Az Elder Scrolls Online PlayStation 4 és Xbox One változata eredetileg júniusban érkezett volna, azonban reggel a játék GYIK részlegében a fenti szöveg volt megtalálható. Legalábbis egy rövid ideig, aztán nagyon gyorsan eltűnt a kérdéses rész, azonban délutánra megerősítette a Bethesda: a konzolos kiadások nyár helyett nagyjából egy fél évet csúsznak.
A cég közleménye szerinta két konzolgyártó hálózati rendszerébe történő integrálás folyamán különböző problémák merültek fel, melynek kijavításához kell a fenti extra idő. Gondolva azokra, akik erre a két platformra akarták a játékot megvenni egy olyan akcióval szolgálnak, hogy aki június végéig megveszi a PC / Mac változatot az a konzolos megjelenéskor ingyen és bérmentve átviheti már meglévő karaktereit, illetve másodjára nem kell teljes árat fizetnie, 20 dollárért övé lehet a PS4 / XBO változat, valamint 30 nap játékidő.