SKATE 2 - teszt

SKATE 2 - teszt

Depi2009.02.10. 18:16

“Emlékszem régen milyen jó volt San Van utcáin deszkázni... A város maga volt a paradicsom, deszkások mindenhol, ameddig a szem ellát. De mára San Van teljesen megváltozott. Nagyon sok régi helyre a deszkázást lehetetlenné tevő akadályokat szereltek fel, a biztonsági emberek száma is drasztikusan megnőtt, és ha elkapnak, akár börtönbe is kerülhetsz, ami nem a legjobb móka, ha nem akarsz éveken át papást-mamást játszani.”

Rob Dyrdek - profi gördeszkás

“A mozgáskultúra sokat fejlődött az elmúlt években a San Van-i deszkások között. Természetesen a régi trükkök megmaradtak, viszont rengeteg új dolgot is felvettünk a repertoárunkba: új grab trükkök, és egy jó adag hand és foot plant. A trükközésénél még mindig a Flick-it rendszer működik, ami nem sokban változott, viszont nagyon fontos, hogy arra is lehetőségünk van, hogy egy deszkával elérhetetlen, vagy nehezen megközelíthető helyre gyalog is eljussunk. A gyaloglás jó alternatíva a piszkos lökdösős biztonságiak kicselezésére is.”

  • Danny Way - profi gördeszkás*

“Szerintem az új város nagyon szép lett, igaz, van még mit csiszolni rajta a város tervezőinek és karbantartóinak, de már így is impozáns látványt nyújt, és hát kit érdekel, hogy néhol picit elmosódnak a dolgok, főleg akkor, amikor épp 50 km/h-val száguldunk le a lejtőn, vagy szlalomozunk a járókelők közt a belvárosban? A deszkások egyre finomabban mozognak, és vitelezik ki a trükkjeiket, ami nagyon szép eredmény, bár érzésem szerint régen sem volt velük gond, de had fejlődjenek a srácok!”

Chris Cole - profi gördeszkás

“Ha esetleg nem tetszik az adott spot, vagy szeretnék valami őrültséget csinálni, könnyen fel tudom magam találni, mert egyszerűen összetákolom magamnak a pályát a különböző mozdítható elemekből. Ez egy két challenge-nél nagyon jól jöhet. Például ha át kell ugranom valamit, de sima gyorsulással nem megy, akkor csak fogom magam, és odahúzok az ugorni való elé egy kidobót, vagy bármi olyan tárgyat ,aminek a segítségével magasabbra tudok ugrani. Ennek a segítségével lehetőségem van új spot létrehozására is, ahol ha megvagyok az elemekkel, ponthatárt és trükköket is adhatok hozzá, amit közzétehetek bárkinek, ha szeretné megdönteni a rekordomat. Igaz, ez egy kicsit időigényes, de a végeredményért mindenképpen megéri.”

Rob Dyrdek - profi gördeszkás

“Először furcsa volt a számomra, hogy mennyi új challenge van, főleg azért, mert régen mindent meg kellett csinálni, hogy a következő challenge elérhetővé váljon, de most teljesen más a helyzet. Ha nincs kedvünk megcsinálni valamit, akkor simán tovább mehetünk, és a következőt is megcsinálhatjuk, de ahhoz, hogy igazi profi legyen belőlünk, és karrierünk is simán menjen, érdemes megcsinálni mindent...

Lényegében két fontos dolgot kell elérnünk, hogy profivá válhassunk. Mindenképpen a Skate Mag és a Trasher címlapjára kell kerülnünk. Ez szép meg jó, de ha erre fekszünk rá, akkor rengeteg challengen kell végigmennünk, mert sose azt kapjuk eredményként, amit mondanak nekünk, de ha kitartunk, akkor előbb vagy utóbb a címlapon találjuk magunkat”

  • Danny Way - profi gördeszkás*

“Deszkázás közben zenét szeretek hallgatni, de ismerek olyat is, aki csak a város morajlását szereti trükközés közben. Én inkább hangosan hallgatom a különböző régi és új zenéket, azon belül is inkább a rockosabb, punkosabb dallamokat. Rengeteg deszkás ismerősöm inkább a hip-hop felé húz, ami nem probléma, mert mind a két stílus tökéletes ritmust ad nekünk, deszkásoknak.”

Lucas Puig - profi gördeszkás

“Emlékszem, a régi szép időkben mindig rengeteget kellett taposni az aszfaltot, ha el akartunk jutni a város másik végébe, még akkor is, ha használatba vettük a tömegközlekedést. Ma már nem kell feleslegesen izzadnunk azért, hogy eljussunk egy új helyre, elég, ha csak használjuk a város beépített teleport szolgáltatását, és pillanatok alatt az általunk kiválasztott helyen találjuk magunkat. Ha ez nem megfelelő, mert szeretnénk látni a várost is közben, akkor elég, ha csak megkapaszkodunk egy kocsiban, és máris indulhat a kirándulás.”

Eric Koston - profi gördeszkás

“Mint régen, most is sokat videózunk vagy fényképezünk, hisz nincs is jobb, mint egy jó deszkás kép vagy film. A technika folyamatos fejlődésének köszönhetően a stabil képkeret érdekében felállíthatunk egy állványt, de ízlés szerint végig követhetjük magunkat a legvadabb perspekítvákból is. Nem minden tökéletes, az új technológia jelentős hátránnyal is bír - nem tudjuk effektelni a megvágott anyagot.”

Terry Kennedy - profi gördeszkás

“Ha meguntuk az egyedüli deszkázást, másokkal is nekivághatunk a városnak különböző feladatok végrehajtása céljából. Persze San Van utcáin szigorúak a játékszabályok, nincs lemaradás, nincs esés, mert kezdhetünk mindent elölről!

Lehetőség van egymás ellen is menni, ilyenkor vagy leutánozzuk egymás trükkjeit, vagy igyekszünk egymás pontjait felülmúlni.

De ha nem egyszerűen deszkázni szeretnénk, hanem rombolni és polgárt pukkasztani, akkor egyszerűen csak a “Hall of Meat” nevű játékot játsszuk, ahol a lényeg nem más, mint hpgy minnél nagyobbat és stílusosabbat kell esni - jobb esetben nem csak magadnak ártasz vele, hanem a járókelőknek is."

Jerry Hsu - profi gördeszkás

“A Skate 2 remek folytatás lett, de sokak szerint nem más, mint egy folytatásnak álcázott Skate 1.5. Pedig dehogy: a Skate 2 nem bújt ki a bőréből, továbbra is remek deszkás játék. Rengeteg új dolog került bele, nagyobb város, új trükkök, kifinomultabb karaktergeneráló, hangulatos online és offline játékmódok. Lopakodni, atombombát hajigálni vagy pónikat nevelni tobábbra sem lesz lehetőségünk - de a saját műfajában a Skate 2 hoz annyi pluszt az eredetihez képest, mint bármelyik tisztességes második rész.

Minden esetre, aki szerette az első epizódot, nyugodtan tegyen egy próbát vele, mert nem fog csalódni!”

Depi - pro gamer

“Nagyon szeretném, hogy a következő, nevemmel fémjelzett játék is ilyen jó lenne!”

Tony Hawk - profi gördeszkás

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Elmarad a BlizzCon, törölt People Can Fly játék - ez történt csütörtökön

Továbbá: Stellar Blade, Gears of War, Exodus, Deathbound, Capcom takarítás a Steamen.

13 órája
8

Szigorít a Steam, meglepetés megjelenések - ez történt szerdán

Továbbá: Sand Land, Bit.Trip ReRunner, Lords of the Fallen, Insurmountable, Rotwood, Island of Winds.

1 napja
15

Stellar Blade

A Shift Up mérnöki pontossággal tervezte meg első konzolos játékának köztudatba emelését. De vajon van-e több a csinos külcsín alatt?

2 napja
10

Feltámad az Infogrames, Metaphor: ReFantazio megjelenés - ez történt kedden

Továbbá: Stellar Blade, Destiny 2, Morbid: The Lords of Ire, Remnant 2, 2XKO, Indika, Karma: The Dark World.

2 napja
11

Meghasad az Embracer, új Gyűrűk Ura játék - ez történt hétfőn

Továbbá: Starlight Games, Tales of the Shire, Star Wars Jedi: Survivor, ID@Xbox Digital Showcase, PowerWash Simulator, The Whims of the Gods.

3 napja
13

Heti megjelenések

4 napja
3

The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone - Hupizöld Törpikék

A Microids tavaly év végi felhozatala igen kellemesen alakult, sajnos nem is volt időnk minden fontosabb címükre ránézni. Most a tavaszi üresjáratot kihasználva vissaztérünk a Hupikék Törpikékhez!

4 napja

Anomaly Collapse

Teszteltük a legújabb roguelite próbálkozást, ami ezúttal az egy dimenziós csataterekből próbálja kihozni a maximumot - és mindezt nem is akárhogyan teszi.

5 napja
1

Eiyuden Chronicle folytatás, Prison Architect 2 csúszás - ez történt pénteken

Továbbá: Kena: Bridge of Spirits, Sclash, Biped 2, Unending Dawn.

6 napja
3

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

7 napja
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

8 napja
1

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

8 napja
6

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

8 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

8 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

9 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

9 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

9 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

2024.04.16.
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

2024.04.15.

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

2024.04.15.
21

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==