[Kóstoló] PlayerUnknown's Battlegrounds - Xbox verzió
Eddig 106 hozzászólás
liquid
2018. január 11.
csütörtök 18:17
Ha szavazni kéne a tavalyi év meglepetés sikerjátékára, akkor egyértelműen a PlayerUnknown's Battlegrounds-ra menne a voksunk. A fene se gondolta volna, hogy a korábban mod-formában többször is feltűnt (a PUBG maga is Arma2 mod volt gyermekkorában), a kult-klasszik japán filmből, a Battle Royale-ból kölcsönzött alapötletet tényleges játékká átdolgozó alkotás ekkorát durran majd, pláne egy (Nyugaton legalábbis) viszonylag ismeretlen dél-koreai kiadó gondozásában. Pedig nagyot durrant, óriásit, a Steam változat a tavalyi évet 24 millió értékesített példánnyal, és csúcsidőben 3 milliós játékos-számmal zárta.



Miért ilyen sikeres a PUBG? Valószínűleg azért, mert egyszerűen, de nagyszerűen nyúl egy szintén nem túlbonyolított alapötlethez: adott egy sziget, száz darab játékos, egy egyre szűkülő kör, amin kívül nem tanácsos tartózkodni, random napalmtámadások, és rengeteg, a szigeten elszórt felszerelés a palacsintasütőtől a járműveken át a mesterlövészpuskáig, és a hozzájuk (már ha van rá mód) kiegészítőkig. A feladat: túlélni, utolsóként (személyként vagy csapatként) talpon maradni. Ennyi, minden más rád van bízva.



Mivel cikkünk az Xbox változatról szól, koncentrálunk most erre: mit tud, miben több / kevesebb, mint a 2017 végén, egy közel egy éves alfa / béta periódus után "kész bolti termék" státuszba került PC verzió?
A válasz egyszerű: jelenleg szinte mindenben kevesebb, ami egyrészt nem ideális, másrészt viszont egyáltalán nem meglepő, mert még nincs kész. Ahogy a PC változat is megjárta a maga útját az Early Access státusz sűrű dzsungelében, a Xbox verzióra is pontosan ugyanez vár, tartalmi és technológiai szempontból egyaránt.

Tartalmilag a legnagyobb hiányzó elem a PC változatba decemberben bekerült második, sivatagos térkép, konzolon csak a szigeten vadászhatunk egymásra. A nagyobb probléma a konkrét technikai megvalósítás, azon belül is leginkább a sebesség, ami döcögős, és akkor valószínűleg még finom jelzőt választottam.



A PUBG nem egy vizuális csoda, így (naivan?) elvárható lenne tőle a stabil 30 képkocka per másodperces képfrissítési ráta. A (jelenlegi) valóság ezzel szemben azt, hogy ezt az értéket stabilan sem Xbox One X-en, sem az alap Xbox One (S)-en nem hozza. A XOX verzió (meglepetés!) teljesít jobban a kettő közül, itt a játékhoz kiadott második patch után a sebesség ha nem is szuperideális, de hellyel-közzel szállítja a 30 fps-es elvárást. A "sima" Xbox One változat viszont még a foltozások után sem tesz ilyet, ez is javult valamelyest a megjelenéskor tapasztalható helyzethez képest, de itt 30 fps-t gyakorlatilag akkor látunk, ha semmi / alig valami történik a képernyőn. Ahogy beindul az akció, vagy urambocsá egyszerre több csapat esik egymásnak egy tereptárgyakkal sűrűbben beszórt területen, a képfrissítési ráta elindul lefelé, nem egyszer mínusz 7-8 fps-es hullámvölgyekkel, amik - tartós terhelés esetén - folyamatos hullámzásba csapnak át.



Ez pedig nem jó, egyrészt azért, mert bezavar a játékélménybe, nem tudsz normálisan célozni, vagy precízen mozogni - mivel a PUBG-ben egy darab életed van, egyáltalán nem mindegy, hogy kinyújtóztatnak-e csak azért, mert Framerate Úr ledobta a köntösét, és úgy döntött, hogy ő most búvárkodik egy kicsit. Azért sem jó, mert a két (XOX és klasszik XO) verzió így teljesítmény szempontjából nincs párban egymással, méghozzá egy olyan területen (képfrissítési sebesség), ami jelentősen befolyásolja a játékélményt és a hatékonyságot. Vagyis: az XOX verziót futtató játékos mesterséges előnyt kap, aminek lehet, hogy ő (átmenetileg) örül, a sima XO platformon harcoló ellenfele viszont már kevésbé lesz vidám.



Summa summarum: van még hová fejlődnie az Xbox változatoknak, de már ezen a technikai gondokkal küszködő verzión is átsüt az, hogy mennyire addiktív tud lenni a PUBG. Hogy pontosan mennyire, arra hamarosan visszatérünk a PC változatról készült tesztünkben.

Összesen: 106 [1-50]
1 | 2 | 3
[4] Rovik
jan 13., szombat 20:57 #106
Nem mentem be a Last guardian alá, végigtoltam a sztorit élveztem. Van a jtéknak értéke. De nem emeltem trónra mert rohadtul nem érdemli meg. Ez a PUBG is. A trónra emelést nem érdemli meg noha az értéke az hogy az egyik legjobb multiplayer élmény. Viszont tech oldalon egy szemét.
[54] Doom
jan 13., szombat 18:38 #105
Válasz Rovik (#104) üzenetére
Mert Jin-Jang:
A The Last Guardian-t is lehúzták itt "egyes Microsoft oldalt képviselő fanok" , a megjelenés előtt, megjelenés után, úgy, gépük nem volt hozzá se akkor, se most.
A Ps4 tulajok közül sem nyerte el éppenséggel mindenkinek a tetszését, sokan ugyanúgy lehúzták, míg másoknak a nyilvánvaló hibái ellenére mégis bejött. És közben egészen biztosra vehető, hogy a Sony nem sikertörténetként könyvelte el a TLG-t.

Na most ezzel szemben fájlalod, hogy páran ugyanúgy előhuzakodnak a PUBG hibáival (ezen belül is szűrve a Ps tulajokat, miközben akad PC Xbox tulajoktól is ellenvélemény) mint ahogy Te is teszed a The Last Guardian-al.
És igen, ugyanúgy vannak, akik a PUBG-t minden nyűgje ellenére trónra emelnék, sőt, igazából már meg is tették, hiszen a TLG-vel szemben nem gyenge világsikerről beszélhetünk.
[4] Rovik
jan 13., szombat 18:04 #104
Válasz SPucu (#90) üzenetére
"pc-n a legkorábbi verzio sem volt ennyire rossz"

Ó dehogyisnem. Még 1080p-ben egy 1080ti-vel is beszaggatott...
Egyébként kissé túl van ragozva a dolog,már jópár patch kijött konzolon is, dfoundry is gyártogatja a teszteket a kezdő lobby szigeten van szaggatás illetve mikor ledobnak. Utána 25-30 fps sima One-on, és viszonylag fix 30 X-en. Ritka droppokkal.

Mindenesetre én továbbra is csak azt mondom állítom,hogy valóban optimalizáció és látvány tekintetében problémás a stuff. Csak közben multiplayer élményben egy igazi bomba. És miközben itt egyes Sony oldalt képviselő fanok nem győzik lehúzni a sárga földik,addig az ennél jóval ótvarabb látvánnyal és optimalizációval érkező Last Guardian (Pro-n azzal az erősen ps2-ps3 időket idéző látvánnyal még 1080p-ben is szaggatott) ami még csak gameplay-ben sem tudott túlmutatni semmin (sőt abban is egy 10+ éves szinvonalat képviselt főleg bugok és kamerakezelés tekintetében), szinte trónra volt emelve....
[6] 5241451
jan 13., szombat 16:34 #103
Válasz CeXzer (#102) üzenetére
Én nem vádoltam semmivel, a sok hozzászólás = flame miatt jöttem ide, maga a játék soha nem érdekelt. Annyit írtam, hogy vannak olyan játékok amik jók, de például kevésbé kommersz stílusúak, így kevésbé befogadhatóak, vagy például erős mezőnyben indultak, nulla marketinggel, etc. És ez nemcsak a pixelart játékokra vonatkozik.
[23] CeXzer
jan 13., szombat 16:26 #102
Válasz 5241451 (#98) üzenetére
Na, mondjuk a pubgt sem lehet azzal vadolni, hogy a marketing gepezet tette nepszeruve.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[6] 5241451
jan 13., szombat 16:18 #101
Válasz Guba33 (#100) üzenetére
Tiszta sor. Csak ebben az esetben nem értem mi szükség van a pejoratív, lenéző jellegre.
Az igényes pixelart, vagy ha úgy tetszik, akkor a jól megmunkált szar sem csak random képpontok felrajzolásából áll, és ez a megvalósítási stílus is bejárta/bejárja a maga evolúcióját.
Az Undertale hányása pl. tényleg rusnya, de sokan képesek voltak túllendülni ezen. De simán lehet olyan világokat alkotni hányással, amik élnek, lélegeznek. KATT!
És egy jól megmunkált szar 10 vagy több év múlva is jól megmunkált szar lesz.
Simán megértem amúgy az álláspontod, mert az olyan homage játékokon kívül, mint pl. a Shovel Knight, ami mind játékmenetben, mind megjelenésben a 8 bites éra előtt tiszteleg, nem igazán látom én sem értelmét korábbi korszakok limitáltabb pixelgrafikájának modern revitalizására, amikor 2017-ben jóval többet ki lehetne belőle hozni.

Plz ne tekintsd a hozzászólásom flameindítónak, peace
[11] Guba33
jan 13., szombat 15:34 #100
Válasz 5241451 (#98) üzenetére
Legyünk tárgyilagosak,nem lehet,hanem biztos!☺
De engem ez nem is zavar,a hírt se nagyon olvasom el ami nem tartozik oda,nemhogy még rá is cuppanjak...😉
[11] Guba33
jan 13., szombat 15:18 #99
Válasz Nyarlako (#97) üzenetére
Van véleményem, ha nem tetszik ignorálod. Ha irrirál attól sem fogom elsírni magamat.
[6] 5241451
jan 13., szombat 15:18 #98
Válasz Guba33 (#94) üzenetére
Fullos kis flame volt eddig, kár volt elrontani ezzel.
A világért sem szólnék bele a pubg témába, mert pont nem érdekel a játék. Viszont egy játék minősége nem egyenesen arányos a marketingre rendelkezésre álló erőforrásokkal, sem pedig a vizuális megvalósítással. Az Environmental Station Alpha a nagyon basic pixelgrafikájával is sokkal erősebb, mélyebb élményt és atmoszférát nyújt, mint pár hi-res stílustársa. Lehetséges, hogy nem mindenki a te preferenciáiddal rendelkezik játékokat illetően.
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 15:13 #97
Válasz Guba33 (#96) üzenetére
Van véleményem, ha nem tetszik ignorálod. Ha irrirál attól sem fogom elsírni magamat.
Steam id.: Nyarlako
[11] Guba33
jan 13., szombat 14:58 #96
Ilyen erővel láthatóan téged is a PUBG...Zavar,hogy az általad igényesnek tartott kupacról hír sincs?Én nem irigylem a rakásaidat,te se irigyeld másét..☺
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 14:46 #95
Válasz Guba33 (#94) üzenetére
Téged igen mivel láthatóan rámcuppantál.
Steam id.: Nyarlako
[11] Guba33
jan 13., szombat 13:55 #94
Válasz Nyarlako (#93) üzenetére
Jah,csak az a kutyát sem érdekli,lehet hír sincs róla,és valahova meg muszáj kommentelni mi?☺
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 13:38 #93
Válasz Guba33 (#92) üzenetére
Az én játékaim fejlesztöi éppen új projekteken dolgoznak, és egyik sem battle royale meg pixelhányás.
Steam id.: Nyarlako
[11] Guba33
jan 13., szombat 13:25 #92
Válasz Nyarlako (#91) üzenetére
Nem mindegy neked még te megkapod a pixelhányás adagod,vagy már a te játékaid fejlesztői is lagos,bugos Battle Royalt gyártanak?!
Mert akkor ne hagyd magad!
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 12:52 #91
Válasz SPucu (#90) üzenetére
Megveszik így is, meg akkor is ha semmit nem fog javulni szóval nem eröltetik meg magukat. KATT!
Steam id.: Nyarlako
[22] SPucu
jan 13., szombat 12:40 #90
Válasz Rovik (#61) üzenetére
hát én erősen pc és xbox párti vagyok,bár konzolon nem nagyon játszok mostanában,csak ugy van,de pc-n 800-órát beleraktam,és lesz az még sokkal több is...de ezt nagyon nem lett volna szabad kiadni még,ea verzioban sem konzolra.egy okádék...pc-n a legkorábbi verzio sem volt ennyire rossz.ez ugy jött ki xboxra,mintha senki ki nem próbálta volna,mert nem volt pénzük egy konzolra,mert ha ezt ezt valaki látja,akkor nem mondhatott rá igent
10 kedvenc filmem: Rambo I,II,III, meg hét pornó :)
[37] playmore
jan 13., szombat 12:39 #89
Válasz renz (#77) üzenetére
Kifejezetten az Overwatch esetéről beszéltem, hogy ott például direkt nincs különbség a verziók között, de természetesen a legtöbb kiadót nem érdekli.
Cheers, love! The cavalry's here!
[22] SPucu
jan 13., szombat 12:30 #88
Válasz SPucu (#87) üzenetére
mondjuk,azt hozzátenném,hogy nagyon kevés buggal találkozni már pcn.de ez meglepő volt
10 kedvenc filmem: Rambo I,II,III, meg hét pornó :)
[22] SPucu
jan 13., szombat 12:28 #87
Válasz renz (#67) üzenetére
KATT!
azért ez sem szar ez saját,és már bőven 1.0 után
10 kedvenc filmem: Rambo I,II,III, meg hét pornó :)
[4] Rovik
jan 13., szombat 12:26 #86
Válasz renz (#65) üzenetére
Az. Nem is állítom az ellenkezőjét. Viszont az egyik ha nem a legjobb multiplayer élményt kínálja. Csak szemetszúr hogy mennyi sarat kap a tech oldala miatt és ez a fő. Miközben egy olyan játékot mint a last guardian rengetegen év játékának tituláltak, és mindenki le lett hurrogva aki szerint ronda optimalizálatlan bugos stuff volt idejétmúlt lapos gameplay-el - mert az volt. A sztori az egyetlen ami szép volt benne.
[37] Hunk2
jan 13., szombat 12:10 #85
Válasz liquid (#83) üzenetére
Azt pletykálják ki kapcsolják ONE gépen felvevő funkciót játék maga javul valamit.
Kevesebb lesz FPS drop mivel a háttérben közben nem megy.
"Élni és élni hagyni"
[37] Hunk2
jan 13., szombat 12:08 #84
Válasz oistrakh (#80) üzenetére
Ha sikerül meghosszabbítani Mikinek az egy évet akkor 3 év múlva. Ez csak jó mert következő generáció addigra ki is jön.
"Élni és élni hagyni"
jan 13., szombat 11:24 #83
Válasz oistrakh (#80) üzenetére
Amikor megjelenek konzolos véglegesben. Tipp:2018 ősz.
And since you asked: no. It's massive.
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 11:14 #82
Válasz renz (#79) üzenetére
KATT! A Capcom meg aztán tud hazudni, olcsón és gyorsan akartak megúszni a portolást minél nagyobb haszonnal és kész.
Steam id.: Nyarlako
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 11:11 #81
Válasz renz (#79) üzenetére
Én eleve mondjuk utálok bizonyos effekteket amiket leveszek akkor is ha amúgy bírja a vas. Sajnos vannak játékok mint a Killer is Dead meg most az Okami HD amik le is vannak egyenesen korlátozva 30fpsre, aztán kifolyik a szemed de mivel jó játékok ki akarja öket tolni az ember ugye még úgy is.
Steam id.: Nyarlako
[12] oistrakh
jan 13., szombat 11:10 #80
Ps4-re mikor fogják kiadni?
Ps4 id: Oistrakh_01
[56] renz
jan 13., szombat 11:05 #79
Válasz Nyarlako (#78) üzenetére
Nyilván. Ugyanakkor ott meg van a lehetőség, hogy letekerj minden csicsát, meg amit úgy gondolsz és máris nyerhetsz vele nagyon sokat egy gyengébb gépen is.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 11:02 #78
Válasz renz (#77) üzenetére
Amikor éppen nem ganaj a portolás, mert akkor összeköthetsz te 4 1080ti-t se lesz meg még a 60 se nemhogy felette.
Szóval pécé oldalon se minden játék és mese sajna.
Steam id.: Nyarlako
[56] renz
jan 13., szombat 10:58 #77
Válasz playmore (#75) üzenetére
Ez nem igazán izgatja a fejlesztőket/kiadókat, a sonynak meg csak jó ha emiatt vesz valaki erősebb gépet. Pécén meg amúgy is hatalmas a különbség a gépek között, az a max. fps is csak a csillagos ég. Szóval ez nem egyetemes igazság.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[3] Bouncer
jan 13., szombat 10:36 #76
El sem hiszem, éjjel enyém lett a Winner winner chicken dinner végre!
[37] playmore
jan 13., szombat 10:30 #75
Jut eszembe, például az Overwatch gyakorlatilag ugyanaz PS4Pron mint az alapgépen, 1080p csak 4K HUDal, teljesítménybeli különbség teljesen elhanyagolható, mert bármilyen javítás előnyt adna a nagy gépen.
Cheers, love! The cavalry's here!
[37] playmore
jan 13., szombat 10:25 #74
Válasz liquid (#58) üzenetére
Azt elhiszem, hogy nagyon feltűnő a különbség a PUBG esetén, de például az EA nem csinált ügyet belőle hogy a dinamikus 60fps-es multijaik meddig esnek a sima gépen és Pron ha beindul az akció. Ha jól emlékszem a BF1 volt az első nagyobb cím ahol Pron alig esik a frame és a felbontás, míg sima gépen simán felezi ugyanabban a helyzetben ami nagyon nem mindegy ha valaki nem csak úgy játszogat vele.
Cheers, love! The cavalry's here!
[11] Guba33
jan 13., szombat 10:19 #73
Válasz vidék (#71) üzenetére
Ezt én is így gondolom,majd játszhatnánk együtt!Na végre valaki,akinek tetszik a játék!
[13] Nyarlako
jan 13., szombat 10:05 #72
Válasz Rovik (#61) üzenetére
Stockholm szindróma.
Steam id.: Nyarlako
[4] vidék
jan 13., szombat 9:52 #71
Válasz neuroflex (#69) üzenetére
PUGB az isten.bug,glitch mindegy mi nem számit.még nincs kész.idén jön az UBI meg EA és minden játék early lesz.ugyhogy egy szot se!!!PUGB elhozza nekünk au új korszakot ....
[56] renz
jan 13., szombat 9:52 #70
Válasz neuroflex (#69) üzenetére
Ha valahol, akkor egy online multi fps/tps-nél baromi fontos a tech.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[35] neuroflex
jan 13., szombat 8:33 #69
Hát úgy látom itt csak a szokásos megy :
akik játszanak vele és tudják a hibákat,de mégis leköti őket
vs
akiknek közük nincs hozzá és videók alapján megállapítják,hogy szar,mert csak a tech oldalt nézik.

...retribution...
[11] Guba33
jan 13., szombat 8:28 #68
Válasz Rovik (#61) üzenetére
Hogy is szokták mondani,a népszerűség átka?☺
[56] renz
jan 13., szombat 8:27 #67
Válasz backstab (#66) üzenetére
A kedvencem a témában: KATT!
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[31] backstab
jan 13., szombat 8:17 #66
Válasz renz (#64) üzenetére
Tegnap belefutottam egy streambe a Twitch főoldalán, amiben a pacák egy dombon repeszt felfelé az oldalkocsis motorjával, az oldalkocsi mintha beakadna valamibe, felrepül a levegőbe, a függőleges tengelye körül pörögve átrepül egy ház felett, aztán a földbe csapódik és felborul. A pali megússza egy kis sérüléssel, aztán tíz méter futás után összeesik és meghal: "You run over yourself with a vehicle.". Nem mondom, mókásnak mókás volt.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[56] renz
jan 13., szombat 7:53 #65
Válasz Rovik (#61) üzenetére
Egyáltalán nem kell sony fannak lenni ahhoz, hogy lásd hogy valóban mekkora egy optimalizálatlan, bugos trágyakupac ez a játék, elég csak kinyitni a szemed.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[56] renz
jan 13., szombat 7:50 #64
Válasz NandorHUN (#57) üzenetére
Mesélj, milyen az a komoly fizika, ami benne van?
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[56] renz
jan 13., szombat 7:49 #63
Válasz arpi0912 (#59) üzenetére
Nyilván, ez pont jó példa is erre. Csak itt nem érkezhet az sem kifogásként, hogy nincs pénz a fejlesztésre.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[54] Doom
jan 13., szombat 6:27 #62
Válasz Rovik (#61) üzenetére
Na és mi a helyzet azokkal, akik ugyanolyan negatív véleménnyel vannak a PUBG-ről, mint amit lentebb bővebben kifejtettél, de közben erősen a Microsoft (akár Xbox, akár Pc, akár mindkettő) oldalhoz kötődnek?
Ráadásul az említett Pc & Xbox exkluzivitás még a PUBG góré szerint is annak tudható be, hogy a Sony-nál nincs korai hozzáféréshez hasonlatos program, szóval ha egyszer egyszer kijut ebből a -rossz nyelvek szerint: pre-alpha- státuszból, még bármi lehet. (bár ha a jóval erősebb One X-ből is ennyit tudtak kihozni, egy esetleges Ps4 Pro-Ps4 változat gondolata se sok jóval kecsegtet)
[4] Rovik
jan 13., szombat 2:51 #61
Azért vicces látni hogy egyes emberek akik erősen a Sony oldalhoz kötődnek mennyire tudják tolni hogy micsoda egy optimalizálatlan ronda mocsok ez és tök mindegy milyen a játék ha egyszer tech oldalról ultragáz. Olyan emberek akik egy Last Guardian-t ami ennél kategóriákkal szarabbul néz ki, szemétrevaló optimalizációval (azzal a grafikával pro-n szaggatások) , bugos, elavult kamerakezeléssel és megoldásokkal tele, gameplayileg totál átlag színvonalat képviselve és talán az egyedüli ami kiemelhető benne az maga a sztorija, trónusra emeltek - pusztán mert ps exkluzív mert más okot nem találtam rá mialatt végigszenvedtem a játékot...
Vajon ha a PUBG nem pc-xbox párosra érkezett volna hanem Sony ex lenne,mennyire lenne kikiáltva megkérdőjelezhetetlenül az évezred multiplayerének és mennyire lenne lehurrogva mindenki aki beleköt az optimalizálatlanságba....
[21] arpi0912
jan 12., péntek 22:21 #60
Válasz Nyarlako (#45) üzenetére
ÁÁÁ, én már rég tagja vagyok. De attól még ami igaz az igaz.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[21] arpi0912
jan 12., péntek 22:19 #59
Válasz renz (#44) üzenetére
A pénz nem minden, sőt... de ezt már tudjuk.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
jan 12., péntek 21:24 #58
Válasz playmore (#42) üzenetére
Én személy szerint ekkora különbséggel még nem találkoztam, (igaz, nem is játszottam az összes elérhető multis játékkal.) Van olyan cimborám, aki alap XO-n simán játszhatatlannak minősítette, ami szerintem túlzás, de tényleg nagyon nincs párban a két platform.
And since you asked: no. It's massive.
[12] NandorHUN
jan 12., péntek 20:26 #57
Válasz zsozsa (#15) üzenetére
Szar a port, a map az valami óriási és - PC-n legalábbis - nagyon részletesen ki van dolgozva + fizika.
Xbox One | Steam | Uplay | Origin játékok, GOLD előfizetések // AKCIÓS ÁR !! https://hardverapro.hu/apro/xbox_one_jatek_kulcsok__gold_elofizetes/ https://hardverapro.hu/apro/steam__uplay_jatekok/
Összesen: 106 [1-50]
1 | 2 | 3
Friss hírek

11 | Gamer365 Podcast 2018 Április

Dobpergés, fanfárok - visszatért a Gamer365 podcast, amely 2018 áprilisában fellángol, mint a főnixmadár, menet közben pedig elégeti a témákat, amelyek felett átsuhan. CoD BO pletykák, remake játékok a remasterek ellen, digitális piac és a leárazások, gyűjtői játékok és Kratos a fülhallgatódba' bele!

20 | Bonus Stage Podcast #04 - 2018. március.

The 4th ride of the Doomanoids, avagy: ismét Bonus Stage podkeszt! Benne a SaveGame kerekasztal beszélgetés érdekességei, a Remaster/Remake dilemma, a ToyCon garage és a pixelgrafika létjogosultsága, melyet a szokásos rovataink mellett még egy Sea of Thieves kibeszélővel is megdobtunk.

32 | Szolgálati közlemény: tartalmi frissítések

Régóta csináljuk, amit csinálunk, de úgy érezzük a hobbinkkal valami nincs rendben mostanában. Szomorú cigarettafüstös estéken keresztül gondolkodtunk a problémák megoldásán, de most kitisztult a kép. Fogadjátok sok szerettel a megújulásunk terveit!

ps4 30 | Így reagált Cory Barlog a GoW-kritikákra

Megható pillanatok a játék direktorával.

2 | Itt a Housemarque új játéka, a Stormdivers

Multiplayer fókuszú lesz a Resogun-csapat új fejlesztése.

0 | The Legend of Bum-bo bejelentés

Puzzle-RPG mellékszálat kap a The Binding of Isaac.

13 | Mi ezzel a trailerrel búcsúzunk Aviciitől

28 évesen meghalt a népszerű DJ.

3 | Ingyen játék péntek estére: Satellite Reign!

Ráadásul nem is akármilyen: Cyberpunk akció a Humble-n!