[Teszt] Metal Gear Solid 4

Metal Gear Solid 4

liquidSomosi László2008.06.16. 19:09

A Metal Gear olyan történet, amit húsz évig tartott elmesélni. Az ilyen sztorikat elkezdeni is nehéz, folytatni még problémásabb, tisztességesen befejezni pedig talán a legnagyobb kihívás - sokaknak tört már bele a bicskájuk az általuk megálmodott univerzumok kikerekítésébe. Hideo Kojimának, a Metal Gear széria kiagyalójának, direktorának, és általános apukájának viszont sikerült. A Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots méltó befejezése a sorozatnak. Ez pedig, kérem, nagyon nagy szó.

A Metal Gear Solid lopakodós akciójáték, saját műfaj-meghatározása szerint tactical espionage action taktikus kémes akció. Mondhatnánk rá azt is, hogy interaktív mozi - leginkább azért, mert az, tényleg. A legjobb film, amit valaha is játszottál, minden negatív felhang nélkül. A történet komplex, a sorozat eddigi hat számozott epizódja (két Metal Gear, és négy Metal Gear Solid), plusz a négy darab zsebkonzolos mellékág a múlt század hatvanas éveitől a közeljövőig csavarja a sztorit. Az eddigi események felvázolása éppen ezért itt és most lehetetlen, meg persze szükségtelen is - akinek a negyedik MGS az első Metal Gearje, roppant mód elveszve fogja érezni magát benne.

A Metal Gear főhőse, Solid Snake öreg, az utolsó hónapjait éli, nem természetes okok miatt. Snake klón, és mint ilyen, nem számíthat békés és hosszú nyugdíjra - titokzatos okok miatt évek alatt évtizedeket öregszik, a folyamat látszólag megállíthatatlan. Az utolsó hónapok sem fognak gondtalan cigarettázással telni: Solid Snake klón-ikertestvére, az idegen testben új életre kapott Liquid Snake megtalálta a maga helyét a megváltozott világban, több PMC (privát hadsereg) uraként vaskos hasznot húz a háborús gazdaságból, és ennél többet is akar - korlátlan hatalmat a világ katonái és fegyverei felett.

Ha eddig eljutottál, és nettó hülyeségnek tartod az egészet, valószínűleg a fentebb emlegetett “első metálgíres” csapatba tartozol, kedves olvasó. Kojima sem sokat tesz azért, hogy a kezdők számára is világossá tegye a részleteket, a rövid prológus után az MGS4 maximum csak a rajongóknak, a szériát jól ismerőknek magyaráz. Nekik viszont alaposan. A meglepetéseket mindig is bőségesen adagoló Hideo korábban csak kodek-beszélgetésekeben feltűnő karakterből csinál fontos szereplőt, visszahoz rég nem látott hősöket és anti-hősöket, fontos sztori-lyukakat töm be, és régóta gombolyodó szálakat varr el. Az MGS4 a történet teljes értékű lezárása, nem csak Solid Snake sztorija fejeződik be, hanem a többieké is - tucatnyi mondat végére kerül mértes pont. Nem csak méretes, hanem látványos is. A Metal Gear mindig is bővelkedett hosszú, a kor technológiai lehetőségeihez képest letaglózóan prezentált átvezető animációkban - az MGS4 sem kivétel, a játék videói minden szempontból lenyűgözőek, és rengeteg van belőlük. Értsd: a nagyjából húsz órás játékidő közel felét ezek teszik ki, a záróanimáció a maga egy órát meghaladó játékidejével pedig több, mint monumentális.

És milyen a játék másik, “játszható” fele? Ha nagyon rövid akarok lenni: modern Metal Gear. Modern, mert a korábbi részek összes (mára sokak számára kopottasnak ható) játékelemét felújították, átértelmezték, és bővítették. A változások sora hosszú - és mindegyik kívánatos, a játék egészét szolgáló újítás. A MGS3 Subsistance-be pakolt harmadik személyű kamera a negyedik részben is visszaköszön, a kamerakezelés jó, a pozíció tetszés szerint állítható. Szintén MGS3 örökség az életerő mellett megjelenő második csík: a harmadik részben a staminára kellett odafigyelni, itt a lelkiállapotunkra. A csatatéri stressz (osonkodás közben felfedeznek, ránk lőnek, mellettünk robban a gránát...) rombolja az öreg Snake pszcihéjét, ezt kell (kéne) valahogy karban tartanunk - a lelki aerobikra számtalan lehetőség nyílik, a megfelelő karakterrel folytatott beszélgetéstől kezdve a különféle itókákon és a cigin keresztül a sikamlós magazinokig. Snake tud CQC-zni (közelharc, szintén az MGS3-ból), az álló és kúszó helyzeten kívül görnyedve (hátfájósan!) is közlekedhet, és a rá leselkedő veszélyekre a körülötte hullámszerűen lebegő Threat Ring (Fenyegetettségi Gyűrű) hívja fel a figyelmét. A hagyományos radart felváltotta a Solid Eye System: a Snake szemére tapasztott szerkentyű többféle módban (éjjellátás, távcső) funkcionál, külön jelöli az ellenfeleket és felvehető tárgyakat, valamint ügyesen jelzi a körülöttünk ólálkodó, de még nem látható rosszakarókat és az éppen becélzott objektívát is. Az MGS4-es lopakodás komplexítását mutatja, hogy az ellenfelek nem csak látással és hallással, hanem szaglással is rendelkeznek, a szemetes-konténerben való bujkálás után érdemes odafigyelni a szél irányára is, nehogy kiszagolják Őkémségünket. Az Otacon által rendelkezésünkre bocsátott kétlábú guruló mini-robot is javarészt a lopakodást segíti (előreküldhetjük kémkedni), de tudunk vele tárgyakat felvenni, és kábítani is.

Aztán ott van Drebin, a feka fegyverkereskedő, vagy inkább fegyver mosoda. Az ellenfelektől elkobozott fegyverek csak a gazdájuk kezében működnek, egészen addig, amíg Drebin kezelésbe nem veszi őket. A kezelés pénzbe (pontokba) kerül, pontokat ismételten Drebintől szerezhetünk - ha leadjuk neki az úton-útfélen összeszedett fegyvereket. Vagyis: van egy fegyverboltunk, szerencsére nem helyhez kötött, hanem állandó, menüből elérhető. Bármikor használhatod, akár még csata közben is vásárolhatsz cuccokat vagy muníciót. A korábbi álcaruha-rendszer is visszaköszön ugyan, de egyszerűbben: a Snake által viselt optikai álca, az OctoCamo a falhoz simulással párhuzamosan alkalmazkodik a környezethez.

A játék bejelentése környékén erősen reklámozott “élő csatamező” is a helyén van, működik - de nem feltétlenül abban a formában, ahogy Kojima eredetileg elképzelte. Az eredeti ötlet szerint a környezet folyamatosan változik, rombolható, a harcban részt vevő felekkel pedig kvázi szabadon köthetünk szövetséget, vagy fordulhatunk ellenük. Az originális elképzelésből a végleges játékban annyi tapasztalható, hogy háború folyik körülöttünk, de a harc a játékmenet szempontjából majdnem hogy csak kirakat, addicionális veszélyforrás. A választható oldalakban korlátozva vagy, a környezet nem alakul át - az “élő csatamező” megmarad kevésbé kiérlelt koncepciónak, potenciális elrugaszkodási pontnak a széria jövője szempontjából. Kojimáék nem is erőltetik túl a dolgot, a játék öt fejezetéből csak az első kettő kínálja a csatatér gondos korlátok közé szorított izgalmait, a további felvonások visszatérnek a klasszikus MGS játékmechanikához - a korábban vázolt újításokkal.

Félreértés ne essék: a kompromisszumoktól terhelt Beígért Nagy Újdonságtól függetlenül az MGS4 játékmenete még mindig abszolút megkapó. Az ellenfelek frontján debütáló ugráló-mászó-rugdosó kétlábú bio-mech Gekko-k félelmetes, a raptorok hatékonyságával vadászó ellenfelek, és a később bemutatkozó új fenyegetések is remek addíciói a sorozatnak. Az MGS4 a széria legjobban időzített darabja, a hangulat és játékmenet által kínált kihívások fokozása példaértékű, Kojima egyre magasabb fokozatba kapcsol, hogy elérjen az utolsó fejezet szájtátásra és az állkapcsok aláhullására okokat bőségesen szolgáltató fináléjáig.

Emlékezetes pillanatok? Szakajtónyi van belőlük, a teszt spoiler-mentes, példákat nem írok, de... lesz minimum (minimum!) egy olyan pillanat, amire az egyszeri rajongó tíz évet várt. Meg sok más olyan, aminek láttán, amit játszván felpattan majd a fotelből, és erős vágyat érez rá, hogy ezt most villámgyorsan megossza valakivel.

A boss-küzdelmek? Sok van belőlük, a Szépség és Szörnyeteg Egység négy nőtagja egyszerre képviseli a jelent, a jövőt és a múltat. És nincsenek egyedül, a főnök-összecsapások sokfélék, a klausztrofób harctól a nyílt, kizárólag epikus jelzőkkel körülírható küzdelmekig. Nagy általánosságban nagyon jók, még a leggyengébb is egy kategóriát ver rá a hasonszőrű akciójátékok durvább összecsapásaira. Melyik boss-t szokás a legjobbnak tartani / nevezni az MGS történelemben? Megvan? Remek. Itt van újra, csak szebb, hosszabb, és legalább annyira lenyűgöző.

Az MGS4 vizuális téren sem okoz csalódást. A grafika a PS3 kínálat legjobbjai között követel helyet magának, egyes elemei - különösen a karaktermodellek és az animációjuk - pedig példaértékűek, és új standardokat állítanak fel. A vizuális varázslatnak ára is van, persze: az MGS4 gyakran tölt, és ami szokatlan - gyakran installál. Először egy nagyot (nyolc perc) aztán kisebbeket (három / egy perc), de minden fejezet elején. Ha lineárisan, a történetet követve mész végig a játékon, nem zavaró (az installációs képernyő vadállat), ha viszont állást töltesz vissza, határozottan az. Az ereidet nem fogod felnyisszanatni miattuk, de magam részéről el bírtam volna viselni, ha csak egy van belőlük.

A játék szerves részét képezi a Metal Gear Online, ami az MGS4 külön szabályokkal, saját(os) játékelemekkel felszerelt, a jövőben várhatóan robosztussá bővülő multiplayer szekciója - éppen ezért külön oldalon foglakozunk vele, lapozz egyet az MGO bemutatóért.

Metal Gear Solid 4: a végső küldetés. Tényleg a legjobb film, amit valaha játszottál. Kojima megcsinálta, a sorozat rajongói megkapják, amire vártak. A játékba zsúfolt tartalom, a kismillió kikacsintás, az apró, a széria kompromisszummentes ismeretét feltételezhető részletek, a még mindig szuper zene, a tonnányi lehetőség, a brutális mennyiségű és minőségű, modifikációkkal szerelhető fegyverarzenál, a szó legszorosabb értelmében zsibbasztóan látványos mozgóképes betétek... A Metal Gear Solid 4 a széria veteránjainak szól, a játék végén felcsendülő Morricone-feldolgozás, a “Here's to You” remekül sommáza a lényeget - tessék, itt van, nektek szántuk, nektek csináltuk. A rajongóknak. Ha közéjük tartozol, az MGS4 a Te külön bejáratú álomutazásod, olyan nagybetűs Élmény, amiért a videojátékokat kitalálták.

A METAL GEAR ONLINE az MGS4 világában játszható, annak lopakodós- és harcrendszerére épülő, online multiplayer szolgáltatás. A játék ingyenesen használható és 1 db ingyenes karakter-generálási lehetőséget tartalmaz. Mindehhez nem kell mást tenni, mint - akár játékon belülről, közvetlenül a PS3-ról - megnyitni a Konami internetes oldalát és ott regisztrálni egy Konami ID-t és Game ID-t. Előbbi a vásárláshoz, utóbbi a játékhoz szükséges, de mindkettőt kötelező létrehozni.

Az induló és egyben alapcsomag (mely az MGS4 lemezén található) 5 pályát tartalmaz (lerombolt város, elhagyatott fegyvergyár, két fajta közel-keleti harci zóna és a "vérfürdő"-nek nevezett, építményeiben jelentős szintkülönbségeket felmutató komplexum). Egy játékban egyszerre maximálisan 16 fő vehet részt, 6 féle játékmódban. Ezek pedig:

Deathmatch

Az online multikból jól ismert "mindenki mindenki ellen". Az ellenfelek legyőzéséért pontok járnak, a legtöbb ponttal rendelkező nyeri az időlimit lejárta után a meccset.

Team Deathmatch

Szintén evidens, a vörös és kék csapat csatája.

Capture Mission

Kerotan (Breki) vagy GA-KO (Hápi) elfogása, bázisra cipelése, majd addig őrzése, míg a számláló le nem jár. A számláló resetel, ha mindkét bázison van egy-egy két játékfigurából.

Base Mission

A pályán elszórt bázispontok elfogalalása. Az idő lejártakor az a csapat győz, akinek több van.

Sneaking Mission

Egy játékos Snake-et alakítja, aki rendelkezik a sztorimódban használt OctoCamo-val. Snake célja, hogy előre meghatározott számú dögcédulát gyűjtsön, amihez más játékosokat kell eliminálnia (elég ártalmatlanná tennie őket). Ha 11-en vagy többen játszanak, az egyik játékos Metal Gear Mk II-t irányítva segítheti Snake-et. A többi játékos akkor nyerhet, ha meghatározott alkalommal végez Snake-kel. Ha az idő jár le, az a csapat nyeri a meccset, mely több ellenséges játékossal végzett.

Rescue Mission

Az egyik csapat védi GA-KO-t, a másik célja, hogy megszerezze és eljuttasa a kijelölt célpozícióba. Az ellenséges csapat teljes eliminálásával is elérhető a győzelem.

Ahogy az az MGS4 sztorijából kiderül, a jövő katonái mikroszkópikus méretű nanogépekkel vannak telepumpálva, melyek harci képességeiket javítják. Az MGO-ban ebből a legérdekesebb, a csapattársak közti, nanotechológiára épülő kommunikációs rendszer (az SOP-t) ismerhető, tapasztalható meg. Linkeléssel, azaz a csapattársak közti kapcsolat kiépítésével, aktivizálásával (egymás közelében a háromszög gomb megnyomása) a csapattárs helyzete folyamatosan látható lesz a játékos számára, még akkor is, ha szabad szemmel ez lehetetlen lenne, mert a két katonát falak, egyéb akadályok választják el egymástól, esetleg rejtőzködik egy kukában vagy hordóban. Nem csak helyzete ismert a linkelt csapattársnak, de állapota is (haldoklik, eszméletlen, stb.) és pillanatnyi ellenfeleiről is szolgáltat infót a rendszer. Egy ellenséges katona CQC-vel történő, sikeres elfogása után a "SCANNING" képzettség használatával, a vele linkelt (ellenséges) csapattársak is láthatóvá válnak.

A játék szintrendszert használ, azaz adott a lehetőség a karakterfejlesztésre. Példák a fejleszthető képzettségekre (Runner - szinttől függően gyorsabb mozgás; Trickster - a csapdaállítási idő lerövidül; Submachine Gun, Rifle, stb. - az adott fegyvertípus használatakor az újratöltési idő rövidül, a visszarugás csökken) Klánok létrehozásához legalább 3. szintre kell eljutni, minimum 20 óra játékidővel. A játék többféle training móddal rendelkezik, többek közt olyannal is, melyben a tapasztaltabb játékos oktathatja a kezdőket.Támogatja az előre beállított mondatokkal operáló, begépelős és a headset-es kommunikációt, ezek mellett belső e-mail rendszerrel rendelkezik. Az MGO kapott egy közösségi portált is, mely nem csak a játékon belülről, de bármely internetkapcsolattal rendelkező PC-ről is elérhető.

Természetesen minden fegyver, minden trükk használható a főjátékban megismertekből, legyen szó az erotikus magazinokkal történő figyelem-elterelésről, a kartondobozokban, hordókban való rejtőzködésről, melynél külön ügyeltek arra, hogy a pályákon rengeteg ilyen legyen véletlenszerűen elszórva, növelve ezzel a "dobozemberek" túlélési lehetőségeit.

Vásárlás - azaz a feketeleves. Már a Konami ID regisztrációjánál figyelmeztetnek: "Az Ön országából nem használható az online vásárlás!" Arra alapozva, hogy hamis angol regisztrációval a PS Store-ról sem vásárolhatnak a magyarok (és persze más hasonszőrű országok játékosai sem), efféle regisztrációra egyelőre nem bíztatnék senkit - feltéve, ha reménykedik benne, hogy a közeljövőben a magyar legényeket is beengedik hivatalosan a PS Store-ba. Amerikai regisztrációval a vásárláshoz amerikai verziós MGS4-re van szükség, így ez a lehetőség szintén kiesik. (Pillanatnyilag nem tudni, hogy amerikai szoftverrel és regisztrációval lehet-e sikeres online vásárlást végezni az MGS4-ben) Amiből kimaradnak a hazai játékosok: speciális, a főjátékból megismert karakterek, szöveges hangüzenetek, új pályák letöltése és a hivatalos mérkőzéseken való részvételi jogok megvásárlása.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Szigorít a Steam, meglepetés megjelenések - ez történt szerdán

Továbbá: Sand Land, Bit.Trip ReRunner, Lords of the Fallen, Insurmountable, Rotwood, Island of Winds.

21 órája
15

Stellar Blade

A Shift Up mérnöki pontossággal tervezte meg első konzolos játékának köztudatba emelését. De vajon van-e több a csinos külcsín alatt?

1 napja
8

Feltámad az Infogrames, Metaphor: ReFantazio megjelenés - ez történt kedden

Továbbá: Stellar Blade, Destiny 2, Morbid: The Lords of Ire, Remnant 2, 2XKO, Indika, Karma: The Dark World.

1 napja
11

Meghasad az Embracer, új Gyűrűk Ura játék - ez történt hétfőn

Továbbá: Starlight Games, Tales of the Shire, Star Wars Jedi: Survivor, ID@Xbox Digital Showcase, PowerWash Simulator, The Whims of the Gods.

2 napja
13

Heti megjelenések

3 napja
3

The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone - Hupizöld Törpikék

A Microids tavaly év végi felhozatala igen kellemesen alakult, sajnos nem is volt időnk minden fontosabb címükre ránézni. Most a tavaszi üresjáratot kihasználva vissaztérünk a Hupikék Törpikékhez!

4 napja

Anomaly Collapse

Teszteltük a legújabb roguelite próbálkozást, ami ezúttal az egy dimenziós csataterekből próbálja kihozni a maximumot - és mindezt nem is akárhogyan teszi.

5 napja
1

Eiyuden Chronicle folytatás, Prison Architect 2 csúszás - ez történt pénteken

Továbbá: Kena: Bridge of Spirits, Sclash, Biped 2, Unending Dawn.

5 napja
3

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

6 napja
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

7 napja
1

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

7 napja
6

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

7 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

8 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

8 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

8 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

9 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

9 napja
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

2024.04.15.

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

2024.04.15.
21

Heti megjelenések

2024.04.15.
2

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==