leárazásnál ugrok bele a világába.
Chill Out!
[17] Balee
márc 14., szerda 18:59 #46
Baromi jónak tűnik, nagyon várom.
PS4 Pro | PlayStation VR | Nintendo Switch | Xbox One X | New 3DS XL | Wii U
[7] reptai
márc 14., szerda 18:10 #45
Válasz Nyarlako (#44) üzenetére
Jee, te itt vagy?
[13] Nyarlako
márc 14., szerda 18:09 #44
Válasz reptai (#43) üzenetére
Na és én mikor kapom meg a kötelező gyűlöletet, csak Ricknek jár?
Steam id.: Nyarlako
[7] reptai
márc 14., szerda 18:06 #43
Válasz Rick Dangerous (#41) üzenetére
Ha nem ez a morcos fiatalember lenne az oldal kommentjeinek 25%a mellett az elmult fel evben, akkor nem lenne ilyen faraszto atugralni oket, de ez mar tenyleg az en problemam. Remeljuk, hamar megoldodik.
[29] gabi1818
márc 14., szerda 18:04 #42
Válasz zaz (#38) üzenetére
Remélem...

már kaptam 1 törlést mert felidegesít mit belelátnak dolgokba emberek xD

(bocsi macko )
That's How I Roll!
Összesen: 91 [1-50]
1 | 2