[2019] Az év legjobb játékai: 10-1
Eddig 57 hozzászólás
Gamer365
2019. December 30.
Monday 16:00
Elérkeztünk a Nagy Év Végi Visszaszámlálás legizgalmasabb részéhez: eljött az idő, hogy lerántsuk a leplet a Gamer365 olvasói szavazásának végeredményéről. Avagy következzen a 2019-es év tíz legjobb játéka szerintetek - és persze a hozzájuk tartozó indoklások.



Devil May Cry 5 | Capcom | Szerintünk: 8 pont

"Bevallom őszintén, számomra az idei év egy picit csalódás volt. Mindenki nagyot ígért, aztán mégis hiányzott valami az idei játékokból, ami miatt sokat végig sem játszottam. A Capcom viszont véleményem szerint nem árult zsákbamacskát a DMC 5-tel. Stílusossága, lazasága, a remek karakterek, a helyenként elborult jelenetek és a szórakoztató párbeszédek az elejétől a végéig lekötöttek, a történet pedig egy DMC-hez képest meglepően jól össze volt rakva. A fejlesztők egy pörgős akciójátékot ígértek, amit meg is kaptam, ezt az őszinteséget pedig csak egy év játéka jelöléssel tudom meghálálni. " (torppapa5)

"Másik kedvenc Capcom szériám az első rész óta a DMC széria, így engem idén egyszerűen megvett kilóra a japán cég. A DMCV egy igazi folytatás, nagyobb, szebb, kicsit több, de alapjaiban ugyanaz és pont ez minden előnye és némileg hátránya. A bitangerős hack and slash játékmenet még mindig irtó jól működik, viszont egy kicsit a pályadizájn és irányítás elbírna több kreativitás és bátrabb hozzányúlást. Ezért csak a második hely, de nagyon várom a VI. részt, remélve, hogy eljön a tökéletes epizód és műfaji darab. " (multishoot)

"Abszurd képsorok, röhejes párbeszédek, zúzós metál és a klasszikus DMC hardcrendszer olyan magasságokba csiszolása amire Bayonetta és Kratos a sarokból irigykedhet. A felemás reboot után a széria hazatalált és újra régi fényében ragyog mint műfajának egyik (hacsak nem A) csúcsteljesítménye. "(priewoferdc)

"DMC is back ! Itsuno aki a Devil May Cry 2 óta minden Devil May Cry játék felett bábáskodott a Ninja Theory DMC játékát kivéve bár ötleteivel ott is besegített, tető alá hozták a Capcom-nál az új DMC játékot. A Capcom az utóbbi években kiválóan teljesít de már a generációt is egy egész jó Resident Evil Revelations 2-el indították, már éppen itt volt az ideje annak, hogy Dante visszatérjen, A Dante.
Összességében minden téren sikerült nekik és ez a játék nemcsak méltó a franchise korábbi kiváló címeihez hanem sikerült megőriznie a klasszikusnak számító h&s játékmenetét is. " (frg_dnl)

"Itt a folytatás, amire oly régóta vártunk. És annyi idő eltelt, hogy ma már ugyan nem üt akkorát, mint ütött volna, ha ez jött volna a DmC helyett. De ennek ellenére egy remek akciójáték, ami a 3. rész után a második legjobb lett a sorozatban. Ha lesz 6. rész valaha, akkor ennél többet kell majd letenniük az asztalra. Mindenesetre a sorozat rajongóinak kötelező darab. " (Tom)

"Dante és Nero sose volt még ennyire vagány, az akció sose volt még ennyire izgalmas, a látvány sose volt még ennyire gyönyörű. Mindössze egy kicsit változatosabbra kellett volna készíteni és szinte tökéletes." (hudra)

"Az idei év legjobb H&S játéka, kisebb hibákkal. A három karakter közül csak kettő tetszett - számomra az Adam Driver-ről megformált V annyira gagyesznek tűnt, a sok szenvedésével, illetve hogy állandóan ide-oda váltott a sztori és már azt se tudtam mi történik, hogy csak ide tudom bepasszintani. A játékmenet és grafika első osztályú, bár a harcok közül néha úgy éreztem hogy lehetne kicsit több / jobb is - a Bayonetta 2 után számomra kicsit kevés. Viszont tény, hogy az az idő amit töltöttem vele, abszolút király volt - zseniálisak a mellékszereplők és végre Nero is szimpatikus lett (a remake-ben nem bírtam elviselni). " (Hwopapa)



Metro Exodus | 4A Games | Szerintünk: 8 pont

"Miután a könyveket is olvastam (bár az ezekből készült játékokba csak épphogy belecsaptam), na és a trélerek is rendesen feltettek a hájp vonatra (amiből aztán az Auróra lett), nagyon vártam ezt a részt, ami már kifejezetten jelen genes konzolokra készült. Nem okozott csalódást. A látvány lenyűgöző volt már One S-en is, X-en meg még inkább. Az atomvillanás utáni tájak elképesztőek, nagyon jól áll a játéknak a sandbox jelleg. A kraftolás még pont azon a szinten volt, amit elviselek egy játékban, nem szeretem, ha túlbonyolítják. Nagyon jópofa fegyvereket lehetett így kreálni. A fejlesztőknek még némi kötődést is sikerült varázsolniuk a NPC-khez, tetszett a folyamatos szövegelés velük és az ezekből a párbeszédekből kialakuló szívességek kérése. A világ kellően hangulatos és egyben félelmetes is volt, amikor kellett. Hamarosan belecsapok a DLC-be is, aztán mire végzek,addigra tán kijön a második beígért sztori kiegészítés is. " (zsozsa)

"Tovább fokozza az apokaliptikus sztorit és a semi-open world nem túl nagy hogy elvesszél benne és csökkenjen a játék identitása tőle, de mégis elég méretes ahhoz hogy jó extra kalandokat élj meg az amúgy is kidolgozott nyomasztó és érdekes játék világban. Jó befejezése egy érdekes sztorinak. " (AdamMcKraken)

"Szerencsére későn csöppentem bele ebbe a játékba, ezért a kezdeti bughalmazt már (részben) javították. Nem titok, hogy rajongom azért a posztapokaliptikus világért, amit Dmitry Glukhovsky teremtett. Koromból fakadóan még ismerős elemek is köszönnek vissza játék alatt, legyen szó egy ZIL teherautóról, vagy falusi, apró ablakos parasztházról, vagy egy alumínium játékrakétáról, mind-mind ismerős a gyerekkoromból. Kelet-európaiként plusz eszenciája van a Metro játékoknak, amit a velem egyidősek egyből értenek. Ahogy a letűnt korok emlékét felidéző romok között lassan sétál az ember, szívével a torkában, az egyedileg tuningolt kalasnyikovot maga elé tartva, amiben csak pár töltény található, és minden egyes apró neszre, ami a fejhallgatón keresztül megrémiszti az embert remegés a válasz, akkor érzi az ember igazán, hogy ez a cím betalált. Nagyon." (grosy)

"Az új Metroban megtaláltam a sorozat minden báját, atmoszférát, az intimitást, a gameplay loop ügyesen váltakozó ritmusát, a misztikumot, a sokat mesélő környezetet és az emberközpontúságot, pedig az open worldre váltás miatt épp az ellenkezőjétől tartottam. Az év talán egyetlen játéka, amelybe nagyon bele tudtam süppedni, ott tudtam lenni benne. " (theSickness)

"Artyom él. Sőt, nagyon is életben van, csajozik, cigizik, énekel és utazik. Ezen az utazáson elkísérjük mi is. Kiszabadulva a moszkvai metróból átvonatozzuk magunkat Oroszországon. Kicsit az újrakezdést, kicsit az élhető emberi életet, illetve a megváltásukat is keresik a szereplőink. Javítható és javítandó fegyverek, elkészítendő tárgyak, begyűjtendő alapanyagok, valamint az érzelmek súlya húzza le Artyom hátizsákját. Döntéseinknek a végkifejletben lesz súlya. A pályák kellemes méretűek a feszültség végig jelen van, még egyszerű guberálás közben is." (Szefi)



Control | Remedy | Szerintünk: 9 pont

"Rendkívül magával ragadó atmoszféra, és rengeteg relytéj ami miatt szívesen olvastam az összes dokumentumot a játékban, mert olyan jól körbe vannak fonva a misztikummal és baljós jelekkel. A karakterek egyediek és bár furcsa egy sci-finél ilyet mondani életszerűek. Nem klisé szuperhősök, tudós zsenik vagy eszetlen szuper gonoszok, hanem egyedi változatos személyiséges, saját történettel, ebben mindigis jó volt a Remedy. Az akció jó, nem kiemelkedő, de élvezetes és változatos és van benne bőven kihívás." (AdamMcKraken)

"A csalódást keltô QB után a Remedy ismét megcsinálta! Parádés hangulat, gunplay, romolható környezet!" (zaz)

"Zsenialis atmoszfera, rendezes, sztori. Az Alan Wake ota nem alkotott ilyen fantasztikusat a Remedy! Ez a jatek az univerzumepitesuk alapkove. Remelem innentol kezdve ezt az univerzumot epitik, viszik tovabb. Nem nagyon emlegetett jatekstilus: szuperhosos TPS, egyedi sztori nagy adag hivatali filinggel es fantasztikus lore-al nyakonontve. A fizika meg hab a tortan!" (ssj4vegita)

"Imádtam minden percét, engem totál rabulejtett az egész világa és misztikussága -emellé olyan brutális grafikai megoldások és olyan fizika párosul, amit szerintem éveken át nem fogunk még viszontlátni más játékokban...
Méltatlanul alulértékelt és népszerűtlen játék, bőven az idei Top3-ban a helye!" (skiz0)

"Milyen lenne, ha egy David Lynch által rendezett X-Akták évad alapján játék készülne? Valószínűleg ennél is bizarrabb, a Control viszont tagadhatatlanul a fent említettek hatása alatt készült, és rohadtul jól csinálja. A bizarr entitásokkal, realitástól elszakadt, mégis kattanó logikával, az öntudatlanul lebegő hivatalnokok mormolásával megtöltött, lenyűgöző formákba öntött kormányhivatal felfedezése igazi kuriózum. A kidolgozott, erős történeti szálak és karakterek betonbiztos alapokra helyezik a kalandot, a végeredmény pedig olyan, mintha egy jobb sci-fit látna / olvasna az ember. A látványosan milliónyi darabra aprítható környezet már tényleg csak a hab a tortán." (theSickness)



Call of Duty: Modern Warfare | Infinity Ward | Szerintünk: 8 pont

"Kicsit irigylem akiknek ez az első COD-ja, minden benne van ami a sorozatot kedvelhetővé teszi. Viszont nem sokkal tud többet felmutatni." (eandre)

"Nem vagyok egy CoD rajongó de a "clean house" nevű pálya egy tökéletes interaktív film volt!" (multishoot)

"Szamomra nem kerdes, hogy ez az egyik legjobb cim ebben az evben. Szokasos tartalom. Brutalis latvany, brutalis hangok, es sokszor lelegzetelallito sztori jelenetek." (Đoma)

"A multiplayer pályák borzalmasak, a Special Ops mód pedig játszhatatlanul nehéz. Egyedül ezekbe tudok belekötni, egyébként dobnám rá a tízest. A gunplay annyira élvezetes, a Gunsmith móddal olyan szinten lehet testre szabni a fegyvereket, hogy az nekem magában eladja a játékot. A Reddit és Youtube közönsége által őrjöngve részletezett hibákból én semmit sem tapasztalok, csak játszom, és jobban szórakozom, mint az Infinite Warfare óta bármikor." (backstab)

"Hozza nekem az eredeti MW hangulatát. nagyon jól elvagyok vele.
Külön tetszik, hogy a sztoriban elkezdtek kényesebb helyzeteket is bemutatni. Nagyon várom a folytatást.
A multi pedig remek. Bár azért érzem, hogy ez a gyors lövölde valamiért kezd kicsit nehezebben menni mint régen..." (Hendrix)

"Számomra az év meglepetése. Nem tudom volt-e grafikai motor cserélve tényleg,vagy sem,de így is szép lett,viszont azokon a dolgokon amiken számomra a Call of Duty részek a Modern Warfare 2 óta elvéreztek, ide értve az idióta rohangáló gyerekeket támogató őrült sebességet,gyenge hitreget, fos netkódot mind mind kigyomlálták. Én a COD első része óta éltem haltam a multijáért, az UA óta aktívan klánozva,ám ez a MW2-vel megszakadt ahogyan az egykori COD rajongók döntő többségénél is. Videókártya mellé kapott kuponnal aktiváltam, semmit sem vártam tőle a single érdekelt,de ránéztem a multira mint minden év új részénél,és az eddigiekkel ellentétben hatalmas pozitív csalódás az egész. A dedikált szerverek hiányán kívül jórészben egy továbbfejlesztett call of duty 4 élmény fogadott a multiban ami nemigen ereszt,és a régi klántársak is elkezdtek visszaszivárogni. Van még remény a COD számára amit hosszú évek óta sokan temettünk." (Rovik)

"Az Infinity Ward sok hosszú év után végre visszatalált magára, és odapakolta nekünk az utóbbi évek COD-jainak szerintem legjobb kampányát és leginkább legjobb multiplayer módját.." (skiz0)



Days Gone | Bend Studio | Szerintünk: 7 pont

"Tökéletesen visszaadja a reménynélküliséget egy apokaliptikus világban, átérezteti milyen lesz, mikor ember embernek farkasává válik. Ennek érdekében bőven, szinte már szürreálisan túltolja az erőszakot, de mégis az egész hihetővé válik a játék által megteremtett légkörben.A játékban egyszer elhangzó mondat adja a teljes alapdefiníciót: "Túlélni nem ugyanaz, mint élni". Engem annyira maga alá gyűrt a történet és a játék világa, hogy a kisebb játékmechanikai sutaságok nem is zavartak." (majomka)

"Ez a játék konkrétan taszított magától megjelenés előtt, aztán valami hirtelen elmezavar következtében mégis megvettem és annyira beszippantott, hogy még melóba is bevittem a ps-t, hogy játszhassak vele. Nem szeretem se a zombikat se a nyitott világú játékokat, de a Days Gone a Horizon mellett a kedven nyitott világú játékom lett." (Saila)

"Vannak hibái... na jó, ezt így ebben a formában nem lett volna szabad megjelentetni, de egyrészt a patch-ek azért jelentősen javítottak a helyzeten, másrészt meg kit érdekel, ha néha a semmiből jön létre hirtelen egy-egy zombihorda, ha a game amúgy a legjobb posztapokaliptikusos / zombivészes világgal bír a The Walking Dead első három évada óta. Leírhatatlanul élveztem ennek a világnak a felfedezését, a motorozást, a harcot, a főszereplő meg minden ellenkező híresztelés(...) dacára szimpatikus." (Lacek92)

"Nem voltam elájulva a God of War-tól, a Marvel's Spider-Man-től vagy az Uncharted 4-től, de a DG végre egy olyan Sony exkluzív, ami engem is levett a lábamról. Biztos a zombis téma és a nyílt világ miatt, de minden hülyesége ellenére sokkal jobban elkapott, mint a többi agyonsztárolt Sonys cím." (backstab)

"Nem vártam tőle túl sokat de hatalmas meglepetés volt. Van még hova fejlődni a fejlesztőknek sandbox világ felépítésében, de nem hittem volna hogy ilyen sztorit rittyentenek alá ahol rendesen megkedvelem a szereplőket és izgulok a sorsukért. A gameplay is rendben volt a hordák kifejezetten komolyak voltak." (Rovik)

"Nagyon átjött ez a Deryles picit Sons of Anarchy-s hangvétele a játéknak és kifejezetten üdítőek voltak a karakterek és a történet vezetés is.Pazar látvány amit sokáig el se hittem, hogy ilyet is tud az UE motor (hihetetlen mások mennyire más irányba mennek el vele). MInden hibája ellenére maradandó élmény volt a vele töltött idő. A hordák legyőzése, illetve a játék elején az az adrenalin ami elönt mikor meglátod őket az kevés játékban jön elő nálam manapság már." (arpi0912)

"Túl hosszú volt, és bugos, és sokszor következetlen a karakterépítés, ami így kicsit meg is öli a sztorit... és mégis, amikor egy többszáz fős zombihordával nézel farkasszemet, az AAA játékok legnagyobb problémája, azaz a hátad mögül állandóan dirigáló és a nem elvárt módon történő cselekvéseket büntető rendező eltűnik, helyette olyan jeleneteket kapsz, amelyekre nem a forgatókönyvíró, hanem a saját tetteid miatt fogsz emlékezni. És ez az, ami már nagyon sok (és főleg exkluzív) AAA játékban nem érhető tetten." (theSickness)



Gears 5 | The Coalition | Szerintünk: 8 pont

"A kampány eleget újított ahhoz hogy frissnek érződjön, de mégis megtartotta a lényegét a játéknak. Jók voltak a fordulatok, és gyönyörűek az új tályak. Tisztességesen hozta amit egy Gears-nek kell. Sajnos a multi része számomra csalódás volt, és ezen a területen úgy érzem elárulták az igazi veterán fanokat, túl sokat mozdult a játék az Overwatch-os stílus felé." (AdamMcKraken)

"Igazi Gears, brutális látvánnyal, változatos küldetésekkel, továbbra is tök jó coopba és sajna a hordára még nem volt időm." (Tommy_Angelo)

"A Gears szeria szamomra xbox húzócím, szoval abszolut helye van a listan! Es nem csak elfofultsag, de a gow orokre best of lesz. Mondanom sem kell, hogy grafikailag talan az egyik legjobb iden, es sztoriban is szerintem magasan a legjobb." (Đoma)

"Végre kaptunk egy tényleg EPIC sztorit ami hiányzott előző részben.
Imádtam minden percét és talán az Xbox legszebb játéka is lett.
Sajnos mult része csalódás lett számomra minden téren igy nem lehet az első helyen, listán mégis itt a helye. Amit adott az mégis remek élmény volt, igazi gears nem több nem kevesebb." (Hunk2)

" Háború fogaskerekeinek a hányattatott sorsuk folytatódik. És nem is akárhogyan. Sok eddig sejtett dolog lett végre kimondva és ezáltal tisztázva a történetben, ami a szereplőket egészen más megvilágításba helyezte és kicsit elmosta az eddig oly biztosra vélt jó és rossz oldalt. Minimális újítások is kerültek a játékmenetbe, amivel a régi jól bevált fedezékharc ismét frissnek hat. Mindezt pazar prezentációval nyakon öntve. De, amit remekül elkapott ezúttal a Coalition az a pacing. A tempó végig remekül van adagolva. Arénaharc, majd kis átvezető, pici felfedezés a pályán, majd új mechanika, aztán kicsit kinyílik a játéktér és mindez végig élvezetesen tálalva. Nemcsak a sorozat rajongóinak, de új belépőknek is remek rész lett. Tűkön ülve várom a folytatást és közben reménykedek, hogy a nagy kedvenc 2. részt is remakelik a 6. rész eljöveteléig." (Tom)

"Az Xbox szinte egyenlő a Gears of War-ral és ez volt az első név, ami igazán az Xbox felé húzott. Az utolsó rész látványban és hangulatban is hibátlan! A kampány kellően változatos és hosszú, bár a fő „játszótér” a sivatag, tényleg elég sivár… A csaták továbbra is kifejezetten jók és rendre meg is tudtak lepni egy-egy váratlan húzással. Sajnos nem vagyok nagy „multis”, pedig co-op-ban még lett volna benne egy kis plusz…" (Renatto)

"Idei év legjobban várt játéka számomra. Egyedül és co-op-ban is kimagasló élmény. Remek történet, a Gears történelemről számomra sok újdonságot tartogatott. Hozza a már kipróbált Gow játékmenetet néhol kicsit belepiszkálva. Ez volt az a játék ami után elindítottam a Resident Evil kettőt és csűnyának láttam." (Saila)



Sekiro: Shadows Die Twice | FromSoftware | Szerintünk: 8 pont

"Habár a Dark Souls játékokkal mindig jól elszórakoztam, a 3. részt mindössze pár óra után elég vegyes érzésekkel hagytam ott, így egy nagyon pici fenntartásom volt a Sekiroval szemben. Szerencsére viszont a hangulat és a lore a helyén van, a harcrendszer izgalmas, a pályadizájn pedig sokszor többféle megközelítést is megenged egy-egy szituáció megoldására. Az egyetlen indok, amiért a listám alján van a Sekiro, hogy a nehézségével véleményem szerint már átléptek a ló túlsó oldalára, azt pedig nem találtam túl szórakoztatónak, hogy esetenként pár óra alatt szinte semennyit se haladjak előre a játékban." (torppapa5)

"Csak a nagy "elődök" előtti tisztelgés miatt vettem meg, játszottam végig nehezítve is. Elszállva nem voltam de elégedetlen sem, szerintem a From Software hozta a tőlük úgymond ha írhatok ilyet elvárt színvonalat, remek kardcsettintgetős adok-kapok harcstílussal, karakterekkel és történettel a főellenségekről nem is beszélve amiben Miyazaki és csapata ismét remekelt." (frg_dnl)

"A prezentáció kifogástalan, pazar pályadizájn, tetszetős világ, megkapó soundtrack, remek szinkronhangok. A felfedezés szórakoztató, megfelelően honorálja a játék a belé fektetett időt.
Precíz, átlátható, tanulható, nehéz de korrekt harcrendszer. Non plus ultra.
A FromSoftware újabb mesterműve egy olyan feledhetetlen utazásra invitál bennünket amelyben megállás nélkül ütlegelnek, szakadatlan az életedre törnek. A Sekiro néhány óra leforgása alatt finoman az értésedre adja, hogy itt tartósan nem leszel szuperhős! De ha elfogadod az Egykarú Farkas korlátait, ha kitanulod, hogyan lehetsz vele hatékony, ha beletörődsz, hogy a játéknak alapvető szabályrendszerei vannak és ha belátod, hogy itt bizony neked kell alkalmazkodni akkor egy örök, húsba vágó élménnyel leszel gazdagabb! Persze megjárod a poklot is, hogy fent táncolhass a csillagokkal." (p.jay)

"Souls rajongóként nagyon szerettem Wolf kalandját, bitang jó bossok, kellő kihívás, ha nem lett volna idén Death Stranding, akkor nálam ő lett volna a befutó." (KiswechPS3)

"Nagy félelem volt benne a vásárlás napján, mert ez volt életem első soulslike játéka. A japán szamuráj körítés vonzott be és hát nem bántam meg. Ilyen jól kiforrott harcrendszerre nincs példa az iparban véleményem szerint, a játékból árad a hangulat. Olyan sikerélményt képes okozni, amire nagyon kevés játék képes. Nálam nagyon ritka, hogy kétszer végigjátsszak valamit, na a Sekiro az első, hosszú idő után amivel ez megtörtént." (hudra)

"Amit majdnem kihagytam a nehézségétől való para miatt. Aztán az a játék lett, ami a legnagyobb élményt adta nekem az egész generációban. Romantikus túlzás lenne azt mondani, hogy minden pillanatát élveztem.. de valahol mégis, mert minden elkeseredett "feladom" pillanat után visszahúzott. Videójátékos pályafutásom legnagyobb tette, hogy Ishint levertem. A nagybetűs SIKERÉLMÉNY." (Boomer)

"Nem tudtam letenni amíg ki nem szedtem belőle az utolsó achievement-et is. Az érzés amikor egy boss-t végre elintézel még mindig full extázisba repít jó soulsborne játéknak megfelelően. Szerintem ehhez nincs nagyon mit hozzáfűzni, ismét egy mestermunka került ki a boszorkánykonyhából." (Durden is ALIVE)

"Életem egyik meghatározó játékélménye, ami megmutatta, hogy nem vagyok béna, maximum érdektelen. Tartottam tőle a nehézsége miatt, de egész egyszerűen a videókból ömlő atmoszféra nem engedte meg, hogy ne próbáljam ki! És milyen jól tette! Hibátlan hangulat, hibátlan harcrendszer, izgalmas történet, mi kell még? Nekem Easy mode kellett volna, de valahogy egyik rage quit sem volt végleges quit. Vért izzadva ugyan, de meg lett a PlatinumPlecsni! Az egyetlen Platinám, amit tartok valamire. Örök emlék, amit a mai napig rendszeresen frissítek fel." (littleBig)

"Egyszerre nagyszerű és szörnyű is. A környezet gyönyörű, az ellenfelek hatalmasak, többnyire változatosak, viszont kegyetlenek is. Még inkább túl kegyetlenek. Így amíg a játékos nincs birtokában a támadás-védekezés harmóniájának mesteri szintjének és nem ismeri ki teljesen az adott ellenfelet, mondhatni halálra van ítélve és csak szenvedés az egész. Viszont a megfelelő tudás birtokában, már „mint kés a vajon” siklik át az ellenségen. Ennek okán az első végigjátszás során az összes, de tényleg az összes „csalást”, bugot és bármit kénytelen voltam bevetni, hogy megtörjön végre a szemben álló gonosz. Persze a 2-3-4... végigjátszásra folyamatosan elemi a nehézségi szintet, viszont addigra már úgy belejöttem, hogy nem igazán okoztak problémát és azt is tudtam, mikor kell szaladni! Végül sikerült az 1.000G. Szerencsé(m)re nem jött DLC." (Renatto)

A legjobb 3 csak egy kattintásnyira van...
>>

Összesen: 57 [1-50]
1 | 2
[10] Szefi
Jan 03., Friday 18:28 #57
Válasz ne5h (#56) üzenetére
Köszönöm szépen!
Az Anthemen nem lepődtem meg, a Death Stranding, Rage 2 esetében hümmögve felhúztam a szemöldökömet. A Days Gone jelölését szimplán nem értem (persze elfogadom, de akkor sem értem) ...
Jan 03., Friday 10:15 #56
Válasz Szefi (#46) üzenetére
"Cégünk mindenben az ön rendelkezésére áll asszonyom"

Összesen 36 szavazat érkezett a csalódást okozó címekre, ezekből ha levonom azokat, amik csak 1-1 "jelölést" kaptak, a következőképpen néz ki a lista:

1. Anthem
2. Days Gone, Death Stranding
4. Sekiro
5. Fallen Order, Link's Awakening, Rage 2
I am such a B.A.
Jan 03., Friday 7:58 #55
Idén The Last of Us Part II és Cyberpunk 2077 versengésre számítok.
Jan 03., Friday 7:46 #54
Válasz Necroman Mk2 (#33) üzenetére
Inkább a PS-exkluzív GotY-ok sora szakadt meg. Ha jól emlékszem utóbbi három évben: Uncharted 4, Horizon Zero Dawn, God of War voltak a győztesek.

Várható volt, gyengébb év volt exkluzívok tekintetében.
[5] Rovik
Jan 02., Thursday 21:22 #53
Válasz sQr (#42) üzenetére
Ó annak is vannak hibái de sandbox játékként nem egy liga a két játék az rdr2 javára...
[29] lacapaca
Jan 02., Thursday 21:01 #52
Mármint az előző részére.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 02., Thursday 20:52 #51
Válasz Szefi (#49) üzenetére
Az első részére engem is így beszéltek rá...azóta is visszasírom azt a 8 ezer ft-ot, amit akkor arra ráköltöttem
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 02., Thursday 20:47 #50
Amúgy számomra ez egy egészen jellegtelen év volt. Nem mondanám rossznak, de valahogy az átütő erő hiányzott belőle. És az az érdekes, hogy igazából nem tudom megmondani, mi hiányzott. Mennyiségre tökre rendben van minden, sőt, szerintem túl is telítődött a piac, mégis a bejáratott játékaimat játszottam tovább, és inkább a backlogból válogattam szívesebben, mint az újabbakból.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[10] Szefi
Jan 02., Thursday 20:39 #49
Válasz Necroman Mk2 (#47) üzenetére
Ne már, most akarnak rábeszélni, hogy coop-ban egész emészthető a Breakpoint....
( Az én tippem is az Anthem lenne. )
[29] lacapaca
Jan 02., Thursday 20:29 #48
Válasz Necroman Mk2 (#47) üzenetére
Azzal szerintem baromi kevesen játszottak.
Anthem lesz az inkább, mögötte meg szorosan a Death Stranding.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Jan 02., Thursday 20:08 #47
Válasz Szefi (#46) üzenetére
Tippre: Ghost Recon Breakpoint
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[10] Szefi
Jan 02., Thursday 18:22 #46
Az év csalódása engem is érdekelne...
[27] Fre
Jan 02., Thursday 18:13 #45
Válasz zaz (#13) üzenetére
de hogy a Death Stranding benne van az első 10-ben... azt nem veszem be.
PC : I7 4790K + MSI Gaming5 Z97 +Asus Geforce Strix GTX 1080 + 16 gb Kingston 2400Mhz ram
[39] Hunk2
Jan 02., Thursday 16:56 #44
Válasz Rovik (#34) üzenetére
Nem Kojima csinálta volna jobb pontokat kapott volna. Kisebb az elvárás igy csalódás is sokaknak. Lett volna egy fejlesztő akire az emberek odafigyelnek.

Kojima csinálta az elvárás nagy volt egy jó sztori mellé lerakott egy egyszerű gameplayt ami unalmas vagy ép nem szórakoztató vagy egyeseknek még idegesítiő is. Igy aki 6-7 pontot adott rá ami szerintem közepes játék az is megérthető. 10 pontot túlzásnak tartom én is hisz más játékot ilyen jelzők " unalmas, nem szórakoztató, idegesítiő" vágóhídra küldene legtöbb tesztelő.
Igy sok helyen inkább a tiszteletből kapta azt a pontszámot, igy a tesztelő egy oldalra hajlik a közép út helyet.
"Élni és élni hagyni"
Jan 02., Thursday 15:01 #43
Válasz sQr (#42) üzenetére
Nem,ő a tényeket írta le:"De nem változtat a tényen hogy mocskosul felülértékelt játék"
Blade of the Darkmoon Xbox Live:williamsHUNGARY,PSN ID: xXwilliamsXx73
[33] sQr
Jan 02., Thursday 14:36 #42
Válasz Rovik (#38) üzenetére
Az elképzelhetetlen, hogy Kojima rajongástól függetlenül valaki nagyobb értéket látott benne / jobban élvezte, mint Te? : ]

Mert azt mondtad a véleményed írtad le és nem egyetemes igazságot.
Twitter: sequeeer
Jan 02., Thursday 12:05 #41
Válasz Tommy_Angelo (#40) üzenetére
Javítva, kösz az észrevételt.
I am such a B.A.
Jan 02., Thursday 11:13 #40
Gears 5-nél bekerült a Crackdown 3 része is a hsz-emnek!

Amúgy egész elfogadható kis lista lett ez.

Egyébként év közben azt éreztem, hogy nagyon jó kis év ez játék szempontból, de a listát nézve meg mégis felemás érzésem van. Nem született több igazán nagy, évek múlva is emlegetett játék idén vagy nem tudom...
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[27] arpi0912
Jan 02., Thursday 9:29 #39
Válasz Rovik (#38) üzenetére
Többnek tűnt az a 2+1x, de oké. Nem kételkedtem eddig se benne amit írtál csak furcsa. Mint az RDR 2-nél ahol állandóan a goty, meg a valaha volt legjobb game jelzőket írtad mindig. Csak most negatívban tolod ezt a DS-re. Pedig az RDR 2 is messze van egy valóban 10 pontos címtől hiába az lett.
Pont annyira túlértékelt a DS mint a 10 pontos (amit igazából nem ér) RDR 2 is, sajna ilyen ez a játékipar. Néha a realitástól elrugaszkodva bizonyos cégek/emberek játékait túlértékelik és nem veszik figyelembe a nyilvánvaló hiányosságaikat/hibáikat.
Na mindegy ízléseken nem veszünk össze.
Az MGS-es véleményeddel viszont egyetértek, bár én a 4-et is már picit visszalépésnek éltem meg játékmenetben a 3-hoz képest még ha maga a történet valóban epic volt és sose felejtem el. (Mondjuk a sose felejtem el a DS-re is igaz, ami általában nem mondható el egy közép szar játékra nálam.)
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[5] Rovik
Jan 02., Thursday 1:19 #38
Vallásként,azt hogy leírtam a véleményem nagyjából kétszer a tesztje alá 120+ óra gameplay után illetve ide?
Leírtam miért toltam ennyit bele. Ha kételkednél bemutathatom akár a profilommal akár screenshottal tökmindegy... De nem változtat a tényen hogy mocskosul felülértékelt játék ami rohadtul nem érdemli meg mert a történetét,karaktereit és a látványt (néhol) meg a zenét leszámítva a leggyengébb sandbox játék a genben és egyben az utóbbi évek legunalmasabb legrepetitívebb játéka. Ez van. Ha nem figyelne ott a Kojima név, szanaszét szedték volna a kritikusok (és a játékosok) olyan pontok alapján amikért más játék megkapta a magáét. De Kojimának csontig kell nyalni pedig az MGS V óta immár a második hatalmas kapufája aminek csak az értékelései kiválóak a mögöttes tartalma az durva középszer (vagy alatta) pár kiemelkedő elemmel. Mester ide mester oda. Az MGS 4 volt az utolsó valóban emlékezetes és valósan értékelt játéka.
[27] arpi0912
Jan 01., Wednesday 19:37 #37
Válasz Rovik (#34) üzenetére
Lassan már vallásként tolod ezt, mintha akkora sérelmet okozott volna a játék amit egy élet alatt nem tudsz majd elfelejteni. Pedig valamiért te is beleraktál 120 órát elmondásod szerint és gondolom nem azért hogy így hitelesebbnek tűnjön, hogy neked ez a véleményed.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[73] zaz
Jan 01., Wednesday 18:17 #36
Válasz Laza (#28) üzenetére
jogos,viszont én valamiért tök megfeledkeztem róla...😂
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[5] Rovik
Jan 01., Wednesday 17:46 #35
Év csalódása?
[5] Rovik
Jan 01., Wednesday 17:46 #34
Hogyan kell top3-ba szavazni egy játékot ami az exkluzivitása de főként Kojima neve nélkül egy top30-ba sem fért volna bele című műsorunkat látták....
Jan 01., Wednesday 17:23 #33
Nocsak, megszakadt az open world GOTY-k majd évtizeedes sora, és egy nem open world játék lett a győztes? WoW!
A Capcomnak meg elismerés érte!
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
Jan 01., Wednesday 14:09 #32
Válasz Sefneni (#31) üzenetére
Mi köszönjük, hogy írtok!
"This is our time to medicate..."
[1] Sefneni
Jan 01., Wednesday 13:23 #31
Köszönöm, hogy a véleményem többször is megjelenhetett a posztban.
BÚÉK!
Izgalmas évnek nézünk elébe.
i'm sarcastic. what's your superpower?
[15] Joel1970
Jan 01., Wednesday 4:26 #30
Reméljük
Olyan érdekes,hogy ami nem olyan fotorealisztikus,mint pl a 2019-es Resident Evil 2,az sokkal élethűbb,realisztikusabb,mert az agyaddal egészíted ki:lásd 1998-as Resi 2.
Szerintem ha teljesen fotorealisztikus lenne minden,akkoris élethűbb a 21 éves változat.
Tulajdonképpen a realitást az veszi el,hogy kész anyagot kapsz és az agyad nem egészíti ki,nem képzeled tovább,mint a könyveket.
Ezért szerettem volna a Rési 0-val még N64-en játszani...
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
Dec 31., Tuesday 19:32 #29
A Star Wars ban pont most jutottam el arra a pontra hogy kivágom a gèpböl. Úgy ahogy jól indult , de átcsapott az egèsz egy God of War shit be . Utálom ezt a karakter tengelye körüli dodge-los baromságot . Föleg ha többen nyomulnak rád ès a taktika ès ügyessèg megszünik szerepet játszani ès teret nyer a mázli faktor. Ráadáskènt amikor egy KOSCSIGA?!?! vagy valami prücsok szar bogár beadja a kegyelemdöfèst , na akkor robban a fejem.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
[34] Laza
Dec 31., Tuesday 17:03 #28
Válasz zaz (#13) üzenetére
A Re2 ha nem is az első helyen, de simán benne van az év legjobbjai között ... viszont ezt a SW játékot én sem értem ..... de a SW b..nak már az is felüdülés, ha középszerűt kapnak, a filmek után már ez is több mint tökéletes
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[13] Guba33
Dec 31., Tuesday 15:53 #27
Válasz Joel1970 (#26) üzenetére
Akkor jövőre a Resi 3 lesz az év játéka!☺
[15] Joel1970
Dec 31., Tuesday 15:37 #26
Válasz grosy (#6) üzenetére
Nagy az esély,hogy a Resi 3 is ilyen lesz!
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
[15] Joel1970
Dec 31., Tuesday 15:36 #25
Válasz tibisan (#4) üzenetére
Azok közül,amiket felsoroltál a Shenmue 3 bőven befért volna a 30.helyre.
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
[15] Joel1970
Dec 31., Tuesday 15:35 #24
Válasz siklara (#2) üzenetére
Miért,szerintem egyértelmű volt
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
[15] Joel1970
Dec 31., Tuesday 15:34 #23
Válasz Adamska (#1) üzenetére
Tényleg,csodálkoztam hogy miért pont ezek a játékok lettek világszinten a legjobbak az idei felhozatalból aztán rájöttem,hogy ezek mellett kévés jó játék volt,de volt.
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
[15] Joel1970
Dec 31., Tuesday 15:32 #22
A Devil May Cry 5 minden idők egyik legjobb játéka.
A Death Stranding megérdemli a harmadik helyet.
A Resident Evil 2 megérdemli az első helyett,bár fényévekkel jobb az eredeti 1998-as rész.
Boldog Új Évet Mindenkinek!
TENYÉSZBIKA VAGYOK!!!!!!!!!!!!
Dec 31., Tuesday 14:43 #21
Válasz zaz (#13) üzenetére
Szerintem azért elég gyenge év volt.Nem volt valami bőséges felhozatal.A DMC csak a kötelezőt hozta.A Fallen order viszont szerintem nem volt középszerű.Szerintem jó ideje csak elég gagyi SW játékokat kaptunk.A Battlefront 2 sztorija és hangulata se volt olyan jó,mint anno az eredeti 2 részé.Az Jedi Knight trilógia óta nem volt szerintem ilyen jó SW játék.A pályatervezés pedig szerintem egy plusz pont,mert annyira komplexek a pályák mégis vissza lehet találni és mégis adja magát,hogy merre kell menni.A kardozás viszont majdnem egy az egyben a Sekiro-ra hajaz.Igazából nekem a Sekiro volt a másik meglepetés,viszont abban a nehézséggel szerintem kicsit túllőttek a célon és csak azért nem tetszett az emberek többségének,mert szimplán képtelenek voltak végigvinni.Bevallom őszintén,hogy én is elakadtam benne.
[5] Adamska
Dec 31., Tuesday 13:58 #20
Válasz zaz (#13) üzenetére
hát az évek óta tartó silányságban, a középszer már kiemelkedőnek hat. sajnos ez ilyen : D
[13] kompedli
Dec 31., Tuesday 13:38 #19
Szerintem korrekt a top 10 lista, mondjuk én meglepődtem a RE2 első helyén, de örülök neki. Azért nem gyenge év volt ez se, kőkemény címek vannak itt megint a top10-ben!
[7] Gergő
Dec 31., Tuesday 12:50 #18
Tök jó, hogy amikhez írtam idén véleményt is ebben a listában, az mindhárom játéknál olvasható is😀
"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
[7] samus101
Dec 31., Tuesday 12:02 #17
Az idei Cod multi szempontból csalódás, ami ugye a sorozat sava-borda.. a tavalyi és az azelőtti is harmatgyenge volt...
"Reach out and touch faith!"
[30] sting
Dec 31., Tuesday 10:18 #16
Válasz Gergo89 (#3) üzenetére
Mellé még a Fallent!
[3] Lacek92
Dec 31., Tuesday 10:08 #15
A Days Gone és a Fallen Order előkelő helyezéseit látva azon gondolkodtam el, hogy mostanra a középszerű játékok is valahogy nagyon jól tudnak sikerülni. Ez lázszólag ellentmondás, de mintha a fejlesztők egyre jobban tudnák, mi kell nekünk, hogy mitől tudjuk annyira élvezni az amúgy nem hibáktól mentes játékokat is.
[73] zaz
Dec 31., Tuesday 8:48 #14
Amúgy remek kis év volt ez a 2019!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[73] zaz
Dec 31., Tuesday 8:39 #13
re2 az első? ok nagyduzzogva.....de hogy eza minden szinten középszerű fallen order a második! Ok betudom annak hogy évvégén jelent meg és mindenki erre emlékszik
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
Dec 31., Tuesday 1:41 #12
Ha agyonvernek, sem tudnám megmondani, mit keres itt a CoD, de ez megint legyen az én bajom.

Mindenesetre a top 10 szereplő kábé borítékolható volt.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[28] alf22
Dec 30., Monday 21:36 #11
Javitas a codhoz, "Kigyomlaltak a rohangalast"-ra:
KATT! 30masodperces lerohanas multiban.
Ugyanugy lehet rohangalni, csak a kempelest megkonnyitettek.
[38] Fieldtom
Dec 30., Monday 20:18 #10
Resident evil 2, Yeah! Marha jó lett!
Fáj, hogy a Katana Zero nem fért be. (Nem, hogy a 10-be, a 30-ba sem...)
Tegnap is ma feküdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
[11] frg_dnl
Dec 30., Monday 20:05 #9
Sekiro, Devilmay5 és Resi2 a TOP10-ben, ott a helyük.
[16] skiz0
Dec 30., Monday 19:48 #8
bár furcsállom, hogy Sekiro csak 4. lett - bár mégiscsak rétegjáték - jobban, mint egy Jedi, szal végülis érthető..
PSN: mucsacso
Összesen: 57 [1-50]
1 | 2