[Teszt] Lost Sphear
Kapcsold jtk: Lost Sphear (ps4)
Eddig 47 hozzszls
drag
2018. februr 21.
szerda 10:00
Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Xenogears. Ezen nvsor lttn minden magra valamit is ad JRPG-veternnak garantltan beindul a nylelvlasztsa - nem vletlen, a Square hskornak sokak szerint legkiemelkedbb alkotsairl beszlnk. Sok ms cmet fel lehetne mg persze sorolni, de nem vletlen, hogy pont ezeket a klasszikusokat rntottam el, az I Am Setsunval bekszn Tokyo RPG Factory msodik jtka, a Lost Sphear ugyanis taln ezekbl mert a legnagyobbat.



A smk alkalmazsa minden tekintetben ersen jellemzi a Lost Spheart - nincs ez mskpp az alaphelyzettel s a trtnettel sem. Adott egy szegny sors, elrvult fhs, Kanata, aki a bartaival elhagyja otthont - hogy aztn hamar kiderljn, valjban a kivlasztott, aki birtokban van annak a kpessgnek, ami megmentheti a vilgot. Ismers, ugye? A Lost Sphear lnyegben mindent elkvet azrt, hogy a felidzze a 90-es vek JRPG-inek hangulatt, gy kicsit olyan az egsz, mint egy idutazs - ami egybknt illeszkedik is a sztoriba, hiszen hseinknek a vakt homlyba vesz vilgot kell jjptenik, emlkek segtsgvel visszahozva a jelenbe az "elveszett" vrosokat, szemlyeket s minden egyebet.



A bonyodalmak meglehetsen lassan fokozdnak, amihez hozzjn a Lost Sphear taln legfbb hibja, miszerint az igen komtosan krvonalazd sztorit elgg rdektelen karakterekkel szrta meg. A trtnsek s a szereplk slytalansga a jtk els felben elg sokat levesz az lmnybl, gy a f lvezeti forrs a harcrendszer marad, ami szerencsre egszen szrakoztatra sikeredett. A rendszer nem is lehetne ms, mint az ATB, vagyis a hsk s az ellenfelek nem sorrendben cselekednek, hanem meghatrozott id leteltvel jnnek a tmadsok. Amikor rnk kerl a sor, mozogni is tudunk a csatatren, ami miatt fontos szerep jut a pozicionlsnak - mr csak azrt is, mert az egyes karakterek tmadsainak ms-ms a hatsugara s -tvolsga, gy j taktikval kt legyet thetnk egy csapsra, sz szerint. A szoksos specilis kpessgek (az I Am Setsunbl rklt Spritnite-ok) mellett kt f trkk van. Az egyik a Momentum-mechanika, amivel extra sebzst csiholhatunk ki tmadsainkbl egy jl idztett gombnyomssal - feltve, hogy eltte feltltttk a szksges cskot. A legjobb az egszben, hogy szpen belegyazdik ms jtkrendszerekbe. A plykon pldul elre ltszanak az ellenfelek, gy ha sikerl ket htba tmadni, akkor rgtn mindenki egy Momentum-ponttal kezd, gy hamar lezavarhatjuk a csatt. Emellett van lehetsg gynevezett Artifactek ptsre a vilgtrkp adott pontjain, melyek klnfle extra kpessgeket s elnyket biztostanak - tbbek kztt a harcon bell is, melyeket nem ritkn a sikeres Momentum-tmadsokkal lehet aktivlni. A harc msik klnlegessge a Vulcosuitnak nevezett robotruhk alkalmazsa, melyek idszakosan llnak rendelkezsre. Ezek - nem meglep md - megnvelik hseink erejt, st, mg Chrono Trigger-szer komb tmadsokat is lehet velk csinlni, ugyanakkor jcskn be kell ket osztani, a kapcsold erforrs (VP) ugyanis igen hamar kifogy, gy rdemes a kemnyebb csatkra tartogatni ket.



A fejlesztsi rendszer a lehet legegyszerbb, klnsebb csavar nlkl, automatikusan nvekv statokkal. Belenylni inkbb a felszerelseken keresztl tudunk a karakterekbe, a fegyveres s a pnclok ugyanis klnfle kvekkel fejleszthetek, sszesen tz lpsben. Ezzel a mdszerrel nagyon gyorsan fel lehet turbzni az egyes itemeket, gy az alap statok nem is annyira fontosak (hozz kell tenni, nem is kapunk minden sarkon j fegyvert) - a fejleszts annl inkbb, msklnben a bossharcoknl csnyn el fogunk hasalni. Ennek kapcsn rdemes megjegyezni, hogy a Lost Sphear nem esik bele abba az rks JRPG hibba, hogy teli inventory-val s csillinyi arannyal zrjuk a vgigjtszst, a felszerelsek fejlesztsre ugyanis kkemnyen kell klteni - radsul mindegyiknl kln-kln.



Az az eddigiekbl taln lejtt, hogy a jtkrendszereket tekintve nem egy klnsebben bonyolult alkots a Lost Sphear, ami nmagban nem is felttlenl nagy baj, a felfedezs tekintetben azonban mr maradt bennem keser szjz. Az alap sztorin tl borzasztan kevs a mellkes tennival a jtkban: az NPC-k, hzak s szobk tbbsge nem tbb egyszer dsznl, nagyon ritka az az alkalom, amikor gy rezhetjk, kicsit eltvolodhatunk a f cselekmnytl, hogy valami mst csinljunk. A bevezetben emltett cmek egyik legfbb bja ppen az irdatlan tartalom volt, ami nem kizrlag a trtnet hosszban merlt ki, s ami miatt tnyleg rdemes volt benzni minden sarkon s megszlaltatni minden egyes vroslakt. A Lost Sphear ritkn sztnz bennnket hasonlra brmifle jutalommal.



A teszt taln negatvnak hathat, pedig a Lost Sphear egyltaln nem egy rossz jtk. Csak ppen elkvet egy risi hibt: tlsgosan alrendeli magt az inspircis forrsoknak s meg sem prbl tlmutatni azokon. Valahol tnyleg szvmelenget, hogy a klnfle utalsok mellett mg nevek s ltzkek is visszaksznnek a rgi klasszikusokbl, a hangulatrl nem is beszlve. A legfontosabb feladatrl mgis megfeledkezett a Tokyo RPG Factory: hogy sajt identitst adjon a jtknak. Anlkl mrpedig nehz emlkezeteset alkotni...

Ha szereted a klasszikus JRPG-ket, s szvesen jtszanl egy olyannal, ami korbban kimaradt, akkor a Lost Sphear tulajdonkppen neked szl: lnyegben olyan, mint egy 1998-ban kszlt jtk, ami valamirt csak hsz vvel ksbb jelenhetett meg. A baj csak az, hogy ha ennyire hasonltani prblsz a stlus nagyjaihoz, akkor akarva-akaratlanul el fogsz bukni: a Lost Sphear gy akar odallni a Chrono Trigger s a Final Fantasy VI mell, hogy valjban a cipfzjket sem kthetn be nyilvnvalan. Mrskelt elvrsokkal rdemes teht nekimenni - gy mg a szrakozs sem marad el.

[2] Pukkandr
febr 25., vasrnap 22:23 #47
Vlasz keviny (#19) zenetre
s a FF8 is egy csoda volt, (szerintem a legjobb valaha megjelent FF) s nem csak az rpg-knl, hanem ms jtkoknl is rezhet a visszaess s nem csak mostanban, hanem mr sok ve... tlettelen, rzelmetlen, res, semmitmond jtkok tmegvel.
febr 22., cstrtk 22:18 #46
n az elmlt tz vben _is_ sok rgi rszt jtszottam jra s jra, sajnos pont a legeslegjobbak - Tactics, VI, VII - regedtek rosszabbul (szmomra legalbbis) s a VIII s a IX maradtak meglepen frissek.
febr 22., cstrtk 22:15 #45
Vlasz theSickness (#42) zenetre
Jaja, ez nagyrszt igaz akci/szerepjtkos fronton, s igazbl nem t vet kell visszamenni, hanem lehet sokkal tbbet.
[36] carville
febr 22., cstrtk 20:34 #44
Vlasz Rick Dangerous (#43) zenetre
Tavalyi tletem volt, hogy FF1-tl haladva vgigjtszom az sszes szmozott FF epizdot, csak a sorrendet sikerlt rgtn a 2. utn felbortanom. Azt a kerek 20. vfordult nem akartam kihagyni.
Szval mg kimaradt a 6, de sorra fog kerlni, azrt kszi az ajnlst.
Nincs rvid jtk, csak knny Achievement! A Pepsi ljkol, a Coca-Cola a kvetm, s a Burger King a bartom. Emlkeztek azokra a rgi szp idkre, amikor csupn vsrlk voltunk?
febr 22., cstrtk 19:20 #43
Vlasz carville (#41) zenetre
Nem tudom, hogy a tbbi rsszel hogy llsz, de ha a 7 tetszett, akkor szerintem a 6-ot is rdemes lenne lenyomnod (szintn nagyon j sztori s karakterek, de jobb s vltozatosabb harcrendszer), az szvsz sokkal jobban is regedett.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
febr 22., cstrtk 19:18 #42
Vlasz Vega (#39) zenetre
....nem?
Mindig is azt mondtam, hogy ha vlasztanom KELL, akkor inkbb a gameplay, mint a filmszer krts.
Azrt van mindig erre kihegyezve, mert sajnos nem nagyon tudok az elmlt vekbl olyan jtkot mondani, amiben mindkt elem kiemelkeden szerepelteti magt. Pedig az lenne a legjobb. Mert brmilyen hihetetlen, szeretem a j sztorikat, csak ha mellette passzvan vagy nagyon keveset megkvetelve kell hozztennem magam az egszhez, akkor hamar megunom.
[36] carville
febr 22., cstrtk 18:26 #41
Vlasz Nyarlako (#40) zenetre
rtem, akkor nekem pont a hinyz sztori nem-ltez vezetse tetszett az FFVII-ben is.
Maradjunk a 7-nl ha mr azt hoztam fel, ott sem a tnyleges sztori fogott meg. A Sephirot mnihoz egy fokkal se kerltem kzelebb, szerintem kifejezetten gagyi gonosznak. De ezt a furcsa s nhol bugyuta sztorit jl adagolt drmkban mesltk el.
Mindig trtnt valami, amire reaglhattak a fszereplk, s felrzta kicsit a status qounak gondolt helyzeteket, s az lvezetes storytellingnek pp ez a cselekmnyorientltsg az alapja. Akik okoskodni akarnak erre toljk r a "szappanopera" jelzt, aztn elkezdenek radozni a Trnok Harcrl, mert a maguk laikussgval azt sem veszik szre, hogy a kett tkugyangy mkdik, csak a kivitelezs minsge ms.
Az FF7 nagyon jl eltallta ebben a ritmust, pp annyira engedi kibontani az adott helyzetet amg mg nem unalmas, majd jn valami fordulat, ami felfrissti a jtklmnyt. gy ha elfogadod annak mint ami, egy JRPG trtnetnek, nem pedig a kvetkez irodalmi Nobel dj gyztesnek, akkor a cljt jl kiszolglja.
Csak ehhez az is kne, hogy az ilyen krkre osztott harcrendszert szeressed (hiszen a sztori csak ennek van alrendelve), az viszont a te zlsed, hogy neked ez a harcrendszer nem tetszik.
Amibl randomsg ellenre itt is korrekt mrtkben van, se nem sok se nem kevs, nem kt lpsenknt tallnak meg tged a szrnyek.
Nincs rvid jtk, csak knny Achievement! A Pepsi ljkol, a Coca-Cola a kvetm, s a Burger King a bartom. Emlkeztek azokra a rgi szp idkre, amikor csupn vsrlk voltunk?
[13] Nyarlako
febr 22., cstrtk 17:54 #40
Vlasz Vega (#39) zenetre
FFbl mondjuk pont az is hinyzik mivel a jtkok 90%ban grindrl s random harcrl szlnak, ha meg keresed ppen na most merre s kt lpsenknt megint egy ki lehet gni belle vgleg s megutlni idvel az egszet.
Steam id.: Nyarlako
febr 22., cstrtk 17:05 #39
Vlasz theSickness (#34) zenetre
De ht nem te szoktad mondani, hogy nem szmt a sztori, nem szmtanak a szereplk, csakis a pengs mechanika az, ami szmt?
[20] Lonewolf
febr 21., szerda 22:57 #38
Final Fantasy IX regedett a legjobban szerintem. 3 èvente egyszer vègigviszem, de mèg a mai napig roppant md èlvezem a jtèkot.
PS ID : KernyaB
[7] Gergo89
febr 21., szerda 19:29 #37
Vlasz Nyarlako (#26) zenetre
Most egy kicsit megszdltem.
febr 21., szerda 18:03 #36
Vlasz theSickness (#34) zenetre
A szereplgrda is az egyik legunszimpibb a sorozatban,szmomra is.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[7] reptai
febr 21., szerda 17:34 #35
Vlasz keviny (#33) zenetre
Nanemr
febr 21., szerda 17:31 #34
Vlasz Rick Dangerous (#31) zenetre
Lehet rajta rhgni, de a VIII-at ppen ezrt s steril, irritl szereplgrda miatt nem tudtam sosem befejezni.
febr 21., szerda 17:23 #33
Vlasz Rick Dangerous (#30) zenetre
Lyukas mogyort. Se.
let the sun never blind your eyes
[45] csavar
febr 21., szerda 17:23 #32
Vlasz theSickness (#6) zenetre

Ne hazudj, mert sszezavarod a csillagokat s kiszmthatatlan lesz a jvd! PSN ID: vjcsavar / XBox Gamertag: an8Bit
febr 21., szerda 17:22 #31
Vlasz Frumoz (#29) zenetre
Max grafikban lett jobb. gy kellett ellopkodni a varzslatokat darabonknt a monszterektl, miccsoda hlyesg mr ez? Az FF VII-et amgy is az FF VI tette elavultt
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
febr 21., szerda 17:17 #30
Vlasz keviny (#28) zenetre
gyrtem, mit r annak lete, ki nem jtszik Final Fantasy VII-et s Link's Awakeninget, bokrok tvn!
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[45] Frumoz
febr 21., szerda 17:04 #29
Ht srcok, a FFVII szerintem mr a FFVIII-cal elavultt vlt.
egy kis malac tff tff tff
febr 21., szerda 16:50 #28
Vlasz Rick Dangerous (#27) zenetre
Alattam (Kroly bcsi, #14) az l plda. De ha ez nem elg: 5-6 ve jtszottam elszr, szval milyen nosztalgia szemcsirl megy a hadova?

Sztori mlysg, szetting, dungeon s puzzle dizjn kidolgozottsgban a Link's Awakening egy j kt kategrival ersebb mint az A Link to the Past. Persze akinek kt egyforma kontroller kzl csak az egyiktl izzad, az egyb gaztettekre is kpes.
let the sun never blind your eyes
febr 21., szerda 16:38 #27
Vlasz keviny (#19) zenetre
Csodnak csoda, de hogy a mai napig? Bnrondn regedett, a harcrendszere pedig sorozaton bell sem a legjobb. Persze aki fennhangon hirdeti, hogy az Awakening jobb, mint a Link to the Past, az egyb gaztettekre is kpes!
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[13] Nyarlako
febr 21., szerda 16:30 #26
Vlasz keviny (#19) zenetre
Az FF7brn nem tudom mi a csoda mivel rondak a karaktermodellek, huszadrang s elcspelt sztori, emo shounen foszerepelo, edgy fgonosz, random harc. Vegyk le a rzsaszn nosztalgia napszemveget.
Steam id.: Nyarlako
[13] Nyarlako
febr 21., szerda 16:28 #25
Vlasz vidk (#2) zenetre
When Kingdom Come does succeed, it's peerless. The Elder Scrolls and The Witcher can feel flimsy next to the sophisticated systems and heft of history on show here.
But there's also a big problem. There are no people of colour in the game beyond people from the Cuman tribe, a Turkic people from the Eurasian Steppe. (Eurogamer lol)
Steam id.: Nyarlako
febr 21., szerda 16:27 #24
Ha mg mindig annyira kedvelnm a klasszik JRPG-t, mint rgen, akkor is inkbb vgigtolnm az sszes fan-made fordtsos SNES ROM hacket, mintsem ilyen kzpszer vackokra pocskoljam a drga imet.
I'm a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.
[45] Frumoz
febr 21., szerda 16:08 #23
Vlasz reptai (#4) zenetre
Ha jl tudom, PC-n teszteli Klra.
egy kis malac tff tff tff
[4] vidk
febr 21., szerda 15:53 #22
Vlasz reptai (#4) zenetre
Hahaha.azt el is hiszem.nlam csak ez a negativum,vagyis hogy a texturkat nem tlti be
[45] Frumoz
febr 21., szerda 15:38 #21
Vlasz theSickness (#18) zenetre
Nekem a Personk igazibl a 3. rszig tetszettek igazn...az els kett j darkos, a harmadik faszn vltott hangulatvilgot, de a 4. ajnrozst a mai napig nem rtem, mert az tk ugyanaz a jtk, csak ms a trtnete. Az 5. nekem teljesen emszthetetlen volt az otromba UI-val s a jtkmenettel. A PS2 ta viszont nem tudnk olyan JRPG-t mondani, ami brmiben is kiemelked lett volna nekem (a Ni no Kuniban a Ghibli-art meg Oliver, de kb ennyi).
egy kis malac tff tff tff
[14] Kenny
febr 21., szerda 15:14 #20
Vlasz theSickness (#8) zenetre
Nekem mindkett tetszett (FFXV story s utols eltti chaptert leszmtva). A Xenoblade 2-ben 65 rnl jrok, de kb ez a fele lehet. Eddig minden perct lvezem, de most 2 suli s munkahely miatt pihen. Ellenben ez a Lost Sphere tasztott. demo 15 perc utn trlsre kerlt...
PSN ID: Kenny_hun, WiiU/3DS ID: Kennyhun 3DS: 1736-0687-8661 Switch: SW-4473-7968-9192
febr 21., szerda 14:54 #19
Vlasz carville (#14) zenetre
100%-ban osztom. A FFVII egy csoda. A mai napig egy csoda. Ezek az RPG Factory motyk meg olyan... fantzitlan, llektelen valaminek tnnek (messzirl, merthogy egyiket se mertem mg komolyabban megpiszklni). Mondjuk ami kivtelnek tnik, az az Octopath Traveller. Az a dem alapjn igen klassz lesz!
let the sun never blind your eyes
febr 21., szerda 14:53 #18
Vlasz Gergo89 (#12) zenetre
Igaz, alig vannak, br n a felsoroltakbl is keveset szerettem.
A Ni No Kuni minden varzsa ellenre nekem unalmas s kevs volt.
A Lost Odyssey-t a kivl stb s a valban klasszikusokat idz trtnetvezets (meg a mini-sztorik) ellenre utltam vgigjtszani, hla a szintn rgi idket idz nehzkessgnek s a random harcoknak.
A Persona 5 a tmavlasztsval tart mg mindig tvol, de ez inkbb mr szemlyes preferencia, mint a sorozat hibja.

Kt JRPG van az elmlt 10-15 vbl, amire szvesen gondolok vissza, s ez a Xenoblade Chronicles meg a Dragon Quest VIII. Egyik sem hibtlan (az elsben a karakterekkel nem voltam annyira kibklve, az utbbi meg azrt nagyon maradi), de hozzjuk tudok olyan varzslatot s emlkeket ktni, amire inkbb a rgi JRPG-k voltak kpesek.
[7] Gergo89
febr 21., szerda 14:51 #17
Vlasz carville (#14) zenetre
n a Persona 4-el voltam gy pr ve. Teljesen lemondtam mr a Jrpg-rl, de annyi jt hallottam rla, hogy elkaptam mg utoljra a PS2-t, s azonnal beszippantott. Rohadtul nem rdekelt, hogy ott a PS4, vagy 2 hnapig be sem kapcsoltam.
febr 21., szerda 14:48 #16
Vlasz carville (#14) zenetre

febr 21., szerda 14:47 #15
Vlasz Frumoz (#11) zenetre
Az els rsz a maga mdjn idelis alapanyag: kerek sztori, baromi j helysznek, linearits, rdekes fordulatok s ltvnyos jelenetek. Mai szinten jrartelmezve simn mkdhetne, de igen, real-time harcokkal, egy kevs RPG elemmel.
[36] carville
febr 21., szerda 14:45 #14
Vlasz theSickness (#9) zenetre
Gyakran n is azt rzem ezeken az j JRPG-knl, hogy nem vele van baj hanem n regedtem meg.
Ehhez kpest amikor tavaly letemben elszr vgigjtszottam a Final Fantasy 7-et, vagyis nulla prekoncepci s nosztalgia faktorral, n ugyangy lveztem, mintha erre 20 vvel korbban kerlt volna sor.

Vagyis mgis a jtkok rosszabbak.
Nincs rvid jtk, csak knny Achievement! A Pepsi ljkol, a Coca-Cola a kvetm, s a Burger King a bartom. Emlkeztek azokra a rgi szp idkre, amikor csupn vsrlk voltunk?
febr 21., szerda 14:36 #13
Azrt pont a Ni No 2 kedvcsinl jtkmenete stb... pont nem arrl rulkodik, hogy itt valami megmozdul. Amgy is nagyon rmentek manapsg a retro meglovagolsra, de sok kszt elment, nyugdj stb.... Meglovagolnak sokan egy kort, hangulatot, de nem nagyon raknak hozz. Tisztelet a kivtelnek.
[7] Gergo89
febr 21., szerda 14:33 #12
Vlasz theSickness (#6) zenetre
Alig vannak mr Jrpg-k. Az elmlt vekbl amivel megrte jtszanom az a Persona 5, Xenoblade Chronicles, Lost Odyssey, Tales of Graces & Vesperia, Ni No Kuni. Mondjuk ez gy az elmlt 10 vbl. A tbbi kuka, kliss sztori s karakterek, buta prbeszdek, genercikkal lemaradt grafika, 90-es vekben megragadt jtkmenet. Nagyjbl tnyleg tizenveseknek lvezhetek, vagy az anime fanatikusoknak. Mondjuk nem sirnkozom, bven elg ez nekem, inkbb legyen 2-3 vente egy baromira j Jrpg, mint vente tbb Lost Sphear szint gagyisg. Mondjuk most egy ven bell itt van a Persona 5, Ni No Kuni 2, Dragon Quest 11.
[45] Frumoz
febr 21., szerda 14:23 #11
Vlasz theSickness (#8) zenetre
A PE-nl maximum azon a vonalon lehetne szerintem tovbbmenni, ami a PSP-s 3. volt.
egy kis malac tff tff tff
[45] Frumoz
febr 21., szerda 14:22 #10
Vlasz theSickness (#9) zenetre
Nem hiszem, hogy szarabbak lennnek. Rgen tbb volt bellk, kevsb voltak nnepelve, kiemelve azok, amik kzpszerek lettek. 15-20 ve lett volna egy floldalas teszt egy ilyen jtkrl, mint a LS...taln.
egy kis malac tff tff tff
febr 21., szerda 14:13 #9
Vlasz Frumoz (#7) zenetre
Kiregedtnk vagy szimpln szarabbak ezek a jtkok?

Leginkbb mindkett. Asszem.
febr 21., szerda 14:12 #8
Lehet, hogy az a baj, hogy sem a sztori, sem a stb nem olyan, mint anno. Tnyleg, ahogy lentebb is rjk, hol van mr egy Chrono Trigger / Cross, egy Xenogears vagy brmi, ami kult volt.

Mondjuk n abban nem remnykedek, hogy az FF VII rimk olyan hdej lesz, s kzben a Secret of Mana is mellment, viszont egy Parasite Eve rimkben lenne rci, mivel kifejezetten lineris jtk (rtsd: knnyebben feldolgozhat) nagyon egyedi hangulattal. Mg a jtkmenetbe is belenylhatnnak (bele is kell), nem rdekelne annyira.
[45] Frumoz
febr 21., szerda 14:11 #7
Vlasz theSickness (#6) zenetre
dv a klubban.
egy kis malac tff tff tff
febr 21., szerda 14:00 #6
A demnl hastott belm ismt (nhny hnapon bell gy tdjre), hogy nekem mr nem val egy JRPG. Tlsgosan hossz s kzben passzv, s sszessgben kicsi r az esly, hogy "megri" belefektetni olyan sok idt.

gy msfl ve nneplyesen elbcsztam a krkre osztott jtkoktl, s most jhet a JRPG. Az FF XV-n tnyleg vgigrohantam, a Xenoblade 2-t meg a kzepn dobtam. Ennyi.
[45] Frumoz
febr 21., szerda 13:13 #5
Ez is, mint a Setsuna, tnyleg olyan, mint ami egy jrpg _gyrbl_ jtt ki. Jellegtelen az egsz. Szerintem ez a teszt 1:1-ben rhzhat arra is, nekem totl bizarr, hogy a Square ezt a sajt klasszikusai nevvel akarja eladni.
egy kis malac tff tff tff
[7] reptai
febr 21., szerda 13:09 #4
Vlasz vidk (#2) zenetre
Trelem, ha konzol verzit tesztelnek, akkor valsznleg mg mindig tlt.
[7] Gergo89
febr 21., szerda 12:55 #3
Az a bajom ezekkel a kinzet jtkokkal, ha nincs egy FF6, Chrono Trigger szint sztorija s marha j emlkezetes karakterei, akkor egyltaln minek jtsszak vele? Mert ez gy rohadt kevs, radsul drgn. Egy j sztorihoz, hangulat teremtshez nem nagyon kell pnz. gy meg inkbb akkor jra jtszom sokadjra az FF6-ot. Nosztalgia miatt meg gysem regedett rosszul. Ugyanez igaz az sszes tbbi 90-es vek Jrpg-re amivel akkortjt jtszottam.
[4] vidk
febr 21., szerda 12:08 #2
OFF: kingdom teszt mikor vrhat.kivncsi lennk r.kszi
[13] Nyarlako
febr 21., szerda 11:58 #1
Ronda, unalmas de legalbb drga. Nagyon elszaladt a l a squarenel.
Steam id.: Nyarlako
Lost Sphear adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Square Enix
Fejleszt: Square Enix
Megjelens: 2018. jan 23.
Kategria: Szerepjtk
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
6
Ami tetszett
+ lvezetes harcrendszer
+ Jl idzi a klasszikus JRPG-k hangulatt...
Ami nem tetszett
- ...de nem kpes s nem is szeretne tlmutatni azokon
Olvasi rtkels: Mg nem rtkelte senki!
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

47 | [Teszt] Lost Sphear

A Square Enix kimondottan azrt hozta ltre a Tokyo RPG Factory stdit, hogy rgi vgs JRPG-ket ksztsenek, betltve ezzel egy rt a palettn. A sort az I Am Setsuna nyitotta kt ve, most pedig megrkezett a spiritulis utd, a Lost Sphear, amely szintn a rgi klasszikusokat szeretn felidzni. Teszt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba