[Teszt] Resident Evil 2
Kapcsold jtk: Resident Evil 2 (ps4)
Eddig 122 hozzszls
drag
2019. janur 23.
szerda 21:00
Az ismeretlentl val flelemnl kevs htborzongatbb dolog ltezik - rg rjttek persze mr erre, ami miatt j ideje sikerrel alkalmazzk ezt a receptet a horror mfajban a videojtkok is. Igen m, de mi van akkor, ha az alapok mr adottak, mint most a Resident Evil 2 esetben? A krdst szerencsre b tizent ve, az els Resident Evil jragondolsnl mr sikerrel megvlaszolta a Capcom, aminek az eredmnye a gamertrtnelem taln legpazarabb remake-je lett. A nosztalgiahullm htn rkez utasok pedig megnyugodhatnak: szerencsre azta sem felejtettk el.



Horrorjtkot remake-elni nem egy hls feladat, a Capcom azonban mgis hibtlanul hajtotta ezt vgre a Resident Evil 2-vel, egy olyan cmet letve az asztalra a nap vgn, ami gy tud h maradni az eredetihez - mind cselekmnyben, mind helyszneiben, mind jellegzetes elemeiben -, hogy kzben j jtkknt is abszolt megllja a helyt. s ami mg fontosabb: j lmnyknt is, a RE2 ugyanis brmelyik sarkon kpes meglepetseket okozni. Hogy mi a rosszabb annl (a horror szempontok miatt ezt most abszolt j rtelemben vve), amikor tudod, hogy a kvetkez szobban elvileg valami nagyon borzalmasnak KELL kvetkeznie? Ht az, amikor belpsz… s nem trtnik semmi. A pillanatnyi megnyugvst ilyenkor ugyanis hamar felvltja egy mg mlyebbrl jv rettegs, amikor is tudatosul benned, hogy valsznleg akkor fognak lecsapni rd, amikor a legkevsb szmtasz r. RE2 remake mestere ennek a jtszadozsnak, ami miatt azoknak teljesen friss lesz az lmny, akik tvirl-hegyire ismerik az eredetit.



A klasszikus tll-horror jtkmenetet sokan eltemettk mr az elmlt vtizedben, a Capcom azonban kt ve a Resident Evil 7-tel teljesen vratlanul bebizonytotta, hogy igenis van mg ltjogosultsga. Az j RE2-vel ezt most sikerlt mg egy szinttel magasabbra emelni, egyszersmind modernizlva a stlust, a j hr pedig az, hogy az egsz tovbbra is mkdik - st, kkemnyen sszell. Pedig mr nincs rgztett nzet, sem tank-irnyts. Mgis pont olyan kiszolgltatottnak rzed magad, mint 20 ve, pedig a kls nzet elvileg teljesen tszabja a jtkszablyokat. Az ellenfelek fantasztikus tudatossggal megtervezett mozgskultrja, a klausztrofobikus plyadizjn s az ersen minimalizlt munci azonban remekl visszahozzk ezt a velejig feszlt lmnyt - mindezt gy, hogy az egsz nem rzdik mltban ragadtnak. Flrerts ne essk: ha nem szereted, hogy minden egyes ellenfl komoly veszlyt jelent, s nyugtalant az rzs, hogy mindig mindenbl kifogysz, akkor ez tovbbra sem a te mfajod. m egy olyan rban, ahol a Dark Souls egy alapvet jelensgg tudott kinni a gaming vilgban, gy gondolom, hogy erre bven van hely s igny…



Ha nagyon le akarjuk egyszersteni, akkor a Resident Evil 2 tovbbra is a kkemny erforrs- s kockzatmenedzsmentrl szl, amit beledobtak egy horror felirat dobozba, hogy a feszlt szitucikkal megneheztsk a dolgunkat. Valjban azonban nem tesznk mst, mint dntseket hozunk, szobrl szobra. El tudok futni a kt zombi mellett, hogy megsproljak egy tr lszert? Belefr a kockzat gy, hogy csak egy gygynvnyem maradt? s egyltaln mennyit tartalkoljak ksbbre a ldban? Krdsek, amikre soha nincs egyrtelm vlasz, a RE2-t ugyanis tbbflekppen is vgig lehet jtszani, a nagyon figyelmes szekvencilis dizjnnak ksznheten pedig soha nem tudod annyira elszrni, hogy a kimerlt erforrsok miatt egy-egy szakasz teljesthetetlenn vljon. St, egy-kt ponton (klnsen a "B" vgigjtszsnl) mg kicsit dcgss is tud vlni a temp, amikor a jtk hirtelen annyi itemet dob feld, hogy tz percen bell harmadjra fordulsz mr a cuccaidat trol legkzelebbi item boxnl. Ez azonban semmikpp sem jelenti azt, hogy knnyebb lett a jtk, egyszeren csak tbbfajta trgyat lehet felvenni, mint rgen, ami nagyban ksznhet az j msodlagos fegyvereknek vagy ppen a RE3-bl tvett lpor-szisztmnak.

LEMEZCSERE HELYETT...
A remake szerencsre megtartotta az eredeti jtk jellegzetes s majdhogynem egyedlll megoldst, az A-B szcenrit. A Resident Evil 2 ugyanis lnyegben kt prhuzamosan fut trtnet: miutn befejeztk az els vgigjtszst Leonnal vagy Claire-rel, nekivghatunk a msik karakterrel is, amely tbb ponton is merben el fog trni az elstl. A kt hs sajtossgai miatt ppen ezrt lnyegben ngy klnbz vgigjtszst kapunk ezttal is, ami miatt megri tbbszr is belevgni a kalandba - ktszer mindenflekppen!



Eddig fleg a harcrl, illetve a tll-horror, mint mfaj jellegzetessgeirl esett sz, pedig a klasszikus Resident Evil jtkoknak legalbb ilyen hangslyos elemei voltak a logikai rszek is. Nincs ez mskpp most sem: tovbbra is a key itemek felkutatsa, illetve a knnyebb-nehezebb puzzle szekcik megoldsa a vgigjtszs els szm mozgatrugja, melyek tkletes egyenslyt alkotnak a harccal s a felfedezssel. Taln ilyen tren voltak a legbtrabbak a Capcomnl, mert br a jellegzetes elemek megmaradtak (pl. sznes kulcsok, sakkbbk), rengeteg dolog megvltozott, ms helyre kerlt vagy ppen kibvlt. Ez igaz magukra a helysznekre is, melyek tovbbra is a rendrrs, alagsor, csatorna, laboratrium vet kvetik ugyan, de a ksztk bven mertek vltoztatni (akr komplett j helysznekkel!), amik szerencsre jl sltek el. Pont az ilyenek miatt rzdik az egsz egyszerre egy modern alkotsnak, illetve egy, az eredetihez h remake-nek.



A modernizlsnak persze fontos rsze a ltvny is, amely abszolt hozza a Resident Evil 7-ben ltott magas sznvonalat - a RE Engine tovbbra is hibtlanul teljest mind az ltalnos kpi vilgot, mind a rszletgazdagsgot, mind pedig a bevilgtst tekintve. St, egy eleme hatrozottan kiemelked lett a RE2-nek, ez pedig a srlsmodell, ami nemcsak ltvnyosan undort (vagy fordtva?), hanem a jtkmenetre is hatrozottan rnyomja a blyegt, hiszen a zombik csonkolhatsga jutalmazza a pontos clzst. A jtk emellett az audiovizulis jtsztr msik trfeln sem okoz csaldst: a hangokat szintn nagyon jl eltalltk. "Kedvencem" a megllthatatlan Tyrant, a remake-ben taln mg hangslyosabb Mr. X messzirl is hallhat trappolsa, amely alaposat csavar a feszltsg potmteren. De a zenknek is megvannak a maguk hidegrzs pillanatai, amikor az amgy teljesen megjult soundtrackben felfedeznk egy-egy klasszikus dallamot vagy tmt. (A maximlis nosztalgira vgyk elrendeli bnuszknt azrt a rgi zenket s hangokat is megszerezhetik.)



sszegezznk! A Resident Evil 2 gy volt kpes megjulni ezzel a remake-kel, hogy h maradt mindahhoz, amit rgen kpviselt, megtartva a klasszikus jtkmenetet s hangulatot. Ugyanakkor pont annyit vltozott s modernizldott, hogy 2019-es jtkknt is abszolt megllja a helyt, amiben az "joncok" is ugyangy meglelhetik az rtket s az lmnyt. Ez utbbi kapcsn egybknt dicsret illeti az ltalnos prezentcit is, az tvezetk ugyanis jval komolyabb hangvtelt kaptak, mint eddig. s br a Resident Evil franchise-ra mindig is jellemz irtzatos mennyisg sajtszszt lehetetlen felitatni (s ht mgis csak egy olyan jtkrl beszlnk, ahol egy rendrsg alagsorba egy 10 lpsbl ll fejtrn keresztl lehet lejutni), sszessgben jl ll neki a kicsit rettebb s "hihetbb" megkzelts, ami nagyban ksznhet egybknt a sznszek munkjnak is. Persze mg gy is lemoshatatlanul "B" az egsz, de sokkal jobban csszik mai szemmel, mint a rgi rszek, ami mindenkppen komoly hozzadott rtk, ha mr remake-rl beszlnk.

Lm, csodk a gamingben is lteznek: amikor mr gy tnt, hogy a Capcom vgleg elfelejtette, mitl volt Resident Evil a Resident Evil, hirtelen kt olyan jtkot is elnk tettek kt ven bell, amely visszahozta mindazt, amit elveszettnek hittnk. A Resident Evil 2 pldartk remake, amely gy tartotta meg a hszves eredeti jtkmenett s rtkeit, hogy kzben a vltoztats s a modernizls szmra is jutott tr. gyhogy nincs mst tenni: ideje mg egyszer belpni a tll-horror vilgba. Sok szerencst!



Resident Evil 2 | Platform: PC, PS4 (tesztelt), Xbox One
Fejleszt: Capcom | Kiad: Capcom | Megjelens: janur 25.

sszesen: 122 [1-50]
1 | 2 | 3
febr 11., htf 11:07 #122
Vlasz Zargul (#119) zenetre
Arra nincs valami tleted, hogy hogyan lehet a laborban lv fnykpet elhvatni ?
Oly sok az tni-val s oly kevs az id!
[13] kompedli
febr 10., vasrnap 10:18 #121
n is lassan vgig rek Leonnal (mr a G vrus laborban vagyok)
Kb 9 rm van benne eddig s azt kell mondjam kegyetlen j lett. Igazi hamistatlan resident evil lmny, s mivel anno nem sokig jutottam ebben, nekem szinte minden az jdonsg erejvel hatott.
n a legtbb esetben prbltam fejbeldzni a zombikat, s tnyleg rdekes hogy van amelyik benyel 5-6-7 lvst is fejre, de cserbe van amikor egy lvstl lerobban a feje. A clzs meg annyira precz hogy ha kicsit kzelebb jnnek vagy bemozognak annyiszor mell lttem hogy mr inkbb idegessgembe elvettem a shotit vagy a magnumot az itemek nagyon jl el vannak rendezve, rdemes volt ksbb visszaenni azokra a helyekre amiket nem tudtam kinyitni. A hangulat az nagyon pars vgig, szval eddig nekem nagyon bejn. Kvncsi leszek mit tartogat mg a tbbi szlon, ha vgeztem Leonnal.
[10] K4PL4N
febr 01., pntek 13:42 #120
Vlasz Zargul (#119) zenetre
Ksznm!
[10] Zargul
jan 31., cstrtk 8:01 #119
Vlasz K4PL4N (#118) zenetre
Az egyik sewers keyes szobban van egy lift ami levisz oda.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[10] K4PL4N
jan 31., cstrtk 1:41 #118
Sajnos nem talltam erre a clra megfelelbb 'topikot', de: van esetleg valakinek tlete, hogy a Claire A szlon hogy tudnk visszajutni az underground facility lpcsjhez, ahol felhasznlhatnm a S.T.A.R.S jelvnyt? Lttam, hogy van egy T-tool a szobros lejratnl, gondolom azzal tudtam volna nyitva hagyni azt az utat, ugye? (Az els Birkin boss-fight-nl sztcsapjk a visszavezet utat oda lentrl.)
jan 29., kedd 10:45 #117
Vlasz JeonAran (#115) zenetre
Azrt emiatt 2-3 pontot levonni...kegyetlen vagy !
Oly sok az tni-val s oly kevs az id!
jan 29., kedd 10:37 #116
Vlasz zaz (#114) zenetre
Nlam standard nehzsg mellett fixen 3-4 golytl szoktak felborulni, akrmilyket is lvm, pedig elgg felpimpeltem a Matildt.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[16] JeonAran
jan 29., kedd 10:19 #115
Vgig vittem a B sztorit is Clairrel. Rendesen megutltam a vgre a jtkot. 2-3 pontot vesztett nlam az rtkbl . s ez leginkbb Clair rtelmezhetetlen fegyver arzenljnak ksznhet. Teljesen felesleges ennyifle pisztoly.
Gamer PC + Switch
[72] zaz
jan 29., kedd 9:52 #114
Vlasz siklara (#109) zenetre
Kutyk szerencsre max 2 (pisztoly) lvstl fekszenek! Meg is lepdtem!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[13] Guba33
jan 28., htf 20:32 #113
Vlasz kokesininja (#101) zenetre
Vrjl mg,most a Switches 0,1,4-et kell megcsinlniuk...😉
[41] Kuresz
jan 28., htf 15:37 #112
Vlasz kokesininja (#101) zenetre
Mivel mar szinte mindenen elerheto az osszes re valamilyen szintu remaster kiadasban, en bizakodo vagyok.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
jan 28., htf 13:40 #111
Vlasz Zargul (#104) zenetre
Igen, kb. nekem is ezek szrtak szemet negatvumknt. Ahogy mondod, a cscs jeleneteket mintha direkt visszafogtk volna.
A varjk valszeg baromi idegestek lettek volna, de legalbb dramaturgiai szinten egy raj elreplhetett volna valamely kinti vrosrszen az orrom eltt . Ez is egyfajta szimbluma a Resiknek, mg az 5-ben is szerepelnek az elejn minimlis szinten !
Meg baromira jl jtt volna nhny snittnl egy totl vagy nagytotl. Mindig kb emberkzelbl vannak az tvezetk is, pedig a screenshotokban azt a csalka rzetet keltik, mintha itt-ott lenne benne kls kameralls is .
Szval vannak azrt negatvumai .
Oly sok az tni-val s oly kevs az id!
[37] Fieldtom
jan 28., htf 13:00 #110
Vlasz siklara (#109) zenetre
Zombikutyt a kennelben lttem csak agyon, a tbbi ell elfutok n is.

Az egybknt tnyleg kiszmthatatlan, hogy egy lb 2 vagy 8 lvstl szakad le, gy lni csakis vgszksg esetn szoktam.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jan 28., htf 12:39 #109
Vlasz Zargul (#106) zenetre
Nekem sokszor a lbuk is olyan nehezen szakad le, de egybknt n is ezt csinlom, meg leginkbb csak btorok krl keringzk velk.

A zombikutya kemnyebb di, de a parkolban vgl ellk is inkbb elfutkostam.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[72] zaz
jan 28., htf 11:05 #108
Vlasz Kuresz (#99) zenetre
A 4. ezzel a srlsmodellel.....FAP*FAP*FAP
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[72] zaz
jan 28., htf 10:59 #107
Azt hittem,hogy a jtk halra fog idegelni, meg szanaszt frusztrl! rmmel jelentem,hogy semmi!c
gy haladok ,mint ks a vajon! Igaz minden szobt kkre megcsinlok....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[10] Zargul
jan 28., htf 10:59 #106
Vlasz siklara (#103) zenetre
n mr nem veszdm fejlvssel, 2-3 golyval levlasztom az egyik lbt, kssel kicsit lesebzem aztn csak kerlgetni kell. Nagy tereknl s kevsb frekventlt helyszineken mg csak ks sem kell.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[10] Zargul
jan 28., htf 10:54 #105
Vlasz Fieldtom (#102) zenetre
Az eredetiben csak a B sztoriban jelenik meg fix helyeken de tbbszr mint a remakeban. Viszont ilyenkor meglhet egy idre s dob lszert is. Amgy nem rossz a remakeban sem csak a fegyverzaj odavonzza s nyilvn akkor jelenik meg amikor az addig kipucolt folyoskra j ellenfelek spawnolnak, aztn jhet a kergetzs mikzben keresesni s hasznlni kell a ktelez itemeket. Too much.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[10] Zargul
jan 28., htf 10:43 #104
Vlasz kokesininja (#100) zenetre
SPOILER
A varjakrl eltudom kpzelni hogy azrt szedtk ki mert mshogy van a clzs, a kutyk is baromi idegesitek tudnak lenni, nem hogy egy sokkal kisebb termet repked fos. A molylepkt s a pkokat n is hinyoltam, nincs r magyarzat . Tyrant ledobsa/gunshop/alligtor: az egsz jtkra jellemz hogy a cscspontok egyszeren vrszegnyek. A labor nmegsemmisit szakasza pikkpakk levan zavarva, MrX talakulsa iszonyatosan jellegtelen az eredetihez kpest, a kommands sztori is sokkal gyengbben van prezentlva ezzel a videkazetts, sztszabdalt, alig mutatunk valamit megoldssal. A B sztori vge is hall primitiv, tk ugyanaz mint az A csak leesel egy szintet az utols ajt eltt, ahol persze egy lifthez jutsz, ami pont oda visz ahova kell, semmi plusz kr a ldatologatssal, mszklssal, nem rzem azt a pluszt benne hogy "ez most a B sztori". Mondjuk nmagban az A-B is furcsa egyben, nincs kohzi a kt trtnet kzt, az egyikben Anette igy hal meg, a msikban gy. A rgi valahogyan megtudta oldani hogy prhuzamos trtnsek ltszatt kelti... Az tiszta hogy sokat nyirbltak a jtkbl (br igy is kellemes az itemvadszat de jval kevesebb van mint az eredetiben) de itt-ott azrt msba is belekapott a ks.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
jan 28., htf 10:34 #103
Bele kell hznom, n mg csak a Leon A vge fel jrok.

Olvastam a neten a bullet sponge vitt a nha 6-7 fejlvst is benyel zombikrl, s van benne valami, engem is bosszant nha, mennyire sok golyt el lehet pazarolni egyetlen zombira, s sokszor mg utna is flkel. Marad a j reg kerlgets, ami most mr jval nehezebb, de legalbbis msmilyen, mint rgen, viszont cserbe tnyleg sszefosom a bokm, amikor egy-egy szk folyosn tmegnyomor van.

Nem mondom, nha anyzok rendesen, mert mg standard fokozaton is vannak nagyon geny rszek, amig nem tanulod meg, hol hnyan s mikor ugranak rd, de sszessgben IMDOM!
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[37] Fieldtom
jan 28., htf 10:16 #102
Vlasz Lavitz (#98) zenetre
Hzi mozin tolom, szval mg ijesztbb a lptek duhogsa.

& Zargul: frusztrl rsz, az igaz, de nagyon feldobja a hangulatot. Az eredeti Re 2-ben is benne volt?
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jan 28., htf 10:02 #101
Vlasz Kuresz (#99) zenetre
Igen, nagyon kirly volna egy 3 remake is !
Vgl is az engine mr megvan . Gondolom azta azt is csiszolgatjk Capcomk, szval biztosan baromi ts lenne .
Oly sok az tni-val s oly kevs az id!
jan 28., htf 9:34 #100
Na lezztam a Leon A- Claire B sztorikombt, plusz nagy nehezen a Hunk gameplay-t is, ez poftlanul nehz volt !!!
Rviden s tmren ami nem tetszett a remake-ben:
SPOILER

-Pkok, varjk s a vgn a molylepke hinya, Ezeket risi hiba volt kiszedni !
-Tyrant ledobst mirt nem mutattk ?
-A Kendo gunshop s az alligtor a rgiben hatsosabbak voltak szerintem, ezek jellegzetes momentumai voltak a rgi rsznek, itt olyan mellkes szerepet tltenek be .
-A zenei alfests vgig baromi jellegtelen .

SPOILER VGE

Viszont az atmoszfra, a jtkmenet s a mellkszlak profi kidogozsa letehetetlenn teszi .
Aki lezzza a Tofu gameplay-t, annak gratullok, n a rendrrsig jutottam !
Nlam 8 pont !
Oly sok az tni-val s oly kevs az id!
[41] Kuresz
jan 28., htf 8:51 #99
Az RE visszatert. Mar a 7 is brutal jo volt, de ezzel a remasterrel nagyon betalaltak. Jo lenne a 3-4bol is egy ilyen minosegu feljavitas. Vennem is oket.
"Minden multi cm exkluzv mert x-en olyan minsget ad ami pron is elrhetetlen."
[67] Lavitz
jan 27., vasrnap 22:11 #98
Vlasz Fieldtom (#96) zenetre
Egy j flessel viszont kivlan lehet kvetni ppen merre jr. Szvsz majdnem leraktam a jtkot mikor megjelent. Nem brom ha frusztrlnak. Szerencsre van olyan j a jtk s rdekel is hogy belementem a fogcskba.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | l jtk streamek!
[10] Zargul
jan 27., vasrnap 21:26 #97
Vlasz Fieldtom (#96) zenetre
Szerintem inkbb idegesit s zavaro. Megtri a gameplayt mikzben mg a tovbbjutson dolgozol. Mondjuk az is igaz hogy fix pontokon jelenik meg, szval fel lehet r kszlni de az hogy megllithatatlan az elg nagy vicc. Beletolsz a legersebb skulbl s megll kb 10 mp-re. WTF. Nemesis is korrektebb volt ennl.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[37] Fieldtom
jan 27., vasrnap 16:44 #96
SPOILER!!!






Azrt tyrant folyamatos trappolàsa egy id utn a nyomunkban elg idegrl tud lenni. 😀
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jan 27., vasrnap 10:26 #95
n is remnykedek egy RE3-ban, a Nemesis brutl lenne ilyen minsgben.
Found.
[10] Zargul
jan 27., vasrnap 9:59 #94
Vlasz Lavitz (#89) zenetre
Ugyanebben a minsgben a Nemesis risi dobs lenne! Annl a rsznl sajnos mr kijttek a technikai korltok, az elre trolt htterek mr nem szolgltk ki annyira a jtkot mint az els kt rszben. Br prbltk elhitetni hogy te most a vgrit l, pusztul Raccoon city-t jrod krbe de knytelenek voltak szk utckba beszoritani igy ez kevsb jtt t. Viszont most minden szinten rendelkezre ll a technolgia, ltom magam eltt a full lemodellezett Racoon City-t, a nyilt, risi tereket, a lngol, robban vrost ahogy a hevenyszett barikdokon s ttorlaszokon prblod tverekedni magad az egyik sarkbl a msikba mikzben kt hztmbbel odbb visszhangzik a "stars" vlts... Persze trszkits is kell a klausztrofbia rzse miatt, nem open world-t kne belle csinlni, a szoksos item vadszat mellett mert persze. Code Vernl viszont szerintem nem felttlenl indokolt a remake, sokkal dinamikusabb a kameranzet, rendes 3d poligon krnyezet, ok a tank irnyits mg megvan de azon kivl elgg ksz jtk. Olyan minsgben jra felpiteni mint a 2-t amgyis priorizlja hogy melyik rszekhez nylnak hozz s a Nemesis biztosan elrbb van. A Dino Crisisekben nem nagyon hiszek, max az egyet, az mg kirly volt de a kettrl nincsenek tul j emlkeim.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[67] Lavitz
jan 27., vasrnap 8:18 #93
Vlasz Joel1970 (#92) zenetre
Sztem jnni fognak. Jk a pontok a 2-nek az eladsok is rendben lesznek. Ha csak ezt a 4 jtekot megcsinljk a kvetkez 10 vet ki is piplhatjk Capcom-k.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | l jtk streamek!
[15] Joel1970
jan 27., vasrnap 6:06 #92
Vlasz Lavitz (#89) zenetre
Ha jnne a Nemesis s a Code Vera remake,az fantasztikus lenne.
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
jan 27., vasrnap 6:04 #91
Vlasz Wallace (#90) zenetre
Nekem jobbnak tnik a graf.A demo szerintem mg bta verzi.
RESIDENT EVIL 2
[11] Wallace
jan 26., szombat 22:55 #90
Vlasz Joel1970 (#85) zenetre
A demo mr a vgleges graf-ot mutatta elvileg.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
[67] Lavitz
jan 26., szombat 21:48 #89
Vlasz Zargul (#88) zenetre
Ha ilyen minsgben folytatjk fellem jhet a 3. rsz is ilyen jrahzva meg a Code Veronica is! De ha mr belendlnek ne lljanak le s jhet a Dino Crisis 1-2 is ilyen formban!
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | l jtk streamek!
[10] Zargul
jan 26., szombat 12:57 #88
Els benyomsok: tl vagyok Claire A-n s belenztem Leon B-be. Ht ez totlisan a klasszikus A-B megolds, nem is tudom mirt merlt fel egyltaln hogy nem lesz vagy nem a rgi megoldssal. Az A lezrsban ugyangy s ugyanott megvan a cliffhanger, a B azonnal j s ms utvonalakat fed fel (s persze tengernyi szivatst), ennl jobb nem is lehetett volna. Br egy kicsit riceg a narrativa mivel Leonnal az els kperny mr az a helyszin ahova Claire fl ra alatt jut el, fogalmam sincs merre kerlt Leon bty de ezen lpjnk tl. Mondjuk az sem derlt ki szmomra hogy mit keresett Clairenl rgtn egy fegy de hagyjuk is. Az A sztori alapjn, br magam sem gondoltam volna de tkletesen hozza a rgi jtkmenetet s feelinget, az igazi fasza klasszikus puzzlekkel, item management cennal, szekvencilis plyadesignnal satbbi. Ettl fltem a legjobban de hlisten megoldottk. Az ujragondolsok remekl mkdnek (a labor valami eszement jl nz ki!), teljesen j lmny minden ismert elem, pl a "vonatlift" egybefzse a vgjtkkal s a klasszikus harccal rohadt jl mkdik! Vagy a fagyaszt masina a laborban, azon klnsen nagyot vigyorogtam ahogy ugyangy tekereg meg forgatja az itemet ide-oda mint a rgiben. Rvden, tkletesen pitettk jj a jtkot pedig vgtelenl szkeptikus voltam a megjelens eltt. Ami viszont zavar: a zene lnyegben teljes hinya (remlem a rgi ost-t KLN dlcknt is meglehet majd vsrolni), a vgjtkban s a kommandsok sztorijban semmi epikus/fordulatos nem volt (pedig ez a kett cscspontjai voltak a rginek), az idnknt rmtr RE7 rzsek (a vas ajtkon val ki-be mszklskor azt vrtam mikor tmad be valamelyik Baker+HUD, stb...) br ezt a jtk vgre egyre jobban levetkzte a labornak ksznheten. Az biztos hogy a 7nl ezerszer jobb lett s a Code Veronica ta a legjobb Resi. A mrciusban megjelen rgi karakter modellekkel s a rgi zenkkel tbbet nem is kivnhatnk. Ave Capcom!
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
jan 26., szombat 11:14 #87
Basszus, be kne szereznem ezt s az els rszt is!!!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
jan 25., pntek 10:51 #86
Vlasz backstab (#80) zenetre
n is kt lt helyemben nyomtam le az els vgigjtszst, nehz letenni.
Found.
[15] Joel1970
jan 25., pntek 10:00 #85
Vlasz mcmacko (#78) zenetre
Azrt azt hozztennm, hogy pre-renderelt htter jtkok rajongja is vagyok s van olyan trgy ami lethbb az eredeti 1998-as rszben(persze sokkal alacsonyabb felbontsban)!Pl.a Rendrrsn a bejrattl jobbra lv "ajtnak" a vgn az italautomata!Szval nagyon kzeltnk a fotrealizmus fel,de mg van hov fejldni
A jtk szerintem sokkal szebb,mint a demban volt!
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
jan 25., pntek 9:53 #84
Vlasz mcmacko (#78) zenetre
Igen,fantasztikus a grafika (is)
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
jan 25., pntek 9:52 #83
Vlasz backstab (#80) zenetre
Pontosan gy van!Fantasztikus az atmoszfrtl kezdve minden porcikja!s nagyon flelmetes!
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
jan 25., pntek 9:51 #82
De ezzel a kameranzettel is fantasztikusan j a jtk!!!!!!!Pedig n fix cam rajong vagyok jjel mr jtszottam vele
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
jan 25., pntek 9:49 #81
Vlasz Zargul (#75) zenetre
Lehet,hogy majd belerakjk bizonyos rszekbe taln Rengeteg kiegszt tartalom fog rkezni!
Amgy a jtkban a legels zombi gy kinyrt engem,mint a sicc
RESIDENT EVIL 2
[32] backstab
jan 25., pntek 9:41 #80
Hajnali 5 ta nyomom. Ez a jtk zsenilis. Nem hogy teljes rat, de duplt is megrt volna.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[11] kos23
jan 24., cstrtk 22:09 #79
Mondjuk, ha megoldhato lett volna vszinu belerakjak a fix kamert, de, ha vlasztani kell inkbb ez, mert igazbl a fanok egy rszn kvl nem sok mindenkit mozgatott meg volna a jtk, ha az eredeti technikai paramtereivel jn.
jan 24., cstrtk 21:58 #78
Vlasz Joel1970 (#70) zenetre
Azrt beszars, hogy real time ltunk olyan grafikt, amit mg pre renderknt is elviselnnk egy remake esetben.
"This is our time to medicate..."
[25] Hwopapa
jan 24., cstrtk 21:46 #77
Vlasz Fieldtom (#76) zenetre
n mr 2x is megszegtem ezt idn (Travis + NSMBUD), viszont ezt most elrakom addig, amg vgig nem toltam az 1-et meg a 0-t, ami gy 3 ve pihen a libraryben
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[37] Fieldtom
jan 24., cstrtk 20:53 #76
Vlasz keviny (#59) zenetre
Nem is lenne ez olyan nagy baj, ha nem esett volna mr be a hnapban egy masszv blu ray film szlltmny, amit kipakols kzben gy mutattam be a bartnmnek, mint janur hnap kiadsa. Erre jn ez is holnap.

zaz: Backlog irts volt tervben, de ezt nem tudom kihagyni, fleg, hogy az egsz htvgm szabad lesz most. Szerintem le is darlom.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
[10] Zargul
jan 24., cstrtk 20:27 #75
Vlasz Joel1970 (#70) zenetre
OHMY! Ebbe instant szerelmes lettem. Komolyan, opci szinten mirt nem lehetett belerakni? Ezerszer hangulatosabb mint az action based nzet.
You must rally the horde and lead your people to their destiny!
[15] Joel1970
jan 24., cstrtk 18:43 #74
Vlasz drag (#71) zenetre
rtem!Kszi a rengeteg inft!! Azrt rlnk,ha a jtkban az ltalad emltett rszeken kvl majd lenne egy patch,legalbb a jtk egy rszig fix cam-mal Vglis a Lost in Nightmare elejn is csak kis ideig volt aktvlhat a fix cam,,de szupi volt Ha annyira vgyom majd a fix camra elkapom a Zero,1,Remake,2,3-mat s nosztalgizom s mg a Code Vera-t br ott mr a Claire-t kvette tbbszr a kamera,de azrt fix volt Tnyleg:Jhetne mr a Code Veronica BC-be Xbox-on s PS4-re kiadhatnk a Store-on az els hrom rszt trfekkal megpakolva.n tuti vev lennk r
RESIDENT EVIL 2
jan 24., cstrtk 18:24 #73
23 v!!!! 18000Ft HA HA
Don't. believe the Hype!! ;) PSN ID:MCKILLERONE XBOX360:MC KILLER 2
sszesen: 122 [1-50]
1 | 2 | 3
Resident Evil 2 adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Capcom
Fejleszt: Capcom
Megjelens: 2018. jan 25.
Kategria: Akci/Kaland
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
9
Ami tetszett
+ Hamistatlan tll-horror jtkmenet
+ Rendkvl h az eredetihez, de mer vltoztatni
+ Pazar ltvny, szuperrszletes srlsmodell
+ Jl ll neki a komolyabb hangvtel
+ Megtartottk az A-B trtnetszlat
Ami nem tetszett
- A temp egy-kt helyen picit dcgss vlik a sok item miatt
Olvasi rtkels: 8,2 (18 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

122 | [Teszt] Resident Evil 2

Kevesen gondoltk volna, hogy az els Resident Evil-jtk 2002-es remake-je utn tbb mint 15 vet kell majd vrnunk a kvetkez jragondolsra. m ahogy a monds is tartja, jobb ksn mint soha. A Resident Evil 2 esetben pedig - a vgeredmnyt ltva - ez hatvnyozottan igaz. Teszt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba