A Nintendo igazi csúcskategóriás celebritással próbálja egyengetni a DS és a Brain Training sorozat népszerűségét. Az agytornásztatós sorozat új reklámarca a negyvenévesen is bájos színésznő, Nicole Kidman.
Kidman régi DS fannak vallja magát (mi is ezt tennénk, ha reklámkampányban szerepelnénk), és roppant elégedett az Agytréninggel:
“Hamar rájöttem, hogy a napi észtorna nagyon jó módja annak, hogy karban tartsam az agyamat”.
A negyvenéves színésznő ideálisnak tűnik a Brain Training népszerűsítésére: az “igéző vörös csaj” korszakát ugyan már maga mögött tudja, de még mindig roppant bájos teremtés, és jól áll a kezében a DS. A következő potenciális Nintendós reklámcsaj pedig lehetne mondjuk Jessica Alba: a Jessica Szentháromság (ALBA, BIEL, SIMPSON) oszlopos tagja a múltkoriban nyilatkozta le, hogy a forgatási szünetekben folyamatosan a DS-ét nyúzza, és múltkorjában még stáb tagjait is megajándékozta egy-egy Lite-al az utolsó csapó örömére tartott bulin.