Nincs második esély a Shadow of Warban
Eddig 14 hozzászólás
ne5h
2017. június 16.
péntek 08:04


A Shadow of War továbbfejleszti az elődben debütált Nemesis rendszert, azonban nem ez az egyetlen újdonság amivel a Monolith csapata készül. Nemrég kiderült, hogy bizonyos esetekben nem élhetünk a második eséllyel, nem próbálhatunk újra egy kudarcba fulladt küldetést.

Ezt az E3 alatt tudatosították, amikor egy gameplay bemutató során egy kritikus ponthoz érkeztek. "Sosem játszhatjuk újra ezt a küldetést. Az idő megy tovább, a világ fejlődik, a halottak pedig halottak maradnak."

A Shadow of War tehát sokkal kíméletlenebb lesz, ha egy akciónk kudarcba fullad. Nem árt majd kétszer is meggondolni, mikor lendülünk támadásba.

[38] Kuresz
jún 17., szombat 11:12 #14
Válasz ne5h (#13) üzenetére
Nálam konkrétan a Nioh-ban tudatosult a módszer, amikor ellepték a youtube-ot a reforge-os videók. Sosem használtam, nem is fogom, egyszerűen nem éri meg tökölni vele, de a kommenteket és redditet nézve nagyon sokan használják minden játékban, ahol van rá lehetőség.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
jún 17., szombat 9:23 #13
Válasz Fórumozó (#12) üzenetére
Ismerem a módszert, én is használtam, igaz én csak Eileen questjénél, amikor Henrykkel kell harcolni a temetőben.
I am such a B.A.
[35] Fórumozó
jún 16., péntek 20:53 #12
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Még a BB-t is hackelik az emberek a gyors kilépéssel - elég az pl, hogy ha boss-nál meghalsz és gyorsan kilépsz, visszatöltésnél a fog gate elé tesz, és így a lelkeid visszanyeréshez nem kell bemenni a boss-hoz.
You are tearing me apart Lisa!!!
[5] Pdr
jún 16., péntek 16:09 #11
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Erre még olyan megoldás van, hogy a felhőből visszahozod. Ez egyéni ki milyen gyakran ment ott vagy automatikusan hagyjuk h a ps+ felrakja időközönként.
Az ötlet tetszik, mivel sokszor emlegették mindenkinek más sztorija lesz és nincsen 2 ugyanolyan.
jún 16., péntek 15:07 #10
Válasz Kuresz (#8) üzenetére
Ezt főleg akkor lehet (konzolon) eliminálni, ha nem lesz manuális mentés a játékban, csak autosave, az pedig rögtön felülvág mindent, amikor elbuksz. Mert hogy az ember ilyenkor nem fog 10 percenként kilépni és mentéseket másolgatni USB-re, az is biztos. Legalábbis én biztos nem csinálnám.
I am such a B.A.
[36] playmore
jún 16., péntek 15:04 #9
Már látom is az achievementet:

10G - Complete the game without ever failing a mission.
Cheers, love! The cavalry's here!
[38] Kuresz
jún 16., péntek 14:28 #8
Itt jön majd képbe sok embernél az, amit csak reforge save hacknek hívok, hogy ha valami nem úgy sül el, kilép-mentés visszatölt-újrapróba. Ami szerintem undorító dolog.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
jún 16., péntek 11:46 #7
Válasz Fórumozó (#6) üzenetére
True dat.
I am such a B.A.
[35] Fórumozó
jún 16., péntek 11:33 #6
Válasz ne5h (#3) üzenetére
Elszalasztott lehetőségekkel az életem is televan, a videojátékokban pont a reload a jó.
You are tearing me apart Lisa!!!
jún 16., péntek 11:18 #5
Válasz sQr (#4) üzenetére
De később bármikor újrapróbálhattad akárhányszor, legfeljebb nehezebb volt a dolgod. Itt viszont szerintem esélyek/lehetőségek végleges elvesztéséről beszélünk, aztán persze majd kiderül, hogy pontosan mire is utaltak a fejlesztők.
I am such a B.A.
[26] sQr
jún 16., péntek 11:13 #4
Nekem úgy rémlik, hogy az elődben is hasonlóan működött a dolog. Megpróbálhattad megölni ugyan azt az ellenfelet, de az a legyőzéseddel fejlődött, valamint akár előrébb is lépett a ranglétrán.
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
jún 16., péntek 10:50 #3
Válasz Fórumozó (#2) üzenetére
Ez nem permadeath, legalábbis az én értelmezésemben. Szerintem ez arról szól, hogy például egy tábornokokot meg akarsz ölni, de elrontod, utána nem tudod többet megkísérelni a merényletet, a játék ettől megy tovább, de egy lehetőséget elbuktál.

Az idézet a bemutató azon részére utal, amikor egy őrposztot akarsz elfoglani és a társaid meghalnak, te pedig bukod a küldetést. A társaid nem élednek fel, te pedig többet nem próbálkozhatsz az őrposzt elfoglalásával.

Kérdés, hogy ezt milyen gyakran fogják elsütni és hogy a végjátékra ezeknek mekkora hatása lehet.
I am such a B.A.
[35] Fórumozó
jún 16., péntek 10:45 #2
Ó, hát akkor ez pláne nem az én játékom. A permadeath és társai az perma-nope.
You are tearing me apart Lisa!!!
[30] backstab
jún 16., péntek 10:25 #1
Na, végre! Ezer éve várok egy ilyenre.
Az más kérdés, ha egy bug miatt bukom a küldetést, vagy mondjuk azért, mert nem vettem észre egy orvlövészt, aki száz méterre rejtőzött egy toronyban...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"