Utolsó trailer: Deep Rock Galactic
Eddig 10 hozzászólás
drag
2018. február 14.
szerda 18:00


Belső nézet, kooperatív felállás, procedurálisan generált, teljesen elpusztítható pályák és végtelenségig özönlő űrlények: nagyjából ezekre számíthattok a Deep Rock Galactic-ról, amely február 28-án lép be early access státuszba. A fenti trailer ezt a dátumot hivatott világgá kürtölni - a Steamen és az Xbox Game Preview programban lehet majd őt keresni két hét múlva.

[6] zozoka
febr 15., csütörtök 17:19 #10
Válasz Nyarlako (#9) üzenetére
Értem az érveket.
[13] Nyarlako
febr 15., csütörtök 17:12 #9
Válasz zozoka (#8) üzenetére
Isaac az addiktív egy timesink tud lenni és a beteg kepivilag meg item kombinációk miatt szeretem, Starboundban pedig az építkezéssel lehet nem emberi időt elcseszni.
Viszont a rendes npc települések helyett azok a random összecsapott dolgok elég illúziórombolóak, és a papíron hatalmas galaxis meglehetősen üres és önismetlő.
Kevesebb de nagyobb és kidolgozottabb bolygó és érdekesebb főszál és mellem küldetések lettek volna meg több időt olok bele.
Dark soulsokban meg a multi és a rengeteg karakter build lehetőség miatt van annyi időm.
Steam id.: Nyarlako
[6] zozoka
febr 15., csütörtök 16:28 #8
Válasz Nyarlako (#7) üzenetére
Világos, csak hát pl. A Starbound, Minecraft, No Man's Sky, Elite Dangeorus, Star Citizen, játékoknál nehezen tudom elképzelni, hogy hagyományos megvalósítással jobbak lennének (gondolok az eszméletlen tartalomra és távolságokra), még a Star Citizen-nél is procedurálisan teremtik a csillagrendszereket és később nyúlnak bele a hagyományos módszerekkel. Értem, hogy szerinted a kevesebb (hagyományos) néha jobb, de szerintem rövidebb is. Nem hiszem, hogy 100+ órát játszottál volna ezekkel a játékokkal a hagyományos megoldások segítségével. Persze lehet rosszul gondolom, hisz látom azt is, hogy mennyi órád van a Dark Souls játékokban, ott pedig tudom jól, hogy más mechanikák tartják benn a játékosokat.
[13] Nyarlako
febr 15., csütörtök 14:06 #7
Válasz zozoka (#5) üzenetére
Szóval ha valaki megkérdezi mit szeretek az Isaacben és a Starboundban sok dolgot fel tudnék sorolni, de a proceduralis felépítés az nem lesz köztük.
Lehet valamit a hibáival együtt is kedvelni, de a hibák és a hülye megoldások attól még nem tűnnek el.
Steam id.: Nyarlako
[13] Nyarlako
febr 15., csütörtök 13:40 #6
Válasz zozoka (#5) üzenetére
Azt nem mondtam hogy nem játszom velük csak éppen jót nem tett nekik. Isaacben masszívan ki tud veled tolni unfair módon az RNG és a Starbound is jobb lett volna manuálisan, okosabban felépített bolygókkal szerintem.
Steam id.: Nyarlako
[6] zozoka
febr 15., csütörtök 10:18 #5
Válasz Nyarlako (#4) üzenetére
Néha nem értem a fogalmazásodat.
"Sajnos nem láttam meg olyan játékot amihez úgy igazán hozzátett volna bármit is ez a megoldás és nem elvett"
Starbound, The Binding of Isaac: Rebirth, The Binding of Isaac játékok mennyiben másak mint a hírben említett.
Procedurálisan generált technika található mindegyikben.
A steam profilodban található játékokkal te játszol egyáltalán? Ez nem felelősségre vonás csak kíváncsiság a részemről.
[13] Nyarlako
febr 14., szerda 23:49 #4
Válasz HiMiru (#2) üzenetére
Legutobb a Sunderedet vártam nagyon mert a készítők előző játéka, a Jotun nagyon tetszett és a random marhaság teljesen elcseszte. Sajnos nem láttam meg olyan játékot amihez úgy igazán hozzátett volna bármit is ez a megoldás és nem elvett.
Steam id.: Nyarlako
[6] zozoka
febr 14., szerda 22:01 #3
Vagy pedig ha elolvasom a hírt akkor azt látom, hogy a játékhoz akár még illik is a (nem írom le azt a bizonyos szót), mert ez nem egy kimondottan művészi játék.
Ill. ez a technika nem azt jelenti ebben az esetben is, hogy minden véletlenszerű és átgondolatlan.
[5] HiMiru
febr 14., szerda 20:01 #2
Válasz Nyarlako (#1) üzenetére
Sztem meg lehet azt normálisan / kreatívan oldani. Ha pl. csak a dungeonök proceduráltak, de csak ha egy (többnyire) állandó világban található mission alapú megközelítést alkalmaznak. A Steam World Dig első része pl. majdnem jó úton járt ezen a téren...
Fantasztikus egyetemes érzés volt, hogy akármit csinálunk, az helyes, hogy nyerők vagyunk. És azt hiszem ez volt a biztosíték arra az érzésre, hogy vitathatatlan győzelmet arattunk minden fölött, ami gonosz és öreg.
[13] Nyarlako
febr 14., szerda 19:28 #1
Elkap már a hányinger a procedurálisan generált szótól, azt jelenti hogy a készítök nem tudnak vagy nem akarnak normális pályatervezésen dolgozni.
Steam id.: Nyarlako
Friss hírek

391 | [Nyerd meg!] Nyári játékeső - STREET FIGHTER 30th ANNIVERSARY

Van egy jó hírünk, meg hozzá pár még jobb - a dögmelegnek ígérkező augusztust fincsi nyereményjátékkal szeretnénk feldobni, ahol teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni nyereményjáték formájában. Gyertek és játsszatok - veszteni nem veszíthettek!

23 | Gamer365 podcast 2018 július

Ha nyár, akkor nyárkeszt - most kicsit más felállásban, és kicsit komolyabb hangnemben, mint megszokhattátok. A téma ezúttal a videojátékos filmek, és a videojátékok, amelyek filmadaptációt érdemelnének. Ezek mellett pedig kibeszéljük az EA-t, és megszagoljuk a cseresznyét. Egészségetekre!

pc 23 | [Nyerd meg!] WoW: Battle for Azeroth bétakulcsok

Jó hírünk van - több béta kulcsot ajánlott fel a Blizzard, a World of Warcraft augusztus 14-én érkező kiegészítőjéhez, a Battle For Azeroth-hoz! A játékban való részvételhez egy kis aktivitást is várunk tőletek! Lássuk azokat a Blizzard relikviákat!

ps4,psv 2 | Hardcore: megjelenés 25 év után

A DICE fejlesztőinek egykori Turrican klónja napvilágot lát.

wiiu 13 | New Super Mario Bros U: jöhet a Switch kiadás?

Deluxe alcímen várható a fullos átirat.

xbox1,ps4 0 | Far Cry 5: zombik a láthatáron

Augusztus végén jön az utolsó DLC.

1 | Pirate Cube: hazai fejlesztésű kockaság

Jóféle ötletből jóféle digitális játék kerekedik.

0 | Vampyr: sorozatos vérszívás

Filmsorozat készülhet a Dontnod játékából.