A japán Famitsu eheti kiadása vaskos interjút közöl a Mistwalker fejével, a Final Fantasy széria apukájával, azaz Sakaguchi-sannal. Sakaguchi és Mistwalker jelenleg két projektre koncentrál, egy közös nevezővel - a Blue Dragon és a Lost Odyssey is abszolút X360-exkluzív, és komoly teher nehezedik rájuk - nekik kéne megindítaniuk a felfelé vezető úton a Japánban jelenleg parkolópályán veszteglő gépet. Fussunk végig az új infókon:
A Lost Odyssey kint lesz a TGS-en, játszani is lehet majd vele. A TGS-es prezentációval nagyjából egy időben demo is érkezik, igény szerint tölthető (XBL), vagy préselt (Famitsu novemberi száma) formában. A demo a teljes játék egy szeletkéjét fogja csak tartalmazni, lesz benne sok harc (az alapmanőverek, a fejlett technikákat megtartják a full játékra), a karakterfejlődést kiszerelik belőle, és kb. 40-60 perc alatt lehet majd végignyomni. Sakaguchi szerint már a demo is jól fog kinézni, de a teljes játékkal kapcsolatban még többet ígér - az átvezető mozik és a konkrét játékmenet vizuálisan (majdnem) megkülönbözhetetlen lesz, és a demóban még nem szereplő fizikai modellezést is belepakolják végleges verzióba.
A Lost Odyssey valamikor 2007 első felében kerül a polcokra, a Blue Dragon viszont mindenképpen megjelenik 2006-ban (...suhog a korbács, gyaníthatóan). A Mistwalker a közeljövőben (TGS?) új bejelentésekkel örvendezteti meg a nagyérdeműt. Az interjú mellett képanyag terült el - ebből egy darab szkent sikerült kihalászni. Harci helyzet, és információtartalommal is bír: a harcrendszer első blikkre nagyon Final Fantasysnek tűnik.