Nincs második esély a Shadow of Warban
Eddig 14 hozzászólás
ne5h
2017. június 16.
péntek 08:04


A Shadow of War továbbfejleszti az elődben debütált Nemesis rendszert, azonban nem ez az egyetlen újdonság amivel a Monolith csapata készül. Nemrég kiderült, hogy bizonyos esetekben nem élhetünk a második eséllyel, nem próbálhatunk újra egy kudarcba fulladt küldetést.

Ezt az E3 alatt tudatosították, amikor egy gameplay bemutató során egy kritikus ponthoz érkeztek. "Sosem játszhatjuk újra ezt a küldetést. Az idő megy tovább, a világ fejlődik, a halottak pedig halottak maradnak."

A Shadow of War tehát sokkal kíméletlenebb lesz, ha egy akciónk kudarcba fullad. Nem árt majd kétszer is meggondolni, mikor lendülünk támadásba.

[38] Kuresz
jún 17., szombat 11:12 #14
Válasz ne5h (#13) üzenetére
Nálam konkrétan a Nioh-ban tudatosult a módszer, amikor ellepték a youtube-ot a reforge-os videók. Sosem használtam, nem is fogom, egyszerűen nem éri meg tökölni vele, de a kommenteket és redditet nézve nagyon sokan használják minden játékban, ahol van rá lehetőség.
We are born of the blood, made men by the blood, undone by the blood. Our eyes are yet to open...
jún 17., szombat 9:23 #13
Válasz Fórumozó (#12) üzenetére
Ismerem a módszert, én is használtam, igaz én csak Eileen questjénél, amikor Henrykkel kell harcolni a temetőben.
I am such a B.A.
[33] Fórumozó
jún 16., péntek 20:53 #12
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Még a BB-t is hackelik az emberek a gyors kilépéssel - elég az pl, hogy ha boss-nál meghalsz és gyorsan kilépsz, visszatöltésnél a fog gate elé tesz, és így a lelkeid visszanyeréshez nem kell bemenni a boss-hoz.
You can't handle my covfefe
[4] Pdr
jún 16., péntek 16:09 #11
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Erre még olyan megoldás van, hogy a felhőből visszahozod. Ez egyéni ki milyen gyakran ment ott vagy automatikusan hagyjuk h a ps+ felrakja időközönként.
Az ötlet tetszik, mivel sokszor emlegették mindenkinek más sztorija lesz és nincsen 2 ugyanolyan.
jún 16., péntek 15:07 #10
Válasz Kuresz (#8) üzenetére
Ezt főleg akkor lehet (konzolon) eliminálni, ha nem lesz manuális mentés a játékban, csak autosave, az pedig rögtön felülvág mindent, amikor elbuksz. Mert hogy az ember ilyenkor nem fog 10 percenként kilépni és mentéseket másolgatni USB-re, az is biztos. Legalábbis én biztos nem csinálnám.
I am such a B.A.
[36] playmore
jún 16., péntek 15:04 #9
Már látom is az achievementet:

10G - Complete the game without ever failing a mission.
Cheers, love! The cavalry's here!
[38] Kuresz
jún 16., péntek 14:28 #8
Itt jön majd képbe sok embernél az, amit csak reforge save hacknek hívok, hogy ha valami nem úgy sül el, kilép-mentés visszatölt-újrapróba. Ami szerintem undorító dolog.
We are born of the blood, made men by the blood, undone by the blood. Our eyes are yet to open...
jún 16., péntek 11:46 #7
Válasz Fórumozó (#6) üzenetére
True dat.
I am such a B.A.
[33] Fórumozó
jún 16., péntek 11:33 #6
Válasz ne5h (#3) üzenetére
Elszalasztott lehetőségekkel az életem is televan, a videojátékokban pont a reload a jó.
You can't handle my covfefe
jún 16., péntek 11:18 #5
Válasz sQr (#4) üzenetére
De később bármikor újrapróbálhattad akárhányszor, legfeljebb nehezebb volt a dolgod. Itt viszont szerintem esélyek/lehetőségek végleges elvesztéséről beszélünk, aztán persze majd kiderül, hogy pontosan mire is utaltak a fejlesztők.
I am such a B.A.
[26] sQr
jún 16., péntek 11:13 #4
Nekem úgy rémlik, hogy az elődben is hasonlóan működött a dolog. Megpróbálhattad megölni ugyan azt az ellenfelet, de az a legyőzéseddel fejlődött, valamint akár előrébb is lépett a ranglétrán.
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
jún 16., péntek 10:50 #3
Válasz Fórumozó (#2) üzenetére
Ez nem permadeath, legalábbis az én értelmezésemben. Szerintem ez arról szól, hogy például egy tábornokokot meg akarsz ölni, de elrontod, utána nem tudod többet megkísérelni a merényletet, a játék ettől megy tovább, de egy lehetőséget elbuktál.

Az idézet a bemutató azon részére utal, amikor egy őrposztot akarsz elfoglani és a társaid meghalnak, te pedig bukod a küldetést. A társaid nem élednek fel, te pedig többet nem próbálkozhatsz az őrposzt elfoglalásával.

Kérdés, hogy ezt milyen gyakran fogják elsütni és hogy a végjátékra ezeknek mekkora hatása lehet.
I am such a B.A.
[33] Fórumozó
jún 16., péntek 10:45 #2
Ó, hát akkor ez pláne nem az én játékom. A permadeath és társai az perma-nope.
You can't handle my covfefe
[30] backstab
jún 16., péntek 10:25 #1
Na, végre! Ezer éve várok egy ilyenre.
Az más kérdés, ha egy bug miatt bukom a küldetést, vagy mondjuk azért, mert nem vettem észre egy orvlövészt, aki száz méterre rejtőzött egy toronyban...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"