[Próbakör] Project CARS 2
Eddig 66 hozzászólás
drag
2017. július 31.
hétfő 19:45
Egy őszinte vallomással kezdem: imádom az autóversenyt, a videojátékokat azonban talán még náluk is jobban szeretem. Talán emiatt is voltam anno azon a véleményen a Project Cars kapcsán (kisebbségben?), hogy hiányoltam belőle a videojátékot. Baromi szép volt, baromi tartalmas volt, vezetni pedig egyenesen olyan, mint az álom, a progress azonban mégis hiányzott. A mögöttes cél, vagy éppen bármilyen apró kis dizájnelem, mellyel eléri, hogy ne egyszerű programként tekintsek rá. Legyen bármilyen jó is annak.



Nos, azt már most leszögezhetjük, hogy a Project CARS 2 ilyen szempontból nem sokat változott. Karrier persze most is van, ötféle versenyosztállyal (nyitottkerekű, GT, túraautó, ralikrossz és prototípus), összesen pedig 29 különböző szériával, a kiindulópontot azonban - akárcsak annak idején - most is mi választhatjuk meg. Félreértés ne essék: ezeket nem kritikaként írom. Sőt: a Project CARS 2 maradéktalan élvezetéhez muszáj tudatosulnia annak, hogy ez elsősorban nem játék, hanem ízig-vérig szimulátor, és nem is nagyon akar annál több lenni. Ami pedig azt illeti, nem is nagyon kell neki szerencsére, a vezetési modell ugyanis már annak idején is ámulatba ejtő volt - konzolon mindenképpen új etalonnak számított, de a szimulátor műfaj hagyományos harcmezejének számító PC-s közegben sem volt oka szégyenkezni. Az azóta eltelt két évben pedig tovább lehetett csiszolni a nüanszokon - az igazi újdonság azonban nem itt keresendő.



A Project CARS 2 nagy dobása a körülmények változatossága, amibe szerencsére az általunk próbált béta is maradéktalanul betekintést engedett. A dinamikus napszak- és időjárásváltozás már nem számít akkora dolognak, mint néhány évvel ezelőtt, a Project CARS 2 azonban továbbment és bevezette az évszakokat is. Mondani sem kell, hogy ez egy ilyen jellegű játéknál mit jelent, hiszen ugyanaz a pálya teljesen más kihívásokkal szolgál a tél közepén, mint 50 fok feletti aszfalthőmérsékletnél. A gumik viselkedését tekintve már az elődtől is nagyon komoly dolgokat láthattuk, ám azzal, hogy ennyire kibővült a körülmények spektruma, talán még nagyobb hangsúlyt kap ez az elem. Főleg úgy, hogy a LiveTrack 3.0 fantázianévre keresztelt feature-nek köszönhetően - a már felsorolt egyebek mellett - a versenyhétvégék alatt is folyamatosan változik a pálya állapota. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amelyik féktávot a szabadedzésen még 200 méterről veszed, azt simán lehet, hogy a verseny végén, egy kerékcsere után akár 170-ről is menni fog. De az új rendszer olyan dolgokra is figyel, mint a tengerszint feletti magasság hatása a motor teljesítményére, vagy éppen a víztócsák dinamikus viselkedése a pálya felszínétől függően.



A napszakok közül persze a tél a legkülönlegesebb, ami nemcsak a körülményeket változtatja meg, hanem az egész atmoszférát is. Az, hogy egy adott pálya ma bekerül egy játékba, már nem nagy szám: amit láthattunk, azt kis túlzással már láttuk - ez nem egy GT4, ami nagyot robbanhatott a Nordschleifével. De amikor 300-zal repesztesz a régi Hockenheimring egyik ködös-fagyos egyenesében, ott azért érnek olyan impulzusok, amik tényleg újszerűen hatnak. A pályafelhozatalt tekintve egyébként brutális a Project CARS 2, nincs is rá jobb szó: a közel 50 helyszín és a több mint 120 nyomvonal önmagáért beszél, benne a havas-jeges-poros műfajokkal. Autóból pedig úgy másfélszer ennyi van, itt is van mit próbálgatni bőséggel.



Tartalmilag tehát nagyon odatették magukat a Slightly Mad programozói, ez pedig igaz a testreszabhatóságra is: már az elődben is kismillió skálán állítgathattunk mindent az ellenfelektől kezdve a HUD-on át az irányításig. A Project CARS 2 menüiben bóklászva azonban az az érzése az embernek, mintha mindenből kétszer annyi lenne, mint eddig. Mondani sem kell, egy szimulátor esetében ez a fajta testreszabhatóság rengeteget dob az élményen. A nagy kérdés az, hogy ez a tetemes mennyiségű tartalom mekkora csiszoltsággal párosul majd. Bétáról lévén szó, nem meglepő, hogy elfordultak hiányzó dizájnelemek, kisebb grafikai és animációs bugok. Ha a szeptemberi megjelenésig sikerül mindent simává tenni, a Project CARS 2 megkaphatja azt a fajta elismerést, amit az első rész a maga csiszolatlanságával nem kapott meg annak idején.

A lelket, a kreativitást és a korongba égetett természetes kihívást továbbra is hiába keresed a Project CARS-ban, a motorháztető alatt azonban ott van minden, amit egy magára valamit is adó szimulátortól kívánhatsz. A második rész nagy próbája a megjelenés lesz: ha ismét annyi kisebb-nagyobb hibával és buggal jelenik meg, mint az előd, akkor másodjára már kevésbé lesz elnéző mindenki. Ha azonban valóban profi és színvonalas lesz a végtermék, akkor nagyon nehéz lesz rajta fogást találni.

Project CARS 2 | PC (tesztelt), PS4, Xbox One
Kiadó: Bandai Namco | Fejlesztő: Slightly Mad Studios
Megjelenés: szeptember 22.

Összesen: 66 [1-50]
1 | 2
[17] Tomtom
aug 11., péntek 9:48 #66
Válasz Hwopapa (#65) üzenetére
"Ezzel szemben PCars FFB példa: mész 200-al egy kanyar felé, taposod a féket, blokkolnak a kerekek és hirtelen a kormány magától (!!!!) elkezd jobbra és balra HIMBÁLÓZNI. De ha lassan mész és úgy fékezel, akkor is."

Sok mindenben igazad van, viszont...a himbálást teljességgel ki lehet küszöbölni a fékerő beállításaival, és -mivel analógról van szó- nem nyomom tövig sem a gázt, sem a féket. Számomra a legidegesítőbb a vonalvezetés erőltetése. Roppant frusztráló, és hiába kapcsolsz ki minden aszisztot, akkor is ott marad, és olyan, mint egy tüske a körmöd alatt. Ha ettől megszabadulnak, nekem már az is elég lesz a mekkához. A minap vettem elő megint a Forzát, és bár etalon volt számomra sokáig, a csili-vili-n kívül nem hoztak semmi újítást. Utálom, mikor az autó, egy 110 fokos kanyart nem bír bevenni 45-el, mert csúúúúszííííkkkk mint ha jégen tologatnék egy golyót....summa sumárum. Én várom a PC2-őt....nagyon
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[22] Hwopapa
aug 11., péntek 9:30 #65
Válasz unrealnoise (#63) üzenetére
Az első résznél is "ismertebb arcok elismerően nyilatkoznak róla" mert oda van tolva a seggük alá annyi pénz, meg egyéb, hogy nem is fognak róla máshogy nyilatkozni! Hát profi emberek is meg voltak hívva tesztelni, meg véleményt nyilvánítani, mégis az egyik legfontosabb eleme a játéknak teljesen félrement! Felmerül a kérdés, hogy mennyire vagy naív? Komolyan elhiszed azt, amit egy "híres" ember mond? Ha már X személy azt mondja, hogy ez a világ legkirályabb játéka lesz, akkor azt totál benyeled, játék hiányában? Ennyi erővel minden atomzsírkirály lesz, aminek van egy durva trailere, aztán jön a végső produktum és az hiába lesz rettentő megosztó (lásd No Man's Sky) egy újabb rész újabb trailerével mindent jóvá tehetnek, ugye?

Amúgy igazad van, bocs, nem jutott eszembe, de a GT5-t próbáltam már kormánnyal, még egy barátomnál régebben, viszont az nem a sajátom volt, ezért nem is mondom, hogy 100%-ig releváns az, amit ott abban a pár órában tapasztaltam. Nem mellesleg a legelső PS1-es résztől a 4-ig játszottam vele folyamatosan, majd az 5-össel töltöttem el legutoljára több időt. A Forzát a legelső xboxos rész óta játszottam egészen a 4. részig, pár hónappal ezelőtt sikerült játszanom kicsit One S-en a 6-al és nagyon tetszik, gyönyörű és igazából teljesen megfelelő nehézségű a nap végén, DE NEM SZIMULÁCIÓ. Igaz, ez a próba joystickkal történt, dehát neked ugye egy és ugyanaz a kettő....Meg amúgy is - mi a fene köze van az említett két játéknak ahhoz, hogy a PCars irányíthatatlan?

Amúgy mondok egy konkrét példát, hogy megértsd, mi a különbség a GT/Forza és bármi más szimuláció között, mert úgy érzem nem igazán tudod, hogy miről beszélsz: ha az említett két játékban slick gumikkal csőgázon kimész akár két kerékkel is a fűre, ugyanúgy mész tovább, mint bárhol máshol. Ez a valóságban akkora kicsúszást eredményezne, hogy kiskanállal szednének össze a palánkról rosszabb esetben, de még AC-ban is ugyanez a helyzet.

Ezzel szemben PCars FFB példa: mész 200-al egy kanyar felé, taposod a féket, blokkolnak a kerekek és hirtelen a kormány magától (!!!!) elkezd jobbra és balra HIMBÁLÓZNI. De ha lassan mész és úgy fékezel, akkor is. És nem, ez a valóságban kurvára nem így van! Ezt a himbát lehet csökkenteni, de végig ott marad és végleg eliminálni NEM LEHET. Próbáltam, több órán át bújtam a netet, szedtem le különböző kalkulálós programokat, amikkel az autók FFB-beállításait egy táblázat alapján egyesével állítgattam, de teljesen nem lehetett ezt a beállítást kiírtani.

Lehet vele szenvedni, lehet próbálkozni, de nem lehet úgy értelemben versenyezni, hogy minden másodpercben arra figyeljek, hogy ha nem tojáshéjakon vezetem az autót, akkor bizony a legvéletlenszerűbb pillanatban fog a kormány elkezdeni elrántani hirtelen az egyik, majd a másik irányba, végül teljesen kontrollálhatatlanul fogok kipördülni. És ez nem egy, nem kettő, hanem az ÖSSZES autóval előfordul. Ha driftelni szeretnék, egy merő szenvedés az egész - mint a sajtreszelővel való maszturbálás: bizonyos fokig élvezetes, de inkább erősen fájdalmas.

Ennek szöges ellentéte az Assetto Corsa, ahol még az aszfalton lévő kib@szott egyenetlenségek is le vannak modellezve és érzem a kormányon ha belemegyek egy lyukba pl. Monzán! Értem én hogy nem olyan csiricsáré effektparádé, de HASZNÁLHATÓ, JÁTSZHATÓ és nem kell állítgatni SEMMIT azon kívül, hogy mennyire szeretném, hogy rázzon a kormány! EZ a két játék között a bazinagy különbség, meg az, hogy a Pcars-t eleve egy ilyen atomszimulátornak hazudták a kickstarteres pénzgyűjtés alatt, aztán minden lett, csak az nem.

Amit pedig ezekről a modern hipercarokról tudni kell, az az, hogy a mindennapi feltevések alapján egyáltalán nem nehéz őket vezetni, nem fog szétszaladni a ménes, hacsak nem vagy egy irdatlan balfasz 0 tapasztalattal, mert akkor bizony ki fogsz csúszni, de alapjában véve roppant kezesbárányok az 5-6-7-8száz lóerős monstrumok is....

Elhiszem én, hogy imádod a PCars-t, a fenébe is, én is imádnám, hiszen egymillió pálya és autó van benne, de ha egyszer HASZNÁLHATATLAN KORMÁNNYAL (azzal az eszközzel, amivel használni kéne!!! az nem a joystick!!!!), akkor hagyom a fenébe.

Legközelebbi kommented és PCars2 istenítésed ELŐTT légyszíves vonultass már fel érdemben is pontokat, bizonyítékokat, hogy ugyan miért kellene itt mindenkinek elhinni, hogy ez a játék bizony istenkirály lesz (eleve kérdőjel, hogy így fog kinézni ps-en), vagy mondj már pár példát, hogy miért gondolod azt, hogy a PCars kormánnyal jobb, illetve ha ennyire vágod a témát, osszál már meg légyszíves pár kormánybeállítást (T300RS-re), mert esküszöm neked fel fogom tenni ha sikerül úgy beállítani, hogy tudjak vele menni két kört kipördülés, illetve a fentebb említett bugok nélkül. Hidd el, én lennék a legboldogabb, ha ezt meg tudnánk oldani.
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[2] L-bandi77
aug 10., csütörtök 22:44 #64
Válasz unrealnoise (#63) üzenetére
Nulla ffb-t írtál forza-gt,erre reagáltam nem a tartalomra ,forzát nem tudom szerintem azt még max.a fejlesztők tudják,de a gt t500-al igen kellemes volt fizika ffb. téren.
aug 10., csütörtök 22:05 #63
Egyetértesz vele, de nem próbáltad ki a GT-t, Forza-t soha kormánnyal. Nincs több kérdésem. Ne szórakozz már...

L-bandi77: Jó a GT Sport. De azért ne túlozzunk. Olyan fapados volt az a demo, mint az állat. Egy fapadosnál fapadosabb iRacing 0.2-vel ér fel kb. Még demonak is gyenge volt. Ettől a cucc még ígéretes, de nekem csomagként sokkal jobban tetszik a pCARS... A pCars 2 is bizonyított, nem csak ő, hanem sokkal komolyabb, ismertebb arcok is elismerően és pozitívan nyilatkoznak róla...

KATT!
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
[22] Hwopapa
aug 10., csütörtök 17:07 #62
Válasz unrealnoise (#60) üzenetére
Egyetértek az utánad szólóval.

Szenvedés az első rész kormánnyal, szó szerint. AC előtt még csak szájhúzós, wtf-ezős, AC után teljesen érthetetlen, hogy tulajdonképpen milyen erők is hatnak az autóra, de leginkább miért és hogyan? Mondjuk ki : érthetetlen, beállíthatatlan, gagyi.

Se a Forzát, se a GT-t nem próbáltam kormánnyal (még, de ezek közül is csak a GT-t fogom tudni xbox hiányában).

Várom szeretettel a második részt, hogy bizonyítson, de legfőképp az igazi szimulátoros oldalak review-it, hogy egyáltalán megéri-e pénzt áldozni rá, vagy maradjon a "leárazásban megvásárolandó complete kiadás"-ok között
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[2] L-bandi77
aug 10., csütörtök 16:04 #61
Válasz unrealnoise (#60) üzenetére
Az a 0 a gt sport betaban köröket ver a pcars 1-re mondjuk ki,bár ez megint igen szubjektív mert a betaban volt kb 4 fajta fizika meg ugyanennyi ffb. És ezt már lehetett tapasztalni a pcars2-vel ellentétben Az idő majd eldönti melyik lesz sikeres de szerintem rossz a pcars2 időzítése.
aug 10., csütörtök 8:50 #60
Válasz Hwopapa (#53) üzenetére
Nem montdam, hogy jó volt, hogy tökéletes volt. Egy AC az hardcore szim. A Project Cars már a fejlesztése elejétől fogva egy Forza/GT és iRacing közti területet szeretett volna lefedni. És szerintem ez sikerült nekik. Toltam több száz órát kontrollerrel és kormánnyal is. Nyilván a kontroller és az FFB alap-beállítást erősen benézték. Ezt nem is vitatom. Nekem azért nem kellett órákat túrnom a netet, de azért én is áldoztam rá időt, és állítgatva már bőven mérföldeket vert az FFB is a Forza/GT szintre. (Mert ami azokban van, az mondjuk ki: nulla.)

De ez ugye még mindig nem AC, iR, rF2 szint, de nem is akart soha, direktbe az lenni. De ezt tegyük félve, sok-sok helyen olvastam, hogy a kormány és kontroller beállítás már alapból jó. Miért ne bizakodjak, és miért ne adjak hitelt az újságíróknak? Ezen vélemények miatt vannak nyilvános tesztek, bemutatók...
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
[5] Gala
aug 07., hétfő 17:06 #59
Amúgy irigylem egyesek varázsgömbjét amivel a megjelenés előtt halálbiztos véleményt tudnak mondani bármely termék végleges specifikációjáról és/vagy "jósági fokáról"... Különösen ebben a hazugságot, vetítést, csúsztatást sohasem látott iparágban...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[5] Gala
aug 07., hétfő 17:04 #58
Válasz Hwopapa (#53) üzenetére
Hát légy erős, már most is működik az egy kormányszettel mindhárom platform lefedése!

Hozzávalók: 1db CSL Elite Racing Wheel
1db Clubsport Universal HUB for XO
1db Clubsport Pedal V3

Ízesítsük tetszés szerint bármilyen számunkra kedves rimmel...

Íme a megoldás Levin-módra tálalva!
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
aug 03., csütörtök 0:37 #57
Válasz Totti5 (#52) üzenetére
Nagyon ritkán veszek premier játékot, F1et pláne. A 2016ot is most vettem meg akciósan a Store-ból. Nem gurultam vele egy métert sem, mert a legutolsó F1 játékot, ami megfordult nálam (azt hiszem a 2013 volt, amiben voltak classic autók), azt is kormánnyal toltam, és úgy jobban élveztem, mint kontival. Tavaly vettem egy T300 Rs GTE Wheelt jó áron. Kipróbálva volt, de azzal akarom majd a 2016ot is kipróbálni. Nem tudom miért, de boxon nem vonz hogy kormánnyal játszak. PS-en meg igen.
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
aug 03., csütörtök 0:31 #56
Válasz Sakee (#51) üzenetére
Én még az elején vagyok. De nem valami nagy játék. Ugyan az a 3 pálya, ugyanaz a 3 vacak autó van benne. Grafikailag kegyetlen. Very ultra hardon nyomom 24K-ban, 120 fps-el, a szemem kifolyikannyira szép és gyors. Wipeout kutya fasza hozzá képest, de tartalom egy nagy nulla.
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[42] Totti5
aug 02., szerda 18:21 #55
Válasz L-bandi77 (#54) üzenetére
Nem... két külön kormány egység van
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[2] L-bandi77
aug 02., szerda 16:53 #54
Válasz Totti5 (#52) üzenetére
Ha már kormány,a Fanatec csl-nél nem lehet csak a perec cserével megoldani?A base is más?Gondolkodom hogy a t500-at lecserélem csak a gts beta nem támogatta a fanatec-et,megvárom amíg megjelenik nehogy ráb......szak.
[22] Hwopapa
aug 02., szerda 15:21 #53
Válasz Totti5 (#52) üzenetére
"Remélem megérem azt a generációt amikor 1 csúcs kormány menni fog mind a három gépen..."

Ehhez a mondatodhoz odaképzeltem a sírva röhögős részvényes gyűlést

De hogy ne offoljak (ez leginkább unrealnoise-nak szól):

A pCars első része ritka nagy foshulladék volt FFB alap beállítások szempontjából - a PS4-es Assetto Corsa (stílusosan) mérföldeket ver rá - egyszerűen ott tényleg irányítod az autót, míg pCarsban nagyjából semmilyen értelmes FFB nem volt leképezve (kormányról van szó, a joystickosok természetesen ebből semmit se éreznek).

Annál dühítőbb érzéshez nincs, mint amikor megveszed a kormányt jó drágán, majd elindítod a játékot és konkrétan vezethetetlen az egész, feltúrod a netet, állítgatsz 5-6 órán át, mindenféle tuti beállítást kipróbálsz, az autókat egyesével állítgatod, majd bedobod az AC-t és ott perfektül megy minden, csak a FFB erejét kell állítani.

Nekem csak és kizárólag ez a bajom a pCars-al - hiába van benne content, ha egyszerűen az autók lehet, hogy fizika szerint reagálnak, de hogy a kormányon nem azt érzem, amit érezni kéne, akkor b@szhatom az egészet.
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[42] Totti5
aug 02., szerda 15:07 #52
Válasz szentpeter360 (#50) üzenetére
F1 2017 az 3 hét, abba viszont nem tudok belekötni. Nagyon egyben van. Élvezet játszani vele ( mármint a 16al ). Nagyon várom.

GTS egyelőre kimarad, de talán nem is gond, ha ez is agyon lesz peccselve, fejlesztve. Majd ha megint veszek PS4et term. az is beszerzős lesz... viszont akkor kell valami középkategóriás kormány is mellé... kész aranybánya, mármint a Sony / MSnek.

Remélem megérem azt a generációt amikor 1 csúcs kormány menni fog mind a három gépen...
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[28] Sakee
aug 02., szerda 13:44 #51
Válasz szentpeter360 (#45) üzenetére
Én már végigtoltam a Forza7-t , ráadásul ONE X-en, elég jó játék lesz.
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
aug 02., szerda 10:52 #50
Válasz Totti5 (#49) üzenetére
Assettoval tettem én is próbát Ps4en, kormánnyal, és nekem nem jött be, persze ez lehet az én hibám is, kevés idő volt, van rá. De azóta is itt figyel a polcon. Pcars is Gotyban meg van, szép, jó, de nekem túl "üres", olyan semmilyen. Forzát kormánnxal nem próbáltam, de a 4. részig aktívan toltam, aztán meguntam, kifulladt. F1 2016 is meg van, de arra sem volt még időm kipróbálni kormánnyal. Most a GTS-t várom, addigra talán az ülés is meg lesz már, meg a Pro is, Pcars2 annyira nem vonz. Gondolkodtam azon hogx előrendelem a gyűjtőit, de az árát inkább whiskyre költöm.
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[42] Totti5
aug 02., szerda 10:35 #49
Válasz szentpeter360 (#45) üzenetére
Űberszim egyelőre számomra az Assetto Corsa. Ami kb mindent tud, és tartalmas. Igaz nincs benne időjrás, de ami fontos nekem, hogy ha elindítom és beülök akármilyen autóban az patent jó legyen. Kormány, FFB, kezelés. Ez pedig most az AC jelenleg, ami tudja. Ráadásul bőséges autópark van abban is, F1től kezdve a GT, LMP1, utcai autók.

Szeretném ha a CARS2 is ilyen lenne.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[54] legolas
aug 02., szerda 9:37 #48
Válasz szentpeter360 (#47) üzenetére
Gurulok
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
aug 02., szerda 9:05 #47
Válasz legolas (#46) üzenetére
Megfigyelve, olvasgatva egy pár hsz-t, már más is kivitte ott a gammát.
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[54] legolas
aug 02., szerda 8:31 #46
Válasz szentpeter360 (#45) üzenetére
A jutúb az a Nintendósok kedvenc Sony konzolja Peti (tisztelet a kivételnek).
Ők szoktak szakérteni, hozzájuk kell fordulni ha bármit tudni akarsz
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
aug 02., szerda 8:24 #45
Válasz Totti5 (#43) üzenetére
Tényleg hülye vagy, mert a youtubon végig lehet már játszani a játékot, és le lehet szürni a videókbol milyen lesz a végtermék. Ugyan úgy mint a Forza 7-nél is tudni már hogy milyen lesz. Ez egy überbrutálhardcoreszimulátor lesz, a forza 7, meg forza 7.

(A hülyét nem gondoltam komolyan, csak poénnak szántam.)
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[42] Totti5
aug 02., szerda 8:12 #44
Válasz unrealnoise (#40) üzenetére
FM7ről sokkal kevesebbet tudni, mert az E3 demón és az ott készült pár videón kívül nincs róla nézhető anyag. Az még majd jönni fog...
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
aug 02., szerda 8:10 #43
Válasz unrealnoise (#39) üzenetére
Leírtam hogy miben várom hogy jó lesz, és miben nem és mi szúrja a szememet. Te is leírtad erre hogy igen ezek valóban olyan pontok amiben nem léptek előre. Leírtam hogy meg fogom venni természetesen ezt is.

Forzánál is leírtam mindig ugyan azokat amiben nem lép előre a sorozat, azt hogy te nem olvastad az nem az én gondom.

Érdemben mit reagáljak? nem játszottam a játékkal. Csak azt tudom ami yutubon látok, ott meg ezt látom, hallom. Majd ha próbáltam bele lehet menni részletekbe. Mivel a játék nem lett másabb, nem lett sokkal szebb, nem lett sokkalta más csak a felületes dolgairól tudok beszélni, az meg a hangok, grafika, animációk. Hogy milyen a vezetés, FFB, autók, milyen az időjárás, milyen a testreszabhatóság, milyen az AI, karrier azt videóból én sem ennél sem és más autós játéknál sem tudom megállapítani.

Akkor most valójában mi a gond? hülye vagyok és korlátolt nyilván, de nem értem a problémádat akkor sem.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[54] legolas
aug 02., szerda 8:00 #42
Válasz zsozsa (#41) üzenetére
A GT hála istennek pont abba az irányba megy a béta alapján amire egy kormánnyal játszó autósrajongónak szüksége van. A Project Cars is ilyen a Forza meg egy más közönségnek jó. Mindenki megtalálja amit keres....
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
[46] zsozsa
aug 01., kedd 23:15 #41
Válasz thiefofdarkness (#36) üzenetére
Hát ezt tény, hogy nem karrierezni, meg creditet gyűjteni, autót festegetni találták ki, hanem online versenyzésre. A második részt meg még hangsúlyosabban. Amit te szeretnél arra ott a Forza, GT (bár a Sport most nem is annyira). Ez egy versenyző alkalmazás. Annak meg csúcsszuper.
Dzsézon Tetem a Transplanter
aug 01., kedd 22:40 #40
Válasz Sakee (#18) üzenetére
A saját véleményem annyi?! Ember, olvasd akkor el a cikket amit belinkeltem... Az FM7-ről pedig ha hiszed ha nem, nagyvonalakban már lehet tudni milyen lesz és mit fog tudni. Pont. De nem is ez a lényeg, hanem a pCars2 erényei. De olvasd el, cáfolj, kritizálj érvelj. Jah, hogy az nem megy...
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
aug 01., kedd 22:36 #39
Válasz Totti5 (#16) üzenetére
Stílus? Van alapja annak amit írtam vagy nem? Negatív dolgokra folyamatosan rávilágítanak, a pozitívak az számításba sem veszed. Ilyen stílussal és kritikai módszerrel a Forza-s, de bármi mást is lehet ekézni. Szóval te hagyd abba... A kritikával nincs baj, mint írtam valóban nem tökéletes a cucc most még, de objektivitás csíráját sem vélem felfedezni a hozzászólásaid egy részében, és ez a baj. És erre nem tudok nem így reagálni. Amúgy meg érdemben nem is reagált áll tökéletesen jellemezi a hozzászólásod értékét az, hogy csak annyit írsz, fejezzem be...

Parádés vagy.
Project Cars Drivers Club - Hungary [ pcarsdriversclub.hu ]
[14] reptile
aug 01., kedd 22:07 #38
Válasz priest (#35) üzenetére
Vagyunk paran
[9] priest
aug 01., kedd 22:01 #37
Nekem bejött a PCARS puritánsága. Semmi agyon erőltetett sztori mód, csak rendes versenyek. Ezzel a évszak dologgal szerintem nagyon nem a legjobb dologba tolták a drága munkaórát. Ki akar havon bénázni olyan versenygépekkel, amiket egyáltalán nem arra találtak ki? Inkább a temérdek pálya + autó (ami nekem hiányzott az első részből) beletolásába nyomták volna az időt hó helyett... Inkább az FM7 lesz a befutó nálam.
Forklifts never die. They're just missing in action.
aug 01., kedd 21:57 #36
Nekem is megvan, játszottam is vele, de olyan lélektelen. Csináltam a karriert, de beleuntam....
[9] priest
aug 01., kedd 21:54 #35
Válasz reptile (#1) üzenetére
Az egy ős scener! Jó ilyen neveket látni a szakmában.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[25] lacapaca
aug 01., kedd 19:58 #34
Válasz Sakee (#21) üzenetére
Az elején, a gokartos résznél én sem értettem mi ez a sz.r. Azzal a katasztrófával indítani...a többi járgány irányítása viszont már jóval jobb lett. De nálam is ott bukott, amit drag is írt. Ha játszok, játékélményt is akarok. Olyat meg nem adott nekem a PC1, úgyhogy hamar feledésbe is merült. Ez is amiatt van a talán majd valamikor, érdekességképp kategóriában.
[21] SPucu
aug 01., kedd 15:30 #33
még mindig nem tudom eldönteni hogy ez vagy Forza legyen megvéve az a baj,hogy sok játékot tervezek venni premierkor,ősszel,autósbol csak egyet
az PC1 tetszett,de forzával meg régen játszottam még xboxon...
10 kedvenc filmem: Rambo I,II,III, meg hét pornó :)
[28] Sakee
aug 01., kedd 15:22 #32
Válasz szentpeter360 (#31) üzenetére
ki nem de behoztam, el is ültettem a gammagokat!
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
aug 01., kedd 14:25 #31
Válasz legolas (#30) üzenetére
Hova kell kivinni?
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[54] legolas
aug 01., kedd 13:05 #30
Válasz Sakee (#29) üzenetére
Ja így már értem!!!!
Nyugtass meg,hogy te már kivitted a gammát
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
[28] Sakee
aug 01., kedd 12:28 #29
Válasz legolas (#22) üzenetére
olyan ,mint a dzsojsztikk.
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
[14] reptile
aug 01., kedd 11:55 #28
Válasz nap (#26) üzenetére
Hm valamiert en ugy tudtam, hogy vinci mar nem ezen van, de akkor ketto!
[16] mitsurugi
aug 01., kedd 11:24 #27
Engem érdekel nagyon. Meg a FM7 is. Számomra túl közeli a 2 játék megjelenési időpontja.
[1] nap
aug 01., kedd 10:34 #26
Válasz reptile (#1) üzenetére
Nem csak az egyik sound programmer a magyar, hanem az egyik sound designer is: Vincze 'Vincenzo' László.
aug 01., kedd 10:29 #25
Válasz legolas (#22) üzenetére
Na te kütyü matyi, ennyit sem tudsz?

Egyébként a havas Nordschleife már a PGR4-ben is meg volt, és nagy fun volt. Ez csak a PC2-ben újdonság, nem nagy cucc.
Kivittem youtube-on a gammát, és most már megszakértem! :)
[11] Alyssa35
aug 01., kedd 10:08 #24
Egyébként pár szó nekem is bántja a szemem, jelölném is őket Kazinczy-díjra.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
[11] Alyssa35
aug 01., kedd 10:05 #23
Válasz legolas (#22) üzenetére
Sugár, de a gamer zsargonban játékot jelent. Bocsi, gondolom költői kérdés vala.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
[54] legolas
aug 01., kedd 10:01 #22
Válasz Sakee (#21) üzenetére
Mi a f****m az a gamma?
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70 Akai-Videoton hifitorony, piros-kék-zöld stroboszkóp lámpa a hangulatfényért, Gold Star 2 fejes VHS lejátszó (tuningolt) virágbolti belépő az ingyenes kertészfilmek nézéséhez.....
[28] Sakee
aug 01., kedd 9:48 #21
Válasz Totti5 (#20) üzenetére
Azt láttam,hogy ő "csak úgy" bevédi a gammát előttetek. Amúgy az elsőt majdnem megvettem,de ugyebár volt GvG-ben, leszedtem,kettő kör. Ennyi elég is volt nekem De azért írtam,hogy lehet 1000 pálya, 99% valós szim, élethű környezet,stb... ha egyszer nem jön be az embereknek ( S nem a 0,5% hárdkór autósnak) akkor bármilyen jó lehet,nem fogják venni...
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
[42] Totti5
aug 01., kedd 9:37 #20
Válasz Sakee (#18) üzenetére
Én meg cikkre reagáltam, a játékra. Leszarom Ő mire reagál, de engem hagyjon ki ebből a pitiáner személyeskedő kioktatásból.

Én értem hogy neki ez most a non+ultra autós játék. Másnak meg nem. Nekem nem, ettől függetlenül mint minden autós játékot, ezt is meg fogom venni és csak remélni tudom hogy többet nyújt majd mit a PC1. De ez legyen az én gondom, ehhez neki és másnak sincs semmi köze hogy mivel mennyit játszok és mit élvezek jobban. Kérdés nem volt, de idén az F1 2017 lesz az a versenyjáték amivel a legtöbbet fogok játszani, kiindulva a 2016osból. Mellette a Assetto Corsa és a Raceroom pörög. Szeretném ha a CARS is remegve játszós lenne, hogy hiányozzon ha pár napig nem indítom el. Majd meglátjuk. Forza 7et is meg fogom venni, ott sincsenek túl nagy elvárásaim, mert a videók alapján ugyan azokban gyenge amikben eddig is, és ugyan azokban lesz jó amikben eddig is.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
aug 01., kedd 9:36 #19
Miért van az, hogy bármelyik videót nézem és mintha az összes verda alatt egyforma futómű lenne?
Laguna V6
[28] Sakee
aug 01., kedd 9:28 #18
Válasz Totti5 (#16) üzenetére
Nem akarok nagyon,de unrealnoise kartárs kolléga ahogy látom csak a Ti( Te + Alyss35) véleményére reagált ( nem tudom miért) , saját véleménye annyi,hogy tudja mi lesz a F7ben pl. .

Hozzárakom az enyémet. Lehet benne rally, krossz, 1001+ féle lehetőség, ha nem tud megfogni. Az első nem tudott,pedig az sem rossz játék. Ennyi.
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ;Lehet szidni :)
[11] Alyssa35
aug 01., kedd 9:14 #17
Válasz unrealnoise (#14) üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy szörnyű lenne. Ahogy azt sem mondtam, hogy biztosan kihagyom, de a prioritást nálam a Forza kapja. 4 számozott résszel játszottam (2,3,4,6), mindegyikben volt annyi újddonság, hogy nekem tökéletesen megfeleljen. Persze akadt baki is, de ez az a széria, aminek elnézem a hibáit. Messze ebben van a legtöbb játékidőm, aminek - szinte - minden pillanatát imádtam. Szerintem ennél többet elvárni egy játéktól nem nagyon lehet, hogy maradéktalanul szórakoztasson. A Forza eddig megtette, szerintem a 7 is meg fogja. Pörgetem a Horizon 3-at is, tetszik, de a Motorsport marad számomra a FORZA.
All the friends I betrayed all the enemies made in the process We've all done the same we're just carrying different crosses I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses
Összesen: 66 [1-50]
1 | 2