Horizon Zero Dawn: mesélnek a gépek
Eddig 31 hozzászólás
ne5h
2017. január 11.
szerda 16:47


Új trailerrel jelentkezik a tavaszi szezont nyitó Horizon Zero Dawn. A Guerrilla Games nyitott világú akció-RPG-je ezúttal a történetre koncentrál a legújabb kedvcsinálóban, így akik nem akarnak semmit előre lelőni maguknak, inkább hagyják ki. A többieknek viszont erősen ajánlott a megtekintés.

A Horizon Zero Dawn március 1-jén jelenik meg PS4-re.

[8] megatron
jan 12., csütörtök 20:05 #31
Válasz frg_dnl (#30) üzenetére
Csak irigykedsz.
[8] frg_dnl
jan 12., csütörtök 17:02 #30
Válasz KT-ai (#13) üzenetére
Akkor lemaradtál a szoftpornó celeblányos jelenetekről a mindenkitmegb***ó Geralt-el.
[4] KT-ai
jan 12., csütörtök 13:57 #29
Válasz reptile (#26) üzenetére
Látom, ott is komoly munka folyik
[4] xanax
jan 12., csütörtök 13:43 #28
Válasz KT-ai (#13) üzenetére
Szerintem az első helyszínt (Fehér Gyümölcsöskert), amolyan Tutorial pályának szánták, itt tanít meg mindenfélére, folyamatosan dobja fel az instrukciókat (ha be van kapcsolva), a lehetőségeket, vagy hogyan küzdj meg egy "miniboss"-szal (griff). Nem véletlenül próbál vezetni ennyire a harcban is a történeten keresztül.

Utána nyílik hatalmas terület és (az arra fogékonyaknak) csodás történetszálak. Ott már kedvedre kóborolhatsz és találkozhatsz olyan ellenfelekkel, aminél már sajnálod, hogy nem vezeti a kezed és bizony utánaolvasol, mi hatékony ellene. A Death March módról nem is beszélve.
[4] Adamska
jan 12., csütörtök 13:29 #27
uncsiii
[8] reptile
jan 12., csütörtök 13:17 #26
Igazából de, és van játék, ahol jogos lenne, de a Witcher 3 (ami nem szívügyem, de a minőséget el kell ismerni) híres arról, hogy egyrészt "darabokban" ki lehet kapcsolni a HUD-ot, másrészt a questek "szóban" is leírják, merre-mit kéne csinálni.

Az egyebekre: KATT!
(Ezzel aránylag sokat dolgoztam, értsd többet, mint öt perc, remélem, értékeled )
[4] KT-ai
jan 12., csütörtök 12:55 #25
Válasz reptile (#24) üzenetére
Látom, az előző kommentet nem sikerült teljesen feldolgozni, megint csak a homi részre fókuszáltál
[8] reptile
jan 12., csütörtök 12:40 #24
Válasz KT-ai (#23) üzenetére
Nem, igazából a 8-óra-alatt-sem-találtam-az-option-menüt verte ki a biztit, a homi téma csak alátámasztása, hogy ez miért is történt
[4] KT-ai
jan 12., csütörtök 12:30 #23
Válasz reptile (#22) üzenetére
Sejtettem, hogy a homi téma ki fogja verni nálad a biztit
Amúgy meg a küldetések leírása a minimap használatát feltételezi, ezért az sem megoldás, próbáltam.
[8] reptile
jan 12., csütörtök 11:21 #22
Válasz KT-ai (#13) üzenetére
Nem tudom, mit PC szarakodsz, egyrészt nem Nintendo játék, másrészt buzulnak benne. A minimap meg hát röhej, az egy dolog, hogy ki lehet kapcsolni úgy, ahogy van, de nehogy már "opció" legyen ez, legyen mindenkinek KÖTELEZŐ kikapcsolni!!!
[42] soliduss
jan 12., csütörtök 10:55 #21
Külön pont ,hogy az első híred egy viking-robot open word feelinget prognosztizáltak. Na itt a trailerben az Ázsiai beütésen keresztül mindent tetten lehet érni. Nagy kalandra számítok.
jan 12., csütörtök 10:23 #20
Kibebaxott jó lesz !!!!
[8] megatron
jan 12., csütörtök 10:12 #19
Válasz KT-ai (#13) üzenetére
Witcher 3-nal a nehezseget alapbol hard-on erdemes kezdeni, mert kulonben iszonyat konnyu a jatek. Szerintem te mast kerestel benne, mint amit az alkotok nyujtani szerettek volna, en csak az elso map resznel elkovalyogtam vagy 12 orat es szivtam magamba az atmoszferat, csodas az egesz, mint a kozepkori lengyel videk. Szerintem a Witcher 3 legnagyobb elonye az, hogy olyan az egesz, mintha jopar vaskos fantasy regenyt olvashatnal egyszerre.
[42] soliduss
jan 12., csütörtök 8:47 #18
Válasz FTS (#14) üzenetére
Állítólag a wticher-es csapatból is igazoltak 2 embert direkt az open word színesítéséért.

Finger cross.... látvánnyal nem lesz gond., a többit meg úgyis csak megjelenés után tudjuk majd meg.
[34] Fieldtom
jan 12., csütörtök 8:39 #17
Válasz FTS (#14) üzenetére
Változatos 20 óra, önismétlő, unalmas mellékküldetések és utazz A-ból B-be időkitöltő szekvenciák nélkül? Ölni tudnék egy ilyen sandbox címért.
Tegnap is ma feküdtem le, ma is holnap fogok. NNID: csosztomi PSN: Fieldtom
[15] arpi0912
jan 12., csütörtök 8:26 #16
Gyönyörű, és kellően izgalmasnak tűnik a világa ahhoz hogy felfedezzem. Plusz nálam a szokatlan párosítása a robotoknak és a picit "ősemberekre" hajazó embereknek nagyon bejön.
Én értékelem azt a GG-ben, hogy az eddigi stílusukhoz képest mertek valami újabba belevágni. Volt akinek ez az újítás nem sikerült (lásd Bungie).
jan 12., csütörtök 8:21 #15
Válasz FTS (#14) üzenetére
Szerintem inkább legyen változatos és érdekes az a 20 óra (ha valóban igaz), minthogy a dupljájra húzzák cél nélkül csak azért, hogy tovább játssz a játékkal.
I am such a B.A.
[2] FTS
jan 12., csütörtök 7:32 #14
Válasz KT-ai (#13) üzenetére
Szép reggelt.

20 órás a főtörténet (ezt rebesgetik), a teljes kivesézés 40 óra környékén van. A kérdés csupán az, hogy a mellékküldetések mennyire lesznek változatosak, és maga a történet milyen minőségű lesz, ha igaz a 20 órás történeti szál, én azt kevésnek ítélem meg, egy open world AAA kategóriás exkluzív akció-rpg esetében, amely 4 éve készül.
"The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage"
[4] KT-ai
jan 12., csütörtök 6:53 #13
Válasz Ákos23 (#9) üzenetére
OFF: Személy szerint a Witcher 3-at 8 óra után bocsátottem eladásra. Végig fogja a kezed, mutatja, hova kell menni, mit kell csinálni. Dögunalom.
Pl. a griffes küldetés: Szerezz büdös növényt, hogy odacsald. Nem kell rájönnöd, hogy hol van, mert a játékban lévő középkori technológia ellenére a minimap azonnal mutatja a helyet
Aztán beszélj az erdésszel. A minimap itt is mutatja a házat. Az erdész meg előadja a szerelmi afférját egy férfival, ami miatt kitaszított lett. Ez is nagyon fontos volt.
Vizsgáld át a grifftámadás helyszínét. Tehát nyomd be a witcher-sense-t és menj oda, ahol vörös. Utána kövesd a vörös nyomokat.
Ok. most már tudod miért aggresszív a griff, találj egy megfelelő helyet a csatához. Ja, nem kell, csak menj oda, ahol a társad vár.
Csata. Amíg a társad harcol vele, ütlegeld a hátsó felét, közben használhatod a rendelkezésre álló 5 varázslat egyikét.
Sajnos teljesen elveszi tőled azt az élményt, hogy itt most te találtad meg az adott helyet, te jöttél rá a megoldásra. Arról nem is beszélve, hogy alapesetben a térkép minden egyes dolgot kis ikonokkal jelöl, még úgy is, ha még nem is jártál arra. Hálistennek legalább ez kikapcsolható.
Történetmesélésben és a küldetések rendezésében tényleg egyedülálló, de a játékmenet nekem nagyon nem jött be.

ON: Ez a játék sem lesz más szerintem ebből a szempontból, úgyhogy hiába az érdekes helyszín és alapötlet, engem hidegen hagy.
jan 12., csütörtök 0:13 #12
Nagyon szép, és valószínűleg nem is lesz rossz, de engem valamiért még mindig nem hoz lázba. Talán majd megjelenés után.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[8] megatron
jan 11., szerda 22:53 #11
Ajjaj, eddig nagyon odaáig voltam ezért a címért, de a lelkesedésem jócskán alábbhagyott. Generic maszkos ellenfelekkel teliszórt camp liberation missziókat szagolok és a monster hunteres szörnyvadászat meg crafting helyett fedezékből lövöldözést emberekre kamutelepüléseken belül ... nemsokára kiderül, ne legyen igazam!
[61] casper007
jan 11., szerda 21:20 #10
Válasz Ákos23 (#9) üzenetére
Nem hiszem, hogy a Witcher 3 grandiózusságát megközelítené. De ez nem is RPG. A Witcher-ben olyan mellékszálak is voltak, amik kis túlzással különálló játékként is megfértek volna (Bloody Baron pl.). A Horizon-t a látottak alapján inkább a Far Cry-hoz tudnám hasonlítani. Aztán majd meglátjuk.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[9] Ákos23
jan 11., szerda 20:20 #9
Válasz casper007 (#8) üzenetére
Mondjuk nem kell semmit forradalmasítani, ha hozzák amit a witcher 3 akkor már bőven jó, persze egy ilyen játékban mindig lesz ismétlés, de itt nem érezte annyira az ember, mert a mellékküldetések nagy részének is volt sztorija és sok elég hosszú is volt.
[61] casper007
jan 11., szerda 20:09 #8
Szerintem: a játék produkciós értéke az egekben van, gyönyörű, hatalmasnak ígérkezik. Azt már láttuk, hogy nyitott világú akciójáték lesz, feltehetően RPG elemekkel. Ennek megfelelően hasonlítani fog a már jól ismert műfajtársaihoz, viszont a csapatot és a támogatást ismerve technikailag ki fog emelkedni a mezőnyből. Személy szerint én már nem lelem korlátlan örömöm ebben a zsánerben, mert rémesen unalmasnak találom azokat a mellékes feladatokat, amiket egy fejlesztő sem tud a következő szintre emelni, és biztos vagyok benne, hogy nem a Guerilla fogja forradalmasítani a műfajt. Ennek ellenére tutira megtalálja a közönségét, akik imádni fogják.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[16] Zangpo
jan 11., szerda 19:44 #7
Ezt a videót már nem nézem meg. Már rég tudom, hogy ebből vétel lesz.
"Egyesek olykor azzal gyakorolnak ránk nagy hatást, hogy mondanak valamit. Mások azzal, hogy csendben maradnak." XIV. Dalai Láma /PSN ID:Zangpo/
[3] Beegabor
jan 11., szerda 19:38 #6
Elég sokat mutattak, kár hogy megnéztem
[16] Balee
jan 11., szerda 19:05 #5
Kegyetlen durva.
PS4 Pro | PlayStation VR | PS3 | PS Vita | Xbox One S | LG 55UH8507 4k HDR
[45] Dude
jan 11., szerda 18:45 #4
Nekem nagyon tetszik. És elképesztően néz ki. Ez a LOD kicsit rontja az összképet. De attól még igen impresszív.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[33] kiső
jan 11., szerda 18:06 #3
Válasz FTS (#2) üzenetére
Mint minden, ez is relativ.
[2] FTS
jan 11., szerda 18:00 #2
Nagyon szép grafika, érdekes koncepció, de nem bízom a fejlesztőkben. A Killzone második része óta, nem alkottak semmi maradandót. Lehet ez most majd változik, de a NeoGAF fórumát olvasva - a játékkal kapcsolatban kiszivárgott információk alapján - részemről meglátjuk kategória.
"The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage"
jan 11., szerda 17:51 #1
Arigatou Lacix.
I am such a B.A.