[2016] Az év legjobb játékai: 10-1

Az év legjobb játékai: 10-1

Gamer3652016.12.30. 18:00

Negyven játékon már túl vagyunk, de igazából mindenkit a legjobbak érdekelnek, nem igaz? Jöjjön hát olvasói szavazásunk eredményhirdetésének harmadik - és egyben utolsó - felvonása, benne 2016 tíz legjobb játékával. Hogy miért pont ezek? Ti pedig így dicsértétek őket!

*The Coalition | Xbox One |*Szerintünk: 7 pont

Marcus Fenix története végre folytatódik. De hogy lehetséges ez, hiszen a trilógia remek lezárást kapott? Itt új csapatot kapunk, Marcus fiával a főszerepben, de persze lesznek ismerős visszaköszönő arcok és az öreg Marcus is megmutatja, hogy nem rozsdásodott még be egy fikarcnyit sem. Látványos, pörgős kampány, amit kooperatív is végigpuffogtathatunk. Ami után vár ránk a vérben tocsogó multiplayer, ahol betárazhatjuk tartalék kontrollereinket, hogy bármikor bevethessük, amennyiben az aktuálisat éppen ketté fejelnénk egy kis rage apropójából. Multiban nehéz játék, de megéri gyakorolni, mert egyedi élményt nyújt. Nem lett forradalmi a negyedik rész. De nem is kell mindig annak lenni. Egy remek folytatás a rajongóknak, s mindamellett remek belépő pont az újoncoknak is. De a gatyát azt fel kell kötni, mert nem könnyű. (Tom)

Egyszerűen a Gears of War formula még mindig szórakoztató. A negyedik részben nincs nagy előrelépés, nincs brutális látvány, de még mindig élvezet vele játszani. És szerintem ha a hibák és hiányosságok ellenére az ember jól szórakozik, akkor az már egy jó játék. És a GoW4 egy jó játék. (Revanchist)

*Ubisoft Massive | PC, PS4, Xbox One |*Szerintünk: 8 pont

A sok hiba ellenére az egyetlen csapatjáték a jelenlegi generációs konzolokra, ami akkora szabad kezet ad a játékosoknak, amit eddig még más multis játéktól nem nagyon láttunk. (peppino)

Egy nagy város és egy nagy titok. A végére minden választ megkapunk. A Dark zóna ami néha olyan izgalmat nyújt, egy jobb Dark Souls bossharc. Igaz, várni kellett, hogy a játék az legyen, aminek szánták a második DLC megjelenésig. Az új csapat remek munkát végzett! Én meg szívesen térek vissza sokszor a hideg, üres sikátorok és utcák közé. (Hunk2)

Kezdeti ellenszenvemet legyőzve nekiálltam, most meg nem tudom abbahagyni, akár coopban, akár egyedül. Jó kis Gears-szerű fedezékharcok, GTA-szerű város, Borderlands-es loot és fejlődésrendszer. Változatos küldetések, folyamatos kihívás, az év legjobbja szerintem. (Zoy76)

*Square Enix | PS4, Xbox One |*Szerintünk: 8 pont

Minden hibája ellenére valamiért nem ereszt a játék. Amikor végeztem történettel, úgy voltam, hogy félreteszem, de azóta még vagy 20 óra belement és nem tudom abbahagyni. (Idave)

10 évet vártunk rá, de megérte. Valami utánozhatatlan feeling ragad meg, ami nem ereszt egészen a végéig. (soliduss)

Számomra ez lett az év játéka, ez nem kérdés, és nem csak a fanatikus rajongó beszél belőlem. Ez a játék elérte azt, amit nem igen gondoltam volna: hogy lehetséges, hogy mind a fanok, mind az új játékosok megtalálják benne a számításaikat. Szórakoztat és nem ereszt . "Final Fantasy XV, for fans, for beginners." (TidusFamous)

*EA DICE | PC, PS4, Xbox One |*Szerintünk: 8 pont

Bár a sztorit még el sem indítottam... de minek? A multiban úgyis több 100 órám lesz benne. Végre megint egy számozott, vérbeli BF. Amennyire ódzkodtam az első világháborús témától, annyira bejött próba után. (Kuresz)

Erről nem is kell sokat mondani. Azzal, hogy visszamentek a készítők az első világháborúba, engem is megvettek. Sokunknak már kicsit sok a falon ugrabugrálós sci-fi modern hadviselős FPS. Kellett már a vérfrissítés! Ha randa lenne, akkor is jó lenne. (Silenthun)

*Respawn Entertainment | PC, PS4, Xbox One |*Szerintünk: 9 pont

Azt hiszem, hogy egy modern shooter kampányának ilyennek kell lennie! Pörgős, változatos, "vajsimaságú", látványos, feledhetetlen pillanatokat okozó. Ugyan minden kis darabja ismerős volt már valahonnan, de az egyveleg csodás lett. A mechák pedig négyzetre emelik az élményt. A multija már az egynek is jó volt, itt pedig még azt is überelték. Várjuk a 3-at! (zsozsa)

Vince Zempella ismét összehozta. A Medal of Honor: Allied Assault és a Call of Duty: Modern Warfare után ismét sikerült olyat alkotnia, ami állva hagyja a konkurenciát. Nagyon remélem, hogy ha már visszakerültek az EA-hez, akkor ők talán odaadják (inkább visszaadják) nekik a Medal of Honort, ami a Respawn kezei által újraindítva biztosan felhupanna az FPS trónra egy huszárvágással. Na de Titanfall. A kampányát minden FPS rajongónak kötelezően felírnám receptre, mert ezt mindenkinek látnia kell. Mit csak látnia. Ezt mindenkinek át kell élnie! Rendkívül izgalmas, humoros és látványos a kampánya, ami kacérkodik egy-két új játékelemmel, amit ilyen formában korábban még nem láthattunk. A multija pedig maga a tömör gyönyör. Változatos játékmódok, hibátlan irányítás és Titánok, amik egyediségükkel abszolút belopják magukat a szívedbe. De amiért a kedvenc FPS-em lett, az az, hogy 2016-ban ez volt az egyetlen multi FPS, ami már első naptól kezdve működik hibátlanul. Ez annyira megdöbbentően csodálatos érzés volt, hogy végre egy termék, ami úgy működik, ahogy kell. Nincs bug, nincs lag, nincs jelkésés. Mind a kampány, mind a multi lenyűgöző. Ha szereted az FPS-eket, akkor a Titanfall 2-t nem hagyod ki. (Tom)

Szájtátós single player, amiben bár kevés az eredeti ötlet, de minden létező FPS csavart beleraktak, egyszerűen nem lehet megunni, annyira változatos. (galpele)

Szerintem rég volt ilyen jó single player kampány FPS-ben. A történet ad egy keretet a gameplay-nek, ami kellően változatos lett. Több állejetős pálya, ha játszottad már, pontosan tudod, melyik részekre gondolok, ha nem, tessék pótolni! A multi pörgős lett, egy kellmes játékstílussal valamint ritmusváltással a titánoknak köszönhetően. Pilótaként agilis, gyors és vertikális gameplay jellemző. Titánként egy lassabb, vertikalitást teljesen mellőző játék lesz, cserébe egy óriás robotot vezethets,z ami nem csak díszletként funkciónál, hanem óriási puszítást tud véghezvinni az ellenfél soraiban. Külön kudos a fejlesztőknek a DLC politikájuk miatt, ahol azt ígérték, hogy a jövőben az új mapok és játékmódok ingyen jönnek! (Palmer07)

*From Software | PC, PS4, Xbox One |*Szerintünk: 9 pont

A From Software szerelmeslevele a saját munkásságához. Egyszerre iszonyat nagy fanservice-nosztalgiabomba, és közben mert és tudott megint pont annyira megújulni, hogy az még pont elég legyen. Ebbe ugyan már nem temettem több, mint ezer órát, mint az előző két részbe, de azért néhány százat ebbe is sikerült. (shearer)

A játék, aminek az első részét egy nap után vittem vissza a boltba másra cserélni. Ebben viszont már 70 órám benne van úgy, hogy körülbelül a felénél járok. (katsazoli)

Elsőáldozóként léptem be a Dark Souls világba, fejest ugrottam a közepébe, örömmel mondhatom, hogy megérte. Sokat olvastam a szériáról korábban, és gondoltam belekukkantok, mi is ez a játék, amiról olyan sokan beszélnek. Ez a betekintés olyan jól sikerült, hogy jónéhány hétre megtaláltam a tökéletes szórakozást. A játék nehéz. Nagyon. De pont ez a védjegye, ez az, ami miatt oly sokan szeretik és emiatt váltam én is a rabjává. Idejét sem tudom, mikor szórakoztam ilyen jól, miközben a kontrollerdobálás határát súrolom. (gabi1818)

A PS3-as Demon's Souls ota szerelmes vagyok ebbe a sorozatba, és minden egyes inkarnációja hoz annyi változatossagot, hogy több időt fektessek bele, mint minden más játékba összesen. (Aqrabu)

A formula egyszerűen számomra nem tud hibázni. A harcrendszer továbbra is tökéletes, tanulható. Szerencsére sokat örökölt a nagy kedvenc Bloodborne-tól. A győzelem után érzett eufória továbbra is ebben a sorozatban a legkielégítőbb. Kétszer játszottam végig zsinórban, nálam ez ritkaság. (fozelek)

Méltó folytatása az előző részeknek. Néha még a lemezt is széttaposnád, de ha végül sikerül az adott rész, az más játékhoz nem mérhető élmény. Ráadásul most már a látvány is gyönyörű volt. (Gabe-18)

Nincs segítség, nincs útmutatás, nincs tipp, mindenre egyedül kell rájönnöd és a döntéseidnek súlya van. Egyszerűen imádom az összes részét. (Daltos)

*id Software | PC, PS4, Xbox One |*Szerintünk: 9 pont

Azzal, hogy a klasszikus Doomos körbetáncolást kombinálták a kő-papír-olló fegyver + ellenfél összeállításokkal és a HP-ért közelharcra kényszerítéssel, számomra minden idők egyik legjobb FPS-harcrendszere született meg. Az FPS-platforming + felfedezés + harc hármasa hibátlanul van leosztva. A hab a tortán az ütős környezet, az "ott-vagyok-a-páncélban" fíling (ilyen a Metroid Prime óta nem volt), na és Mick Gordon zúzós aláfestése. (theSickness)

Személy szerint nagyon örülök neki, hogy nem a harmadik részben debütált szűkfolyosós, vaksötétetes, (csak első alkalommal) ijesztegetős vonalat vitték tovább, hanem visszatértek a klasszikus darálós játékmenethez, ami véletlenül sem jelenti azt, hogy a 2016-os Doom esetleg elavult megoldásokkal bírna. A démonok végre baromi jól néznek ki, a káoszban rendettevő -ráadásképp kiegészitőkkel fejleszthető - fegyverarzenál is bővült néhány igen csinos és nagy hatásfokú darabbal. Névtelen főszereplőnk, a kíméletlen, poklot megjárt űrgyalogos ezúttal sem szószátyárkodik, nincsenek ideig-óráig beugró társak, ahogy ötpercenként felcsendülő, férfikórussal megtámogatott zenekar sem kiséri durván heroisztikus megmozdulásait, mégis keményebb, mint Duke Nukem és Master Chief összegyúrva. Az amúgy kőkemény elektronikus metál hibrid zenei anyag kiváló hangulatot teremt a pörgős, vérrel és belsőségekkel dúsított akciók alá. Egy hibája van, hogy nincs még mindig story DLC, pedig ok (khmm, befejező képsorok?), illetve igény éppenséggel lenne rá. (Doom)

Miért nem ilyen az összes folytatás? A sok "újítással", a trendek követésével a régebbi játékosokat csak elidegenítik. Ez a Doom még mindig az a Doom, amit 10 évesen suliban, számtech szakkörön nyomtunk a haverokkal. (Kuresz)

Kiváló példa egy (valójában két) trademark teljes újragenerálozására: a megfáradt id Software még jobban megfáradt IP-jét járatta csúcsra a legújabb iterációban. A Doomot elképesztően gyors és feszes játékmenet, rengeteg belsőség, a klasszikus első két rész pályáira hajazó tervezés és kimagasló minőségű soundtrack jellemzik. Talán csak a felemás multiplayerbe lehet belekötni, de a kampány mindenképpen az év egyik legjobbja. (Drazse)

Rendkívül szkeptikus voltam, de aztán igencsak kellemes csalódás volt, egy igazi gyors és brutális FPS szörnyekkel a számomra borzalmasan unalmas és ötlettelen háborús stílus helyett. (Nyarlako)

*Crystal Dynamics | PC, PS4 |*Szerintünk: 8 pont

Még csak a napokban pörgettem ki, de egyszerűen nem volt egyszerű letenni a kontrollert. Történetileg kiváló volt, de nem tudom megszámolni, hányszor volt olyan pillanat, amikor csak sétáltam szépen lassan, mert gyönyörködtem a látványban. Nem beszélve a játék további módjairól, DLC kiegészítőiről, amikkel szintén kellemesen elvoltam. (Wolverine)

A PS1- érában minden részét imádtam, több esetben végigvittem az epizódokat. Természetesen nem mindegyik volt kiemelkedő alkotás, de az első három számomra mindenképpen azok. A PS2-es Tomb Raider: The Angel of Darkness nevezetű részt is kitoltam, a borzalmas irányítás mellett. Aztán itt a történet véget ért részemről, mert úgy véltem, ez a rendkívüli sorozat erős lejtmenetbe csapott át. Tovább nem is kísértem figyelemmel ezt a címet. Aztán elérkezett a 2013-as újragondolt TR, olvastam a teszteket, megnéztem pár videót róla, de ennek ellenére sem jött át valamiért, szóval kihagytam. A Rise of the Tomb Raider megjelenésekor szintén az előbb említett szituációk történtek, de nem volt Xbox One konzolom, amelyik barátom rendelkezett X1 masinával, az mind erősen dicsérte a játékot. Azt mondták, próbáljam ki - megtettem és átjött. Viszont egy játékért nem vettem soha konzolt. A PS4-es verzió egy évvel később érkezett, és tartalmazza az összes letölthető tartalmat a Blu-ray lemezen. Magáról a játékról egyéni és szubjektív véleményem alapján: a szavatossága kiváló, a hangulata rendben van, részletes és gyönyörű a megvalósítás, rengeteg lehetőség rejlik benne. Úgy ítélem meg, hogy ez a rész igazán méltó visszatérése a videojáték-történelem egyik legnagyobb ikonjának. Remélem készítenek új részt, és az még ennél is jobb lesz. (FTS)

Ismét nem csalódtam Lara kalandjaiban. Az első rész után itt is érezhető a generációváltás. Gyönyörű, részletesen kidolgozott, változatos helyszínek. A fejtörők különösen jól sikerültek, igazi élmény felfedezni a tombokat. Viszont a combat rendszerrel nem voltam teljesen kibékülve, az sajnos semmit se fejlődött. Az utolsó fél-egy óra meg egy teljes ötlettelen kliséhalmaz, amit nyugodtan kihagyhattak volna. A sok DLC-vel együtt viszont tisztességes tartalmat nyúlt. (kompedli)

Szkeptikus voltam, túlzottan elém rakja a játék, hogy mit csináljak, merre menjek, ennek ellenére nagyon hangulatos, féltem megvenni, de nem bántam meg. Gyönyörű grafika, egész jó ügyességi részek. A gunplay nem jön be, de azért lelövöldöztem, akit le kellett! Jöhet a folytatás! (Hendrix)

*Playground Games | Xbox One |*Szerintünk: 9 pont

Szemkápráztató grafika egy új területen, megunhatatlan égbolttal és autófelhozatallal, zene-buli-fanta-gumiégetés tökéletes egyvelege. Akár fotózni szeretsz, akár festegetni vagy autót bütykölni, és persze a könnyedebb autós csapatás a te műfajod, és nem a tizedek hajkurászásában éled ki magad, a Horizon 3-nál nem találsz ma jobbat. (zsozsa)

Imádtam az első részt,és bár a másodikat is szerettem, a harmadik rész az, ahol újra sikerült a fesztiválos, őrült hangulatot visszahozni (Livingbox)

Nos... ez az, amit vártunk, a fejlesztők figyeltek a rajongók visszajelzésére és kijavították a második rész hibáit. Korántsem hibátlan a játék, de ritka az a fejlesztőcsapat, akik ennyire "együttélnek" a júzerekkel! Ezért nálam ez az első! (P.A.)

Nagy Forza Motorsport 6 rajongó vagyok, de egy picit féltem a Horizon 3-tól. Az előző részekkel nem játszottam, csak a demóját, viszont nagyon kellemeset csalódtam. A látvány és a játékélmény együtt mindent visz. Igaz, titkon a Motorsport sorozat marad a favorit, de a Horizon szinte tökéletes autós játék. (Silenthun)

*Naughty Dog | PS4 |*Szerintünk: 10 pont

A népszerű sorozat méltó lezárása, ami még utoljára megmutatja, hogy hogyan is kell egy igazán filmszerű, pörgős és történetorientált akciójátékot letenni az asztalra. A prezentáció részletessége és precizitása példa nélküli. A Naughty Dog varázslói olyan látvánnyal ajándékoztak meg minket, amire még sokáig örömmel fogunk visszaemlékezni és sokáig fog etalonként szolgálni. Emellett egy meglepően jó multiplayer is helyet kapott, amit épp a napokban egészítenek ki egy coop játékmóddal. Szóval a cirka 15 órás lélegzetelállító kampány után is még bőven nyújt elfoglaltságot. Akinek van PS4-e, az mindenképpen szerezze be, megéri. Akinek nincs, annak a játékkal szerelt gépcsomagokat tudom ajánlani. Felejthetetlen élmény, kár kihagyni. (Tom)

Egy hatalmas popcorn kaland, olyan tökéletes rendezésben, hogy példát vehetne róla a rövidesen érkező Indiana Jones film. Tartalmas, gyönyörű és hangulatos. Ennél többet szerintem már tényleg nem lehet kihozni a műfajból. (TidusFamous)

Bevallom őszintén, sokáig nem értettem, mi az istent tudnak az emberek ennyire szeretni ebben a szériában. A karakterek sablonosak, a történet klisés, logikai bakis, ráadásul az egész játék a kognitív disszonancia iskolapéldája. És ugyanez volt a véleményem akkor is, amikor leültem játszani a negyedik résszel. Hiába a csodálatos grafika, a megannyi jó ötlet, valami mégis hiányzott az egészből, az UC4 pedig már-már kínosan próbálta kiváltani a kalandfilmek tipikus érzetét. Aztán elértem a játék feléhez, és ahogy kezdett felpörögni a cucc, valami hirtelen megváltozott. Onnantól kezdve még az én kritikus szemléletű énemből is ki tudta préselni a játék a kalandvágyat és az „Indiana Jones”-érzetet. Látványos helyszínek, adrenalindús jelenetek, kiváló párbeszédek jellemezték az Uncharted 4-et, én meg nem győztem kapkodni a fejem az események hirtelen jött zuhatagában. És bár soha az életben nem vallottam magam nagy Uncharted fannak, a negyedik rész végére még nálam is el tudták érni a fejlesztők, hogy egy kicsit megsajnáljam, amiért véget ért a széria. Bravó, Naughty Dog! (torppapa5)

Tökéletes lezárása a sorozatnak. Epic jelenetek, hibátlan grafika, Nathan még mindig baromi vicces... Nekem más nem kell, ezt vártam, ezt kaptam. (Kuresz)

Nem hittem volna, hogy lesz olyan év, amikor egy Uncharted fog nálam az élen végezni. Mindig tetszett a széria, de sosem éreztem azt, amit kellett volna a pontszámok és a hype alapján. A negyedik rész viszont teljesen magával ragadott. Ami először lenyűgözött, az a grafika és annak részletessége. Hihetetlen, amit az ND vizuális szempontból alkotott, sokszor csak a táj csodálásával perceket időztem. Technikai oldalról mindent maga mögé utasít. A zenék fülbemászóak, a szinkronszínészek profik. A tűzharcok kevesebbszer fordulnak elő, ami szerintem jót tett a befejező résznek, és most már lopakodva is elintézhetjük ellenfeleinket. A játéktér kitágult, nem olyan csőjáték, mint az előzőek. Járműveket is vezethetünk, amiknek irányítása rögtön kézre áll és a puzzle-ök is változatosak. Ilyen sok karakter, akinek érdekel a sorsa ritka játékban. Drake és társai mindig kommentálják az eseményeket, így valódi emberek hatását keltik. Tudunk hozzájuk kötődni és izgulhatunk értük, nehogy bajuk essen. Egy kiváló széria remek lezárása és egy felejthetetlen főhős méltó búcsúja lett az Uncharted 4. (eandre)

Köszönjük mindenkinek, aki szavazatával részt vett a lista összeállításában!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

15 órája
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

1 napja

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

1 napja
2

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

1 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

1 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

2 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

2 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

3 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

3 napja
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

4 napja

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

4 napja
21

Heti megjelenések

4 napja
2

Stellar Blade fejlesztői napló, Final Fantasy VII Remake harmadik rész morzsák- ez történt pénteken

Továbbá: Sea of Thieves, Palworld, GTA+, The Rogue Prince of Persia, Crash Bandicoot 4: It's About Time.

6 napja
14

Drágul az EA Play, jön az új Remnant 2 DLC - ez történt csütörtökön

Továbbá: Fallout 4, WRATH: Aeon of Ruin, Beyond the Ice Palace II, Nanuka: Secret of the Shattering Moon, Heading Out, Ascendant Studios, Warhorse Studios.

7 napja
8

PlayStation Game Catalog: az áprilisi felhozatal

Tales of Kenzera: ZAU. DAVE THE DIVER. Animal Well. Indie premier dömping az előfizetéses szolgáltatás kínálatában!

8 napja

A The Triple-i Initiative-en túl – ez történt szerdán

Benne: Dead Space, The Bridge Curse 2: The Extrication, Let Bions Be Bygones, Super Monkey Ball Banana Rumble, Reigns: Beyond.

8 napja
2

Ilyen volt a The Triple-i Initiative

45 perc, majdnem ugyanennyi játék. Összefoglaljuk a lényeget.

9 napja
6

Hungame.Blog: TOP 50 magyar játék és interjúsorozat

A Hungame.blog alkotói folyamatosan próbálják a hazai játékfejlesztés történelmét és különböző aspektusait érdekes-színes formában tálalni a nagyközönség számára. Toplisták, interjúk, mutatjuk a tutit!

9 napja
6

Final Fantasy progmetál koncert: MondoConra jön a Chocobo Band

Remek hírt hozott a tavaszi szél, meg a MondoCon szervezőcsapata, akik a Final Fantasy zenei felhozatalát a progresszív metál stílusában fogják nektek asztalra teríteni a Chocobo Band segítségével.

9 napja

Augusztusban jön a Star Wars Outlaws, bővül a Mortal Kombat 1 – ez történt kedden

Továbbá: Dredge filmadaptáció, Battlefield, 63 Days, Blizzard x NetEase, Runa, Amber Isle, Echoes of Elysium, Tales from Candleforth, Dicefolk, Hidden Grove, Prince of Persia: The Sands of Time Remake.

9 napja
9

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==