A BandaiNamco-nál készül a Metroid Prime 4
Eddig 37 hozzászólás
liquid
2018. február 09.
péntek 12:24


A hét elején röppent fel a pletyka: a Bandai Namco készíti a tavaly bejelentett Metroid Prime 4-et. A hírt továbbra is érdemes pletykaként kezelni, de simán feltehető a "szinte biztos, hogy igaz" polcra.

A Eurogamer-nek most több, egymástól független forrás is megerősítette, hogy negyedik Prime tényleg Bandai Namco + Nintendo együttműködésben készül, a fejlesztésért pedig a japán kiadó szingapúri részlege felel - ők egyébként korábban LucasArts-os zászló alatt futottak, és az évekkel ezelőtt agyonlőtt Star Wars 1313 projekten dolgoztak.

A fejlesztés (a hírek szerint) korai fázisban tart, a negyedik rész idén biztos nem fog megjelenni.

[6] 5241451
febr 12., hétfő 17:21 #37
Válasz Nyarlako (#35) üzenetére
Nice.

Thx az infókat, megvettem, nemsokára el is kezdem, eddigiek alapján büntetős project lesz.
[13] Nyarlako
febr 11., vasárnap 20:59 #36
Válasz 5241451 (#34) üzenetére
Buff/debuff is van pár amit lehet osztani vagy szerezni KATT!
Steam id.: Nyarlako
[13] Nyarlako
febr 11., vasárnap 20:56 #35
Válasz 5241451 (#34) üzenetére
KATT!

Az achik elég sokat elárulnak mennyi kihívás meg tartalom van amik miatt lehet újra és újra tolni egy runt, na meg a 6 nehézségi fokozat.
Steam id.: Nyarlako
[6] 5241451
febr 11., vasárnap 20:49 #34
Válasz Nyarlako (#33) üzenetére
A jó, kihívasalapú zacsirendszer viszont fájdalmas nálam. Túl kevés időm van, és élvezetes játék esetén túlzottan vonz az acsizás, a kettőnek pedig eléggé kompromisszumos a közös nevezője.

Viszont, ha tényleg ilyen finom lesz a mechanika és a map, plusz fasza lesz a speedrunolhatósági faktora, amit szintén bő nyállal szopkodtak Redditen, akkor esélyesen kap egy permainstallt.
[13] Nyarlako
febr 11., vasárnap 18:36 #33
Válasz 5241451 (#32) üzenetére
Na az remélem tetszeni fog, ha játékmeneti mélységeket, trick move dolgokat ( pl wall jump anélkül hogy meglenne a powerup csak marha nehezen) és sequence break megoldásokat keresel ott meglesz.
Külön achi van 0% iten runra, mindenhol el van valami nyakatekert módon rejtve a továbbjutás azok nélkül is.
Steam id.: Nyarlako
[6] 5241451
febr 11., vasárnap 18:33 #32
Válasz keviny (#29) üzenetére
Ha már a Retro úgyis unatkozik ezzel az egy darab sorozattal – hozzáteszem, hogy viszont jól viszik – akkor már igazán megjelenhetne egy rohadt F-Zero, mert már lassan kezd nagyon elegem lenni, Ridge Racert legalább már pletykaként megkaptam, el is csöppentem tőle rendesen, kérem a másik kedvenc arcade racingemet. Köszöntem.

@Nyarlako:
Csak rövidítettem a metroidvaniát. A Souls a sorozatra utalt, nem olvasztottam bele, mert a metroidvania tökéletesen leírja a S&S-t. És nem is hagytam ki, adta a cucc, a következő a Rabi-Ribi lesz, ahogy azt korábban is fejtegettem.
[13] Nyarlako
febr 11., vasárnap 18:27 #31
Válasz 5241451 (#24) üzenetére
[REDECTED] a [ESPECALLY REDECTED] bazdmeg ez most fizikaileg fájt.
Souls m'vania a szentséges...az. Kapsz egy nyelvrontási érdemrendet, platina achiban.
Az meg hogy ez a plecsni egyre súlytalanabb az jó, hátha egyszer ki is hal.
Amúgy a Salt and Sanctuary az egyik legjobb open world sidescroller játék ami valaha készült, ne hagyd ki.
Steam id.: Nyarlako
febr 11., vasárnap 17:19 #30
Válasz keviny (#29) üzenetére
Úgy legyen!
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
febr 10., szombat 23:07 #29
Válasz nintendo fan (#27) üzenetére
A garasom: E3-on a legújabb Donkey Kong játékot bemutatják, karácsonykor jelenik.
let the sun never blind your eyes
febr 10., szombat 21:12 #28
Válasz 5241451 (#24) üzenetére
A Bloodborne közben nekem is eszembe jutott, hogy ez itt - kits túlzással persze - tkp. a Symphony of the Night 3D változata
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
febr 10., szombat 16:14 #27
Több mint öt éve jött ki Wii U-ra a Donkey Tropical Freeze.Azóta a Retro studio ugyan mi a répát csinál???Azért ennyi idő alatt már illett volna valamit villantaniuk... Egyáltalán még létezik az a studió?
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
febr 10., szombat 15:32 #26
Válasz theSickness (#18) üzenetére
Egyetértek. Egyfelől a Nintendo mostanság szépen frissíti a 30+ éves szériáit és válogatott módon adja oda azt új / újabb csapatoknak. (A Mercury Stream is életében először csinált Metroidot, aztán szépen el is vitték a 2017-es év handheld játéka címet... és nem, nem igaz, hogy nem volt rajtuk kívül senki)

Másfelől azért az ilyen esetekben odaállítanak egy habzó szájú herr direktort ám a csapat élére, aki a sz@rt is kitapossa belőlük, ha arról van szó - biztos vagyok benne, hogy egy olyan sorozat esetében, amit már sokan eltemettek, és volt egy jó comeback trailerje, a valódi visszatérést nem bízzák kétes kimenetelű team-re.

Harmadrészt pedig ott van a team mögött a Prime trilógiás Tanabe, Sakamoto és még sokan mások, akik a korábbi epizódok felett bábáskodtak, így szerintem jó esélyünk van egy erős és mindenkit kielégítő folytatás eljövetelére - óvatosan bizakodó vagyok annak ellenére, hogy a Metroid mindig is nyugaton volt erősebb brand, de a korai epizódokat mind japán teamek készítették.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[6] 5241451
febr 10., szombat 13:17 #25
Válasz Rick Dangerous (#13) üzenetére
Mondjuk egy metroidvania nem feltétlenül kell, hogy platformer is legyen. A gyakori side-scroller megvalósítás végett gyakori, de egy Aquaria is éppolyan jól reprezentálja a stílust.

Egyébként már sajnos egyre súlytalanabb a plecsni, olyan játekok is megkapják, mint a Dark Soulsok, Cave Story, Shantae: Half-Genie Hero, Shovel Knight...
[6] 5241451
febr 10., szombat 13:01 #24
Válasz Rick Dangerous (#10) üzenetére
A metroidvaniák végülis erősen alapoznak a dungeon crawler műfajra. Így, ha megnézel teszemazt egy first-personben játszódó Legend of Grimrockot, akkor kaphatsz a dologról egy hozzávetőleges képet. Vagy emulátor. A célzás Prime esetén auto-lockal történik, kivéve Wii-s buziskodásnál. Olyan esetekben pedig ahol a first-person sajtreszelővel való recskázás lenne, például morph ball, ott kapsz third-persont.
Minden stíluselem működőképes first-personben is. De nekem a Bloodborne is adja a Castlevania flasht játékmenetben.
A Salt and Sanctuary is végülis sokak szerint egy 2D Souls m'vania. Habár ezt passzolom, Dark Soulsokkal soha nem játszottam.
febr 10., szombat 11:33 #23
Ez érdekesen hangzik, nagyon más lehet így a játék... Hát hajrá!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[32] backstab
febr 10., szombat 11:07 #22
Válasz Rick Dangerous (#10) üzenetére
Nekem óriási csalódás volt a Prime sorozat. Mindenki áradozott róla, hogy tökéletesen, 1:1-ben átadja a 2D epizódok hangulatát, sőt, ez a definitív Metroid játék. Meg is vettem a Gamecube-al együtt, és én egy lassú, csúnya, nehézkes irányítású FPS-t láttam, aminek a settingen kívül semmi köze nem volt az általam imádott NES, SNES részekhez. Lehet, hogy csak az én szemellenzőmmel (visor-ommal) van a baj, mint ahogy a PUBG-ben sem találtam egy szemernyi izgalmat sem.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[15] Kenny
febr 10., szombat 10:52 #21
Válasz Rick Dangerous (#11) üzenetére
az meg naaagyooon régen 😁
PSN ID: Kenny_hun, WiiU/3DS ID: Kennyhun 3DS: 1736-0687-8661 Switch: SW-4473-7968-9192
febr 10., szombat 10:47 #20
Ha vannak jó programozóik a Bandainak márpedig miért ne lennének akkor a Nintendo szépen megmondja mi az elvárás és egy kiemelkedő minőségű játék lesz a végén. Úgy tudom ezt elképzelni, hogy folyamatosan nyomon követik a fejlesztést és, ha valami esetleg nem tetszik nekik akkor megmondják min változtassanak. Ha ez több játéknál jól sült el akkor itt miért ne sülne el jól.

Más az, ha a Bandai egyedül csinál saját játékot. Akkor neki kell kitalálnia mindent az elejétől de itt van egy kész koncepció amit, ha megfelelően át tudsz adni egy programozónak akkor azt kapod amit megálmodtál.
[20] WarAdmir4L
febr 10., szombat 7:41 #19
Válasz Rick Dangerous (#13) üzenetére
A Rick Dangerousnak jobban orulnek vagy Giana Sistersnek. De egy egesz tudomanyt Nintendo jatekokra epiteni szamomra vicces.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
febr 10., szombat 0:31 #18
Azért azt látni kell, hogy a Nintendo-val már közösen raktak össze egy Smash-t. Nyilván stabilabb alapokra tudtak építkezni, de igen nagy falat volt és simán vették az akadályt.

Azt is hozzátenném, hogy a Prime-on dolgozó Retro Studios meg amcsi volt és senki nem hitt bennük, amikor kiderült, hogy ők állnak a 3D Metroid mögött - aztán tudjuk mi lett a vége. Az is szépen dokumentálva lett, hogy a Nintendo milyen elegánsan módon, de úgy ahogy vezényelte az alkotási folyamatot, rendszeresen konzultáltak a fejlesztés alatt.

Ez meg megy a Nintendo-nak: a már kiszervezett nagyobb sorozatoknál is figyelnek arra, hogy ne essen csorba a széria hírnevén - illetve...

Vannak sajnos a szabályt erősítő kivételek, asszem összesen kettő: az elkefélt fillernek szánt Federation Force (Next Level Games) meg a hülye gimmick-erőltetés miatt eltaknyoló Star Fox Zero (Platinum Games).

Jó példák: F-Zero GX (SEGA), Smash Bros. (Bandai Namco), Metroid Prime trilóga (Retro), Donkey Kong Country trilógia (Rare), Donkey Kong Country Returns széria (Retro), Pokémon (Bandai Namco), Metroid: Other M (Team Ninja).

Óvatos optimizmussal várom a helyzet kialakulását, és közben szorítok, hogy a Breath of the Wild gerincére építsék majd fel a Prime 4-et. Az a koncepció a Metroid jellegzetességeivel meg eleve a sci-fi körítéssel nagyon tudna ütni.
febr 10., szombat 0:01 #17
Válasz Rick Dangerous (#10) üzenetére
Főleg az első Prime volt sokkolóan olyan, mintha egy-az-egyben a Super Metroid-ban fordult volna be 3D-be a kamera.

Asszem a 97-es (!!!) Metacritic átlaga is jól mutatja, mennyire lett jó.

Egyetlen "hibája", hogy azért a SNES-es nehezebben öregszik, a mai napig játszható és ugyanolyan élvezetes, mint anno, a Prime meg az irányítás miatt ma már nem üt akkorát.

Viszont ez nem von le az akkori értékeiből. Számomra az egyik legjobb Gamecube-os játék, ott van a nagy kedvenceim közt, az OST meg valami elképesztően jó, a mai napig szívesen hallgatom.
[25] Orichalcos
febr 09., péntek 22:37 #16
És ezek közül melyek azok,amiket a Bandai Namco csinált és nem csak kiadott és mellette sikeresek is lettek nem csak Japánban hanem nyugaton is? (és nem mellesleg az elmúlt 2-3 évben jöttek ki?)
http://www.twitch.tv/orichalco
[25] Orichalcos
febr 09., péntek 22:35 #15
Válasz Nyarlako (#6) üzenetére
Nyilván ismerem a Bandai Namco munkáit, ezért kérdeztem hogy milyen jó játékot csináltak az elmúlt években. Ők elsősorban kiadók, emellett jött ugye a Tekken 7, meg egy csomó only Japán játékot csináltak csak. Nem véletlen hogy háborognak netszerte a rajongók, mert a szingapúri csapatról sem tudunk semmit, csak annyit hogy anno dolgoztak a Star Wars 1313-on.
http://www.twitch.tv/orichalco
[13] Nyarlako
febr 09., péntek 22:34 #14
Válasz Rick Dangerous (#13) üzenetére
Azért mert rondább mint egy balkezes kozákpisztoly, és ezzel az indoklással ez sem írja le a müfajt mert van több játék amikben Metroid és Castlevania elemeken kívül böven vannak másik is mégis ide sorolják.
Steam id.: Nyarlako
febr 09., péntek 22:32 #13
Válasz Nyarlako (#12) üzenetére
Amúgy miért vagy ennyire háklis a metroidvania szóra? Ezzel röviden-tömören le lehet írni egy műfajt, amit egyébként csak meglehetősen körülményesen lehetne. És nem, az "exploriation platformer" nem jó és nem pontos, ugyanis pl. a Super Mario World-ben is vannak titkos helyek, amiket explorálni lehet - de ettől még nem abba a stílusirányzatba tartozik, amibe a Super Metroid vagy a Castlevania - Symphony of the Night.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[13] Nyarlako
febr 09., péntek 22:19 #12
Válasz Rick Dangerous (#10) üzenetére
Akkor...Metdoomidvania lesz? (na ez nekem fájt.)
Steam id.: Nyarlako
febr 09., péntek 21:39 #11
Válasz Kenny (#7) üzenetére
Pac-Man, Galaxian, Dig-Dug...
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
febr 09., péntek 21:38 #10
El nem tudom képzelni, milyen lehet egy Metroid játék FPS-ben. Persze láttam videókat az előző három résztből, de gameplayben vajon mennyire adják vissza a Super Metroid vagy a Fusion játékélményét, hangulatát?
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
febr 09., péntek 21:20 #9
Oké, Davide Soliani (sírós Ubisoft man) gyakorlatilag megerősítette a dolgot: KATT!
let the sun never blind your eyes
[25] shearer
febr 09., péntek 21:14 #8
Szerintem jól van ez így. Lehet, hogy a külsős cégek bevonása miatt, esetleg valamivel gyengébbek lesznek ezek a játékok (tényleg csak egy árnyalattal, legyünk optimisták), de mondjuk cserébe nem kell egy örökkévalóságot várni egyes sorozatok folytatására, akkor ez szerintem egy elfogadható kompromisszum. De tényleg csak addig, amíg ez nem megy jelentősen a minőség rovására.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
[15] Kenny
febr 09., péntek 21:07 #7
Válasz Orichalcos (#3) üzenetére
Super Smash 😁 Régen nagy kedvencek voltak. Tales of Symphonia, Ridge Racer, Tekken, Soul Calibur, Baten Kaitos, Xenosaga, Dragon Ball...
PSN ID: Kenny_hun, WiiU/3DS ID: Kennyhun 3DS: 1736-0687-8661 Switch: SW-4473-7968-9192
[13] Nyarlako
febr 09., péntek 20:18 #6
Válasz Orichalcos (#3) üzenetére
Igazából a Namco Bandai csak kiadó, nem fejlesztö.
De náluk jött ki a Dark souls 2-3 is pl amik azért nem éppen vackok.
Steam id.: Nyarlako
[11] Joe Kidd
febr 09., péntek 19:10 #5
Bandai Namco + Nintendo.
Viszlát, és kösz a halakat! 3DS :1075-0709-3221
[36] carville
febr 09., péntek 19:08 #4
Válasz Orichalcos (#3) üzenetére
Tudom hogy menetrendszerűen megosztotta azokat, akik a már 15-20 éves epizódokra nosztalgiáznak, de én kimondom, hogy a Tekken 7 nagyon jó volt.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[25] Orichalcos
febr 09., péntek 17:09 #3
Hátő, mondjatok pls egy nagyon jó játékot a Bandai-tól amit ők csináltak az elmúlt években? Mármint ami nem átlagos, vagy gyenge lett, hanem tényleg jó.
http://www.twitch.tv/orichalco
febr 09., péntek 16:13 #2
Remélehetőleg nem veszik kárba az a sok asset majd Darth Samus és társai. Másfelől: ez igen érdekes párosítás, kíváncsian várom mi sül ki belőle...
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
febr 09., péntek 16:04 #1
Mi a p*csa...