Hogy áll a 4K-val az AC Origins?
Eddig 206 hozzászólás
ne5h
2017. június 15.
csütörtök 16:30


A Microsoft E3-as konferenciájának egyik visszatérő mantrája és sarkalatos pontja volt a 4K felbontás és a stabil 60 FPS-es képfrissítés. A demózott Assassin's Creed Origins kapcsán is elhangzottak ezen kulcsszavak és bár a natív 4K-s felbontást sosem kötötték ki, sokan készpénznek vették az el nem hangzó ígéretet.

Ezen kedélyek számára okozott kisebb hidegzuhanyt a Digital Foundry elemzése, a csapat ugyanis a dolgok mélyére ásott és kiderült, hogy a Ubisoft legújabb orgyilkos bevetése a checkerboardos renderelést fogja használni, vagyis nem natív 4K-s képet tár majd az Xbox One X tulajok szeme elé.

Ez nyilván nem befolyásolja a játék további érdemeit, ahogy azt sem szabad elfelejteni, hogy rengeteg játék kap (elvileg tényleges) 4K-s update-et One X-en. (Csak ezek szerint a multiplatform fejlesztőknél nehéz lesz nyomon követni, hogy melyik játék milyen felbontásokat támogat a különböző konzolokon.)

Összesen: 206 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5
[12] muerte
jún 24., szombat 11:42 #206
Válasz muerte (#205) üzenetére
TitanFall 2
Ami nem ol meg az erosit
[12] muerte
jún 24., szombat 11:41 #205
Válasz starscream1 (#204) üzenetére
When it comes to X1X it means there are times it'll render at higher than 4K and then downsample to whatever resolution the X1X is outputting to. Its is truly glorious on a 4K display. This quote will come back to haunt me, I'm sure, but there were times on Wargames last time I was testing where it was rendering at ~3200p (6K?) internally. The internal render resolution is dictated by the GPU load, so obviously there are no guarantees as to how often it renders at particular resolutions, but essentially we're using 100% GPU all the time.
Ami nem ol meg az erosit
jún 21., szerda 16:25 #204
Válasz muerte (#203) üzenetére
Akkor ox en lesz a legjobb multiplatform minőség konzolon, ráadásul nem exkluzív és mégsem probléma 4k 60.
Ríl bevilágítésön szimulésön.
[12] muerte
jún 21., szerda 15:31 #203
A Slightly Mad Studios - nak sikerül. a Nativ4K 60FPS.
Project Cars 2 - Stephen Viljoen nyilatkozta le.
Ami nem ol meg az erosit
[25] lacapaca
jún 20., kedd 13:12 #202
Válasz arpi0912 (#200) üzenetére
De az előző gen-re nem lehetett felhúzni az erősebb gép vs. játékok felállást! Volt két erős kihívásokkal startoló gép, aminél az egyik megbízhatatlan volt, fizetős online-al, a másik meg qrva drága. Nem véletlenül szajkózták akkor állandóan az elemzők, hogy annak a gépnek árcsökkentés kell, anélkül végig csak vegetálni fog. És láss csodát, a slim Ps3-at már vitték is, mint a cukrot. Akkor nem lehetett csak ezt a két dolgot szembeállítani. Megjegyzem ma sem, mert egy konzollal ma már az általa nyújtott szolgáltatásokra is szavazol.
[39] Kuresz
jún 20., kedd 11:50 #201
Válasz arpi0912 (#200) üzenetére
Beszélesz itt hülyeséget... Csak a multiplatform játèkok minősége számít, hát nem érted?
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[19] arpi0912
jún 20., kedd 10:46 #200
Válasz lacapaca (#198) üzenetére
Egy dologban nem, mégpedig hogy nem a gép ereje dönt, és ezzel vissza is kanyarodtunk a mostani eseményekhez. Akkor sem a gép ereje döntött, hanem a játékok, ahogy most is csak ez számít függetlenül attól hogy most éppen melyik gép az erősebb papíron.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[25] lacapaca
jún 20., kedd 7:03 #199
Válasz legolas (#193) üzenetére
Ezzel elsősorban magadon segíthetnél.
[25] lacapaca
jún 20., kedd 7:01 #198
Válasz arpi0912 (#195) üzenetére
Na de ez mind kit érdekel? Arra próbáltam rávilágítani, hogy az előző gen. teljesen más körülmények között zajlott, mint a mostani. Jóval több dologban volt eltérés, mint most.
jún 19., hétfő 20:21 #197
Válasz muerte (#196) üzenetére
Novemberi ps pro joy L3 gomb és futás problémával azt mondják géppel együtt adjam 15 napra majd meglátják. Hát a nagy lóf...t.
Ríl bevilágítésön szimulésön.
[12] muerte
jún 19., hétfő 9:43 #196
Válasz arpi0912 (#195) üzenetére
A legtöbb ember aki nem tudta kegariztatni, azert nem tudta, mert okositott BOX-a volt. Nekem sem 360-nal, sem pedig One nal nem volt gond a villamgyors cserevel.
Ami nem ol meg az erosit
[19] arpi0912
jún 19., hétfő 8:18 #195
Válasz lacapaca (#191) üzenetére
Az utolsó 3-4 év az Ms-t minősíti. A ps teljesítménye meg akár tetszik valakinek akár nem azért dicséretes, főleg 1 év hátrányból meg a kezdeti bukdácsolásból.
Arról nem is beszélve, hogy senki sem tartott az MS fejéhez fegyvert, hogy szarjon bele a normális játékokba és csak a zsákutcába futó Kinectet erőltesse. Az akkoriban hozott döntéseket nyögik még azóta is, és nem is látom mikor fognak kikecmeregni belőle.
Egyébként a tömeges RROD azért az eladásokhoz is hozzájárult, hisz itt is és máshol is sokan mondogatják, hogy 3-4 x360-at is nyüstöltek az előző generációban és nem volt mindegyik garanciális csere.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[9] Tyler
jún 19., hétfő 0:10 #194
A Microsoft Showcase-en 4K/60 FPS felirat volt az AC demó fölötti táblán. A pixeleket nem számoltam meg, de a játék veszett jól nézett kis, a képfrissítés meg olyan smooth volt, mint az olajozott takony. Ha nagyítóval nézzük, biztos bele lehet kötni egy csomó mindenbe, de ezt inkább meghagynám másoknak.

Az új harcrendszert szokni kell. Az ellenfelek jóval erősebbek, taktikáznak, más-más dinamikával támadnak, jobban oda kell figyelni. Nekem úgy elkenték a számat a több hullámos gladiátorviadalnál, hogy rossz volt nézni, de ahogy elnéztem, ez az én bénaságom lehet, mások könnyebben akklimatizálódtak.
[54] legolas
jún 18., vasárnap 20:09 #193
Válasz lacapaca (#192) üzenetére
Nem ismerem sajnos, ìgy nem tudok neked segìteni ebben....
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
[25] lacapaca
jún 18., vasárnap 19:33 #192
Válasz legolas (#185) üzenetére
Nem mondod...a mondat végén azt a kis jelet ismered-e?
[25] lacapaca
jún 18., vasárnap 19:26 #191
Válasz arpi0912 (#187) üzenetére
Na de látod, hogy sokakban úgy is élt! A nyóc mag, az mégiscsak nyóc mag.
És azért lehet árnyalni a képet is ám. A 360-nál tömeges RROD probléma, fizetős online, Az egyik legfontosabb videojátékos piacon (Japán) észrevehetetlen jelenlét, az utolsó 2 évben takarék üzemmód. Miközben a Sony meg még a hülyének is megéri szolgáltatást csinált a Ps Plus-ból. Ez mind kellett a fordításhoz, ami valljuk be, ez inkább csak a Ps fanokat tölti el azóta is büszkeséggel, mert innen nézve azért nem egy acélos, lehengerlő Ms-el versenyeztek már akkor sem.
[14] reptile
jún 18., vasárnap 15:07 #190
Válasz lollermaister (#188) üzenetére
Nem értelek. Nem szűnt meg a sima ps4/one gyártása, nem erőltetik rád az új gépeket, minden maradt úgy, ahogy volt, csak aki kicsit jobbat akar, és szán rá pluszt, az most megveheti. A 4k-t, a huszadrangú apróságokat, meg a pixeleket sem közelező számolgatni, van, akit érdekel a képminőség, van, akit nem, ettől még nem lesz baromság, vagy vicc.

Pöccre ugyanezen átmentünk tíz éve a "minek a HD, nem lesz jobb a játék", előtte meg a "minek a vektorgrafika, nem lesz jobb a játék" mantrákkal
jún 18., vasárnap 14:50 #189
Persze, persze ps3 volt a legerősebb, meg sosem romlott el, meg csak 25db-ot kell összekötni belőle és kész a skynet, már csak egy terminátoros storyt kellene kitalálni hozzá. Meg olyan erős volt hogy linux is volt rajta csak levették mert nem akarták szétalázni a 360-at, ilyen rendes volt akkoriban a sony aki önzetlenül csak a játékosokért él, bezzeg a csúf ms csak a pénzünket akarja.
Ríl bevilágítésön szimulésön.
jún 18., vasárnap 14:39 #188
Válasz arpi0912 (#187) üzenetére
Igen, működik a propaganda az izmosabb gépek, és pixelvadászattal, ha elég sokáig mondogatják a népnek, el is hiszik, tényként kezelik majd. Az eddigi kanapéba ülős, "6 évig nem nyúlok a dobozhoz" feeling megszűnik, amint ráerőltetik a PC-s "nyers erő mindenek felett, mert attól lesz jobb " baromságot. Így megjelenik egy generáción belül több gép, a lényeg, hogy dübörögjön a marketing ezerrel. Pistike megveszi az X BOX XXX-et, bemesélik neki, hogy a játékélmény attól lesz az igazi, ha egy huszadrangú apróságot is ( pl. a messzi háttérben egy csatornafedél mintázata ) megcsodálhat a 4K tévéjén...vicc az egész.
[19] arpi0912
jún 18., vasárnap 14:20 #187
Válasz lacapaca (#184) üzenetére
Pedig hihetőbbb lett volna sokaknak itt ha a ps3 azért nyerte volna meg az előző generációt eladásokban, mert erősebb volt. Ugyis mostanság minden azzal van tele, hogy a nyers erő számít és nem a játékok.
Ezek szerint nem a nyers erő miatt lett az a vége az előző gennek mint ami.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[14] reptile
jún 18., vasárnap 10:40 #186
Válasz lacapaca (#184) üzenetére
Ez a PS2-rol keringett anno
[54] legolas
jún 18., vasárnap 10:39 #185
Válasz lacapaca (#184) üzenetére
Ahhoz egy profil önmagában kevés...
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
[25] lacapaca
jún 18., vasárnap 10:27 #184
Kéne csinálnom egy reptile profilt. Mindenki annyira kezes-bárány lesz tõle Ugyanakkor szomorú is vagyok, szerettem volna hinni a 3-szor erõsebb Ps3 mitológiájában. Ha még az is kiderül, hogy rakétarendszereket sem vezéreltek vele, sírni is fogok.
[42] Totti5
jún 18., vasárnap 9:53 #183
Válasz TeebeePlay3 (#182) üzenetére
Sony is erre "verte" 2013 óta, had "verje" most az MS is. Júzerek is erre verik mindig.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
jún 18., vasárnap 8:51 #182
Na hát. Ki gondolta volna Egyébként az MS azt hiszi azért van fölénybe a PS4, mert erősebb gép a ONE-nál. Pedig az igazi ereje a PS-nek az EX címekbe rejlik kedves MS. És ez a baj a mai konzol világgal. Mindenki a pixelekre veri a f....át. És az MS ezért erőlteti az erőt a konzoljánál. Minőségi exek meg sehol. Hát hajrá. Lehet dobálni a köveket nyugodtan.
jún 17., szombat 19:54 #181
Válasz zaz (#149) üzenetére
Szerintem a közelharc konkrétan rosszabb.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
jún 17., szombat 18:46 #180
Válasz Kuresz (#158) üzenetére
Mit gondolsz van szinonímája? Tudod az van mindennek.
Ríl bevilágítésön szimulésön.
[39] Kuresz
jún 17., szombat 16:45 #179
Válasz Totti5 (#178) üzenetére
Ezt a patch-es dolgot kiküszöbölöm, hogy nem veszek premier játékot. Főleg nem mulitplatformot.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[42] Totti5
jún 17., szombat 16:41 #178
Válasz Kuresz (#177) üzenetére
Érdekességnek jó, frémet megnézni tökéletes ( esetleg eltolni a vásárlást az első peccsig ha olyan zavaró dolog van benne ), de nyilván aki játszani akar valamivel annak teljesen mindegy. Megveszi, élvezi.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[39] Kuresz
jún 17., szombat 16:20 #177
Válasz Totti5 (#176) üzenetére
Eddig ha megnéztem 2 DF videót, sokat mondok. Aki arra veri, és ezt tényleg nem tudom szebben mondani, tényleg vegyen pc-t.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[42] Totti5
jún 17., szombat 16:09 #176
Válasz CoolCat (#174) üzenetére
Lesz mindenre példa, szóval kár símogatni a jövőbelátó megmondom a tutit gömböt. Hogy pontosan mi, a DF ki fogja elemezni és akit érdekel az elolvassa a tudományt róla.

COD is lehet natív 4K 60 fps, Metro is lehet natív 4K 30 fps, Battlefront 2 is lehet natív 4K 60 fps. Ki fog derülni és majd lehet rajta hüledezni ha nem. Addig is a fejlesztők azon dolgoznak hogy az legyen, ha megoldják akkor annyi lesz, ha nem akkor kevesebb... hatása nem lesz semmi a játékélményre.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[14] reptile
jún 17., szombat 15:17 #175
Válasz CoolCat (#174) üzenetére
Matekozas nelkul SD-ben se megy semmi
[9] CoolCat
jún 17., szombat 14:03 #174
igen 4k 60FPS minecraft meg kevesebb forrást felhasználó forza lesz. Meg még max indie játékok, de ennyi.

Lehet itt picsogni, fikázni meg nyafogni, és jöhet a matek, az IGAZI belevalót csak akkor fogja kihasználni, ha kisebb és CSAK one x exkluzív lesz valami. a kisebb szót a nem open world játékra értem.

Viszont eléggé félrevezető a marketing duma ha készpénznek veszik a gamerek, amit az ms mond.
[39] Kuresz
jún 17., szombat 13:41 #173
Válasz reptile (#172) üzenetére
Az igaz, mcc-ben meglepoen jol nezett ki. Kar, hogy olyan volt az mcc, amilyen... Egy MUKODO pc- MCC-ert gepet epitenék...
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[14] reptile
jún 17., szombat 13:34 #172
Válasz Kuresz (#170) üzenetére
Azért mondom, hogy a "szép" az nézőpont kérdése. Én is az Uncharted3-at tartom az előző gen legszebb játékának, a technikailag legdurvábbnak pedig a GTA5-öt.

A remasterek közül nekem a Halo4 volt feltűnő - 1080p60 címként akkor is megállta volna a helyét, ha előtte nem jelenik meg 360ra.
[39] Kuresz
jún 17., szombat 13:33 #171
Válasz reptile (#169) üzenetére
Plusz nalam az elozo, meg az az elotti gen is a jatekokrol szolt, amikor 360on meguntam az exeket, gen vegen vettem egy ps3at. Ebben a genben, mivel szamomra a forzan kivul egyetlen jatek sem szimpaikus boxon, ami meg talan, az van ps-re is, igy nalam egyertelmu a dontes. Sosem a grafika utan mentem, csak a one-on buktam ki, hogy ps utan (szamomra) mennyire gyenge volt ugy overall. De egy 1080as szinttol mar rohadtul mindegy nekem, feljebb ugysem valtok, monitoron tolom evek ota.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[39] Kuresz
jún 17., szombat 13:29 #170
Válasz reptile (#169) üzenetére
Lehet. Ezt is onnan veszem, hogy minden oldalon az Uncharted 3 volt kihozva a gen legszebb jatekanak es meg a jelenlegi gen elejen is azt ajnaroztak, hogy megallja a helyet meg itt is. Mint mondtam en 360on jatszottam elozo genben, egyszerre sosem volt 2 gepem, csak felvaltva, igy valodi osszrhasonlitasi alapom nincs.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[14] reptile
jún 17., szombat 13:21 #169
Válasz Kuresz (#168) üzenetére
Hát ez már szerintem erősen szubjektív. Technikailag a Halo4 vagy a Gears3 is hozta imho azt a szintet. Hogy a játék maga, vagy az art, vagy úgy általában az összhatás hasonló-e, az más kérdés.
[39] Kuresz
jún 17., szombat 13:01 #168
Válasz reptile (#167) üzenetére
Oke, de megsem hoztak ossze olyan szintu jatekot. Akkor lustasagbol? Akkor viszont meg nagyobb respect a naughty dognak es a guerillanak, hogy ok ennyire rafekudtek. A gpus infot koszi, ezeket sose vagtam.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[14] reptile
jún 17., szombat 12:34 #167
Válasz Kuresz (#166) üzenetére
Az exkluzívakból elég nehéz leszűrni, hogy van-e különbség, hiszen nincs mivel összehasonlítani. Nem hiszem, hogy a Last of Us vagy az Uncharted ne ment volna ugyanúgy 360on, ha akarták volna.

A különbség az akkori, és a mostani "flops-méregetés" között, hogy akkor a CPU-ról, most pedig inkább a GPU-ról van szó, és ez utóbbin a taskok sokkal-sokkal skálázhatóbbak, magyarul minden elméleti flops meg is látszik, nem úgy, mint egy CPU-nál.
[39] Kuresz
jún 17., szombat 12:24 #166
Válasz muerte (#165) üzenetére
Persze, így oké, már tisztázva lett. Az exeknél jött elő csak a különbség, ez is tisztázva lett.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[12] muerte
jún 17., szombat 12:05 #165
Válasz Kuresz (#164) üzenetére
A PS3 nak magasabb szamitasi kapacitasa volt, csak a GPU volt xarabb.
A programozhatosag a beka *egge alatt volt es akkoriban a box jol profitalt a vram bol.
Ami nem ol meg az erosit
[39] Kuresz
jún 17., szombat 11:51 #164
Válasz muerte (#159) üzenetére
Persze no offense, reptile megmondta a tutit, csak azért írtam, mert kérdezted, hogy hogy jött ki.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[39] Kuresz
jún 17., szombat 11:44 #163
Válasz muerte (#160) üzenetére
"And in terms of performance measured in gigaflops, the PS3 tops out at nearly three times that of the Xbox."

Konrétabban innen. Itt is a giga/terraflopokat fújták, mint most az új gépeknél. Előző generációban úgy látszik, ez nem számított, most meg ez a legfontosabb
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[39] Kuresz
jún 17., szombat 11:41 #162
Válasz muerte (#160) üzenetére
KATT!

Érdekes, hogy mennyire eltérő a két forrás
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[39] Kuresz
jún 17., szombat 11:39 #161
Válasz muerte (#159) üzenetére
Az IGN-es cikkben írták.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[12] muerte
jún 17., szombat 11:32 #160
Válasz muerte (#159) üzenetére
KATT!
Ami nem ol meg az erosit
[12] muerte
jún 17., szombat 11:31 #159
Válasz Kuresz (#125) üzenetére
Hogy jött ki a haromszoros szorzo?
Egyebkent 360-on minden multi cim jobban nezett ki.
Ami nem ol meg az erosit
[39] Kuresz
jún 17., szombat 10:50 #158
Válasz starscream1 (#155) üzenetére
Egyébként ezzel a szóval megleptél, ennyi inteligenciát nem néztem volna ki belőled, bár így belegondolva azt viszont igen, hogy lecserélted a pro-d egy szótárra
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[39] Kuresz
jún 17., szombat 10:44 #157
Válasz starscream1 (#155) üzenetére
Toljad meg, toljad meg, meg nem neznek elegen hulyenek...
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
Összesen: 206 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5