[Teszt] Dead Rising 4
Kapcsold jtk: Dead Rising 4 (xbox1)
Eddig 36 hozzszls
mcmacko
2016. december 22.
cstrtk 07:07
Frank ap itt van, vres a subja – kezdhetnnk egy vgtelenl olcs tferdtssel a Dead Rising 4 tesztjt, s... iz, mivel tnyleg gy kezdtk, innen mr csak feljebb mehet az t. A jtk esetben is bzva bztunk abban, hogy a kezdeti lmnyek utn csak magasabbra fog kszni a minsgi mutat. Azonban a program meg sem prblkozott azzal, hogy a mksan eszetlen, csibszes s nem kicsit slendrin jtkmenetvel a klasszikus Dead Rising mrcjt megsse. De nincs ezzel baj, mivel Frank jl rzi magt ebben a kaotikus m ktsgtelenl szrakoztat kavalkdban, amely Willamette-be ksri vissza a sorozat rajongit. Ezzel egytt egy olyan karcsonyi forgatagba is betekintst enged, ahol a nagy kszldsben hitelrt rohangl csaldapk, tabletektl tbolyult gyerkck s hat bevsrlszatyorral rohangl hziasszonyok helyett agyatlan zombik grasszlnak. Nem is tudjuk melyik a pokolibb szituci, m egy dolog tuti: Frank nem jn zavarba, ha ismt egy nagy sereg rothad lhalottal kell szembenznie!



Persze West papa sem nszntbl tr vissza a vrosba, ezttal egy tantvny rngatja bele hsnket az jabb kalamajkba. A vilg mr tl van a zombivlsgon, az els kt (legyen hrom) epizd trtnsei mr kzptvoli trtnelemnek tnnek, pp ezrt furcsa hseinknek, hogy az eredettrtnet kzponti helysznn ismt kitr a balh. Az alapkonfliktus amgy semmi komoly rzelmet nem fog megmozgatni senkiben sem, azt garantljuk. Itt van az Obscuris elnevezs militns banda, akik egy korbbi kutats eredmnyei utn csrtetnek, aztn vannak a hely tll erk, a mnikus kattantak, a minden lben kanl sajtsokrl nem is beszlve. A sztori mlyebb rtegeket mg csak vletlenl sem rint, de ez gy is van jl – ennek a forgatknyvnek minden durvbb komolysg csak rt, ezt pedig a ksztk is jl tudjk. A Dead Rising 4 inkbb pardia mr minden tekintetben, a korbbi rszekbl ismers drmai mozzanatok lt is sokszor vicces beszlsokkal, vagy klasszikus brleszkkel tik el… gy hamar olyan rzsnk lesz majd, hogy a cm el akr a „National Lampoon’s” cimkt is oda lehetett volna biggyeszteni.



Jtkmenet szempontjbl a Dead Rising 4 a lehet legegyszerbb irnyvonalat vlasztja. Megtart minden szrakoztat mechanikt a korbbi rszekbl s kihajtja azokat, amelyek a kemnyvonalas lt adtk a sorozatnak. A legfontosabb vltozs: nincs idlimit. Helyette kldetsek vannak, amelyeket lineris vonalon haladva kell megoldani. Gyere ide, tallkozz kulcsfigurval, hentelj le egy adag zombit vagy katont, esetleg fotzd le a bizonytkokat, amelyek jabb McGuffin indokot szolgltatnak arra, hogy mirt kell jra vros msik felbe autkzni. Kzben Frank bunyzik, kzelharci fegyverekkel aprt, vagy pp lfegyverekkel hentel s komb-fegyverekkel darabol. A program kszti gyesen hasznljk a jtkos jutalmazsnak intzmnyt: praktikusan minden fszl megmozgatsrt presztzs-pont jr, gy llandan szintet lpnk, a bezsebelt skill pontokkal pedig klnbz tulajdonsgainkat tpolhatjuk. A fejldsben sokkal tbb lmnyszersg van, mint a sztorivonal kergetsben, gy nem csoda, hogy gyakran elkalandozunk, s zombihentelsbe, Exo-ruhs darabolsba (ez a jtk egyik nagy dobsa!), vagy fotzgatsba fektetjk inkbb a ktperces lelkeseds-hullmainkat, mint az aktulisan hajszolt doki vagy az elszabadult konvoj nyomvonalnak feldertsbe.



Ennnek megfelelen tonnnyi mellkkldets s sszeszedhet cuccmk van sztszrva a vrosban. Ezek egy rszt pedig annak ellenre is bukhatjuk, hogy idlimit nincs – ugyanis ha tlhaladunk bizonyos checkpointokon, akkor mr nem tudunk visszamenni, hogy megoldjuk a krnyk felmerl problmit. rdemes teht addig sztnzni, amg meg nem kzeltjk az aktulis kldetsnk clllomst. rm az rmben: a Dead Rising 4 jelenlegi llapotban meglehetsen bugos, gy nem egyszer akadtunk olyan mellkkldetsekbe, ahol az adott feladat egy beragad NPC miatt teljesthetetlenn vlt, vagy gy nagyjbl el sem indult (!). Bezony, ennyire nagy problmk is elfordulnak a negyedik DR jtkkal, amelyet tovbb tpznak az egyszerstsek. Kzakarat trgya volt az idkorlt megszntetse. m ez sem mentsg arra, hogy nagy igyekezetkben a zombibka popja al pofozzk a nehzsget a mitv kanadai bartaink. Lpten-nyomon kajacsomagokba botlunk, mindenhol van hasznlhat, kombzhat cucc, de a jobbfle lfegyver utnptlsrl sem feledkeztek meg. Ezt illesszk ssze a tnnyel, hogy taln ekkora mret, ilyen rszletessgben kidolgozott krnyezettel mg egy DR jtkban sem tallkoztunk. s hogy mibe torkollik ez a kt szlssg? Abba, hogy csak haladunk elre, darljuk a sztorit, tpolgatjuk hsnket, de nem igazn akarjuk a trkp mlyebb rtegeit felfedezni, mert nem vagyunk rknyszertve. Nem megynk krbe a boltoknl, nem nznk be minden pult mg, nem akarjuk megtallni a legjobb lelhelyeket, mert minden dolog ezst tlcn elnk van rakva – mg az tkzben felbukkan esemnyek is jellemzen max. t mterre vannak a fcsapstl. Kr ezrt, mert gy a vros bejrst legfeljebb azok fogjk vgigcsinlni tisztessgesen, akik mg 2016-ban is begerjednek az Ubisoft-jelleg gyjtgetstl, vagy a Capcom-hivatkozsok s acsik zglstl, vagy maximalistk, vagy, vagy… Vagy pedig a kooperatv multiplayer mdban r lesznek knyszertve. Itt ugyanis a sztoriban csak rintlegesen tfutott helyszneken kicsit komolyabban is knytelenek lesznk krlnzni, mivel sokszor olyan helysznekre ksrnek feladataink, amelyeket a kampnyban mr nem jutott id kiveszni.



A mr emltett multiplayer md egybknt egszen j volna, ha nem lennnek benne masszv idhzsok (ez taln azrt is van, mert itt tnyleg ketyeg az ra – de csak misszirl-misszira!), s flottul menne az sszjtk idegenekkel is. Mondjuk erre sincs mindig szksg. Hiba van ugyanis tonnnyi zombi a kpernyn, ha az esetleges harapsoknak, tmegjeleneteknek semmi komoly fenyegetse nincs. Egy noob karakter is simn kikszldik a legnagyobb hirigbl is, a kvetkez sarkon meg gyis ott lesz nmi kaja, egy katana, vagy a Blambow sszerakshoz szksges alapanyag - gy mr ptoltuk is az tkzben elvesztett HP-t s fegyvereket…



Az ember gondolhatn, hogy legalbb ltvny tekintetben komoly elrelpst hozhat a sokadik DR iterci. Nos, a negyedik epizd jelentsen stabilabb, mint a megjelenskor khgs tempt produkl DR3 (amely XONE nyitcm is volt annak idejn). A viszonylag folyamatos ltvny maximlisan hozza a sorozathoz ill hangulatot, s mg annl is tbbet. A bevilgts egszen durva atmoszfrt ad egyes jeleneteknek, s a dszlet vltozatossgra sem lehet panasz. Ezt a sok jt is kpes azonban egy-egy olyan textra meggytrni, amelyek az U3 motor „be nem tlttt” rszletszegny taptira emlkeztetik az embert. Itt azonban vrhatunk arra, hogy betltse a gp a jobb felbonts poligontakart. Rg volt mr olyan, hogy egy nagyobb tbla feliratait konkrtan nem lehetett elolvasni a textra gyenge felbontsa miatt – ez a jelensg tbbszr is rnk kszn Willamette helysznein kriclva.



Most szokott az a rsz jnni, hogy a szinkronhangot s a zent lltjuk szembe a ltvny gyengesgeivel. Az sszkp azonban (gondolttok volna) itt is felems. A menben hallhat karcsonyi dallamok rettent jpofk a program direkte iditra vett kontextusban, viszont a vrosban mszklva csak nagyritkn bukkanunk izgalmas httrmuzsikba. A szinkronhangok sem rosszak, de a jtk dramaturgija s forgatknyve csak flprofi munka. A viccek felvezetsnek, a ponok elstsnek is megvan a maga tudomnya, ami lthatan csak igyekezet szintjn volt meg az rk kellktrban. Ennek megfelelen sete-suta dialgusok kztt lavrozva, Frank (gyakran oda nem ill, de nmagukban legalbb humoros) egysorosai viszik a htukon a forgatknyvet. Vannak azrt jl sikerlt jelenetek is, de ezek trgyalsval mr a spoilerek ingovnyos talajra tvednnk...



Sokszn program lett ebbl a Dead Rising 4-bl, ami minden ignytelensge ellenre is rettent szrakoztat br maradni. Modhatni a szezon bns lvezete, amely a vgtelensgig facsart zombitma elcspeltsgn is fellkerekedik, s az eldeit sem szgyenti meg. Csak ht vgig az az rzs birizglja a tarknkat, hogy sok-sok polrozssal, picit preczebb, nagyobb kihvst rejt jtkmechanikkkal vastagon lehetett volna mg szpteni a vgeredmnyen. Ezekkel a mfaj legjobbjai kz csattanhatott volna Frank West msodik (harmadik?) klvrija. Ami maradt az csak egy ponyvasztori, amit az ember egyszer-ktszer vgigteker, aztn megy vissza a polcra, vagy becserlsre mg a hsvti nyuszi rkezse eltt.

dec 30., pntek 9:56 #36
Vlasz djsiegfried (#35) zenetre
Valszn be fog jnni, ha a hrmast kedvelted.
"This is our time to medicate..."
dec 29., cstrtk 17:06 #35
Nekem a harmadik rsz volt az els dead rising jtkom. Nekem gy az a kedvencem. Az els rsz egyltaln nem tetszett, a msodikkal is csak pr rt foglalkoztam. Szval ha olyan ez a negyedik rsz, mint a harmadik vagy jobb, akkor tuti vev leszek r. (Mrciusban)
Scalebound rocks!
dec 26., htf 10:20 #34
Vlasz theSickness (#31) zenetre
De gondolj mr bele. Dead Rising NGY. Nem lehet gy tesztelni, mintha az els lenne. Vagyis lehetne, olyasvalakinek, akinek ez az els DR jtka. De ha az illet akkor is szeretne szakmaibb jelleg megkzeltssel lni, akkor is az a minimum, hogy utnanz az elzmnyeknek.
"This is our time to medicate..."
[11] Brandon
dec 24., szombat 20:40 #33
Ha valaki szeretn online tolni/kiszedni az acsikat, vegyen fel: CollialterHUN
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[45] Dude
dec 24., szombat 14:51 #32
Vlasz theSickness (#31) zenetre
De mirt kellene? Mg a jtk cmben is ott a ngyes meg a Dead Rising nv.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
dec 24., szombat 12:35 #31
Vlasz mcmacko (#28) zenetre
Nem az elzmnyek mennyisgtl fgg, hogy a tesztel kpes-e burokban tesztelni vagy sem.
twitter.com/HUN_theSickness
[24] rob
dec 24., szombat 6:25 #30
Nlam els napos vtel volt ahogy a 3 is.
ONE / PS4 / WiiU
[24] rob
dec 24., szombat 6:12 #29
Kicsit alul van pontozva mindenhol 8 krl kapott... pl IGN.
ONE / PS4 / WiiU
dec 23., pntek 16:03 #28
Vlasz theSickness (#4) zenetre
Amikor eltte volt mr 3 sorszmozott rsz, kt mellkg, TV sorozat, stb... nem lehet "burokban kszlt" megkzeltssel rni a jtkrl.
"This is our time to medicate..."
[52] Doom
dec 22., cstrtk 21:31 #27
Lehet megvan az els Dead Rising jtkom..
Steam ID: thedoom_hun
[16] Kuszi
dec 22., cstrtk 17:00 #26
Tipikusan az a jtk ami ha unatkozol, legjobb szrakozst nyjtja.
Puporka Kroly
[11] Brandon
dec 22., cstrtk 14:39 #25
Vlasz lacapaca (#23) zenetre
Hajjaj. DR2-ben 7+ vgigjtszsom van s nem bnom. n is nagyon szerettem.
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[26] Frumoz
dec 22., cstrtk 14:16 #24
Vlasz Dude (#22) zenetre
De az elso 10 eve volt. Azota arrol szol, hogy lego fejjel lezerkardozod a zombikat egy cross motorrol.
Kylo Ren is not a single child, he is a solo kid
[23] lacapaca
dec 22., cstrtk 14:07 #23
Vlasz Brandon (#8) zenetre
Akkor mg nem kapkodok a megvtelvel, megvrom mg ezek bekerlnek. Alapbl n is rhellem az idõlimitet, meg olyankor kell elõtte egy vgigjtszs, hogy jra nekiesve lehessen tervezni, de nekem pont emiatt a DR2 msodik vgigjtszsra sokkal izgalmasabb volt mint elsõre, radsul meglepõ mdon frusztrci nlkl. Ezt meg eddig nem sok jtk tudta nlam elrni.
[45] Dude
dec 22., cstrtk 13:43 #22
Vlasz Frumoz (#18) zenetre
Az elsvel ez nagyon nem gy volt. Az csak egy plusz volt a jtkban, hogy mkzni is lehetett. Br azt mg CapGod zemmdban ksztettk.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[45] Dude
dec 22., cstrtk 13:42 #21
Az egyik kedvenc X360 jtkom az els. Sajnos ebben sincs meg az, ami az elsben. s az idlimit kellett a jtkba. Volt tt. Vlasztani kellett. Kzdeni. Zsenilisan volt kiszmolva mire mennyi id van. Kellettek a fegyverek s mell mg akr mksak is lehettek. Az egy trash zombi film volt s egy remek jtk. Fasza felelenfelekkel s j sztorival. Ez meg mr a streamek s videk alapjn egy iparosmunka, amire taln mg elg idt sem kaptak a fejlesztk. Kr.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[11] Adeusz
dec 22., cstrtk 13:14 #20
Vlasz Frumoz (#18) zenetre
rtem s rszben egyetrtek. A bajom hogy a kihvst s egyeseknek lvezetet nyjt tervezst ignyl teszt kiirtottk belle. gy maradt a kzpszer krkds.
dec 22., cstrtk 12:56 #19
olcsn majd j lesz. Lehet addigra opciknt bekerl az idlimit is. Alapveten nem szeretem szopatni magamat a jtkokkal, de a DR2-3-ban nem volt problmm az idlimittel. (az elst mg ptolni kellene)
[26] Frumoz
dec 22., cstrtk 11:48 #18
Vlasz Adeusz (#15) zenetre
Az egsz szria selling pointja az esztelen krkds, csak a 4. rszre most mr vgre nem is leplezik.
Kylo Ren is not a single child, he is a solo kid
[11] Brandon
dec 22., cstrtk 11:46 #17
A Majora's Mask pl. ezt az idlimites dolgot szvsz sokkal jobban megoldotta anno.
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[11] Brandon
dec 22., cstrtk 11:44 #16
Mondjuk azzal egytt, hogy a DR1-et imdom, annak tnyleg nem volt sok rtelme, hogy egy ingame nap 2 vals ra volt, elvgre nem tudtl olyan gyorsan mozogni. Mesterien kellett ismerni a idrendet ahhoz, hogy perfect runt tolj s
az sem segtett, hogy a tllk MI-je rosszabb volt, mint a zombik.
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[11] Adeusz
dec 22., cstrtk 11:26 #15
Vlasz Djuree (#14) zenetre
Volt olyan vlaszthat jatekmd korbban is. De hogy egyltaln nincs... gy mi a kihvs, hogy sikerl elgzolni a zombikat a komb jrmveddel vagy nem? A tesztbl is kiderl hogy egy cltalan eszetlenkedes lett az egsz. Amivel nincs baj, csak mr nem Dead Rising.
[29] Djuree
dec 22., cstrtk 11:12 #14
Vlasz Adeusz (#12) zenetre
hlistennek nincs idlimit. utlom azokat a jtkokat amiben kapkodni kell s nem lehet kicsit pihenni, nzeldni, mszklni gy cltalanul. egy jtkban sem hinyzik...
PSN: Djuree_HUN
dec 22., cstrtk 11:09 #13
Vlasz Laza (#11) zenetre
Nem mondtam, hogy nem volt rtelme beletenni (s ahogy a korbbi kommentemben rtam, a Dead Rising esetben nem is tudom megtlni, mennyire volt j vagy rossz dnts), csak azt rtam, hogy az esetek tbbsgben vagy nem ltom rtelmt a megltnek vagy (megtlsem szerint) felletesen teszik bele.
I am such a B.A.
[11] Adeusz
dec 22., cstrtk 11:06 #12
A Dead rising id limit nlkl olyan, mint a Halo sticky grenade s needler nlkl. Egy ms, ostobbb jtk. J lehet ez is, csak legyen a cme: "A nagy karcsonyi zombis sandbox jtk "
[29] Laza
dec 22., cstrtk 11:01 #11
Vlasz ne5h (#5) zenetre
Pedig az idlimit bizonyos szempontbl rtelmet adott a jtknak. A msodik rszben is lehet 1-2 dolog szkre volt szabva, de amgy knyelmesen meg lehetett csinlni amit kell ... a DLC-ben, ahol lehetett menni szabadon, kb fl ra utn unta az ember, mert ott ki is fjt.
A 3. rszben is teljesen jl adagoltk az idt ... ott is bven elg volt mindenre, de azrt akadt, hogy sietni kellett, s ez adott izgalmat annak, hogy hogyan verekszed t magad egy zsfolt hdon pillanatok alatt

gy tnik ma kt divat van ... vagy direkt mdon a szopatsra hegyeznek ki egy jtkot (tiszt.kiv ... mert a DS sorozat nagyon jl ki van mrve, a msolk meg bnk), vagy az egysejteknek ksztik.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
dec 22., cstrtk 10:23 #10
Vlasz zaz (#7) zenetre
Errl nem tudok nyilatkozni, nagyon felsznesen volt csak szerencsm a Dead Rising szrihoz, viszont az eddigi lmnyeim az idlimittel inkbb negatvak voltak.
I am such a B.A.
[11] Brandon
dec 22., cstrtk 10:19 #9
Vlasz Brandon (#8) zenetre
Egy kis kihvst bele tudtam vinni gy, hogy a HP-m nem fejlesztettem.
Gondolkozom egy j jtkon is, ahol nullrl indulok s egyltaln nem fejlesztek semmit.
Kr, hogy ilyen acsi nincs a jtkban... Bezzeg anno a 7 day survival...
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[11] Brandon
dec 22., cstrtk 10:04 #8
Nekem az v jtka eddig (hacsak a FF XV le nem tasztja a msodik helyre, de azzal megvrom a 24.-t).

A kedvencem az els Dead Rising a szribl, de valahogy a negyedik rsz feljtt mell, gy holtversenyben vannak.
Persze n is ltom a hinyossgokat (az idlimit, a pszichopatk, a nehzsg), de elviekben jvre jn egy hard mode patch, a Frank Rising dlc-ben pedig az idlimit.

Mindezekkel egytt a hangulat, a helyszn s Frank West visszatrse nlam kompenzlt.
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[66] zaz
dec 22., cstrtk 9:54 #7
Vlasz ne5h (#5) zenetre
n sem vagyok az idlimit felttlen hve de a DR esetben szerintem hoztett a jtklmnyhez mintsem elvett.
Nylvn az emberek tbbsge ezt nem gy gondolta. Ennek lett az eredmnye tbbek kztt a DR4.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[3] Nyarlako
dec 22., cstrtk 9:41 #6
Ez az egsz zombi tma mr borzalmasan unalmas s fantzitlan. Fantziads, rdekes szrnyeket tervezni persze nagyobb munka meg kreativits mint egy kznsges zombihorda ezredjre is.
Steam id.: Nyarlako
dec 22., cstrtk 9:33 #5
Vlasz zaz (#2) zenetre
Nem tudom, n az idlimitet a legtbb jtkban htrnynak rzem, semmint brmifle pozitv hozadkkal rendelkez mechaniknak. Open world vagy sandbox jtknl egyenesen nglnak lem meg, hiszen nem tudom rendesen felderteni, kielemezni a terepet, helyszneket, krnyezetet, ha folyton az jr a fejemben, hogy minl hamarabb vgeznem kell, klnben bukhatok mindent. Engem ez inkbb frusztrl.

Ahhoz pedig tl sok jtkkal jtszom/tervezek jtszani, hogy a klnbz lehetsgek miatt jra vgigmenjek rajta ms megkzeltssel. Kivtelek persze akadnak, de nem jellemz, hogy minden jtkot 3-szor viszek vgig.
I am such a B.A.
dec 22., cstrtk 9:21 #4
Megnznk egy "burokban kszlt" tesztet is, amely kpes nmagban vizsglni a jtkot. Ez gy baromi csalka, st, joncoknak egyenesen flrevezet.
twitter.com/HUN_theSickness
dec 22., cstrtk 9:19 #3
rtem n, hogy "ki lett herlve", csakhogy nekem emiatt vlt ktelezv. Gyllm az idlimitet, s az M.I. hlyesgei ltal vezrelt NPC-k ksrgetse sem fog hinyozni.
twitter.com/HUN_theSickness
[66] zaz
dec 22., cstrtk 9:08 #2
Sikeresen kinyrtk a sorozatot!
A dead rising egy fantasztikus jtk volt? Idlimit? Az volt a lnyeg, az adta meg az zt az egsznek! A feszltsg megteremtsnek alapillre volt! Tervezni kellett, nem csak ttben rohangszni ssze -vissza mint egy idita!
s a pszichopatk!!!! Zsenilisak voltak!
Nem hiszed? : KATT!
Nem hittem volna ,hogy a DR3 nl lehet lejebb...mgis.
Gombokrt maximum....
Kszi Capcom! (nem)
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[26] Frumoz
dec 22., cstrtk 8:59 #1
Nincs idolimit = instaget. Ez timed ex?
Kylo Ren is not a single child, he is a solo kid
Dead Rising 4 adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Capcom
Fejleszt: Capcom
Megjelens: 2016. dec 06.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Van

A szerkesztsg rtkelse:
6
Ami tetszett
- Frank tovbbra is j arc;
- Sok-sok kombfegyver, az exo suit intzmnye, s gy alapveten a hentels lmnye;
- Willamette brutl nagy dszlete;
- Humorizlsval gyesen maszkolja gyengesgeit;
- Knnyed kihvs, agyatlan szrakozs;
Ami nem tetszett
- Kiherltk a kemnyvonalas megoldsokat - ez a jtkmenet tbb rszt kzvetetten is rinti;
- Bsgesen el van ltva bogarakkal;
- Felems prezentci;
Olvasi rtkels: 2,5 (12 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

36 | [Teszt] Dead Rising 4

Elege van a karcsonyi forgatagbl? Unja mr a zombiknt grasszl tmegeket a plzban? Itt a megolds! Vljon n is Frank Westt, hogy egy nnepi zombiapokalipszis kzepbl mskpp lthassa a valsgot! Itt a Dead Rising 4: a tesztlabor jelentst bentebb olvashatjk!
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba