[Teszt] Bravo Team az Apex Construct ellen
Eddig 9 hozzszls
mcmacko
2018. prilis 09.
htf 21:46
Bravo Team PSVR – Teszt

Kisebb meglepetsknt rhet brkit, hogy a Supermassive grdja micsoda termelkenysget mutatott az elmlt idszakban. A rgi monds azonban itt is bebizonyosodik: a mennyisg egyrtelmen a minsg krra tud menni.



Itt van mindjrt a Bravo Team, amely egy fedezkes shoot ’em up, PSVR formtumra hangolva. gy tessk elkpzelni az egszet, mint ha a Time Crisis szerelemgyereket csinlna a PS2-n sokat hivatkozott Kill.Switch-nek. Fedezkrl-fedezkre lpkedhetnk, mikzben vgelthatatlan ellenfelek sokasgt kell hvs halomba aprtani. A nagy furfang ott jn be, hogy a fegyverjtknak elengedhetetlen rsze lesz a clzmbe tekints, habtestnkkel pedig a fedezkbl oldalirnyba is eldlnglhetnk, ezzel vlva rszeseiv a szlv tzfszekben zajl esemnyeknek.



Mindezt AIM irnytval, Move-al, vagy sima Dual Shock IV-el is megtehetjk. A lnyeg, hogy az eleinte izgalmas, s kzptvon csuklbl prg lvldzs a plyk vgre a perifritl fggetlenl kpes lesz elfradni. A gir elhangoldst a jtk pedig nem kezeli le, gy a Laokoon-csoportbl kilpett szerencstlenknt fogunk tekeregni, amg be nem talljuk az optimlis clzpozcit. Mindamellett a fegyverjtk sem kser – a szrs s a ptygtets fizikja messze a stlushoz ill nv alatt van.




A grntok, specilisabb on-rail szakaszok, vagy fantziadsan tmad ellenfelek magas labdit hagytk visszapattanni a brit cimbork. De ugyangy a prezentcit is valahov az els Source motor szintje al lttk be a tmegtermelsben dolgoz grafikusok. A karakterek jl festenek, minden ms ott ragadt 2004 magassgban. (Hajj, de j is lenne amgy egy tisztessges HL2-t tolni ezen a frnya PSVR-on…)



Halvny produkci ett a Bravo Team, amely a borsos rcmkvel kiegszlve plne nem sok megvlt tulajdonsgot tud felmutatni. Ne legynk azonban ennyire vaskalaposak: a koop lehetsg nem is rossz adalk, mert ad egy taktikzs rteget a jtknak. Egy olyan zamatot, aminek mg csak a szagt sem rezzk meg a kbuta MI mellett. Szerettem volna szeretni – a tmban rejl potencilt viszont ms gynyr szpen letheti. Volna igny ilyesfajta, de ennl picikt minsgibb szrakozsra.

4/10

mcmacko

Bravo Team | Platform: PSVR (tesztelt)
Kiad: SIEE| Fejleszt: Supermassive
Megjelens: 2018. mrcius 07. | r: 11990 Ft


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Apex Construct – Teszt

Nem csak PSVR-on prg a VR szekr, de nem m! A PC jtkosoknak ugye felesleges hosszasan ecsetelni a VR-ban rejl lehetsgek szpsges trhzt. Cikkecsknkben viszont egy konzolon is sokoldal jtkoshoz fordulunk most: az Apex Construct kpes arra, hogy a Rift/Vive du potenciljtl egy apr lpssel odbb, Playstation VR-on is megmutatja a foga fehrjt. Vagy kkjt, barnjt… szval rtitek! A pasztellsznekbe oltott jvkpben nem csak azt tudjuk meg, hogy miknt ll fel egymssal szemben egy ni s frfi formtumba oltott (a Transformer hasonlsggal mgse kezdhetek) mestersges intelligencia. De arra is fny derlhet, hogy hov lett a civilizci, s mirt akarnak minden ponton robotragadozk rnk rontani.



Kalandozsaink kzben egy sokrt jat visznk majd magunkkal, amely klnfle tmadsi mdozatai mellett pnclknt is funkcionl – kt Move irnytval kiegsztve tiszta VR-Turok lmnye lehet az embernek. m itt az akci mellett az energik begyjtgetse, titkos terepek feltrsa, a narratv lmny magunkba szippanntsa, s egy klasszikusabb rtelemben vett videojtk tlse a cl – mindezt VR dobozba csomagolva.



Mint az lthat a mellkelt anyagokbl, a jtk csinoska kllemmel lett felruhzva. A httrben meghzd AI rendszerek civakodsa pedig minsgi szinkron tolmcsolsban szlal meg. Emlksznk a Wheatley-GladOS prosra? Itt a FATHR-MOTHR du fog hasonlan szrakoztat perceket szerezni majd a jtkosoknak. Persze ne mondja senki, hogy a Pinkerton-Wolpaw rduettet prblom dehonesztlni. Nem-nem. A Valve minsgi nvjt messze nem pckli meg az Apex Construct forgatknyve, de taln ennyi is pp elg ahhoz, hogy kellemesen rezzk magunkat, mikzben bontogatjuk a sztori szlait.



Nagyobb para csak az irnytssal van. Ha nem csped a teleportls mozgst, a kt move-al val kalimplst (Azok a X#@%* terminlok!), s kiakadsz, ha mozgs-irnyts csatban kihvst jelent ellenfeleket kapsz az arcodba, akkor lehet rdemes msfel kutakodnod, amikor a friss VR jtkodat keresed. Amgy meg, ki mondta, hogy egy VR jtk nem lehet rdekes, izgalmas s a szoksosnl hosszabb tvon is szrakoztat?

7/10

Sgt. Pep

Apex Construct | Platform: PSVR (tesztelt)
Kiad | Fejleszt: Fast Travel Games
Megjelens: 2018. februr 20. | r: 9190 Ft

[5] reptai
pr 11., szerda 22:32 #9
Vlasz ssj4vegita (#8) zenetre
Oke, en most egy kicsit realisabb lehetosegekre gondoltam
[41] ssj4vegita
pr 11., szerda 21:43 #8
Vlasz reptai (#7) zenetre
A legnagyobb hiba inkabb a sporolas, hogy a ps3 bukott movejait igy adja el ujra a Sony. Ahelyett, hogy egy normalis periferiat adnanak. Legalabb egy analog kart ratennenek, ha mar ragaszkodnak hozza.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
[5] reptai
pr 11., szerda 18:42 #7
Vlasz ssj4vegita (#6) zenetre
Egyszeruen nem ertem, miert nem tamogatja senki a navigation controllert, opciokent boven elferne. (Vagyis ertem, mert nincs rajta tracking, de igazabol neha egy szabad kez + a navi boven jobb kombo lenne, pld pont a skyrim)
[41] ssj4vegita
pr 10., kedd 15:22 #6
Vlasz mcmacko (#3) zenetre
Koszi, akkor ezek szerint move-al hasonlo az iranyitas, mint a Skyrim VR-ban.
Gameplay videot csak teleportalost talaltam psvr-ra, vive es rift videok voltak full locoval, de azok ebben az esetben nem relevansak.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
[6] zozoka
pr 10., kedd 11:37 #5
Kszi a teszteket!
Az els akkor felejts, a msodik, viszont megjegyzend.
Engem a teleportls rnyts nem szokott zavarni a legtbb esetben, de rrezzem azt,, hogy nem szksg megoldsnak raktk bele, hanem egy picit alpakolnak neki s hozz igazitanak ms elemeket.
Meg vettem a Vipeout Omega collection-t s azt kell mondjam, hogy nagyon nem csaldtam benne. VR-ban nagyon vagny. Oculusra, pedig vagy 4 jtkot meg vettem a sale-nek ksznheten .
The Invisible Hours (tetszik), Edge of Nowhere (tetszik), Ultrawings ennyi pnzort ok) , Call of the Starseed (mg nem tudom, de okks).
[14] Chi
pr 10., kedd 10:09 #4
Vlasz ssj4vegita (#2) zenetre
Teszteket mr rg nem szabad olvasni. Ott a YouTube/Twitch, meg lehet nzni milyen egy jtk mozgsban s el lehet dnteni j vagy rossz, mit tud stb.

Teleportls rszeket s is rhellem az sszes jtknl, de gondolom move esetben mst nem tudnak kitallni.
Wii U/PSN: GGKenChi | http://kenchi.hu
pr 10., kedd 10:06 #3
Vlasz ssj4vegita (#2) zenetre
Tudtommal:
- aim kontrollert nem tmogat, mert a kezes-jazs megolds azon nem mkdne.
- csak dupla move kontrollerrel megy, a kezes-jazs megolds miatt.
- a locomotion trkks: gomb lenyomssal msz az adott betekintsi irnyba, nem olyan mdon, mintha DS analgokkal kzlekednl.
"This is our time to medicate..."
[41] ssj4vegita
pr 10., kedd 8:19 #2
A tesztbol nem derul ki, hogy az Apex Constructba van-e full locomotion lehetoseg. A fejlesztok redditen emlitettek. Van benne? Ha igen, akkor move-al is megy, vagy csak ds4-el? Tamogatja az aim controllert? Nalam ilyeneken mulik egy vasarlas, jo lenne, ha minden tesztbol kiderulnenek ezek az iranyitasi formak. Utalom a teleportalgatos megoldasokat.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
[8] Kinedobj
pr 10., kedd 0:56 #1
Pedig vrtam ezt a Bravo Team-et...