Hosszú éveken át a Blizzarddal kapcsolatos spekulációk középpontjában állt a Titan, a rejtélyes, csak a kódneve által ismert MMO project, ami egyesek szerint a WoW utódja, mások szerint annak sci-fi alternatívája lett volna. Ha az a volna ne lett volna - mert a fejlesztést hivatalosan is lelőtték.
Mike Morhaime a Polygonnak adott interjújában jelentette be a dolgot, ami talán nem ért mindenkit akkora meglepetésként, tekintve hogy nem is olyan régen újrakeződött a játék fejlesztése, akkor nem részletezett problémák miatt. Egy biztos: a fejlesztők nem találták szórakoztatónak a játékot, így elbúcsúztak tőle - és a jövőben egyáltalán nem akarnak új, nagyszabású MMO-val jelentkezni.
A TITAN a harmadik híresebb Blizzard-project, amit a nagyközönség várakozása közben lőttek le: ott volt előtte a Warcraft Adventures, illetve a StarCraft Ghost is. Más projecteknek, mint például az első StarCraftnak, vagy a Diablo III-nak szerencséje volt: ott egy rosszul elsült prototípus után mégis sikerült jó útra terelni a fejlesztést.