A Destiny 2 egyik nagy változása a történetvezetést érinti, legalábbis ezt állítja a Bungie. Az első rész vanilla kiadásának egyik legtöbbet kritizált pontja volt a narratíva, vagyis annak követése, egy ponton túl a játékosok nem tudták, mit és miért csinálnak.
Luke Smith a Gamesradarnak adott interjúban ennek kapcsán osztott meg néhány részletet.
"A Destiny 2 tényleg koncentrál arra, hogy követhetőbb narratívája legyen, nagy történeti szállal, epikus forgatókönyvvel. Olyan mértékben rétegezve a történeti tartalmat, ahogy azt korábban nem tettük a Destiny-ben."
Smith elmondta, hogy a Destiny 2 kampánya a Red War nevet kapta. Ez a központi szál, amit a reklámokban is láttunk, ami Ghaulra, a Cabal vezetőre fókuszál, mint a Destiny 2 fő ellensége.
"Az a fő kampány, arról szólnak a trailerek. Aztán alatta, a rétegek között, talász kalandokat, amik történetek a világokról, a bolygókról és az ellenfelekről, amik rajta élnek - nem kapcsolódik teljesen a Red Warhoz, másik történetet mesél el."
A Destiny 2 szeptember 6-án jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra, október 24-én pedig PC-re.