Jövőre csúszott a Days Gone
Eddig 52 hozzászólás
siklara
2018. március 10.
szombat 08:45


Tegnap a Sony is megerősítette, hogy bár idénre volt betervezve, exkluzív nyílt világú túlélős kalandjátékuk, a népesség javát zombizáló katasztrófa után játszódó Days Gone csak 2019-ben fog megjelenni.

Ez van srácok, majd kerülgetjük jövőre mocival a zombikat a posztapokaliptikus világban.

Összesen: 52 [1-50]
1 | 2
[10] Cell
márc 13., kedd 22:39 #52
Válasz arpi0912 (#51) üzenetére
Igazából az Insomniac és a Quantic esetében lehet az egy esetleges forgatókönyv, hogy a $ony többet nem kér a játékaikból, mivel ők nem részesei a belsős csapatoknak, hanem olyan üzleti viszonyban vannak egymással, mint ahogy pl. a Ready at Dawn-al. És mivel ott az Order nem teljesítette az elvárásokat, a srácok szépen át is mentek multiplatformra. (Google bácsi szerint no-name VR-játékokon dolgoznak.)

A MM és a SM viszont már más. Előbbi a PS3-as generációban nagyot alkotott, a mostaniban egy PS4-es Tearaway port és egy 'egyelőrenemtudomhovatenni Dreams futotta tőlük. Utóbbinál meg való igaz, elfelejtettem azt a bukott projekt-et (bár azt szerintem nem Barlog vezette, hanem Stig Asmussen, a God of War 3. részének direktora. Azért is dobbantott a cégtől, mert a $ony visszadobta ezt a bizonyos új játékot és ezt elvileg eléggé zokon vette. Mondjuk ahol most van, az sem a legrózsásabb helyzet (EA-nél Star Wars játékot fejleszt).). Ezt az új God of Wart állítólag 2014-ben kezdték el fejleszteni, azaz amikor Barlog visszatért a csapathoz, de így is tény, hogy egy only single player játék elkészítéséhez még egy ennyire gyakorlott csapatnak is 4 év kellett. Kérdés, amit lejjebb is írtam, hogy ha itt 6 éves konzolgenerációk lesznek, akkor maradni fog-e ez a tendencia. Mert akkor ilyen 1, max. 2 játékot várhatunk egy-egy belsős csapattól egy adott generáción belül, ami szerintem mennyiségileg nem túlzottan combos. (Más persze, ha mindegyik olyan lesz, amitől az ember leteszi a haját. Csak hát sajnos láttuk már párszor, hogy a minőség nem jár mindig kézben az anyagi sikerrel.)

Mindegy, kíváncsi leszek a Detroit-ra. A God of War úgyis tarolni fog, már csak a név miatt is, de előbbinél azért nem mernék annyira biztosra menni, hogy Heavy Rain-szintű magaslatokat fog elérni. Már pedig elég nagy az esélye, hogy a QD-nek ez lesz az első és utolsó PS4-exkluzív játéka.
[24] arpi0912
márc 13., kedd 8:20 #51
Válasz Cell (#49) üzenetére
Az elnyújtott fejlesztési időkhöz szólva, az MM és a QD jogos. Régóta mutogtatják őket de azt is elhiszem, hogy pl egy QD játékhoz sok idő kell. A SM-nél már kicsit árnyaltabb a helyzet, mivel ott volt egy durván bukott projekt amit sohasem mutattak be és pont Barlog vezetésével, ami után el is hagyta a studiót. Ez még az előző gen. végén volt. Ott pl szerintem nem igaz, hogy a generáció eleje óta fejlesztik a Gow-ot, de a többi jogos.
Egyébként míg nem sok pénzt visz 1-1 ilyen elnyújtott fejlesztés (értsd nem ugyan az a helyzet ha csak 100 fős Bend Studio nyújt el egy fejlesztést, mintha egy 400 fős ND) addig nem hiszem hogy közbeszól a sony, főleg ha utólag megtérül mint a Horizonnál. Így is annyi bejelentett cuccuk van, hogy szerintem azt se tudják mit mikor jelentessenek meg hogy ne zavarja egy másik ex címüket vagy egy közelgő nagyobb 3rd party megjelenést.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[24] arpi0912
márc 13., kedd 8:13 #50
Válasz Cell (#49) üzenetére
Tényleg, ezek szerint rosszul emlékeztem. Valamiért az volt bennem, hogy tavaly jelentették be a Pókembert. Így viszont simán elképzelhető az is amit írtam.
Azért az Insomniac régóta az iparban van és aktívan tolja az AAA játékokat. A Bend Studio meg a ps2-es Syphon Filter játékok óta inkább a handheld vonalon alkotott. Lehet kell még nekik idő a tökéletesítésre, bár amit én eddig láttam a DG-ból az is jónak tűnt. Plusz lehet az RDR is bejátszik ahogy írják.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[10] Cell
márc 12., hétfő 21:07 #49
Válasz arpi0912 (#47) üzenetére
Nem ugyanazon az E3-on jelentették be a pókot, mint amikor a Days Gone-t? (2016)

Amúgy lehetséges, hogy ez az oka (vagy amit lejjebb is írtak, hogy ráparáztak a Red Dead Redemption 2-re), ugyanakkor kicsit érdekes jelenség: a Bend legutóbbi játéka a Vitás Uncharted volt, ami idén volt 6 éve, hogy megjelent. Tehát 6 éve ülnek már a Days Gone-on és most kell nekik még 1 év.
Kíváncsi vagyok, hogy ha 'neadjIsten nem olyan lesz a játék, mint amilyennek lennie kéne, lesz-e következménye neki.
De ugyanez a helyzet pl. a Media Molecule-al, a Quantic Dream-mel, a Santa Monica-val is. Mindhárom stúdiónak most érik be a játéka, amit már a generáció eleje óta fejleszt.
Kíváncsi vagyok, hogy ilyen elnyújtott fejlesztési időket meddig fogja tolerálni a $ony. (Bár ha tényleg olyan minőség lesz, mint amilyennek ígérkezik és ez anyagilag is meg fog térülni, akkor gondolom nem fognak sírni.)
márc 12., hétfő 18:26 #48
Mindegy csak jó legyen mert eddig az
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
[24] arpi0912
márc 12., hétfő 10:12 #47
Hát itt szerintem a fejlesztőnek akadt egy kis problémája és még időt kértek. Nagy szerencséjükre a sonynál van így is mit megjelentetni idén és kaptak. Ha jól tudom nekik ez lesz az első igazán nagyobb játékok, és lehet a sony nem akarja azt elkövetni még 1x amit az Orderrel.
Más logikus magyarázatot nem látok rá miért késne. A pókembert később jelentették be és mégis hamarabb érkezik
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[47] soliduss
márc 12., hétfő 10:00 #46
Válasz Lakatos Rájden (#45) üzenetére
Én kíváncsi leszek ,hogy ez a fél generáció lesz e még 1x.... mert ahhoz képest, hogy mindenki azt várta ,hogy ez lesz majd az új standard és "mindseason generáció váltás" ahoz képest csak csordogálnak....
márc 10., szombat 22:57 #45
Válasz ProEvoFan (#44) üzenetére
A mostani drága pc gamelés miatt simán kilehetne adni egy konzolt, ami ugyan erõsebb a XOneX-tõl, de nem ugrik akkorát, elszaladjon vele az ár. Amolyan PS4,5 !
[6] ProEvoFan
márc 10., szombat 22:08 #44
Válasz Lavitz (#35) üzenetére
18 millió gépet adtak el tavaly.A játékok jól fogynak.Minek rohannának?Szerintem 2020 vagy 2021 ősz környékén jön az új ps.
"Most ki játszik? DJ 3-tól 6-ig. De meddig?7-ig. Hogyhogy? Volt egy kis csúszás."
[10] Cell
márc 10., szombat 21:38 #43
Válasz eandre (#42) üzenetére
Ú basszus a Wild, Michel Ancel játéka. Totál elfelejtettem, pedig anno nagyon tetszett, mikor láttam róla a videót.

Élhet még ez a játék vagy Ancel dobta a projektet és inkább a Beyond Good and Evil 2-n dolgozik? (Költői kérdés.)
[15] eandre
márc 10., szombat 21:12 #42
Az a baj a sonyval h bejelenek egy csomó játékot de sokra a bejelentéstől számítva 2-3 évet kell várni. Hol a Dreams, Wild, FF7, Death Stranding, Shenmue 3, Deep Down, TLoU 2?
[8] Cok3
márc 10., szombat 20:55 #41
Válasz soliduss (#39) üzenetére
Így is van!
"The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all."
[8] Cok3
márc 10., szombat 20:54 #40
Menekülnek a játékok a RDR2 elől

Nagyon jó lesz ez, tudom, de októbertől szinte minden sandbox gamer a vadnyugaton fog kalandozni!
"The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all."
[47] soliduss
márc 10., szombat 18:27 #39
Válasz Lavitz (#35) üzenetére
Őszintèn a days gone akkora cim lenne? Itt simán màs àll a hàttèrben. Lehed a read dead elől mentik ki.
[47] soliduss
márc 10., szombat 18:25 #38
Válasz Adamska (#37) üzenetére
Z meglepő lenne. Kb mindent azzal promóznak idèn.
[5] Adamska
márc 10., szombat 17:57 #37
nem meglepo, hamarosan a pokember is koveti
márc 10., szombat 15:34 #36
Válasz Lavitz (#35) üzenetére
Ja hogy _kifejezetten_ csak arra az egy debütáló konzolra írt cím nem feltétlenül kell, értelek. Erre jó a Switch-es példa, valóban, de egyúttal azt is bizonyítja, hogy jó játékok vagy legalábbis egy húzócím igencsak fontos launch-kor.

Ha a PS5 követnbé ebben a Switchet, akkor viszont inkább egy Uncharted vagy Horizon lenne a megfelelő cím, ami megjelenhetne a régi és az új konzolra is. Ez még akár simán be is következhet.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[66] Lavitz
márc 10., szombat 15:17 #35
Válasz Rick Dangerous (#33) üzenetére
Nincs hiba. Zelda egy előzőgenes WiiU cím. Csak megjelent az új gépre is. Tehát kifejezetten a gépre írt launch címek nem kellenek. Így párhuzamban egy Days Gone is mehet ps5 launch-ra egyidőben ps4-re. Persze minimum olyan jónak is kell lenni mint a Zelda esetében.

Zelda-t meg nincs mit magyarázni a platform legnagyobb meghatározó címe. Olyan mint xboxon a Halo. Ps-en nincs ennyire régi a brand megjelenése óta meghatározó címük.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[66] Lavitz
márc 10., szombat 15:13 #34
Válasz Sam360 (#25) üzenetére
Pont, hogy áprilisban szűnik meg a plus ps3-on és vita-n. Ezzel egyidőben jöhet egy ps5 hw leleplezés. E3-on meg maga a gépnek a bemutatása. Kb 1-1-ben lekövetnék a scorpió idővonalát. Így nézve már idén E3-on lehetne teaselni egy kis playstation jövőt. Just fo players. Real 4k
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
márc 10., szombat 15:11 #33
Válasz Lavitz (#24) üzenetére
Kijelented, hogy nem kellenek launch címek, aztán a Zeldát hozod fel példának, ami magasan az első számú system seller launch cím volt tavaly. Némi logikai bukfencet vélek felfedezni, de javíts ki, ha rosszul látom
Szerintem ahhoz a villámrajthoz, amit a Switch vett, egészen biztosan kellett a launch Zelda.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[66] Lavitz
márc 10., szombat 15:08 #32
Válasz Sam360 (#25) üzenetére
Xboxon a Ryse egy kinectes játéknak indult. Végül one nyitócím lett.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[13] muerte
márc 10., szombat 13:52 #31
Válasz Lavitz (#21) üzenetére
Ja latjuk milyen gyorsan haladnak a PRO enhanced. ekkel is.
Ami nem ol meg az erosit
[10] Cell
márc 10., szombat 13:14 #30
Válasz Lakatos Rájden (#26) üzenetére
+ az Until Dawn is ilyen volt.
márc 10., szombat 13:04 #29
PS5-re meg nem kell túl sok: Fullos 4k-s GTA VI, Last of Us 2, Horizont 2, új AC, COD, BF és szintén Ultra 4k-s grafikai látvánnyal kiadott Cyber Punk 2077 ! Ennyi, vennék mint a cukrot.
[5] SIDE
márc 10., szombat 12:57 #28
Válasz Sam360 (#25) üzenetére
Szerintem nem kell nekik már kimaxolni a gépek teljesítményét és nem is akarják. Ez már nem erről szól, hiszen klasszikus generációváltás már nem lesz ... a gyártástechnológia fejlődését követik, ami rettentő gyors ... sosem volt ennyire felgyorsult. A TSMC ami a konzolok APU-ját gyártja ez évben már 7nm-en gyárt és 5nm próbagyártások lesznek. Ezek a jelen konzolok 16nm-en készültek ... olcsóbb és egyszerűbb és eredményesebb már 7nm egy erősebb hardvert kiadni, mint a régit átlőni rá ... persze meg lehet tenni ezt is. Talán a PS4 Pro és XOX-ből még készítenek egy 7nm-es gyártást ... de mellettük jönni fog a PS5 és az Xbox Next.
márc 10., szombat 12:56 #27
Annyira várható volt. De még errõl is kussoltak voltak, ha nem buknak le a game adatlapjával.
Sajnos a Sony nem tudja már hol tart: annyi aaa-s cím van beígérve, hogy simán kihagyhatnának egy E3-mot is, hogy utolérjék magukat. Vagy ne ígérjenek vagy jelentsenek be semmit jóelõre.
márc 10., szombat 12:45 #26
Válasz Sam360 (#25) üzenetére
Igen, van ilyen game: The Last Guardian !
[22] Sam360
márc 10., szombat 12:33 #25
Válasz Lavitz (#19) üzenetére
És volt már olyan, hogy valamit bejelentettek egy current gépre, de aztán meggondolták magukat és végül egy következő generációs gépre adták ki?

Továbbá ahhoz, hogy jövőre jöjjön egy PS5 már 2019 március környékén be kell jelenteniük a következő gépet, ami még nagyon körán van... Három évente nem fognak gépeket kiadni szerintem. Vagy szerinted annyira kimaxolják a gépek teljesítményét, hogy indokolt lenne már jövőre egy felpumpált gép?
[66] Lavitz
márc 10., szombat 11:53 #24
Válasz soliduss (#23) üzenetére
Nem feltétlen kellenek már launch címek egy konzolnak lásd, a Switch egy darab előzőgenes Zelda-val indította az új gépét.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[47] soliduss
márc 10., szombat 11:49 #23
Válasz Lavitz (#16) üzenetére
??? Nem . 3 èvvel hamarabb min mennek ki a devkitek.
[47] soliduss
márc 10., szombat 11:48 #22
Válasz grosy (#14) üzenetére
Ö màr az elsö rèsz òta kreativ szabin volt. Kiègett. Szerintem a Nd az egyetlen csapat ahol bàrkit tudnak pòtolni. Làsd lost legacy. 2 ismeretlen tag mit alkotott. Nemhiàba csapott le ràjuk a square
[66] Lavitz
márc 10., szombat 11:48 #21
Válasz Kuresz (#20) üzenetére
Minden játék kap egy ps5 patchet. PS5 enhanced és kész az új generáció.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[41] Kuresz
márc 10., szombat 11:45 #20
Válasz Lavitz (#18) üzenetére
Ha az 5ben lesz backward a 4hez, simán ez a leglogikusabb gondolat.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[66] Lavitz
márc 10., szombat 11:44 #19
Válasz Sam360 (#15) üzenetére
Nem kell felhozni? Dev kitek kimentek+jövő árpilistól nincs plus ps3+vita-ra+több ex cím csúszik át idénről jövőre vagy későbbre.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[66] Lavitz
márc 10., szombat 11:43 #18
Itt szerintem valami gebasz lehetett, vagy nem volt a siny megelègedve a minösèggel. 1 èv az kurva sok idö

Vagy

Semmi gebasz csupán megkapták a parancsot hogy időközben ps5-re is ki kell hozni a játékot és dolgozzanak még rajta. Ez az eset szóba se jöhet?
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
márc 10., szombat 11:42 #17
Válasz grosy (#14) üzenetére
Igen, ezt mar tavaly szeptember ota tudjuk kb...
[66] Lavitz
márc 10., szombat 11:41 #16
Válasz soliduss (#12) üzenetére
Nem hiszem hogy 3 évvel a gép megjelenése előtt adnának ki devkiteket ps5-re.

Nézz utána PS4 dev kitet a gép megjelenése előtt 1 évvel adtak ki. Sőt abban még alap 4gb volt, ezért házalt az epic, hogy rakjanak már 8gb-t a gépbe mert annyi kell az U4-nek. Úgyhogy bőven jó a 2019 év vége megjelenés a ps5-nek több mint másfél év.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[22] Sam360
márc 10., szombat 11:35 #15
Szerintem sem kéne még a PS5-öt felhozni azért, mert csúszik a cím. Én is bánom, hogy csúszik, mert a legjobban várt játékok között van az új red dead mellett. Mindegy, rengeteg cím van idén, amivel el lehet tölteni az időt. Inkább várom még egy évet, de akkor ne csalódjak
[13] grosy
márc 10., szombat 11:34 #14
Válasz soliduss (#13) üzenetére
KATT!

A Last of Us társrendezője lépett le, ami szerintem azért elég nagy érvágás.
[47] soliduss
márc 10., szombat 11:30 #13
Válasz grosy (#7) üzenetére
??? Lelèpett? Ne viccelj màr 🤓
[47] soliduss
márc 10., szombat 11:29 #12
Válasz Lavitz (#3) üzenetére
Lavitz, most komolyan. Ha most mentek ki a devkitek, akkor min mèg 3 èv amig az eslö gamek jönnek. De min 2.

Itt szerintem valami gebasz lehetett, vagy nem volt a siny megelègedve a minösèggel. 1 èv az kurva sok idö. Nem vèletlenûl nem tünt fel a reklàmokban. A
[41] Kuresz
márc 10., szombat 10:52 #11
Válasz Lavitz (#3) üzenetére
En nem bánnám. Erős év lenne (megint).
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[5] SIDE
márc 10., szombat 10:36 #10
Válasz Lavitz (#3) üzenetére
Így van ... Formálódik a PS5 nyitókínálat!
[53] KiswechPS3
márc 10., szombat 10:33 #9
Nagyon nem örülök. A tavalyi gameplay-en is már eléggé egybe volt a cucc, persze lehet csak az a részlet.

Viszont szerintem tuti hogy nem PS5 cím lesz, látszott rajta egy minimal downgrade az első videók óta, ami nem történt volna meg, ha nem egy jóval (?) erősebb gépre érkezne mégis. Szóval jövő év elejeén jön ez, PS4-re

Ugyanúgy ahogy a Death Stranding is még PS4 cím lesz, a Tlou 2 meg ahogy az első rész esetében is, generáció záró lesz PS-en
Once, there was an explosion...
[10] Cell
márc 10., szombat 10:30 #8
Válasz grosy (#7) üzenetére
Druckmann-re gondolsz? Ő úgy tudom továbbra is dolgozik a játékon, mégha alelnök lett, akkor is:
"In addition to his new position, Neil will continue as the Creative Director on The Last of Us Part II."

Ráadásul csatlakozik még hozzá két másik illető, akik az Uncharted 2 óta erősítik a csapatot:

KATT!
[13] grosy
márc 10., szombat 10:23 #7
Válasz Cell (#6) üzenetére
A Last of Us 2-t 2020. előtt ne várjátok, főleg úgy, hogy most lépett le az egyik főember a projektből.
[10] Cell
márc 10., szombat 10:21 #6
Válasz Lavitz (#3) üzenetére
Tavaszi, meg nyári?

Á, szerintem a Days Gone inkább ilyen február-március környéke (mint a Horizon), a Last of Us 2 meg június (Last of Us) vagy augusztus vége (Uncharted: Lost Legacy).
Két, látszólag ennyire hasonló témával foglalkozó játékot néhány hónapnyi különbséggel kiadni szerintem baromira rossz döntés.

A PS5-tel sem értek egyet, mert még temérdek mennyiségű PS4-exkluzívot/first on PS4 ki kell addig hozni (FF VII Remake, Shenmue 3, Dreams, Pókember, Ghost of Tsushima, ez és a Last of Us II, Death Stranding + még amit az idei konferenciákon bejelentenek (pl. egy Bloodborne 2 vagy bármi a Japan Studio-tól). Ha ezt még megfejelnék egy új konzol érkezésével, ami ráadásul lehet, hogy nem is lenne visszafelé kompatibilis (bár én arra teszem a voksom), akkor ott megint az lenne szerintem, hogy a túl sok esemény visszafognák egymás hatását, azaz nem fogyna xy játékból annyi, mint amennyi kéne. (És most itt nem a Last of Us II-re gondolok, mert azt ha a PS5 premier előtti napon adják ki, akkor is vinni fogják, de a Days Gone-t pl. nem biztos.)
[66] Lavitz
márc 10., szombat 10:09 #5
Válasz Cell (#2) üzenetére
Last Guardian miatt is sokan vettek gépet. Ps3-at.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[66] Lavitz
márc 10., szombat 10:07 #4
Válasz siklara (#1) üzenetére
Ez van srácok, majd kerülgetjük jövőre mocival a zombikat a posztapokaliptikus világban.

State of Decay 2...május 22 (idén)
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[66] Lavitz
márc 10., szombat 10:05 #3
Nyilvánvaló a ps5 pletykák igazak. Ez lesz a tavaszi cím, a Last meg a nyári, ősszel meg ps5.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
Összesen: 52 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

409 | [Nyerd meg!] Adventi játékeső - SOUL CALIBUR VI

Közeledik a karácsony, mi pedig masszív játékesővel izzítjuk be az adventet. A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. Ötödik körben Ríviai Geralt és néhány cimborája esik egymásnak a ringben.

22 | Gamer365 Podcast 2018 november

Itt van az ősz, itt van újra a maga kismillió videojátékos megjelenésével, napsütésbe csavart időjárásával, és a következő Gamer365 Podcasttel, amelyben kivesézzük a Blizzcon legizgalmasabb pillanatát, regélünk Ian Livingstone-ról és a Playstation Classicról.

976 | [Nyerd meg!] Játékeső - VALKYRIA CHRONICLES 4

Van egy jó hírünk, meg hozzá pár még jobb - a dögmelegnek ígérkező augusztust és szeptembert fincsi nyereményjátékkal szeretnénk feldobni, ahol teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni nyereményjáték formájában. Gyertek és játsszatok - veszteni nem veszíthettek!

8 | DiRT Rally 2.0: ahol a játék újfent szintet lép

Videós prezentáció az apróbb és jelentősebb fejlődési részletekről.

9 | Ingyen van: Lego The Hobbit & Full Throttle

Két játék is ingyenesen tölthető PC-re.

14 | Előbb jön a Metro Exodus

Egy héttel korábban megkapjuk a játékot.

5 | World War Z: beköszönnek a túlélők

Traileren a kooperatív zombiölés kasztjai.

ps4 3 | Spider-Man: nem mind ezüst, ami fénylik

Rövid pillantás az utolsó DLC-re.