[Teszt] PSVR körkép
Eddig 48 hozzászólás
mcmacko
2017. április 16.
vasárnap 09:40
A PSVR hivatalos hazai megjelenése tél végére/tavasz elejére tolódott, ráadásul az első készletek szűkös mivolta révén kevesen tudtak beleugrani az „olcsó” virtuális valóság forgatagába. Mostanra a helyzet normalizálódott; gyakorlatilag bárki be tudja szerezni a sisakot, akinek erre támadna ingerenciája.

Nos a Gamer365 ezen a ponton látta jónak, hogy mazsolázzon egy picit a régebbi és újabb PSVR megjelenések között. Sok indie játék, és még több hivatalos, Sony által gondozott játék jelent meg launchkor a platformra. Ezek közül válogattunk néhányat. Az Assembly-ben egy kissé skizofrén sci-fi kaland közepébe csöppenünk. A Fated: The Silent Oath vikingtörténetet mesél el, drámai húrokat is megpendítve. A Perfect VR gyakorlatilag inkább egy techdemo, amelyet a haverok kábítására, vagy saját lelki nyugalmunk masszírozására is elő-előkaphatunk. A Pinball FX2 VR a hazai Zen csapat diadalmenete a virtuális valóság meghódítása felé. A Tethered pedig egy VR mentesen is játszható kedves stratégiai játék – a PSVR platform egyik legizgalmasabb címe.

Vágjunk is bele, a lenti képeken direkt klikkeléssel elérhetitek a játékok kapszulatesztjeit!









>>

[19] ubul86
ápr 21., péntek 18:21 #48
Válasz Hwopapa (#43) üzenetére
Hódmezővásárhelyen is van hely, ahol van Vive és HTC, csak hát 5 perc 700 ft de amúgy kipróbálni nem rossz...aki arra jár, tehet egy próbát
én a PS VR-t megvettem, bár tény hogy nincs még rá normális kontent, de úgy vagyok vele, hogy befektetésként megérte használtan kamerával együtt...aztán max ha nem úgy alakul, kis bukással, de tovább adom (ps vitával is így voltam)
Inkább a tudat hasadjon,mint az atommag.
[11] NandorHUN
ápr 21., péntek 5:47 #47
Ennek a VR műfajnak még mindig kell legalább 4-5 év mire tényleg kiforrott lesz és megéri majd beruházni egy ilyen tech-re.
[7] WiZZaRD
ápr 19., szerda 14:22 #46
Válasz reptile (#45) üzenetére
Igen erre a social screen megoldásra gondoltam, csak nem tudtam a nevét . Köszönöm.
[11] reptile
ápr 19., szerda 12:06 #45
Válasz WiZZaRD (#44) üzenetére
Jatektol fuggoen vagy azt latod, amit a sisakban (ez az egyszerubb, mirror mod), vagy a jatek oda is rakhat egy teljesen masik nezetet (social screen).
[7] WiZZaRD
ápr 19., szerda 11:59 #44
Akinek esetleg van, meg tudná mondani, hogy működik ez úgy, hogy használat közben a tv-n is van kép?
[22] Hwopapa
ápr 19., szerda 11:47 #43
Bevallom férfiasan én meg voltam veszve december környékén az első rift-köröm után a VR-ért...Egyszerűen nem hittem el, hogy van még új a nap alatt, hogy ez lehet jó (de még milyen jó) és élvezetes. Napokig VR-kábulatban voltam, ha lett volna felesleges pénzem, már száguldottam volna venni és hetekig terveltem, hogy hogyan fogok félretenni rá...amit persze majd szép lassan meg is valósítok, PS kamerám már van

Amit próbáltam:
Zen pinball PC-n: mehhh...nem köt le, nem az én világom (élőben sem szeretem a flippert). Persze nagyon baró, meg szép, meg magyar fejlesztés, de akkoris.
Nevekre nem emlékszem: valami autós felülnézetes, nagyon zavaró irányítással. Úszós/tengeralattjárós - na ez volt az első, ami konkrétan rosszullétet okozott, ahogy a tengerfenéken emelkedtem és süllyedtem.
Volt még valami robotos, asztal előtt álló pakolós feladat, ahol ki lehetett próbálni mindenféle marhaságot - ez a tipikus "bemutató" játék ami 10 perc után már érdektelenségbe fullad.

Assetto Corsa, pCars, Dirt Rally:
VR-ban az autós játékok kormánnyal eszméletlen durván valóságosan hatnak. Nem értem, miért nem favorizálják ezt a PS oldalon is, hiszen ez a cucc erre termett. Én szinte éreztem a rám ható erőket is, gyorsításnál és lassításnál is, bedőltem a kanyarban...de ami a Dirt Rallyban van, az minden képzeletem felülmúlta (ekkor szerelmesedtem bele teljesen a VR-ba). Konkrétan nagyon hánytatós annak, aki nem bírja az ilyen ugratásokkal megtűzdelt játékokat, de én tátott szájjal, sikítozva ugrattam az autóval zsinórban három pályán át. Felbontás ide, grafika oda, én ennél jobban sosem éreztem azt, hogy 100-al száguldok földúton az erdőben, miközben a kocsi majd' szétesik alattam és az összes kanyarban az életemért küzdök... node tegyük azt is hozzá, hogy én erősen autós beállítottságú vagyok, van akinek ez pl. semmit sem számít - ők nem tudom, hogy mivel csábulhatnak el

A teszthez egy Rally playseat + T500 állt a rendelkezésre, illetve egy Oculus Touch. A Touch nagyon príma kis cucc, könnyű és pont annyi gomb van rajta, amit nem kever még össze az ember, viszont szintén sok múlik a játékokon, amik kihasználják.

Most, hogy már leült nálam a VR-láz, a véleményem az, hogy az autós játékok kivételével nem éreznék késztetést, hogy 150k-t hozzávágjak a sonyhoz (pláne ha kormányom sem lenne...de hálistennek az van ). Az összes többi általam próbált dolog számomra roppant unalmas volt. Persze ez szigorúan az én véleményem, a cikkben említett játékokat sajnos nem tudtam kipróbálni.

Ja és aki azt hiszi, hogy a Vive mennyivel jobb, az nagyon téved...mind a három szemüveg volt rajtam és pár óra után számomra semmi különbség nincs a három device között (plusz a psvr-t lehet ugye PC-n is használni a TrinusVR-nak hála)

Aki joyyal akarja nyomni, az természetesen hátrányban van, de egy T150 szerintem nem megfizethetetlen ilyen téren (használatn meg még olcsóbb).

Ha nincs ismerősöd, akinél lenne VR, akkor van egy magyar kocsma, akit gondolom nem lehet itt reklámozni (megírom szívesen PÜ-ben) és náluk van Vive és PSVR is - ott mindenki kipróbálhatja ezt a mókát.
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[10] Kazama
ápr 18., kedd 0:23 #42
Válasz Dr. Greive2 (#33) üzenetére
Komolyan, faj, hogy mennyire baromságokat hordasz össze -vissza,...
[35] fr4231
ápr 18., kedd 0:07 #41
Válasz Bogyi007 (#35) üzenetére
Nem tudom, az en gyomrom alapvetoen immunis mindenfele kulso hatasra, szoval ilyen szempontbol nem vagyok jo teszt alany. Egyedul a Bound durvabb beallitasokon (amire fel is hivjak a figyelmet) az ami picit kellemetlenebbul erintett, a tobbi mind gond nelkul csuszott.
PSN: fr4231_jp
ápr 17., hétfő 22:58 #40
Válasz Bogyi007 (#39) üzenetére
Ojj, de komáztam!
"This is our time to medicate..."
[28] Bogyi007
ápr 17., hétfő 21:33 #39
Válasz reptile (#37) üzenetére
Ezt egyébként Fps játékoknál is szoktam tapasztalni. Pl volt egy Chasm nevű játék ( KATT!) na annál nagon rövid ideig bírtam...
Bogyi007 a legtitkosabb titkosügynök! A titkát nem tudhatod meg, aki mégis megtudta már halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
[21] CeXzer
ápr 17., hétfő 17:31 #38
Válasz reptile (#37) üzenetére
Ja, tényleg, még a half-life 2 volt olyan, hogy azt is fél perc után letéptem a fejemről, de azt is sikerült megszokni.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[11] reptile
ápr 17., hétfő 15:30 #37
Válasz CeXzer (#36) üzenetére
Az en tapasztalatom szerint minnel nagyobb a latvany sebessegdinamikaja, annal rosszabbul viseli az agy. A kifutopalyan van egy hozzad kepest relativ gyorsan (a palya alattad, a taj melletted), es egy lassan (a tavoli taj) mozgo resz, ez gond. A levegoben mar csak a relativ lassan mozgo resz marad, neha-neha egy egy kozeli talalkozas meg nem oszt nem szoroz. A driveclub pld eleg rossz ilyen szempontbol, hiszen a zart palya egy nagyon kozeli, vagyis relativ nagysebessegu kornyezetet ad, igy teljes az ellentmondas a szenzoros inputok kozott. Mindenki mashogy viseli, viszont "tanulhato", megszokhato a dolog. En a quake2-tol voltam kb 15 percen belul rosszul, pedig en eleg jol viselem a VR-t
[21] CeXzer
ápr 17., hétfő 15:06 #36
Válasz Bogyi007 (#35) üzenetére
Nekem is az autóversenyeket volt a legnehezebb megszokni, azt az elméletet állítottam fel, hogy ott van a legtöbb valós tapasztalata az embernek, ráadásul ott a mozgáson kívül szinte minden ugyanolyan is lehet, mint a valóságban, ülésben ülök, fogom a kormányt, sebességet váltok, megy az autó, ezért ott érzi a legjobban az agyam, hogy valami hiányzik.
Persze ez lehet hülyeség, és pl repülésnél nem érzem ennyire, pedig ott is megszoktam az erőhatásokat, de ott is gurulóúton a legerősebb a valami nem stimmel érzés, lehet a levegőben nincs annyi közeli támpont, nem tudom.
Mindenesetre nekem az mulasztotta el egy csapásra az összes VR rosszullétet, hogy rájöttem, ez ugyanolyan szédülés, mint akármelyik mozgás által indukált, semmi extra, nem félelmetes, azóta elfújták, pedig előtte az AAaaaaAAAAaAA!-ban ( KATT!) rendesen letéptem a fejemről a cuccot, mikor leugrottam az épületről, utána pedig normálisan tudtam játszani.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[28] Bogyi007
ápr 17., hétfő 14:04 #35
Válasz fr4231 (#6) üzenetére
Havernál kipróbáltam a cuccost, szerencsére elsőnek a Cod IW volt a tesztalany az tetszett, a második volt a Driveclub.

Tegyük hozzá hogy lencsét hordok, de az autós játék egy förtelem volt a Cod után, ráadásul majdnem rosszul is lettem utána pedig cak egy háromkörös gyorsversenyt csináltam. Szédültem, hányingerem lett émelygett a gyomrom olyan 3-4 óra elteltével nyugodott le a szervezetem.

Vannak jó szeletei a cuccnak, de engem összeségében az egész technológia nem győzött meg.
Bogyi007 a legtitkosabb titkosügynök! A titkát nem tudhatod meg, aki mégis megtudta már halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
ápr 17., hétfő 12:10 #34
Remélem az xbox nem ugrik bele ebbe a baromságba.Legfeljebb úgy,hogy támogatja a legtöbb eszközt.Meg kell adni a felhasználóknak a váladztás lehetőségét,pénztárcákhoz mérten,mint a tévéknél.
ápr 17., hétfő 12:07 #33
Válasz fr4231 (#32) üzenetére
Tudom,hogy tudok.Az egyik leggyengébb minőségben a piacon,beleértve a mobilos dobozokat is.
[35] fr4231
ápr 17., hétfő 11:39 #32
Válasz Dr. Greive2 (#30) üzenetére
Egyebkent tudsz.
PSN: fr4231_jp
[10] Kazama
ápr 17., hétfő 10:48 #31
Válasz Dr. Greive2 (#30) üzenetére
A tobbi sem jobb ebbol a szempontbol. egyikkel sem fogja senki kivaltani a tv-t, monitort, vasznat az biztos
ápr 17., hétfő 10:11 #30
Válasz Ghz (#29) üzenetére
Teljesen jó,lenne.Pár játék tényleg elég frankó élmény.Viszont,egy nagyon fontos és nem elhanyagolható tulajdonságára,teljesen alkalmatlan.A kiterjesztett képernyő egy elég fontos dolog a szemüvegek létezésében,ami itt nagyon gagyi,gyakorlatilag használhatatlan.Többek között ezzel is reklámoztáka kütyüket,akkor miért nem tudok fimeket nézni vagy nem vr játékokkal játszani,az agyamat beborító képernyőn?
Egy normális szenüveggel és tv funkcióval a gépben,teljesen korrekt lenne
moderator Ghz
ápr 16., vasárnap 20:39 #29
Válasz Dr. Greive2 (#17) üzenetére
Pspro-val teljesen jó a vr, pláne mivel messze az a legjobb, legkényelmesebb headset a 3 közül. A probléma tényleg csak az, hogy kb semmi sincs rá. Nem haza beszélek de a flipperünk frankón az egyik legjobb cucc, mivel a játékmenetből kifolyólag sosem leszel rosszul, lesz fárasztó.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[10] Kazama
ápr 16., vasárnap 20:34 #28
Válasz Dr. Greive2 (#17) üzenetére
A Resident Evil 7 megmutatta, hogy semmi gond a hardware-el. Gondolom meg az eletben nem lattal PSVR-t,...
Volt oculus is, szamomra az a nagyon gyenge holmi.
[16] arpi0912
ápr 16., vasárnap 19:22 #27
Válasz Dr. Greive2 (#17) üzenetére
Ezt majd az idő eldönti, de valahol mindent el kell kezdeni hogy tovább léphessünk belőle. Szerintem nem fog a Kinect és a mozgásérzékelés sorsára jutni. Sok benne a potenciál, és rengeteg lehetőség van még benne szerintem. Nem csak a játék iparban.
[6] Kinedobj
ápr 16., vasárnap 18:06 #26
Szeretnèk egyet, már csak a Resi7 miatt is+ki nem akarna egy jót okádni sz Ace Combatban?!
[17] herooftime
ápr 16., vasárnap 17:24 #25
A ps vr csak pár hónapja van piacon, de már most többet elért mint a kinect egész pályafutása alatt -> kinectre nem valósulhatott meg a project milo, VRre megvalósulhatott a summer lesson

(igaz, az angol megjelenés nem a "bandai-namco of america/europe" érdeme)
http://ex.nicovideo.jp/vocaloid/about
[42] soliduss
ápr 16., vasárnap 16:33 #24
Válasz Dr. Greive2 (#17) üzenetére
Pedig a sony pont töri magát ,hogy exklúzív cuccokat toljon a többi gyártóval szemben... de ez nem az a piac szerintem.
[31] Fórumozó
ápr 16., vasárnap 15:35 #23
Válasz legolas (#21) üzenetére
Azert nekem felesleges meg egy gep, hogy ugyanazokkal jatszhassak, mint ps4en...
All we had to do was follow the damn train, CJ!!
[11] Kenny
ápr 16., vasárnap 15:31 #22
Nekem tetszik a VR, de sajnos a Dirt-nél 2 perc után, a Resident Evil 7-nél fél óra után lettem rosszul.
PSN ID: Kenny_hun, WiiU/3DS ID: Kennyhun 3DS: 1736-0687-8661 Switch: SW-4473-7968-9192
[53] legolas
ápr 16., vasárnap 14:58 #21
Válasz Fórumozó (#18) üzenetére
Én félreraktam a switch árát, kipótolom és jöhet a skorpió
PSN ID :Legolas-70HUN Steam: Trollpi70
[21] CeXzer
ápr 16., vasárnap 14:41 #20
Válasz Dr. Greive2 (#17) üzenetére
Ja, ez meg a másik, szerintem ott kellene tartanunk, hogy jelenleg nem kellene legyen CV1, csak egy oculus dk3. Itt is jön, hogy mivel jött a vive és a psvr, lépéskényszerbe került az oculus, pedig még nem kész a hardver. Épphogy elfogadható az a felbontás, amit tud, de óriási a visszalépés a retina kijelzőkhöz szokott szemeknek, és ez is ilyen ugyan már, ez csak ilyen kísérleti próbálkozás jelleget ad neki. Kellett volna még egy dk4 is, majd pár év múlva 4k/szem letámadás, különösen, hogy a grafika már nem fejlődik rohamléptekben egyébként sem.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 14:39 #19
Válasz Fórumozó (#18) üzenetére
Jah, hat en mindkettot.

De, ha valasztani kene en is Switch-et vennek inkabb a ketto kozul.
PSN: fr4231_jp
[31] Fórumozó
ápr 16., vasárnap 14:36 #18
Válasz fr4231 (#16) üzenetére
Abból a 400 euróból inkább Switch-et vettem.
All we had to do was follow the damn train, CJ!!
ápr 16., vasárnap 14:32 #17
Halott dolog a vr.,főleg a psvr ,mert nagyon gyenge a hardver.
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 14:32 #16
Válasz Fórumozó (#15) üzenetére
Move igazabol nem kell, nekem sincs.
Nem olcso az teny, de meg mindig olcsobb mint a tobbi varians. En 45 ezer Yen-ert vettem, az durvan 120 ezer, rezeg a lec, de ha jut azert meg melle kenyerre es vizre akkor szerintem megeri.
Bohocsagokkal en se jatszanek, de olyan jatekokkal amikel eleve is jatszanek azokat szivesen jatszom VR-ban, nagyon sokat tud dobni az elmenyen, erre tenyleg kivalo pelda a Resident Evil 7, szamomra teljesen megvaltoztatta a jatekot.
PSN: fr4231_jp
[31] Fórumozó
ápr 16., vasárnap 14:28 #15
Válasz fr4231 (#13) üzenetére
Itt van belőle bőven.
Nekem kiegészítőnek sok a 470 euró (VR+move set) - Robinsonoztam, meg RE7-eztem utána, jópofa, de hogy erre teljes játékórákat szenteljek, ahhoz bazári.
All we had to do was follow the damn train, CJ!!
[7] river
ápr 16., vasárnap 14:21 #14
Válasz CeXzer (#12) üzenetére
minden szavaddal egyetértek!
foglalkozzunk komoly dolgokkal...jáccccunk!!!
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 14:09 #13
Válasz KT-ai (#11) üzenetére
Nem tudom, itt erdeklodes egyertelmuen van. Meg Marciusban es taborozas volt a boltok elott mikor kaptak, elorendelest is csak aprilis vegere lehet leadni. En is csak egy kis eldugott boltban talaltam egy arva darabot, Amazon-on is az ar tobbszoroseert lehet csak venni. Szal erdeklodes van, de gep nincs. Persze, ez Japan a vilag tobbi reszen nem tudom mi van.

Azt sem tudom, hogy mennyire bonyolult egy jatek VR-ositasa, de valoszinusitem olcsobb mint 0-rol, es azert van ahol nagyon hozza tud adni az elmenyhez.
PSN: fr4231_jp
[21] CeXzer
ápr 16., vasárnap 14:07 #12
Válasz KT-ai (#7) üzenetére
Miért ne működne sport játékoknál akár? Csak nem úgy kell elképzelni, hogy a játékos szemszögéből majd ott rúgkapálok room scaleben, hanem pont úgy működhetne egy UFC játék, mint most, csak épp nézelődhetsz, amerre akarsz, és minden életnagyságú és 3D körülötted. A visszajátszásokat meg ha akarod megnézheted ringside.
Én is azt mondom, amit fr4231, hogy az AAA játékokat kellene VR-osítani, tök jó lenne egy Gears if War, ahol drónként lebeghetek Marcus mögött, vagy egy Assassin's creed. Minden genre működhetne tökjól, és majd reptile megmondja, hogy tévedek e, de valszeg akkora nagy költséget nem jelentene a legtöbb esetben, inkább csak ott, ahol emiatt teljes környezetet kellene generálni pl egy sima top-down nézet helyett, mert a fejforgatást VR-ban tilos limitálni.

Ja, és az, hogy elmondjuk, hogy a VR mekkora élmény azoknak, akik soha nem próbálták, soha nem látták, de rögtön nem csak azt jósolják, hanem drukkolnak is neki, hogy ne menjen, az nem a szkeptikusok kiröhögése. Aki azt mondta, hogy nem biztos a sikerben, azzal egyetértek. Aki azt mondta, hogy ez egy hülyeség, mindenki csak hány tőle, semmit nem ad hozzá a játékokhoz, csak egy gimmick, azt most is kiröhögöm és akkor is ki fogom, ha a VR már csak egy soha szárnyat nem kapott próbálkozás lesz a játéktörténelem lapjain.

Egyébként szerintem az egyik nagy gond a Vive, nem kellett volna a room scale, nem most. Ahhoz, hogy az teljes immerziót adjon, kellene valami végtelenített tér, amiben szabadon lehet mozogni. Így viszont sikerült jól megosztani a VR világot, az Oculus is eldobta az eredeti koncepciót, ami inkább a hagyományos játékstílusok VR-ban megjelenítése irányába mozgott, és hogy ne maradjon le, jött a touch, így nincs egységes irányvonal, senki sem tudja, igazából mit kellene kezdeni a VR-al, és közben annyira nincs a fejlesztői köztudatban, hogy még az olyanok, mint az X-plane sem tartalmaznak VR támogatást, hanem külső csapatoknak kell megcsinálni hozzá, vagy most jön ki a Grid 4 VR nélkül. :\ Pedig én pl imádok repülni, minden módon, de sík képernyőn már nem látom értelmét, ég és föld.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[5] KT-ai
ápr 16., vasárnap 14:01 #11
Válasz fr4231 (#8) üzenetére
Persze, hogy megoldható, minden megoldható. Nemrég például Atari 2600-ra portolták a Halo-t Viccet félretéve, meg lehet csinálni, csak körülményesebb lesz a fejleszés is és a használat is. És hogy ehhez képest ezekhez a stílusokhoz mennyit tud hozzátenni, az megint egy érdekes kérdés.

Egyébként szerintem ha akkora érdeklődés lenne, akkor a Sony-nak már bőven lett volna ideje felpörgetni a gyártást. Mondjuk nyílván nem látok ebbe bele.
SW-77042455-6602
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 13:47 #10
Válasz Totti5 (#9) üzenetére
Jah, ez nyilvanvalo. Sony-nak kell (kene) beallni moge AAA jatekokkal, de tovabbra is szerintem inkabb a nem VR jatekok VR-ositasara kene koncentralni (Biohazard) az azert gyanitom olcsobb.
PSN: fr4231_jp
[41] Totti5
ápr 16., vasárnap 13:43 #9
Válasz soliduss (#4) üzenetére
Az AAA szegmens nem repült rá, mert nem elterjedt. Nem éri meg dollár 10-50-100 milliós játkokat csinálni rá. Alig van eladás... amíg ez nem változik, marad ez a tartalom.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - PS4 - WiiU - WIN10
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 13:37 #8
Válasz KT-ai (#7) üzenetére
Mondjuk ugy nehez tobbet eladni, hogyha nem lehet venni.
Nem tudom, hogy probaltad -e (gyanitom nem), de a legtobb jateknal semmi problema nem jelentkezik.
De lehet az en agyam van mashogy tervezve, de nem hiszem.
Sport, platformer, JRPG jatekoknal eppen jol is mukodhet.
Ha megoldjak, hogy sok jatek tamogassa (nyilvan ehhez kell nemi osztonzes a Sony) reszerol) akkor nem lesz vele gond, ha ez nem valosul meg akkor siman eltunik a piacrol. Mindkettore van esely, de maga a technologia es az eszkoz rendben van.

Titkos utokartya persze a porno.
Amire Japanban (DMM) most ugy tunik lesz is esely.
PSN: fr4231_jp
[5] KT-ai
ápr 16., vasárnap 13:27 #7
Válasz soliduss (#4) üzenetére
Csak az a gond, hogy még az fps-ek és az autós játékok esetén is kompromisszum kell, mert mert az emberi agy nem erre van tervezve és az ilyen olyan trükkös megoldások nélkül könnyen kidobja a taccsot. Bunyós játékokhoz, sport, rpg, platformer, stratégia stb. pedig egyenesen felesleges és erőltetett.

Japánban meg annyira azért jól nem fogyott, 50 ezer ment el egy hét alatt, ami tized annyi, mint a Switch eladásai ugyanott. Az hogy beszerezhetetlen, az lehet az alacsony készlet miatt is, ami ugye általános probléma.
SW-77042455-6602
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 13:09 #6
Válasz soliduss (#4) üzenetére
Miert pici szeglet a Driveclub-ban? Kulon jatekkent aruljak. De arrol se tudok, hogy a GT-ben nem lenne teljes tamogatas.
Egyebkent szerintem is, ahogy irtam, inkabb a VR-ositasrol kell gondoskodni, mint kulon VR jatekokat csinalni 0-rol.
PSN: fr4231_jp
[35] fr4231
ápr 16., vasárnap 13:07 #5
Válasz KT-ai (#1) üzenetére
Azert nem csak ezek a jatekok vannak, raadasul elegge szepen fogy (Japanban ovabbra is szinte beszerezhetetlen). Szoval azert nem kell tulzasokba esni se negativ, se pozitiv iranyba.
En jobban hive vagyok a jatekok VR-ositasanak, mint alapbol VR-ra tervezni oket. A Biohazard, a Dirt, de meg a Bound is alapvetoen mukodnek VR nelkul, de megis mindharman sokat dob. A Biogazard eseteben teljesen mas az elmeny, konkretan megvaltozik a jatek. Szoval lehet ezt nagyon jol is csinalni. Meglatjuk mi lesz belole.
PSN: fr4231_jp
[42] soliduss
ápr 16., vasárnap 13:06 #4
Válasz KT-ai (#1) üzenetére
Én már az elején goldontam ,hogy ez vagy orbitális siker , vagy orbitális bukta.

eddig valahol fél uton áll a mérleg nyelve. Amit érdemes lenne virtualban tolni mint az fps-ek... azokat nem nagyon támogatják. Driveclub-ban is külön pici szeglet a vr, a GT-ben is ez lesz... a Battlefrontban is....

Picit parasztvakításnak érzem a jelenlegi vr kommunikációt. Az ici-pici indie játékok max 1-1,5 órát jelentenek. A nagy cégek meg csak valami mellékágként gondolnak a Vr-ra.
[60] Lavitz
ápr 16., vasárnap 12:30 #3
A gond hogy tucatjával kéne dobálni a Resi 7 AAA címeket.
Cooper, what are you doing? "Docking!"
[43] csavar
ápr 16., vasárnap 12:27 #2
Bár még nincs PSVR itthon - nem merem megvenni -, de nagyon örülök annak, hogy írtok a játékokról.
Szal részemről köszönöm a teszteket és várom a továbbiakat
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: SkootPS / XBox Gamertag: an8Bit
[5] KT-ai
ápr 16., vasárnap 12:27 #1
Hááát, ez elég halovány eddig. Úgy tűnik, mégsem pörög annyira a virtuális valóság, mint amire sokan számítottak (és a szekptikusokat kiröhögték). Túl sok kompromisszum, kevés hozzáadott érték mellett. Szerintem akkor sem lesz jobb a helyzet, ha olcsóbb lesz, mert annyira ez sem drága.
SW-77042455-6602