[Teszt] Octopath Traveler
Kapcsold jtk: Octopath Traveler (wiiu)
Eddig 30 hozzszls
Vega
2018. jlius 19.
cstrtk 08:20
A trtnetmesls mindennek alrendelve? Valsznleg a (sajnos) sokakat elijeszt pixelgrafika mellett ez az elem lesz az, amely a legtbbeket el fogja tntortani az Octopath Travelertl. A cmben szerepl “octo” szcska ugyanis a jtk felptsre is utal egyben. Nyolc szerepl vg neki a nagyvilgnak, egymstl teljesen fggetlenl, mindannyian a sajt problmjukra, kldetskre koncentrlva. Az utazsuk sorn NEM derl ki rluk, hogy egyms titkos testvrei, hogy egy msik ltskrl rkeztek, hogy meg kell kzdenik egy fenyeget birodalom elnyom erejvel, de mg csak nem is a vilgmindensg lesz a vgs csatban az ellenfelk. Nagy rszk mg csak nem is klasszikus hs: van kztk vadsz, keresked, tncos rabszolga s falusi gygyt - a htkznapi embereknl tbbek, vilgmegvlt tnyeznl kevesebbek. s ebbl addan nem is fogjk megvltani a vilgot, ugyanis azon kvl, hogy egyms mell csapdnak, nem sok kzs pont lesz a trtnetkben. Lefordtom magyarra: az Octopath Traveler hatalmas vilgban nem fogunk sszefgg sztorival tallkozni, helyette kapunk nyolc, rvidebb kalandot, amelyet tetszleges sorrendben gngylthetnk fel, akr teljes szlakat kihagyva, szabadon mszklva a vilgban. A vgtelenl elhivatottak akr megprblkozhatnak azzal is, hogy az elejn kivlasztott karakteren kvl a tbbieket meg sem keresik s fel sem veszik, br ehhez valsznleg olyan mennyisg farmols kellene, amit a viszonylag dinamikusan szintezd ellenfelek sem tudnnak ellenslyozni.



Ha nem lenne elg a nagyv sztori hinya, a kisebb letutak sem fognak osztatlan sikert aratni. Mindenkinek jut ngy fejezet, egyenknt egy-kt rs jtkidvel. Vannak rdekesebb s kevsb izgalmas szlak, ltalban az a forgatknyv, hogy egy-egy fontos vrosba eljutva eldnthetjk, hogy folytatjuk-e valamelyik vonatkoz karakter sztorivonalt. Ezek ltalban beszlgetsekkel kezddnek, valamilyen labirintussal folytatdnak, majd valamilyen epikus boss-harccal vgzdnek (ez utbbira ksbb kln is kitrek). Kapunk kzben rvid szveges lerst, a csapatban lvk kommentlhatjk a trtnteket (a tolvaj pldul elg ersen kapja az vet), de vannak nha visszaemlkezsek is, amik kerekk teszik az egszet. Az biztos, hogy akr tetszenek ezek a klnll fejezetek, akr nem, viszonylag gyorsan karakteress formldnak a szereplk, soha nem fogjuk sszekeverni ket, legyen sz a htterkn s szemlyisgkn kvl akr a csatban betlttt szerepkrl vagy az egyedi kpessgeikrl.



A krkre osztott harcokkal eltlttt nhny ra utn bevallom, az fogalmazdott meg bennem, hogy n nem szeretnk tbbet csapat alap szerepjtkokban vals idej csatkban, egy karaktert irnytva bohckodni. Legksbb a msodik-harmadik bossig nyilvnvalv vlik ugyanis, hogy nem csak minden csatnak, de szinte minden egyes meghozott dntsnek slya van, ergo az egsz komoly gondolkodst, taktikai tervezst ignyel. Nem fogom lerni a teljes rendszert, mert elolvasva a vilg legszrazabb szvege lenne, msrszt kiprbls nlkl gysem fog meggyzni senkit, de nhny mondatban rdemes foglalkozni vele. A hasznlt kpessgek mellett alapveten hrom dolog vezrli a csatkat. Az ellenfelek mindegyike rendelkezik hrom-ngy gyengesggel, legyen ez valamilyen fegyvertpus vagy elemi sebzs. Ezek rejtettek, ki kell ismerni/ksrletezni, hogy kinl mi mkdik. Aztn van nekik egy pajzzsal szimbolizlt vdettsgk, amit le kell bontani, mert ha ez sikerl, egy krre megzavarodnak, elvesztik a tmadsukat s sokkal komolyabban sebzi ket minden. Pajzsot egy mdon lehet bontani, ha olyan tmadssal kapjuk el ket, ami ellen gyengk. Itt jn be a kpbe a harmadik elem. Minden egyes sikeres akci utn a karakterek kapnak egy boost lehetsget, amit akr fel is tudnak halmozni. Ezzel minden pillanatban taktikzni kell, vajon rdemes-e ellni a boostokat s gyorsabban lebontani a pajzsot, vagy ellenkezleg, tartalkoljuk-e arra a krre, amikor le van gyenglve egy ellenfl. Akikbl ltalban hrom-ngy ll velnk szemben, termszetesen mindegyik ms erssgekkel s gyengesgekkel, kzben pedig alaposan kell menedzselni az letert s az energit... Szval nem ritka, hogy msodpercekig csak llunk s azon gondolkodunk, hol fog llni az egsz csata hrom kr mlva. Viszonylagos egyszersge mellett n simn bevllalom, hogy az elmlt vtizedben kevs jobban beltt rendszert lttam, simn elviszi a htn az egsz jtkot.



Erre mr csak azrt is szksg van, mert a jtkidnek igen jelents rszt (sokkal tbb mint felt) ez teszi ki, az ellenfelek ugyanis sunyin, igazi old-school mdon a semmibl jnnek s elkerlni sincs nagy eslynk ket. Vannak persze passzv kpessgek, amelyekkel ritkthatjuk a szmossgukat, esetleg javthatjuk az elfutsi eslyeinket, de sszessgben tl nagy a csatk szma, legyenek brmennyire is lvezetesek. Az egsz rendszerre egybknt a bossok teszik fel a koront, ezek a harcok simn fel tudnak mszni negyed rs hossz fl, de volt olyan is, amelyben pontosan huszont perc utn halt meg a teljes csapatom s kellett az egszet az elejrl jrakezdenem. Az Octopath Traveler ugyanis nehz, s br tl lehet szintezni az ellenfeleket, illetve lophatunk/vsrolhatunk felszerelseket, amik megknnytik a dolgunkat, soha, semmilyen krlmnyek kztt nem lesz knny, ha flegmskodunk, az t szinttel alacsonyabb fnk hrom kr alatt kicsinl.



A harcokon s a sztorivonalakon kvl vannak mg mellkkldetsek a jtkban, ezekre igazn sok szt nem rdemes vesztegetni, egy rszk szerencsre tlmutat a szabvny fetch-questek primitv egyszersgn, de a legtbbet nem azrt fogjuk csinlni, mert rdekesek, hanem azrt, mert irgalmatlanul sok arany jr rtk. Ami rdekes sznt visz a vrosok felfedezsbe (van bellk vagy kt tucatnyi), hogy minden karakter rendelkezik egy csakis r jellemz kpessggel. Van, aki lopni tud, ms csatra hvhat ki szinte brkit, de van, aki rejtett trgyak lelhelyt vagy fontos informcikat tud kiszedni a lakkbl. Ezek a kpessgek jpofk, plne gy, hogy a nyolcbl ugye mindig csak ngy csapattag lehet aktv, de vgig az az rzs volt bennem, hogy sokkal tbbet is kihozhattak volna belle. Vannak ugyanis egyrtelmen j s rossz cselekedetek, de igazbl nem sok minden fgg attl, hogy melyeket hnyszor hasznljuk. Ha sokszor megvernek vagy lopson kapnak, az adott teleplsen cskken a reputcink, amit aztn pnzrt visszallthatunk, de ennyi. Ennl azrt mr a kilencvenes vekben elrbb jrt a nyugati szerepjtkok nagy rsze.



A masszv, legalbb tven rs tartalomban a harc mellett az a legjobb, hogy vgig kpes magasan tartani a jtkosban a felfedezs vgyt. Bevallom, vgig gylltem a teljesen hasznlhatatlan radart a kperny sarkban (minimaprl tetszettek mr hallani?), de a nagytrkp se mutatja meg igazn pontosan, hogy az adott terleten hol vagy, talld meg sajt magad, hogy merre vannak az utak s hol lehet tovbbmenni. s ez, ahogy nhny ra utn be is lttam, mkdik. Mert nem szvat a jtk, hanem csak megprbl finoman rsegteni, hogy merre kellene keresglned, de a megoldst sosem tolja eld. A nem lineris felpts miatt ez klnsen izgalmas volt nhol, mert rnzel a nagytrkpre, ltsz berajzolva egy rdekes barlangszjat vagy pletet, de elsre elkpzelsed nincs, hogy jutsz el oda (az pedig, hogy mit rejt, mg nagyobb rejtly). s nekimsz innen, nekimsz onnan, aztn elbb-utbb meglesz a megolds. De ugyanez a helyzet az rtelmesebb mellkkldetsekkel is. Mivel nincs “hozz hrom rkaprmet” tpus feladat, a legtbbszr tnyleg el kell olvasni a lerst s elgondolkodni azon, hogy melyik karakter kpessge segthet benne s vajon hova kellhet menni.



Audiovizulis szempontbl az Octopath Taveler igazi remekm. Igen, tudom, sokan nem tudjk 2018-ban hova tenni a pixelgrafikt, valami fillres parasztvaktsnak tartjk. Az vlemnykn nyilvn nem fog ez a jtk sem vltoztatni, de rdemes rnzni lben. A szn s formavilga ersen hajaz a Final Fantasy Tacticsre s a Vagrant Storyra (amelyekkel szemben elfogult vagyok pozitv irnyba), de egy csom olyan megoldst lttam vilgtsban, plyaptsben, sznhasznlatban, amivel pixelgrafikus jtknl nagyon ritkn tallkozni. Egszen egyedi rnyalata van a havas helyszneknek, a sivatagi tjak srgs homokja is nagyon jl nz ki, de ugyanez mondhat el a krnyezet mozg elemeirl is (folyk, szll biszbaszok, becsillansok). Tetszik vagy sem, nagyon egyedien fest a legtbb helyszn, amit ezzel a technolgival ki lehetett hozni ebbl, azt szerintem elrtk. s ugyanez igaz a zenkre is, fantasy jtkhoz mindenki hallott mr lete sorn vagy htszz muzsikt biztosan, teht nem knny egyedit s rdekeset alkotni. Az Octopath zenje ha nem is klnleges, sszessgben mindenkpp kivl, kr, hogy ezt a szinkronrl nem lehet elmondani. Nem azrt, mintha nagyon rossz lenne, inkbb amiatt, mert alig van. Pedig sszessgben nincs annyi szveg a jtkban, hogy ne lehetett volna felvenni a jelenleginl sokkal tbbet.



Nyilvnval, hogy az Octopath Traveler nem kvn mindenki jtka lenni. Ha valaki felttlenl ssze akarja hasonltani ms cmekkel, akkor leginkbb a Bravely-sorozathoz ll kzel szellemisgben, a mostani nagykonzolos jrpg-k vilgtl viszonylag tvol helyezkedik el. Mind a vizulis megvalstsval, mind a retro nehzsgvel s a krkre osztott csatival elvgja magt a tmegektl. Emellett igazn rdekes sztorit sem tud felvonultatni, jabb rossz pont. Amit viszont fel tud mutatni exkluzv Switch-cmknt, s ami miatt van esly arra, hogy tbb v mlva is emlkezznk r, az egy nagyon alaposan, tbb tz vnyi tapasztalatbl sszegyrt harc-s fejlesztsi rendszer, valamint egy olyan vilg, ami vlt azrt, hogy felfedezze a jtkos minden zugt. Hogy ez mire lesz elg, azt majd megltjuk, n sszessgben jobban szerettem, mint brmi hasonl cmet az elmlt vekbl, de valljuk be, jelenleg nem az egekben van a mrce. Zrjuk azzal, amivel kezdtk: nem renget vilgokat s nem is vltja meg azt, de pont olyan apr kis csodkat rejt, mint a nyolc szerepl szemlyes kalandjai.


[19] herooftime
jl 21., szombat 11:05 #30
Szerintem semmi gond a trtnettel, belegondolva most tnyleg annyira hinyzik egy ilyen jtk vgtl egy sablon "s a vilg ismt megmeneklt hla a pindr pandroknak" szveg?

Helyette inkbb a karakterek jelleme van rszletesebben kidolgozva, s a vilga is jl lett megcsinlva (persze ezt csak a demo alapjn rom)

Ha bartibb ra lenne a jtknak s nem az YS8at tolnm vitn mr meg is vettem volna, gy marad egy eshop akcira vrs ami gy ltom nintynl is egyre gyakoribb ... klss cmeknl.
asia.playstation.com www.play-asia.com
[45] csavar
jl 21., szombat 10:53 #29
Tegnap este neki estem a demnak.
Handheld mdban pazarul nz ki.
Ne hazudj, mert sszezavarod a csillagokat s kiszmthatatlan lesz a jvd! PSN ID: vjcsavar
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 23:11 #28
Vlasz Rick_the_Prick (#26) zenetre
s tallt! Kszi.🙂
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
[2] Wakka
jl 20., pntek 22:00 #27
elgg elszomort olvasni hogy kb az sszes nagyobb jrpgnl ami mostansg kijn fl lngon g a trtneti szl.... : \
jl 20., pntek 20:41 #26
Vlasz Fieldtom (#21) zenetre
A krbers alapjn a SaGa Frontier 2 lesz az.
[5] VM
jl 20., pntek 20:31 #25
Vlasz MRenton1985 (#24) zenetre
Ez mg most is gy van!
jl 20., pntek 20:09 #24
Vlasz VM (#23) zenetre
Tudjuk, fiatal voltl es kellett a pnz
[5] VM
jl 20., pntek 19:51 #23
Vlasz MRenton1985 (#20) zenetre
Vajon ki lehetett az a hlye, aki ennyire tlrtkelte?
[5] VM
jl 20., pntek 19:51 #22
Vlasz Fieldtom (#18) zenetre
Ott taln nem volt olyan vszes, inkbb az bosszantott, hogy olyan helyekre is tettek bellk, amit nem lehetett elkerlni.
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 19:24 #21
Vlasz Vega (#19) zenetre
Nem ez. Kzzel rajzolt grafika, lovagok, hercegnk, klasszikus krnyezet, gynyr zene. Mg a vgn kiderl, hogy rosszul emlkszem s random harcok voltak. De sajnos nem ugrik be a jtk.
Egybknt meg igen, elkpeszt mennyisg kzpszer cucc prgtt nlunk is.🙂
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jl 20., pntek 17:02 #20
Vlasz Vega (#19) zenetre
Kzpszer? Cmlapot meg 90+%ot is kapott a konzolban, akkor az csak j lehet
jl 20., pntek 16:06 #19
Vlasz Fieldtom (#18) zenetre
Ez ugrott be hirtelen (Guardian's Cruasade):
KATT!

Atyag, mennyi idm volt jtszani minden teljesen kzpszer, msodvonalas rpg-vel is
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 15:45 #18
Vlasz csavar (#15) zenetre
Nem a Grandia volt, az sajna kimaradt. De emlkszem, hogy milyen dt volt az FF utn ltni az ellenfeleket.

Miki: Most, hogy rod, prblom felidzni. Abban is gyorsan rd mozdultak? Nem emlkszem mr.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jl 20., pntek 15:40 #17
ps1 idszakban ritkbb volt, hogy ltni lehetett az ellent vagy az azt jelkpez pact. A Tales of...ok ltek vele mg. De nagyjbl ugyangy random encounter az is, mert a csata elkerlhetetlen, csak nincs meg az a frusztrl ijedsg szer inger, mint amikor tnyleg teljesen vratlanul esnek neked, radsul mg a zene is megijeszt ilyenkor. Itt az Octoban ez mondjuk egsz bartsgosan van megoldva, szpen finoman folyik t a kperny, kizkkents s tlts nlkl a harcba.
[5] VM
jl 20., pntek 15:29 #16
Vlasz Fieldtom (#14) zenetre
Chrono Cross?
[45] csavar
jl 20., pntek 15:18 #15
Vlasz Fieldtom (#14) zenetre
Grandia 2 megmaradt bennem, hogy az FF sorozat utn mennyire bejtt, hogy ltni lehetett az ellenfeleket a plyn
Ne hazudj, mert sszezavarod a csillagokat s kiszmthatatlan lesz a jvd! PSN ID: vjcsavar
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 15:01 #14
Vlasz Rehynn16 (#11) zenetre
Most nem ugrik be, valamelyik ps1-es jrpg-ben volt az, hogy nem random ugrottak rd a lthatatlan ellenfelek, hanem ott voltak a kpernyn, de amint meglttak, ezerrel rd repltek. Ha a kperny szln lltl, akkor egy visszalpssel megsztad a tmadst(taln), de egybknt eslyed sem volt.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
[5] VM
jl 20., pntek 14:40 #13
Eddig a trailerek s zenk miatt az egyik legszimpatikusabb jtknak tnt a Switch knlatbl. A teszt csak megerstett ebben s meghozta hozz a kedvemet. s igen, itt a vlasz azoknak akik a krnknti harcot valami elavult, meghaladott dolognak gondoljk. Ha kellen mly s tgondolt rendszer alaktanak ki hozz, ami lehetsget ad a taktikai szabadsgnak, s a dntseinknek slya van, mg mindig a legszrakoztatbb s legjobb rsze lehet egy JRPG-nek.
jl 20., pntek 13:58 #12
Azrt azt adalkknt hozzteszem, hogy ok, nincs sszekt trtnete, de ami van, az szinte teljesen nlklzi a jrpg-k jelents szzalkra jellemz iszonyatosan bld hlyesgeket, szval persze, nyilvn j lenne egy j Chrono, de mg mindig inkbb ez, mint az geykaptafs wannabe anime-sztorik.
[6] Rehynn16
jl 20., pntek 13:56 #11
Vlasz Fieldtom (#7) zenetre
De az meg sokkal jobb lenne, ha el tudnk meneklni elle, ha akarnk
[45] csavar
jl 20., pntek 13:54 #10
Vlasz Kenny (#9) zenetre
Pont ez a bajom nekem is
A mvszi rsze veszettl vonz...
Ne hazudj, mert sszezavarod a csillagokat s kiszmthatatlan lesz a jvd! PSN ID: vjcsavar
[15] Kenny
jl 20., pntek 13:36 #9
Vlasz theSickness (#8) zenetre
n is ezen morfondrozom. Folyamatban a Ys VIII, gy egy story mentes rpg lehet nem fr bele... de azok az artok, ez a zene, ltvny s gyjti nagyon csbt...
PSN ID: Kenny_hun, WiiU/3DS ID: Kennyhun 3DS: 1736-0687-8661 Switch: SW-4473-7968-9192
jl 20., pntek 13:17 #8
A random harcokat mg bevenn a gyomrom, viszont a sztori nlam elsdleges egy JRPG-ben. Nem azt mondom, hogy egy Chrono Trigger / Xenogears nv alatt nem kezdek bele, de ha valban kifejezetten gyenge a trtnet, akkor ki kell hagynom.
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 12:28 #7
Vlasz Rehynn16 (#4) zenetre
Engedd el, megri.
Mr, hogy rted, fogadd el.
Ha ltnd az ellent, de nem tudnl elmeneklni elle, mert azonnal "rdsprintel" sem lenne jobb.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jl 20., pntek 11:41 #6
Remek anyag, elkezdem nzegetni, hol-mennyirt lehet beszerezni.
"This is our time to medicate..."
[24] maccc
jl 20., pntek 11:33 #5
Tervezem beszerezni, iszonyat tetszett a trial de jelenleg Xenoblade 2-re vagyok rafekdve.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[6] Rehynn16
jl 20., pntek 11:29 #4
Minden aspektust lem, de

"az ellenfelek ugyanis sunyin, igazi old-school mdon a semmibl jnnek s elkerlni sincs nagy eslynk ket."

Nope, ez mr a 90-es vekben is vlok volt nekem.
[45] csavar
jl 20., pntek 11:25 #3
Engem nem a pixelgrafika riaszt el, st pont az a vonz, mert az eddigi "szokvnyos" megoldsok hidegen hagytak, de ez valami j.
A nehzsge bizonytalant el... tl sok helyen olvasok/hallok a fentiekhez hasonl kijelentseket.
Mivel a "Bravely-csapat" ksztette, nem gond a hasonlsg, st jobban rltem volna egy Bravely epizdnak Switchre.
Mindent nem lehet

J, hogy ilyen hamar jtt a teszt, mert taln segt a vsrls dntsben.
Ne hazudj, mert sszezavarod a csillagokat s kiszmthatatlan lesz a jvd! PSN ID: vjcsavar
[37] Fieldtom
jl 20., pntek 11:10 #2
Kszi a tesztet Vega!
Krlbell erre szmtottam, de egy fokkal szorosabb sztorira, amiben a nyolc karakter sorsa sszefondik. Sajnlom, hogy ez kimaradt. De itt most tnyleg a gameplay s az audiovizualits dominl minden felett. Hol, ha nem egy Nintendo gpen vr ilyet az ember?
A jtk Traveler's compendium editionje van meg, nagyon ignyes kiads, nyugodt szvvel ajnlom gyjtemnybe.A pnzrme s a trkp nagyon szpek (utbbi valamirt mandula illat ) a pop-up knyv pedig kifejezetten ltvnyos lett, csak lehetett volna klnll knyvecske is, az praktikusabb lett volna.
Tegnap is ma fekdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
jl 20., pntek 11:02 #1
Jl indult a kalandom, gondoltam kezdsknt kivlasztom a legrdektelenebb hirt, hogy a vgre hagyjam az izgalmasnak tn sztorikat. Erre kiderl, hogy akit elsre vlasztok, gyakorlatilag lesz a sajt kalandom fszereplje. Valamirt abban a hiszemben voltam, hogy teljesen fggetlenek lesznek a sztorik egymstl, ami rszben igaz is lett, csak nem pont gy kpzeltem el a narratvt. Na mindegy, pr ra alatt sszeszoktunk s megkedveltem az amgy ltalam majd minden jrpg-ben gyllt thief karakterosztly hst. A game meg valami egszen elkpeszt mdon tud kinzni, handheld mdban jtszva maga a csoda. A Bravelybl tmorfolt harcrendszer ppec s prgs, egy nagyobb v trtnetet elviseltem volna, de meg kell bartkoznom a gondolattal, hogy ez most nem az a jtk lesz. Kszi a tesztet, jfle!
Octopath Traveler adatlap
12 v felettieknek Tindzsereknek
Kiad: Square Enix
Fejleszt: Square Enix
Megjelens: 2018. jl 13.
Kategria: Szerepjtk
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
8
Ami tetszett
+ a ltszlagosnl sokkal mlyebb harcrendszer, gigantikus taktikai kzdelmekkel
+ nagyon ersen fenntartja a jtkosban a felfedezsvgyat
+ kivl szavatossg ersen nonlineris tartalommal
+ az els harminc rban valdi klnbsgek a karakterek kztt
+ az egyik legszebb valah kszlt pixelgrafika
Ami nem tetszett
- a f sztorivonal hinya az elrehaladssal egyre fjbb vlik
- mr-mr bntan sok, nagyrszt kikerlhetetlen harc
- a trkpezs/radarozs sokszor zavar
- a j/rossz cselekedeteknek nincs igazi slya
Olvasi rtkels: 8,5 (4 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

30 | [Teszt] Octopath Traveler

Switch-exkluzv japn rpg a Square-Enixtl, ami teljesti az greteit s hozza, amit vrtunk tle? A nyolc szlon fut Octopath Traveler ha nem is forradalmast semmit a stlusban, szinte mindent felvonultat, amirt valaha szerettk a keleti szerepjtkokat. Na j, a stabil trtneten kvl mindent...
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba