[Teszt] Tom Clancy's The Division 2
Kapcsold jtk: Tom Clancy's The Division 2 (ps4)
Eddig 33 hozzszls
ne5h
2019. mrcius 21.
cstrtk 08:00
Dcgs. Taln ezzel lehet a legjobban sszefoglalni, miknt is indult a The Division plyafutsa. A megjelens utn volt a jtk krl minden, kezdve a grafikai downgrade-tl a lootrendszer problmin, a klnbz exploitokon t egszen a rossz sebzsi sklzsig. A Massive-nek hossz hnapokra volt szksge, hogy a visszajelzsekre hallgatva nemcsak kigyomlljk ezeket a hibkat, de a mr megerstett alapokra vgl a klnbz kiegsztkkel egy tartalmas, korrekt jtkot ptsenek fel. Azt hihetnnk, innen egyenes t vezet ahhoz, hogy a msodik rsz esetben mr ne kerljenek el ilyen szarvashibk. Sajnos a valsg azonban ennl kicsivel lehangolbb. Mint Washington szemttel teleszrt utci.



A trtnet nagyjbl az els rsz esemnyeit ismtli meg, nevezetesen: ezttal is adott egy romba dlt vros, ahol neknk kell helyrelltanunk a rendet, mikzben a httrben munklkod nagyobb fenyegetseket is megprbljuk felszmolni. Ezttal is kapunk egy mretes jtszteret, ami kerletre osztva adagolja neknk a tennivalkat, a httrtrtnetet kiegszt felszedhet trgyakat s termszetesen a tonnnyi klnbz lootot.

A Massive csapata kicsit varilt a kldetsstruktrn, aminek ksznheten a Far Cry 5 lazbb misszikezelse kszn vissza. Az egyes terletek ugyan rendelkeznek ajnlott szintkorltokkal, a vgigjtszs sorn azonban semmilyen megkts nem terhel minket, gy akr a kezd szintnkkel is benzhetnk a legmagasabb rtkre beltt kerletekbe. Persze a fejlesztk prblnak terelni minket az egyes szintlimitekkel, ellenben semmi akadlya annak, hogy a jtk brmely pontjn kifarmoljunk nhny plusz szintet s oda menjnk, ahova akarunk. Ennek kvetkeztben nem beszlhetnk kimondottan feszes sztorirl, br a megannyi egyb tennival miatt ez a vd amgy sem nagyon llna fent.



Az alapok teht ismersek, ezttal is szmthatunk a f kldetsek mellett mellkes megbzsokra is, ahogy a cgre jellemz kismilli gyjthet trgy is megtallhat a trkpen. Az els rsszel ellenttben azonban ezek egy rsze szervesen kapcsoldik a karakterfejlesztshez is, teht nem pusztn az esemnyek teljesebb tlthatsgt szolgljk, de egyttal az elmenetelnket is megknnytik. A kldetsek teljestse radsul a szoksos XP-n fell mindig szolgl valami tovbbi jutalommal. Kaphatunk j kpessgek megnyitsrt vagy meglvek fejlesztsre, passzv tulajdonsgok aktivlsra fordthat pontokat, esetleg a fegyvereink alaktshoz szksges kiegsztk tervrajzait. Ezzel egy csapsra azt is elrik a fejlesztk, hogy ne pusztn ktelezen teljestend megbzsokknt tekintsnk rjuk, hanem vgig is akarjuk csinlni ket, elvgre ezzel is a sajt eslyeinket s ernket nveljk.

A fejlesztsrl pedig rgtn rszletesebben is kell rtekeznem, ez ugyanis kell odafigyelst kapott a Massive munksaitl. Kezdskpp itt van az a tny, hogy a hagyomnyos, tapasztalati ponton alapul fejldst itt elfelejthetjk. Ahogy mr korbban rtam, a karakterfejlesztst szigoran adott kldetsek s feladatok teljestsvel tehetjk meg, a szorgosan felhalmozott XP-t kizrlag lootldk gyjtsre hasznlhatjuk. A fkldetsek 2 nagy csoportba sorolhatak: egy rszk a teljests utn j skillek megnyitst, a tbbi pedig ezeknek mdostst, illetve a megannyi perknek aktivlst teszi lehetv. Utbbiakrt az gynevezett SHD pontokat kell bszen gyjtennk, ezekbl vsrolhatunk j vltozatokat a mr meglv skilljeinkhez, illetve ezek segtsgvel nvelhetjk pldul a htizskunk mrett vagy a magunkkal cipelhet lettltk szmt.



Az els rszbl ismers kzponti bzis is visszatr, ezttal a Fehr Hzat vehetjk be, ahonnan aztn a klnbz akcikat tarthatjuk szemmel s tervezhetjk meg Washington szisztematikus felszabadtst. Ehhez j szolglatot fognak tenni a klnbz ellenrzpontok felszabadtsa, valamint a mellkes bzisok is, melyek annyi clt szolglnak, hogy klnfle tovbbi mellkes elfoglaltsgot adnak, amirt cserbe tovbbi jutalmakkal gazdagodhatunk, illetve ha csak meg akarunk szabadulni a flsleges cuccainktl, akkor nem kell mindig a fkzpontig utazgatni. Erre egybknt az egyes kerletekben tallhat menedkhzakban is lesz lehetsgnk, de fogadjuk el, hogy azon kvl, hogy tbbfell ugrltatnak minket, ms hasznuk is van. Ha ms nem, annyi, hogy a klnfle jtkelemek elrhetsgt az ezeken a helyeken sszeszedett emberek oldjk fel.

Ha pedig az ugrltatst szba hoztam, kln ki kell trnem r, mennyire jl esett, hogy az Anthem utn megint egy nma s emiatt teljesen jellem- s jellegtelen karaktert terelgethettem, aki mg akkor sem esik ki a szerepbl, amikor az Egyeslt llamok elnkvel van egy szobban. Komolyan feldls volt, hogy nem kellett azon aggdnom, milyen prbeszdeket fog lefolytatni, ahol esetleg olyan vlaszt ad, amivel nem rtenk egyet (#szarkazmus). Szerencsre legalbb a ruhzatt van alkalmunk s lehetsgnk alaktani, gy egy minimlis szemlyisggel azrt felruhzhatjuk.



Dacra annak, hogy msodik rsz sok tekintetben tovbbfejlesztette s ramvonalastotta a jtk egyes elemeit, bizonyos pontokon pp ellenkez teljestmnyt mutat, s elkpeszt mrtkben megkti a keznket. Rendkvl hasznos, hogy a mr megnyitott skillvarinsok kztt akr harc kzben is tudunk vltani (mg ha kicsit krlmnyesen is), ezzel alkalmazkodva az aktulis kldets megbzs nehzsgeihez, kzben minden egyes j fejlesztsrt vissza kell caplatnunk a kzpontba, hogy az ottani kirendeltnl vgrehajthassuk ezeket. Valamint azt is szem eltt kell tartani, hogy az akci kzbeni mdosts csak az ppen hasznlatos kpessgekre igaz, ha ezek kztt akarunk vltani, akkor megint mehetnk vissza a bzisra.

Ezzel szemben egy fokkal megengedbb az inventory kezelse, hiszen csak akkor kell egy-egy rust felkeresnnk, ha el akarjuk adni a feleslegess vlt felszerelsnket, amennyiben csak a kraftolshoz szksges alapanyagokra akarjuk lebontani ket, azt brhol s brmikor megtehetjk. A kraftols kapcsn egybknt kln szt rdemel, hogy a fegyvereknl a klnfle kiegsztk mr univerzlis mdostsoknak minslnek, vagyis egy-egy fegyvertpus esetn elg egyszer legyrtani egy j tartozkot, az az sszes abba a kategriba es fegyver szmra elrhet lesz, teht nem kell pldul egy hangtomptt 5-szr legyrtanunk. Ez pedig mg nem minden, minden, a kiegsztk ugyanis nem szmtanak bele a nlunk lv mindenkori felszerelsszmba, teht nem kell attl tartanunk, hogy pr tr vagy tvcs miatt nem tudunk j pnclt vagy fegyvert felvenni.



Ha pedig mr a pnclokra s a fegyverekre is kitrtem, akkor a jtk alfjnak s megjnak szmt lootrendszert is mltatnom kell, mert ez egy olyan pontja a jtknak, ami majdhogynem tkletesen kerlt megvalstsra. A jtk folyamatosan figyeli a karakternk szintjt s ennek megfelelen kapjuk a klnbz ritkasg trgyakat. Ahogy pedig lpkednk flfel a rangltrn, gy tnnek el az egyre inkbb hasznlhatatlan minsg cuccok, s veszik t a helyket az jabb, szintnknek megfelel kategrij trgyak. Ez igaz a tapasztalati pontok halmozsval kapott ldkra is, a jtk az elrehaladsunknak megfelelen dinamikusan sklzza hozznk a kapott trgyakat, gy sosem fogjuk azt rezni, hogy hasznlhatatlan eszkzkkel gyarapodunk.

Ezzel egytt a karakternkre aggathat pnclok esetben is trtnt egy igen komoly elrelps, nevezetesen mr a jtk kezdettl fogva rendelkezsre llnak az els rsz endgame-bl ismers szettek, melyekbl megfelel szm darabot viselve klnfle passzv mdostsokat kapunk. Ezek mell pedig az egyes darabokon megtallhat perkek s tovbbi bnuszok teszik lehetv, hogy mr a jtk kezdettl fogva megannyi buildet hozzunk ltre vagy igyekezznk a jtkstlusunkhoz, illetve a hasznlt fegyvereket s skilleket leginkbb kiegszt darabokat hasznljuk. Ha pedig ennyi nem lenne elg, magasabb szinteken a fegyverekhez hasonlan modokkal is ellthatjuk a vdelmnket, amivel csak tovbb mlyl a szemlyre szabhatsg. jdonsg, hogy a modok eltr kategrikba kerlnek besorolsra s bizonyos modokat csak a megfelel helyekre tehetnk, ezt clszer mindig szem eltt tartani.

>>

[41] Kuresz
pr 03., szerda 12:29 #33
Vlasz Joel1970 (#31) zenetre
Szerintem pont, hogy sokkal valtozatosabb a kornyezet. A fizika gyenge volt mind a kettoben.
A popuphoz idovel teljesen hozzaszoktam. Mar fel sem tunik. Viszont a bugok mar egyre jobban... Hyena lada zart ajto mogott, bevehetetlen control pointok, eltuno lovedekek, nyitott zart ajtok ( szo szerint)
De meg igy is boven jo allapotban van.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[1] gabee1987
mrc 29., pntek 15:33 #32
Ami engem legjobban megfogott ebben a jtkban az pont a grafika. 2700x-el, gtx1070-el folyamatosan 60-120 fps kztt mozog a framerate, n itt egyltaln nem talltam hibkat. Ha dx12-re lltom, akkor vannak megakadsok elg srn, de dx11-ben hibtlan. Az audiovizulis sszhats viszont sztem majdhogynem pratlan. Nagyon hangulatos a grafika, a bevilgtsi rendszer jl teszi a dolgt. A jtktr valami flelmetes mennyi 3d-s objektummal van telepakolva. Itt tnyleg hihet, hogy emberek ltek s menekltek vagy pp kzdttek. Ehhez trsul mg a hangrendszer, amivel minden egyes tltnyhvely koppanst, a fegyverek minden kis apr zajt iszonyat jl lehet hallani. Ha gameplay-re nem is nagy szm a jtk, az audiovizulis rsze sztem hibtlan. Igaz pr v ksssel, de azt hiszem elrtk a hrhedt 1. rsz E3-as trailer sznvonalt, pr dologban mg meg is haladja azt.
[15] Joel1970
mrc 26., kedd 4:59 #31
Az els rszhez kpest a krnyezet s a fizika is gyenge.
RESIDENT EVIL 2
[16] JeonAran
mrc 25., htf 0:29 #30
Ez a vilg legjobb 7 pontos jtka.
Gamer PC + Switch
[11] mcwolf
mrc 23., szombat 21:55 #29
n One X-en grafikai bug-ot szinte nem is lttam. 1-2 levegben lebeg trgy volt a legrosszabb. Van nhny bnrondn megcsinlt rnyk (pl. A Fehr hzban), de ennyi.
Van mg nha bebugz/beakadò hang, de technikai oldalrl n nem talàltam ms slyos hibt.
Nem tudom bug-e , de az egyik fertztt terleten mr mindent megnztem, tbbszr visszamentem, hogy mit hagyhattam ki, semmit nem talltam, s mgsem adja meg teljesìtettnek.
Nlam 8,5 a jtk, mert ugyan nem sok jts van benne, de valahogy a jtkmenet nekem mgis fluidabbnak tnik.
Jobb megtenni s megbnni, mint megbnni, hogy nem tettem meg
[41] Kuresz
mrc 23., szombat 11:19 #28
Raid-rl van valakinek infja, hogy mikor jn?
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[41] Kuresz
mrc 22., pntek 21:38 #27
460 a max. Par ismerosom mar maxos.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[35] savoo
mrc 22., pntek 21:36 #26
Vlasz Rotten (#24) zenetre
Ja, a 6-os kommentben ltszik hogy van, aki PC-n.
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
[38] Hunk2
mrc 22., pntek 12:52 #25
Vlasz Rotten (#24) zenetre
Master race is szenved eleget!
"lni s lni hagyni"
[26] Rotten
mrc 22., pntek 12:29 #24
Vlasz ne5h (#11) zenetre
Nem mindenki szenved konzolon
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[38] Hunk2
mrc 22., pntek 12:12 #23
J teszt lett, igaz nlam random 4 emberel is simn mentek a sztori misszik.
gy is messze vagyok a vgtl meg csak 19 szint vagyok!
Sokat csavargok egy-egy terleten mr 3 srga szettem is van lott rendszer sem rossz. Lehet ez miatt ersebb is vagyok tlagnl, ne5h gondolom inkbb vgig futottatok mindenen a teszt megkvnta sietsget?
A nehzsg javtva lesz kvetkez updatben, jl olvastam.

A kalibrls sokall jobb lett sokall tlthatbb az egsz, tbb farmolst is ignyel, a jtk tonna szmra doblj a lottot gy megfelel cuccokat sszeszedni hozz nem lehet nagy gond.

Ami viszont nem tetszik hogy igaz vltozatosak az ellenfelek, feladatok nagyon ismtldnek olyan rzsem van. Sokszor rzem gy ezt a feladatot csinltam mr kicsit monotonn vlik az egsz.

Amit hinyolok a tesztbl az titkos misszik megemltse amikhez bizonyos dolgokat kell csinlni vagy vgezni, Hunter vadszatot amit senki se prbljon ki 18 szinten!XD Vagy a karakter kiszedi/kidobja meg semmislt pncl darabokat ha azokat lelvik rlunk ez nem olyan fontos valahogy teli van a jtk ilyen kis apr rszletekkel.

A vgre egy tipp.:

Fedezk fedezkbe rohanst hasznljtok mozgshoz egy terleten,20% kevesebb sebzst kaptok be mintha csak simn elfutntok egy fedezkig.
"lni s lni hagyni"
[41] Kuresz
mrc 22., pntek 10:45 #22
Vlasz ne5h (#21) zenetre
Az 4 emberrel +2 boss.
Ami azert eleg durva, foleg hogy ketten tenyleg mennyire konnyu a jatek. Pedig mar tier 2ben vagyok. Tegnap mar lattam 448-450es embereket.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
mrc 22., pntek 10:37 #21
Vlasz Kuresz (#20) zenetre
"a gyenget csak siman felhuzza es ennyi"

Szerintem ez sem teljesen igaz. Nlunk az alacsony tagot hiba hzta fel a jtk, konkrtan minden ellenfl egy lvssel leszedte (nem csak a sniperesek s a boss-ok) s a sebzse is jcskn elmaradt a minktl. s ez nem a loadout miatt volt, ugyanazt a fegyvert hasznltuk. Teht a felsklzs sem mkdik teljesen jl.

A ltszmmal kapcsolatban egyetrtek, amikor hrman voltunk konkrtan mg egy boss-t dobott a kldets vgre a jtk, mint amikor csak ketten prbltuk.
I am such a B.A.
[41] Kuresz
mrc 22., pntek 10:25 #20
Vlasz ne5h (#17) zenetre
Nalunk tuti nem a szintkulonbseg a gond. Tegnap is harman nyomtuk, volt egy 248-as, egy 300-as en meg mar 350-es vagyok es nem fekudtunk, csak max egyenkent. Itt szerintem a szintnek nincs koze a skalazashoz, a gyenget csak siman felhuzza es ennyi. A legnagyobb tenyezo, hogy hanyan vagytok egy csapatban.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
mrc 22., pntek 9:18 #19
Nem mintha nem lenne minden, de Tom Clancy-nek mi kze (volt) ezekhez a jtkokhoz? Azon tl, hogy a Ubisoftnl vannak a jogok s kvzi mindenre rnyomhatjk, mi ennek a "franchise" jellegnek a httere? Nehezen tudom elkpzelni, hogy komoly vsrlert kpez az a rteg, aki pusztn az r neve miatt vesz meg egy 60 eurs jtkot gy 2019-ben.
Rise and shine, Mister Freeman - rise... and shine.
[17] Tomtom
mrc 21., cstrtk 16:35 #18
Nekem pont az oly sokat mltatott grafika az ami nagyon nem jn be. Nem is a grafika, inkbb a helysznek oda nem ill hangulata. Szoknom kell mg ezt a steril 4K felbontst. Most mg az elsben prblom megszerezni az utols pajzsldt, de a rgen annyira sokat doblt Warlordot nem akarja kipergetni...
...attl, mert egy majom cilindert hz, mg majom marad, tlen mikor minden fehr, mindegy mi van a h alatt, a szemtdomb szemtdomb marad...
mrc 21., cstrtk 14:58 #17
Vlasz Kuresz (#15) zenetre
3-an sem felttlenl normal. Mentnk gy, hogy ketten voltunk 25-s szinten, a harmadik ember 10-el alacsonyabban s kb percenknt fekdtnk. Annyira megdobta az ellenflszmot a harmadik ember miatt, hogy 2-en nem tudtuk teljesteni, mivel a harmadik embert csak felsklzta a jtk, de rdemi sebzse nem volt.
I am such a B.A.
[16] eandre
mrc 21., cstrtk 14:23 #16
Vlasz zaz (#10) zenetre
Nem a grafikra rtem. A stlus, helyszinek tma. Stb. Uncsi mr sztem. Semmi jat nm fedezek fel.
[41] Kuresz
mrc 21., cstrtk 13:55 #15
Vlasz ne5h (#11) zenetre
Van popup boven, de a demo SOKKAL... SOKKAL SOKKAL rosszabb volt. Ott rendesen zavart, itt csak annyira tunik fel, mint barmely mas jateknal.

Megegy gondolat a nehezseghez: ha egyedul jatszol, az very easy, ketten easy, harman normal, 4-en nightmare. Nem ertem hogy skalazza ezt a jatek, de negyen komolyan nem eri meg jatszani, mert ugy elszall a nehezseg, hogy amit ketten letolnatok halal nelkul 10 perc alatt, az 4en x halallal ~1 ora.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[41] Kuresz
mrc 21., cstrtk 13:50 #14
Tegnap ertem world tier 2-be.
Nekem nagyon bejon a jatek. A sztorin vegigszaladtam, abbol nem is maradt meg semmi... majd talan ha nagyon nem lesz mivel jatszani, majd nekiulok megegyszer. Az endgame tetszik. Van mit csinalni boven. Szerintem a skalazas jol mukodik, igy fair.
A nehezseg nagyon nagy feketepont! Kiegyensulyozott harcom talan meg nrm is volt. Vagy atfutok egy termen, vagy lelo az elso mob. Ezt kesobb javitjak remelem.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[72] zaz
mrc 21., cstrtk 13:04 #13
Vlasz ne5h (#11) zenetre
Van pop up de messze nem akkora gz.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[12] Cash Bacsi
mrc 21., cstrtk 12:59 #12
Vlasz ne5h (#11) zenetre
Zalnnal mi X1X-en toljuk, nem az elavult csigalass PS4prn ...
Flame ON!
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
mrc 21., cstrtk 12:39 #11
Vlasz zaz (#10) zenetre
Mr amikor be tudja tlteni.
I am such a B.A.
[72] zaz
mrc 21., cstrtk 12:35 #10
Vlasz eandre (#9) zenetre
K***va szp a jtk! Zsenilis az sszhats. Minden egyes helyszn iszonyatosan rszletgazdag!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[16] eandre
mrc 21., cstrtk 11:11 #9
Ezek a kpek... mintha az MW2-bl lennnek. Ami rgen men volr de ez ma szerintem nagyon kevs.
[32] backstab
mrc 21., cstrtk 11:10 #8
Ja, s a Control Point-ok "kincseskamri" minden nap jratltdnek! Csak ennyit tudok mondani Washington D.C-rl, megyek is vissza ebbe a 9(!) pontos jtkba!
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[32] backstab
mrc 21., cstrtk 11:06 #7
Farmols trkk, ha valaki mg nem ismern:
A Base of Operations-ben vedd meg a Detection 2 perket. Ez annyit csinl, hogy ha egy elfoglalt Control Point parancsnoknak adomnyozol annyi telt, vizet vagy alkatrszt, hogy a szmll elrje az 50-et, akkor 10 percre reflektorknt fog vilgtani az sszes lootolhat objektum, akrmerre is jrsz (a falakon keresztl is). Ez az kpessg csak akkor veszik el, ha vszesen lecskken a parancsnoknl az erforrs szintje, ha jra felhzod 50-re, megint hasznlhat lesz (de ha a krnyez erforrs node-ok nincsenek ellensg ltal megszllva, a Control Point laki maguk is begyjtik az erforrsokat). Mivel a vilgt effekt az ellenfelekre is hat (igaz, halvnyabban, mint a ldkra), a kldetsek eltt is rdemes beszlni a legkzelebbi CP parancsnokval, hogy aktv legyen a "wallhack" a kldets els nhny percben.
Mindezek utn foglald el a Solar Farmot az East Mall kerletben (10. szint krl mr menni fog), tltsd fel a parancsnok kszleteit, s kezdd el a nyitogatst! Ezen a hatalmas terleten legalbb 50 klnbz lda, zsk s egyb trol van, pr perc alatt irdatlan mennyisg felszerelst s crafting materialt lehet begyjteni.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[32] backstab
mrc 21., cstrtk 10:47 #6
Tnyleg szaggat s pop-upol, mint az llat, PC-n is. Minden driver a legjabb, SSD-re van teleptve, minden erforrs-zabl vizulis trkk kikapcsolva, de hiba. A vilg sszes tbbi jtka gynyren fut, gyhogy valsznleg nem nlam van a hiba. Mg csak egy hete jelent meg, gyhogy azzal nyugtatom magam, majd patchelik. Ugye? Ugye?
Irtzatosan, igazsgtalanul, kvetkezetlenl, elmebeteg mdon nehz, mg szlban is. Az els rsz legdurvbb boss-aival szvtam annyit, mint most egy kznsges Elite ellenfllel. Nem is tudom, hogy gondoltk ezt: ennek egy populris, millik ltal knnyen jtszhat jtknak kne lennie, nem egy hardcore cmnek. Volt olyan sztori kldets, amit kb. hsszor kezdtem jra, mert belptem a boss-arnba, s mg mieltt fedezkbe tudtam volna hzdni, szitv lttek, vagy a vipers narks domink vertek agyon. Viszont huszadjra meg teljesen ms fellls vrt, a boss is mshol spawnolt, gy mr stagalopp volt. n szeretem a kihvst, de az ne abban jelentkezzen, hogy mikor mr csak egyetlen ellenfelet kell lenyomnom a csompont elfoglalshoz, akkor a htam mg teleportl egy vletlen pont arra kborl Hina szakasz.
s mgis imdom, mert mindig van mit csinlni benne, mindig van mit felfedezni, fejleszteni, gyjtgetni, tpolni, megvdeni, elfoglalni. Lemegyek a csatornba kulcsokat keresglni, egyszer csak kinylik egy ajt, amirl fogalmam sem volt, hogy kinylhat, s egy egsz osztag True Son masrozik ki rajta, mgttk egy agyonpnclozott Elite-el. Vrt izzadva, tz perc alatt lekzdm ket- risten, mifle fnyoszlop az ott az Elite hullja fltt? Lila? LILA! Az els lila fegyverem, egy csods M60 LMG. Kiprblom az els szembejv Hina csapaton- nem csak egyszeren lekaszlja ket, hanem valsggal elolvasztja. Te j g, akkor megyek vissza arra a kldetsre, amit feladtam- hopp, kzben szintet lptem! Akkor visszamegyek a bzisra, s ezzel a SHD ponttal kifejlesztem azt a perket, s craftolok egy fogantyt erre az LMG-re...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
mrc 21., cstrtk 10:41 #5
Vlasz zaz (#3) zenetre
Csapatban csak akkor van gz, ha nem azonos szinten vagytok, de ezt a tesztben is lertam.
I am such a B.A.
[12] Cash Bacsi
mrc 21., cstrtk 10:14 #4
Vlasz ne5h (#2) zenetre
A jl megszokott, mindenre kitr, alapos Nash teszt ... kicsit rossz szjzzel s tlzott szigorral pontozva. A 7 ponton kvl viszont mindennel egyet rtek ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[72] zaz
mrc 21., cstrtk 9:54 #3
Vlasz ne5h (#2) zenetre
Mg csak LV 14 s ja ,egyedl simn lehet haladni, ha odafigyel az ember, de ha csapatba verdsz akkor a gp megvadul! Viszont tnyleg hatalmas mka ahogy tartunk egy terletet,ketten M60asokkal zrtzezve mg a harmadik csapattag valami pontlvvel durrogtat
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
mrc 21., cstrtk 9:43 #2
Vlasz zaz (#1) zenetre
Nem tudom, hol tartotok benne, de amg nem tallkoztl a Black Tuskkal, addig nem tudod, milyen nehz is tud lenni a jtk.
A Capitol Strongholdot letoltam egyedl hall nlkl, kzben meg World Tier 1-ben az els Black Tuskos kldets alatt tbbszr haltam meg, mint addig az egsz jtk alatt.
World Tier 1-ig szerintem simn el lehet jutni egyedl is (odafigyels nyilvn nem rt), onnantl viszont szerintem egyszeren elengedhetetlen egy csapat.
I am such a B.A.
[72] zaz
mrc 21., cstrtk 9:39 #1
Mg nem volt idm a tesztet elolvasni csak az rtkel dobozt nztem, de az alapjn egyetrtek
Tegnap toltuk csapatban mire Cash bcsi: te bazdmeg ez nem kibaszottl krva nehz?
s ja..nha teljesen fullba tudja tolni a jtk a kretnt
Viszont hatalmas mka.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
Tom Clancy's The Division 2 adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Ubi Soft
Fejleszt: Ubi Soft
Megjelens: 2019. mrc 15.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Van

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
+ gy kell lootrendszert csinlni, kremszpen
+ rdemi cllal rendelkez mellktevkenysgek
+ Szettek hasznlata mr a jtk kezdettl
+ Az endgame nem a vg, csupn a kezdet
+ A vrosi krnyezet ellenre vltozatos ltvnyvilg
Ami nem tetszett
- Nem gy kell nehzsget lltani, Ubisoft!
- A co-op sklzs mkdse
- Az jragondolt jrakalibrls
- Az a frnya pop-up
Olvasi rtkels: 7,4 (13 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

33 | [Teszt] Tom Clancy's The Division 2

A szabad vilg pusztulsa nem rt vget Manhattanben, a Division gynkei ezttal Washingtonban igyekeznek rendet tenni, mind az utckon, mind a sznfalak mgtt. Kibvtett s tdolgozott alapok vrtak minket a msodik rszben. De elegek voltak az jtsok? Jelentsnk egy kattints mgtt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba