[Teszt] L.A. Noire: The VR Case Files
Eddig 40 hozzszls
Gamer365
2018. janur 10.
szerda 18:16
Mintha sszebeszltek volna a nagyok: alig pr hete rtam arrl, hogy a Bethesda nekillt tportolgatni franchise-ait a pelyhedz platformokra, erre tessk, az errl eddig nem tl hres Rockstar is elllt a sajt tlttt kposztjval. A mr szinte ktelez ONE/PS4 verzik mellett az egyre npszerbb Nintendo Switch-re is megjelent az L.A. Noire feljtott verzija, ami egybknt tk ugyanaz, mint az eredeti - illetve elnzst, a “Truth, Doubt, Lie” hrmast tneveztk “Good Cop, Bad Cop, Accuse”-ra. Tesztnk alanya azonban nem ez, hanem a VR verzi, a szoksos krds pedig az, hogy tud-e valami jat felmutatni a “lapos” verzikhoz kpest.



Szgezzk le: ez az L.A. Noire egy kicsit rvidebb, zanzstott L.A. Noire. Nincs meg benne az alapjtk teljes tartalma, ht darab, kifejezetten VR-kpes esetet vlasztott ki a fejlesztcsapat az eredetibl, ebbl az els kapsbl egy kisebb tutorial, s nagyjbl hrom perces. A problma ezekkel a rvid kis foszlnyokkal, hogy mire a jtk knkeservesen megtantja az irnytst, mr vge is a fejezetnek, s jhet a kvetkez tanulnival - mire igazn belejnnnk, mr le is zztuk az egszet.
Aprop irnyts: a jtk gyakorlatilag csak room scale mdban jtszhat, ami azt jelenti, hogy jelents, legalbb 2x2 mteres jtkteret kell felszabadtanunk a laksban. Tbbnyire ll mdot vr el a jtk, de vezetskor felajnlja, hogy akr le is lhetnk - ez a koncepci gy szerintem totl katyvasz, s csak elidegenti a jtkost. A szoksos interakcik, mint pldul trgyak felvtele, fegyverek hasznlata a mr szoksos mdon megy, mozgsra viszont ngy klnbz lehetsgnk is van: teleportlhatunk a clpontra nzve (ez a legkevsb j lmny, viszont egyszer, s mkdik), mozoghatunk automatikusan egy clkereszt fel (kukba val), illetve a legviccessebb, hogy lehetsgnk van a karunkat lblva “helyben jrni”, ami ugyan nem tl pontos, s nyilvn ksrleti alternatvnak szntk, de kimerthetetlen humorforrs akr egyedl is.



Hl’istennek jelen van a legegyszerbb s legjobb direkt kontroll is, de ezt a menben kln be kell kapcsolni - rtem n, hogy meg kell vdeni a noobokat a rosszullttl, de azrt lassan le lehetne mr szokni ezeknek az opciknak az ilyen durva elrejtsrl. Az L.A. Noire gyakran magtl is teleportlgatja a jtkost, ha a narratva megkveteli, s ez nmagban mg nem is zavar (br kicsit gyakori), viszont elfordul, hogy egy teljesen ms karakterben talljuk magunkat - dv, VR skizofrnia! :)



Br az eredeti jtk sava-borsa a bizonytkok begyjtse, a kihallgatsok, s ht maga az esetek megoldsa volt, gy rzem, a VR verziban kicsit vltozott a leoszts: a komolyabb “fizikai”, “manulis” interakci miatt immr az akci rszek a jtk sztrjai. A vezetshez be kell indtanunk az autt (tbb lpsben), az klharchoz tnyleg tnnk s hajolnunk kell (ez egybknt remekl sikerlt - j plda a jv VR bunys jtkainak), tzharc kzben pedig tnyleg be kell bjni a fedezk mg. Ezek a pillanatok remekl mkdnek a jtkban - ami az eredetiben egy nem tl jl sikerlt ktelez tltelk volt, az itt tulajdonkppen az immerzi cscspontja.
Persze mindez nem azt jelenti, hogy a nyomozs rszek ne lennnek jelen, csakhogy sajnos ezek kevsb mkdnek, mert egyrszt az esetek mr ismertek, gy aki jtszott az eredetivel, annak ez a rsz nem tl rdekes, msrszt az annak idejn ttr performance capture mra mr meglehetsn idejtmlt, s VR-ben fokozottan feltn az a bizonyos “uncanny valley” effektus. Hasonl mdon digitalizlt karakterekkel dolgozik a tavalyi Blade Runner VR Experience, de az elmlt vek technolgiai fejldse miatt elkpeszt a klnbsg.

(Az uncanny valley az a zavar rzs, amikor egy humanoid karakter megjelense mr majdnem teljesen leth, de mgis, rezzk, hogy nem igazi, s szinte visszatasztnak talljuk. Lsd pld Grand Moff Tarkin a Rogue One-ban.)



Kicsit felems rzseim vannak az L.A. Noire VR-el. Egyrszt kellen vltozatos, szrakoztat, nem is nz ki rosszul - msrszt sajnos az esetek nem jak, gy a VR interakcikon kvl semmi meglepetssel nem tud szolglni azoknak, akik jtszottak az eredetivel. Akik viszont nem jtszottak, azok bajban lesznek, mert nem csak az esetek nagy rsze, de maga a sztori is kimaradt, gy pedig nha a kvethetetlensget srolja a narratva. Ha ezeket nem bnod, s a kellen nagy jtktered is biztostott, akkor azrt mindenkpp ajnlott a kiprblsa.

reptile

Tesztelve: i5, 1070, HTC Vive
Oculus Rift & Windows Mixed Reality: alapbl a jtk detektlja a headset nevt, s ha nem HTC Vive, nem indul el. Nesze neked “Open”-VR. Kis google segtsgvel letlthet az tver-berendezs, s a jtk gond nlkl mkdik ms platformon is.

jan 16., kedd 6:12 #40
Vr-t meg egybknt mr rg vettem volna.ha lenne r pnzem.Mondjuk nem ezrt de a Resirt meg a Driveclubrt simn.
Tncoltl mr valaha az rdggel spadt holdfnynl? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKLAKOP
jan 16., kedd 6:10 #39
Vlasz Agent4125 (#29) zenetre
n vletlenl mindig Szarlaknak olvasom,tuti Diszlexia.Br eddig csak a Switch hreknl jtt el.
Tncoltl mr valaha az rdggel spadt holdfnynl? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKLAKOP
[23] CeXzer
jan 14., vasrnap 16:09 #38
Vlasz Nyarlako (#32) zenetre
Nem az volt a lnyeg, hogy a meltdown j jtk e (egybknt meglepen szrakoztat), hanem hogy engem az gyztt meg arrl, hogy egy ilyen jtkon is tud dobni a VR.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[1] Agent4125
jan 14., vasrnap 14:08 #37
Ezt most nem rtem
[13] Nyarlako
jan 14., vasrnap 14:05 #36
Vlasz Agent4125 (#35) zenetre
Akkor mg tegyk hozz hogy izmosabb vagyok mint Schwarzenegger a fnykorban, intelligensebb mint Steven Hawkins, s nagyobb faszom van mint der Jnos. KATT!
Nagyobb a szkincsem mint Kazinczy Ferencnek, szernyebb vagyok mint a szentek s nfelldozbb mint Jzus Krisztus, blcsebb mint Buddha.
Kihagytam valamit?
Steam id.: Nyarlako
[1] Agent4125
jan 14., vasrnap 13:54 #35
Vlasz Nyarlako (#34) zenetre
Nem vagy seggfej! Az egyetlen baj, hogy keveset kommentelsz az oldalon, sokkal tbbet kne rnod! Meg cikket is!
[13] Nyarlako
jan 14., vasrnap 13:53 #34
Vlasz Agent4125 (#33) zenetre
rtkelem a szarkazmust, van mg esetleg ms gnynv a tarsolyodban?
Steam id.: Nyarlako
[1] Agent4125
jan 14., vasrnap 13:27 #33
Vlasz Nyarlako (#30) zenetre
Nylrak: azrt vagy a legjobb, mert okosakat mondasz, felnzek rd! Miattad regisztrltam!
[13] Nyarlako
jan 14., vasrnap 13:21 #32
Vlasz CeXzer (#31) zenetre
Ez a Meltdown nekem elg gagyin fest, fleg emelett kinzetben meg jtkmenetben is KATT! . Amgy fleg 2D indie jtkokat tolok, Dark soult meg bullet hell izket mint a Touhou, nha visual novelt.
Space marine tmban meg inkbb hagyomnyos RP trtnetek 40kban, br most remlem az Inqusitor megtri azt hogy szinte minden 40k videjtk szar amit kiadnak.
Lnyeg a lnyeg rlk hogy van aki megtallja a szmtst a VR dologban, de amire n vgyom meg ltom a jvt az mr az oled monitorok terjedse lesz idvel hogy megszabadulhassak az tok LCD technolgitl.
Steam id.: Nyarlako
[23] CeXzer
jan 14., vasrnap 12:26 #31
Vlasz Nyarlako (#28) zenetre
Hm, azt hiszem csatlakozok Hwopapahoz, tnyleg ki kellene prblnod, hogy tudd, mirl beszlsz.
Ezt ssze sem lehet hasonltani az egrrel, nincs pixelpontos clzs, van a kezedben egy fegyver, amit felemelsz, clzol, s ott egy 3 dimenzis trgy, amit el kell tallnod, pontosan, mint a valsgban. Pisztolyoknl szinte ugyanolyan, kt kezet ignyl fegyvereknl mr neccesebb, mert a kt controller kln van, ha nem hasznlsz kiegsztt. jaknl vgkpp neccesebb, de meglep mdon ott is sok valdi jakkal sszeszedett szoksom mkdik VR jtkokban, de rtelemszeren az a pontossg, ami egy valdi jhoz kell, itt nem gy mkdik.

Szval a shooterekkel nem a clzs a baj, az mindenfle egyb irnytsi mdszert fnyvekkel lepipl, az egr itt labdba nem rg, mint emltettem, ehhez kpest minden egeres fps olyan rzs, mintha popup ablakokat kellene bezrogatnod.
A gond a mozgs. A Doomban sem a clzs rsze a gond az irnytsnak, hanem a mozgs, mert behnysz, vagy elesel (ha llsz) attl, hogy azt ltod, hogy szaladsz, kzben a valsgban egy helyben llsz. Ezrt van a teleportls, ami meg ht, nem az igazi. n a Solus Projectben rszntam az idt s megszoktam a mszklst, gy pont ugyanolyan az irnyts, mintha kpernyn controllerrel jtszank, csak oda kell lpnem, le kell hajolnom, ha valamit meg akarok vizsglni, de attl lesz leth. Serious Samet is gy jtszottam, amg nem tl prgs j, ha prg, meg lehet szdlni azrt. Szerintem br imdom gy jrajtszani a Serious Sameket, nem kell a VR jtkoknak versenyezni a hagyomnyos jtkokkal, a Raw Data eleve VR jtkknt kszlt, s Vr-ban szrakoztatbb szerintem, mint a Serious Samek. Teleportls, de ha van pr lpsnyi helyed, a lnyeges dolgok belefrnek teleportls nlkl is, odbb tudsz lpni az ellentl, tudsz forogni, elhajolni, ha kell, akkor pedig teleportlsz.

A kls nzetesre mr vlaszoltam szerintem. Terepasztalon jtszott TBS, RTS, tower defense, krtyajtkok, ki ne szeretne olyan terepasztalt, amin minden mozog? Aztn ott a meltdown, engem az gyztt meg arrl elszr, hogy a VR nem csak first person jtkokra j. Egy izometrikus nzet twinstick shooter, s VR-ban nagyon jpofa. Nem tudom, mennyire szereted a trsasjtkokat, figurs jtkokat, de gyakorlatilag olyan, VR-ban, mintha leraknl egy space marine figurt egy futszalagra, az ott letre kelne, te melllnl s irnytand, ahogy a futszalagon szaladgl s rtja az ellenfeleket. Gameplay: KATT!
Lehet jtkmenetben nem sokat szmt, de lmnyben nagyon, hogy egy szinte megfoghat figura szaladgl eltted, nem csak pr pixel.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[13] Nyarlako
jan 14., vasrnap 11:25 #30
Vlasz Agent4125 (#29) zenetre
Nyarlako, nem Nyrlak.
Lovecraft egyik karaktere, Nyarlathoptep utn szabadon.
KATT!
Amgy miben vagyok a legjobb? J, Rabi Ribi leaderboardon top 200 szval abban n viszem a prmet idehaza meg Dark souls multiban se ejtettek a fejemre.
Steam id.: Nyarlako
[1] Agent4125
jan 14., vasrnap 11:15 #29
Nylrak, te vagy a legjobb!!
[13] Nyarlako
jan 14., vasrnap 11:05 #28
Vlasz CeXzer (#27) zenetre
Ahogy eddig lttam a gyors fps jtekoknl mint a Doom meg a Serious Sam VR nem tudtk megoldani rendesen az irnyrst, ezrt lett elbbiben az a teleportls iz, utbbi pedig railshooter teljesen. Lassabb dolgokban mkdhet, de nem hiba a 30 ve semmi sem tudja tvenni irnytsban az egrtl a szerepet a mfajban.
Autverseny, replgp stb szimultorokban alrom hogy remek lehet, esetleg staszimultorokban mint a Dear Esther, Leviathan : The old city s hasonlk.

s igen, fennll a krdsem mit tud adni a VR a kls nzetes jtekokhoz s hogyan tudna felfejldni a villmgyors, pixelpontos clzst ignyl shooterekhez.

"s kszl egyelre EA-ben, de szintn elg pozitv (br nem tl sok) rtkelssel egy PUBG VR kln is, kifejezetten neked. "

Um...engem igazbl mr anno a Quake 3 is elgg hidegen hagyott, single player s coop fpsekt szeretem.
Steam id.: Nyarlako
[23] CeXzer
jan 14., vasrnap 10:40 #27
Vlasz Nyarlako (#26) zenetre
Ez egy rdekes hozzszls, "mit tud hozzadni a nem FIRST PERSON nzet jtkokhoz", "akci FIRST PERSON shooterben elhasalt". Most akkor j, vagy nem j 1st personben? Vagy csak akci shooterben nem j, de egybknt first personben j?

Szerintem pont fps-ekben j a VR a szimultorokon kvl (ahol maga a megvlts), csak persze nem lehet csinlni egy ugyanolyan fps-t, mint norml kijelzkre, mert a userek nagy rsze nem brja, ha azt ltja, hogy fut, kzben meg egy helyben ll, ezrt hasalt el a doom is, mert br beptettk a teleportlst, a jtk rszv tettk, de az emberek nem ezt vrtk, hanem igazi doom lmnyt. Csak az igazi doom lmnyt VR-ban elsre hasra csapok, ha 5% kibrja rosszul lt nlkl, sokat mondok. Megszokni meg lehet, csak kellemetlen az t odig.

Ettl fggetlenl baromi szrakoztat fps-ek vannak, akr az egy helyben lldogls, akr a mszkls/teleportls fajtbl. Csak nem azt kell vrni, mint egy battlefieldtl. Ott a raw data, lvldzni akarsz, kicsit letszerbb, mint brmelyik hagyomnyos fps, s igen j mka. Egy ideig nekem pont az volt a bajom, hogy miutn jtszottam ezekkel, a hagyomnyos fps-eknl gy reztem, hogy ez igazbl nem jtk, mert kb ugyanolyan, mintha mutatnk clokat egy kpernyn, s r kell kattintani. A rendes 3D-s clzshoz kpest ilyen rzs volt minden fps. Aztn egy ideig nem is jtszottam 2D fps-t, majd mostanra kezdem megint rtkelni.

De ha mr ezt krdezted, az se rossz szrakozs, mikor egy tower defense jtk egy terepasztalon jtszdik eltted, nem egy sk kpernyn, s ha akarod, lehuppanhatsz az akci kzepre, vagy pakolgathatod a tornyaid a terepasztal mellett llva is.

A fallout 4 VR is pont elg sikeresnek nz ki, Skyrim VR is gy hallom nagyot hasalt, de ott az Arizona Sunshine, csupa very positive rtkelssel, pedig mg akci fps is. Gorn? Sairento? s kszl egyelre EA-ben, de szintn elg pozitv (br nem tl sok) rtkelssel egy PUBG VR kln is, kifejezetten neked. s Solusban se rossz dolog, mikor a tornd nem akkora, mint a tenyerem, hanem akkora, mint egy tornd...
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[13] Nyarlako
jan 12., pntek 16:53 #26
Vlasz Necroman Mk2 (#25) zenetre
Alrom, de mit tud hozzadni a VR nem 1st person nzet jtkokhoz?
Akci fpsben meg eddig csnyn elhasalt minden prba.
Steam id.: Nyarlako
jan 11., cstrtk 21:42 #25
Vlasz Nyarlako (#22) zenetre
Mrpedig maguk a szimultorok elg nagy piac szvsz ahhoz, hogy megmaradjon ez a technolgia. lethbb, mint a 3 monitor.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
[13] Nyarlako
jan 11., cstrtk 21:35 #24
Vlasz Stinger (#23) zenetre
Amikor majd olyan jtkot tolok (Pl megrkezik a kvetkez Feel the snow frissts, csoda trtnik s vgre megjavtjk a Starboundot, vagy Dark souls multizok) akkor majd meghallgatom al.
Steam id.: Nyarlako
jan 11., cstrtk 21:15 #23
Vlasz Nyarlako (#22) zenetre
Ha a Bonus Stage podkesztnk aktulis adst hallgattad, akkor Reptile r mesl gy nblokk a VR-rl, st: szmra az v jtka a Lone Echo, ami prjt ritkt alkotsnak tnik. Hallgassatok minket, tnyleg megri (ja s nem hirdets, de lehet nyerni is a mostani adssal!)
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[13] Nyarlako
jan 11., cstrtk 14:30 #22
Vlasz Hwopapa (#20) zenetre
Van esetleg jtek is amivel rdemes? Mert a Serious Sam VR s a Doom VR is csak gagyi railshooter lett gyakorlatilag. Szimultorokhoz meg staszimultorokhoz biztos j, de ms mfajokban jelen formjban nem ltok benne jvt.
Persze azt se tudom mirl beszlek termszetesen s nem ltom a jvt mert annyira fnyes hogy elvakt.
Steam id.: Nyarlako
jan 11., cstrtk 14:09 #21
Vlasz megatron (#18) zenetre
Fleg R2D2, ugye?
let the sun never blind your eyes
[24] Hwopapa
jan 11., cstrtk 13:07 #20
Vlasz Nyarlako (#13) zenetre
Teljesen felesleges visszatrni brmire is, mert azt se tudod mirl beszlsz.

Ez bizony nagy fun, ugyanakkor nem maradsz le semmirl, ha ksbb kezdesz bele, max az evolcijrl (kisebb csirkehl, nagyobb ltszg, jobb tracking, knyelmesebb HMD).

Node nem gyzkdlek, priviben adok szvesen linkeket, hogy hova tudsz menni kiprblni
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[10] CoolCat
jan 11., cstrtk 12:32 #19
Mg akkor is ha divathullm, j ltni, hogy egyre komolyabb s jobb jtkok jelennek meg r. Emlkszem a korai szakaszban milyen bnasgok voltak, ahhoz kpes ez hatalmas ugrs.

sosem prbltam, de fun lehet.
[9] megatron
jan 11., cstrtk 12:23 #18
Vlasz Nyarlako (#13) zenetre
Engem is hidegen hagyott, amig nem probaltam PS VR-t egy baratomnal par hete.

Resident Evil 7 es az Xwing VR mission teljesen letaglozott.

Ha nem is tetszik, ajanlom, hogy probald ki, utanozhatatlan elmeny.
jan 11., cstrtk 11:50 #17
Vlasz Stinger (#15) zenetre
Ez is igaz, de elg ignyes volt. Nagy terleten, ltvnyos volt. Meg is lepdtem mert ilyesmi sznvonalat a 90-es vekben a flipper gpeknl volt alkalmazott. Fst gp, meg hidraulika stb.... (sega wizard's jtkterem Budapest 90-es vek hatsa volt....)
[54] Doom
jan 11., cstrtk 11:48 #16
Vlasz thiefofdarkness (#14) zenetre
Nlunk meg egy zrt szobban lehetett kiprblni nyugodt krlmnyek kztt negyed-fl rra, s egymsnak adtk a kilincset. Szvsz sokan csak nem akarnak nzkznsget ahhoz, ahogyan kalimplnak-reaglnak a VR prblgats kzben, ami szerintem teljesen rhet.
jan 11., cstrtk 11:35 #15
Vlasz thiefofdarkness (#14) zenetre
Mert ez affle szemlyes dolog is. n sem akarnm msok bds, izzadt fejei utn a sajtomra kapkodni a sisakot... meg aztn: fel kell olddni, ezt otthon pedig knnyebb. A VR (ha megfelelen van tlalva) iszonyat j dolog, n mondom.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
jan 11., cstrtk 11:19 #14
Tbb hnapig volt egy VR gp Budarsn az Auchanban, bejratnl. Nagy forg emelvnyen s 2-3 szp hostess lny hvogatta az embereket... rdeklds hinyban bezrt. Senkit nem rdekelt.
[13] Nyarlako
jan 11., cstrtk 10:51 #13
Vlasz Hwopapa (#12) zenetre
Trjnk vissza a tmra egy-kt v mlva mikor lel a por s kiderl ml divathullm vagy sem.
Steam id.: Nyarlako
[24] Hwopapa
jan 11., cstrtk 10:06 #12
Vlasz Nyarlako (#11) zenetre
Furcsa, hogy llandan az Anti-VR-gombon tenyerelsz, de nekem az jn le a kommentjeidrl, mintha egyltaln nem prbltad volna ki s gy formlsz vlemnyt rla.

Nem lehet igazn pontosan lerni sem az lmnyt, mert az immerzi, a belelsnek egy teljesen j szintje a VR.
Egyelre mg vannak olyan dolgok amikkel folyamatosan prblkoznak a ksztk s egybl az els tech demt kldik az arcba az embernek - hogy ezt pnzrt teszik, nem rhatod fel senkinek, hiszen ingyen nem dolgoznak ekkora cgek ilyen IP-kkel. Viszont nagy tbbsgben nem teljes ron jn ki a termk.

Egybknt van kt hely a fvrosban, ahol ki lehet az sszes jelenlegi VR headsetet prblni - termszetesen pnzrt - s eldntheted egybl, hogy
A: felesleges divatszar, gimmick ami kipusztul
B: j lenne csak drga s nem akarsz r klteni

Ezek utn mg mindig fikzhatod, szved joga, ugyanakkor legalbb meglenne az illzija, hogy rdemben beszlsz valamirl, aminek pontosan tudod az sszes buktatjt, nehzsgt s problmaforrst.

Persze ez csak az n vlemnyem
PSN ID: Snake.aZ.eKe / Switch Friend Code: SW-6493-2649-5593
[13] Nyarlako
jan 11., cstrtk 9:15 #11
Vlasz keviny (#10) zenetre
Az azrt pon hogy ha hangot adok annak a vlemnyemnek hogy n nem ltom jvjt a dolognak a jelenlegi formjban azonnal habz szjjal ugrik rm a VR Defense Force s olyat is a szmba adnak amit nem mondtam csak hogy ktekedhessenek.
Steam id.: Nyarlako
jan 11., cstrtk 8:59 #10
Vlasz Nyarlako (#7) zenetre
Eleinte n is elgg szkeptikus voltam a dolgot illeten. De ha egy ennyire gyengusz startot tllt, akkor ebbl mg brmi lehet.
let the sun never blind your eyes
jan 11., cstrtk 8:31 #9
Vlasz playmore (#8) zenetre
Visszagondolva, nekem is az volt. Ha nem is visszataszt, de m.
"This is our time to medicate..."
[37] playmore
jan 11., cstrtk 8:08 #8
Nem tudom mi volt visszataszt Tarkinban a Rouge Oneban.
Cheers, love! The cavalry's here!
[13] Nyarlako
jan 11., cstrtk 0:49 #7
Vlasz mcmacko (#6) zenetre
Nem tudom hol mondtam brmi negatvat a cikkrl, az teljesen rendben van. De ezen a jtkon is az jn nekem t hogy nem nagyon van jvje a VR dolognak a jelenlegi primitv formjban.
Steam id.: Nyarlako
jan 10., szerda 23:43 #6
Vlasz Nyarlako (#3) zenetre
s ez a cikk, netalntn a cikkr hibja?
"This is our time to medicate..."
[1] Noctix
jan 10., szerda 23:32 #5
Vlasz Nyarlako (#3) zenetre
Ezesetben megrte kommentelni... Tmnl maradva, tnyleg sszeszedett egy teszt volt.
jan 10., szerda 22:38 #4
igen. Tkletes teszt, ami altmasztja hogy ennek hamarosan annyi.... VR....
[13] Nyarlako
jan 10., szerda 22:14 #3
Vlasz ssj4vegita (#2) zenetre
n minden olyat is amire a magamfajta VR szkeptikus legyint s elknyveli tmeneti divathullmnak mint annyi mst eltte.
Steam id.: Nyarlako
[41] ssj4vegita
jan 10., szerda 21:48 #2
Nagyon fasza teszt, minden olyan infot tartalmaz, ami egy magamfajta lelkes VR adopternek igazn fontos. Csak gy tovbb.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
jan 10., szerda 19:37 #1
Ksznjk reptap a kivl anyagot!
"This is our time to medicate..."