A Microsoft E3-as konferenciájának egyik visszatérő mantrája és sarkalatos pontja volt a 4K felbontás és a stabil 60 FPS-es képfrissítés. A demózott Assassin's Creed Origins kapcsán is elhangzottak ezen kulcsszavak és bár a natív 4K-s felbontást sosem kötötték ki, sokan készpénznek vették az el nem hangzó ígéretet.
Ezen kedélyek számára okozott kisebb hidegzuhanyt a Digital Foundry elemzése, a csapat ugyanis a dolgok mélyére ásott és kiderült, hogy a Ubisoft legújabb orgyilkos bevetése a checkerboardos renderelést fogja használni, vagyis nem natív 4K-s képet tár majd az Xbox One X tulajok szeme elé.
Ez nyilván nem befolyásolja a játék további érdemeit, ahogy azt sem szabad elfelejteni, hogy rengeteg játék kap (elvileg tényleges) 4K-s update-et One X-en. (Csak ezek szerint a multiplatform fejlesztőknél nehéz lesz nyomon követni, hogy melyik játék milyen felbontásokat támogat a különböző konzolokon.)