A Bungie az utóbbi időben meglehetősen hallgatag volt a Destiny 2 helyzetét illetően, nemrég a csapat azonban megtörte a csendet és bejelentette, hogy a Curse of Osiris érkezésével jelentős mértékben átalakul a játék.
"Azt akarjuk, hogy a Destiny egy olyan játék legyen, ami beleillik az életedbe, okokat adva rá, hogy belépj és játssz a barátaiddal, klánoddal és családoddal. Azt akarjuk, hogy a Destiny olyan világ legyen, melynek a része akarsz lenni."
Hangzatos ígéret, de lássuk, mivel is készülnek nekünk jövő héttől.
Változások december 5-től
A páncélokhoz elérhető különféle díszítő elemek (ornamentek) különböző kihívások teljesítésével lesznek szerezhetőek. Használatuk megváltoztatja ugyan a ruhák kinézetét, ugyanakkor nem lesz hatással a már rájuk rakott shaderre vagy a beléjük tett modokra. Az exotic fegyver ornamentekhez hasonlóan profilhoz kötötten lesznek aktiválhatóak.
Jelentősen bővül a mod- és tokenrendszer is.
A ritka modok lebontásával a Gunsmith Material mellett Legendary Mod Componentet is kaphatunk. Ezen kívül Banshee-nél vásárolhatunk is Legendary Modokat.
A Cryptarch az engramok beváltása mellett már áulni is fogja őket, ahogy tette azt az elős részben is.
A napi kihívások több tokent adnak.
Cayde ládái több tokent adnak, de ennek esélye továbra is véletlenszerű lesz.
Több tokent kapunk a strike-okból is.
A bolygóspecifikus tokenek száma 100%-kal, értékük pedig 50%-kal nő.
A ritka tokenek értéke 250%-kal nő.
A reputációs szintlépéshez szükséges tokenleadás 37%-kal nő a vendoroknál és 50%-kal a Gunsmith-nél.
A raides tokenek beváltásához nem kell a teljes raidet teljesíteni.
Változások december 12-től
A fegyvereknél bevezetésre kerül a Masterwork rendszer. A Masterwork fegyverek számolják a velük történő öléseket, orbot generálnak, valamint ami a legérdekesebb, véletlenszerű bónusszal is rendelkezni fognak, melyet igény szerint átalakíthatunk rajtuk. A Masterwork fegyverek a játék bármely tevékenységéből kaphatóak lesznek, lebontásukkal pedig olyan alapanyagot kaphatunk, mellyel a meglévő fegyvereket emelhetjük Masterwork szintre. A Raid és a Trials nagyobb eséllyel ad Masterwork fegyvereket.
Xur portékája kibővül, visszatér a Three of Coins, mellyel az exotic engramok esélyét növelhetjük. Hatásuk nem múlik el egy-egy boss megölésével, ugyanakkor nem is fognak összeadódni. Újdonságként érkezik a Fated Engram, melyből heti egyet vehetünk (nem tisztázott, hogy karakterenként vagy profilonként) és olyan exotic tárgyat fognak tartalmazni, mellyel még nem rendelkezünk.
A vendoroktól az engramok beváltásán túl már vásárolni is tudunk majd Legendary Shardok és tokenek ellenében. A különböző vendorok fegyverek és páncélok adott választékát kínálják majd és a Bungie nyilatkozata alapján arra következtethetünk, hogy lehetőségünk lesz befolyásolni, mennyi tárgyat is kínálnak majd.
Zavala úgynevezett Giftet fog árulni, mely a strike-okon résztvevők jutalmait növeli, tokentől egészen exotic engramig.
Shaxx hasonlóan árulni fog Giftet, a tőle vásároltat a Crucible-ben használhatjuk fel.
Az alapanyagfarmolást gátoló mechanika később fog aktiválódni és agresszívabb farmolásnál lép csak életbe., Ezen kívül nem lesz hatása a glimmerre, valamint a tokenek száma 30%-ra csökken a korábbi 0% helyett.
Ezeken kívül az alábbi változtatásokra számíthatunk, pontos dátum nélkül:
*Crucible finomhangolás a Supremacy-hoz és respawnhoz - december
Heroic Strike Playlist - december
Jobb ösztönzés Prestige tevékenységre - január
Rangrendszer a PvP-ben - "a jövő évi prioritási lista élén"
Private Match-ek a Crucible-ben - 2018 eleje
Kilépés büntetése a Crucible-ben - 2018
További fejlesztés a modrendszerben - 2018
Több emote használata - 2018
Látható jel a farmolást gátló mechanikára - dátum nélkül
Jobb ösznötzés Strike-ra, Adventure-re, Lost Sectorry - dátum nélkül
Exotic fegyver finomhangolás - dátum nélkül*
Tetemes lista, a kérdés azonban adott: elég ennyi ahhoz, hogy visszatérjünk a játékhoz? Időben reagált a Bungie?