Kapszulatesztek - 2017 május I.

Kapszulatesztek - 2017 május I.

mcmackoGéczy Attila2017.05.13. 18:00

A májusi válogatásunkban egyből hat játékkal ismerkedhettek meg. A mostani válogatásunk ráadásul meglehetősen sokszínűre sikeredett.

Oldern alámerült és kaszabolt néhány sort a Diablora hajazó, de misztikus atmoszférával megerősített Asura-ban. Drag kezébe vette mindkét pálcáját - bocsi, egy twin-stick shooterről van szó -, és szétlőtte a démonok valagát a színes-szagos Demon's Crystals-ban. Kalandoztunk egyet a fagyos északi tájakon, és megnéztük, hogy az Expeditions: Viking játékmenete helyt áll e a klasszikus RPG-k mezőnyében. Végül Siklarát és Liquidet is beengedtük egy sötét szobába, hadd tapogatózzanak. Az Inner Voices és a Roots of Insanity a kalandot vegyti a rettegéssel. A Scanner Sombre pedig egy infraszenzor segítségére bízza a játékost, miközben az a vaksötétben kotorász.

Jó szemezgetést kívánunk!

Asura - Teszt

Bár sokszor érezheti úgy az egyszeri játékos, hogy már egészen ritkán születik nagyobb újdonság egyes műfajokban (főleg ha az általam gyakran szitokszóként használt "aaa" spektrumot vesszük figyelembe),ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lenne még hatalmas potenciál olyan elemekben, amelyeket itt vagy ott már több tucatszor láthattunk.

Itt van például az Asura, egy indie fejlesztőstúdió friss játéka, amely minden problémája ellenére remekül mutatja be, hogy hiába húztak már le ötezer bőrt a szerencsétlen roguelike műfajáról, azért még mindig lehet jó dolgokat belevinni. Az Asura ugyanis a hindu mitológia egyik klasszikus elemére építve egy haragos bosszúálló félisten "jó erők elleni" hadjáratát mutatja be - de az eredeti nyelv miatt sokkal közelebb áll a témához, mint akár a Capcom-féle Asura's Wrath.

A tematika tehát adott, erre rápakoltak egy jól kidolgozott, de limitációktól szándékosan nem mentes roguelike-rendszert, kevés inventory-slottal, folyamatosan elfogyó kajával, eltörő páncélokkal és egy közelharci/távolsági fegyverváltással - ez utóbbihoz is nyílvesszőket kell gyűjtögetni, legalábbis a kezdeti fegyverek esetében mindenképpen. A klasszikus, procedurálisan generált szinteken az ügyességünkre lesz szükségünk az összecsapásokban, ahol primordiális jellegű harcokban kell helyt állni. Az ellenfelek legtöbbször jól előrejelzett támadásait kerülgetve kell úgy győzni, hogy közben a támadások egy lassan visszatöltődő stamina-csíkba is kerülnek, így a hack'n'slash reflexeket el kell majd felejtenünk, helyüket pedig a megfontolt, jól irányzott támadások veszik át. Vagy a halál, ha nem járunk sikerrel. És akkor kezdhetünk megint mindent előlről. Fix pontot képeznek a randomizált világban a főellenségek, akik megtanulható mintákkal támadnak, de ettől még nagyon oda kell figyelni, ha győzni akarunk - főleg akkor, ha nem volt szerencsénk az adott szinten a jobb tárgyak megszerzésével.

Az Asura mindezek mellett bevitt egy idő-elemet a játékba: leaderboardok és achievementek ösztönöznek arra, hogy az egyes pályákat a lehető leggyorsabban teljesítsük, amiben segítségünkre lesznek azok a talentek és azok a cuccok, amik gyorsabb futási sebességet, több sprintelést tesznek (többek közt) elérhetővé. Apropó talentek: a tematikusan, négy szeletre osztott talentek is véleltenszerűen vannak kiválasztva, egy több százas adagból, így az újabb és újabb nekifutásokkor valószínűleg ritkán lesz az az érzésünk, hogy megint pont ugyanazt a kalandot kezdjük el, csak ismét a nulláról.

Van persze egy rakás nyers elem az Asurában: a leírásokban sok a hibásan megfogalmazott angol mondat, a játék kameranézeteiben választhatunk a "zavaróan sokat izgő-mozgó" vagy a "fix, de akkor néhány szétverhető cserepet nem biztos, hogy meglátsz" közt - és a konkrét produkciós érték sem éppen tartozik a highend kategóriába, még az indie műfajban sem. Nyers mivolta azonban kifejezetten elnézhető, tekintve azt, hogy ezt a témát ritkán látni játékban, és főleg ilyen átgondolt, koherens módon. Van megnyitható tartalom bőven a játékban, és mivel a játékmenet magja az ügyességre és a megfontoltságra épít, ezért egy szórakoztató, minőségi roguelike játékról van szó, amivel érdemes foglalkozni, ha érdekel a műfaj, vagy a feldolgozott téma.

***7/10

Oldern***

**Asura | PC

Fejlesztő: Ogre Head Studio | Kiadó: Ogre Head Studio

Megjelenés:2017, április 14 | Ár: 9.99 euró**

Demon's Crystals - Teszt

Őszinte leszek: a Demon's Crystals puritánsága első pillantásra kissé ijesztően hatott. Nem is feltétlenül a látvány miatt - az a maga egyszerűségét tekintve teljesen rendben van. Sokkal inkább a kissé amatőr megvalósítás miatt, hiszen a játék úgy hajít be téged a legelső pályára, hogy semmiféle információt nem tudsz szerezni a feladatról, a játékmenetről vagy akár csak az irányításról - egy hárombekezdéses háttérsztori fogad csupán az Arcade mód indításakor.

Nem sokkal később szerencsére megnyugodtam, miután kiderült, tényleg nincs itt tudnivaló, a Demon's Crystals ugyanis semennyivel sem szeretni több lenni annál, mint amit a leírása alapján is tudhatsz róla: egy teljesen sallangmentes twin-stick shooterről beszélünk. A bal karral mozogsz, a jobb karral lősz, mindezt izometrikus nézetből, fantasy körítésű helyszíneken, a cél pedig szintúgy igen egyszerű: vagy le kell győzni megadott számú ellenfelet, vagy össze kell szedni kellő mennyiségű kristályt - mindezt azelőtt, hogy kifutnál az időből.

A minden tekintetben nagyon egyszerű receptet az ellenfelek és a power-upok igyekeznek feldobni. Előbbiek rendre új kihívást és mélységet tartogatnak, nagyon hamar rászoktat arra a játék, hogy a lövedékek kerülgetésén sokkal nagyobb hangsúly van, mint a jó helyezkedésen. Utóbbiak pedig igazából az élvezeti faktort szállítják: többségében fegyverekről van szó, melyek mindegyikével óriási aprítást lehet végezni, de vannak olyan extrák is, mint a pajzs, a homokóra (plusz idő) vagy éppen a kék gomba (sebezhetetlenség). Nem meglepő mód ezek helyes beosztása nagyon fontos része a stratégiának.

Egyszerűsége ellenére a Demon's Crystals háromszor nyolc pályája nem mondható egydélutános szórakozásnak, hiszen tényleg akadnak igen komoly nehézségi tüskék. Talán ez a legbosszantóbb része a játéknak, hiszen a nehézség meglehetősen hullámzó tud lenni az Arcade módban. Ettől függetlenül könnyed, magától értetődő, mégis pörgős és akciódús szórakozás, ami semmi olyat nem tud ugyan felmutatni, amit ne láttunk volna bármelyik másik twin-stick shooterben, ám a szuperolcsó árcédula miatt nem nagyon lehet okunk a panaszra. Pláne úgy, hogy a kihívással teli kampányt akár négyfős felállásban is teljesíthetjük, de extraként egy Survival módot és hat darab multiplayer játékmódot is kapunk.

***6/10

Drag***

***Demon's Crystals | PC, PS4 (tesztelt), Xbox One

Kiadó: BadLand Games | Fejlesztő: Byte4Games

Megjelenés: május 12. | Ár: 4.99 EUR/999 Ft (Xbox) ***

Expeditions: Viking - Teszt

Vikingek. Morcosak, szőrösek, epikus kalandokra éhesek, meg persze vérre és lootra szomjasak. Az Expeditions: Viking az Expeditions: Conquistador folytatásaként sokat fejlődik az elődhöz képest, és bár kicsit borsos árral, de meglepően szórakoztató formában csattan be a komolynak vehető PC-s szerepjátékok táborába.

A történet nem mással indul, mint a rendrakással. Halott apánk után megrendült klánunk élére kell állnunk, majd ahogy azt gondolhatjuk és a jól ismert TV sorozat alapján várhatjuk, ármánnyal, cselszövevénnyel és henteléssel tarkított forgatókönyven lépkedhetünk keresztül akár női (!) viking karakterünkkel. A karakterek a nem túl gyakran kiaknázott miliő miatt érdekesek, a döntéseink pedig kisebb-nagyobb hatással bírnak a cselekményre.

A Viking kezelőfelülete meglehetősen (sőt indie-mivoltához képest kifejezetten) letisztult. Körökre osztott harcokkal operál a játék, a hirigeket pedig áramvonalas módon, de taktikai (mi több, stratégiai megközelítéssel) tudjuk csak effektíven levezényelni. Nincs vikinges sztori feldúlt falvak és csatakiáltások mellett. Nos, a Viking lehetőséget nyújt egy kicsit békésebb megközelítésre is. A különböző fakciók között fenn tarthatjuk a feszültséget, de akár kereskedő jellegű játékot is folytathatunk - meglepő mechanikai ötletekkel társítva.

Gépigény? Igen moderáltnak mondható - valószínű gyengébb laptopokon, budget játékos PC-ken is találni tükörsima mozgatási beállítást. (Tapasztalat! Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy egyesek 1080-as Geforce-al is panaszkodak...) A grafika mindennel együtt is csinos,atmoszferikus - elégedettek voltunk a játék prezentációs mivoltával. Sajnos a bugok azonban rettenetesen meg tudják mérgezni a kalandozással töltött időt. Fagyások, beakadások, windowsba való kilépések sorozatát képes a játék produkálni - bár az is igaz, hogy a megjelenése óta kifejezetten komolyan foglalkoznak a fejlesztők különféle masszív patchek kiadásával.

Azok számára ajánlott leginkább az Expeditions, akik hónapról-hónapra falják a Baldur sorozathoz hasonló szerepjátékokat. Ők a különleges hangulat miatt és az alapvetően izgalmas mechanikák végett tutira rákapnak a játékra. Bár a jelenlegi állapotban lehet érdemes várni még 1-2 patchet. Pro tipp: a játék Steam adatlapján mindenki nyomon követheti a frissítések állapotát!

***7/10

mcmacko***

***Expeditions: Viking | PC (tesztelt)

Kiadó: Logic Artists | Fejlesztő: Logic Artists

Megjelenés: árpilis 27. | Ár: 29.99 EUR***

Inner Voices - Teszt

Bizarr kalandba csomagolt pszichológiai horror a lengyel Sigma Games első játéka, amelyben egy John Blake nevű amnéziás férfiként bolyongunk az életéből felrémlő kulcsfontosságú helyszíneken, hogy bizonyos jelenetek rekreálásával és különös rúnák felkutatásával helyreállítsuk az emlékeit és összerakjuk a történetét.

Az már a zavarbaejtően titokzatos bevezető után kiderül, hogy John halott, de ennek nem kellene így lennie. A hozzá szóló Lény folyamatosan belső hangként kíséri, miközben a labirintusszerű és minden logikát nélkülöző épület rúnás ajtóit nyitogatva bolyong iskolából kórházba, onnan árvaházba, és lehetne még sorolni. Olykor egy másik hangot is hall, a feleségéét, aki óva inti a magát a fiuk után Davidnek nevező lénytől, és próbál férjének segíteni a kijutásban. A sötét és sokféle, teljesen keszekusza folyosók, az újra és újra felbukkanó helyszínek, az apróbb változások, hirtelen zajok, megjelenő vérfoltok és John múltának egyes részeit feltáró levelek és naplórészletek csak egyre inkább megzavarnak. A tárgyakat és leveleket felvehetjük és forgathatjuk, de ezt biztos meg lehetett volna oldani ügyesebben is, mert némelyik papírlapon alig tudtam elolvasni a szöveget, illetve egyszer egy fontos tárgyat is sikerült végleg elhagynom (ezt azóta patchelték).

Az állandó dezorientáltság és a kézenfogás szinte teljes hiánya egyfelől elképesztően nyomasztó légkört teremt, másfelől egy-egy elakadásnál inkább frusztráltsághoz vezet, így az Inner Voices semmiképpen sem a sietős és türelmetlen játékosok kalandja. Kis időbe tellett megértenem, hogy a játék az egyes helyszínek alapos felfedezését és az odavágó fejtörő megoldását várja tőlem, mert ez elsőre nem egyértelmű. A fontosabb helyszínek mindegyike rejt egy feladványt, ami többnyire fontos tárgyak felkeresését és megfelelő helyre pakolását jelenti a környezeti utalások értelmezése alapján. Minden újabb emlék visszaszerzésével egyre sötétebbé válik a történet, és mivel az ajtók teljesen véletlenszerűen vezetnek egyik helyszíntől a másikig, esélyünk sincs a memóriánkra hagyatkozva tájékozódni, inkább csak megyünk körbe-körbe, mindig máshol kilyukadva. Ennek köszönhetően nem nehéz együttérezni hasonlóan zavarodott főhősünkkel, akinek egy már megtalált rúnáit tároló „mentős szobába” is bejárása van, ahol egy írógépnél menthetünk (de akad az Inner Voicesban több más játékra tett utalás is).

Az Inner Voices tehát egy egészen érdekes, sokféle bizarr és rémisztő helyszínével talán leginkább az emberi elme bonyolultságát megmutatni kívánó horror-kaland, amely játékmenet tekintetében egy felfedezésre buzdító sétaszimulátor, míg a rémálomszerű története miatt hamisítatlan horror, ezt pedig a néhol kicsit amatőr megoldások sem tudják elrontani.

siklara

***Inner Voices | Platform: PC (tesztelt)

Fejlesztő: Sigma Games | Kiadó: Fat Dog Games

Megjelenés: május 10. | Ár: 10 EUR***

Roots of Insanity - Teszt

Kórházas horror zombikkal - ez a Roots of Insanity nagyon leegyszerűsítve, amit készítői azzal próbáltak némiképp kevésbé közhelyessé tenni, hogy a főszereplő orvosnak az epilepsziája miatt váratlan rohamai vannak, amit gyógyszer helyett olykor QTE-vel is kivédhetünk.

Persze a klisék sajnos a retkes és vérben fürdő kórházi folyosókkal, meg a műtőasztalokon, aztán később már nagyjából bárhol széthagyott hullákkal nem érnek véget. A „found footage” horrorfilmek mintájára az Outlasthoz hasonlóan van egy tragikusan rossz üzemidejű kameránk, amibe gyűjtögethetjük az orrunk elé tett, sötétben is világító hatalmas elemeket, hogy aztán valahogy átvergődhessünk a vaksötét szakaszokon.

A történet dióhéjban annyi, hogy irodájában ücsörgő hősünk egy újabb roham után elkezd vadul hallucinálni, majd átbotorkál a látszólag teljesen kihalt kórház rég lezárt B szárnyába, ahol rögtön talál egy hullát, és a rendőrség értesítése helyett inkább elkezd nyomozni. Később talál még pár holttestet, de ezek többsége már nem rendeltetésszerűen viselkedik, hanem hörög, morog, kalimpál, csoszog, futkos, vagy a padlón kúszik, és késével derekasan helytálló emberünk orvosi köpenyét rángatja.

Miközben a meglehetősen egyhangú folyosókon és kórházi helyiségekben bolyongunk, nem csak zombikat ölünk, hanem ördögi kísérletekre utaló kórlapokat olvasgatunk, hűtőket és szekrényeket nyitogathatunk, amikben rendszerint nem találunk semmit, valamint zárt ajtók kulcsait keresgélünk. Sajnos az eleinte még nyomasztó környezet és a váratlanul ránk törő zombik nagyon hamar unalmassá válnak, és az alig kétórás bugyuta történet vége felé már teljesen egykedvűen szurkáltam őket, mert volt ugyan pisztolyom is, de a kevéske töltény annyit ért, mint halottnak a csók. Az egyre több ellenfél inkább nyűg, mint feszültségforrás, pláne hogy gyógyszert az utolsó félóráig csak nagyon elvétve találni, és bár elvileg véletlenszerűen kellene előfordulniuk a szinte mindig üres szekrényekben, a készítőknek ezt nem igazán sikerült belőniük. Ezzel nem feltétlenül lenne gond, a harc azonban elég kezdetleges, és talán még úgy lehet a leginkább ép bőrrel megúszni, ha folyamatosan hátrálva nyomkodjuk ész nélkül a bal egérgombot, míg a csápoló delikvens fel nem borul (és ugyanez a taktika a földön kúszó torzók lerugdosására is).

A Roots of Insanity tulajdonképpen egy teljesen vállalható horrorjáték lenne, ha nem lenne valami elképesztően semmilyen. Korrektül összerakták, nincsenek zavaró technikai problémái, viszont egy elcsépelt tucathorror, ami a jellegtelenségét nem tudja egy érdekes történettel vagy más izgalmakkal ellensúlyozni, ezért a rövidsége ellenre is elég vontatott élmény a végéig elvergődni.

5/10

siklara

***Roots of Insanity | Platform: PC (tesztelt)

Fejlesztő: Crania Games | Kiadó: Crania Games

Megjelenés: április 5. | Ár: 10 EUR***

[](http://store.steampowered.com/app/598440/Roots_of_Insanity/ ?l=hungarian)

Scanner Sombre - Teszt

Egyedül a sötétben, ezúttal a szó legszorosabb értelmében: a Scanner Sombre-ben egy méretes földalatti barlangrendszer felfedezése a feladatod, ahol se mesterséges, se természetes fényforrás nem áll rendelkezésre, vaksötét van.

Tájékozódni egy lézerszkenner és egy VR szemüveg segítségével fogsz, a szkennerrel "megfested" a tereptárgyakat, egyfajta állandó virtuális szonárként érzékelve a környezeted. Ennyi? Nem, ennél azért több, de nem sokkal: a Scanner Sombre nyugodt szívvel sorolható a független fejlesztők körében manapság roppant népszerű sétaszimulátorok műfajába, a játék alapvető célja, hogy A pontból eljuss B pontba, és a háttérben elmeséljen egy történetet.

A jó hír, hogy a Scanner Sombre vizuálisan roppant erős játék, az angol Introversion (DEFCON, Prison Architect) mindig is nagyon jó volt abban, hogy minimalista, de igencsak megkapó grafikát varázsoljon a képernyőre. Most sincs másként, a Scanner Sombre négy alapszínből (kék, zöld, sárga, piros) konstruál teljesen egyedi látványvilágot, gyakran szájtátósan gyönyörűen. Az audio szekcióra sem lehet panasz, mivel ez egy alapvetően sötétben játszódó kaland, nagy szerepe van a hanghatásoknak az immerzióban. Minden más közepes. A Scanner Sombre ijesztgeti a játékost, de horrorjátéknak nem mondanám, hiányzik belőle az igazi félelmet felépítő feszültség. A története klisés, a játék végére időzített Nagy Meglepetést pedig kilométerekről előre lehet látni, a műfaj egyik elkoptatott toposzát tálalják nekünk végkifejletként.

A Scanner Sombre viszonylag rövidke (két óra alatt letudható) sétálós kaland, ami egy remek alapötletet (vaksötét + szkenner) használ fel kevésbé szerencsésen - végig olyan érzésem volt, hogy ebből sokkal többet is ki lehetett volna hozni.

Liquid

***Scanner Sombre | PC (tesztelt)

Kiadó: Introversion Software | Fejlesztő: Introversion Software

Megjelenés: árpilis 26. | Ár: 11.99 EUR***

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Bemutatkozott a Marvel Rivals, bezár a Smilegate Barcelona - ez történt szerdán

Továbbá: NOTTOLOT, Doronko Wanko, Boomeroad, Metal: Hellsinger, Hellgate: Redemption, Yellow Brick Games, No Man's Sky.

15 órája
6

PlayStation Plus: az áprilisi hármas

Űrvarázsló, kockaland és kicsontozott rogulike.

1 napja
7

South Park: Snow Day! - Kabbe gyíkok, megyünk hógolyózni!

South Park, ám ezúttal szolgáltatásalapú multiplayer hack n slash formájában. Avagy lehet-e várat építeni Kula Bából?

1 napja

Stellar Blade

A nagyközönség előtt próbálhattuk ki a SHIFT UP közelgő akciójátékát. De a ti véleményetekre is kíváncsiak vagyunk.

1 napja
4

Judas részletek, új Marvel játék közeleg - ez történt kedden

Továbbá: It Takes Two, Another Crab's Treasure, The Stanley Parable, V Rising, Dollhouse: Behind the Broken Mirror.

1 napja
1

The Thaumaturge – Depresszió és ördögűzés Varsóban

Vannak azok a játékok, amiket úgy lehet a legkönnyebben jellemezni, hogy fél pillanat alatt lehozzák az embert az életről, de jó értelemben véve, a The Thaumaturge pedig pont egy ilyen cím. A lengyel Fool’s Theory legújabb alkotása már a Steam Next Festen bemutatott demójával belopta magát...

2 napja

Stellar Blade demó, live service játék a Bend Studio-tól - ez történt hétfőn

Továbbá: Cyberpunk 2077, Final Fantasy XVI, The Elder Scrolls, Judas, handheld Xbox élmény.

2 napja
9

Heti megjelenések

3 napja
6

Outcast: A New Beginning - visszatér a kitaszított

Ulukai visszatérése egy hihetetlen történet. Szinte nem is lehet annak a szentimentumnak megfelelni, amivel a játékos az első epizódra gondol vissza. Most huszonöt évvel később nem csak Laura Palmer, de Cutter Slade is visszatért, így megnéztük, mit tudnak Adelpha lakói kínálni számunkra 2024-ben. Teszt!

3 napja
5

Taxi Life - über kis taxi?

Verőfényes katalán napsütés, és kellemesen ismerős nyíltvilágú játékmenet, mindez közel 460 kilométernyi barcelonai úthálózattal megspékelve. A Taxi Life-tól sokat vártak a könnyed polgári járműszimulátorok fogyasztói, és bár az alapok ígéretesek, ez a taxitársaság bizony messze van még a piacvezetőtől...

4 napja
4

Dragon's Dogma 2 - a sárkány éve

A Dragon’s Dogma cím azoknak is ismerős lehet, akik a 2012-es, mára már ikonikussá vált játékkal nem is játszottak, hiszen 2020-ban egy Netflix animációs sorozat is igyekezett bemutatni ezt a különleges világot. Nagy kihagyást követően, a napokban azonban megjelent a játék folytatása, amely még kifinomultabb játékmenetet, és még grandiózusabb kalandot ígér!

5 napja
27

Csúszhat a GTA VI, törölt Overwatch 2 tartalmak - ez történt pénteken

Továbbá: Final Fantasy XVI, Soulframe, Assassin's Creed Jade, SWORN, Larian Studios.

5 napja
9

A Future Games Show-n túl – ez történt csütörtökön

Shadows of the Damned: Hella Remastered, Broken Roads, Dead Island 2, Soul Covenant, Maliki: Poison of the Past, Blackout Protocol, Inazuma Eleven: Victory Road, Loretta, Anomaly Collapse, Shinji Mikami.

6 napja
2

Több mint 40 játékkal töltötte meg a csütörtök estét a Future Games Show

Összefoglaló a 90 perces traileráradatról.

7 napja
9

Rise of the Ronin

A Team Ninja ismét maradt a bevált formulájánál, ezúttal azonban egy nyílt világba ültette azt. A nagyobb játéktérrel pedig egy nagyobb közönség felé is nyitni akartak. A végeredmény? Nem hibátlan felemelkedés, de érdekes fúzió.

7 napja
6

Final Fantasy VII Rebirth

Eltelt idestova több, mint negyed évszázad, mióta boldog tizenévesként először tudomást szereztem arról a csodáról, amit Final Fantasy 7-nek hívnak.

7 napja
14

Marvel 1943 leleplezés, Chrono Odyssey erődemonstráció – ez történt szerdán

Továbbá: Golden Lap, Shin Megami Tensei V: Vengeance, Alpha Protocol, Dragon Ball: Sparking! ZERO, Epic Games Store, CorpoNation: The Sorting Process, Final Fantasy VII Rebirth, Card-en-Ciel, Foundry.

7 napja
13

Brothers: A Tale of Two Sons Remake

2013-ban a filmiparból érkező Josef Fares egy rendkívül egyedi debütáló alkotással vetette meg a lábát a videojátékok világában, aminek a koncepciója a mai napig egyedülállónak mondható. Ez elég indok arra, hogy egy évtizeddel később felpiszkálják a játékosok következő generációjának?

8 napja
5

Plunderstorm, avagy a WoW battle royale – ez történt kedden

Továbbá: Project Birdseye, Rise of the Ronin, Riven, Bleak Faith: Forsaken, Overwatch 2, SINce Memories: Off the Starry Sky.

8 napja
3

Game Pass: mozgolódás március második felében

A hónap végén debütál a Microsoft előfizetéses szolgáltatásában a Diablo IV! De talán a többi érkezőre is megéri odafigyelni.

9 napja
9

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==