[DLC] Destiny 2: Forsaken
Eddig 70 hozzászólás
ne5h
2018. szeptember 20.
csütörtök 06:00
3 éve valami olyasmivel kezdtem az éppen aktuális Destiny kiegészítõ tesztjét, hogy a Bungie közel egy évnyi kísérletezgetés és próbálkozás után végre sikeresen állította megfelelõ pályára a játék szekerét. Nos, ha akkor így fogalmaztam, akkor ezt most hatványozottan megismételhetném. A Forsaken nagyjából minden, amit ettõl a játéktól valaha is várhattunk, sõt, olyan elemei is vannak, amirõl korábban csak álmodni mertünk, hogy megkapjuk.



Komolyan mondom, nem értem a Bungie-t. A Destiny 2 megjelenése elõtt sok kétséges döntésbe beleálltak, hangoztatták a saját igazukat (amik néhol pont ellenük szóltak), bevállalták a negatív visszhangot a két korábbi kiegészítõvel, elviselték, hogy tömegesen hagyták ott a játékot, mindezt pedig azért, hogy õk közben a jövõbe tekintsenek. Azért, hogy az alapjáték megjelenése után egy évvel ismét meglépjék azt, amit én csak Taken King-effektnek nevezek. Nevezetesen, hogy olyan szinten gatyába rázzák a játékot, ami után csak egy kérdést tudunk feltenni: erre miért kellett ennyit várni?



Kezdjük a történettel, azzal, ami mind önmagában, mind a jövõre nézve az eddigi talán legjobb. Önmagában a csapat által korábban már kiemelt komorabb felütés gondoskodik róla, hogy valóban végig akarjuk játszani a kampányt, hogy kíváncsiak legyünk arra, miért is történtek azok a bizonyos események. Hosszabb távon pedig a játék legjobb szálát viszi tovább, benne a leginkább érdekes karakterekkel. Mindenki kedvenc Vanguardja, Cayde, a titokzatos Queen, valamint az elsõ pillanattól kezdve kicsit ellenszenves Uldren gondoskodnak róla, hogy a Curse of Osiris és a Warmind után ezúttal valóban törõdjünk azzal, mi is történik velünk, mik motiválnak minket, a segítõinket és nem utolsó sorban, az ellenségeinket. Arról nem is beszélve, hogy a megrázkódtatás végre elég volt ahhoz, hogy karakterünk ismét megszólaljon. A Bungie vélhetõleg rájött, hogy a szótlan fõhõs nagyjából Gordon Freeman idejében kiment már a divatból. Ettõl függetlenül még megragadták az alkalmat, hogy kicsit önironikusan, de nevetségessé tegyék az egyik jelenetet, ám úgy tûnik, ezen a téren is elkezdenek a megfelelõ irányba elmozdulni. Az persze továbbra is csak távoli vágyakozás, hogy normális párbeszédek legyenek a játékban a karakterünkkel, ne csak lebegõ tolmácsunk legyen.



Térjünk rá a lényegre, a játékmenetet érintõ változtatásokra, mert ezekbõl is akad bõven a Forsakenben. Elsõként itt van rögtön az a tény, hogy a Bungie ezúttal valóban kellõ mértékkel tudta belõni mind a fejlõdési ívet, mind a játékban található kihívást. A kampány során a non-lineáris felépítés miatt dönthetünk úgy, hogy követjük a fejlesztõk által megtervezett ideális utat, de ha úgy tartja kedvünk, bármikor felrúghatjuk az elénk fektetett leosztást, hogy saját tempónkban és tervünk szerint teljesítsük a küldetéseket. Az átdolgozott, garantáltan nagyobb szinttel rendelkezõ tárgyakat adó feladatok is jelentõs átdolgozáson mentek át, ennek érdekében a korábbi heti nullázás mellett a játék tevékenységei 4 csoportba lettek szedve, az egyes csoportok pedig egymástól eltolva, négynaponta frissülnek és kínálnak új megbízásokat, ezáltal jóval folyamatosabb és gördülékenyebb a fejlõdés, valamint ennek köszönhetõen sokkal több tennivalóval is készültek a számunkra, ami hosszútávon megint csak a játék érdekeit szolgálja.



Ha éppen nem a már megszokott tevékenységeket ûzzük, például a strike-ok vagy Crucible meccsek képében, a vadonatúj helyszínek, a Tangled Shore és a Dreaming City is tartogat elfoglaltságokat. Elõbbi helytartója, a titokzatos Spider gondoskodik róla, hogy ne unatkozzunk, köszönhetõen a nála elérhetõ fejvadász megbízásoknak, a Dreaming City pedig maga a nagybetûs rejtély. A terület már elsõ találkozáskor is megannyi felfedezni valóval, titokkal és érdekességgel szolgál, ez pedig csak fokozódni fog, amint egyre több idõt töltünk el ott. Helyi kapcsolattartónknál az elérhetõ napi és heti feladatok között biztosan találunk olyat, melynek teljesítése bizony nem lesz azonnal magától értetõdõ. És ez az a pont, ahol maximális kalaplengetés jár a Bungie-nak, hogy tudtak olyan elfoglaltságokat tenni a játékba, amiknél még a legtapasztaltabb veteránok is csak vad találgatásokba tudnak kezdeni, ahol a tematikus fórumokat járva is csak teóriákba fut az ember, ahol nincsenek bárki számára kézzelfogható leírások, egyszóval ahol valóban van értelme elmélyedni a játékban.

Az pedig már csak hab a tortán, hogy a Bungie egy igazi bûvésztrükköt is sikeresen elrejtett a Forsakenben, aminek köszönhetõen a Dreaming City a játékosok teljesítményének és eredményeinek birtokában változik, új küldetések érkeznek, aminek köszönhetõen akár még hetek múlva is találkozhatunk újdonságokkal. Ez pedig megint csak azért felel, hogy még késõbb mondhassunk el, hogy igen, már mindent láttunk, amit a Forsaken kínálni tudott.



Ennyi már önmagában elég lenne ahhoz, hogy az eddigi legnagyobb hangvételû kiegészítõnek kiáltsuk ki a Forsakent, a lista azonban még nem ért véget. Az átdolgozott fejlõdési rendszerhez jó kiegészítést ad a szintén kicsit átszabott helyi Escalation Protocol, a Blind Well. Az alapjaiban ugyanazon mechanikára épülõ horda módnál már lehetõségünk lesz a saját szintünknek megfelelõ kihívásba kezdeni, így nem kell attól tartanunk, hogy a kezdeti idõszakban elesünk a játék bizonyos részétõl. Ha pedig azt hittük, hogy már minden trükköt és fortélyt ismertünk a játékban, a karakterek számára elérhetõ új subclass-variánsok gondoskodnak róla, hogy megint akár napokat is eltöltsünk egy tökéletes szett összeállításával. Valamint mindenképpen szót kell ejteni az átdolgozott fegyverelosztási rendszerrõl, melynek köszönhetõen korábban sosem tapasztalt szabadságot kapunk abban érdekében hogy kiválasszuk, éppen milyen halálosztókkal is akarunk küldetésre indulni. Ehhez ráadásul remek kiegészítést jelentenek az ezúttal már véletlenszerû perkekkel rendelkezõ ruhák és páncélok, amiknek köszönhetõen az áhított tárgyak utáni farmolás kevésbé lesz frusztráló vagy hiábavalónak tûnõ. Persze itt is átkozhatjuk a jutalomgenerátor csalfa istenét (rád nézek RN Jesus), illetve bosszankodhatunk, hogy az újonnan bevezetett Collection bizonyos tárgyak esetében teljesen fölöslegesen van jelen.



És itt még mindig nem érnek véget az újdonságok, hiszen itt van nekünk a Gambit. A nagy dirrel-durral beharangozott hibrid játékmód, a Bungie új üdvöskéje, amitõl a játék újbóli mennybe menetelét várták. Hogy sikerült-e teljesítenie? De még mennyire. Bevallom õszintén, amikor elõször láttam a PvEvP mód elgondolását, nem kimondottan vártam tõle sokat, a gyakorlat azonban 100%-ig rám cáfolt. Elképesztõen élvezetes és a játékban eddig sosem tapasztalt hangulatot árasztó játékmódról beszélünk, ahol a pályán található ellenfelek minél hatékonyabb kiirtása és az utánuk kapott gyûjthetõ cuccok menedzselése legalább olyan fontos, mint a kritikus pillanatokban elérhetõ kapun át az ellenséges csapat lehetõ legjobban megtervezett hátráltatása. A hibrid megoldásának köszönhetõen pedig egyaránt tud kedvezni mind a PvE, mind a PvP kedvelõinek, azonban nem árt szem elõtt tartani, hogy leginkább azok fogják élvezni, akik a játék minden részében aktívak, de nem korlátozzák magukat bizonyos tennivalókra.

Lehetne még beszélni a visszatérõ Triumph rendszerrõl, ami a maximalisták számára ismét megannyi játékórával kecsegtet, a jobb felszereléskezelést lehetõvé tevõ Collectionrõl (itt azért negatívumot is lehet emelni), a PvE tartalom terén meghozott nagyobb szabadságot biztosító döntésekrõl, de ezektõl most eltekintek. Legyen elég annyi, hogy a Forsaken bátran vallhatja magát a Destiny 2 elsõ, teljes értékû kiegészítõjének, ami csak azért sajnálatos, mert így a történelem ismétli önmagát és a folytatás esetében is egy ínséges év után csettinthetünk elismerõen, mert a Bungie ezúttal tényleg valami maradandót alkotott.



A Bungie végre valóban méltó módon bõvítette ki a Destiny 2 kínálatát, egyúttal jelentõs mértékben át is szabta a játékkal való élményünket és a lehetõségeinket is egy korábban nem látott szintre emelte. A már meglévõ és új tárgyak és mechanikák kohéziója nem mindig hibátlan, ettõl függetlenül a Forsaken büszkén mondhatja magáról, hogy sikerrel ismételte meg a Taken King bravúrját: új alapokat fektetett le, amikre a késõbbi tartalmak és történetek épülhetnek. Azt pedig csak remélni tudjuk, hogy a jövõben ez a színvonal állandó lesz.

Összesen: 70 [1-50]
1 | 2
[38] neuroflex
szept 23., vasárnap 15:53 #70
Válasz Hwopapa (#68) üzenetére
Viszonylag könnyû összeszedni a sleepert.
...retribution...
szept 23., vasárnap 11:58 #69
Válasz Hwopapa (#68) üzenetére
Persze, ki lehet fogni olyan csapatot, akik közül senki nem használja, de nagyobb azoknak a játékosoknak a száma, akik használják, mint akik nem. Egyébként nekem semmi bajom nincs a Sleeperrel (a "nerf" elõtt sem volt), én is szoktam használni, de simán volt olyan, amikor egy common sniperrel szedtek ki a pálya másik végébõl. Ahogy írtam, vannak alternatívái (én például tegnap a Colony-val trógerkedtem az ellenfél csapatánál), de az egyik, ha nem a leguniverzálisabb fegyver a Sleeper, ha Gambitezel.
I am such a B.A.
[25] Hwopapa
szept 23., vasárnap 11:51 #68
Válasz ne5h (#67) üzenetére
Lehet én vagyok csak igy vele (meg még nincs meg a SS), de a Telestoval olyan jókat mókázok, hogy ihaj persze ha halál komolyan venném a játékot, biztos frusztráló lenne az ilyen uber-OP fegyo jelenléte.

Egyébként én is sokat olvastam, hogy ez a legnagyobb tré a gambitban, viszont amennyit játszottam vele eddig (8 kör?) azalatt nem jött vele senki
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
szept 23., vasárnap 11:34 #67
Válasz Kuresz (#65) üzenetére
Az a baj, hogy a Sleepernél univerzálisabb fegyver jelenleg nincs Gambitre. Jó a blockerekre, jó a boss-okra és invade-elni is remekül lehet vele. Vannak alternatívák egy-egy részre (Queenbreaker, Colony invade-elni, clusteres rakétavetõ blockerekre és boss-ra), de az összes helyzetre a legideálisabb a Sleeper. És amíg nem hoznak be egy másik fegyvert, ami hasonlóan sokoldalú, addig ez így is fog maradni.
I am such a B.A.
[30] sting
szept 23., vasárnap 10:38 #66
Válasz arpi0912 (#59) üzenetére
Szerintem is, pedig Normal Profilra és Semleges színre van lõve a TV...
[41] Kuresz
szept 23., vasárnap 10:02 #65
Válasz Hwopapa (#63) üzenetére
A gambit jo. Addig, amig le nem szednek 25x sleeperrel, utana mar frusztralo.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[29] sepsta75
szept 22., szombat 23:33 #64

[25] Hwopapa
szept 22., szombat 19:39 #63
Megvettemm, mert öcsém rábeszélt. Egyelõre nem bántam meg, a gambit valami kurva jó, fõleg ha tudok menni invadelni
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[38] neuroflex
szept 21., péntek 12:23 #62
Válasz arpi0912 (#61) üzenetére
Igen. Ilyenkor mindig azon gondolkodom,hogy kik és mi alapján állítják be.

Amúgy egy fontos infó. Neked is Kuresz :
Lehetõleg sötétben állítsátok be.
...retribution...
[25] arpi0912
szept 21., péntek 11:50 #61
Válasz neuroflex (#60) üzenetére
Teszek még én is vele egy próbát ha legközelebb aktívabban is ránézek. Mondjuk az néha idegesítõ, hogy az ajánlott beállítási metódusok elég sok esetben rossz képet eredményeznek.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
szept 21., péntek 11:40 #60
Válasz arpi0912 (#59) üzenetére
Nálam nincs túlszaturálva. Beállítás kérdése és esélyes,hogy itt már számít nagyon,hogy mire van rákötve.
...retribution...
[25] arpi0912
szept 21., péntek 11:24 #59
Válasz neuroflex (#58) üzenetére
A HDR-nek nem sok köze van a játék mûfajához, így mindegy mihez hasonlítjuk. Sõt a Destinynél lehetett volna csak igazán kihasználni a designereknek ha alapból ebben gondolkodtak volna. Mert így is szép színes világokat sikerült megálmodniuk.
Ennél a játéknál érzem eddig azt amire sokan szoktak panaszkodni hogy a HDR az alap színek túlszaturált változata.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
szept 21., péntek 11:14 #58
Válasz arpi0912 (#57) üzenetére
Jó,hát x-en is erõsebb a Halo 5-gow4 (forza 7em nincs),de tisztességes munka azért. Bár autóshoz és verekedõshöz nem igazán mérvadó hasonlítani.
Úgy mint a ME : A. Azt ugye láttam hdr elõtt és után. Ég és föld.
...retribution...
[25] arpi0912
szept 21., péntek 10:42 #57
Válasz neuroflex (#54) üzenetére
Nálam azokkal együtt is elmarad egy GTS vagy Injustice 2-tõl, de valamit tényleg segítenek.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[41] Kuresz
szept 21., péntek 10:25 #56
Válasz neuroflex (#55) üzenetére
Mar kuldtek hozza komplett beallitast
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[38] neuroflex
szept 21., péntek 10:24 #55
Válasz Kuresz (#52) üzenetére
Nincs mit.
Az egész jó kis tv. Esetleg keress hozzá beállitast neten és nézd meg úgyis.
Azok kiinduló pontnak jól és utána finomhangolsz.
...retribution...
[38] neuroflex
szept 21., péntek 10:22 #54
Válasz arpi0912 (#53) üzenetére
Tény,de a csúszkák pont ezért vannak.
...retribution...
[25] arpi0912
szept 21., péntek 10:15 #53
Válasz neuroflex (#39) üzenetére
Háát, a HDR-en látszik hogy azért utólag lett bele szerkesztve. Van tõle jobb is a piacon sokkal.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[41] Kuresz
szept 21., péntek 10:08 #52
Válasz neuroflex (#51) üzenetére
Ha hazaerek, kiprobalom, hogy feljebb nyomom a feketet. Koszi a tippet! (Samsung 50nu7402-m van mellesleg)
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[38] neuroflex
szept 21., péntek 10:04 #51
Válasz Kuresz (#49) üzenetére
Pont ezért,amit írtam.
Ne csak wihte point-ot,hanem a black-et is állítsd. Mindkettõ azt javasolja,hogy amíg a középsõ jel épphogy látszik. A white-nál ez jó is,de a black-nel nyugodtan mehet feljebb.
A tv-t meg azért kerdeztem,mert azon is lehet variálni. Plusz a ps menüjeben is van olyan opció,mint az X-nél,hogy beállítasz mindent.
Sajnos out of the box manapság egy készülék se jó.
...retribution...
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:43 #50
Válasz Kuresz (#48) üzenetére
Kozben tegnap ota felment 597-re.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:40 #49
Válasz neuroflex (#47) üzenetére
Ennyire nem melyultem el a beallitasban. Hdr bekapcs, csuszka ahogy neztem egesz jo volt, hagytam is. Bar igy neha olyan sotet a kep (ascendant challenge) hogy a semmit nem latok.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:38 #48
Egyebkent az megvan, hogy mar valaki 592-es?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[38] neuroflex
szept 21., péntek 9:36 #47
Válasz Kuresz (#45) üzenetére
Destiny-ben pont a hdr-t állítod a csúszkákkal. (Pl nálam a white pont épphogy fel van tolva,a black meg eléggé,így nem mosottas a fekete és látszódnak a részletek)
És igen,számít a tv is,mint minden más. Nem néz ki ugyanúgy semmi.
Nálam az összes játéknál más setting van beállítva játékon belül,de simán van,hohy egyiknél másiknál kell a tv-n is állítanom.

De akkor ok,elhiszem neked.
...retribution...
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:31 #46
Válasz ne5h (#43) üzenetére
541
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:31 #45
Válasz neuroflex (#44) üzenetére
Szerintem tok mindegy a Tv, ha 5 cimbol ami most telepitve van ez a legcsunyabb, szerintem mas tv-n is ez lenne... A beallitasokat egyiknel sem piszkaltam, csak a hdr-t kapcsoltam be
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[38] neuroflex
szept 21., péntek 9:28 #44
Válasz Kuresz (#41) üzenetére
Akkor ott vmi beállítás probléma van nalad. Graphics opciót állítottad játékon belül?
Nem tudom milyen tv-d van,de a graf-fal nincs baj egyáltalán.
...retribution...
szept 21., péntek 9:27 #43
Válasz Kuresz (#37) üzenetére
Nem tudom, mekkora a main karaktered, de a raid 540 alatt nem igazán ajánlott.
I am such a B.A.
[38] neuroflex
szept 21., péntek 9:27 #42
Válasz Hwopapa (#21) üzenetére
Sokkal sajnos nem fog lejjebb menni a full pass,mert a másik 3 dlc ugye még kint sincs.
A forsaken amúgy magába 12. Annual passz késõbb is meg lehet majd venni sztem (talán már most is?)
...retribution...
[41] Kuresz
szept 21., péntek 9:26 #41
Válasz neuroflex (#39) üzenetére
Hat ez a rendben van a latvany... A minap beleptem warframe-be, ami egy f2p jatek es mar sokkal durvabban nez ki, mint a d2(ezek szerint patch utan). Sok jatekkal meg nem teszteltem a tv-t, de eddig a destiny a leggyengebb latvanyilag. Ettol fuggetlenul egy rossz szavam nincs most a destinyre.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[38] neuroflex
szept 21., péntek 9:21 #40
Válasz arpi0912 (#34) üzenetére
Ok,de az X-et kérdezte és arra írtam. Nem tudom ps-en mi a helyzet.
...retribution...
[38] neuroflex
szept 21., péntek 9:20 #39
Válasz Kuresz (#37) üzenetére
Akkor nem jól van beállítva a ps vagy a tv vagy mindkettõ. Eléggé rendben van a látvány.
...retribution...
[30] sting
szept 21., péntek 8:49 #38
Válasz Kuresz (#35) üzenetére
Van egy ideje.
Brightness opció mögött lapul..
[41] Kuresz
szept 21., péntek 8:49 #37
Válasz arpi0912 (#36) üzenetére
Hm na ez kimaradt. Akkor viszont eleg csúnyácska a D2... Ettõl függetlenül ez megy most csak. 2. karakter is 520 felett. Holnap pedig raid.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[25] arpi0912
szept 21., péntek 8:30 #36
Válasz Kuresz (#35) üzenetére
Egyidõben jött ki ps4 pro-ra is a patch az xox patchel. Ugyan úgy van 4k 30fps és HDR is a Curse of Osiris megjelenése elõtt mindkét konzolon.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[41] Kuresz
szept 21., péntek 8:24 #35
Válasz neuroflex (#32) üzenetére
Nem értem a dolgot. Ps-re van egy rakat exclusive cucc (strike, gear, pvp map, stb stb) de egy nyamvadt 4k patch meg nem jott?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[25] arpi0912
szept 21., péntek 8:24 #34
Válasz neuroflex (#32) üzenetére
Ps4-en is ugyan ez a helyzet.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[38] neuroflex
szept 21., péntek 8:11 #33
Válasz Durden is ALIVE (#18) üzenetére
Ugyan ez van. Ketten vagyunk haverral csak illetve egy ismerõs talán. A többiek nem vették (még?) meg. Így raid pl esélytelen.
...retribution...
[38] neuroflex
szept 21., péntek 7:43 #32
Válasz Kuresz (#31) üzenetére
X-re már a dlc elõtt volt. 4k 30 fps hdr.
...retribution...
[41] Kuresz
szept 21., péntek 6:48 #31
Erre az X1x-hez egy kerdes... Pro-n nincs 4k patch. Boxon van?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
szept 20., csütörtök 17:18 #30
Válasz Cash Bacsi (#26) üzenetére
Hál isten én a feleségemmel együtt szedem ki a powerfulokat. Nincs is jobb, mint egy hármasban lenyomott heroic strike után kielégülve hanyatt dõlni és nézni a spriccelõ ládát, ahogy dõl belõle a glimmer meg a loot
[25] Hwopapa
szept 20., csütörtök 16:15 #29
Válasz Cash Bacsi (#28) üzenetére
Ja, csak 7 óra idõeltolódás nem segít ebben sokat :\
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[12] Cash Bacsi
szept 20., csütörtök 15:02 #28
Válasz Hwopapa (#27) üzenetére
Az utóbbinak nem sok köze van ahhoz, hogy térben és idõben hol vagy éppen ... az internet nem ismer határokat!
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[25] Hwopapa
szept 20., csütörtök 14:08 #27
Válasz Cash Bacsi (#26) üzenetére
Biztos hogy nem veszek, egy játék miatt, meg akkor a barátaimat is át kéne "költöztetni" plusz nemsokára az országból is költözöm el, szóval triplán
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[12] Cash Bacsi
szept 20., csütörtök 13:54 #26
Válasz Hwopapa (#24) üzenetére
Ha esetlegesen mégis veszel, akkor X1X-et ... nem fogod megbánni. Asszonykával nekem is megy a harc minden nap. Amikor a fejemhez vágja, hogy az xboxomat jobban szeretem mint õt. Erre nem állok le vele vitázni, amivel még jobban ásom magam alatt a fát ... a kislányom meg persze az anyját replikázza, szóval mindent kétszer kap az arcomba, csodaszép dolgok ezek.
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[7] Gergõ
szept 20., csütörtök 13:52 #25
Bassza meg. Kár volt elolvasni 2 dolgot most ezen az oldalom:
Forsaken teszt, és az elsõ komment. Mindkettõ teljesen felcsigázott, mehetek vissza Destiny 2-zni
"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
[25] Hwopapa
szept 20., csütörtök 13:49 #24
Válasz Cash Bacsi (#22) üzenetére
Igen, ennél nagyobb Csak idõközben az asszony is közbeszól és az idõm is véges, vettem Switchet is és rájöttem, hogy ezt a játékot csak akkor érdemes játszani, ha van egy társaságod mellé, mert amúgy (és jöhet a savazás) a másik gép bármelyik online játéka lemossa a raidestõl, mindenestõl a francba az egészet

Ezért is hagytam abba anno.

Persze ha veled lehetne játszani, lehet én is átértékelném, de csak ezért nem veszek még egy xboxot is
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[41] Kuresz
szept 20., csütörtök 12:50 #23
Jo lett a kieg. Nem bantam meg, hogy kihagytam fel evet es a 2 dlc-t is. Ha nem lett volna meg a fel ev pihi, lehet, hogy kimaradt voltna a Forsaken.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minõséget ad ami pron is elérhetetlen."
[12] Cash Bacsi
szept 20., csütörtök 12:46 #22
Válasz Hwopapa (#21) üzenetére
Úgy emlékeztem ennél azért nagyobb rajongó vagy ... :/ De persze, ha kibírod jó módszer ez is.
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[25] Hwopapa
szept 20., csütörtök 12:41 #21
Válasz Cash Bacsi (#14) üzenetére
Igen, a 24k böki a csõröm. Nem is kicsit. De megy ez lejjebb, már csak pár hónap

Egyszer már el lett ez játszva, másodszor maximum nyomott áron fogok belevágni ebbe a mókába - a harmadik játéknál is legkorábban az elsõ év és ugyanilyen DLC után.
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
Összesen: 70 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

1087 | [Nyerd meg!] Játékesõ - Darksiders III (XO)

Karácsony elmúlt, mi pedig masszív játékesõvel izzítjuk be az újévet. A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. Az MX szörnyeket kisorsoltuk, most egy lovasért folyik a küzdelem.

236 | [Szavazz és nyerj] 2018 legjobb játékai

Szép lassan lezárjuk a 2018-as esztendõt, december második fele pedig évek óta ugyanazt jelenti itt a Gamer365-ön: ideje sort keríteni A Nagy Év Végi Olvasói Szavazásra! A 2018 legjobb játékait tartalmazó ötvenes toplistánkat most is a ti voksaitok alapján fogjuk összeállítani - mutatjuk, hogy szavazhattok!

22 | Gamer365 Podcast 2018 november

Itt van az õsz, itt van újra a maga kismillió videojátékos megjelenésével, napsütésbe csavart idõjárásával, és a következõ Gamer365 Podcasttel, amelyben kivesézzük a Blizzcon legizgalmasabb pillanatát, regélünk Ian Livingstone-ról és a Playstation Classicról.

ps4 0 | Five Nights at Freddy's: jön PSVR-ra a mackó

Az animatronikus horror PSVR-ra költözik.

0 | Dead or Alive 6: deluxe demó és SNK kollab

Méretes kedvcsináló érkezik jövõ héten a DOA6-hoz.

2 | Apex Legends: majdnem Apex Construct

A VR játék fejlesztõinek megszaladt a szekere.

0 | Tekken 7: Negan zombik nélkül is harcias

Új karakter DLC érkezik a Tekkenhez is.

0 | Soul Calibur VI: Amy beköszön

Friss karakter DLC a láthatáron.