Van hely a lineáris játékoknak
Eddig 72 hozzászólás
ne5h
2017. október 19.
csütörtök 08:12


A hét legnagyobb eseménye, ami egyben a legsajnálatosabb is, a Visceral Games bezárása. A csapat leépítése mellett a régóta náluk készülő Star Wars játék fejlesztése is új irányvonalat vett, a cél pedig "egy szélesebb élmény, ami nagyobb változatosságot és játékosbázist enged meg."

A kijelentés elég nagy visszhangot kapott, ezek egyike pedig nem más volt, mint Cory Barlog, a God of War direktora, aki Twitteren vette védelmébe a lineáris játékokat.

"Szeretem a lineáris egyjátékos játékokat. Elszomorít, amikor a lineáris szót rossz dolognak vélik. Lehet érdekeltség egy lineáris történetű játékban."

Mindenképpen elgondolkodtató kijelentés, hiszen dacára annak, hogy manapság egyre inkább előtérbe kerül a közösségi játék és a multiplayer, nem szabad elfelejteni, hogy ugyanakkor vannak kiváló single player játékok is.

Összesen: 72 [1-50]
1 | 2
[24] maccc
okt 22., vasárnap 12:33 #72
Válasz Totti5 (#9) üzenetére
Rinya.", Istenem, felsoroltál pont három pont közepes, kritikailag sem elismert, várakozásokat alulmúló QTE cső akciójátékot. Baromira nem ezek a tipikus megfelelői, ennél butább példát hozni se lehetett volna.

Last of us, Uncharted, God of War, Tomb Raider, Bioshock trilógia, Metro játékok, Until Dawn, Doom, SOMA, Ratchet, Last Guardian, BB, Ds-ek, DMC, Bayonetta csak az utóbbi évekből, amik eszembe jutnak mint zseniális nem sandbox,open world játékok. Napestig lehetne sorolni. Konkrétan a műfaj három legnegatívabb példáját emelted ki.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[5] Adamska
okt 22., vasárnap 10:40 #71
Válasz Totti5 (#9) üzenetére
Haaat, azok valoban szarok btw
[24] maccc
okt 21., szombat 12:40 #70
""Szeretem a lineáris egyjátékos játékokat. Elszomorít, amikor a lineáris szót rossz dolognak vélik. Lehet érdekeltség egy lineáris történetű játékban.""

Teljesen így gondolom. Feszes, nagy kihívást nyujtó, király harcrendszerrel bíró sztori központú játékokat szeretnék, borzasztóan túlsulyba kerültek az open world címek,

amiknek nyílván megvannak az előnyei a nagy bejárható területben, de rengeteg hátránya is a széteső, nem túl konzisztens történetben, és az unalomig ismert gameplay stílusban. Nekem teljesen herótom van már a stílustól.

Alapban ez a melléküldetés rendszer. A jobb sandboxban mint Witcher írnak alá egy jó sztorit,ami érdekes, de engem a fő sztori mellett általában baromira nem tud meghatni a fél óráig ismert mellék karakter sorsa, viszont akár a Witcher akár a shitty Ubi játékokat nézzük a koncepció örökké ugyanaz: beszélgess, gyakalj, hozd el a kis kék ibolyát-ezt néha beleágyazzák érdekes mellékszálba történetielg de gameplayben unalomig ismert. Én a Witcher 3-ban is ezt éreztem. Baromira jó kis története volt a mellékállomásoknak, akikkel össze kellett gyűjteni a csapatot (á la összes sandbox game felépítés) majd a nagy küldetéshez, de mint fő sztori összemérhetetlenül kevesebb, kiszámíthatóbb fordulatok nélküli volt mint a többi rész. Zseniális játék volt, de egyértelműen látszott, hogy mi minek a rovására ment a játékvilág kinyílása által.

A Horizon is ezért nem hatott meg ennyire mint másokat: baromi jó játék volt, de egy az egyben ugyanezt ezt a Witcher, Arkham gameplayt hozta érdekes körítésben. Ott is a Batmanes szuper látás, beszélgetős melléküldik érdekes sorokkal de ugyanazzal a koptatott játékmechanikával. Egyedül talán a a TPP sandbox mechanikáját tundám felhozni, ami gameplayben jóval mást hozott bár ott meg pont a sztori rovására ment, viszont tényleg ezernyi úton, módon, felfedezésen/ előre gondolkodáson vezetett az út egy misszió teljesítéséhez. Élmény volt vele játszani ebből a szempontból.
Szerintem borzasztóan elkoptatták ezt a stílust, és nagyon szomorú, hogy ma egyedül ez az abszolút no1. single game AAA koncepció, ami nem az ökör multiplayer henten alapul.

Van közben azért még jó pár nem open world cím, amik zseniálisak, de egyértelműen látszik, hogy ez a most már elhúzódó trend nem nagyon fog változni a jövőben.

Anno a Batman-eknél zabáltam még ezt a stílust én is, még az AK is nagy kedvenc volt, de azóta már teljesen megcsömörlöttem tőle. Platinum, From meg pár studió tartja azért a frontot, nagyon remélem az új GoW sem megy át ebbe az irányba.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[24] maccc
okt 21., szombat 12:22 #69
Válasz ne5h (#61) üzenetére
Egyetértek.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[12] NandorHUN
okt 20., péntek 18:58 #68
Én már unom a sok sandbox meg feleslegesen sok mellékvágánnyal megaldott játékot.
[49] KiswechPS3
okt 20., péntek 10:11 #67
Válasz ne5h (#65) üzenetére
Azt hittem a complete W3-ra

Igen, de ez betudható annak hogy teljesen új területre kalauzolnak el, 2x olyan hosszú történettel, és legalább 3x akkora térképpel mint amin csak a Hearts of Stone játszódott. (Ha csak azokat a helyszíneket nézzük ahol ténylegesen HoS küldetések voltak, mert ugye az az alapjáték térképén maradt)

Szóval fel kellett tölteni valamivel, de igen, sajnos itt is bele lehet szaladni hogy 2 óra main storyline után csinálsz 10 óra sidequestet meg ilyen-olyan megbízásokat.
Laci, melyik a hungaroring leggyorsabb szakasza ? - A célegyenes. - Lasi, melyik a...
okt 20., péntek 10:10 #66
Válasz ne5h (#61) üzenetére
De hat pont ezt mondom en is
Ezek a sidequestek pont a sztorijuk miatt voltak olyan jok, mert egyebkent gameplayben szerintem eleg unalmasak lettek volna.
I'm gonna kill you
okt 20., péntek 10:04 #65
Válasz KiswechPS3 (#62) üzenetére
Kizárólag az alapjátékról beszéltem. Egyébként kis mértékben a Blood and Wine-nak is ugyanaz a baja, mint a main game-nek, a túl sok tennivaló miatt elsikkad a főszál. Emiatt a legjobb szerintem a Hearts of Stone. ott valóban a sztorin volt a hangsúly, és ez jót is tett neki.
I am such a B.A.
[49] KiswechPS3
okt 20., péntek 9:53 #64
Válasz Rick Dangerous (#53) üzenetére
Ahogy írják többen is, 10 év sok, főleg hogy már pár éve divat az open-world és herótja van embernek tőlük. Te meg két rettentő jó címmel kezdtél, ezek után egy AC-t nem is érdemes elindítanod
Laci, melyik a hungaroring leggyorsabb szakasza ? - A célegyenes. - Lasi, melyik a...
[49] KiswechPS3
okt 20., péntek 9:50 #63
Válasz Rick Dangerous (#59) üzenetére
Igen ez engem is kicsit zavar, és most a Shadow of War-nál is ez van. Rohanj az erődhöz hogy megvédd az érkező orcok ellen az erődöt, de közbe még recruitelek 3 warchiefet, megölök két online vendetta orcot, felfedezem shaelob emlékeit... Szerintem lehetne ezt valamilyen szinten megkötni, hogy ha a fő story-t csinálod és nagyon szorosan követi egymást két esemény, akkor kötelezően csak azt tud csinálni egy-egy mérföldkőig. Valahogy biztos lehetne ezt szabályozni.
Laci, melyik a hungaroring leggyorsabb szakasza ? - A célegyenes. - Lasi, melyik a...
[49] KiswechPS3
okt 20., péntek 9:48 #62
Válasz ne5h (#61) üzenetére
Azért a Blood and Winenak és Hearts of Stone-nak olyan main storyline-ja volt hogy csak na Az alapjátéké valóban a side questekben csúcsosodik, de a két kieg nagyon durván rácáfol erre
Laci, melyik a hungaroring leggyorsabb szakasza ? - A célegyenes. - Lasi, melyik a...
okt 20., péntek 9:32 #61
Válasz Rick Dangerous (#59) üzenetére
Hát ha csak magát a sztorid nézed, az szerintm pont nem olyan erős a Witcher 3-ban. Keresed a lányt itt-ott-amott, a végén pedig van egy elnyújtott lezárás. A Witcher 3 ereje pont, hogy a side questekben van, például a Bloody Baronben.
I am such a B.A.
okt 20., péntek 9:15 #60
Válasz Rick Dangerous (#59) üzenetére
KATT!
I'm gonna kill you
okt 20., péntek 9:12 #59
Válasz theSickness (#57) üzenetére
A Witcher 3-ban azert eleg eros sztori volt az open world mellett. Az mondjuk illuziorombolo lehet egyeseknel, hogy a tortenet szerint mondjuk eppen meg kellene mentened valakit, de kozben nekiallhatsz kartyazni, gyujtogetni, loversenyezni, vadaszni, stb., a boss meg turelmesen varja, hogy odaerj
I'm gonna kill you
[6] Nyarlako
okt 20., péntek 8:59 #58
Az egész AAA kategóriát lassan le lehet húzni a vécén amerre halad kb tisztelet a kevés kivételnek. Az eröltetett open world meg gyakran a copy-paste filler nagy semmi.
Szerencsére az indie devek ellátnak a nagyok helyett ténylegesen jó játékokkal.
Steam id.: Nyarlako
okt 19., csütörtök 23:50 #57
Nem a lineáris játékokkal van a baj, hanem azzal, ha egy lineáris játék sz@r vagy szimplán egy lebutított, semmilyen játékmechanika-halmaz, amit a körítéssel meg a filmszerűséggel próbálnak eladni. És sikerül is nekik.

Egy open world játék jellegéből adódóan nem tud úgy ügyeskedni a narrációval és nem is tudja úgy vezetni (vagy sokszor: maga után rángatni) a játékost, ahogy egy lineárisabb játék, de alapvetően nem is ez lenne a terv.

Hiszem, hogy az erős, vezetett narratíva és a nyílt világ nem is tud együtt járni. Open world címeknél volt próbálkozás arra, hogy sztori-központúbb legyen, de alapvetően nem működött. És volt olyan is, ami az open world fílinget akarta sulykolni az erős sztori mellet, azonban a szabadon bejárható világ végül üres díszlet maradt, éppen emiatt (erre jó példa az L.A. Noire vagy a Mafia II).

Igazából... most miről is beszélünk? Összehasonlítjuk a strandpapucsot a fogkefével?
okt 19., csütörtök 20:31 #56
Válasz renz (#42) üzenetére
Végre valaki! +1
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
okt 19., csütörtök 20:31 #55
Válasz Prototype (#52) üzenetére
Ez régebben az MMORG-knél volt nagyon jellemző. Szerintem hiába a nagy hype, ha sokaknak a vanilla WoW-val kéne megint játszaniuk, sikítva menekülnének néhány repetitív oda-vissza-oda-vissza szintezős küldetés után.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
okt 19., csütörtök 20:29 #54
Válasz Laza (#43) üzenetére
És ez még mindig a jobb megoldás, mint ami 15-20 éve volt: kb. minden FPS-be belerőszakoltak egy DM multiplayer módot, amiben a sztori részből ismert karakterek bőrébe bújva lőhettétek egymást.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
okt 19., csütörtök 20:26 #53
Válasz Fórumozó (#51) üzenetére
Igy igaz. A Horizonban A-bol B-be eljutni is full elvezet. Tele van a terkep robotdinokkal, akiket gyakran kikerulni sem tudok, de a femszilank meg az ertekes loot miatt, na meg a tokeletes harcrendszer vegett, nem is akarok.

A Witcherben voltak unalmas toltelek kuldetesek, szerencsere csak kis reszben, pl az osszes mellekkuldetest, witcher megbizast, szornyfeszek-banditatabor felszamolast megcsinaltam, de a kincskeresesbol csak parat, az ilyen "menj oda, keresd meg" feladatok egyszeruen unalmasak, foleg ha nem kotodnek a fo sztorihoz.
I'm gonna kill you
[2] Prototype
okt 19., csütörtök 19:37 #52
Én személy szerint hányok már az open world játékoktól, az idő 70-80 százaléka abból áll ki, hogy juss el A pontból B pontba, a küldetést meg konkrétan megcsinálod 2 perc alatt. A nagy Final Fantasy XV az csak úgy kong ott az ürességtől, több tucat hunt és csak egyesével lehet őket felvenni, hagyjuk már.
[37] Fórumozó
okt 19., csütörtök 18:30 #51
Válasz Rick Dangerous (#49) üzenetére
A HZD szerencsere nem esik abba a hibaba, mint a legtobb open world jatek, hogy haszontalan idohuzassal szor tele egy ertelmetlenul nagy es unalmas vilagot.
PICKLE RIIIICK
[8] CJ NIN
okt 19., csütörtök 18:13 #50
Válasz Rick Dangerous (#49) üzenetére
Teljesen más, ha 10 év után térsz vissza, vagy folyamatosan vagy benne a buliban... plusz két nagyon jó játékkal is kezdtél
okt 19., csütörtök 17:50 #49
Tobb mint 10 ev utan lettem ujra videojatekos par honapja, miutan vettem egy PS4-et - azt megelozoen PS2-n jatszottam utoljara. A Witcher 3 GOTY-t mult heten fejeztem be, most a Horizon Zero Dawn porog. Azt kell mondjam, a legjobb dolog ami a videojatekokkal tortenhetett, az eppen hogy az open world.
I'm gonna kill you
[40] ssj4vegita
okt 19., csütörtök 17:25 #48
Ez van, ha az olyan b*zik, mint az EA 12 éves kispöcsű hülyegyerekekkel fókusztesztelnek. AAA játék biznisz, hányok tőlük, meg a többi retek kiadótól..
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 15:57 #47
Válasz Laza (#43) üzenetére
Az mindig necces hogy érdemes e mást is beletenni. Eleve direktbe multira készült játékok is buknak lásd legutóbb a LawBreakers, viszont vannak ahol a multi nagyon pörög és követeli a nép hogy a single mellett az is bőséges legyen, bár ezek a játékok magas eladásokat produkálnak így a single játékosok lemorzsolódása után is maradnak annyian hogy az online pörög, más esetben pedig hiába van egy jó single egy korrekt eladás, ha utána kiürül az online. Mindenre van jó és rossz példa, ez egy elég összetett dolog, igazából a kiadónak kell eldönteni hogy mit érdemes kiadni és hogyan, miből lesz a legtöbb nyereség, piackutatni és annak megfelelően készíteni. Végeredménykép a legvégén Ő szívja meg első körben majd mi második körben ha egy csapatot leállítana, bezárnak avagy kirúgnak hisz nem lesz tőlük több cím.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[25] lacapaca
okt 19., csütörtök 15:51 #46
Válasz Fórumozó (#37) üzenetére
Hát ez az. Mégis annyira szar már agyatlan tps lövöldében a felhozatal, hogy megütötte az érdeklõdési szintem.
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 15:51 #45
Válasz Patrick Bateman (#40) üzenetére
Attól hogy Ő máshogy gondolja Én nem vagy ellene. Amúgy ellenem sincs mindenki, csak páran nem képesek értelmesen kommunikálni már évek óta, mindig ugyan az a pár ember, és mindig ugyan az a lemez és mindig ugyan az a hangnem, meg kötekedés. Nem is akarom érteni hogy miért, de felháborító, szégyenletes és rettentő zavaró ez a viselkedés.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[44] soliduss
okt 19., csütörtök 15:51 #44
Válasz Laza (#43) üzenetére
Mondjuk a last of us-ban volt egy tisztességes story...a maga 13-15 órájával. De a multi is olyan volt ami méltó volt a fő játékhoz... nem csak beletettek egy szokásos Team D, capture the flag copy paste multit.
[32] Laza
okt 19., csütörtök 15:25 #43
Válasz Totti5 (#20) üzenetére
Miért lenne gond? Pont az a rákfenéje manapság a játékoknak, mikor indokolatlan esetekben is olyan játékidőhúzó megoldásokat, gagyi multi módokat tesznek egy játékba, amitől unalmas, repetitív lesz az egész .... miközben rengeteg 8-10-12-15 órás single játék van, amelyek jobb, nagyobb élményt nyújtanak, mint bármelyik elnyújtott önismétlő játék ... kezdve az ICO, SotC játékoktól a régi ReEvileken keresztül rengeteg más játékig. Egyáltalán nincs baj, ha bizonyos stílusokban megmarad a linearitás, hiszen jól használva nagyon jó kalandokat, történeteket lehet prezentálni.

A felesleges, gagyi multi dolgokat meg, mint ami a a TLoU-ban is van, amit a játékosok igen kis hányada indított csak el, persze bele lehet tenni ... de hogy nem tesz hozzá a mű érdemeihez, az is biztos.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[55] renz
okt 19., csütörtök 15:22 #42
Nem attól lesz jó, vagy rossz egy játék, hogy lineáris, vagy nyitott. Van jó és rossz példa is bőségesen mindkét oldalon.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[13] skiz0
okt 19., csütörtök 15:16 #41
Az ilyen Rougue Trooper az tényleg már anno is középszar volt, szóval az rossz példa...de ha megnézünk egy Dark Souls / Bloodborne-t, vagy akár Witcher 3-at, akkor egyből más a helyzet

Vagy akár legyen egy Doom (mármint a tavalyi)... igazából a kiadón múlik minden, hogy mennyire pofázik bele a fejlesztésbe, meg mennyire rukkolnak elő a pénzsóvár megoldásokkal, amit beépítettetnek a fejlesztőkkel..
PSN: mucsacso
okt 19., csütörtök 14:58 #40
Válasz Totti5 (#38) üzenetére
...Es meg csak veletlenul se azon gondolkozz el, hogy miert pont az ellen az egy ember ellen van "mindenki".
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 14:55 #39
Válasz Tommy_Angelo (#31) üzenetére
Pontosan, de az UC a TPS műfaj krémje. S a multira is kellő hangsúlyt fektettek illetve a single is átlagnál hosszabb volt.

Részemről nem mondanám hogy az UC4et jobban élveztem mint a Ryse-ot. Mind a kettővel baromi jól szórakoztam, és csak is a single részüket játszottam, viszont olyan lineáris játékok ahol nincs 15-20 óra single és nincs multi, nincs coop, nincs semmi más az hendikeppel indul és ki tudja nyírni az internet. Sajnos erre vannak a rossz plédák, melyeket soroltam, de persze vannak pozitív példák.

SW kapcsán nem tudjuk, hogy ez milyen lett volna, semmit nem tudunk és itt a gond, mert nem is lehet erről érdemben beszélni így. Ryse féle nagyon kötött, vagy UC féle kissé nyitottabb. Ha lehet én az UC félét de még inkább a Tomb Raider féle pályadesinget kérném, abba elég sok minden belefér, az SW világa pedig elég nagy ehhez, hogy legyen mivel megölteni és ötletelni benne. Hogy mennyire kaland, mennyire akció a cél az is erősen befolyásoló tényező. Majd ha lesz meglátjuk, mindenesetre én továbbra is nyitott vagyok mindenre, ha valami tetszik akkor az lehet jó akár 8 órás linear akár 20 órás más.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 14:43 #38
Válasz Dude (#36) üzenetére
Ez nem az. Ez simán csak valakinek a személye ellen megy, mindig ugyan azoktól, mindig ugyan úgy.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[37] Fórumozó
okt 19., csütörtök 14:15 #37
Válasz lacapaca (#34) üzenetére
A Rogue Trooper egy ps2es jatek felhuzasa...es ps2n is csak kozepes volt.
PICKLE RIIIICK
[47] Dude
okt 19., csütörtök 14:11 #36
Válasz Totti5 (#24) üzenetére
Ez egy nyilvános fórum. Nyilván reflektálni fognak a véleményedre.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 14:10 #35
Válasz kiső (#32) üzenetére
Ez még mindig nem tartozik a témához. Kértelek, kérlek ismét.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[25] lacapaca
okt 19., csütörtök 13:58 #34
Válasz Fórumozó (#28) üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Jelenleg a Rogue Trooper redux-al szemezgetek. Kemény 5 ezer ft. De nem szimpatikus a világa, és azért eléggé sutácska. De igényem van az ilyen tipusú játékokra, a választék meg...na, az nincs. De szerintem várok vele egy leárazást, mert tényleg eléggé esetlen. De az árát jól lõtték be. Anélkül eleve szóba se jöhetne. Mondjuk az is megérne egy misét, hogy az elõzõ gen.-ben ez még az egy fillért sem fizetnék érte kategóriába esett volna.
[34] kiső
okt 19., csütörtök 13:38 #33
Válasz Fórumozó (#27) üzenetére
Ki hitte volna?
[34] kiső
okt 19., csütörtök 13:37 #32
Válasz Totti5 (#24) üzenetére
Nehéz elmenni (persze nem lehetetlen), ha keresztben állsz az úton egy pótkocsis szemetesautóval. Néha engedd meg kérlek, hogy beleütközzek.
okt 19., csütörtök 13:34 #31
Válasz Totti5 (#9) üzenetére
Egy Uncharted 4 is baromira linearis, meg is mukodik, kurva jo es sikeres volt. Egy uj JK stilusu jatekert meg kb olni tudnanak szerintem igen sokan!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil)
[69] zaz
okt 19., csütörtök 13:33 #30
Válasz Totti5 (#23) üzenetére
Pedig a Ryse az a játék amit a játékok nagykönyvében a közepes jelző mellé kell tenni.
Én is végigtoltam 2* de ettől még nem több mint egy tisztességes ötpontos,egy bűnös élvezet.
amikor én a JÓ lineáris játékokról beszélek, akkor a Bioshockra gondolok,vagy Balrog mesterművére a God Of War 2 re.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[69] zaz
okt 19., csütörtök 13:31 #29
Válasz Dude (#21) üzenetére
+1
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[37] Fórumozó
okt 19., csütörtök 13:29 #28
Válasz lacapaca (#26) üzenetére
Inkabb vennek 3 csokkentett aru, max 10 oras jatekot, mint meg egy unalmas es vontatott Zeldat / akarmiopenworldet. Max az AC, az egy jo guilty pleasure.
PICKLE RIIIICK
[37] Fórumozó
okt 19., csütörtök 13:27 #27
Válasz kiső (#18) üzenetére
+1
Ijeszto, hogy igy ossze oregszunk
PICKLE RIIIICK
[25] lacapaca
okt 19., csütörtök 13:24 #26
Igen, hely az van. A kérdés inkább az, mennyit hajlandóak fizetni ezekért a kb. 8-10 órás játékélményekért az emberek. Mert jelenleg vagy alkotnak valami brutálisan kiemelkedõt, vagy szét lesz cincálva minden oldalról, és bebukik a projekt. De amúgy a linearitás még nem kellene, hogy a kevesebbet jelentse. Csak sokan félreértelmezik. Attól még hogy valami lineáris, még lehet(ne) mögé olyan tartalmat pakolni, hogy ne az egyszeri, hanem a többszöri végigjátszás legyen benne a nagyobb élmény.
[19] arpi0912
okt 19., csütörtök 13:08 #25
Válasz Totti5 (#20) üzenetére
Nem rossz példa abban az értelemben, hogy itt most a linearitásról beszélünk és nem arról, hogy ennyi meg annyi tartalom van egy játékban. Ezt most ne keverd ide, mert felesleges. Nem a linearitástól lesz kevesebb tartalom valamiben, hanem mert a fejlesztő úgy dönt hogy csak annyit pakol bele.
Egy Coddal ugyan ám jól el lehet szórakozni hiába lineáris a kampánya. Nem feltétlenül kell openworldnek lennie egy játéknak hogy szélesebb élményt nyújtson. Rengeteg példa van arra hogy egy lineáris játék tök jó. Ne csak a rövid lineáris játékokból indulj ki.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 12:58 #24
Válasz kiső (#22) üzenetére
Az én véleményemet saját magam kontrollálom ha nem tetszik tehetsz egy szívességet, de ezt ne csináld, kérlek.

Jelen témánál azt írtam hogy :

" Ez is mint minden erősen kétoldalú dolog."

Ha nem tetszik, akkor menj el mellette.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
okt 19., csütörtök 12:57 #23
Válasz Dude (#21) üzenetére
Ryse számomra nem volt közepes és bosszantó volt azon érvek ellene, melyen alig vagy egyátalán nem fedték a valóságot, anélkül hogy játszották volna az emberek.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
Összesen: 72 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

12 | Gamer365 Podcast 2017 október

Megérkezett az első őszi fülbevalónk, a Gamer365 Podcast 2017 októberi kiadása, amelyben kendőzetlenül istenítjük a Nintendót, kitekintünk a hamarosan érkező Xbox One X-re, és emellett sok más (remélhetően számotokra is) érdekes témát is megpendítünk. Elő a lejátszóval, szóljon a podcast!

260 | [Nyerd meg!] Sine Mora EX - nyertesekkel frissítve!

Nyereményjáték, nyereményjáték - mégpedig két Sine Mora EX példányért, ahol a Nintendo Switch, Xbox One és a Playstation 4 tulajdonosok is ringbe szállhatnak. Gyere és játssz velünk te is a dobozos PS4 verzióért, vagy a Nintendo- és Xbox letöltőkódért!

14 | Gamer365 podcast GC2017 Epizód Négy

Itt a Gamer365 podcast GC2017 kiadásának utolsó, csütörtöki epizódja, benne: Ace Combat 7, Ni No Kuni 2, Destiny 2, Call of Duty WWII, az idei GC-s Nintendo kínálat, az Evil Within 2, és még sok minden más, több mint egy órában.

50 | Open-world RPG a Forza Horizon-csapattól

200 új ember a Playground Games-nél.

14 | 75%-ról lemond az Axiom Verge kiadója

Jótékony célra megy a pénz: a fejlesztő beteg kisfiát segítik vele.

xbox1 15 | Games with Gold: a decemberi felhozatal

Ez a négy játék jár ingyen a jövő hónapban.

ps4 35 | Új autókkal és játékmóddal bővül a GT Sport

Megkapjuk a GT Mode "utódját", de az év végéig 15 új járgány is érkezik - mindez teljesen ingyen.

7 | Utolsó napló: Hellblade

A legutolsó fejlesztői videó a nyereségességet ünnepli.