EDGE pontszámok
Eddig 110 hozzászólás
drag
2017. augusztus 13.
vasárnap 08:20


Megjelent az EDGE magazin legújabb száma (#310), melyben ezúttal egészen lágyszívűen pontoztak a birt kollégák: egyedül a Ninja Theory új játéka szerepelt le, az összes többi cím 6 és 8 pontot kapott a laptól. Íme a friss értékelések:

Splatoon 2 - [8]
Pyre - [8]
Hellblade: Senua's Sacrifice - [4]
Tacoma - [7]
Aven Colony - [7]
The End is Nigh - [7]
Hey! Pikmin - [6]
Tiny Trax - [6]

Összesen: 110 [1-50]
1 | 2 | 3
[5] Adamska
aug 16., szerda 9:38 #110
Ha van egy kis idotok

KATT!
[12] Sundesz
aug 15., kedd 8:26 #109

PSN ID: Sundesz
[11] Alyssa35
aug 14., hétfő 20:10 #108
Válasz theSickness (#107) üzenetére
Sajnos igen. Még a patchek elött játszottam vele pár órát, majd EA Accessben bepótolom, elvégre a trilógia nagy kedvencem.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
aug 14., hétfő 19:59 #107
Válasz Alyssa35 (#106) üzenetére
Szerintem az Andromeda ennél komolyabb gondokkal küzd, viszont ez az arcmimikás érvelés megint ilyen közösségi csordában haladós dolog. Mint hogy mindenki Despacito-t hallgat, csak pepitában.

Hát, ők tudják.
twitter.com/HUN_theSickness
[11] Alyssa35
aug 14., hétfő 16:45 #106
Válasz WarAdmir4L (#103) üzenetére
A karaktered grimaszai miatt játszhatatlan? Hmm.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 15:36 #105
Válasz kiső (#104) üzenetére
A kerdes koltoi volt. Ne orulj!
You are tearing me apart Lisa!!!
[33] kiső
aug 14., hétfő 15:34 #104
Válasz Fórumozó (#94) üzenetére
PONT EZÉRT!
Esküszöm, mindjárt sirok örömömben. Végre megértetted oly sok hosszú év után. Köszönöm Uram!
[19] WarAdmir4L
aug 14., hétfő 15:11 #103
Válasz Fórumozó (#99) üzenetére
Nem, mostanaban jatekok olyanak mint a versek, megcsinaljak de mi meg megmondjuk mit akartak ezzel. Ott peldaul az Andromeda amivel megprobalkozok mert allitolag jo a tortenete de a karakterem olyan grimaszokat vag hogy egyszeruen keptelenseg jatszani vele de kozben ugye azt mondjak nekem hogy mindenkit megmentettem azzal hogy egyedul lelottem kb 20 ellenfelet akik szemmel lathatoan hatrafele futottak elore meg ranezesre tornaztak.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[13] reptile
aug 14., hétfő 14:57 #102
Válasz Fórumozó (#101) üzenetére
KATT!
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:52 #101
Válasz reptile (#100) üzenetére
Ah, egy bottal egyezo a humorerzeked ma.
You are tearing me apart Lisa!!!
[13] reptile
aug 14., hétfő 14:50 #100
Válasz Fórumozó (#99) üzenetére
Elsore is ertettem, koszi, es igen, nyilvan igy van.
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:48 #99
Válasz reptile (#98) üzenetére
Hat azert fejlesztenek jatekokat, hogy legyen min felhaborodni a kommentekben
You are tearing me apart Lisa!!!
[13] reptile
aug 14., hétfő 14:43 #98
Válasz Fórumozó (#97) üzenetére
Ennek nem sok ertelme volt
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:42 #97
Válasz reptile (#95) üzenetére
Azt hittem, a videojatek fejlesztes van emiatt.
You are tearing me apart Lisa!!!
[19] WarAdmir4L
aug 14., hétfő 14:38 #96
Válasz SolidMetal (#71) üzenetére
Te nem vagy semmi. Viszont minden kommented csak "okos" kifejezesek sokassaga de igazabol nem mondasz semmit. Menjel ki a szabadba implikalni, hatha lesz sajat torteneted. Ez egy gamer forum ember.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[13] reptile
aug 14., hétfő 14:37 #95
Gondolom hogy legyen min felhaborodni a kommentekben
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:36 #94
Masreszt, ha minden szubjektiv, akkor a faszert tesztelnek vidoleojatekokat?
You are tearing me apart Lisa!!!
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:33 #93
Válasz CoolCat (#91) üzenetére
Mivel nem ez alapjab merem az innivativ otleteket videojatekokban, ez nem is zavar.
Ha az orulete a csajnak a vizualitason kivul a gameplayben is visszakoszonne (hello Eternal Darkness), ertenem a dolgot. De itt kb az allando hangok az egyetlen, ami a latvany melle tarsul, es mint ilyen, megragad a support szinten, ami egy borzasztoab rossz jatekmenetet takargat.
Ha setaszim lenne, valid lenne amit mondasz. De nem az.
You are tearing me apart Lisa!!!
[13] reptile
aug 14., hétfő 14:32 #92
Válasz legolas (#85) üzenetére
A falnak beszelsz sajnos, nem megy at ez a szubjektivitas dolog.
[8] CoolCat
aug 14., hétfő 14:29 #91
Válasz Fórumozó (#90) üzenetére
egyik játékban sem fogsz ma szerintem gameplay alatt tökéletes mimikát látni.
Konzol Junkie blog
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:27 #90
Válasz CoolCat (#89) üzenetére
A cutscenekben. Amugy sokszor forgatom a kamerat az arcara, ugyanazt a kepet vagja. A motion capture valoban jo, de ugye ennek nulla a videojatek aspektusa, mert a gameplayben nincs funkcioja.
You are tearing me apart Lisa!!!
[8] CoolCat
aug 14., hétfő 14:24 #89
Válasz Fórumozó (#87) üzenetére
Meg a csajnak a pszichopata és kiégett mimikája, arckifejezése, testbeszéde...

utálom az ilyen stílusú játékokat, de változtatott a bevett dolgokon. Thats it.
Konzol Junkie blog
[8] CoolCat
aug 14., hétfő 14:22 #88
Válasz Laza (#80) üzenetére
harcrendszer? Skyrimban? elég gagyi, amikor a magic ből van pár darabod, a nyilazásnál az ellenfél arább csúszik, még akkor is ha háttal van, a fegyverek kezelése, nehézsége és lendítése közt sincs különbség. vicces.

A sztori az ehh...a küldetések meg unalmas dungeon crawlerek és ismétlődőek. Menj el XY hoz, az megmondja melyik barlangba menj el, aztán menj a barlang mélyébe, ott lesz egy boss, majd MINDEN barlangban lévő boss mögött lesz a tárgy, amit kerestél, utána egy titkos ajtón keresztül eljutsz a barlang elejébe. Fantáziátlan az egész.

Nagyon jó a másik ízlésébe rúgni.
Konzol Junkie blog
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:21 #87
Válasz CoolCat (#84) üzenetére
Masreszt, a hangkeveresen es az allando suttogason tul mi olyan hatalmas nagy egyedi a jatekban, amire nyitottnak kell lenni? Ha kivesszuk a gameplayt, az oruletet hatmillio jatek hozza sajatosan (pl Layers of Fear). Itt az audio az, ami kulonleges.
You are tearing me apart Lisa!!!
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 14:19 #86
Válasz CoolCat (#84) üzenetére
Engedjuj mar el a Hellbkade kapcsan ezeket. Itt van jatek. Van rejtveny, van harc. Amikor jatszol, ezt csinalod, a mozi resze statikus (cutscene). Nem setaszim, ahol ez vedheto. Igy kiragadni, hogy hangulatos, legalabb olyan onkenyes, mint a gameplay miatt lehuzbi (ismetlem: van benne gameplay). Viszont mivel jatek, fontos elem, higy jatszani milyen vele. Itt nem olyan meta az interaktivitas, mint a mozijatekoknal, hanem foghato.
You are tearing me apart Lisa!!!
[54] legolas
aug 14., hétfő 14:09 #85
Válasz Laza (#78) üzenetére
Kibeszélhetjük csak nincs értelme. Én többszáz óra után is élvezettel játszom online egy sport vagy autósjátékkal, te pedig tolod a te játékodat szintén élvezettel amit meg esetleg én nem értek,hogy miért nem unod még amikor gyakorlatilag modernebb köntösben tolod a retro játékmechanikát,amit akik régebb óta játszanak (80-as 90-es évek) már gyakorlatilag megunták és nem találják meg benne még azt a pluszt ami neked viszont örömet okoz. A saját izlésedet próbálod ráerőltetni másokra ami szerintem egy teljesen szubjektív dolog, és az izlésbeli különbség pedig soha nem lehet vita tárgya.
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70
[8] CoolCat
aug 14., hétfő 13:52 #84
Szerintem meg ha valaki már kritikát akar meg pontozgatni a legelső az, hogy megnéz pár dolgot. Pl mit akar a játék közölni? Túlléptünk már azon, hogy a játékokban csak lövöldözni lehet és igen, lehet mondanivalója, érzéseket is kiválthat sőt, témákat dolgozhat fel.

A másik, hogy mi alapján pontozgatsz. Nem létezik objektív pontozás, mert lehet te előnyben részesíted azt, ahol lövöldözni kell és non-stop eksön van. Nem ltezik, hogyha nem tetszik egy bizonyos stílus, széria úgy ülj le, hogy "hmm most akkor legyünk profik", nincs olyan.

Szerintem több elemet kéne nézni, mint artstyle, sztori, gameplay és külcsín. De, az artstyle miatt lehet az egyik vagy több szempont nem lesz benne. Shovel knight stílusa baromi jó, amit nem lehet nézni technikailag, mert direkt így néz ki.

Ez a game szerintem inkább a mondanivalóra pakolt fel. Egy utazás a rothadó tudat legmélyére, az akarat küzdelme a magány és kirekesztettség, a sötétben való kutakodás. Mindenkinek más tetszik, mindenkinek más az ízlése. Pedig én sem szeretem az interaktív mozikat.

Ezért sem érdemes hajlongani xy előtt, aki pontozgat, mert nincs objektív hozzáállás. És ez Téged is befolyásolhat ha nem vagy nyitott az új dolgokra.
Konzol Junkie blog
[14] igni
aug 14., hétfő 13:06 #83
Eddig nem úgy volt az EDGE-nél, hogy a hazai fejlesztésű játékokra több pontot adtak a szokásosnál?
[8] Guba33
aug 14., hétfő 13:00 #82
Válasz Laza (#78) üzenetére
Szerintem nincs etalon,ki mit szeret...Én is az online játékokhoz húzok,ami mindig fent tartja az érdeklődésrm az emberi ellenfelek kiszámíthatatlansága miatt,ellenben a 20 éve ismétlődő,számomra a dögunalomig elcsépelt "kalandokkal"...☺
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 12:40 #81
Válasz SolidMetal (#79) üzenetére
A Hellblade NEM interaktiv mozi. VAN benne hagyomanyos gameplay, csak suta. Primitiv harc, es ismetlodo, unalmas fejtorok (ami egy sablont ismetelget minimalis gondolkodasra kesztetve). Ennek fenyeben butasag a setaszimekkel, mozikkal egy ertekeles ala venni.
You are tearing me apart Lisa!!!
[31] Laza
aug 14., hétfő 12:38 #80
Válasz SolidMetal (#68) üzenetére
A Mariok régen bukásra lennének ítélve a sztori okán ... pláne egy Skyrim a harcrendszerét nézve (Oblivion még inkább)

Egyiket sem a fenti 'gyengeségei' miatt szeretjük, hanem amiatt, amiben sokkal erősebbek a többinél.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[20] SolidMetal
aug 14., hétfő 12:36 #79
Válasz Rehynn8 (#74) üzenetére
Az interaktivitás nem ekvivalens a konvencionális játékmechanikával. Úgy érvelnék, hogy a Heavy Rain és hasonló játékok alapjaiban más élményt jelentenek, mint a klasszikus médiumok. Így sem azok (habár nem értek veled egyet abban, hogy azok mindig jobbak a nem-interaktív elemekben) sem a klasszikus videojátékok skálája sem húzható egy az egyben rájuk. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem értékelhetők, és azt főleg nem, hogy négy pontot érnek egy tízes skálán.
Random Kierkegaard idézet #667
[31] Laza
aug 14., hétfő 12:35 #78
Válasz legolas (#64) üzenetére
Igen, a változó cselekménynek, világnak, térképnek, játéknak vége szakad, de addig is abban a 30-50-100 órában egy hatalmas kalandot élsz át.

Addig egy autós/focis játékban ugyanúgy végig a kormány mögött ülsz, vagy ugyanazon zöld háttér előtt kergeted a labdát.

A logikádból kiindulva a Zelda olyan, mint egy verseny az ótós játékban, csak jóval hosszabb és változatosabb .... aztán ha újra előveszed ott sem fog minden ugyanúgy történni, mint az előző játékban .... de persze a játék ugyanaz marad, mint ahogy az autósban is a pálya ugyanaz, nem kanyarodik másfelé az út.

De egy szó mint száz, akinek a 20. kör egy autós játékban nagyobb élmény és változatosság, mint végigélni egy kalandot mondjuk az ICO-ban, vagy a Skyrim-ben, Zeldában, esetleg más játékban, az élvezze ki minden percét ...... csak ne akarja már megmagyarázni, hogy az Ő játéka az etalon szerint 'játékosabb' és változatosabb.

Te jobbról előzöl a kocsival, én meg a Skyrimben kard helyett kalapáccsal csapom agyon ugyanazt az ellenfelet ... 100+ óra után pedig kibeszélhetjük, kinek milyen élmények maradtak meg a játékból
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[18] arpi0912
aug 14., hétfő 12:19 #77
Válasz Rehynn8 (#66) üzenetére
Ez a megközelítés hál istennek nem minden médiumra és nem mindenkire igaz. Szerencsére. Be is baszna ha mindenki (még a játék fejlesztők is) így állna a játékokhoz.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[18] arpi0912
aug 14., hétfő 12:12 #76
Válasz CeXzer (#31) üzenetére
Én nem ezt érzem megannyi film és sorozattal a hátam mögött. Én pont hogy azt érzem hogy manapság tudnak olyan "érdekes szotrit" is alárakni 1-1 játék alá mint mondjuk egy sorozat vagy film alá. Az már más kérdés hogy ennyi filmmel a hátam mögött nem tudnak annyira újat mutatni nekem, de ez igaz az egész film és sorozat iparra is manapság. A könyveket nem keverném ide, mert ott te magad képzeled el azt amit olvasol és ahány ember annyiféleképpen képzeli el a leírtakat.
Engem meg manapság már a puszta gameplay nem motivál legyen az bármennyire is csiszolt. A twin stcik shootereket kivéve nálam unalomba fullad szinte bármelyik játék amiben nincs valami story, rejtély vagy bármi ami fent tartaná az érdeklődésemet. Régen is a haverokkal a sztorit, a WTF momentumokat és azt hogy ki mire gondolt az akár bárgyú szotriról beszéltük meg és nem azt hogy fúú, de mennyire jó a gameplay. Évekkel később is a jobb játékok történetére és hangulatára/élményére emlékszek vissza, és nem arra hogy milyen volt bennük a gameplay. Ezért is van az hogy az emlékek megszépítenek 1-1 játékot, amit ha ma berakok a gameplay-e már finoman szólva is kaka. De hát nem vagyunk egyformák, kinek ez kinek az a fontosabb a játékoknál.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[4] Rehynn8
aug 14., hétfő 11:49 #75
Válasz kiső (#72) üzenetére
Nem etalon, egyszerűen nekem sokkal informatívabb, mint a többségé. Az meg nem zavar, hogy másnak nem.
落着いて。
[4] Rehynn8
aug 14., hétfő 11:49 #74
Válasz SolidMetal (#71) üzenetére
Értékelhetők, csak akkor bevonzzák az összehasonlítást más médiumokkal, amelyek az említett játékok minden nem-interaktív eszközét sokkal jobban használják. És ezért nevetünk máig a Heavy Rain egyes részein.
落着いて。
[33] kiső
aug 14., hétfő 11:47 #73
Válasz CeXzer (#70) üzenetére
Izlésen vitatkozni 2017.-ben tényleg nem menö.
[33] kiső
aug 14., hétfő 11:45 #72
Válasz Rehynn8 (#66) üzenetére
Viszont az is totál egyénfüggö, akárcsak a hangulat. Életben nem fogom megérteni, miért kell az Edge-et cikkiróinak izlését etalonnak tekinteni.
Persze ezt is leirtam már vagy százszor, teljesen feleslegesen.
[20] SolidMetal
aug 14., hétfő 11:39 #71
Válasz Rehynn8 (#69) üzenetére
Ezt a választ kicsit kerülőútnak érzem, ahhoz képest, amit a kommentem implikál - nevezetesen azt, hogy a story based vagy akár script központú termékek (a Heavy Raintől a séta szimulátorokon át a Hellbladeig) igenis videójátékok és igenis értékelhetők úgy, hogy nem a (konvencionális értelemben vett) játékmechanikájuk a súlyozott és legfontosabb részük. Úgy gondolom, ezt el kellene fogadnia egy vezető lapnak 2017-ben.
Random Kierkegaard idézet #667
[22] CeXzer
aug 14., hétfő 11:37 #70
Szerintem a komplett egész a lényeg, de egy játék legyen játék, mert történetben nincsenek akkora tehetségek ezeknél a csapatoknál a leggyakrabban. Ha valaki történetet akar eladni játékként, akkor legalább legyen olyan jó minden tekintetben, hogy játék nélkül is megállja a helyét. Ebbe beletartozik az ütemezés is. Innentől pedig ízlésről vitatkoztok, ha a játék megvan, akkor már egyéni preferencia, kinek mi tetszik.
A hangulatot én nem tartom bullshitnek, szerintem az az egyik legfontosabb dolog, csak az is nagyon szubjektív. Nekem pl bejött a mindenki által utált Order:1886, ez a kerekasztal lovagjai II némi gótikába öntve nagyon adta. Ott se volt húde nagy játék, bár én szerettem annak a lövöldéjét, jobban szórakoztatott, mint az utolsó Gears of War, de igazán az a hangulat adta el NEKEM a játékot.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[4] Rehynn8
aug 14., hétfő 10:54 #69
Válasz SolidMetal (#68) üzenetére
Nem, stratégiai játékokat is értek pl, ahol számos rendszernek kell klappolnia ahhoz, hogy jó legyen játszani vele, és ennek hiányát nem kompenzálja a hatásvadász zene és árnyékolás.
落着いて。
[20] SolidMetal
aug 14., hétfő 10:22 #68
Válasz Rehynn8 (#66) üzenetére
Ha a videojátékok alatt csak és kizárólag precíz irányítású, ügyességi játékokat értesz, akkor nem egyenrangú, sőt a hangulat/történet már-már nem is érdekes. Szerencsére azonban, már jóval többek ennél.
Random Kierkegaard idézet #667
[35] Fórumozó
aug 14., hétfő 9:57 #67
Válasz SolidMetal (#65) üzenetére
Igy a vegefele igy vagyok, hogy a hangulatot teljesen elnyomja, hogy borzasztoan rossz vele jatszani. Amugy mar a hangulat is kicsit tul van tolva.
You are tearing me apart Lisa!!!
[4] Rehynn8
aug 14., hétfő 9:47 #66
Válasz SolidMetal (#65) üzenetére
Ott a hiba, hogy a "hangulat" (továbbra is a legönkényesebben alkalmazható, megfoghatatlan, és bullshit-kompatibilis kategória) nem egyenrangú a gameplay-jel. Legalábbis az Edge-nél, szerencsére.
落着いて。
[20] SolidMetal
aug 14., hétfő 9:40 #65
A Hellblade nem négy pontos játék. Akkor sem, ha szubjektív újságírásra vagy gameplay elemek súlyozására hivatkozunk. El kellene olvasnom a cikket, de ha próbálunk egy reprezentatív értékelést alkotni az eddigi metacritic pontokból, akkor hangulat 9-10, gameplay 5, és ebből jön ki a 7-8 pont körüli átlag. Ennek alapján az Edge valamit biztosan nem vesz figyelembe az említett tesztben.
Random Kierkegaard idézet #667
[54] legolas
aug 14., hétfő 9:10 #64
Válasz Laza (#58) üzenetére
Ameddig egy Zeldában a változó cselekménynek vége szakad, addig egy sport vagy autós játékban soha nem mész ugyanolyan kört vagy játszol egy ugyanolyan meccset akár online vagy akár offline, így gyakorlatilag végtelen a lehetőség az általad említett játékokhoz képest (most, hogy kinek melyik nagyobb élmény azt ne vegyük ide). Én sem tudom összehasonlítani őket mert ezek a mechanikai elemek amiket most sokadjára eladnak már a 90-es években gyakorlatilag ugyanebben a formában jelen voltak, míg a sport és autósjátékok sokkal többet változtak fejlődtek a lehetőség terén mint egy Márió vagy Zelda......
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70
[28] Sakee
aug 14., hétfő 8:39 #63
Válasz unrealnoise (#61) üzenetére
Akkor nem csak nekem kirívóan béna ( az nem kifejezés) a GTA(5) járműves része....
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
[46] Dude
aug 14., hétfő 7:51 #62
Válasz unrealnoise (#61) üzenetére
Azért az a GTA nagyon mem fos technóban. Főleg, hogy ment az X360/PS3 duón is. Nem a Rockstar hibája, hogy gyenge a proci a gépekben. PC-n normális processzorral stabil 60fps meg van PS Pro szintű VGA mellett. Mellette kismillió egy dolog történik a képernyőn...
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
aug 14., hétfő 6:22 #61
Válasz kiső (#53) üzenetére
Jah, csak elfelejted, hogy a nagy sportjátékok ott vannak a kezdetek óta, és pl egy FIFA, PES, NBA 2K vagy pCars2 szintet nem lehet csak úgy 1-2 év alatt lefejleszteni. Játékban, játékmódokban, lehetőségében meg szinte megunhatatlanok, végtelen órát beléjük lehet ölni, a fizika komolyságát meg már önmagában is élvezet nézni.
A GTA 4 meg 5 pl számomra undorító. Sokra tartja a szakma, baromi jól megy a játék, csak technikailag egy fos. A GTA 5 pl. PS4 Pro-n is néha annyira belassul, hogy ritka szar élmény 20-25 FPS mellett "játszani". A járművek fizikája megintcsak oltári béna. Nem egy Forza-t várok a GT5-től, de hogy kezelhető, irányítható, kellemes élményt nyújtson egy olyan játékban való közlekedés aminek a nevében is auto van, az alap lenne. Ez meg az egyik legtrébb frémráta együttesen megöli a játék élvezetét. Ha vetítést szeretnék nézni, akkor lemegyek moziba... De ez megint kicsit off, viszont legalább kommunikálunk
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
Összesen: 110 [1-50]
1 | 2 | 3