[GC2019] Doom Eternal próbakör
Eddig 6 hozzászólás
liquid
2019. September 13.
Friday 07:30
A 2016-os Doom hosszas vajúdás után sikeresen hozta vissza a… no, ha nem is a halálból, inkább a közönség egyre halványuló érdeklődéséből a sorozatot. Az új Doom gyors volt, brutális volt, és nagyjából minden megvolt benne, amiért a kilencvenes években megjelent klasszikus epizódokat szeretni lehetett.



És akkor itt van a Doom Eternal, ami első blikkre simán ugyanolyannak tűnhet, csak pepitában. A vizuális esztétika hasonló, maradtak a brutális fegyverek, az undormányos pokolfajzatok, és a lehetőség, hogy nagyon (NAGYON) erőszakosan leszámoljunk velük. Ami ennél több, az papíron (illetve: képernyőn) leírva talán nem is tűnik annyira biztatónak. Már csak azért sem, mert az általunk kipróbált demó egy meglehetősen hosszadalmas, és talán valamennyire felesleges tutorial-pályával nyit, ami – mint az oktatópályák többsége – unalmas. Valamennyire talán mégis szükséges, a monitorról jobbra (és balra) pillantva feltűnt, hogy az akrobatikusabb mozgás (falon futás, abból ugrás, aztán dupla ugrás, aztán triplán kombinálva mindezeket) bizony többeknek komoly problémát okoz.



Pedig ez még csak a kezdet. Az Eternal új lehetőségeket ad arra, hogy életerőhöz, páncélhoz és lőszerhez juss. Az életerőkinyerés a régi, a jó öreg glory kill: láncfűrészezz szét valakit, és ammot dob, páncélhoz pedig az ellenfelek megégetésével juthatsz – utóbbihoz hathatós segítséget nyújt a válladra szerelt lángszóró. És ha már szó esett a glory killekről: ezeket láncba fűzve egy rage-métert töltesz fel, és (tádám!) Rage Módot aktiválsz.



A pusztítás terén is kapsz új lehetőségeket: ott van például a sticky bomb, ami (senki nem fog meglepődni) az ellenfelekre tapasztható bomba. Szintén hasznos játékszer a rakétavető új funkciója, ezzel menet közben robbanthatod a rakétát, ami roppant jól jön akkor, ha valaki (vagy valakik) fedezék mögül próbálnak rosszalkodni. A klassz dolgok sorát gyarapítják a fegyvermodok, a demóban kipróbálható volt a Super Shotgun-ra aggatható Mortal Kombat Lánc (nem ez a neve, ezt mi aggattuk rá), amit az ellenfeleidbe akasztva odaránthatod magad hozzájuk.
Ha mindez egyszerre soknak tűnik, azért van, mert egyszerre kicsit tényleg sok is, de magában a játékban, harc közben az általunk látottak alapján nagyon klasszul simul össze az egész egy egységes, roppant élvezetes rendszerré. Ennek köszönhetően az Eternal egyszerre tűnik ismerősnek és újnak, megszokottnak és árkádosan felpörgetettnek – ilyen lehet, amikor az ember felesége / barátnője váratlanul új frizurával és új mellekkel állít haza.



Az összebenyomásaink? Teljesen jók, igaz, ez egy húsz perces demó, amiben helyszín tekintetében nem igazán kényeztettek el minket, a Mars holdjait már megjártuk nem egyszer. A demó alapján egy negatívumot tudunk felróni az Eternalnak: a rendkívül intenzív harcolós részeket kvázi-platformer szekció váltotta, ahol gyakorlatilag azt kellett kitalálnod, hogy melyik bolygó-töredékre ugrálsz / jutsz el legközelebb, a rossz döntés instant halálhoz vezetett – persze az is könnyen elképzelhető, hogy csak a demó volt az „ezt is mutassuk meg” hozzáállás jegyében így felépítve.

A Doom Eternal november huszonkettedikén jelenik meg PC, Google Stadia, PlayStation 4, Xbox One és Nintendo Switch platformokra.

[16] skiz0
Sep 17., Tuesday 13:01 #6
Válasz theSickness (#5) üzenetére
dettó, brutál jó lett az első rész OST-je is, hasonlóan faszát várok itt is majd
PSN: mucsacso
Sep 15., Sunday 19:44 #5
Válasz KiswechPS3 (#1) üzenetére
Nekem is Gordon az egyik nagy érvem a játék mellett. Egy zseni az a faszi.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[16] Kenny
Sep 14., Saturday 14:04 #4
Várom.
PSN ID: Kenny_hun, Nintendo ID: Kennyhun, Switch: SW-4473-7968-9192, 3DS: 1736-0687-8661
Sep 14., Saturday 0:51 #3
Válasz syabi01 (#2) üzenetére
Yep, régen volt 2016 , volt már abban is ilyen mod, a remote detonation.
And since you asked: no. It's massive.
[6] syabi01
Sep 13., Friday 23:15 #2
Bocsi, de a menetközben robbanó rakéta már az előzőben is megvolt, nem?
[55] KiswechPS3
Sep 13., Friday 10:25 #1
Nagyon varom, Mick Gordon tuti odarakta megint az ost-t, mar a gameplay revealben is nagyon kiraly volt a zuzda.
/* Life runs on Code */
Friss hírek

19 | Gamer365 podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

781 | [Maradj otthon és nyerd meg!] UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Öt darab twin stick lövölde jön a sorban!

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

4 | CD Projekt RED: 50 millió vaják a világban!

Kis lengyel regénysorozatból egy egész világot meghódító franchise.

pc,xbox1,ps4 0 | THPS 1+2: Chad Muska beköszön!

Folytatódik a nagy öregek interjúsorozata a szeptemberi megjelenés előtt.

xbox1 23 | Xbox Series X: a visszafelé kompatibilitás

Többezer játék már az induláskor. Emelt képkockaszám. HDR.

ps4 3 | The Last of Us Part II: Inside the Details

A fejlesztő naplósorozat következő része a kutatómunkáról szól.

pc,xbox1,ps4 0 | Disintegration: a többjátékos módok

A Halo társalkotójának játéka a megjelenés küszöbén.