[Teszt] Darksiders III
Kapcsold jtk: Darksiders III (ps4)
Eddig 63 hozzszls
ne5h
2018. november 28.
szerda 13:00
Az utols rsz ta eltelt 6 v alatt a Darksiders sorozatnak bven volt ideje, hogy ismt megtallja nmagt, vagy mg inkbb, tovbbvve a hagyomnyt ezttal is valami teljesen jban megprbltatnia sajt magt. A formlds a jtkot kszt egykori Vigil Games-re is kihatott, hiszen a csapat lecskkent ltszm mellett jjalakulva hozta el neknk az apokalipszis jabb eljvetelt. Az tszervezds a jtk teljes egszre hatssal volt, azonban mg nem rohanok ennyire elre.



A szrira jellemz igencsak knyes idvonalba War "rulst" kveten csatlakozunk be, Fury pedig jval kevsb empatikus, mint koponyamaszkot visel testvre, gy fel sem merl benne a Tancs dntsnek megkrdjelezse. Helyette inkbb kapva-kap az alkalmon, hogy az idejekorn tjra indtott vilgvge egyik nem vrt mellkhatst, a Ht Hallos Bn szkst kezelje. Ezzel remlve, hogy tette biztostja majd mlt helyt a lovasok ln, amikor a vgs vgtjukra sor kerl.

Ez teht kezdetben a mozgatrugja lobbankony hsnnknek, ahogy azonban haladunk elre a lepusztult vilg helysznei s a Bnk kztt, gy lesz rr Fury-n a gondolat, hogy valami valban nincs rendjn. Mr a kezdterlet sorn szrevehetnk kt igencsak fontos rszletet. Az els, hogy a harmadik rsz a msodik epizd nyltabb tereivel szemben valamivel ktttebb lokcikkal dolgozik, a msodik pedig, hogy bizony ezttal sem kell nlklznnk a mr ismers backtrackinget.



A jtk egyes terletei s ezzel egytt a plyadizjn is egy jelentsen komolyabb szintet kpvisel, taln a szria legtbb rejtekhelyhez s eldugott zughoz lesz szerencsnk a Darksiders III-ban. Ezek az elsre megkzelthetetlen pontok pedig nem csak rtkes trgyakat rejtenek, hanem komolyabb kihvst nyjt ellenfeleket, st, mg opcionlis boss-t is tartogatnak szmunkra. Ha ez nem lenne elg, a rgik egyes terletei, de nha mg a klnbz znk kztt is olyan mrtk sszekapcsols s egymsba fonds van jelen, amit korbban csak a mfaj egyik legjobbjtl lthattunk. Igen, a Dark Souls-ra gondolok, a prhuzam azonban esetnkben nem elcspelt kzhely, a Gunfire Games valban mlt mdon nylt a FromSoftware jtkaira jellemz vilgptshez, mint inspircis forrs. Radsul ez az jfajta megkzelts egy msik elnnyel is jr, nevezetesen a vilg s a "kldetsek" felptse nem teljesen lineris, gy bizonyos pontokon csak rajtunk ll, merre megynk tovbb, illetve melyik ellenfllel kzdnk meg elbb. A helysznek kapcsn pedig kln ki kell trnem egyre, ahol a fejlesztk olyan mdon nylnak a terlet alapjul szolgl selemhez, amihez foghatt nem mindennap ltunk.

A hasonlsg azonban itt mg nem r vget, hiszen a harcrendszer alapjai is inkbb a soulslike cmekre jellemz taktikusabb, nmileg visszafogottabb megkzeltst helyezik eltrbe. Sokkal nagyobb jelentsge lesz az ellenfelekhez viszonytott helyzetnknek, illetve az sszecsapsok is leginkbb egy tncra fognak hasonltani, ahol a jl idztett kitrsek s gyors ellentmadsok adjk majd a legnagyobb elnyt. Jl szemlltetik mindezt a megfelel pillanatban kivitelezett elugrsok utn elhvhat counter mozdulatok, melyek az egyik legersebb csapst hivatottak bevinni. Ha pedig ennyi nem lenne elg, a harcok sorn kt klnbz tmadst is feltlthetnk. Az els a Wrath attack, mellyel egy gyors, de nagy erej tmadst vihetnk be. A msik pedig a Havoc, mely Fury valdi alakjt engedi szabadjra, mellyel tmenetileg sebezhetetlenn vlunk, az letnk egy rszt is visszatlthetjk, valamint nem utols sorban nem csekly mrtk puszttst vihetnk vgbe.



A harcrendszer teht megkapta a maga souls-ostst, de mi van mg? Pldul a karakterfejleszts, mely ugyan tovbbra is az ellenfeleinkbl s az egyb forrsokbl felhalmozhat lelkekbl trtnik, az ltaluk szerzett pontok csak az alaprtkeink mdosthatjk, gy pldul a tbb leter mellett a nagyobb alapsebzs jelenti majd a bellk szrmaz pluszt. Mi a helyzet a skillekkel? Nos, azok eltntek, jobban mondva talakultak. Fury alapfegyvere, a multifunkcis ostor mell idvel kapunk msodlagos fegyvereket is, ezek azonban nmileg komplexebb mdon lesznek bevethetek. Az gynevezett Hollow Formok ugyanis nem pusztn egy-egy kiegszt fegyvert biztostanak lovasunknak, hanem specilis kpessgeket s tmadsokat is.

A Hollow Formok jelentik a harcok s egyben a vilg felfedezsnek is az alapjt, egyttal ltaluk lesznk enyhn arra buzdtva, hogy a mr ismers helyszneket jra krbejrjuk, hogy lssuk, az jonnan szerzett kpessgek birtokban milyen korbban megkzelthetetlen pontokra juthatunk el. A Formok ltal biztostott fegyverek egyttal a hozzjuk tartoz specilis kpessgeket is behozzk a harcokba, gy pldul a Fire Form segtsgvel brmikor jtszi knnyedsggel hevthetjk fel a harcokat s lobbanthatjuk lngra ellenfeleinket. A kirobban szemlyisg mell 3 msik alakot is begyjthetnk, ezek pedig szintn megannyi trkkt tesznek a tarsolyunkba.



A lelkekkel trtn fejldst mr emltettem, azonban szerencsre nem pusztn ennyiben merl ki a Darksiders III fejlesztsi lehetsge. A folyamatosan nlunk lv ostor mellett a Hollow Formokkal elrhet fegyvereket is lesz lehetsgnk magasabb szintre tornszni, ezltal nvelve a velk kioszthat tsek erejt. Ebben a mr ismers kovcs, Ulthane lesz a segtsgnkre, aki az egyszer kovcsols mellett tovbbi szolgltatsokkal is kszl. Mint pldul a fegyverekbe tehet klnbz erst rnk fejlesztse, amik segtsgvel az egyszerstett harcrendszerbe is csempszhetnk nmi taktikzsi s kombinlsi lehetsget. Minden rna kt passzv kpessggel rendelkezik, fejlesztsk pedig kt gon futhat, mindegyik g a rna egy-egy bnuszt tornssza nagyobb rtkre, a vgs formt elrve pedig mindkt tulajdonsg elri a maximlis rtkt, ezltal mindkt kpessg teljes mrtkben kihasznlhat lesz. Azt azonban szben kell tartanunk, hogy ha az egyik gon elindulunk, a msik g kpessge csak az utols fejlesztst kveten fog ersdni, valamint a kt g eltr alapanyagot ignyel. Jl meg kell teht fontolnunk, melyik bnuszt is akarjuk hosszabb tvon hasznlni.

A linerisabb plyadizjn egyik fj pontja, hogy a korbbi rszekkel ellenttben ezttal nem lesz lehetsgnk vad vgtzsokba fogni hsges paripnkkal, gy Rampage, Fury htasa pusztn csak statiszta szerepet tlt be a jtk sorn. Szintn a ktttebb felptsnek ksznhetjk, hogy az elrehalads tekintetben is nmileg szigorbb lesz velnk a jtk, hiszen egy esetleges elhallozskor a legutols ellenrz pontra dob vissza minket a jtk (hell, bonfire). Hogy mik ezek a pontok? A kedvenc rusunk, Vulgrim ltal hasznlt freglyukak, melyek segtsgvel mi is utazhatunk a mr felfedezett terletek kztt. s hogy mi mst is krhetnnk mg ettl az alzatos kereskedtl? A mr emltett lelkekkel val szintlps mellett az Ulthane-nl trtn fejlesztsekhez vsrolhatunk nla hozzvalkat, esetleg nhny j rnval is kevesebb tehetjk, a gygytsunkrt felels amulettnkhz szerezhetnk nla nmi plusz tltetet vagy a brmikor bevethet klnbz kristlyokbl tlthetjk fel a kszleteinket.



A fentiek alapjn a Darksiders III knnyen tnhet egy remek jtknak, a valsg azonban keser pofont tartogat neknk, hiszen dacra a mr taglalt elemeknek, sajnos nhny ponton meglehetsen gyengn teljest. Ezek kzl az els s taln legfontosabb, hogy a jtk igen komoly tltsi s kpfrisstsi hibkkal kszkdik, rm az rmben, hogy ezek dnt tbbsge inkbb a felfedezsek s a logikai-platformer rszeknl jn el, mintsem a harcok alatt. A tltsekkel kapcsolatban sem tloztam, adott pontokon a jtk nem rest hossz msodpercekre is megmerevedni, amg az ppen elttnk ll terletet teljes egszben betlti. Nhny kirv esetben pedig ez a fajta belassuls a hangokra is kihat, amik ilyenkor meg-megakadnak.

Szintn ki kell trnem a kamerakezels esetleges sutasgra is. Az ellenfelek kijellsekor a betekintsi szg s annak magassga is megvltozik, ez pedig bizonyos helyszneknl knnyen eredmnyezi azt, hogy a kamera olyan pozciba kerl, ahonnan nehezen tudjuk az elttnk ll teret jl beltni. Szerencsre a fellenfelek ellen sokkal jobban teljest ezen a tren a jtk, ellenk javasolt is hasznlni a clzst, m az egyszerbb ellenfelek esetben inkbb tancsos mellzni a rhagyatkozst.



Nem pusztn a kamerakezels fogja a harcok sorn az egyedli kihvst jelenteni, hiszen a jtk bizonyos pontjainl rezheten megugrik a nehzsgi v, a fejlesztknek sajnos nem sikerlt egy egyenletes emelkedst belnik. Ez addhat a mr emltett nem teljesen kttt felfedezsbl s non-lineris elrehaladsbl, azonban ez nem vltoztat azon a tnyen, hogy egyes helyszneken bizony komoly nehzsgi tskkkel is szembeslhetnk (az ilyen helyzetek hangulathoz tkletesen passzol ez a ksrzene).

Siklara s az apokalipszis napos oldala

Kisebb kltsgvetsbl kszlt, mint az eldje, mgis teljesen skizofrnnek rzem magam, amirt sokakkal ellenttben felhtlenl lveztem a Darksiders 3-at. A vilg Dark Souls-hoz hasonl szertegaz felptse lenygztt, a nehezebb harcokat s Fury formjainak hasznlatt nagyon lveztem, a kamert s a lock-ont pedig – taln mert kzvetlenl eltte a msodik rsszel jtszottam – nem klnsebben reztem problmsnak. A trtnet egsz j, a karakterdizjnt s a fbn bossokat nagyon csptem, a normal nehzsgi szint meg nem tartogat tl sok szivatst, ezrt a checkpointok megritktst is lvezetes rads kihvsnak vettem. A helysznek egyedi kinzete s a sok eldugott zegzug nagyon tetszett, a Darksiders 2 elnyjtottsga utn pedig az resjratok hinya is jl esett, mg ha tbb RPG elemet is elbrt volna a jtk. PC-n az egyetlen zavarbb technikai gond az idnknti vratlan 1-2 msodperces tltgets, s nha a framerate is hullmzik, buggal viszont alig tallkoztam, pedig az els pr rt a sajt bnasgom miatt ktszer is vgignyomtam. rlk, hogy vannak mg ilyen knnyed kzpvonalbeli cmek is, s szintn remlem, hogy el fog kszlni a negyedik rsz is!


Utols fj pontknt kell megemlkezni a jtk zenei oldalrl is, ez ugyanis felettbb ketts kpet mutat. A helysznek kztti barangols sorn sok esetben teljesen nlklznnk kell jelenltket, ms alkalmakkor pedig tkletesen egsztik ki a feszlt harcokat. Olyan rzse lehet az embernek, mintha a felfedezs sorn szndkosan lettek volna mellzve, helyket a klnbz ellenfelek fegyvercsrtetse s a vilgban elhelyezett trgyak zajai veszik t csak azrt, hogy egy nagyobb horderej sszecsaps alatt jobban kilvezhessk ket.



A Darksiders III meglehetsen knyes helyzetbe hozta sajt magt, hiszen az j irnyba trtn elmozduls s a vele jr vltoztatsok alapveten jt tettek a jtknak, mint a visszafogottabb, taktikus megkzelts harcrendszer, az egyszerstett, m kell varicis lehetsgeket rejt fejlesztsek s mdostsok, valamint a jobban sszekapcsolt terletek a vilgban. Ugyanakkor az rdemeit bernykolja a technikai oldal sutasga. Amennyiben fell tudunk emelkedni a (konzolon fleg) gyakori tltseken, az alkalmakkor lezuhan FPS szmon, valamint a nem mindig bartsgos kamern, lvezetes rkat tlthetnk el, amg Fury minden Bntl megtiszttja a vgrit l vilgot.

sszesen: 63 [1-50]
1 | 2
[26] Tom
dec 04., kedd 17:58 #63
Kijtt az 1.04-es patch. Az g adja, hogy javtja a frmet.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[26] Tom
dec 04., kedd 11:58 #62
Vlasz ne5h (#61) zenetre
Ha Te is ps4pron jtszottad, akkor ez a frame paceing problma tnyleg egyn fgg lehet. Mrmint nem a tnye, hogy jelen van, mert az sajnos elvitathatatlan. Hanem hogy tnyleg klnbzkppen reaglnak r emberek. Szmomra nagyon zavar volt s sajnos folyamatosan jelen van a jtkban. rdekes lenne egy ilyen felmrs sok sok alannyal, hogy ki hogyan reagl ezekre a dolgokra. Mondjuk sokan az alacsony frame-et sem szoktk szre venni. Sokan meg csak bekapcsolnak tvk-en mindenfle motion belltst ami kisimtja valamennyire viszont irdatlan input lagot eredmnyez, de tallkoztam olyannal, aki arra is immunis.
Teljesen n sem zrnm ki, hiszen ha jl emlkszem azt nyilatkozta a fejleszt, hogy 100 ezer eladott pldnynl k mr elgedettek lesznek. Br nem vagyok bizakod e tren.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
dec 04., kedd 10:56 #61
Vlasz Tom (#60) zenetre
Abban valban egyetrthetnk, hogy mskpp ltk meg a jtkot, viszont n is PS4 Pron jtszottam vgig, de nlam vagy kevesebb technikai problma jelentkezett (pedig nlam is voltak nagyon durvk, pldul egy bizonyos terleten a vz nem lett rendesen renderelve, ami miatt brmilyen Formmal tudtam a fenken stlni), vagy kevsb zvartak, mivel volt elzetes tapasztalatom a jtkbl, br az a build nyilvn jval kisebb szelete volt a jtknak, emiatt nem is lehetett annyira rosszul optimalizlva.

A folytats lehetsgt n nem zrnm ki, pont a THQ Nordic elnke nyilatkozta, hogy a megoszt fogadtats ellenre elgedett a jtk teljestmnyvel (nem tudom, hogy ezalatt csak a tesztekre gondolt vagy az eladsokra is), valamint a THQ Nordic szerintem megteheti azt, hogy vekig tmogassa a fejlesztket, ha mr arra van pnzk, hogy rengeteg IP-t felvsroljanak.
I am such a B.A.
[26] Tom
dec 04., kedd 10:49 #60
Vlasz ne5h (#58) zenetre
Nem hiszem, hogy volt problma Nlad. Szerintem csak klnbzkppen ltk meg a jtkot. Valsznleg Te mskppen llsz a soullike jtkokhoz. Engem a vilgbl ki lehet ldzni velk. Meg igazbl idn borzasztan el voltunk knyeztetve jobbnl jobb jtkokkal, amiknek a vilgon semmi technikai problmjuk nem volt. s gy elgg arcon csaps volt ennek a performanca. Legalbbis ps4pron, n azon jtszottam, Te asszem pc-n. Ott valszeg teljesen ms, hisz rendes riget raksz al, akkor egy totlisan ms jtk. Meg nekem borzaszt nagy szvfjdalmam volt a fejtrk teljes hinya. Plne az elz rszek tkrben. Pedig a vgn remnykedtem,hogy a 4 hollowval majd a legvgn alkotnak majd valamit. Erre a legkomplexebb dolog benne, mikor befagyasztod a vizet, hogy a kvet t tudd tni a kapcsolra s akkor gy nztem csak ki a fejembl, hogy na wtf ennyi...
Nem hiszem, hogy valaha is fog folytats kszlni, ltva az eladsokat elgg belellt a jtk a fldbe. Taln, ha veszik a fradsgot s a performanceon javtanak, akkor taln a hossztv eladsok javulhatnak majd, de ktlem, hogy komolyabban ebbe pnzt s idt lnnek mg, lvn, hogy a ps4re remasterelt 2. rsz random crasheit a mai napig vekkel a megjelens utn sem orvosoltk.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[71] zaz
dec 04., kedd 10:43 #59
Tegnap fejeztem be, remek volt!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
dec 04., kedd 8:24 #58
Vlasz Tom (#57) zenetre
Akkor biztos nlam volt a problma, mert n amint megkaptam a Fire Formot, elkezdtem felfedezni s egyltaln nem reztem azt, hogy szolgaian kvetnem kne az irnytt. Persze volt, amikor belefutottam kemnyebb ellenfelekbe, de ott is tudtam rvnyeslni, igaz taktikusabban kellett megkzeltenem a dolgokat. n minden egyes j Form megszerzse utn visszamentem a kezdpontra s jra vgigjrtam a terletekeket, hogy lssam, hova tudok az j kpesgekkel eljutni (ez nekem elgg metroidvanis volt).

A fegyvereket a Wrath elleni harcig szinte nem is fejlesztettem (taln +2-es volt mindegyik), ott is csak azrt, mert gy voltam vele, hogy akkor kltsk mr el azt a rengeteg adamantine-t, amit sszeszedtem.

Az pedig mr csak az n szemlyes vlemnyem, hogy a jogok maradjanak csak szpen a Gunfire-nl (vagy a Nordic-nl, nem tudom pontosan hogy ll a dolog jogi oldala), ugyanis n sokkal jobban lveztem a Darksiders III-at, mint a God of Wart, szval rszemrl tkletesen j helyen van ott a franchise, ahol van. Ennek a csapatnak sem kell ms, mint kicsivel komolyabb bdzs a folytatshoz s szerintem megint kpesek lesznek egy j rszt sszerakni. Br nekem ezzel sem volt tl sok problmm.
I am such a B.A.
[26] Tom
dec 04., kedd 7:56 #57
Vlasz ne5h (#56) zenetre
Nekem teljesen hinyzik a metroidvanis jtkmenet. Az elejn konkrtan bnteti a jtk a felfedezst a soulslike jtkmenettel. Konkrtan amg nincs meg mind a ngy hallow s nem fejlesztetted fel az ostort legalbb, valamint a gygyt reliket, hogy minden csapssal menjen vissza kicsi a hp-ba, addig nem is rdemes felfedezni, csak kvetni szolgaian az irnytt a kvetkez bossig.
Death is ugyan ebben az idben tnykedett a msodik rszben, mgis egy rakat mindent megismertnk a vilgbl s jl haladt a trtnet vgig. Itt az utols bossnl halad minimlisan az egsz. Kzben sem a vilgot nem mutattk be, meg gy semmit sem. Az els kt rsz alapveten egyforma volt abban az rtelemben, hogy mindkett a dungeon-s, puzzles, metroidvania jtkmenetre alapozott. Sosem volt hangslyos a harc, hanem a dungeonok, puzzlek dominltak. Itt a 3-ban csak a harc hangslyos. Nincs semmi puzzle, egy deka dungeon sem. Semmi platform elem. Felfedezs nulla szinte, majdnem a vgig csak a hallfejet kveti az ember szolgaian az irnytn. Az els rszben a teleport kapukkal mennyire j puzzles dungeonok voltak. Vagy a kettben mikor kett tudott vlni hall milyen tletes feladvnyok voltak mr. Pedig a hallowkal lehetett volna rdekes feladvnyokat krelni, de tnyleg semmi nincsen benne.
Technikailag totlisan katasztrfa a jtk. A teljes streaming szarul van megrva benne s folyamatosan ltod a fehr httr messt be be villanni, amit nem szabadna. Radsul egy csomszor fullra leakad tlteni. Pr rvidtsnl rendesen egy folyosn is tlthet akr ktszer is megakadva. Egy abszolt reflexre pt harcrendszernl ilyen framepaceinges 20ig ledadog fps totlis katasztrfa. Szinte minden ellenflnek van olyan tmadsa, amit kitart egy pillanatra, hogy megprblja sszezavarni a jtkost. Ez egy tk j elem lenne, ha nem lenne ilyen framepaceinges a jtk, mert gy ezeknl a tmadsoknl mikor itt dob el frmet a jtk, akkor belenzel nhibdon kvl. A hitboxra is rfrne egy tatarozs. Mikor az animci s a hitbox elcsszik s azt ltod, hogy kikerlted a tmadst csakhogy beadta a sebzst a jtk. Az olyan aprsgokrl mr nem is beszlve, hogy a motion blur mennyire gagyin van megcsinlva vagy, hogy az effektek egymssal mennyire nem lettek letesztelve, pl mikor a lpos vidken vagyunk, akkor fury haja elmosdva beleolvad a vzfelszn effektbe. Ja a jtk hangja meg gy 3-4 rnknt elmegy s csak az jraindts hozza vissza. Minden fejlesztt, aki normlis 30 frmet nem tud hozni egy szaros fix hardveren komolyabb technikai bugok nlkl azt fldbe kellene dnglni s soha tbbet nem engedni jtkot fejleszteni.
n nagyon vrtam ezt a jtkot. De ebben a formban s minsgben inkbb ne is jelent volna meg. Brcsak tvndorolnnak a jogok a Santa Monica-hoz. Na k tudnnak rendes folytatst csinlni.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
dec 03., htf 23:07 #56
Vlasz Tom (#55) zenetre
Nagyon szeretem a sorozatot (rajongnak taln nem neveznm magam), de n baromi jl elvoltam a 3-mal is. A metroidvanis jtkmenet pedig ugyangy megvan itt is, mint a korbbi rszekben, lvn a backtrackinget nem vettk el teljesen, csak a plyatervezs sorn ms volt az inspircis forrs.

A trtnet nem lphet sokat elre, mivel elzmnyknt szolgl az els rsznek (Fury utols prbeszde Ulthane-nel, csak hogy egy pldt emltsek). A technikai rsszel nyilvn egyetrtek, azt hiba is lenne tagadni, de szerintem nem teljes katasztrfa a jtk ilyen tren se. Lehetett volna jobb, ha kap mg idt a csapat? Minden bizonnyal. A krds csak az, hny vet kellett volna vrnunk r? Mert azt hiba felttelezni, hogy pusztn az id s a kevesebb fejleszt miatt mentek el soulslike irnyba. Ha megnzed, mindegyik rsz ms s ms alapra ptkezett (az els rsz ersen Zelda-ihlets volt, a msodik az open worldre tette le a voksot, a harmadik pedig a soulslike-ra). Tekintve, hogy Strife elszeretettel a fegyverekre koncentrl, simn el tudom kpzelni, hogy a negyedik rszben a shooter vonal lesz jobban kidombortva (br nem hiszem, hogy szimpla FPS-t/TPS-t kapnnk).
I am such a B.A.
[26] Tom
dec 03., htf 18:05 #55
Vlasz fozelek (#53) zenetre
Igen sajnos azt elmondhatjuk, hogy ezt nem a darksiders rajongknak ksztettk. s ez mindent el is mond rla.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[26] Tom
dec 03., htf 18:04 #54
Vlasz fozelek (#53) zenetre
pp most vittem vgig. Sajnos a vlemnyem nem vltozott. Borzasztan nagy csalds lett ez a jtk. Egyszeren hinyoznak belle a dungeon-ok, a puzzle-k. Rettenetes nagy hiba volt a metroidvanis jtkmenetet lecserlni erre a soulslikera. A trtnet vajmi keveset lp elre s a vilgot sem igazn mutatja be. A technikai bugok meg egyszeren szrnyek. Ezt gy nem szabadott volna kiadni.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[28] fozelek
dec 03., htf 15:54 #53
Vlasz Tom (#52) zenetre
Az is lehet hogy nem szemlyesen neked kszlt. n pl minden perct imdtam.
PS3, PS4, PSV: Dezt81, Wii U, 3DS: fozelek, 360, XO: fozelek hun
[26] Tom
nov 30., pntek 17:08 #52
A rossz frametl rosszul vagyok konkrtan. Gyrm mg, de rendesen utlom minden porcikjt. Az els kt rszt imdtam, de itt ez a totlis stlus vlts rettenetes. Olyan mintha egy 30 vvel ezeltti jtkkal jtszana az ember. Nem tudom mi szksg volt erre.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[2] lde93
nov 30., pntek 13:32 #51
Vlasz xboxfreak (#49) zenetre
KATT!
[71] zaz
nov 30., pntek 11:55 #50
Vlasz xboxfreak (#49) zenetre
Istenem.....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[15] xboxfreak
nov 30., pntek 1:58 #49
hsn .. kr, hogy nem leszbikus s nger ... is.
[15] eandre
nov 29., cstrtk 22:37 #48
Mg semmi komoly fellenflharc de mr voltak beszaggatsok. Flek Amugy meg The Last of Us PS3-on hozta ezt a grafikt
nov 29., cstrtk 20:25 #47
Vlasz Lacek92 (#46) zenetre
Egy pillanatra sem lltottam, hogy az a hlye, aki a kevs idejt nem az "olcsbb" cmekre. Nem is rtem, ez honnan jtt.

Alrom, ha kevs idd van, meg persze erre vagy kvncsi, akkor ott az a pr, kzel tkletes jtk. A magam rszrl viszont nem reznm teljesnek a hobbimat, ha az ilyen furbb, klncebb cmekkel nem tallkoznk. St, brmikor vlasztok valami klnlegesebbet, mint egy X-edik Uncharted epizdot. De ez megint szubjektv.

Az meg engedtessk meg nekem, hogy jtk-sznobizmusnak tartsam, amikor valaki nem a szabadidejre hivatkozva, szimpln a fl vtizedig kszl megaprodukcik mellett semmit mst nem hajland elfogadni. Persze ez is csak zls (rosszabb esetben: a csordaszellem) krdse. A magam rszrl szegnyebbnek reznm a hobbimat, ha lemaradnk az rezheten szvvel-llekkel kszlt, kisebb cmekrl. Olyan lenne, mintha csak ltvnyfilmeket nznk. Inkbb csak spadok, mennyire biztonsgosan leveznyelt, men cmek kapnak nagyobb dicsfnyt nmely sokkal tbbet rdeml, de anyagilag buk cm mellett.

(flrerts ne essk: pl. az idei God of War-t nagyon is szerettem)
[1] Lacek92
nov 29., cstrtk 18:44 #46
Vlasz theSickness (#39) zenetre
Nem rtem, mirt nem rtesz minket, hiszen baromi egyszer a helyzet: az ember szabadideje ugye limitlt, tovbb azt se felttlenl mind jtkolsra fordtja (n pl. tlag napi 2 rnl tbbet kptelen vagyok gamerkedsre fordtani munka, csald, stb. mellett ) Na most akkor ezt az idt mirt tltsk mindenfle tucatjtkokkal, ha a legjobb stuffok is sorban llnak a polcon?
nov 29., cstrtk 15:05 #45
Vlasz zaz (#42) zenetre
Hozztennm: az egsz kicseszett globlis rtkelsdi rohadtul nem tud objektv lenni, hanem a trendeket s hangadkat, na meg a tbbi tesztelket kvetik. Szerintem ez a jtk nem rdemli azt az ekzst, amit egyms utn bgetnek r, ahogy a Fallout 76 sem hasznlhatatlan kdhalom (az meg szubjektv, hogy ami van, az mennyire fekszik az adott szemlynek). Vagy mondhatnm a Vampyr-t, aminl mindenki azt kezdte el a nyjjal vlteni, hogy ez egy "bna Bloodborne kln", amikor egyrszt nem akart az lenni, msrszt meg sokkal msabb s bizonyos aspektusaiban tbb is annl.

A tlz pozitv kritikk is megrnnek egy mist. Tartom, hogy a Breath of the Wild a maga nemben egy kivl s jelents jtk, viszont nagyon megnznm, hogy mi lett volna, ha a tesztelk nem "leshetnek" a tbbi tesztelrl. Ami amgy ltszik is egy megoszt cmnl, hogy a sietve tesztet kirak, kisebb weboldalak vletlenl (rtsd: sajt gondolatok hjn) egsz j pontot adnak, aztn meg kiderl, hogy jl mell is lttek.
nov 29., cstrtk 13:21 #44
Vlasz zaz (#43) zenetre
Pont arrl beszlgettnk Klrival, hogy kicsit nagyobb csapat, kicsivel komolyabb bdzsvel mit ki tudott volna ebbl hozni.
I am such a B.A.
[71] zaz
nov 29., cstrtk 13:08 #43
Vlasz theSickness (#39) zenetre
Amgy ezt a jtkot csak hajszlak vlasztjk el a sokkal jobb pontoktl,s az AAA kategritl!
gyes csapat,na!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[71] zaz
nov 29., cstrtk 13:06 #42
Vlasz siklara (#38) zenetre
jaja! a vilg 10/10 ,megkockztatom,hogy egl vagy kzel hasonl szinten van a DS el!
VISZON! Nagyon sokszor frusztrl ,s emiatt basztakmr szerintem sokan alacsonyabb pontokat..
Amugy meg nmi balanszolssal,s ellenfl trendezssel orvosolni lehetett volna a problmt!
Ennek ellenre nekem is tetszik!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[71] zaz
nov 29., cstrtk 13:01 #41
Vlasz ne5h (#37) zenetre
kzben utnanztem...yep! kikapcsoltk a HDR-t!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 29., cstrtk 11:05 #40
Vlasz theSickness (#39) zenetre
Szivembl szltl, vagyis irtl.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
nov 29., cstrtk 10:48 #39
Vlasz siklara (#38) zenetre
Ismerem nagyjbl az zlsed a zsnerben.

Nem tudom megrteni azokat, akik csak a tkletes jtkkal hajlandak jtszani, s sokkal nagyobb bnnek / hibnak tartom, amikor AAA cmek mennek mell, mint azt, amikor egy kisebb, lelkesebb csapat szvvel-llekkel tesz le az asztalra egy messze nem hibtlan, viszont szerethet produktumot.
nov 29., cstrtk 10:31 #38
Vlasz theSickness (#32) zenetre
Ez igazn megtisztel, kszi!

Igazbl pp a Darksiders 3 kapcsn bizonytalanodtam el, hogy taln tl elnz vagyok a mindenfle hibkkal szemben (amiket n sokszor nem is rzkelek), mert 4-tl 9 pontig kapott mindent a jtk, de n tnyleg llati jl szrakoztam vele.

Ha nem is az eredetisg cscsa, szerintem van benne pr llati j tlet, a vilg felpitst pedig tnyleg fenomenlisnak reztem.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
nov 29., cstrtk 9:44 #37
Vlasz zaz (#36) zenetre
Az FPS dropot minimlis mrtkben javtotta az 1.02-es patch, legalbbis nlam utna kevesebb volt a belassuls. Nem drasztikus mrtkben hozott vltozst, de mindenkppen javtott rajta valamennyit.
I am such a B.A.
[71] zaz
nov 29., cstrtk 9:37 #36
mos volt egy patch. fps nem javult de a ltvny igen! szerintem kivettk a HDR-t vagy valami ilyesmi,mert amgy eddig pont gy nzett ki a jtk ,mint amiben nem szzas a HDR
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[26] Tom
nov 28., szerda 22:17 #35
Remlem a frame gondokat orvosoljk majd s akkor j lesz.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[71] zaz
nov 28., szerda 17:56 #34
Vlasz theSickness (#32) zenetre
+1
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[71] zaz
nov 28., szerda 17:56 #33
Vlasz siklara (#30) zenetre
akkor valban nem.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 28., szerda 17:32 #32
Adok Siklara vlemnyre annyira, hogy nekem ez szinte biztosan tetszeni fog.

Amgy meg teljesen felesleges God of Warhoz meg hasonlkhoz hasonltani, ez egy hagyomnyosan kisebb llegzetvtel, msodvonalas fejleszts, sokkal inkbb, mint az elzek.

A magam rszrl rlk, hogy nem haltak ki a b-kategris fejlesztsek, mert sokszor ezekkel ugyanolyan jkat jtszok, st, sok ezek nagy rsze sokkal inkbb szerelem-projekt, semmint kmcsben tkletesre kiporcizott, mr-mr sterilen tkletes pnznyomda.
[25] shearer
nov 28., szerda 17:31 #31
Vlasz ne5h (#29) zenetre
n tt talltam, abbl ngy elg jl el volt rejtve, az utolsval szerintem mindenkppen meg kell kzdeni, a futszalagos rsznl.
Kimentek a tankok, bejttek a bankok.
nov 28., szerda 17:16 #30
Vlasz zaz (#28) zenetre
Kzben ittam egy kvt s bekapcsolt az agyam: sima PS4-en tolom, gyhogy engem ezek a dolgok nem rintenek.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
nov 28., szerda 17:16 #29
Vlasz shearer (#24) zenetre
Egybknt hny chosen one van? n eddig kettt talltam meg.
I am such a B.A.
[71] zaz
nov 28., szerda 17:15 #28
Vlasz siklara (#26) zenetre
Azt is 'ngykstjk'
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 28., szerda 16:46 #27
Vlasz shearer (#24) zenetre
Na akkor nekem is megvan estre a program, keresek egy-kt hasonl "where is everything" videt, s majd csapkodom a homlokomat azoknl, amiket nem talltam meg.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
nov 28., szerda 16:44 #26
Vlasz zaz (#20) zenetre
Na majd rnzek, de elbb befejezem a msodik rszt.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
nov 28., szerda 16:41 #25
Vlasz ne5h (#19) zenetre
, kszi! Az kimaradt, hogy Wart cirka szz vig szivatjk. Azt hittem, a ksbbi Charred Council cutscenekben azrt nem szerepel mr, mert is elindult a maga kis ntisztzs kalandjra.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[25] shearer
nov 28., szerda 16:41 #24
Vlasz siklara (#11) zenetre
Amgy szuper bszke voltam magamra, ez az els jtk amiben szinte mindent magamtl talltam meg. Egyedl a legeslegutols megmentend emberkt a youtube-on nztem meg, arra sosem jvk r magamtl.
Kimentek a tankok, bejttek a bankok.
[25] shearer
nov 28., szerda 16:39 #23
Vlasz kis (#21) zenetre
Azrt ez tkre nem igaz. B kategris, igen, az jogos. Ahogy az elz kt rsz is. Csak 6-8 ve mg csom B kategris cucc jtt, most meg kb. semmi nincs a RDR2/GoW/Spiderman/Uncharted s a "pixelhnys indie" kztt, ezrt tnhet "zsnek". De ez tnyleg nem az. Pont a Darksiders 3 eltt egy nappal fejeztem be a Fist of the North Start, ami mg hasonl sznvonal. (Csak az meg obskrus japn cm, emiatt mg fapadosabbnak hat.) Ezek nem rossz cmek. n full jszndkkal mondom: ha tetszett az els s a felig elvitted a msodikat, akkor vedd meg ezt is. Majd flron.
Kimentek a tankok, bejttek a bankok.
[34] Wolverine
nov 28., szerda 16:36 #22
Vlasz ne5h (#19) zenetre
pp ezzel kapcsolatban akartam rni. Az elzetes trailer-ek alapjn le lehetett szrni egybknt hogy valsznleg mg az els rsz trtnsei eltt jtszdik a hrom s csak ezt kveten kldik el Wart hogy bizonytsa rtatlansgt.
Die in peace
[35] kis
nov 28., szerda 15:14 #21
Az els rsz nekem tetszett. A msodikat kb. a felnl meguntam a rengeteg resjratnak ksznheten. Ez meg rettenetesen zs kategrinak tnik (a Lords of Fallen is az volt, mgis nagy kedvencem, szval nem a "zsvel" van gondom), fleg egy Gow utn, gy valsznleg soha nem is fogok vele jtszani. Nem hiszem, hogy sokat vesztek vele.
[71] zaz
nov 28., szerda 15:12 #20
Vlasz siklara (#18) zenetre
Pont most jtt hozz 'ngyksts' br mg nem 100% os a mkdse!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 28., szerda 15:12 #19
Vlasz siklara (#18) zenetre
Ezrt volt nemrg hrben a felzrkztats. A storyline gy nz ki, hogy az 1 els kldetse utn a Tancs megidzi Wart (ezt ltjuk a 3 elejn) s 100 vre bebrtnzik. Amg a Tancs kiszabja az tletet, az alatt indul Fury a Seven Deadly utn, valamint Death azrt, hogy megmentse Wart, idkzben pedig War alkut kt a Tanccsal, hogy tisztzza magt.
Teht technikailag a 2 s a 3 jtszdik (kzel) egy idben, az 1 utnuk zajldik.
I am such a B.A.
nov 28., szerda 15:07 #18
Vlasz ne5h (#15) zenetre
Ezek szerint n kicsit flrertelmeztem, mert n meg azt hittem, hogy az intro utn nem sokkal ugye War is megy a dolgra, s tuolajdonkppen az sszes lovas egy idben, egymssal prhuzamosan tnykedik. Nekem is fel kellene elevenitenem az els rszt, a Warmastered editionnel mg gysem jtszottam...
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[71] zaz
nov 28., szerda 15:06 #17
Vlasz ne5h (#15) zenetre
men!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
nov 28., szerda 15:04 #16
Vlasz ne5h (#4) zenetre
Tnyleg, bakker de megkoptak az emlkek...
"This is our time to medicate..."
nov 28., szerda 15:03 #15
Vlasz zaz (#13) zenetre
Ezrt rtam, hogy 4-ik, rszt, amiben Strife a fhs, simn csinlhatnak, mert az sem lenne nagyon hatssal arra a befejezsre. Kivve persze, ha gy oldjk meg, hogy az egyben az 1 befejezse utn is jtszdik, ami a lezrs lenne.
I am such a B.A.
[71] zaz
nov 28., szerda 14:57 #14
Vlasz zaz (#12) zenetre
Illetve azt nem ltom,hogy 3 szintugrs+fegyver fejleszts utn,jobban darlnm ugyanazokat az ellenfeleket....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
sszesen: 63 [1-50]
1 | 2
Darksiders III adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: 10tacle studios
Fejleszt: 10tacle Studios
Megjelens: 2018. nov 27.
Kategria: Akci/Kaland
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
+ Vltozatos, jl sszekapcsolt vilg
+ Lassabb, taktikusabb harcrendszer
+ A Hollow Formok sokoldalsgai
+ Egyszerstett, de kell mlysg fejlesztsi rendszer
+ Mltn nyl a Souls jtkok alapjaihoz
Ami nem tetszett
- Gyakori tltsek
- Ingadoz FPS szm
- Nehzkes ellenflkijells
- Nhny durva nehzsgi tske
Olvasi rtkels: 7,7 (3 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

63 | [Teszt] Darksiders III

Indultunk mr hborba, trsultunk a halllal, most pedig a fktelen harag fog vezetni utunkon, amint ismt elj a vgtlet. A hosszas vrakozs alatt a Darksiders III alaposat vltoztatott a mr ismert irnyokhoz kpest, mi pedig kariks ostorral vgtunk rendet angyalok s dmonok kztt. Teszt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba