N7 nap: tíz éve Mass Effect
Eddig 33 hozzászólás
Stinger
2017. november 07.
kedd 16:28


Bár minden idők legjobb sci-fi akció-rpg univerzuma, a Mass Effect első epizódja valójában 2007. november 20-án debütált az Xbox 360 / PC pároson, nyugodtan nevezhetjük a mai napot jubileumnak: ez a tizedik N7 nap, amikor a fejlesztők és rajongók együtt ünneplik Shepard parancsnok (és most már a Ryder família) viszontagságos küzdelmét a világ megmentése alkalmából.

A mai nap sem különb a többi megemlékezésnél: bár tavaly ezen a napon leplezték le a spinoff Andromeda epizódot, a teljes Bioware ME(A) csapat most is megemlékezik az általuk felépített gigantikus univerzumról, melyben csak egy biztos: a folytonosság, a történetnek ugyanis NINCS még vége.

A fenti videó egy hét perces montázs arról, hogy mit is jelent/tett Mass Effect rajongónak lenni az elmúlt tíz év távlatában. Az üzenet persze nem csak vizuális, a rajongók szívéhez szóló üzenet és köszönet a Bioware N7 oldalán is elérhető. Boldog N7 napot minden protagonistának!

A mai nap margójára: néhány nappal ezelőtt végéhez ért a Mass Effect: Discovery című képregénysorozat, amely a trilógia és az Andromeda eseményei közti időkszakról mesél, a Tuan kiadó a hónap végén szállítja a Mass Effect: Nexus Uprising című regény magyar változatát a boltok polcaira, bejelentésre került a Quarian Ark történetét elmesélő (eredetileg DLC-nek szánt) újabb képregénysorozat, sőt: jövőre további két sztori is megjelenik kötet formájában, amely a leendő... na de ne szaladjunk ennyire előre.

[9] frg_dnl
nov 09., csütörtök 21:27 #33
KATT!
Itt a hivatalos EA oldalon minden eddigi mass effect tevékenységeiteket nyomon követhetitek, szerkeszthetitek ahogy akarjátok.

:
nov 09., csütörtök 9:55 #32
Válasz galpepe (#30) üzenetére
Nemtudom, nekem ez nagyon fura. Az egyetlen bug, ami valóban zavaró volt, hogy elhalálozás esetén a környező épületek vagy ellenfelek egyszerűen eltűntek. Nekem semmi ilyen akadó-fagyó bugom nem volt, igaz én végig XO-n játszottam.

Az 1.05 nagy ugrás volt, ott azért elég sokmindent kijavítottak, de talán 1.08-al fejeztem be a játékot.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[9] frg_dnl
nov 09., csütörtök 9:30 #31
Válasz Rick Dangerous (#29) üzenetére
A 7. campaign végigjátsszás után már nagyon untam. Van rengeteg féle speckó támadás + még annál is több fegyver de nagyon lebutították a nehézségét a játéknak.


@galpepe :

v1.10 óta nekem egyetlen egyszer sem fagyott standard PS4-en. Az akadás gyakori de nem ront túlságosan a játékélményből. Nekem az nem tetszett, hogy nagyon lebutították a játék nehézségét és amikor bejelentették, hogy nem lesz több DLC akkor már nem is érdekelt tovább a MEA. A 7 végigjátsszás egy éltetre is elég volt belőle.

Egyébként jó nagyon a multija ha ráhangolódsz, én pl. a ME3-ban kínomban a MP-t leszólóztam Platinán is és aranyon 2x is. A MEA-ban is ugyanúgy le lehet szólózni ha szereted a kihívást.

[9] galpepe
nov 09., csütörtök 8:47 #30
Válasz frg_dnl (#26) üzenetére
igen, a tuning megvolt, és tényleg élvezetes vele offroad csapatni, de ez nem magyarázza a másodperces fagyásokat, rendszeresen megakad a kép miközben a Nomadban ülök. Nem egy game breaker dolog, de elég fura egy ilyen címnél.
There is a soldier in all of us! GT: galpepe
nov 08., szerda 18:35 #29
Válasz zaz (#28) üzenetére
"nem rossz, csak nem olyan ikonikus"

En hulye megvettem Andromedat, pedig az ikonikussagat meg se vizsgaltam. Ezentul csak erre a weboldalra hallgatok, nagyon tuti iconic-o-meter -uk lehet.
I'm gonna kill you
[69] zaz
nov 08., szerda 17:27 #28
Kotaku:
There Wasn’t Much To Celebrate On This Year’s Mass Effect Day
KATT!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[9] frg_dnl
nov 08., szerda 15:34 #27
Válasz zaz (#22) üzenetére
A ME3 az egyik legjobb ha nem az abszolút legjobb ME játék az 1 után. Nekem sokkal inkább az nem tetszett, hogy a ME2-ben pl. Legion-el ( Geth ) szabadon rohangáltam föl-alá a Citadel-en és egyetlen egy NPC-nek sem tűnt fel. :-D
[9] frg_dnl
nov 08., szerda 15:29 #26
Válasz galpepe (#23) üzenetére
A Nomad-al az egyetlen és legnagyobb baj a külső tervezésével van : a jármű kereke teljesen átmegy a jármű külső burkolatán mintha ott sem lenne. Ez egy hatalmas tervezési hiba. Egyébként az egyik legkirályabb sci-fi jármű próbáld ki majd az Aszteirodán milyen ugratásokra képes és ne felejtsd el tuningolni sem.
Én inkább a Tempest-et emelném ki a járművek közül pl. végre nincs liftezés vagyis van de az semmi ahhoz képest ami a Normandy SR1-en volt.
nov 08., szerda 12:06 #25
Válasz Stinger (#24) üzenetére
A mai napig nem volt szerencsém az Extended Cuthoz és ahogy te is írod, ezekre a kérdésekre inkább abban adják meg a választ, mint az eredeti verzióban, pedig azért nem olyan dolgok, amiknek teljesen maguktól értetődőnek kellett volna lenniük.
I am such a B.A.
nov 08., szerda 11:55 #24
Válasz ne5h (#21) üzenetére
Mikor Shepard kiadja a parancsot, hogy a legénység hagyja el Londont a felsugárzó nyaláb előtt (ugye az origi változatban nem volt benne, csak az Extended Cut-ban) Joker a Normandy-val az utolso pillanatban felszedi a csapatot, és míg a flotta életképes maradéka feltartja a reapereket, számítva arra, hogy Shepard a Crucible-t működésbe hozza valahogy Andersonnal a Citadelen, addig azért eltelik egy kis idő.

Mikor Shepard a végső döntést meghozza, (ugye ekkor) Joker még az utolsó utáni pillanatig vár), de a survive-protokoll értelmében a Normandy elindul a Charon Relay-felé. Itt bár a videóban nem látni, de azért eltelik egy kis idő - a Normandy ugye a leggyorsabb gép a galaxisban, és valahogy el is érik a Sol relayt, és megteszik az első ugrást. Nekem inkább az a kérdés, de ez csak szőrösködés, hiszen sci-firől beszélünk, hogy vajon mennyivel gyorsabb a sugárnyaláb egy mozgó járműnél a relay networkon BELÜL.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[9] galpepe
nov 08., szerda 11:46 #23
Válasz neuroflex (#14) üzenetére
Én most játszom 4ik bolygón járok. A játék hangulata szerintem jó, viszont az vicc, hogy ennyivel a megjelenés után másodpercekre megakad néha a Nomad, az animáció, meg az ajtónyitásnál is van hogy 2-3 másodperc mire érzékel és elkezd nyitni az automata ajtó
Ekkora címnél elfogadhatatlan ez a minőség, nem csoda hogy bukta lett, és még szerencse, hogy nem láttam a patchek előtt sokat belőle.
There is a soldier in all of us! GT: galpepe
[69] zaz
nov 08., szerda 11:24 #22
Túl volt nyihogva a 3. rész befejezése körüli balhé.
Én pl nem is láttam mai napig a módosított befejezést és nem is érdekel!
Fantasztikus volt a trilógia , az andromeda meg nyugodjon békében.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 08., szerda 10:53 #21
Válasz keviny (#20) üzenetére
Ami engem illett, engem nem a sokak által nehezményezett blue-red-green ending zavart, sokkal inkább az, hogy a karakterek az egyik pillanatban itt vannak, a másikban ott, bármiféle magyarázat nélkül. A Normandy legénysége az egyik percben a Földön harcol, majd percekkel később az univerzum másik végében találjuk őket. Hogyan, mikor, miért?
I am such a B.A.
[61] keviny
nov 08., szerda 10:17 #20
Válasz multishoot (#7) üzenetére
Szerintem is teljesen rendben volt a befejezés, méltó lezárása a trilógiának. Fogalmam sincs, mire fel ment a siránkozás, pláne, hogy a harmadik rész gameplay-wise erősen az első két rész felé ereszkedett.
all my friends are skeletons
[34] kiső
nov 08., szerda 10:16 #19
Válasz Stinger (#12) üzenetére
Igen, arra. Szerintem felesleges volt, hiszen az eredeti lezárás úgy tökéletes ahogy van. Persze azt is megértem, akinek a hosszabb klippel lett kerek az egész.
nov 08., szerda 9:21 #18
Btw, nem tudom mennyire folytatok bele a kimaxolásba, de azért 120+ óránál bele lehet futni olyanokba is, mint ez a gyöngyszem. A memory fragmentek elég komolyak, konrkétan itt van a VALÓDI ok és az indok, hogy miért jött létre az Andromeda Initiative. Garrus apja, benefactor, reaper threat, shepard, es meg sok hasonlo...

KATT!
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[13] TCr
nov 08., szerda 9:07 #17
Válasz Stinger (#16) üzenetére
Nem tudom, hogy mire válaszoltál, de én azt írtam, hogy hivatalos közlemény volt korábban, hogy nem készül remaster az 1-2-3. részekből, pontosabban nem adják ki az újabb konzolokra.
"...the rain transformed"
nov 08., szerda 9:05 #16
Válasz TCr (#13) üzenetére
A "leendő" arra vonatkozott, hogy nem az Andromeda volt az utolsó játék az ME univerzumban. Egy ideig parkolópályára kerül a franchise, de nem véglegesen.

Jelenleg az ANTHEM és a Dragon Age következő felvonása van terítéken a BW-nél. Meglátjuk.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[44] soliduss
nov 08., szerda 8:29 #15
Válasz Alyssa35 (#1) üzenetére
úgy vártam mint a messiást... majd fél évembe tartott míg befejeztem ezt az open word borzadájt ...
[32] neuroflex
nov 08., szerda 8:23 #14
Válasz Alyssa35 (#9) üzenetére
Nem úgy teljesített,ahogy vártàk. Mi sem bizonyítja jobban,hogy fél évvel a megjelenés után vault-ba került.
Bár látszik,hogy javítottak rajta,a karakterek animációi és az,hogy mindegyik antipatikus,az nem vàltozott.
2x futottam eddig neki. 1x a trial-ból 3-4 óra,meg a teljesből kb 4,de alig érzek késztetést a folytatásra.
A réginél ilyen nem volt.
...retribution...
[13] TCr
nov 08., szerda 8:00 #13
Válasz GOW Beast mode (#4) üzenetére
Hivatalos, hogy sajnos nem lesz.
Én is nagyon örülnék neki.
"...the rain transformed"
nov 08., szerda 7:18 #12
Válasz kiső (#11) üzenetére
Az extended cut-ra gondolsz? Azzal szerintem is megfelelő lezárást kapott a trilógia.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[34] kiső
nov 08., szerda 6:52 #11
Válasz multishoot (#7) üzenetére
Minden idők egyik legjobb befejezése volt. A nyomásra később kiadott filmnek sikerült majdnem elrontania, de szerencsére én csak az eredetire emlékszem már.
[12] Alyssa35
nov 08., szerda 5:55 #10
Válasz multishoot (#6) üzenetére
Én is így kezdtem, aztán meg nem tudtam letenni.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
[12] Alyssa35
nov 08., szerda 5:53 #9
Válasz neuroflex (#8) üzenetére
Nekem az 'egy ideig jegelik' van meg, az, hogy nem lesz folytatás nincs, vagy csak elsiklottam felette.
Nagyon remélem, hogy trilógia lesz az Andromeda is, bõven van benne potenciál. Kár lenne veszni hagyni.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
[32] neuroflex
nov 07., kedd 22:08 #8
Válasz Alyssa35 (#1) üzenetére
Nem lesz folytatása ennek. Legalább is 1x ezt nyilatkozták.
...retribution...
[43] multishoot
nov 07., kedd 20:36 #7
Válasz Nyarlako (#2) üzenetére
Ezt a mai napig nem értem. Ok, kicsit spóroltak a végével, de azért a konkrét befejezések, szerintem simán Mass Effect hűek voltak.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[43] multishoot
nov 07., kedd 20:35 #6
Imádtam a trilógiát, viszont az Andromedát már nem is tudom mióta elkezdtem, aztán mégis, szinte az elején toporgok... Valahogy a karakterek, annyira nem tudtak megfogni, hogy teljesen hidegen hagyott a sorsuk és így a játék folytatása is...
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[13] Palmer07
nov 07., kedd 19:42 #5
Örülök, hogy kikerült a videó. Happy N7 day
http://social.bioware.com/brc/1407232
nov 07., kedd 19:29 #4
MASS DEFFEKT Hülyeséget félre téve jöhetne egy remasztered változat !!!
TLOU 2
nov 07., kedd 19:07 #3
De jo lenne egy Mass Effect trilogia remaster! Ez a harom game tetszik talan a legjobban az elozo genbol.
I'm gonna kill you
[6] Nyarlako
nov 07., kedd 19:01 #2
Az Andromedát inkább felejtsük is el, és emlékezzünk arra milyen mestei módon kúrták el a 3 végét agyoncsapva a trilógiát.
Steam id.: Nyarlako
[12] Alyssa35
nov 07., kedd 18:24 #1
De, szaladjunk. Remélem, 2 év múlva a BioWare-es fiúk-lányok egy parádés 2. második résszel mutatnak középsõ ujjat az összes fikázónak.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
Friss hírek

12 | Gamer365 Podcast 2017 október

Megérkezett az első őszi fülbevalónk, a Gamer365 Podcast 2017 októberi kiadása, amelyben kendőzetlenül istenítjük a Nintendót, kitekintünk a hamarosan érkező Xbox One X-re, és emellett sok más (remélhetően számotokra is) érdekes témát is megpendítünk. Elő a lejátszóval, szóljon a podcast!

260 | [Nyerd meg!] Sine Mora EX - nyertesekkel frissítve!

Nyereményjáték, nyereményjáték - mégpedig két Sine Mora EX példányért, ahol a Nintendo Switch, Xbox One és a Playstation 4 tulajdonosok is ringbe szállhatnak. Gyere és játssz velünk te is a dobozos PS4 verzióért, vagy a Nintendo- és Xbox letöltőkódért!

14 | Gamer365 podcast GC2017 Epizód Négy

Itt a Gamer365 podcast GC2017 kiadásának utolsó, csütörtöki epizódja, benne: Ace Combat 7, Ni No Kuni 2, Destiny 2, Call of Duty WWII, az idei GC-s Nintendo kínálat, az Evil Within 2, és még sok minden más, több mint egy órában.

13 | Open-world RPG a Forza Horizon-csapattól

200 új ember a Playground Games-nél.

12 | 75%-ról lemond az Axiom Verge kiadója

Jótékony célra megy a pénz: a fejlesztő beteg kisfiát segítik vele.

xbox1 9 | Games with Gold: a decemberi felhozatal

Ez a négy játék jár ingyen a jövő hónapban.

ps4 31 | Új autókkal és játékmóddal bővül a GT Sport

Megkapjuk a GT Mode "utódját", de az év végéig 15 új járgány is érkezik - mindez teljesen ingyen.

7 | Utolsó napló: Hellblade

A legutolsó fejlesztői videó a nyereségességet ünnepli.