Komoly távozó a Naughty Dognál
Eddig 59 hozzászólás
ne5h
2017. szeptember 14.
csütörtök 08:30


Némiképp aggódásra adhat okot a Naughty Dog háza táján végbement legújabb változás: nevezetesen Bruce Straley távozása. Az úriember nyílt levélben tudatta a gamertársadalommal, hogy 18 évnyi közös munka után elhagyja a stúdiót.

Straley pályája a Crash Team Racinggel kezdődött, majd később magasabb pozíciókba verekedve magát az Uncharted széria és a The Last of Us rendezőjeként tevékenykedett. Azt már a The Last of Us Part II bejelentésekor megtudtuk, hogy Straley nem vesz részt a munkálatokban Neil Druckmann mellett.

Levelében megköszönte a rajongók támogatását, valamint a stúdióval közösen eltöltött időt is elismerően méltatta. Hiányát biztosan megérzi majd a Naughty Dog.

Összesen: 59 [1-50]
1 | 2
[19] arpi0912
szept 15., péntek 12:34 #59
Válasz theSickness (#57) üzenetére
Ez abszolút igaz.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[13] reptile
szept 15., péntek 12:24 #58
Válasz arpi0912 (#56) üzenetére
Erősen gondolkodom, hogy veszek pár lottószelvényt
szept 15., péntek 12:03 #57
Válasz arpi0912 (#55) üzenetére
Nincs itt semmi burkoltság: ha valaki azt mondja, hogy élete játéka volt a TLoU, akkor lelke rajta, kinek mi, de ha valaki azt állítja, hogy az egyik legjobb lopakodós játék, ami létezik, az már egy igencsak vitatható pont.

Ugyanez az UC esete.
[19] arpi0912
szept 15., péntek 7:58 #56
Válasz arpi0912 (#55) üzenetére
Na az olyan emberek vannak kreatív válságban nem az ND.
Persze akinek nem inge ne vegye magára innen.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[19] arpi0912
szept 15., péntek 7:56 #55
Válasz theSickness (#48) üzenetére
Most ez a te véleményed? Csak mert a hszed első felében azokat oltod burkoltan akik ilyennek meg olyannak mondják a játékot amivel te nem értesz egyet.

Persze nem annyira mély sem a lopakodás sem a kraftolás a játékban mint mondjuk 1-2 jobban összerakottban, de az is balgaság, hogy faék egyszerű mindkettő. Miközben tele van a net különböző startégiákkal amik a lehetőségeket mutatják be. Persze aki nem is próbálkozik csak a legegyszerűbb dolgot csinálja mindig és lusta kombinálni a játékelemeket, azt meg tudom érteni hogy faék egyszerűnek tartja a játékot.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
szept 15., péntek 7:44 #54
Válasz Fórumozó (#53) üzenetére
Nem lehet az olyan rohadt unalmas ha sikerül le eresztened napi 20 kommentet.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
[35] Fórumozó
szept 15., péntek 6:42 #53
Hipster vagy, nem hardon nyomtad, mikor jon a csinalj jobbat te entitled gamer? Kb ennyi a rotacio.
Unalmas banda.
North Korea has no Seoul
szept 15., péntek 6:25 #52
Válasz theSickness (#49) üzenetére
Általánosságban jellemző a videojátékokra,nem csak egy műfajra.A normál szint az átlag játékos skillszetjéhez van belőve.Mióta a játékok mainstreamk lettek az átlag videojátékos képpeségei is csökkentek,hisz fel van hígulva a dolog,a játékot viszont el kell adni.Ha az öreg HC meg b@ssza fel húzni a nehézségi szintet mikor nem érzi a kihívást,úgy kell neki.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
[9] Joel1970
szept 15., péntek 4:03 #51
Inkább very easy-je.
PSN ID / Xbox Gamertag / WiiU : aron8008 , www.twitch.tv/aron8008 , Switch Friend Code:SW-5269-8221-6031
[9] Joel1970
szept 15., péntek 3:58 #50
Semmi gond nem lesz a Last of Us 2- vel.Anno Ammy Hennig távozásakor féltem,hogy akkor most mi lesz és a lehető legjobban alakult minden.
PSN ID / Xbox Gamertag / WiiU : aron8008 , www.twitch.tv/aron8008 , Switch Friend Code:SW-5269-8221-6031
szept 15., péntek 1:44 #49
Válasz Dae_dead (#47) üzenetére
Azért egy shmup egészen más tészta, mint az átlag shooter / FPS.
Más kérdés, hogy a Sine Mora (ha jól érzékeltem) valahol egy kezsüelebb, elérhetőbb shmupnak készült.

Ami a fokozatokat illeti, jómagam a Call of Duty 3 óta mindent a közepes nehézségi szint felett indítok. Asszem' két kezemen meg tudom számolni, hány olyan játék volt, amit menet közben állítottam vissza normálra. Sok játékkal szívtam emiatt, amiket visszaállítottam, azok azért voltak, mert az adott játék készítői nem túl elegáns módon képzelték el a magasabb nehézségi szintet, vagy a jól felépített gameplayről meglévő elképzeléseim ütköztek a rendezői elképzeléssel, miszerint "nem csinálhatod ezt meg azt, ja arra mentél, te kis buta, pedig úgy nem jön ki a jelenet, szóval meghaltál".
szept 15., péntek 1:35 #48
Már meg sem merem említeni, hogy egyetértek azzal, miszerint a gameplay mondjuk úgy, hogy nem igazán mély (nem e-sport mélységről beszélek, de ebben az esetben ez az összevetés mg viccnek is rossz lenne), azonban elképesztően vonzó és szerethető körítésbe van csomagolva a teljes Uncharted sorozat. Állat, ahogy a játékmenet jelenetei összeolvadnak az átvezetőkkel meg a közbeiktatott animációkkal, játékos szinten baromi jók a karakterek és a sztori is megfelel a célnak.

Aki élete lopakodós játékának nevezi a The Last of Us-t, annak egyszer levenném a sztorit meg az érzelmi töltetet. Már csak azért is, mert ha már gameplayt emlegetünk, akkor nézzük csak és kizárólag azt. Akkor és ott máris kitűnik, hogy mégsem olyan mély és mégsem olyan lehetőségekkel teli. És istenkém, ha valaki azt mondja, hogy milyen mély a craft-rendszer... behalok.

A kutya ott van elásva, hogy úgy általában (érthető módon) az emberek komplex élménycsomagként tekintenek egy-egy játékra. Van, aki nem akar turkálni ezekben a címekben, csak ki akar kapcsolni, és ez egy védhető hozzáállás.

Azt tudom, hogy mondjuk nekem meg nem elég, ha valami elképesztően szép, mellette viszont a játékmenet lesz egy ilyen szélcsatornában lecsupaszított, végtelenül fogyasztó-barát gameplay-mag. Aminek amúgy a Naughty Dog láthatóan a mestere. A csapat Michael Bay játékfejlesztői megfelelője.

Két napja fejeztem a Lost Legacy-t, és még rémlenek mutatós jelenetek, az viszont már nem rémlik, hol kellett igazán odatennem magam, volt-e olyan harc, amit fogok még emlegetni.
(az UC3-ból lesz ilyen, amúgy, de onnan is inkább az elkefélt nehézségi tüskék ugranak be, nem a kellemes kihívások)

Igazából ez is csak egy vélemény, és mivel a kisebbséget képviseli, gyakorlatilag a túlerő lehengerlő ereje alatt sz@rt se ér. Igazából felesleges is leírni, mert ilyen mentalitással csak vörös posztó az ember - ami mondjuk sokat elárul úgy általában a fórumetikettről meg a korszak elfogadott emberi gondolkodásmódjáról.
[8] Dae_dead
szept 14., csütörtök 22:42 #47
Válasz Fórumozó (#46) üzenetére
Nem az. A Sine Mora-ban például konkrétan átneveztették velünk a nehézségi fokozatokat: a sztori mód normalra átnevezett fokozata valójában az eredeti easy mód (for beginners and players new to the genre), ami a legtöbb játékosnak még így is megfekszi a gyomrát.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 21:54 #46
A pses idokben is ezt mondtak nekem, hogy a normal az easy...nekem ez a bullshit.
North Korea has no Seoul
szept 14., csütörtök 21:47 #45
Válasz SolidMetal (#43) üzenetére
Nincs is.A srác intravénásan adagolja magába olyan mennyiségben a videojátékokat mint egy tinédzser aztán csodálkozik hogy semmi nem tetszik.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
szept 14., csütörtök 21:42 #44
Válasz Fórumozó (#41) üzenetére
Bullshit.A mai normál a 90 évek easyje.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
[21] SolidMetal
szept 14., csütörtök 21:15 #43
Válasz Fórumozó (#6) üzenetére
Ne haragudj de a lvl. 99 hipstersegen kívül egyszerűen nem tudok más okot elképzelni, hogy igaznak gondolva le lehet írni azt a mondatot hogy a ND kreatív válságban van.
Random Kierkegaard idézet #667
[4] xanax
szept 14., csütörtök 20:03 #42
Válasz CJ NIN (#40) üzenetére
Én a TLoU-nál survival módban azt éreztem, hogy egy teljesen más játékot kaptam (mármint játékmenet terén). Szerintem arra tervezték, de nyilván kellett bele egy easy / normal, különben a casual run&gun réteg elpártolt volna, márpedig ND is a tömeges eladásra gyárt. Viszont nekem survivalban tetszett meg igazán és emelte be minden idők egyik legjobb játéka kategóriába.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 19:43 #41
Válasz CJ NIN (#40) üzenetére
Mindent normalon játszok, ha valamihez hard kell, hogy jó legyen, az egy rosszul megtervezett játék szerintem.
North Korea has no Seoul
[7] CJ NIN
szept 14., csütörtök 19:29 #40
Válasz Fórumozó (#24) üzenetére
Magasabb nehézségen nincs semmilyen érzék, kevés a felszedhető cucc (legnehezebben szinte nulla). Az AI is mindig más, ezért nehéz pl normális walkthrought csinálni hozzá, mert ami nálad történik, az lehet másnál közelében sem lesz. És nyilván az átvezetők se 5 percenként követik egymást, ha nem tudsz a pályákon átszaladni. Egyszerűen a nehézségi fokozattól függően teljesen más egy-egy játék (csak ez a téma sose volt helyén kezelve, a játékosok nagy része nem akar kihívást, erre a fejlesztők válasza, hogy akkor még jobban leszarják az egészet, egymást húzza le a két oldal), így adott esetben mindkettőtöknek igaza lehet, akkor is, ha különböző véleményeket írtok le. Uncharted dettó: szerintem normalon is, de ízin tuti, hogy végig lehet tolni úgy, hogy egyszer se mész be a fedezékbe. Ez egy sokkal nagyobb téma lenne, de visszafele is igaz: a negyedik részben pl ott van a nagyon coolnak szánt lengedezés, ami crushingon csak arra jó, hogy az ember megölesse magát, teljesen használhatatlan.
[3] Gergo89
szept 14., csütörtök 19:05 #39
Válasz Fórumozó (#34) üzenetére
Nem kell érte kiadni pénzt, nem kell rá időt pazarolni, aztán sírni sem kell fórumon, hogy ez már megint nem olyan amilyet én vártam.
[13] reptile
szept 14., csütörtök 17:56 #38
Válasz arpi0912 (#18) üzenetére
Na? Mit mondtam?
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 17:54 #37
Válasz arpi0912 (#36) üzenetére
Igen, azt mar megtanultam ezen a forumon, hogy.minden meta, meg szubjektiv, es nothing is true, everything is permitted.
North Korea has no Seoul
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 17:49 #36
Válasz Fórumozó (#35) üzenetére
Furcsa mert én is normálon toltam és néha izzadtam, igaz általában nem kutattam a krafthoz a cuccokat. Ezért is nem értem hogy neked hogy dobálhatta a cuccokat 2 méterenként. Na mindegy.

A lopakodós hasonlat meg eléggé olyan mintha én azt mondanám az MGS-re hogy csak annyit kell benne csinálni hogy megállok a sarkon és kopogok, aztán mikor odajön az ellenfél kitöröm a nyakát. Ami igaz is, de na, van mellette más lehetőség is. Itt is volt, csak kreatívnak kellett lenni.

Lehet ott van a hiba nálad, hogy ezt érzed mindig. Mikor több van bennük csak meg kell találni. Persze ezt akarni is kell megtalálni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 17:34 #35
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
Normalon nyomtam, hiany nem volt semmibol. A Dead Spacenel is sokan sirtak.mondjuk anno h nincs loszer, aztan megis volt.
A MGS lenyegesen osszetettebb a Tlounal, meg a psxes elso is.
Amugy igaz, azt erzem, altalaban ugyanazzal a jatekkal jatszom, csak a cimuk mas. Ezert udito, ha valami nem.olyan.
North Korea has no Seoul
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 17:30 #34
Válasz Laza (#33) üzenetére
Mert nekem unalmas mar az Uncharted, azert. Eltart 2 delutanig aztan soha nem veszem elo a cuccaikat. A csapatban meg azert van kakao.
North Korea has no Seoul
[31] Laza
szept 14., csütörtök 17:24 #33
Válasz Fórumozó (#14) üzenetére
Miért kell mindig ezt az újdonság mizériát kergetni? Vannak játékok, szériák, amik úgy jók, ahogy vannak ... ehhez képest pedig ez a csapat mindig a jelen kor igényei alapján tették össze a játékaikat, és nem erőltettek a népre olyan újításokat, amitől más esetben mindenki rosszul van ... egyébként meg amit csinálnak, azt profi szinten, részletekbe menően összerakják, és ez még mindig dicsérendő, mikor egyre hulladékabb minőségű játékokat kapunk sok más AAA gyártó zászlója alatt.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 17:21 #32
Válasz Fórumozó (#24) üzenetére
Nem voltál elég kreatív ha csak ennyit csináltál mint lopakodás. Ennyi erővel az MGS-ben is csak ennyi lehetőség van. Simán el lehetett lopakodni az ellenfelek mellett anélkül is hogy ezt a bárgyú technikát alkalmaztad. Sőt még néha figyelni kellett arra is hogy épp mi van a karktered lába alatt, mert meghallották az üvegek csörgését a lények.
Semmiből nincs hiány? Easyn toltad? Mert én ilyet nem éreztem normalon, sőt taktikusan nem ész nélkül kellett csinálni a dolgokat, mert pikk-pakk meghaltál. Az hogy a Clcikerek ellen gyak esélytelen voltál ha nem tudtál kraftolni shivert, az már egy taktikus játékmenetet követelt meg. Mert ésszel kellett kraftolni is, és figyelni hogy mikor mit csinálsz.

Ellenfelek ugyan azon a vonalon mozognak? Lehet, bár én nem figyeltem erre. Bár én nem tudok olyan játékot mondani ahol ne ez lenne, ugyan ez igaz az ugyanolyan reakciókra is. Ha tisztában vagy azzal mit is jelent magában a script (szerintem igen).

Kicsit úgy érzem, hogy minden nüansznyi hibát felnagyítasz az UC és TLou játékokban. A mondandód alapján nincs olyan fejlesztő ma az iparban aki ne szenvedne kreatív válságban. Ami szerintem nem igaz, se az ND-re se másra.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
szept 14., csütörtök 17:16 #31
Válasz Fórumozó (#11) üzenetére
Tudatmódosító nélkül?
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:58 #30
Válasz Cell (#28) üzenetére
A Jak azert kitort a csobol, a Jak 2 meg meg erre is ratett a relative open worlddel, jarmuvekkel, missziokkal...hogy bejott vagy sem, mas kerdes.
North Korea has no Seoul
[13] eandre
szept 14., csütörtök 15:55 #29
Válasz Fórumozó (#26) üzenetére
Inkább legyenek olyanok mint most, minthogy újból a Jak and Daxter-es mélységbe süllyedjenek.
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:52 #28
Válasz Fórumozó (#26) üzenetére
Ebből a kiragadott példából kiindulva akkor akár mondhatjuk azt is, hogy a Jak meg egy, játékmenetben a Crash-hez hasonlóan vicces, ugrálós, gyűjtögetős, animált platformer. Én legalábbis azt látom, hogy hasonló mértékű gameplay változtatás történt ott is, mint itt a LoU-UC között is.

Játékmenetben a földhözragadtabb kontrollt és a nem töltődő életet kivéve tényleg nincs nagy változás egy UC-hoz képest, de a sztori szerintem erősen kilóg a sorból a sokkal komorabb hangulata miatt, ami elsőre abszolút merész vállalkozás volt egy olyan csapattól, aki évtizedeken keresztül a könnyed humorra építette fel a játékait.
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:39 #27
Válasz reptile (#23) üzenetére
Ja, az 1 év fejlesztési idő rendben, azt én is aláírom. Arra tényleg nem képes a Naughty-n kívül talán senki sem. (Már persze ha tényleg tavaly kezdték el összeállítani a Lost Legacy-t.)
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:38 #26
Válasz Cell (#25) üzenetére
Tok mindegy, indokolta-e barmi vagy sem, nem innen indultam. A Jak is sikeres volt, megis azt mondtak maguktol, hogy akkor most csinalunk valami tok mast. Es csinaltak. Meg a Jakon belul is.
Na ez a tokosseg mar nincs meg. AAA gyarosok, cinematic experiencre allva, max a kontextust cserelik. Ebbe a Tlou beillik, otpercenkent elveszi az iranyitast mert atvezetozni akar.
North Korea has no Seoul
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:32 #25
Válasz Fórumozó (#19) üzenetére
És mi indokolta volna az UC-nál a rebootolást, amikor a fő részek talán az 1. kivételével mind 90+ -os MC/Gamerankings értékeket szállítottak, milliós eladásokkal, GOTY meg 'mittoménmégmilyen díjakkal?
Ha pl. az Assassin's Creed-ről lenne szó, azt mondom, hogy jogos teljesen az egész, de az ND-nél ennek én speciel soha nem láttam a jeleit, hogy kellett volna egy olyan reboot a szériának, mint amilyet a TR kapott anno. (És minő érdekesség, azt is az UC mintájára.)

A Last of Us gameplay tekintetében sokkal földhöz ragadtabb lett és a sztori sem az UC-féle popcorn mozi hangulatát hozta. Ebben lett komolyabb előrelépés és változás, ami szerintem bőven elég ahhoz, hogy egy ténylegesen új IP-ről beszéljünk és hogy jogosan be lehessen rakni a Crash-Jak-UC vonal mellé.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:32 #24
Válasz arpi0912 (#22) üzenetére
Dobd el balra a teglat es menj jobbra. Ez a stealth.
Hatodik erzek - kb minden masodik tpsben van.
Kraftolni minden jatekban kell, itt ketmeterenkenr dobalta raadasul a hozzavalokat, soha semmibol nincs hiany (jo, kurvadurva hardon biztos, de az nem benchmark).
Ellenfelek ugyanazon a vonalon mozognak, ugyanazt reagaljak, es sokszor a reakcio scriptelt (ertsd, tokmindegy kit csinalsz, az jon amit ott es akkor a keszito akart).
A dlcben volt egy tok jo mechanika viszont, a klikkerek es az emberek egymasra uszitasa. Nem is ertem, az alapba ez miert nem kerult be.
North Korea has no Seoul
[13] reptile
szept 14., csütörtök 15:30 #23
Válasz Cell (#21) üzenetére
Nem anyagi és technológiai support. Az emberekről beszélek. Minden ellenkező tévhittel ellentétben nem minden pénz kérdése. Az, hogy egy ilyen volumenű dolgot összehozzanak egy év alatt (már létező framework-re felhúzva) olyan mértékű profizmust és szervezettséget igényel, ami egyszerűen ritka. Szomorú, ha elveszítenek embereket, de persze teljesen érthető, ha ennyi idő után valami mást szeretnének csinálni.
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 15:28 #22
Válasz Fórumozó (#20) üzenetére
Ezt mire alapozod most komolyan? Tényleg érdekelne.
Kellett benne menedzselni a tárgyakat, kraftolni, nem voltál ellátva sok lősszerrel, tehát nem lehetett ész nélkül rambó módjára rohanni, lopakodni kellett. Relatíve voltak nagyobb terek nem csak egy cső. Persze ha valaki könnyű fokozaton tolta csak az lehet ebből nem vett észre semmit.
Nem mondom hogy világ megváltó, de manapság melyik az? Amiket Cell felsorolt? Esetleg a Nintendo címei? Mert szerintem ha az általam felsoroltak "deszka komplexitásúak" akkor a mai játékok 99%-a az.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:27 #21
Válasz reptile (#17) üzenetére
Ja, hát persze, a megfelelő anyagi és technológiai support, hogy egy ilyen megvalósítást összehozzon bárki nem adatik meg csak úgy mindenkinek. Nem is arra gondoltam, hogy majd itt 3 indie fejlesztő össze tudna rakni tegnapra egy ekkora kaliberű címet egy ezresért. Úgy tudom az UC4 fejlesztési költségeit is 7 lakat alatt őrzik, biztos nem pár buciért hozták össze az egész játékot.

Egyébként én meg inkább a gameplayre gondoltam, gondolva arra, hogy ha a Sony nem az ND-re bízta volna a Lost Legacy-t, hanem egy másik belsős csapatára, akik valószínűleg a 4. részhez használt technológiai háttérrel együtt kezdhették volna a fejlesztést.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:23 #20
Válasz arpi0912 (#15) üzenetére
A Tlou gameplaye egy deszka komplexitasaval vetekszik. Csak a hudekomolyszomiapuka sztori arnyekaban ezt nem.mondja ki senki.
North Korea has no Seoul
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:22 #19
Válasz Cell (#16) üzenetére
Azert itt vannak szeriak, amiket rebootoltak, vagy akar reszrol reszre is megujultak. Az UC nem ilyen. Stabilan ugyanaz a cinematic experience.
North Korea has no Seoul
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 15:18 #18
Válasz reptile (#17) üzenetére
+1
De olyan vagy.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[13] reptile
szept 14., csütörtök 15:15 #17
Válasz Cell (#13) üzenetére
Az a gond, hogy a "csapat" meg a "megcsinálja" kicsit többet foglal magában, mint hogy szubjektív mennyire tetszik jobban/kevesbé egy új rész, vagy kiegészítő, mint az előző, vagy az azelőtti. Ezt semmilyen D-kategóriás csapat nem csinálja meg, abban biztos lehetsz, ez most - még mindig - a játékfejlesztés csúcsa, és itt most megvalósításról beszélek, nem gameplay-ről, ez utóbbit majd mindenki eldönti magának. (Illetve dehogy, majd a szokásosak megmagyarázzák.)
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:15 #16
Válasz Fórumozó (#11) üzenetére
Tehát ha egy csapat 10 éve ugyanazt a játékot gyártja (pár példa: Assassin's Creed, FIFA, COD, BF, GT, Forza, Tomb Raider, Mario, Zelda), akkor ők lényegében mind kreatív válságban szenvednek?
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 15:14 #15
Válasz Fórumozó (#14) üzenetére
Azért a last of us-ban sok más is volt ami nem volt az UC szériában, és azt is ide soroltad mint aminek csak a skinje más. Pedig ez nem igaz ha játszottál mind kettővel.
Ezért nem igazán értem ezt a kreatív válságot.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:12 #14
Válasz arpi0912 (#12) üzenetére
Tul sok ujdonsag nem volt. A 4ben volt talan eloszor, a hulye autokazas, a nemileg komplexebb palya es a kevesbe segghulye ellenfelek. De inkabb latvanyban licitalt mindegyik resz az elozore. Nem ugrott olyat a ND, mint ami Crash utan volt a Jak, es azutan az UC, mar tiz eve.
North Korea has no Seoul
[7] Cell
szept 14., csütörtök 15:12 #13
Válasz reptile (#10) üzenetére
Lehet. Mint írtam, nem próbáltam ki még egyik játékot sem, csak azt látom, amit a YouTube-ra fellőttek + ami a Metacritic-en van: az ilyen másodhegedűs csapatok által szerkesztett szálak (gondolok itt a Vitás verzióra is) egyszerűen nem ütötték meg azt a szintet, amit az "A" csapat által készített részek hoztak, Straley kontrollja alatt.
Ne érts félre, a Golden Abyss is egy baromi jó játék és biztos, hogy a Lost Legacy is az, de ha előbbi mellé odatenném a 2. részt, utóbbi mellé pedig a 4-et, akkor máris azt lehet észrevenni, hogy vannak ennél még jobbak is.

De mindegy, az idő úgyis eldönti majd, hogy Bruce hiánya mennyire fog meglátszódni az ND játékain.
[19] arpi0912
szept 14., csütörtök 15:09 #12
Válasz Fórumozó (#11) üzenetére
Ezt nem igazán értem (értem amit írsz egyébként), mit számít a kreatív válság szempontjából hogy egy szériát gyártanak 10 éve ha minden részben igyekeztek valami újdonságot belevinni? Meg kiterjeszteni a lehetőségeket, persze a hw korlátatit figyelembe véve.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[35] Fórumozó
szept 14., csütörtök 15:04 #11
Válasz arpi0912 (#7) üzenetére
10 eve Unchartedet gyartanak kb. Volt egy TLOU, aminek a skinje nemileg mas.
North Korea has no Seoul
[13] reptile
szept 14., csütörtök 14:59 #10
Válasz Cell (#9) üzenetére
"Úgy meg igazából bármelyik D-kategóriás csapat megcsinálhatta volna ezt a részt."

MUAHAHHAHAHAHAHhahahhahahahhaha... hahahah... haha

Ne haragudj, de ez nagyon aranyos volt
Összesen: 59 [1-50]
1 | 2