[Teszt] Ori and the Will of the Wisps
Kapcsold jtk: Ori and the Will of the Wisps (xbox1)
Eddig 29 hozzszls
mcmacko
2020. March 23.
Monday 13:45
A Metroidvania mfaja hls keret, plne, ha a ksztk jl hasznljk a benne rejl lehetsgeket. A sajtossgokbl fakadan a stlus kpviseli teret adnak a precz ugrabugrra, a bennk lktet akci lehet lvldzs, vagy akr kzelharci prbajokon alapul. A klnbz kpessgek tlcn knlhatjk a puzzle feladvnyokat, a trkpek feltrsa pedig felfedezi vnt vr el a jtkostl. A mfaj persze felhgult az utbbi idben, szinte az sszes kacifntosabb terepeket alkalmaz 2D platformerre rhzzk a jelzt, mikzben az eredeti Metroidos/Castlevanias jellegek, a szekvencialits csak kevs cmnl van jelen tnylegesen. Az Ori els rsze rtette, hogy mirl szl ez a trtnet, ezzel pedig azon jtkok tbort gyaraptotta, amit a mfaj rajonginak btran lehetett ajnlani. Az Ori and the Blind Forest ezzel egytt nem volt egy knny darab. A gpies, rcsszer trkpek helyett kaptunk egy hallos, organikus krnyezetet, ahol a platformozs s az akci sszetett mivolta leginkbb a sokat ltott, tapasztalt jtkosok szmra volt igazn lvezhet. A folytats gyesen pt ezekre az alapokra, mi tbb, rengeteg apr finomtst kapott az vek ta hzd Ori and the Will of the Wisps, amitl csak jobb s lvezetesebb lett az eredeti forma.



Az alapfellls tovbbra is a mfaj kvetelmnyei szerint van felptve. Relatve szerny kpessg hssel indulunk, akit ezttal egy msik erdsgbe sodor a kaland. Ennek a vadonnak a kzeprl kerekednk fel, hogy jabb skilleket megnyitva s ersdve olyan helyekre jussunk, amerre addig nem lett volna lehetsgnk. Kzben a tj jellemz slakosaival, kisebb nagyobb teremtmnyeivel is tallkozunk, akik kzl j nhnyan segtkszek, msok azonban az letnkre plyznak. Br Ori mesje tovbbra is gy nz ki, mint egy akvarellbe lmodott fabula, ami elringat s pihentet, a jtkmenet s a trtnet is abszolt felnttesre van hangolva, olykor mr-mr horrorisztikus, vagy hsunkba mar drmai jelenetekkel trstva.



A jtkmenet tekintetben kt f pillrt llapthatunk meg, az egyik az ugrabugra, a msik a harc. Az ugrlst kiegszti a krlbell egy ugrsnyi laufot ad szkkens, s a klnbz elemekbe val kapaszkods, ellenfelek lvedkeirl val utols pillanatban val elrugaszkods, szs, torpedszer kilvs. Ezekre pl a folyamatosan bvl tudskszletnk, s az egyre durvul plyadesign is - aki az els epizddal jtszott, annak szmra sok aprsg ismers lehet. Niwen erdeiben szinte minden mocorog, minden sebez, minden veszlyes. Ahogy haladunk elre egyre rtkesebb lesz a talpalatnyi talaj vagy kapaszkods falrsz, ahol nincs ellenfl, vagy nincsenek tskk, hsev nvnyek, sugrz trutymfoltok. Az eld utn viszont egyszersdtt a checkpoint-rendszer. Ha valahol megnyugvst jelz vzszintes fellet van, ott automatn ment egyet a gp, gy innen kell jrakezdennk hallozs esetn, nem kell vacakolni a f mentsi pontokkal, vagy a manulis mentsekkel. Ori elg hamar megkapja a gygyts kpessgt is, gy kis energialdozattal tudunk szmottev letpontot turbzni magunkon. s nem lehet elg hamar rszni a klnbz dupla-triplaugrsok megvsrlsra sem, ezekkel jelentsen egyszersdik a tj keresztezse. A trkpeket nem csak a terepbl fakad feladvnyok dobjk fel, de adott znkban kulcskveket kell keresgetnnk a tovbbjutshoz, ami a szoksos haladst feldobja kicsit. ltalban gy pl fel a fbb plyk dinamikja, hogy a friss helyszn felig kzdnk az elemekkel, majd valahol flton kapunk valami j kpessget, amivel onnantl leegyszersdik a terep kihvsa, s az addig bejrt szakaszra is vissza tudunk menni j gakat felderteni.



Harcrendszer tekintetben is van elrelps. Ori csaphat, visszalkheti a rkldtt lvedkeket, spci tmadsokkal, fnyaurval, tzvarzzsal sebezhet. Elkpeszten j s dinamikus tmadsi lehetsgeink vannak, br az ellenfelek minti s lassan apad HP-cskjai miatt kicsit nylsabbak a harcok, mint amit maguk a tmadsi mintk amgy kvnnnak. A precizitson is rzdik nmi lgiessg, nmi lazasg, amitl azt rezzk, hogy j harcolni, de lehetne egy picit “japnosan” pontosabb az a kzdelem. Sebaj, a fejlds tagadhatatlan ezen a tren is, mint ahogy a skillek fantziads mivolta is csak a pozitv irnyba billenti a mrleget.



Mretek tern sem lehet okunk panaszra, az Ori hatalmas s szertegaz trkppel br, ami hozza az eld ltal behozott termszetesen buja, terpeszked, felfedezsre buzdt designt. Elsre mr-mr poftlanul, teherszeren risnak tnik a terep, de ez csak az 5-6 jtkrra mretezett stlustrsak utn lesz furcsa, s a Hollow Knight mreteitl gy is szolidabb vilgot kapunk, kzmves kidolgozottsggal. A barlang itt tnyleg termszetesen barlangszer, a hasadk, az orom, a korhadt regjrat, a malommal kestett desvz-hlzat olyan helysznek, ahol egy percig sem rzed majd a Metroid-jelleg jtkok folyos-hatst. Sokkal inkbb egy ezer rteggel br erd-mez varzst, olyan hangulattal, amit a kicsit ignyesebb meseknyvekben lttl annak idejn. A prezentci ennek megfelelen a 2D platformjtkok hatrait feszegeti. Ahogy Warhawk is emltette korbban, Rayman Legends ll legkzelebb ehhez a stlushoz, de attl jval rszletesebb, tbb mlysgben felvzolt ltvnyrl beszlnk, ahol valjban 3D elemek adjk ssze az izg-mozg vzfestk-szer ltvny egszt. Az Orira rnzni lmnyszer pillanatok sokasgt hozza magval, sajnos azonban a technika nem brja el az ambcikat. A Unity motor gyakran hullmos teszi a kpfrisstst, plne, amikor mondjuk egy nagyobb ellenfl-gcpont, pldul egy moszktfszek mellett szabadul el a csihi-puhi. Sajnos adatkezels tern is vannak gondok, ahogy haladunk jobbra-balra/fel-le a kvetkez szakaszok betltsekor jelentkez pufferels miatt is elfordulnak tizedmsodperces dccensek, ezzel kizkkentve minket a tpontos ugrabugra kells kzeprl. Aztn ahogy haladunk elre a jtkkal egyre durvbb dolgokat tud produklni a technika - megnveked tltsi idkre, konkrt fagysokra s teljesen szaggatss vl haladsra gondoljatok. Egy kilp/belp megoldja a problmkat, s a ksztk elvileg dolgoznak a foltokon, de sajnos eme problmk mellett nem lehet sz nlkl elhaladni, mert a jtk vge fel egyre komolyabban rnyomja a blyegt a dici-dci az sszkpre. Nem is tudom, hogy lttam-e egybknt a kzelmltban ambicizusabb Unity projektet ilyesmi hibk nlkl - valahogy a motorral sokszor sszektm fejben ezt a fajta darabossgot s optimalizlatlansgot.



A msik szubjektv ellenrzsem a jtkkal kapcsolatban a trtnetmesls stlusbl fakad. Ku (az elz rszbl ismers “gonosz” Kuro csemetje) s Ori meghat feltsben replnek el j kalandok irnyba, de gyakorlatilag az egsz trtnet innen szinte csak lefel megy, mint egy lavina. Egyik tettnk utn sem rezhetnk igazi jutalomrzetet, mert mindig trtnik valami drmai fordulat. A legyztt fellensgeknek nem tudunk rlni, mert fl perc mlva mr gombccal a torkunkban rakjuk ssze a kpet rluk s szemlyes tragdijukrl. A kzvetlenl hsknet s bartait rint narratv fordulatok sem pp vidmak, s megmondom szintn, a kt rsz alatt felptett karaktergrda is kicsit el lett ktyavetylve. Prom velem egytt kvette a vgigjtszst, s kls szemllknt is annyit tudott hozztenni, hogy “hrdkr game” mivolthoz s a szvats szakaszokhoz kpest nem sok lelki jutalmat ad a trtnet. Persze ez szubjektv megllapts, de az tny, hogy az Ori and the Will of the Wisps minden lehetsget megragad arra, hogy megfacsarja a knnymirigyeidet, egy kicsit mr-mr tl is buzogva nmagt. Rviden: ha brmikor kpes vagy pityeregni a Minden kutya mennybe jut zrjelenetn, akkor az Orinl taknyod-nylad egybe fog folyni az tvezetk egy j rsznl... Ezt a zenk is elsegtik; az Orinak kkemny 10/10-es hanganyaga van, emlkezetes dallamokkal, csodlatos hangszerelssel, hi-fire kvnkoz keverssel. Gareth Coker nevt rdemes lesz megjegyezni, mert vlemnyem szerint a fick ezzel az OST-vel odatette magt a meghatroz jtkzeneszerzk listjra!



Mfajban kiemelked, de nem hibtlan darab lett az Ori folytatsa, amely (ismt) felemeli a mfajt a triplas jtkfejleszts szintjre, de az elvi sk mrnki precizitst (ismt) felldozza az organikusabb plya- s harci rendszer oltrn. A jtk 12-15 rja lmnyszer, a halads s a kzdelmes kihvsok teljestse egyenletesen tart rajta minket a jtkot mkdtet gpezeten, de a kontroller mell elkl nhny zacsk zsepi is. A szomszdunkban dolgoz bcsi Moon Studios eltt most is jr a kalaplengets, szerencsre jfent hagytak ppen annyi teret a fejldsre, hogy izgatottan vrhassuk a kis llekman harmadik kalandjt!

Mar 30., Monday 11:57 #29
Vlasz Victor1103 (#28) zenetre
Melyik boss? A pk?
Van mindenre stratgia, szvesen segtek!
"This is our time to medicate..."
Mar 26., Thursday 21:15 #28
Minden tkletes volt ebbe a jtkba viszont egy boss annyira hazavgta nekem az egsz jtkot, hogy azonnal trltem is.

s ez nem az n bnzsom, hanem a suta irnyits, az a rsz nagyon nem lett tgondolva sokaknak ott vget is r majd a jtk gondolom.

Szmomra ez mr nem egszsges kihivs egy jtkban, hanem frusztrci. rkat nem fogok elpocskolni az letembl r mert nem ri meg.

Addig a pontig szolid 9/10 pont a jtk.

sszkp igy 6/10.
Mar 25., Wednesday 19:10 #27
Frank lett a cikk kszi mack!
A jtk meg csodlatos minden tekintetben! Gynyrsg ahogy kinz! Az egyik legszebb game ever!
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
[29] lacapaca
Mar 24., Tuesday 12:22 #26
Vlasz Saya (#22) zenetre
Emlkszem, az elsõ vgigjtszst, gy hogy ott gyjtgettem is, visszamszkltam felfedezni, tszzegynhny halllal abszolvltam. Most a Definitiven csak vgigszaladtam. reztem, hogy itt sem lesz piskta a szm, de arra azrt nem szmtottam, hogy mg bõven tl is szrnyalom. Vagy regszem, vagy csak a Razer nem az igazi, olyan furcsn klikkelõsek a gombjai.
De n alapvetõen nem is szeretem a platform cuccokat, egyedl szinte csak az Ori tudott az atmoszfrjval rvenni, hogy minden nygm ellenre vgigjtszam
Hmmm...Bugattit sem azrt vesz az ember, hogy azon morfondrozgasson, hogy egy Trabant jobban megrn-e. 4 Velorex utn meg amgy is jr.
[9] Saya
Mar 24., Tuesday 12:16 #25
Vlasz theSickness (#24) zenetre

Mar 24., Tuesday 10:14 #24
Vlasz Saya (#23) zenetre
Nem, tnyleg szpsges dallam, csak nekem mindig ennek az eleje ugrik be nkntelenl.

KATT!
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[9] Saya
Mar 24., Tuesday 9:38 #23
Vlasz theSickness (#21) zenetre
Az a Wellspring Glades. n imdom, mesbe ill dallam, de ht kinek a pap, kinek a paplan.
[9] Saya
Mar 24., Tuesday 9:37 #22
Vlasz lacapaca (#17) zenetre
Most mr n is elkezdem harmadszorra, htha sikerl. rdekes, hogy sok tesztben ezt az epizdot emltettk nehezebbnek, nekem viszont ez abszolt vllalhat, mg azzal szenvedtem (hogy rohadjl meg Ginso Tree!).
Mar 24., Tuesday 8:55 #21
Vlasz Saya (#16) zenetre
Nekem is az egsz azt sugallja.

Zeneileg is varzslatos. Egyedl a kzponti falucska zenje zavar, mert valamirt mindig a Szomszdok fcmdala ugrik be rla.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[33] sQr
Mar 24., Tuesday 8:47 #20
Remek kritika lett Macuk! Csak tovbb fokoztad a vrakozsom. ^^,

[ br gy dntttem pr patchet megvrok, ha mr premierkor nem ugrottam bele ]
Twitter: sequeeer | PSN / XBL: Krdezd!
[27] Aky
Mar 24., Tuesday 7:44 #19
Mult heten fejeztem be. Korabban nem jatszottam Ori jatekkal, igy ez volt az elso talalkozasom a sorozattal. Teljesen elvarazsolt, imadtam minden percet. 10/10.
(PCn szerencsere technikai problemakkal sem talalkoztam.)
PSN : Aky82Hun
[31] Bogyi007
Mar 24., Tuesday 5:01 #18
Hatalmas ksznet az OST link vgett.
Ment is mindkt epizd albuma a gyjtemnyembe.
Bogyi007 a legtitkosabb titkosgynk! A titkt nem tudhatod meg, aki mgis megtudta mr halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
[29] lacapaca
Mar 23., Monday 23:19 #17
Gondoltam elõtte jra vgigtolom a Blind Forest-et. Elsōre is volt anyzs rendesen, most msodjra meg szerintem tbb is. gyhogy egyenlõre rlk, hogy egyben maradt a kontroller, s erre most rpihens van
Hmmm...Bugattit sem azrt vesz az ember, hogy azon morfondrozgasson, hogy egy Trabant jobban megrn-e. 4 Velorex utn meg amgy is jr.
[9] Saya
Mar 23., Monday 22:18 #16
Vlasz theSickness (#1) zenetre
Hasonlan rzek. Nekem a Wellspring Glades zenje a favorit, kicsit Gyrk ura utnrzssel ugyan, de csodlatos.
A jtk meg a gyerekkoromat juttatja eszembe, ez egy gynyr mese.
[9] Saya
Mar 23., Monday 22:07 #15
Nekem eddig v jtka. Csak azrt nem 10 pont, mert voltak technikai problmk - konkrtan fagysok, de gy, hogy a gp is kikapcsolt. rdekes mdon ez egyszerre elmlt, mintha elvgtk volna. Dccenst viszont egytaln nem tapasztaltam (j, XOX), tkrsimn fut.
A nehzsg miatt fltem, a Blind Forestnek ktszer vgtam neki, de a nehzsg miatt feladtam, pedig a Cuphead s a Guacamelee is vgigment.
Ez viszont egytaln nem annyira szemt, pont megfelel. A prezentci s a zene pedig mindent visz, ll leejts, hihetetlen professzionlis. Egy gynyr mese, olyan ritka kincs, ami nagyon kevsszer adatott meg nekem az immron tbb, mint 30 ves gamer plyafutsom alatt. Ez egy csoda, radsul GamePassban, aki teheti, prblja ki!
[1] totoszoro
Mar 23., Monday 18:28 #14
Kezd mr egy kicsit zavarni a unity-is motor ekzse. Az sszes jtk bugos amita lehet ket frissteni online. Fleg az utbbi vekben szaporodtak meg a nagyon drva flksz jtkok. Anthem ...stb. Persze ha valami unreal,frostbite,cryengine-el kszl akkor csak a fejlesztk lustk optimalizlni. Nylvnval hogy egy 100 ezer dollros profitig ingyenes jtkmotor mint a unity, s utna is olcs motort, ami radsl a klnbz renderelsi eljrsok miatt gyengbb szmtgppel rendelkez fejlesztknek is szimpatikus, hozza magval azt hogy sok jtkot nem vrprofik ksztenek. Azrt ezzel a s.ar motorral ksztette az Activision a call of duty mobile-t, csak ott profi programozk vannak.
[27] Rotten
Mar 23., Monday 17:16 #13
Vlasz arpi0912 (#8) zenetre
Azzal meg kell varni a Nintendo kiadast.
[24] maccc
Mar 23., Monday 16:53 #12
Vgig jtszottam megjelenst kvet hten s valban egy ignyes, tripla A-s metroidvania light lmny lett, de az eld a maga idejben valahogy sokkal jobban megfogott.

A klcsnt leszmtva n semmilyen extra dolgot nem fedeztem fel benne, amihez nyilvn az is szerepet jtszik, hogy a Blind Forest megjelense ta tbb zsenilis cm is szletett ebben a mfajban, amik ezt a receptet szerintem jval mlyebb, kreatvabb mdon tttk fel.

A nagyon drmai, rzelmekre hat hangulat/vilg tovbbra is egyedi a karakterekkel egytt, de ez most annyita nem rntott be. Minsge termszetesen elvitathatatlan.

Xbox Game Pass-ban nekem borzasztan sok hibval kzdtt a game, tbbek kztt trlte a menteseimet, Steamen vsrolt verzi viszont teljesen rendben volt.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[21] csomi
Mar 23., Monday 16:52 #11
Gyonyoru jatek, de szerintem unalmas. Lehet, hogy en vagyok mar oreg a platformokhoz, de en negyed orat birtam. Nekem vontatott es semmi ujat nem adott. Azert meg egy eselyt adok majd neki.
[33] sQr
Mar 23., Monday 16:33 #10
Vlasz mcmacko (#9) zenetre
Story of my life...
Twitter: sequeeer | PSN / XBL: Krdezd!
Mar 23., Monday 16:05 #9
"Teht akkor sszessgben gyengbb lett mint a Blind Forest. Mert ugye az 9 pontot kapott ez pedig csak 8-at."

Kt ember rta a kt tesztet, mikzben t v telt el a kett kztt. Ezek nmagukban igazoljk a pontszm szerinti eltrst. Az els Orira n lehet akkortjt sem adtam volna 8 pontnl tbbet. Most amennyi id eltelt, meg amekkora elvrsom volt ezzel a jtkkal kapcsolatban, teljesen konzekvens a 8 pont. De ne ezen rugzzatok, bakker, a pontot rrtam 10 msodperc alatt, a tesztet vagy 4 rn keresztl fogalmaztam.
"This is our time to medicate..."
[27] arpi0912
Mar 23., Monday 15:52 #8
Meg mertem volna eskdni, hogy itt is mint sok ms klfldi sajtban 10 pontot fog kapni.
Ha a ps4 pro 115k, s a One X 159k, akkor megri nekem az a hangyafasznyi klnbsg 44k-t? Hmmmm.
[8] Charun
Mar 23., Monday 15:49 #7
Vlasz theSickness (#6) zenetre
Szerintem mindig a konstruktv vita viszi elre a dolgokat. Mack j tesztet rt, s az is rthet hogy az rtkrendjbe ez valahol a nyolcas krnykn tanyzik. Csak a lnyeg hogy ezt nem biztos hogy mindenki gy tudja rtelmezni. Ezrt nem is tartom szerencssnek a pontozst.
Live:MaGor72HUN PSN:MaGor72HUN
Mar 23., Monday 15:39 #6
Vlasz Charun (#3) zenetre
Ezt n sem mertem bedobni. Egyrtelm elrelps a jtk minden tren, nyilvn az orvosolhat technikai malrktl eltekintve. A sztori nekem pp, hogy jobb irnyba indult, de ez a szubjektv rsze.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
Mar 23., Monday 15:37 #5
Vlasz mcmacko (#2) zenetre
A ngy wispbl asszem most szedem fel a harmadikat.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[73] zaz
Mar 23., Monday 15:29 #4
A jtk nlam 10 pont ez nem krds...
Technikailag meg nem,nagyon nem! De ezt mr megbeszltk
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[8] Charun
Mar 23., Monday 15:29 #3
Teht akkor sszessgben gyengbb lett mint a Blind Forest. Mert ugye az 9 pontot kapott ez pedig csak 8-at.
Nehogy flrertsetek NEM ktekedni akarok. Csak arra akarok utalni hogy mennyire nem szerencss a jtkokat konkrt szmokkal rtkelni. Nem csoda hogy egy csom helyen mr elhagyjk.
Live:MaGor72HUN PSN:MaGor72HUN
Mar 23., Monday 15:22 #2
Vlasz theSickness (#1) zenetre
rlk, hogy ennyire tetszik.

A jtk utols negyedt vrd ki a technikai problmkkal. Ott kezd elszabadulni sajnos a dcgs.
Hol tartasz most?
"This is our time to medicate..."
Mar 23., Monday 15:11 #1
Kzel tkletes, s olyannyira szpen pl fel az jabb mechanikai rtegekkel (amelyek kzt igen tletesek is akadnak), hogy a magam rszrl jabb trnkvetelnek tekintem a metriodvania kveti kztt. Fura ezt kimondani, de mg a zsner igazi sarokkveinek szmt Super Metroid / Symphony of the Night mell is gyakorlatilag oda merem rakni.

A technikai problmk szmomra rthetetlenek, szerencsre csak pr helyen zavartak be s eltrplnek a jtk rdemei mellett.

Ami a trtnetet illeti, tnyleg csak szubjektven lehet baja vele valakinek, mert amgy megint csak egy kellemesen borongs sztorit kaptunk. A jutalmazst pedig megkapod a jtkban, ahogy kapod az jabb kpessgeket, nem beszlve arrl, hogy a figyelmes jtkos millinyi dolgot gyjthet be - itt mintha a BotW ksznne vissza, ahol mindig jutalmazzk a jtkost, ha kinz magnak egy-egy rdekesebb pontot a trkpen s tesz is az odajutsrt.

A harcnl szerintem rdemes megemlteni, hogy lttk a Hollow Knight mechanikit, az els kzelharcomnl mind a sebessgrl, mind a tmads mdjrl ugrott be. Egyrtelmen. s ez nagyon jt tesz a jtknak, mert az els rszhez kpest sokkal inkbb vagy a kzdelmek rszese, s ez nagyon tjn a nehzsgre s trkkkre nagyon jl beltt bossoknl is.

A zene meg odaver. Az Inkwater Marsh tmja most a nagy szerelmem.

Nem tudom, mik lesznek mg idn, de eddig az idei favoritom. s nem csak az idei, ahogyan fest a dolog, simn rk toplists.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
Ori and the Will of the Wisps adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Microsoft
Fejleszt: 10tacle Studios
Megjelens: 2020. Feb 11.
Kategria: Akci/Kaland
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
8
Ami tetszett
- Remek, sajtos Metroidvania, triplas megvalstssal;
- gyesen viszi tovbb az eld egynisgt;
- Sokrt jtkmechanikai megoldsok;
- Szpsges ltvny;
- Hibtlan zenei httr;
Ami nem tetszett
- Technikai problmk, lassulsok, fagysok;
- Az rk kicsit tlzsba vittk a drmai hangnemet;
Olvasi rtkels: 8.8 (5 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

29 | [Teszt] Ori and the Will of the Wisps

Orinak mr az els kalandja sorn sem volt knny dolga - a Will of the Wisps viszont tovbbi kalamajkba sodorja a nem mindennapi kis mant s bartait. Mesl az erd, rnyat vetnek a fk, sikt a mlysg - a tesztlaborba vittk ezt a cseppet sem vidm Metroidvania-t.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba