Szokás temetni mostanság a PS3-mat, talán nem véletlenül: a tavalyi amerikai, meg az idei európai prömiert megelőző kavarás, a minden régióban kegyetlenül taroló Wii, a kiábrándító amerikai eladások, és nem utolsósorban a 600 dolláros / eurós árcímke bőven adhat okot a fintorgásra.
Japánban a Nintendo az úr, Amerikában is egyre inkább, csak ott még az Xbox 360 is nyomul erősen, a következő generációs versengésben egy év előnnyel induló Microsoft nehezen verhető az Xdoboz ölős-versenyzős-amerikaifocizós kínálatát hagyományosan előnyben részesítő hazai piacon.
Maradt Európa, ami a kilencvenes évek vége óta SonyOrszág, és talán még az is marad egy darabig. David Reeves, az SCEE (betűszó, bontva: Sony Computer Entertainment Europe) prezidentje mosolyogva nyilatkozta le a brit MCV játékipari publikációnak az egymilliós határ átugrását, már ami a PS3 eladásokat illeti, persze. Az egymilliót tíz hét alatt sikerült összehozni, gyorsabban, mint anno a PS1, vagy a PS2 esetében. Kérdés, hogy mit is jelent pontosan az egymillió európai (bocsánat, PAL régiós, benne van Kenguruföld is) értékesítés: ennyit vettek meg a mezei halandók, vagy ennyit szállítottak le a boltokba?