[Teszt] Doom VFR
Kapcsold jtk: Doom VFR (ps4)
Eddig 56 hozzszls
mcmacko
2017. december 09.
szombat 11:41
Amikor a Doom VR verzijval kapcsolatos els hrek szrnyra keltek, izgatott lettem – br tegyk hozz, hogy ez egy olyan idszakban trtnt, amikor mg jval nagyobb hvvel lelkesedtem a VR irnt. Nagyjbl egy ve, hogy a PSVR viszonylag olcsn, viszonylag magas sznvonal VR lmnyeket hozott a nappaliba. m az olyan problmkra, mint a mozgskvets pontatlansgra, vagy a tengeribetegsghez hasonl melygsre azta sincsenek teljes kr megoldsok. Amelyek vannak, azok pedig ltalban a jtkmenet lasstsra, krra mehetnek. Nos, azrt kezdem ilyen cifrn a bevezett, mert a Doom VFR megprblja a maximumot kihozni a technolgibl s az elrhet erforrsokbl, mindezek tetejben jtkknt is jl mkdik, de gy sem tud univerzlisan megnyer lenni, pont a fenti ellentmondsossgbl fakadan. Amikor fullosban nyomjuk a Doomot, akkor hamar kiakad tle az agyunk, amikor a belasstott irnytssal gyetlenkednk, az pedig a "Doom lmny" krra mehet.



Na de lssuk, hogy mitl dglenek a pokolfajzatok! B egy vvel jrunk a 2016-os Doom sztorija utn, a bzist pedig ismt dmonok rohanjk le. Hsnk egy tuds forma fazon, akit a jtk elejn sz szerint lerush-ol egy Pinky, a sztzzott testbl kimenektett tudata pedig VR-szeren egy robotba kltzik. Az innentl szmtott forgatknyv f mozgatrugi teljesen Doomosak, s termszetesen a dszletrendszer is ismers lehet, rvn a ksztk nem voltak restek felhasznlni az eredeti krnyezetet s a teljes szrnytrat az atmoszfra megteremtsre.

De hogyan is nz ki a harc a VR-ban? Ez irnyttl fgg – mi egy pr Move s ksbb egy Dual Shock 4 segtsgvel prbltunk naviglni a marsi pokolban. Durva kijelentssel folytatjuk: a Move-os irnyts sajnos kzel katasztroflis lett. Nincs egy analg kar sem a kt irnytn, gy elre-htra, jobbra-balra tudunk ugrlgatni (persze a fejnk forgatsval orientcit vlthatunk), s van egy teleportlsi lehetsg, ami a Doom VFR akciinak savt-borst jelentheti, s sokkal rdekesebb a valsgban, mint a trailereken. A teleportlsi pont keresglse kzben bullet-time jelleggel lelassul az id (ez j, hiszen taktikailag is kibvl a mozgsternk), s a kellen legyengtett ellenfelekbe is beleugorhatunk, ezzel adva kegyelemdfst az agonizl genyknak.



Menet kzben persze nem csak harcolunk, hiszen kalandosabb elemekkel, feldertssel is megtoldottk a ksztk a jtkot. Ez elsre furcsa lesz (egy Doomban mgsem bels monolgokat, s kalandos trgykeresglst akar az ember lefolytatni), de persze az arnaharcok idztsvel mindenki elgedett lehet majd. Az igazsg az, hogy az els nagyobb udvar-hirignl akartam elszr kivgni az ablakon a kt fagyit, mert br lehet hogy tanulhat-szokhat a Move irnytsi mdszer, norml nehzsgen mr alig van eslyed a csatk cscspontjait tllni. Egyszeren tl sok minden trtnik ahhoz, hogy az ember lekvesse a heves harcokat ezzel a nygvenyels ugrabugrval. A Dual Shockkal sokkal (hehe) jobb lesz a helyzet, ilyenkor a fejnkkel clzunk, s a DS-t gy hasznljuk, mint egy vrbeli FPS jtkban. A forgs llthat folyamatosra, s darabosra is – nyilvn az elbbivel tudunk a legeffektvebben hentelni, viszont ennek is megvan a maga htrnya. Ember legyen a talpn, aki a teljes mozgst lekvet irnytsi mdban 10-15 perctl tbbet tud eltlteni. Mondjuk a jtk uszkve ngy rs idejt figyelembe vve ez pozitvum is lehetne, de maradjunk annnyiban, hogy az lenne az idelis, ha knyelmes fiziolgiai rzettel, teljes jtkids programokkal tudnnk VR-ban szrakozni.



Termszetesen a program tbbi ktelez rsze (ltvny, hangok, stabilits) hozza a Doomos minsget – a Doom VFR taln az egyik legltvnyosabb PSVR cm (Vive-on nem prbltuk), amit btran lehet a haveroknak mutogatni, vagy magunk nyugtatsra el-elvenni, hogy mgiscsak megrte az a sok pnz a VR sisakrt. A helysznek a kis butts ellenre is hozzk a hangulatot, a szrnyek pedig tnyleg rettenetesen durvn nznek ki gy virtulis valjukban. Az els tz perc utn az volt a benyomsom, hogy „h, ilyesmi lehet egy pokoli invzi gy lben”. Ennl fogva kisgyereknek semmikpp ne adjuk a fejre a jtkot – tnyleg van egy fokozott rmlet-rzs az rdgi lnyek fenyegetsben, valamint az intenzv s vres harcokban.



A Doom VFR egyik legjobb rsze, amikor a fmenben megtalljuk a kt retro plyt. A kilencvenes vekben PC eltt kuporg nnk megbolondult volna azrt, hogy a Doom E1M1 Hangart ilyen formban viszontlssa. A VFR vltozat amgy jl mutatja, hogy okosan kitallt jtkmechanikai elemekkel, mg a Doom ultraheves, extraintenzv jtkmenete is VR-ba ltethet. A korlt azonban nem felttlen a jtkfejlesztk oldaln, hanem a mi fejnkben van. A Doom VFR-t leginkbb az fogja lvezni, akinek a kobakja szdls nlkl brja az ilyesfajta terhelst. A tbbieknek is rdemes lehet az ugrlgats-teleportls irnytssal benzni a pokolba, de csak mrtkkel. Nehogy itt neknk tbben is szvrohamot kapjatok az arcotokba vonyt Impek s egyb ivadkok lttn!

sszesen: 56 [1-50]
1 | 2
[34] neuroflex
dec 19., kedd 16:54 #56
Vlasz Nyarlako (#55) zenetre
Akkor mg nem lttl j tv-t. Jtkra is tkletes elg sok.
A munkban igazad van.
...retribution...
[9] Nyarlako
dec 19., kedd 15:01 #55
Vlasz neuroflex (#54) zenetre
Filmnezesre mindenkpp, csak nem jtkra meg grafikus munkara.
Steam id.: Nyarlako
[34] neuroflex
dec 19., kedd 14:52 #54
Vlasz Nyarlako (#53) zenetre
Most megnztem pr 40 feletti 4k monitort.
Ht egyiket se hasznlnm mondjuk filmnzsre. Egy elnyk van csak,a vlasz id.

Ezen felesleges vitznunk ebben a formban.
A lnyeg,hogy ha megfizeted,kaphatsz j tv-t,ami ad olyan kpet,amit szeretnl.
...retribution...
[9] Nyarlako
dec 19., kedd 14:34 #53
Vlasz neuroflex (#52) zenetre
A komolyabb monitorok krket vernek a tvre megjelents tern s ott is vannak akar 40”es 4K panelek
Steam id.: Nyarlako
[34] neuroflex
dec 19., kedd 5:18 #52
Vlasz Nyarlako (#51) zenetre
Akkor elbeszlnk egyms mellett. n tv-krl beszlek,nem monitorokrl. Szmomra a monitorok megjelents tern halottak s kicsik is.
...retribution...
[9] Nyarlako
dec 19., kedd 1:34 #51
Vlasz neuroflex (#50) zenetre
Nem ppen olcs fajta IPS monitort hasznlok s lttam mr sokat, csapnival a feketje mindnek hiaba gynyrek a sznek azt leszmtva. A TNrl inkbb ne mondjunk semmit, s a VAnak is megvan a maga knja. s ma mr amgy is kb minden lcd ledes nem ccfl, de az a fekete kontrasztjban tkmindegy. Ami a belltsokat illeti kalibrlva is be van.
Szval ameddig nem terjed el az oled rendesen ezzel kell berni gy tnik, csak mr elg sok ve vrok a soha el nem jv oled forradalomra is s gyakorlatilag csak lcdben kapni komolyabb monitort leszmtva pr ritka s normlatlan r oledet. Majd ha lesz oled 27" krl s 200k alatt akkor megltjuk.
Steam id.: Nyarlako
[34] neuroflex
dec 18., htf 20:17 #50
Vlasz Nyarlako (#49) zenetre
Na most kontrasztrl beszlsz vagy fekete szintrl vagy motion blur-rl?
Mert nem mindegy.
Amgy lttam mr s most is ltok,ha rnzek. Pusztn bellts krdse.
Nyilvn egy oled odabaszsabb ilyen tren (a plazma is),de ha pnzed rendes led tv-t venni,akkor lthatsz fekett.
Csak ne a belp kategriban keress s ne gyri belltsokkal.
Motion blur ellen ott van az interpolci (enyhe,nem full,mert akkor szappan van).

De ezek szerint te tlagon felli vagy,mert tged zavar,az amit amgy be lehet lltani
...retribution...
[9] Nyarlako
dec 18., htf 18:59 #49
Vlasz neuroflex (#46) zenetre
Lttl mr valdi fekett lcd-n? Mert n mg soha. IPSen fleg vacak mg a legjobbakon is, A VA panelen kicsit jobb de nem az igazi. Az oled monitorokat meg nem nagyon akarjk mg nyomni. Ami a vlaszidt illeti itt nem a dobozra rt szmokrl van sz, hanem minden lcd-n van elmosds mozgs kzben.
Persze az tlagot nem zavarja gy ltszik.
Steam id.: Nyarlako
[21] csomi
dec 18., htf 11:08 #48
Vlasz Nyarlako (#45) zenetre
Es neked ez akkora fejlodes lenne, ha a valaszido mondjuk 5->1 ms -ra csokkenne? Raadasul ennek nem sok koze van a jatekok fejlodesehez. Az uj motorok kepesek 60-90 fps-re full felbontasban megfelelo geppel alattuk. Ahhoz meg mar most is jok a valaszidok.
Mit varnal mondjuk ettol? Osszessegeben egy hangyafingnyit nem javitana a jelenlegi elmenyen.
[9] priest
dec 17., vasrnap 0:31 #47
Engem nem rdekel ez a VR tma, amg nem jutunk el a cyberpunk megoldsig: jack dug a fejen.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[34] neuroflex
dec 16., szombat 22:23 #46
Vlasz Nyarlako (#45) zenetre
"a kontraszt meg kritikn aluli"

Ht nem.
...retribution...
[9] Nyarlako
dec 13., szerda 14:24 #45
Vlasz csomi (#37) zenetre
Hagyomnyos megjelentsben lenne bven hov fejldni mivel az sszes lcd vlaszideje kutyaszar, a kontraszt meg kritikn aluli.
Azzal kellene kezdeni valamit nem a felbontst nyomni 168K-ra.
Steam id.: Nyarlako
[16] travis18
dec 12., kedd 8:47 #44
KATT!

Nyitva egy barmi barhol!
It's better to die on your feet than to live on your knees. PSN ID: Travis182HUN_MVP GamerTag: Travis182HUN
[9] Nyarlako
dec 11., htf 19:39 #43
Vlasz csomi (#39) zenetre
Engedtessk meg hogy szkeptikus legyek az egsszel.
Steam id.: Nyarlako
[6] Gala
dec 11., htf 13:04 #42
Vlasz Renatto (#41) zenetre
Mondjuk egy Steam-jelleg ellls nem lehet megolds? Kiprblod, rosszul leszel, pnzt-vissza...

Amgy tnyleg csak hozzszoks krdse! n anno a DK2-tl 10 perc alatt komoly rosszulltet szereztem, el is adtam nagyon hamar.

Aztn prbakppen belenztem egy PSVR-ba s csodk csodja nem jtt a rosszullt! Egyszerbb, statikusabb jtkokkal kell prblkozni, fleg olyannal amiben nincs helyvltoztats, csak helyzetvltoztats. 10-15 percenknt pihen, s fokozatosan emelni a tempt!

Ma mr simn lehzok 2 rt a CV1-ben, nem is szvesen szimezek mr "norml" mdon!

Tnyleg r kell sznni egy kis idt, de ez sem j, a 80-as vekben meg kifolyt a szemnk a 8 bites grafiktl az Infracolor-on, de nem adtuk fel s milyen szpen belejttnk...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[38] Renatto
dec 11., htf 12:28 #41
Vlasz csomi (#35) zenetre
s akkor minden programot eltte majd kiprblunk mieltt megvennnk?! Ez nem fog menni....
"A remny az az rzs, amely nem tarts."
[21] csomi
dec 11., htf 11:49 #40
A jatekrol erdemben szolni nem tudok, mivel Oculusra sajnos (szegyen), hogy nem jelenik meg. Tudjuk miert.
[21] csomi
dec 11., htf 11:44 #39
Vlasz Nyarlako (#27) zenetre
Ez a te bajod! Kolosszalis elmenyrol maradsz le. Persze ha biztosra akarsz menni tenyleg varj meg par evet. Remelhetoleg addigra minden otlet beerik es a technika is kepes lesz a megfelelo vasat alatenni.
[21] csomi
dec 11., htf 11:41 #38
Vlasz sawyer (#16) zenetre
Pedig igy dolgozik az agy!
[21] csomi
dec 11., htf 11:40 #37
Vlasz Nyarlako (#11) zenetre
Igen, en emlekszem mag rajuk es nagyjabol mindegyikbol van nekem is. Nekem nem remlik hogy barhol is mondtak volna hogy a VR kiszoritja a hagyomanyos jatekokat vagy alkalmazasokat. De amig a kinect es a mozgaserzekelossel megvalositott iranyitasok valoban kreativ ujitasok voltak megiscsak az adott platform kiterjesztesei voltak. A VR egy mas szint. Meg a 2d->3d-be lepesnel is nagyobb ugras. Persze hogy vannak meg 'gyerekbetegsegei', de meg a fejlesztok is azt mondjak, hogy nagyon az ut elejen jarnak es tanulniuk kell a folyamatot mert annyira uj dolog meg nekik is. A hagyomanyos megjelenitesben, maradva a jatekoknal, mar nem nagyon lehet hova fejlodni. Mit csinalsz 4K->8K->16K.. Es?
Par ora jatek utan a latvany ugyanaz. A VR-os belemerulos es korbeolelo erzesnel semmi nem intenzivebb jelenleg.
Talan majd egyszer ha matrix szintu, agyra kozvetlenul rakapcsolt, jatekokkal nyomhatjuk.
[21] csomi
dec 11., htf 11:31 #36
Vlasz Pukkandr (#8) zenetre
Sok otlet es technika van amit mar kitalaltak ra, csak ido es meg par generacio mire mindet sikerul is implementalni. Persze van nehany mufaj amit az arra erzekenyek meg azokkal sem fognak tudni teljesen elvezni, de a kovetkezo generacios VR szemuvegek sokat fejlodhetnek ezen a teruleten (is).
[21] csomi
dec 11., htf 11:28 #35
Vlasz Renatto (#7) zenetre
Rossz programot probalt ki. Rengeteg alkalmazas van ra amit meg a legerzekenyebb emberek is batran hasznalhatnak.
[21] csomi
dec 11., htf 11:27 #34
Vlasz Nyarlako (#4) zenetre
Ez nem valoszinu, hogy igy lesz. Eleg sok minden ellentmondani latszik ennek.
[21] csomi
dec 11., htf 11:26 #33
Vlasz Rick Dangerous (#9) zenetre
Itt olvastad: KATT!
[8] Kinedobj
dec 11., htf 11:09 #32
Vlasz Kinedobj (#2) zenetre
Vissza szvom tkre megszoktam az irnytst!Vgigvittem irtom a dmonokat mint llat!A BFG grntvet elg sokat segt benne!
[6] Gala
dec 10., vasrnap 23:27 #31
Vlasz Nyarlako (#4) zenetre
Persze, èpp csak a szimulàtorok (aut, repcsi, ûrhaj) lettek kb 100x lethûbbek ltala s nagysgrendekkel lvezetesebbek!

Attl hogy neked nem jn be (prbltad egyàltalàn?) kiss ers a kijelentèsed...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[9] Nyarlako
dec 10., vasrnap 17:38 #30
Vlasz Rick Dangerous (#29) zenetre
Akkor majd Dark souls 2-t tolok mtrixban, azt gyis meg tudom csinlni no death runban.
Steam id.: Nyarlako
dec 10., vasrnap 17:14 #29
Vlasz Nyarlako (#27) zenetre
Vagy mint a Matrixban. Aztan ha kinyirnak a Dark Soulsban, akkor Morpheus tezise alapjan ("the body cannot live without the mind") a YOU DIED feliratot vehetem majd szo szerint!
I'm gonna kill you
dec 10., vasrnap 17:07 #28
Vlasz savoo (#25) zenetre
Oke, de azt nem en mondtam
I'm gonna kill you
[9] Nyarlako
dec 10., vasrnap 13:11 #27
Vlasz Laza (#26) zenetre
Nevezz maradinak de maradok a monitornl meg a tvnl, majd ha agyi interface lesz mint a SAO fle sztorikban akkor lehet VRnak nevezni.
Steam id.: Nyarlako
[32] Laza
dec 10., vasrnap 10:55 #26
Vlasz Nyarlako (#4) zenetre
Nem hiszem, hogy jobb dolgot ki tudnnak tallni a jtkiparban, mint hogy benne lehetsz egy jtkban, gy rezheted, hogy ott llsz a trben.
Az mr ms krds, hogy bven van hova fejldnie a dolognak .... de pont ezrt is fog fejldni.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[35] savoo
dec 10., vasrnap 9:42 #25
Vlasz Rick Dangerous (#20) zenetre
Teht olyan tneteket produkl, de nem olyan mint a mrgezs. Igazbl nem a te hozzszlsodra akartam reaglni, hanem arra hogy majd hozz szokik a szervezet s nem tudja megklnbztetni a mrgezsi tnetektl..
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
[61] Invi
dec 10., vasrnap 8:28 #24
Vlasz Alwares (#23) zenetre
3DStol is kivolt mindenki. En is hanyingert kaptam tole kb 2 perc utan, aztan par nap alatt kis sessionokben hozzaszoktam.
[59] Alwares
dec 10., vasrnap 0:39 #23
Vlasz Necroman Mk2 (#22) zenetre
Nekem is az els VR lmnyem a ktelez Oculus-os tutorialok utn az Adr1ft volt s egy fl ra jtk utn annyira rosszul lettem, hogy le kellet fekdjek...
Aztn ksbb ms jtkoknl mr nem nagyon tapasztaltam ilyet. A Lone Echo pl hiba volt az rben ott semmi bajom nem volt.
.titanic {float: none;}
dec 09., szombat 23:38 #22
Vlasz sawyer (#13) zenetre
Pontosan! Nem szabad rgtn az els, kellemetlen rzstl eldobni a dolgot, DE! nem is szabad egy nagy adag dzissal erltetni. Szpen, lassan, fokozatosan, akr 360 filmek nzsvel egy carboardon, s egy id utn mr nem lesz ebbl gond

Nyarlako: "a tabletek meglik majd a pc-t"
Egyrszt ez mg akkor mondtk, amikor az okostelefonok kijelzje 3-4 hvelyk volt, ma meg mr 5" alatt szinte nem is tallni. Msfell sokan ma mr nem vesznek PC-t vagy laptopot, mert elg nekik egy mobil is - no, nem a videojtkosok.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
dec 09., szombat 23:27 #21
Vlasz ssj4vegita (#17) zenetre
Sajnos nincs AIM kontrollere a szerkesztsgnek. #csorokvagyunk
"This is our time to medicate..."
dec 09., szombat 23:26 #20
Vlasz savoo (#19) zenetre
"Not unlike motion sickness or seasickness, VR sickness has its roots in the mismatch between the visual and vestibular systems, said Jorge Serrador, a professor of pharmacology, physiology and neuroscience at Rutgers New Jersey Medical School."

"No one really knows why vestibular and visual mismatches lead to feelings of nausea. One theory dating back to 1977 suggests that the body mistakes the confusion over the conflicting signals as a sign that it's ingested something toxic (since toxins can cause neurological confusion). To be on the safe side, it throws up. But there's little direct evidence for this theory."

KATT!
I'm gonna kill you
[35] savoo
dec 09., szombat 23:08 #19
Vlasz Rick Dangerous (#9) zenetre
Semmi kze a dolognak a mrgezshez...
"I have no memory. Every day is a new day because I don’t remember the day before. Every minute is like the first minute of my life."
[41] ssj4vegita
dec 09., szombat 21:54 #18
Vlasz Nyarlako (#4) zenetre
Pont az ellenkezjre remek plda.
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
[41] ssj4vegita
dec 09., szombat 21:50 #17
Ezt a jtkot AIM controllerrel kell jtszani, arra lett kitallva. A MOVE gyenge minden tren minden jtknak sajnos!
KATT!
Ha ez megvan az a 7pont rgtn 9..
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az rtelem el tud kpzelni, azt el is tudja rni.
[19] sawyer
dec 09., szombat 20:52 #16
Vlasz Dr. Greive2 (#15) zenetre
Szerintem a szervezet ennyire nem buta! Nem hinnm, hogy mrgezshez hasonlt egy vizulis dolgot! A mreg bent dolgozik a vredben! Ha meg megittad hidd el sokat nem fog segteni az hogy sszehnyod magad!
dec 09., szombat 19:55 #15
Vlasz Rick Dangerous (#9) zenetre
Ez tkletesen gy mkdik.
Sawyer:miutn a szervezeted megszokja az lmnyt,majd mrgezsnl is vr-nek rzkeli,gy knnyen elmaradhatnak a termszetes szervezeti reakcik,s....GAME OVER
[11] Brandon
dec 09., szombat 18:53 #14
Nagyon tetszik a jtk, az egyetlen problmm az, hogy a moveokkal nem tudok fordulni (s ez igen nagyon gond, hiszen a kamera csak 180 fokot lt be kvzi, gy annyira nem tudok forgoldni). Szval remlem bekerl a Skyrim-fle irnyts egy patch formjban! ( A 4 irny furcsn leosztott dash helyett)
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[19] sawyer
dec 09., szombat 17:52 #13
Vlasz Pukkandr (#8) zenetre
Nekem is volt ilyen, fokozatosan kell szokatni a szervezetet! Nllam elmlt a hnyinger illetve a szdls is 1 nap alatt! Br nekem a triszony is eltnt a fokozatos szokatssal szvallehet egyedi.
[63] Lavitz
dec 09., szombat 17:43 #12
Vlasz mcmacko (#3) zenetre
Inkbb csak forgszk a guruls nem j.
Lav itz in the air -> https://twitch.tv/lavitzhun
[9] Nyarlako
dec 09., szombat 17:28 #11
Vlasz sting (#6) zenetre
H de szarkupacok is azok. s ott is van tkeress krlek, az oled pl amivel vgre tudnak majd a monitorok normlis fekett.
Ez olyan lesz mint mikor be lett harangoza hogy a tabletek meglik majd a pc-t, a 3D meg kiszortja a hagyomnyos tartalmat, a kinect-move meg a kontrollereket.
Emlkszik rjuk mg valaki?
Steam id.: Nyarlako
[2] lokolbasz
dec 09., szombat 15:46 #10
Amg lesz ilyen fogalom, hogy "VR nehzsgek", addig brmilyen olcs is lesz, nem fog szles krben elterjedni.
dec 09., szombat 15:39 #9
Vlasz Pukkandr (#8) zenetre
Valoszinuleg az okozza a problemat, hogy ellentmondasba kerulnek az erzekszervek: mas ingeruletet kap a szem, mint amit a test erez: ezt a szervezet hallucinacionak erzekeli, mergezesre gyanakszik es hanyingert idez elo, hogy megszabaduljon a "mergezes" kivalto okatol.

Sajnos nem talalom mar, hol olvastam errol.
I'm gonna kill you
[1] Pukkandr
dec 09., szombat 15:15 #8
Ezt a szdls dolgot nem tudom mivel lehet kikszblni egyltaln. A kpfrissts tovbb nvelse? Rohadtul tetszett maga a PSVR mikor kiprbltam de a Drive Club-tl kb. egy percen bell le kellett vennem a sisakot.
Ez az egyetlen problmm vele, amgy simn vennk mert hatalmas lmny.
[38] Renatto
dec 09., szombat 14:52 #7
A bartnm az Oculus Rift demot nagyon lvezte, ami akr 5 perc is lehet, de utna nagyon szdlt, hnyingere volt. gy sajnos hiba nagyon j mka, van aki szmra hasznlhatatlan.
"A remny az az rzs, amely nem tarts."
sszesen: 56 [1-50]
1 | 2
Doom VFR adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Bethesda Softworks
Fejleszt: id Software
Megjelens: 2017. dec 01.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
- Remek tra a pokoljrta UAC bzison;
- Egsz rdekesen illeszkedik a Doom knonba;
- A VR-nehzsgeket megpuht mechanikk tletesek;
- Korrekt prezentci PS4-en is;
Ami nem tetszett
- A VR nehzsgeket csak flig kzdi le;
- A Move irnyts tbb mint macers;
- Nem tl hossz;
Olvasi rtkels: 9,3 (4 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

56 | [Teszt] Doom VFR

Amikor a Doom VR verzijval kapcsolatos els hrek szrnyra keltek, izgatottak lettnk - most pedig itt van teljes vajlban kegyetlensge, a pokoli halltrt kobakunkra hz Doom VFR. Miutn kiszdelegtk magunkat, elhoztuk nektek a tesztlabor jelentst a jtkrl!
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba