Korábban már kaptunk egy részletes felsorolást, hogy a Bungie miképpen igyekszik finomhangolni a Destiny 2 loot- és fegyverrendszerét. Most újabb változtatások sora futott be, ezúttal a páncélokra, raidre és a multiplayerre fókuszálva.
Változások január 30-tól
A Masterwork perkek a páncéloknál is megjelennek, hasonló funkciót betöltve, mint a fegyvereknél. A Masterwork páncélok nagyobb védelmet nyújtanak a Superek használata során.
A raides páncéloknál megjelennek a raidspecifikus perkek, valamint a droprendszert is átdolgozzák, hogy a tokenek mellett fix jutalmak essenek az egyes állomásokon a raiden.
A raid vendornál már lehetőségünk lesz megvenni a raides fegyvereket és páncélokat tokenek és legendary shardok ellenében.
Új Ghostok kerülnek a játékba, melyek raidspecifikus perkekkel rendelkeznek.
Változások februártól
A Strike-oknál az időkorlátot leváltja a Score rendszer. A mechanika hasonló lesz, mint a Destiny 1 esetében, a folyamatosan ketyegő óra helyett különböző kihívásokkal tudunk extra pontokat szerezni az ölések mellett a strike-okon.
További átdolgozásokkal készülnek a modok kapcsán is. Az új rendszer nagyobb változatossággal dobálná a módosítókat, valamint használatuk nagyobb hatással lenne az erőnkre.
A multiplayer esetében a Quickplay-nél készülnek változtatással, nagyobb gyakorisággal lesznek elérhetőek a power fegyverekhez a lőszerutánpótlások.
A PC verziónál bevezetik a chatet a Towerben.
Az exotic tárgyak esetén is változtatással készülnek, az új módosításnak köszönhetően nem fogjuk kétszer egymás után ugyanazt az exoticot megkapni.
A Destination térképen láthatjuk, hogy a fireteam társaink merre vannak a bolygókon.
Itt azonban még nem ér véget a lista, a Bungie szinte a teljes évre készül változtatásokkal.
Változások tavasztól
A Crucible jelentős bővítésen esik át, bevezetésr kerül a Crucible Rank, rögtön két űzhető szinttel. A Valor egy folyamatosan növekvő reputáció, mely a győztes meccsek után emelkedik, vesztés esetén viszont nem jár büntetéssel. Ezzel szemben a Glory a klasszikus rangrendszer megfelelője, győzelem esetén pozitív, vereség után viszont negatív irányba mozdul el.
Bekerül a régóta várt Private Match a felhozatalba.
Visszatér a 6v6 a csapatalapú meccstípusokhoz.
Időszakos eventként számíthatunk a Mayhemre.
Ezen kívül további finomhangolásokra számíthatunk a fegyverek és képességek terén.
Hasonló balansszal készülnek az exotic tárgyak esetében is.
A szezonok során az egyes vendoroknál egyedi reputációt gyűjthetünk egyedi jutalmakért.
Fejlesztések az Iron Banner és Faction Rally kapcsán. Pontos részletek nem ismertek, de nagy valószínűséggel a tokenekre és vendoroknál történő vásárlásokra kell gondolni.
Az ismétlődések csökkentése a Crucible és Strike Playlistek esetében.
További jutalmak várhatóak az endgame tevékenyséek teljesítése után, így nem csak a bright engramok utáni XP farmolás marad a játékosoknak.
A Multi-Emote rendszerrel egyidejűleg több emote-ot használhatunk.
Bővítik a Vaultot, kezdetben 50 extra hellyel, valamint bevezetik az Exotic kiegészítők gyűjteményt, így nem kell a fegyverek és páncélok mellett tárolni az exotic hajókat és Sparrow-kat.
A PC verziónál bevezetik a klán chat funkciót
A Heroic Strike-ok további módosítókat kapnak a változatosság érdekében.
És ha ennyi nem lenne elég, az őszre további módosításokat helyezett kilátásba a Bungie, melyek között olyanokat találunk, mint a Masterwork bevezetése az exotic tárgyak esetében vagy a problémás shaderek kezelése.